Patron - Manzaralar (Official Video)

Paylaş
Ekle
  • katma 4 Nis 2019
  • PMC Legacy Vol.1 Çıktı ! Şimdi Dinle : open.spotify.com/album/5AmcYGS0awdo1ORKo1ZbYd?si=dp48JbQYR7ufRzIQ7wwwwg
    Söz & Müzik : Patron
    Aranjor & Düzenleme : Blasian Beatz
    Mix & Mastering : Kupa-A
    Yönetmen : İsmail Şabotiç
    Drone : Onur Bektaş
    Color : Ercan Küçük
    Asistan : Samet Balkan
    Cast :
    Duygu Sakallı
    Ruhsan Keser
    Rahim Yıldırım
    Şarkı sözleri altyazı olarak eklenmiştir.
    2019 Professional Music Channel
  • MüzikMüzik

YORUMLAR • 6 899

  • Seyfo Dayı
    Seyfo Dayı 26 dakika önce

    Hatay’dan Antalya’ya yola çıktım gelene kadar dinledim seni kralsın baboş

  • komikmiş TV
    komikmiş TV 35 dakika önce +1

    Dinlerken babam odaya girdi ne kokuyo lan bura dedi kalite kokuyo dedim oturduk nakaratı söylüyoruz
    .

  • ahmet sezai
    ahmet sezai Saatler önce

    Sagodan gelenler

  • S V M
    S V M 6 saatler önce +1

    Abi şu şarkının tadını hiçbir şey vermiyor ya

  • Kuru Fasulye Altı Pilav
    Kuru Fasulye Altı Pilav 9 saatler önce +1

    *Hadi 10.000.000 yapalım artık*

  • Cengiz Zaman
    Cengiz Zaman 15 saatler önce

    Hiç bıkmadan , sıkılmadan dinleyebileceğim bi şarkı buldum kendime. Teşekkür ederim 🙂

  • baris bbrrsshhnn@hotmail.com
    baris bbrrsshhnn@hotmail.com 17 saatler önce

    Yaralar beni manzaralar .

  • HK58
    HK58 19 saatler önce

    Patron'un böyle izlenmelere ulaşmasını görmek çok mutlu ediyor beni.

  • engin en
    engin en 19 saatler önce

    patron patron dediler neymiş bu patron bu aq dedim 1 izledim he bumu dedim 2. kez listeye eklendi bu kim lan aa patronmuş derken 3. de dilime dolandı neydi lan bu dedim yaz aramaya patron falan bağımlı oldum şuan dilimden düşmüyor aga hayırlısı

  • sureya cansev
    sureya cansev 19 saatler önce

    Veel succes bro

  • Cansın Akarsu
    Cansın Akarsu 20 saatler önce

    manzaralari begense adam haberin olmaz aga

  • Abdullah Korkmaz
    Abdullah Korkmaz 21 saatler önce

    Trend yapın lann

  • GÜLÜMSYEN YUMURTA
    GÜLÜMSYEN YUMURTA 22 saatler önce +1

    BOOS

  • Samsun Lu
    Samsun Lu Gün önce

    Hayki den darbe yedin ilerleyen zamanda Ati242 den yiyeceksin abim benim ne kadar kral bir mc olduğun tartışılmaz karakter olarakta ön plandasın ama yanında ki mc lere verdiğin değerin yarısını kendine ver yanında ki piçler yüzünden güzel projelerden mahrum kalmazsın inşallah

  • Hazal Hazard
    Hazal Hazard Gün önce

    Sonsuza kadar dinlerim.

  • nermin turhal
    nermin turhal Gün önce

    arkadaşlar norm ender mi patron mu patron like norm ender diselike

  • Tepki Mi?
    Tepki Mi? Gün önce +4

    Yaralar senı Hocalar Yansa Notların Haberin olmaz aga...

  • Yasemin Yavuz
    Yasemin Yavuz Gün önce

    Susamamdan hayki yi çıkar patronu koy.

  • Lol Montage_tr
    Lol Montage_tr Gün önce

    trclips.com/video/gYYTco3Kens/video.html

  • halil kaya
    halil kaya Gün önce

    Ya bu şarkıyı neden şimdi keşfediyorum ya neden!!!

  • Ender Cezlan
    Ender Cezlan Gün önce +4

    You tube da ilk defa yorum ve begeni attım.Resmen bunu kendi söktü aldı tebrikler.

    • sn smt
      sn smt 17 saatler önce

      gerisi gelir hacı. bende atmazdım bir başladım o başlayış 😂

  • Mert Gurler
    Mert Gurler Gün önce +10

    Patron Sagoyla bi düet bekleriz insallah👏

  • Muhamet efe Kırık
    Muhamet efe Kırık Gün önce

    Cok güzel

  • Sovrim
    Sovrim Gün önce

    Patron = Adam.

  • Life Quenn
    Life Quenn 2 gün önce

    Autotune dinlemeye geldim araya patron girmiş galiba

  • Müslüman Kul
    Müslüman Kul 2 gün önce

    Saramıyorum geriye zamanı

  • Fortune Gamers TR
    Fortune Gamers TR 2 gün önce +3

    Ses yükseltici yi indirmeyi n bozdu Telefonumu n hoparlör girişini !!!!!

  • Ercan Aslan
    Ercan Aslan 2 gün önce +1

    01:05 👌

  • Afsin Beg
    Afsin Beg 2 gün önce +1

    Etkisinden çıkamıyorum agaaa

  • Rasul Ali Hilal TV
    Rasul Ali Hilal TV 2 gün önce

    Kral ! 👑🖤🤘🏻

  • ABDULLAH AKIN
    ABDULLAH AKIN 2 gün önce

    Manzaralar en iyi şarkınmış diye duyduk geldik

    • İsa Öncü
      İsa Öncü 2 gün önce

      Benden bu kadar dinleyebilirsin

  • AYAZ
    AYAZ 2 gün önce

    Sago saian patron 👍🏻

  • Hazar Kirilmis
    Hazar Kirilmis 3 gün önce

    Aynen niye 10 milyon degil

  • Bilali Habeşi EROL
    Bilali Habeşi EROL 3 gün önce

    Bu nasıl bir şarkı böyle...

  • muzaffer aydın
    muzaffer aydın 3 gün önce

    g

  • Mix Tube
    Mix Tube 3 gün önce +2

    Seni yalnız bırakmaya çalışanlara inat, I m here !

    • Mix Tube
      Mix Tube Gün önce

      @Murat Altuntaş diğer rapçiler, kanki dediği adam telifleyip kanalını kapattırdı daha nolsun

    • Murat Altuntaş
      Murat Altuntaş Gün önce

      Kim yalniz birakmaya calisiyor

  • CİMBOM GALATASARAY
    CİMBOM GALATASARAY 3 gün önce +1

    keşke sesi daha çok açılsa

  • harun genç
    harun genç 3 gün önce +4

    Buraya yazıyorum. Patron ve velet sagoyla yakında feat atar.

  • Atalay Kodaman
    Atalay Kodaman 3 gün önce

    Bağımlılık yapıyor çok iyi çokk

  • GREENVG
    GREENVG 3 gün önce +2

    SÖZLERİ







    Yaralar seni manzaralar, Kazılır adın ranzalara
    Hayat harcar adam, saramıyorum geriye zamanı…
    Tabancalar amcalara, ölüm canavar canavar
    Zulüm hep can atar, saramıyorum geriye zamanı…

    Manzaralar içinde yansa adam haberin olmaz aga
    Bu yol komada, kaderim sollamada kaderi sorma daha
    Bu ne ilk ne de son basamak
    Gece kollarında gecekonduların
    Gece sorgularında gece korkuları
    Akar yollar, bana sorma. Yavaş olmam, karakollar benim!

    Sonunda yerimde tekim ve belimde elim
    Düşmüştüm başarının evvelinden geri
    Yeniden dedim, eledin insan edinmeyi
    Misafirin biri gibi insan edinmeyi
    Düşünce birden hata yollarına, muhabbetine, anasonlarına
    Kazanmasa da asası hep masada kasası tek sigara dal, o da haksızlığa
    Çünkü saramıyorum ne zamanı ne yaramı paranın ne önemi var o kara hayatın bir yarası.

    Artık aramıyorum sebebi, yaşamak için yapıyoruz yaşıyor numarası
    Güzel manzaralar hafıza yarası, karanlık dünyanın bir diğer yarısı
    Bitmeyen ölümler yazılır taş tabelaya, o bir mezar taşı yetmez ona çoğunun parası.

    Yaralar seni manzaralar, Kazılır adın ranzalara
    Hayat harcar adam, saramıyorum geriye zamanı…

    Tabancalar amcalara, ölüm canavar canavar…
    Zulüm hep can atar, saramıyorum geriye zamanı…

    Yaralar seni manzaralar, Kazılır adın ranzalara
    Hayat harcar adam, saramıyorum geriye zamanı…

    Değişen şeritler, istasyonlar (istasyonlar)
    Senelere galip o, her şey noksan (her şey noksan)
    Hafızanda yine piksel piksel piksel piksel…
    İlkler sonlar, hiç sen sorma (hiç sen sorma)
    Başımda bela var gece gece gece !
    Kavgaysa varım bak teke teke tek.. (Brrrrap!)
    Feleğin keleği çok demedi deme bana bak kendini bir çek et oğlum!
    Bu manzarada, duman havada
    Ayak kara, kefen tavada, dişimi tel gibi sar
    Etime kan gibi yar bu manzaralar…

  • Mert Yiğit
    Mert Yiğit 3 gün önce +1

    Bu adamın yaptıgı iş de huzur var be

  • Yiğit Halıcı
    Yiğit Halıcı 3 gün önce

    Rennen daha iyi söylemiş

  • Davut ışık
    Davut ışık 3 gün önce +42

    Belki 1000 kereden fazla dinledim ama bıkmıyorum aga harikasın abim 👊🏻👊🏻

    • Davut ışık
      Davut ışık 4 saatler önce

      La bebeler ne Zaman dinleyeceğimi size mi soracağım 🖕🏻

    • ISWeathy
      ISWeathy 4 saatler önce

      Dinle Şimdi

    • Bizim adımız J
      Bizim adımız J 19 saatler önce

      Kalk ananı sikmiyim şimdi dinle de 10m olsun

    • Samsun Lu
      Samsun Lu Gün önce +2

      Canım sıkıldı gel bidaha dinle bilader bak bu güzelliğide unutma ✌

  • Ali Vatan
    Ali Vatan 3 gün önce +2

    Hasta oluyorum sana TABANCALAR AMCALARA💪

  • erkut candar
    erkut candar 4 gün önce +1

    Hayat Adami Harcar Ama Seni Kimse Harcayamaz Bro Adamsin Sabah Aksam Dinlemeye Devam 💪🤙👊👏👏

  • ERDOĞAN ÖZBAY
    ERDOĞAN ÖZBAY 4 gün önce +3

    BU NASIL 10M OLMADI TÜRKİYEDE Bİ SIKINTI VAR DOLAR YÜKSELİCEK

  • ERKAN KAYNAR
    ERKAN KAYNAR 4 gün önce

    Adın yazılır ranzalara.

  • Krady Music
    Krady Music 4 gün önce

    10 milyon olunca uyandirin beyler.

  • Aşur Ruşen
    Aşur Ruşen 4 gün önce

    Fero patronu tanımıyorum demiş babanı nasıl tanımazsın 🤣

  • hüseyin şimşek
    hüseyin şimşek 4 gün önce

    YARALAR SENI MANZARALAR

  • ercan köroğlu
    ercan köroğlu 4 gün önce +1

    10 sene önceye dönsem tutardım Sagopanın tarafını.. (Patron-Kaybedecek ne kaldı)
    Respect atmayın feat atın.

  • Kainos
    Kainos 4 gün önce +9

    Saramıyorum geriye zamanı kısmı çok iyi ya

  • DOĞUŞ AL
    DOĞUŞ AL 5 gün önce

    kral

  • KARIŞIK TV
    KARIŞIK TV 5 gün önce

    Cooook GUZEL 👊👊👊👊👊👊👌

  • Jaxen Jax
    Jaxen Jax 5 gün önce +1

    Bro iyi işler çıkarıyorsun böyle devam #oldschool

  • Çağrı Yıldız
    Çağrı Yıldız 5 gün önce +3

    02:44 'deki o hareketi yaptıktan sonra sayfaya abone oldum abi.

    • 7MARS
      7MARS 4 gün önce +1

      benim için 1:11deki hareketi çok daha iyi geldi.

  • Hikmet Kaya
    Hikmet Kaya 5 gün önce +1

    Yağğgggğz yagğğmmmurrrruuuumuxhehehdidhseheg

  • Fatih Okur
    Fatih Okur 5 gün önce +1

    ne şarkı ama! saygılar senin olsun patronnn

  • Yalın Kaya
    Yalın Kaya 5 gün önce +1

    ADAM BU İŞİ BİLİYO AQ

  • Emrah Cacan
    Emrah Cacan 6 gün önce

    Nakarat tüm zamanların en iyi nakaratı olmuş
    Boss