Söz | 50.Bölüm

Paylaş
Ekle
  • katma 11 Haz 2018
  • Söz’ün 50. Bölüm Sezon Finalinde;
    Yavuz, hiç beklemediği bir anda Derman’ın karşısına çıkar!
    Yavuz (Tolga Sarıtaş), yaralanan Bahar’ı (Aybüke Pusat) hastaneye yetiştirmek için var gücüyle uğraşırken tim Derman’ın (Timur Acar) peşine düşmüştür.
    Derman yurtdışına kaçmak için hazırlık yaparken ölümle pençeleşen Bahar’ın acısıyla Yavuz artık bambaşka bir yola gireceğini anlamıştır. Merve’nin ardından Bahar’ı da kaybetme ihtimali bile Yavuz’u kahreder. Yavuz onu bu halde gördüğünde yapmak istediği tek bir şey vardır. Derman’ı bulmak.
    Derman tam kurtuldum zannederken, artık üniformasıyla birlikte hayatını da vermeye hazır olan Yavuz hiç beklemediği bir anda onun karşısına çıkar. Tam o sırada Yavuz’un aldığı haber namlunun ucundaki Derman’la birlikte herkesi şok edecektir.
    Yönetmen - Yağız Alp Akaydın
    Yapımcı - Timur Savcı & Burak Sağyaşar
    Uygulayıcı Yapımcı - Fatmanur Sevinç
    Senaryo - Ethem Özışık
    Drama Direktörü - İlkay Doğan
    Müzik - Atakan Ilgazdağ
    Sanat Yönetmeni - Erol Taştan
    Görüntü Yönetmeni - Cihan Yeşiltarla
    Oyuncular: Tolga Sarıtaş, Serhat Kılıç, Mehmet Özgür, Aybüke Pusat, Meriç Aral, Nihat Altınkaya, Burak Sevinç, Görkem Sevindik, Eren Vurdem, Aytaç Şaşmaz, Doğukan Polat, Nil Günal, Ece Okay, İlayda Ildır,Yağmur Ün,Timur Acar.
    Söz Resmi TRclips Kanalını takip edin:
    goo.gl/p9iCnF
    Söz Resmi Facebook Sayfası: goo.gl/loYG8t
    Söz Twitter Sayfası: goo.gl/ojQKQR
    Söz Instagram Sayfası: goo.gl/vqECPd
    Tims & B Resmi Facebook Sayfası (Official Facebook Page): goo.gl/1TBbvJ
    Tims & B Resmi Twitter Sayfası (Official Twitter Page): goo.gl/lQTyzQ
    Tims & B Resmi Instagram Sayfası (Official Instagram Page): goo.gl/yF12pZ
  • Film ve AnimasyonFilm ve Animasyon

YORUMLAR • 15 709

  • Efe Mucuk
    Efe Mucuk 3 saatler önce

    2:00:46 Ağlamamak mümkün değil ya

  • Adil Hatib
    Adil Hatib 2 gün önce

    Çok guzal bir diz

  • Hikaye&Tarihadam 21
    Hikaye&Tarihadam 21 2 gün önce

    Ana Derman öldü yala bukadar kısa beklmemiyordum çolak gibi biraz bekleticek zannediyordum 1 bölümden 42 ye kadar ölmedi perezernk

  • User User
    User User 2 gün önce

    Bahar olmeseydi keski yavuz cok uzulmusdur😢😢😢

  • Samir Pawhazade
    Samir Pawhazade 3 gün önce

    2:16:15

  • مصطفى عادل
    مصطفى عادل 4 gün önce

    😿😿😿😿😻😻😻B💔💔💔

  • Emin Memmedov
    Emin Memmedov 4 gün önce +1

    22:19
    Feyzullah:
    -Abi şimdi biz adamın aranmasına katılamayacağız mı?
    Ateş:
    -Lan oğlum nie her şeyi bana soruyorsunuz İç işleri bakanımıyım ben?!?
    😂🤣😂🤣

  • oyun üçgeni
    oyun üçgeni 6 gün önce

    Ates sen sanki biraz zayiflamişsın

  • Feride Yılmaz
    Feride Yılmaz 6 gün önce

    2:09:58 İğne Yok ki 😂😂

  • Xeyal hd
    Xeyal hd 7 gün önce

    Xeyaallllllllarimin filmi sozzzzzzz

  • jungkook bts
    jungkook bts 8 gün önce

    Yağız Alp akaydın gerçekten tebrik ederim seni seneryo çok güzel olmuş her bölüm olduğu gibi ama sezon finali gerçekten tam sezon finali olmuş özellikle son sahne mükemmel tebrik ediyorum hepinizi 😊

  • Efe Agir
    Efe Agir 8 gün önce

    Ben baharin öldugu bölumu begenemem

  • Ebru Demirci
    Ebru Demirci 9 gün önce

    Sözün ilk bölümünden beri izlediğim en duygusal bolum bu baharın ölümünde çok ağladım

  • BLACK STAR
    BLACK STAR 10 gün önce

    Yavuzun veda mejasi aglatti be 😭😢😭😢😭😢😭😢

  • Can Özdamar
    Can Özdamar 10 gün önce

    2019

  • Zehra Oğuz
    Zehra Oğuz 10 gün önce

    helal olsun

  • Haftom Haftom
    Haftom Haftom 10 gün önce

    Oh Yavuz am so sorry 😪😢😢

  • Hamou Kandamir
    Hamou Kandamir 10 gün önce

    Bu ne ya 😢😢😢

  • nefes tahir
    nefes tahir 12 gün önce +1

    İşte herkesi ağlatan bölüm karşınızda

  • MUHTEŞEM HİKAYELER
    MUHTEŞEM HİKAYELER 14 gün önce

    Yavuza kim aşık oluyosa őlűyo be ya Yavuzda bűyűmű var ....?
    Terroristler dediyi gibi Yavuz 9 canlı çıktı herkes őlűyo ona bi tűrlű bişey olmuyo

  • Парвана Гадирова

    😔😔😔😔😔😭😭😭😭

  • İki Deliler
    İki Deliler 15 gün önce

    sarkopenjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • Alperen Şekeroğlu
    Alperen Şekeroğlu 16 gün önce

    kalp atınn lütfen şimdi yorum attığıma bakmayın izlediğim zaman köyde idim

  • Kumsal Aysa
    Kumsal Aysa 16 gün önce

    46.49 da niye bugün günlerden neydi diyor

  • Onur Can Sarıtaş
    Onur Can Sarıtaş 17 gün önce

    Keşke bi de yeni bölümleri de Türkiye de izleyebisek.... :(

  • Aziz Topsakal
    Aziz Topsakal 17 gün önce

    Ya arkadaşlar farkindamisiniz film kurtlar vadisine dönüyor sanki platin oğlu yavuz sevdiği kadın ölüyor dokunduğu çiçek kuruyor böyle bir ölme sitili varmi yaa

  • nefes tahir
    nefes tahir 17 gün önce +6

    Ya yemin ederim söz bu bölümden sonra dizi kötüleşmeye başlamışttı

  • Shekhroz Bakhriddinov
    Shekhroz Bakhriddinov 17 gün önce

    Bahar....... 😢😢😢😢😢😢Why is she died???😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢

  • Yasin Hayri
    Yasin Hayri 18 gün önce

    bir şey diycem adamlar masumları öldürüyo polislere sıkıyo müslümanlara sıkıyor ve dua etki ve ALLAHkahretsin diyor bir şey anlamadım

  • R Ali
    R Ali 18 gün önce

    I love you yavuz

  • حمودي احبك
    حمودي احبك 19 gün önce

    😭😭😭😭😭

  • Melike Melike
    Melike Melike 19 gün önce

    yaa cidden ben bu diziyi çok seviyorum lakin bahar baya baya iyi yani yoğun bakımda olan birine göre . ne saçma ölmesi :D inandırıcı gelmedi. madem yoğun bakımdaydı hani keşke hiç bu şekilde sağlıklı görüntü vermeselerdi.

  • رنوشه سيزر رنوشه سيزر

    😖😖😖😖

  • Bayern Bayerin
    Bayern Bayerin 24 gün önce +1

    Neden Yavuz tüm sevdiklerini kaybediyor 😢😣😤😔😭😭

  • Ali DEMİR
    Ali DEMİR 24 gün önce

    sonunda zırlaya zırlaya ağladım Yavuz ve Bahar

  • Yagmur BAS
    Yagmur BAS 25 gün önce +18

    öylesine hüzünlü ki ... Biz yavuzdan daha üzüldük gidişine baharın. Daha çok bu şarkıları dinledik. daha çok hasret giderdik. daha çok sevdik. daha çok özledik. Sen beceremedin sarı komutan. beceremedin onu özlemeyi...İnanın baharın yavuzu sevmesi dizideki tüm çiftlerden daha fazla sevgi dolu. Daha içten.Bahar o kadar sevdi ki ölüme giderken bile sevdiği adamırahatlatmaya çalışıyordu çok üzüleceği için , onu çok özleyeceği için. Ama görünüşe bakılırsa hiç de öyle olmamış. Sarı komutan soluğu başkasında aldı. Baharım kuzum çok özledik seni. Görünüşe göre yavuz unutmuş seni. İnsan mezarına gider şebboy alıp... Senin sarı komutanın artık başkasının sarı komutanı. Sen çok sevdin onu. Ölüme giderken rahatlatılması gerekilen sensin. Ama sen sevdiğin adam gidişine üzülmesin diye onu rahatlatıyorsun. Baharım çok seviliyorsun. YAVBAH fandom asla bitmeyecektir. Ethem bitirse bile biz bitirmeyiz. En sevdiğim karakter oldun. Davranışlarınla herkesin sevgisini kazandın güzel kız. Biz senin sevmeni sevdik zarif kız , neşeli kız , her zaman sevdiğinin iyiliğini düşünen kız. Öyle bir sevdin ki yavuzu. Kelimelerle anlatamam. Elveda bahar, elveda yüreği kocaman naif kız, elveda anlayışlı kadın elveda...

  • Glenda Ganila
    Glenda Ganila 26 gün önce

    Bahar dont die...Please...😢

  • erdal aldemir
    erdal aldemir 27 gün önce +1

    Sual baba

  • KÜBRA knca
    KÜBRA knca 27 gün önce

    EVET YAVUZ OLMEDİ BAHAR OLDU BEN COK UZULDUM

  • Mustafa Ozkaya
    Mustafa Ozkaya 28 gün önce

    s

  • kamel kamel
    kamel kamel Aylar önce

    Yaaaa bahaaar neden oldu hiç olmadi ya

  • CRISTIANO RONALDO
    CRISTIANO RONALDO Aylar önce +2

    1:54:22mantikli ol ne lan mantikli dusun

  • Simge Arslan
    Simge Arslan Aylar önce

    En sevdiğim dizi SÖZ

  • Furkan Edi
    Furkan Edi Aylar önce

    Ya abi sözün 64. Bölümü neden verilmiyor vede diğer bölümler

  • Eslem Emin
    Eslem Emin Aylar önce

    2.9.00 da arkadaki müzikin ismi ne

  • مصمم الودعاني ٥٠٢

    Saudi Arabia 🇸🇦

  • مصمم الودعاني ٥٠٢

    نبي ترجمه عربي تكفون 😭😭😭😭

  • Emre fortnite bedst
    Emre fortnite bedst Aylar önce

    Güsel dizi

  • populer tv
    populer tv Aylar önce

    ya o nasil duygus konsuma bahar yuregimizi parcaladin😔😔😔😢😢

  • Ershat Aytnur
    Ershat Aytnur Aylar önce

    кереиет кино

  • Bayram idrisov
    Bayram idrisov Aylar önce

    Su artiqdi bu filimde bu filimde coox mazqi filimdi 2saat 20deyqe filim gedir 1saatin uzadirlar

  • Gunay Nuriyeva
    Gunay Nuriyeva Aylar önce

    Yavuza uzulirem iki sevdiyi kadini itirdi.Sen de ay senarist az yukle Yavuzu sonunda topal kimi biri olacaq.Cox uzuldum yavuz ucun

  • VİDEO krallığı
    VİDEO krallığı Aylar önce +38

    Sırf baharı özlüyorum diye tüm 1 ve 2.sezon bölümlerini izliyorum

  • BLAKE MARS
    BLAKE MARS Aylar önce

    whats the music in the end plz .?

  • Khan Farid
    Khan Farid Aylar önce +1

    Yavuz hayatta olmez finalde bile

  • Onur Bey
    Onur Bey Aylar önce

    Söz dizisi burada final yapmış aslında bizim haberimiz yok şimdi Blu tv ye geçti 50. Bölüm final di ve güzel bir finaldi artık blu tv den ne zaman çıkarsa izlerim ama sanmıyorum 61. Bölüm son bölümmüş 62. Bölüm blu tv de olmadı bu

  • Hhgg Jhg
    Hhgg Jhg Aylar önce

    😚😚

  • asep hiji
    asep hiji Aylar önce

    Masya allah,,

  • Judaz
    Judaz Aylar önce

    Söz Artık BlueTV De Her Bir Dislike Her Bir Geri Dönüş Olsun Benimle Olan Dislike Atsın Tüm Videolara .

  • Ayaz Qurbanov
    Ayaz Qurbanov Aylar önce +1

    gelecekten selam

  • Sunbul Mehdiyeva
    Sunbul Mehdiyeva Aylar önce +1

    1.44.....😢😢😢😢😢

  • Nərmin Məhərrəmova

    Baharin vurulmasida ölumude çok sacma oldu

  • Samet Ozturk
    Samet Ozturk Aylar önce

    1.33.32 aglayanlar+1

  • Samet Ozturk
    Samet Ozturk Aylar önce

    Aglıyorummmmmmmmmm:(:(:(:(:(:(:

  • Kubra K
    Kubra K Aylar önce

    Yıkıldım lan o beni son görüşün diyisinde yapılır mi be bu ölme bahat nolur derya hiç yakismiyo yavuzaa😔😔✋

  • Tunahan Kara
    Tunahan Kara Aylar önce +1

    Süperrrrrrr kaç kerede izlesem süper bölümdü

  • ÇağanAta Dibek
    ÇağanAta Dibek Aylar önce

    Yavuz Abi ölmeee

  • ÇağanAta Dibek
    ÇağanAta Dibek Aylar önce

    Yavuz abi en sevdiğim karakterlerden biri ama hepsini seviyorum :)
    en sevdiğim dizi bu benim

  • Yalnız Kurt
    Yalnız Kurt Aylar önce

    56:23

  • VegaSS'B
    VegaSS'B Aylar önce

    1:46:47 Müzik Girdi Net :)
    1:47:31 Yavuz Adamı Döver..
    1:47:50 Diğer Adamda Geberir..
    1:48:35 Allah Kahretsin!
    1:50:23 Çık Dışarı!
    1:51:03 Agah Yavuza Silah Dayayan Adamı Vurur!
    1:51:51 Yavuz Dermanı Yakalar!
    1:54:11 Kapat Lan Çeneni !
    1:55:43 Yavuz Dermanı Gebertir!
    1:57:23 Yavuzun Sonu..
    1:58:34 Yavuzun Cesedi..

  • salma mohamed
    salma mohamed Aylar önce

    Mutsuz sonlardan nefret ediyorum
    😭😭😭😭😭😢

  • Mahmut12332123123 Mahmut

    Motor sponsoru Eren Vurdem
    Motor 100 de 100 Eren' in

  • Mahmut12332123123 Mahmut

    R.İ.P bahar

  • Cavid Aliyev
    Cavid Aliyev Aylar önce

    Ulan dizide en iyi zevki veren anlar agahın oldugu anlardır vallahi😎

  • chirine charouna
    chirine charouna Aylar önce +1

    Omg ican't believe bahar died 😢 why usually sad end... 😯😤

  • Sabina Rzazade
    Sabina Rzazade Aylar önce +1

    00:19 da göz yaslarimi tutamadim

  • Mehmet Yavuz
    Mehmet Yavuz Aylar önce

    Polis o kadar mal işte adamlar o kadar tedirgin oluyor şüpheli davranıyor polis hiç oralı olmuyor 1

  • Deniz Sansal
    Deniz Sansal Aylar önce

    SÖZ

  • Seyit Atayew
    Seyit Atayew Aylar önce +1

    Bahar giti iyi oldu Yavuz daha iylerine layik

  • Moul Sopheak
    Moul Sopheak Aylar önce

    Good

  • Anar Huseynov
    Anar Huseynov Aylar önce

    Yavuz öldümü ölmesin nolur😭😢

  • Nilay amaratoğlu
    Nilay amaratoğlu Aylar önce

    Derdine Derman olmaya geliyoz :)))))

  • Gulu Aqilqizi
    Gulu Aqilqizi Aylar önce

    Bahar olmeyib onlari basdiranda arxada ag kofta geynib baxir yeni bahar olmeyib

  • Süheyla Havva
    Süheyla Havva 2 aylar önce

    Ya nasıl ağladım bu bölüm de, bu nasıl acı
    1.Nışanlısı
    2.Annesi
    3.Hafız
    4.Karısı
    5.Babası

  • Berat
    Berat 2 aylar önce

    Ben yavuz olsaydim ben de tam aynisini yapardim

  • Ciristiano Ronaldo
    Ciristiano Ronaldo 2 aylar önce +1

    Ben kendi mezarıma öyle baksam yaşayıp yaşamadığımdan şüphe ederim

  • Necati Fındık
    Necati Fındık 2 aylar önce

    1:26:06

  • Begüm Yılmaz
    Begüm Yılmaz 2 aylar önce

    1:8:46 yavuz; gördüğünüz gibi ölü bir adam için hala çok uakışıklıyım 😂😂😂

  • Begüm Yılmaz
    Begüm Yılmaz 2 aylar önce

    Eylemin ağlamasına çok üzüldüm ya çok iyi oynadı!!

  • محب الله
    محب الله 2 aylar önce

    😭

  • Begüm Yılmaz
    Begüm Yılmaz 2 aylar önce

    Yavuz u ilk bölümden beri sevmiyorum. Çünkü karakteri çok ön plana almışlar. Yani varsa yoksa Yavuz dercesine olmuş. Hatta bunu desteklemek için büyük acıları değişik geçmişleri Yavuz a vermişler. Ben Yavuz karakterini sevmiyorum. Aybüke Pusat ın diziden ayrılmasına üzülmedim çünkü o kızın oyunculuğuna bayılıyorum. Her diziye yakışır bi oyunculuğu var! Ayrıca herkes bahar niye gitti diyo yorumlarda. Saçma! Çünkü kadın istediği gibi diziden ayrılabilir bunu garipsemeyin!

  • msp charmingpisi star
    msp charmingpisi star 2 aylar önce +2

    Ya böyle olmaz ya.. yavuz ve bahar olmazsa bu dizinin keyfi yok 😓😓

  • Papatya Tv
    Papatya Tv 2 aylar önce +1

    😈😈😠😠😠😠😠😠😠

  • NICAT Elizade
    NICAT Elizade 2 aylar önce +1

    Niye her defesinde sevgiye esil laiq olan insanlar yoxda laiq olmayan insanlara qismet olur onlarda sevgi kimi gozel bir hissi oynamaqla evez ediller

  • Yunus Aktas
    Yunus Aktas 2 aylar önce +1

    Söz ❤️

  • Ramiz Ramiz
    Ramiz Ramiz 2 aylar önce +1

    Soz Sen harikasin merhaba arkadaşlar Azerbaycandan size selamlar bütün azerbaycan halki sözün çok seviyor ve sözün hayrani. Söz sen harikasin

  • Мадина Чечня
    Мадина Чечня 2 aylar önce +1

    А перевод нету

  • dd. yavuzbahar
    dd. yavuzbahar 2 aylar önce +4

    Baharrr😭

  • Maryam Fakhr
    Maryam Fakhr 2 aylar önce

    Keşanliiii 💜💜💜