Kaz Dağları İkinci Gezi Mi Olacak?

Paylaş
Ekle
  • katma 7 Ağu 2019
  • Destek Olmak İçin ► bit.ly/cuneytozdemirdestek
    -
    Cambly'yi bu kodla 10 dakika ücretsiz deneyebilirsiniz: 10cuneyt
    Link: bit.ly/cnytegitm
    -
    Kaz Dağları meselesi ikinci bir Gezi Parkı olayına dönüşür mü? Çevreci partiler dünya siyasetinde nasıl yükseldi? Green New Deal yani Yeşil Yeni Anlaşma nedir? Neden önemli? ABD ve Çin arasındaki ticaret savaşlarında son durum ne? Çin hangi beklenmedik hamleyi yaptı? Trump bu hamle karşısında nasıl tepki verdi? Türkiye ABD ve Çin arasındaki ticaret savaşlarında nerede duruyor? Gazeteci Cüneyt Özdemir haber turuna devam ediyor.
    -
    Tüm Videolar ► bit.ly/cuneytozdemirvideolar
    Yeni Videoları Kaçırmamak İçin ► bit.ly/cuneytozdemiryoutube
    -
    Sosyal Medya ►
    instagram.com/cuneytozdemir
    twitter.com/cuneytozdemir
    facebook.com/cuneytozdemir.98
    -
    #cuneytozdemir #kazdağları

YORUMLAR • 3 935

  • Samet Mermertas
    Samet Mermertas 38 dakika önce

    selehattiin demirtaş kelimesini duymak istemiyorum

  • Sezgin Öztaş
    Sezgin Öztaş 6 saatler önce +1

    Abi gömleğe bir şey demiyorum ama senin üzerinde gömleği yazık olmuş güzelim Havai gömleği palyaço gömleğine dönmüş bak gömleğe bir şey demedim yani uyarına uyuyorum

  • sezer sezer
    sezer sezer 10 saatler önce

    SENN VAR YAAAA ADAMSIN

  • ceylin kuyucak
    ceylin kuyucak 10 saatler önce

    Böylelerine gülsem mi ağlasam mı bilemiyorum artık.Çok sevgili başkanınız imamoğlunun Kaz dağlarında ki villalarını,bi takım ünlülerin yine tepki gösterirken orada lüks villalarının olduğunu da konuşun.Bu kadar cahil olmanız cidden inanılmaz kazı yapılacak alan zaten Kaz dağlarına mesafesi olan bir yerde ki zaten kestikleri her ağaç için iki tane dikilecek.Bu kadar kör bağnazlık olamaz ya!

  • cepmax
    cepmax 17 saatler önce +1

    İktidar izni CHP verdi haberleri yayıyor.
    Neye inanacağız.
    İzni kim verdi. Ve ne zaman verdi.

    • Sezgin Öztaş
      Sezgin Öztaş 6 saatler önce

      CHP ile ne ilgisi olabilir acaba gerçekten çok merak ediyorum CHP'nin şu anda Türkiye'de herhangi bir resmi yaptırım gucumü var

  • İlhan Dilek
    İlhan Dilek Gün önce +1

    Hahahhahahaha 😅😅😅😅

  • der zombie gamer 297
    der zombie gamer 297 Gün önce +3

    Izni kim vermis kanadali firmaya onu da söyleseydiniz keşje!

  • Mustafa Yildirimkaya
    Mustafa Yildirimkaya Gün önce +1

    O kadar ağacı kestıklerınde kımse görmüyor. Kesıldıkten sonra yaygara koparmanın fazla anlamı yok. Namık Kemal'in lafı aklıma geliyor.

  • Ben Erko
    Ben Erko Gün önce +4

    Babannemin basmaları vardı o kumaştan yapmışlar sanırım gömleği

  • m a
    m a Gün önce +1

    Gomleee bak puvahaha

  • Abdullah Tokmak
    Abdullah Tokmak 2 gün önce

    Abi seni böyle bilmezdik ne yaşadın sen ya çok zor günler geçirmiş olmalısın üzüldüm vah vah.

  • Alican Akkaya
    Alican Akkaya 2 gün önce +2

    Aktroller buraya da dadanmış...

  • hamdı bozkurt
    hamdı bozkurt 2 gün önce +1

    bak kardeş böyle bozgunçuluk yapma allah etmesınde tayıp baba gıderse çok ararsınız

    • Lone Wolf
      Lone Wolf Gün önce +2

      Aracınızın Doblo olma olasılığı var mı acaba?

  • mehmet fidan
    mehmet fidan 2 gün önce

    yaz bitti kisa kollu gomlek giydi

  • Sami Akgün
    Sami Akgün 2 gün önce +3

    Maden arama şirketinin alt taşeronu rte nin akrabası çıktı. Yabancılara maden arama izni 2004 te akp tarafından verildi. Akp bunun gibi onlarca ormanlık alanı yok etti. Türkiye deki NİTELİKLİ orman alanı akp zamanında yarıya indi. ordan kazanacağımız parden iyi ihtimalle 100 milyon dolar. Tayyibin sarayının yıllık masrafı daha fazla. Bir uçağını satsa bunun gibi 5 alan kurtuluyor.

    • Sami Akgün
      Sami Akgün Gün önce

      Ankara firmasıdır. Next level projesini yapıyolar.

    • Sami Akgün
      Sami Akgün Gün önce

      TİMUR TİMUR taşeronu çiftay inşaat. Pacific inşaatın yan şirketi. Sahibi Fatih Erdoğan. Tabbiki bunu a haberde duyamazsın.

    • TİMUR TİMUR
      TİMUR TİMUR 2 gün önce

      Memati Baş lgbt nerden mi çıktı. gezi olaylarında sen v senin gibi düşünen kudurmuşcasına etrafına saldıran sister larınızla bir olup devlete havlamadınız mı?

    • Memati Baş
      Memati Baş 2 gün önce

      @TİMUR TİMUR yine konuyu saptırdın lgbt ne alaka :d neyse ÇOMAR ÇOMAR daha fazla zamanımı almayacaksın kudur havla şimdi

    • TİMUR TİMUR
      TİMUR TİMUR 2 gün önce

      Memati Baş doğru ya takma isimlerle lgbt savunucuları bu kanalı izliyor sayın baş bey

  • Egenimcee !
    Egenimcee ! 2 gün önce +1

    Şuana kadar bir tek ağaç diktiniz mi doğa için işkembe i Kübra hepsi aq.

  • Levent Coşkun
    Levent Coşkun 2 gün önce +1

    Çittiyetini koru arkadaşım.

  • ferhat dikmen
    ferhat dikmen 2 gün önce +1

    Katıldığım bir konferansta "Antik insanlar altın yiyormuş belirli periyotlarla çok az miktarlarda . Bunu neden yaptıklarını araştırıyoruz . Altının kansere karşı etkili olduğunu düşünüyoruz ."

    Bu arada miligram miktarda altın yenebiliyormuş bir zararı yokmuş .

  • Halil AKTAR
    Halil AKTAR 2 gün önce

    Bahar Gibisin çiçeklerrrrrr açmışsın...

  • Engin Erturaç
    Engin Erturaç 2 gün önce +2

    İnsanları karalamak yerine ayna karşısında gülerken sıfatına bak yada bakma kendine küsersin

  • Onur Balkaya
    Onur Balkaya 2 gün önce +2

    giriş hakikaten tatlı olmuş

  • Kenan ÇALIŞKAN
    Kenan ÇALIŞKAN 2 gün önce +4

    Avrupa parlamentosunda çevreciler daha fazla sandalye kazandı mı??? Avrupada ırkçı partiler daha fazla sandalye kazandı. Cüneyt bey yakışıyor mu size bu algı operasyonları...

  • Dursun Mahmutoğlu
    Dursun Mahmutoğlu 2 gün önce +4

    Tarkan cevreciymis cevreciyseniz verin millete jipleri lüks arabaları bakalım böyle eylem yapın zikikler

    • Dursun Mahmutoğlu
      Dursun Mahmutoğlu 2 gün önce +1

      Çevreci yaa 5 bin beygirlik motora binmesin yani 🤣🤣🤣 yaww bunlar sizin muhalifliginizi kullanıyor kendilerinin çevreyi umursadigi falan yok hangi mal ekrana o gömlekle çıkar sadece mesaj veriyor başka bişey değil

    • Sami Akgün
      Sami Akgün 2 gün önce +2

      Dursun Mahmutoğlu zoruna mı gitti?? Niye versin adam malını mülkünü??

  • Dursun Mahmutoğlu
    Dursun Mahmutoğlu 2 gün önce +2

    Izini kim vermiş bakacaksın zübük

    • Sami Akgün
      Sami Akgün Gün önce

      Dursun Mahmutoğlu senin zekanla başa çıkılmaz

    • Dursun Mahmutoğlu
      Dursun Mahmutoğlu Gün önce

      @Sami Akgün batiliymis satilmismis da neymiş miş miş de yaww senin gibi mallar bile almıyor ülke toprağını 🤣🤣🤣 ki bütün herşey allahındır o yüzden fazla hava yapma

    • Sami Akgün
      Sami Akgün Gün önce +1

      Dursun Mahmutoğlu çünkü sen bi sığırsın. Yüz milyon dolar için ülke toprağını her fırsatta köyülediğiniz batılılara satacak kadar da iki yüzlüsün

    • Dursun Mahmutoğlu
      Dursun Mahmutoğlu 2 gün önce +1

      🤣🤣🤣🤣 geri zekali bunun osu busu yok yabancı aliyorda senin mesur zenginlerin niye alamıyor. Yerliye Yasakmi altın madeni işletmesi . Ben hangi hükümet olursa olsun çıkarmasından yanayım çevre mevre hikaye 50 bin kesersin 100 bin dikersin

    • Sami Akgün
      Sami Akgün 2 gün önce +1

      Dursun Mahmutoğlu kim vermiş??? Papağan gibi duyuyosunuz bi trolden sonra tekrarlıyosunuz her yerde. Yabancılara maden arama izni 2004 te tayyip tarafından verildi.

  • Eda Ç
    Eda Ç 3 gün önce +2

    Bizim millet bilgi sahibi olmasa da eleştiri yapmayı pek sever, kedi uzanamadığı ciğere mundar dermiş.Cüneyt Bey,izliyoruz izlettiriyorum, kolay gelsin

  • flapjack yosun reis
    flapjack yosun reis 3 gün önce +3

    Yorumların önemli bir bölümünde "Yok efendim adamın umrunda bile değil Kaz Dağları...dalga geçmiş,lakayt"vs. vs. dermişsiniz. Sadece soruyorum bu tür olaylar Türkiye'de ilk mi? Peki son olacak mı? Adam ne yapsın çığlıklar atıp ağlasa bu size daha mi yardımcı olur? BELLI KI ÖNEMLI BIR BOLUMUMUZUN OLDUĞU GIBI SINIRDEN DALGAYA VURMUS

  • gökhan babalık
    gökhan babalık 3 gün önce +2

    Bu batıyı bu kadar sevmiyor ve direniyorsunuz da.
    Neden herşeyinizle onlar gibi olmak için kendinizi parçalıyorsunuz.

  • gökhan babalık
    gökhan babalık 3 gün önce +5

    Sanat camiasında 1 tane memleketine faydalı iş yapmış "sanatçı" gösterebilir misin.

    • Nurcan Efe
      Nurcan Efe 2 gün önce +1

      Kendileri ordan Villa aliyorlar,sonra Boş konusuyorlar.

  • Z. Zeze
    Z. Zeze 3 gün önce +1

    Ahh eğleniyor kendi başına ahh neşesi yeter😁

  • A.Kadir Kökçe
    A.Kadir Kökçe 3 gün önce +4

    demirtaş'ın kitabını tanıtmandan kimin iti olduğun belli oldu.

  • Nefiye Çakıl
    Nefiye Çakıl 3 gün önce +1

    Lakayıt geldi bana insan biraz üzülür Kaz Dağları için

  • Tunahan Serin
    Tunahan Serin 3 gün önce +1

    Gezide ağaç kesiliyo diye milletin malını tarumar eden yakan yıkan gerzekler şimdi kaz dağında yerde altın arıyor, isterse olsun yani farketmez. Tepki öyle gösterilmez.

  • Aslan Aslan
    Aslan Aslan 3 gün önce +8

    Geri zekalı bu şirkete 2001 yılinda ruhsat verilmiş devlet çıkaracağı madeni senden izin alacak degil madem bunlar çevreciydi izmir gazemirdeki fuar yapılırken milyonlarca agac kesildo niye sesleri çikmadı?

    • Adem Karaca
      Adem Karaca 2 gün önce +1

      Aslan Aslan BU KAFASIZ LARA DESENE MADEM BİLİYORDUNUZ KESİLDİKTEN SONRAMI AKLINIZ BAŞINIZA GELDİ..ORDAKİ KAFASIZ BELEDİYE BAŞKANI NE İŞE YARIYOR.

    • Aslan Aslan
      Aslan Aslan 3 gün önce +1

      @flapjack yosun reis gaziemir fuar'ına 1.5 veya 2 km uzaktayım o alanıda cok iyi biliyorum

    • flapjack yosun reis
      flapjack yosun reis 3 gün önce +1

      Öncelikle "gazemir" değil Gaziemir. İkincil olarak yeni fuar yerinin eski halini bir araştırın bence...(bir İzmirli olarak söylüyorum) A haberin yalan yanlış oyunlarına gelmeyin lütfen

    • KUTAY ÇAĞLAYAN
      KUTAY ÇAĞLAYAN 3 gün önce +1

      2001 yılında bu şirketin türkiye ye giriş izni verilmiş.Kaz dağlarının izni 25 temmuz 2018 de verildi.Karıştırmıyalım lütfen.Araştıralım A haberin oyunlarına gelmeyin.

  • Sevil Yurtseven
    Sevil Yurtseven 3 gün önce +2

    Herkesin derdi tepkiyi veren tarafın kim olduğu olmuş.Yazık gerçekten çok yazık.Kimin imza attığı kimin baş kaldırıp yürüdüğü değil mesele... Alooo mahvoluyor ülke uyanın artık!Siz biz derken olup bitene kör sağır kalıyorsunuz.

  • Reşit KAYA
    Reşit KAYA 3 gün önce +8

    Bu adam böyle değildi. İyice cıvık bişey oldu.

    • Ahmet Oran
      Ahmet Oran 3 gün önce

      Reşit KAYA Adam hep böyleydi kanımca ama ciddi işlerde olduğu için içinde birikmiş.

  • Keskin Norbert
    Keskin Norbert 3 gün önce +2

    orada hormonlu et yiye yiye sismis in lo.
    yakinda obez olursun.
    sam amca seni guzel besliyor lo kurban.

  • mert kilinc
    mert kilinc 3 gün önce +3

    Seni içeri atarlar yakınsa buda ünlü ülmaya cabalayan 3 harfli

  • Hasan Tutan
    Hasan Tutan 3 gün önce +1

    Abi anlamıyorum yorumlar neden hep çomar kaynıyor? Neden seni çomarlar takip ediyor :D

  • Umut Ak
    Umut Ak 3 gün önce +4

    Kafayı yemiş serseri gülmeyi de beceremiyor mal putperes

  • Atakan Atilla
    Atakan Atilla 3 gün önce +4

    Perdeyi kesip gömlek yapmış sanki

  • Ramazan Metin
    Ramazan Metin 3 gün önce +7

    Türkiye ye gel aga tutuklanacağından mı korkuyon!!!

    • m a
      m a Gün önce

      Haha gerizekali asil sen gel . Kendine gel a haberi kapat beynin sulanmis :)

    • winchester dean
      winchester dean 3 gün önce

      malak yaa :) lan adam her hafta cnntürk'te program yapıyor

    • Hasan Tutan
      Hasan Tutan 3 gün önce +10

      Adam zaten Türkiye'de beyinsiz çomar

  • картофель
    картофель 3 gün önce +9

    Çok boş konışuyorsun ve lafı uzatıyorsun

  • Salih Yüksel
    Salih Yüksel 3 gün önce +7

    Çok laubalisin, çok cıvıksın .....

  • Umut Ak
    Umut Ak 3 gün önce +7

    Ne gülüyon la gevrek gevrek sevimsiz.. tv karşısında yine adama benziyordun burda maymun gibi gülüp duruyon. Hoşuna gider değil mi ülke karışsa

  • Nâ-murad olsun diyenler ber-murâd olsun

    Gömlek LGBT

  • TİMUR TİMUR
    TİMUR TİMUR 3 gün önce +7

    Gezi olaylarında Türkiye ye verdikleri zarar tam 100 milyar dolar... 35 tane Boğaz köprüsü yapacak kadar. Sizin bu vatana verdiğiniz zarar. Kurtuluş savaşında Yunan ın İzmir e verdiği zarardan çok daha fazladır.

    • TİMUR TİMUR
      TİMUR TİMUR 2 gün önce

      Berkay Büker elbette araştırmak ve sorumlu kişilerin belirlenmesi ve Hangi şartlarda anlaşma sağlandığını topluma açıklamak zorundalar. Ama ki bunları yaparken oy verdiğimiz Yada muhalefet olan milletin vekili olan kişiler yapmalı. Soru önergesi verilmeli ve sonucuna göre hareket etmek lazım. Tepkilerimizi gösterirken tamamen barışçıl ve kırmadan dökmeden yapmak lazım. Düşünceleriniz için tşk ederim. Allah a emanet olun

    • Berkay Büker
      Berkay Büker 2 gün önce

      @TİMUR TİMUR Kardeşim bak ben ne hükümeti destekliyorum ne de CHP bazlı sözde muhalefeti.
      Gezi olaylarını bende doğru bulmuyorum fakat her olayda bu olayı dile getirip sesimizi çıkarmazsak, daha kötü olaylara da göz yummuş oluruz. Tamam, halk olarak milliyetçiyiz ve dindarız. Ama eylem yapmayı devlete karşı gelmek olarak görürsek bugün milyonlarca yapılan yolsuzluk ve halkın refahı düşünülmeyen rant projelerine yol açmış oluruz. Ben de ülkemi çok seviyorum ama sesimizi çıkarmamız lazım gerektiğinde...
      Bugün kaz dağlarını alan Kandalı ceo, Türkiye'ye giremeyeceğimizi düşünüyorduk ama şuan her istediğimizi yapabiliyoruz diyebiliyorsa, bunun hesabını sormamız lazım.
      Burdaki tek olay ağaç değil ordaki altın rezervinin sadece yüzde4'ü devlete veriliyor neden yüzde50si hatta yüzde100ü olmasın?

    • TİMUR TİMUR
      TİMUR TİMUR 2 gün önce +1

      Sami Akgün gezi olaylarını savunuyor gibi bir halin var..

    • Sami Akgün
      Sami Akgün 2 gün önce +1

      Gezi de dolar 1.8 den 1.9 çıktı diye küfür eden çomar. Dolar 7.4 çıktı. Tl Gürcistan parası karşısında bile yarı yarıya değer kaybetti. Az da onları söylesene

  • TİMUR TİMUR
    TİMUR TİMUR 3 gün önce +3

    Bu dünya da tuzun kuru istediğin gibi çalıp söylüyorsun bakalım nereye kadar. chp izin versin bunu sonra gel hükümete bağla. Sendeki renk de bu derece renksiz olamaz. 2. Gezi olayı başladığında sende çık meydanlara olur mu. Canın cehenneme

  • erol uygun
    erol uygun 3 gün önce +6

    ağaç seviçiler gezideki gibi yakıp yıksınlar ne sevinirsiniz be, iç karışıklıktan beslenen hainler.kaç ağaç diktiniz 10 bin 20 bin sayısızmı ,bir liste yapın kimler nereye ne kadar dikmiş

  • Ercan Kutluhan
    Ercan Kutluhan 4 gün önce +9

    Tatli su solcusu IZINI VERENI SOYLESENE

    • Sami Akgün
      Sami Akgün Gün önce

      Ercan Kutluhan sen araştır ben araştırdım. Yabancı şirketlere maden arama izni 2004 te verildi. Oranın lisansı 2018 de verildi. Boş boş a haber den sallamayın.

    • Ercan Kutluhan
      Ercan Kutluhan 2 gün önce +1

      @Sami Akgün Yanlis biliyorsun yada sikiyorsun iyi arastir
      isiniz gucunuz alavere dalavere

    • Sami Akgün
      Sami Akgün 2 gün önce +1

      Ercan Kutluhan ben söyleyim. 2018 de akp verdi.

  • Alparslan Türk
    Alparslan Türk 4 gün önce +8

    BODRUM DA TATİL İÇİN KESİLEN BİNLERCE ZEYTİN AĞACI NI DA KONUŞUN HADİ..!!

  • Alparslan Türk
    Alparslan Türk 4 gün önce +11

    KAZ DAĞLARINA VEYA DİĞER ORMANLIK ALANLARA LÜX VILLA YAPANLARA DA TEPKİ GÖSTERİN HADİ..!

    • Sami Akgün
      Sami Akgün 2 gün önce

      Alparslan Türk en başında yine akpliler var. Akpli müteahhitler en büyük pislikler. Devlet ormanını korumazsan vatandaş nasıl korusun

  • yiğit turp
    yiğit turp 4 gün önce +6

    Olay çıkartalım diye yer arıyolar sırada kaz dağları bahanesi

  • Ali ATICI
    Ali ATICI 4 gün önce +2

    Gömleğin çok kötü ;)

  • koray Karadavut
    koray Karadavut 4 gün önce +15

    Cüneyt bey, söz konusu madenin çalışma ruhsatının, 12 mart 2001 yılında verildiğini(bu tarihte Ak Parti diye bir parti henüz yok!) , hertürlü raporların ve izinlerin dönemin chp belediyeleri tarafından verildiğini, uluslararası kurallar gereği kesilen ağaç kadar yerine daha fazla ağaç ekilmesini ve şuana kadar 13500 ağaç kesildiğini bunun yerine 14 bin fidan geri dikildigini, sosyal medyadan gösterilen, kesilen o bölgenin aslında 2 yıl önce kesildiğini, Kazdağları diye söylenen aslında bölgeye 40 km uzakta olan bir tepenin gerçek yer olduğunu, Kazdağları'nı sözde kurtarmak için eyleme giden müptezellerin Kazdağları'nı unutup yerlerde altın aradıklarını da Söyleseydin iyi olurdu be Cüneyt bey !!

    • Enes
      Enes 4 gün önce +1

      kesinlikle doğru söylüyosun. Ben bu olaydan sonra şunu anladım; Eğer ülkeni geliştirmek istiyosan o ülkenin medyasını elinde tutacaksın ki zaten bunu eskiden devletler yapmıştı. Yoksa saçma sapan yalan yanlış haberler türüyo

  • DEMİR DİKEN
    DEMİR DİKEN 4 gün önce +9

    GEZİ ZEKALILARDAN SONRA KAZ KAFALILAR SAHNE ALDI.

  • P. Çağla Batur
    P. Çağla Batur 4 gün önce +4

    Evlerinin, habitatlarının içine saçma sapan oteller yapılan zavallı maymunların bir de yiyecek bulabilmek için çaba harcarken öldürülmesi çok mu komik...

    • futusyen
      futusyen 3 gün önce +1

      Maymundan bahsetmiyor aslen,

  • Müstecap Karademir
    Müstecap Karademir 4 gün önce +3

    Bence süper gömlek

  • Twitch Kolik
    Twitch Kolik 4 gün önce +6

    Reyiz Cennet Mahallesindenmi Çıktın Amk :D

  • Tarik Akcan
    Tarik Akcan 4 gün önce +4

    Ne içirdiler sana....
    Bilmiyorsan amudu fukaranın huyunu içmeyeceksin turşu suyunu.....

  • Mehmet Ulaş
    Mehmet Ulaş 4 gün önce +9

    Ne kadar boş konuşuyor gezi kafalı

  • Emine Avcı
    Emine Avcı 4 gün önce +10

    Çok boş bir insansın malesef üzülüyorum senin adına 🙄

  • Hasan R. Onder
    Hasan R. Onder 4 gün önce +10

    Kaz kafalılar, kaz dağlarında gezer.

  • JAN vdvrt
    JAN vdvrt 4 gün önce +5

    plajda tanga bikini giyenler sokakta erkekler bakınca rahatsız oluyor hollanda'da. erkekli kadınlı plaj, herkes çıplak, hiç sorun yok ama günlük hayatta olunca herkes bir diken üstünde. Rahat olun ya herkes baksın işine

  • hanaka ayyıldız
    hanaka ayyıldız 4 gün önce +4

    Ne anlatiyo bu vatandaş. tatil yaptığını söylüyor ya.tatilde kitap okunması âdettendir. geçen udoff isimli gazetecinin kitabını okudum. okuyucu olarak. Cüneyt beye tavsiye ederim. güzel bi kitap. isimde enteresan. SATILMIŞ Gazeteciler. içeriği başlığı gibi güzel.

  • kenan taşkeseen
    kenan taşkeseen 4 gün önce +6

    samimi değiller gezide ağaç safsatasıyla bu ulkeye ne zararlar verildi bir işin içinde cehape zihniyeti varsa o işte ülke menfaatine engeller vardır cehape atom bombasından daha tehlikeli

    • Amidamaru 123
      Amidamaru 123 4 gün önce

      @TAHNEfan sanki kenan ironi yaptı.benden demesi.

    • TAHNEfan
      TAHNEfan 4 gün önce +1

      kenan taşkeseen o cehape değil cehepe :D samimi değiller ne bide amk? Napsınlar amk bir isyanda nasıl samimi olunur aq? Malsın sanırım sg

  • Önder Öztep
    Önder Öztep 4 gün önce +3

    bulundugun adayi bize gösterebilirmisin cuneyt bey ?

  • Önder Öztep
    Önder Öztep 4 gün önce +2

    supersin cuneyt bey

  • Dirty Face
    Dirty Face 4 gün önce +14

    Abi gömlek pez*venk gömleği yalnız

  • jale soylugil
    jale soylugil 4 gün önce +5

    KAZ DAĞLARI DEĞİL ORASI DİYEN BEYİN YOKSUNLARI KAZ DEĞİL CAZ DAĞLARI OLSUN NE FARK EDER?
    KALDI Kİ BU CÜMLEYİ SÖYLEMEK İÇİN BİR REFERANSIN OLMALI DEĞİL Mİ!
    BEN DE DİYORUM Kİ ORASI KAZ DAĞLARI! REFERANSIM DA DÜNYANIN KULLANDIĞI 3 BOYUTLU GOOGLE EARTH HARİTASI!
    GİR GOOGLE EART'E KAZ DAĞLARI YAZ BAKALIM NE ÇIKIYOR! TAM KAZ DAĞLARINI GÖSTERDİĞİ NOKTA HEM DE!
    PS: BEYİN YOKSUNU FAKİR, SENİN O FAKİR BİLGİSAYARINA GOOGLE EARTH YÜKLEMEN LAZIM YOKTUR TABİİ SENDE. BİLGİSAYARINDA YER YOKSA ANGUT UYUTAN OYUNLARINDAN BİR TANESİNİ SİLİVER ANGUT SOYSUZ!

  • Yıldıray Aslan
    Yıldıray Aslan 4 gün önce +7

    Bu kadar dağları düşüneceğini ölen şehitlere düşünün

    • Mehmed Demirci
      Mehmed Demirci 4 gün önce +4

      İnsanlar bu vatanın bir avuç toprağı için Şehid oluyorlar, birileri de çıkıp dağı, taşı, ağacı satıyor. Şimdi ikisi arasında bağlantı kurabildin mi kardeşim.

    • hanaka ayyıldız
      hanaka ayyıldız 4 gün önce

      haklısın Yıldıray kardeşim

  • ckmz ckmz
    ckmz ckmz 4 gün önce +3

    ay ay sendemi ironi yıkabiliyormuşsun trrrrek

  • Fikret Aydın
    Fikret Aydın 4 gün önce +2

    bu oluşumun içinde neden bir sağ görüşçü olmaz biz hiçmi çevreci değiliz

    • DEMİR DİKEN
      DEMİR DİKEN 4 saatler önce

      @Fikret Aydın
      Haklı olabilirsin fakat bunu Kanadalı firma yüklendiği için Türkiye belirli bir hisse ve firmanın vergilerinden ayrıca taşaron yüklenici Türk firmalarının ekonomiye katkısından yararlanmış olacak sonuçta.

    • DEMİR DİKEN
      DEMİR DİKEN 4 saatler önce

      @Mehmed Demirci
      O zaman ülke olarak tüm külfetin altına girersen altınların tümü sana kalır.

    • Fikret Aydın
      Fikret Aydın 3 gün önce

      çıkan madenin ortalama 100/70 oranında maliyet olabileceği aşikar

    • Mehmed Demirci
      Mehmed Demirci 4 gün önce

      @DEMİR DİKEN, altınlar bize kalsa haklısın diyeceğim de. Neyse.

    • DEMİR DİKEN
      DEMİR DİKEN 4 gün önce

      Fikret Aydın
      Sağ görüşlü çevreci hiç tahmin edemeyeceğin kadar çok. Akılcı olmak lazım. Toprağın altında milyonlarca yıl yatan servetin yeryüzüne çıkmamış halinin kimseye faydası yok. Yeryüzündeki hali ise ; okul,eğitim, hastane , vs vs imkan demektir. Günümüzde kesilen ağaçların yerine yenisini dikmek ve ormanlar oluşturmak hiçte zor değil. Nasıl ki Bergama altın madenleri dış güçler tarafından provoke edildi ve yıllarca engellendi, bugün de aynı oyun oynanıyor. Neden bu pis oyunlara alet olalım?

  • Fikret Aydın
    Fikret Aydın 4 gün önce +3

    20 yılsoramı aklınız yerine geldi

  • Fikret Aydın
    Fikret Aydın 4 gün önce +2

    aklın fikrin almaz anlayışınız batı kafası

  • Büyük Oğuz
    Büyük Oğuz 4 gün önce +1

    Tuuuu kaka o kaka