Güldür Güldür Show 170. Bölüm | Bitcoin Pazarı

Paylaş
Ekle

YORUMLAR • 558

  • Güngör Önder
    Güngör Önder 7 gün önce

    Mesut efsanesin 😅😅👏👏

  • gerigecelik
    gerigecelik 7 gün önce

    Bu bağırmaklar olmasa daha güzel olur....

  • Göksel Tığlı
    Göksel Tığlı 13 gün önce

    Mesutun oyunculuğu tartışılmaz efsane ya

  • Mahmut tuncer
    Mahmut tuncer 13 gün önce

    Adam her cümlesinde adam güldürüyor

  • Yusuf Yorulmaz
    Yusuf Yorulmaz 13 gün önce

    bitcoin düşük iken bol bol koin kazanmak için bana yazın ...

  • Emine Uçar
    Emine Uçar 15 gün önce

    Mesut bir harikasın helal olsun sana🤣😂👍👍

  • Gülsüm K.
    Gülsüm K. 20 gün önce

    Bölme yaa böleceksen de saçma muhabbet etmeyin 😫

  • BERRA DESIGN
    BERRA DESIGN 24 gün önce

    İbrahim de kesinlikle çok sevimli ve özgün bir oyunculuğu var.

  • çağatay demirbaş
    çağatay demirbaş Aylar önce

    Sabah bilecik otogarında bindim akşam kambiyada indim😂

  • Emre Kocer
    Emre Kocer Aylar önce

    yemin ediyom filmiçıksa türküye biriincisi olur aq

  • enes afsar
    enes afsar Aylar önce

    İlk programlara nazaran İbrahim Mustafa Mesut bölümler ilerledikçe bitcoin gibi değerleniyor

  • Lachin Serdarov
    Lachin Serdarov Aylar önce +1

    gahtali ne diyor rda biplemishler?

  • Mahir Kılıç
    Mahir Kılıç Aylar önce

    ADAM DEYO VAOVVVV

  • Cansu ALTINTAŞ
    Cansu ALTINTAŞ Aylar önce

    Herkes Mesut karakterinden bahsetmiş övgüyle; ancak Mehtap karakteri de çok çok çok başarılı.. Hepsini izlemek çok keyifli o ayrı.

  • Hacer Hepburn
    Hacer Hepburn Aylar önce

    Mesut Dayı 😍

  • Levent Çakar
    Levent Çakar Aylar önce

    mehtap on numara ya
    bir kadın hırçınlığı en sempatik bu şekilde yapabilir

  • İbrahim
    İbrahim Aylar önce

    Demem o ki o çocuğaaaa ni oldııı beluuu değuuuulllll 😂😂😂

  • Gizem Aydın
    Gizem Aydın Aylar önce

    Mehtap kolanyaları

  • nknjmk ss
    nknjmk ss Aylar önce

    Bu hayatiyi komik değil aksine itici bulan bir ben miyim

  • Ceyhun çüner
    Ceyhun çüner Aylar önce

    Hayatiye hastayım yaa acaip komik bi adam :)

  • yagmur damla
    yagmur damla Aylar önce

    Mesut çok komikk

  • Ömer Faruk Akar
    Ömer Faruk Akar Aylar önce

    15.29 mat yazılısinda ben temsili

  • roj roj
    roj roj Aylar önce

    Dememoki supersiniz 🤗🤗🤗👍👍👍👏👏👏👏👏

  • Aysel li
    Aysel li Aylar önce

    Mesut😁😋

  • Xudaverdi Abdullayev
    Xudaverdi Abdullayev Aylar önce

    En guzel mesut skeciydi diyenler

  • Xudaverdi Abdullayev
    Xudaverdi Abdullayev Aylar önce

    En guzel bolumdu

  • Güngör Önder
    Güngör Önder Aylar önce

    Efsane skeç 👏👏

  • Sinan Kara
    Sinan Kara Aylar önce

    Mesut tiplemesi çok fena yaa :) bu adam tek çıksa şu hikayelerle tüm rating i kapar :-D

  • Fatih Coskun
    Fatih Coskun 2 aylar önce

    şevket yok gibi oldu artık. kadro süper iş çıkarıyor

  • yaprak sarması
    yaprak sarması 2 aylar önce

    Kibariye deyoki Kasımpaşalayım...

  • Mehmet Fuat Özkan
    Mehmet Fuat Özkan 2 aylar önce

    😂😂

  • maksimmedya
    maksimmedya 2 aylar önce +1

    Adam Efsane ya, hele sondaki o gülüs nedir abi ya :)

  • Muhammed Şeker
    Muhammed Şeker 2 aylar önce

    mesud abi supersin yaa😁😁😁

  • GAMER OF GALAXİA
    GAMER OF GALAXİA 2 aylar önce

    mesut abi efsane oyuncu yaa her role girebiliyo kral adam yemin ediyorum

  • Özgür K_
    Özgür K_ 2 aylar önce

    Yaw arkadaş şu mesut yok mu, anne karnında da mı oyuncuydun arkadaş nasıl bir sanatın var ya zalımsın zalım

  • xarquath seth
    xarquath seth 2 aylar önce

    O cocuğa noldu Bellliii değeaallllll

  • nursin akel
    nursin akel 2 aylar önce

    benm adamım bu mesut yaw🤣🤣

  • memoli AYDIN
    memoli AYDIN 2 aylar önce

    Fikri-mesut-bilal muthissiniz

  • Sdt by
    Sdt by 2 aylar önce

    Efsanesin mesut sen ve burnun😂😂😂

  • Samet Tikiz
    Samet Tikiz 2 aylar önce

    Mesut ve Bilal güldür güldür’ün kesinlikle olmazsa olmazlaridir.

  • Necat Çelik
    Necat Çelik 3 aylar önce

    Güldür güldür deki bütün oyuncular efsane.
    Aralarında en çok mesut şefket ve bilal i seviyorum...

  • ZombyVII
    ZombyVII 3 aylar önce

    Komodo shillemişler

  • Şahin  abi  Karakuzulu
    Şahin abi Karakuzulu 3 aylar önce +1

    Mesut 😀😀😀👏👏👏

  • sojiroo sojiro
    sojiroo sojiro 3 aylar önce +1

    Demem o ki o cocuga ne oldu belli degeel

  • Yasin Karaca
    Yasin Karaca 3 aylar önce

    Oh yoo 😂 Mesut'u böyle görmeyi seviyoruz 👍

  • Ertugrul Aslan
    Ertugrul Aslan 3 aylar önce

    Buyuk oyuncu helal olsun Mesut. Bu karakteri mukemmel canlandirdi. Her tiyatrocu bu karakteri oynayamaz. Ayni Sevketin zengin coskulu adam tiplemesi gibi. Gülmekten öldüm.

  • Akif Anıl Haydaroğlu
    Akif Anıl Haydaroğlu 3 aylar önce

    TRclips önizlemesinde mesutun resmini gördüğüm bütün videoları şüphesiz açıyorum :D

  • Mel
    Mel 3 aylar önce

    Mesutun urfalı tiplemesini de özledik, gelsin bibisine turşi götürsün artık 😂

  • babaka deli eder adami
    babaka deli eder adami 3 aylar önce

    şu hayatiye sureklı soru sorup aynı muhabbet aşırı kabaktadı verdi mk bu nedir ya

  • Osman Yildiz
    Osman Yildiz 3 aylar önce

    Bence mesut hepsinden iyii

  • Xudaverdi Abdullayev
    Xudaverdi Abdullayev 3 aylar önce

    Mesut

  • ömer ahmet aslan
    ömer ahmet aslan 3 aylar önce +1

    MESUT GELMİŞ GEÇMİŞ EN IYI GULDUR GULDUR OYUNCUSUDUR

  • lion king
    lion king 3 aylar önce +1

    mesut enişte süper tek geçerim başarılar

  • Burcu Aker
    Burcu Aker 3 aylar önce +1

    Kral mesut abii..

  • Murat Karaca
    Murat Karaca 3 aylar önce

    overlokçuluğa başlıyomu
    karıyıda boşuyomu
    😂😂😂

  • Yılmaz Erensayın
    Yılmaz Erensayın 3 aylar önce

    Bitcoin madenciliği yapmak isteyen arkadaşlar ulaşabilir hep birlikte paralar kazana biliriz

  • naz baydar
    naz baydar 3 aylar önce

    ali sunal Allahını seversen artık bölme şu skeçleri tüm konsantrasyonu yerle bir ediyorsun...o kadar gereksiz bişey yapıyosun ki

  • dbbxx
    dbbxx 3 aylar önce

    efsane bi bolum.

  • serdar serdar
    serdar serdar 3 aylar önce

    saçmalığında bir sınırı olmalı. abuk subuk mantıksız konuşup duruyorlar. dalga geçerek kendilerini izlettiler bu defa !

  • Mustafa SAYIN
    Mustafa SAYIN 3 aylar önce

    kesme be adam zırt pırt

  • Uğur Karakurt
    Uğur Karakurt 3 aylar önce +1

    oha lan mesut çok iyi oynamış .DAS:FDSAF

  • Semyon Shenshin
    Semyon Shenshin 3 aylar önce

    Подскажите, когда старт продаж токенов bunnytoken?

  • Yavuz YILMAZ
    Yavuz YILMAZ 3 aylar önce

    bilal iyi ki yok bu mesudun bölümünde. bilal boş beleş oynuyor. hiç gülesim gelmiyor o tpsize. bağırarak konusuyor.on numara mesut

  • Plesis Game
    Plesis Game 3 aylar önce

    ali sunal ile hayatinin diyaloğu çok komik

  • l a p l a c e
    l a p l a c e 3 aylar önce

    Mesut kim :D

  • 53 Rize
    53 Rize 3 aylar önce

    Mesut bravo sana 👏👏👏

  • Brotherhood\ Serhat
    Brotherhood\ Serhat 3 aylar önce

    He he o jsjkskdkshd

  • Erkut Taşkıran
    Erkut Taşkıran 3 aylar önce

    Güldür güldür ün izlenme sebebi : Bilal,Mesut,Şevket.

  • Erkut Taşkıran
    Erkut Taşkıran 3 aylar önce

    Güldür güldür ün izlenme sebebi : Bilal,Mesut,Şevket

  • SAM ARM
    SAM ARM 3 aylar önce

    mesut rolu cok ilginc ve komik bu arada feryat figan bu ne kardesim kulaklarimiz agriyor,okul musameresi gibi ev hanimi rolunu cok abartiyor keske baskasi oynasa,kadinin o kadar itici sesi var ki onun oldugu bolumleri gecerek seyrediyorum.

  • crazy cid
    crazy cid 3 aylar önce

    Gariyida bosuyomu 😂😂😂😂

  • Erdem SİLİV
    Erdem SİLİV 3 aylar önce

    Ya Mesut diye ölmüşsünüz de bir kere konuştuğunu görmedim herifin 🤦🏻‍♂️

  • Mehmet Çelik
    Mehmet Çelik 3 aylar önce +1

    Mesut burnun olayım Mesut...😂

  • Hüseyin Aslan
    Hüseyin Aslan 3 aylar önce

    mesut efsane :)

  • Hasan Yıldırım
    Hasan Yıldırım 3 aylar önce

    *İLERİ GÖRÜŞLÜ BİR SKEÇ*

  • Hasan Yıldırım
    Hasan Yıldırım 3 aylar önce

    *YETER MK MESUT MESUT NOLUYORUK AMUĞA GOYİM*

  • Uğur Akkaya
    Uğur Akkaya 4 aylar önce

    Ali sunal konuşmaya başlayınca ileri sarıyorum..

  • bedirhan koyuncu
    bedirhan koyuncu 4 aylar önce

    mesut sen nasıl bir KRAL sın ya

  • Nathan Drake
    Nathan Drake 4 aylar önce +1

    Daha fazla Mesut Enişte/Dayı konusu olsun Aziz Bey....
    Son zamanlarda En çok sevilen karakter oldu gibi, farkındasınızdır umarım.....
    Bu arada şu Hüseyin'ide getirin artık, bir ton insan Hüseyin istiyo,soruyo vs... halaa getirmediniz ilginç... teklif etseniz kesin kabul eder...

  • Hakan Kalkanci
    Hakan Kalkanci 4 aylar önce +1

    Hepsi birbirinden kıymetli oyuncular kopuyorum resmen:))))))
    Mesut çok yönlü tek kelimeyle muhteşemmmmmm

  • tugay aslan
    tugay aslan 4 aylar önce

    Ya bu mesut nedir boyle kendimi hic bu kadar sacma seylere gulerken gormemistim😁😁😁

  • Uğur Öztürk
    Uğur Öztürk 4 aylar önce

    Mesut harika ya

  • Şenol Varol
    Şenol Varol 4 aylar önce

    Güldür güldürün en güzel yüzüsün Mesut ❤️❤️

  • Sefer Yılmaz
    Sefer Yılmaz 4 aylar önce

    Helal mesut reisss

  • SEMİH COŞKUN
    SEMİH COŞKUN 4 aylar önce

    Aleyna Tilkinin ifşası cıkmı_s oha :O jedeledoke.blogspot.fr/qct6vngl38sxgnr

  • SEMİH COŞKUN
    SEMİH COŞKUN 4 aylar önce

    Aleyna Tilkinin ifş.ası cıkmıs oha :O somasabebe.blogspot.ba/3dnps3gnqaowakk

  • mahmut çamterzi
    mahmut çamterzi 4 aylar önce

    bizim messut &zekki benziyourlar.

  • Hacı Kaya
    Hacı Kaya 4 aylar önce

    herseferindede garıyı boşaması yok mu ?????

  • TÜRKÜZ TÜRKÜ SEVERİZ
    TÜRKÜZ TÜRKÜ SEVERİZ 4 aylar önce +1

    " HE HE O O O KIZ O..." SÜPER YAAA

  • Acı Taco
    Acı Taco 4 aylar önce

    Mehtap çok güzel oynamış bu skeçde

  • Samir Aliyev
    Samir Aliyev 4 aylar önce

    Mesut Başından Beri taktir ediyorum...

  • Seyit Polat
    Seyit Polat 4 aylar önce +1

    LAN YEMİN EDERİM KAÇ KERE İZLEDİM BAĞIMLILIK YAPTI MESUT 😁😁

  • Earth Venus
    Earth Venus 4 aylar önce

    Mesut,Bilal ve Mehtap programı anlamlı kılan 3lü😄❤️

  • Sergen Akbayır
    Sergen Akbayır 4 aylar önce

    Mesut harika

  • Uluc Guler
    Uluc Guler 4 aylar önce

    Gek yiye yiye geldingğ

  • Acı Taco
    Acı Taco 4 aylar önce

    123
    456
    789
    101112
    131415
    161718
    192021
    222324
    252627

  • Acı Taco
    Acı Taco 4 aylar önce

    Mesut sürekli bilet alarak iflas edecek bir gün

  • Acı Taco
    Acı Taco 4 aylar önce

    İbrahim çok seviyorum seni ya

  • Orçun Abanoz
    Orçun Abanoz 4 aylar önce

    -ng seslerini harika yapıyor :)

  • Kreatorn
    Kreatorn 4 aylar önce +36

    Güldür Güldür'ün ilk bölüm zamanlarında Mustafa ve Mesut'u kimse beğenmiyordu hatta belki bi ihtimal ilk bölümlerinin bulabilirseniz eski yorumlarıda görebilirsiniz. Küfür'e kadar dayanıyordu yorumlar. Şimdilerde alayını utandırıyorlar helal olsun!