Kara tahta mı yoksa beyaz tahta mı?

Paylaş
Ekle
  • katma 12 Oca 2020
  • İlkokula giden bir oğlum var. Yeni yıl hediyesi olarak ona bir tahta aldık. Bir tarafı modern beyaz tahta, diğer tarafı klasik kara tahta. O okuldayken arada bir ben de bir kaçamak yapıp onu kullanmaya başladım. Tabi seçenek sayısı artınca insanda kararsızlık da artıyor. Tam üzerine yazı yazacakken acaba hangi tarafını kullansam diye düşünmeye başladım. Ben ilkokulda okuma yazmayı kara tahta üzerinde öğrendim. Ortaokul ve lisede tahtalar yeşile dönmeye başladı. Üniversitede de beyaza. Fakat ilk kez aynı anda ikisini de kullanabilme ihtimalim ortaya çıkınca bunların rengi de bana dert oldu. Öğrenme, hatırlama gibi konularda acaba hangi renk tahta daha etkili diye düşünürken bir şey aklıma geldi...
    ~
    Videonun tam metni ve kullandığım kaynaklar web sitemde:
    barisozcan.com/kara-tahta-mi-yoksa-beyaz-tahta-mi
    ~
    TÜM VİDEOLAR ► bit.ly/barisozcanvideolar
    Yeni videoları kaçırmamak için ► bit.ly/barisozcanyoutube
    Altyazı eklemek için ► trclips.com/user/timedtext_cs_panel?tab=2&c=UCv6jcPwFujuTIwFQ11jt1Yw
    ~
    BarisOzcan
    BarisOzcan
    BarisOzcan
    BarisOzcan.com/sikca-sorulan-sorular

YORUMLAR • 3 331

  • EscRiba
    EscRiba 51 dakika önce

    abi direk bizim okula gel müdür ol sen

  • Züleyha Sude
    Züleyha Sude Saatler önce

    Ruhi Çenet ' le video çek.

  • POPULER KASAPPP
    POPULER KASAPPP 5 saatler önce

    Karaaaa tahtaaaa tabikiiii de

  • Furkan Guler
    Furkan Guler 13 saatler önce

    ne kadar çok kouşuyosun bana hiç söz hakkı vermedin terbiyesiz adam senden nefret ediyorum nefrett nefreeettt

    • Furkan Guler
      Furkan Guler 13 saatler önce

      değişik

    • Furkan Guler
      Furkan Guler 13 saatler önce

      ben kel değilim en azından artık değilim elimde şahane bi ilaç var şey azıcık para versen olur mu ilaca değil ama bana ihtiyacım var da bak da yı bile ayırabiliyorum. ty.

    • Furkan Guler
      Furkan Guler 13 saatler önce

      hıhığğğm hıhğğğğmm

    • Furkan Guler
      Furkan Guler 13 saatler önce

      aptalım ben aptal aptaaağl

    • Furkan Guler
      Furkan Guler 13 saatler önce

      cidden evet

  • Ibo Barak
    Ibo Barak 15 saatler önce

    "Kara Tahtaya da CEZA Yazacaklar"

  • Yusif Abdullayev
    Yusif Abdullayev 17 saatler önce

    Hocam bir denesiz ))) hazirladiginiz videolarda çox çox 👍👍 . Tshir ayrica guzel 😅

  • Deniz CAN
    Deniz CAN 21 saatler önce

    Barış Özcan'ın oğlu olmak mı? Hayata kaç sıfır önde başladın çocuk ?

  • MERVE KARASAYAR
    MERVE KARASAYAR 22 saatler önce

    Bu video bana orta okulda matematik hocamın şiir gibi yazdığı tahtayı hatırlattı. Sadece 1 yıl onun dersini almış olsam da onun sistematik bir şekilde tahtaya yazdığı her şey beni o kadar ekilmişti ki matematik derleri benim için bambaşka bir şeye dönüşmüştü. Yeşil tahta üzerine muntazam yazısı hala aklımda

  • Kagan Bozbıyık
    Kagan Bozbıyık Gün önce

    abi bence siyah çünkü beyaz her yerde ; defterler , kitaplar , evimin duvarları çoğunlukla her şey beyaz. siyah alışagelmişin dışında olduğu için dikkat çekici.

  • ELANUR AY
    ELANUR AY Gün önce +1

    4 kişilik satranç hiç eğlenceli değil

  • Yiğit Can - ROBLOX
    Yiğit Can - ROBLOX Gün önce +3

    Video kapağını görünce şaşırdım. Çünkü aklımdan şöyle bişey geçti. Şimdi yazılara göre okusam kara tahta değince beyaz, beyaz tahta değince siyah çıkacaktı. Ama videoyu izleyince olayı anladım :)

  • Zubeyir Doganay
    Zubeyir Doganay Gün önce

    Kara tahta sanattır, Beyaz tahta konfor. Sanat tercihimdir :) Saygılar Barış abi

  • Muhammed Fatih BİÇER

    Kitabın adı: Tahkiku ma li'l-Hind

  • Büşra Erbir
    Büşra Erbir Gün önce

    Çocuğun odası da belediye pazarı gibi maşallah :D

  • Enes Kant
    Enes Kant Gün önce

    Beyaz gözu yoruyor

  • ziammerlarrie
    ziammerlarrie Gün önce

    Boyle bi oda...Allah'im nasip et.

  • Dinçer ÇERİ
    Dinçer ÇERİ Gün önce

    Kolay yazilan kolay unutulur!

  • Mucizevi TV
    Mucizevi TV Gün önce

    Bende de var İKEA'dan aldığınızı biliyorum :)

  • Betül AKKAYA
    Betül AKKAYA Gün önce

    Ben de kara tahtacıyım😂

  • Devoliath
    Devoliath Gün önce

    Buradan öğreniyoruz ki tahta gelince eğitim sistemi saçmalamış.

  • Yahya Yiğit Akküncü
    Yahya Yiğit Akküncü Gün önce +1

    Abi tişörtün çok güzelmiş

  • serdar yuksel
    serdar yuksel Gün önce

    Unutulmaz.. üstümüz başımız batardı..

  • Melike polat
    Melike polat Gün önce

    *akıllı tahta* 😀

  • metin güneş
    metin güneş Gün önce +3

    Ama belkide 50 yıl sonra o eski kalıcak akıllı tahtaların içindeki screenshotları görürüz🤔😅

  • Abdulqadir Seyidzadə

    Bence tebesirle yazmak daha rahatlatıcı

  • ilyas konı
    ilyas konı Gün önce

    Abi seni seyrederken neyi fark ettim biliyor musun her önemli yada farklı bilgi düşünce yada olay anlatırken sanki kendi kendine mutlu oluyorsun 😃

  • Levent
    Levent Gün önce

    Beyaz tahtalar ve akıllı tahtalar çok yansıma yapıyor, görmemizi engelliyor saçma sapan bi iş ama kara tahta olunca da öğrenciler gidip tebeşir falan yemeye kalkışıyor🤦‍♂️

  • beyza nur durmaz
    beyza nur durmaz 2 gün önce

    Özcan show

  • tlh
    tlh 2 gün önce

    yeşil tahta all day

  • Amir Rahimi
    Amir Rahimi 2 gün önce

    Yeşil tahta kullanıyoruz Barış abi

  • B. Y.
    B. Y. 2 gün önce

    Almanyada hâlâ kara tahta tebeşir kullaniliyor.beyaz tahta neredeyse hic yok denilebilir varsa da normal sınıflarda degil daha cok atölye tarzı cok yönlü kullanilan sınıflarda

  • Pınar Beşiktaş
    Pınar Beşiktaş 2 gün önce

    Benim dershanem yeşil tahta okulum beyaz tahta ama benim hafızam da kalab hep yeşil tahta oluyor okuldaki hocam daha iyi anlatsa da yine de yeşil tanta da yazılanlar daha çok aklımda kalıyor

  • Zehra BenDoktorOlucam
    Zehra BenDoktorOlucam 2 gün önce

    Meb seni bekler bizim geleceğe yönelik siyasi düşünmeyen ayrım yapmayan sadece ülkenin çocuklarını hem eğitim! hem öğretim! Açısından geliştirmemiz lazım tembel bir toplum oluyor..

  • Prim timeden KEKO LAZERBALIK

    bendede vardı o tahta

  • kadir süngerli
    kadir süngerli 2 gün önce +2

    bizde
    yeşil
    beyaz TAHTA var
    akıllı

  • Agora Zuhal
    Agora Zuhal 2 gün önce

    Harika bir video teşekkürler

  • ekrem özkan
    ekrem özkan 2 gün önce

    Kara tahtaya tırlaklarını sürten adamdır..😬😬😬
    (söylemesi bilie tüylerimi diken diken etti..!!!!!!!

  • İbrahim !
    İbrahim ! 2 gün önce

    Eskiden hayat zordu ama her kes mutluydu ama şimdi...

  • Tayfun Aydın
    Tayfun Aydın 2 gün önce

    Tebeşire tikim var benim 😀

  • muhammet emin oynuyor
    muhammet emin oynuyor 2 gün önce

    #böh

  • Türk Bir Potterhead
    Türk Bir Potterhead 2 gün önce

    Bu kadar basit bir konudan bu kadar eğitici ve ilgi çekici hale getirmek...
    Gerçekten şahane bir insansınız.

  • ilknurgg
    ilknurgg 2 gün önce

    Eğitim bilimleri der ki: sarı zemin üzerine siyah en idealidir

  • NinjaGamerMB
    NinjaGamerMB 2 gün önce

    8:38 tahta yok oldu galiba

  • Insert Username
    Insert Username 2 gün önce

    lan ben de bizim okulda kara tahta olsa keşke diyorum

  • Melek- Komut
    Melek- Komut 2 gün önce

    BiZim öğretmenler kitaptan tahtaya yazıyor ondan sonra bizden çok şey bekliyorlar ne projesi öğretmenler öğretmenlikten bıkmış öğrenciler öğretmenlikten bıkmış öğretmenlerden bıkmış çünkü o öğretmenler bizim okuma isteğimizi elimizden alıyorlar bu ülke o öğretmenlerle gelişmez

  • Sarsılmaz Gaming
    Sarsılmaz Gaming 3 gün önce +3

    Oha ilk kez barisabi icerik bulamamış



    En az 800 kişinin yorumuna Like attım 1 Like yi esirgemeyin

  • Asriel Dreemurr
    Asriel Dreemurr 3 gün önce

    Karatahta benim için kara hapishane

  • Ülkü ÜLKÜ
    Ülkü ÜLKÜ 3 gün önce +2

    haha iki gun once karne hediyesi olarak aldim ayni hediyeden:) doğru mantıklı güzel bir secim olmuş, ilkokul1.sinif benim kızımda.Bir öğretmen olarak çok duygulandım videoyu izleyince ..

  • GLYPHRE Tr
    GLYPHRE Tr 3 gün önce

    Kesin su veletler tebesir tozunu yedikleri icin kaldirmispardir vay cerefsiz cocuklar vayy

  • Alperen Sofu
    Alperen Sofu 3 gün önce +3

    bu adamın videoları clicbait olayının tersi gibi başlık kısa içerik uzun

  • MSP messerella
    MSP messerella 3 gün önce

    Tebeşirle yazdiğinda parlamiyo en azindan ya

  • Busra Acarturk
    Busra Acarturk 3 gün önce

    Bulunan kara tahtalar ne yapıldı acaba? 100 yıllık bir varlık var ortada öylece atılmamıştır dimi

  • MSP messerella
    MSP messerella 3 gün önce

    Ben kara tahta hic gormedim ama beyaz akilli ve yeşil tahta gordum

  • Sentilay
    Sentilay 3 gün önce

    Barış abi bir çocuk nasıl yetiştirilir video gelsin?? Oğlunuz Sufi'ye nasıl bir eğitim verdiniz hem İngilizce rahat bir şekilde konuşabiliyor hem de 1000 kitaptan fazlasını okumuş :) Çocuklar için yaş aralığına göre "şu yaşlar da bunlar bunlar yapılmalı ben de böyle yaptım" gibisinden anlatırsanız çok güzel olur :) Vesselam....

  • Orhan Emre Çiftçi
    Orhan Emre Çiftçi 3 gün önce

    Kara tahta da kulanılan tebeşir çok harcıyo para

  • matematikçi
    matematikçi 3 gün önce +1

    kara tahta.

  • Berke Börekci
    Berke Börekci 3 gün önce +1

    Abi tahtanı aynısı bende var ikeadan mı aldınız :)

  • Reina Reira
    Reina Reira 3 gün önce

    Biraz bu adamı izliyim de IQum yükselsin

  • ALPEREN ALTUN
    ALPEREN ALTUN 3 gün önce +2

    tabi yeşil kimsenin umrunda deyil 😄😄😄😄

  • Alev Keskin
    Alev Keskin 3 gün önce

    Aaa bende de var hdhfhfhejdh