Arda Turan'dan Galatasaray 2 0 Başakşehir maçı yorumu

Paylaş
Ekle

YORUMLAR • 959

  • repraNx90APOBEN
    repraNx90APOBEN Gün önce

    Sosyal medyayı takip etmiyor muş siktir lan yavşak

  • Hamza Can
    Hamza Can 9 gün önce

    Senin de gsnin de amına koyayım orospu çocuğu

  • Azem Bulucu
    Azem Bulucu Aylar önce

    Bu çocuk çok bozuldu cok

  • Kerim Ozevin
    Kerim Ozevin Aylar önce

    Olm kendine oynayandan GS’LI mi olur. Amcik ! GS dusmani emre piciyle inadina kankaliklar, taraftara paso gider yapmalar falan, o kupalari git gotune sok. Karaktersiz, dandik

  • Asım Karaçelik
    Asım Karaçelik Aylar önce

    adam yüzde yetmiş haklı

  • Necib Cakırsoy
    Necib Cakırsoy 2 aylar önce

    Arkadaşım ardaseninyerinsüperligdeyil serinlerin 1 lveya2ligçokbilebuligler

  • Serdar Tırpanoğlu
    Serdar Tırpanoğlu 2 aylar önce

    SİZİ BURAYA GETİREN YETENİĞİNİZDİR BURDA TUTACAK OLAN İSE KARAKTERİNİZDİR!! Unutma Arda!!!

  • Kürşat Yılmaz
    Kürşat Yılmaz 2 aylar önce

    Arda efendiii hadii batakhaneye son şanslar batakhanede olurrrrr

  • Büyükdere Tekel
    Büyükdere Tekel 2 aylar önce

    11 kupa kaldırdım dıyo amk ronaldo da yok böyle ego sen kımsın sikik

  • Büyükdere Tekel
    Büyükdere Tekel 2 aylar önce

    burası sik yuvan serefsız

  • Dogus Sürmek
    Dogus Sürmek 2 aylar önce

    Senin amk

  • Saygin Sukru
    Saygin Sukru 2 aylar önce

    Galatasaray arda turani geri alin

  • Mino Derdo
    Mino Derdo 2 aylar önce

    Savas iyi bir kelime degil gozunu sevim buyuk galatasarayli birak isliklayan isliklasin onlar mal hakkaten mal sen baristan yana olan buyuk yurekli turk halki kosa kosa savasa girdi suriyede ne yazikki bunu mesru kiliyorlar

  • Acilen Abone Olmalısın
    Acilen Abone Olmalısın 2 aylar önce

    Sosyal medyayı takip etmiyorum diyo aq kızlara dmden ben mi yürüdüm. Allah için yaşıyormuş tipe bak bunlar adamı ateist yapar

  • FilmBABA
    FilmBABA 2 aylar önce

    ben galatasaraydan başka türkiye takıma gitmem dersen ve gidersen ıslıknanırsında küfürler de edilir

  • SlClLIANO
    SlClLIANO 2 aylar önce

    Basaktan da seneye kasimpasaya yurru durzu

  • EMRULLAH BAKIR
    EMRULLAH BAKIR 2 aylar önce

    Hayret adamliktan bahsetmemiş 😀

  • Volt
    Volt 3 aylar önce

    Allah için yaşamak ne :D

  • Abdullah Kazak
    Abdullah Kazak 3 aylar önce

    Vaybe arda barçada idin bi aralar

  • bigbadcat bigbcy
    bigbadcat bigbcy 3 aylar önce

    pişkin pişkin birde mutluyum diyer şerefsiz yüzüne tükürsem deymez adi herif

  • Ahmet Metin
    Ahmet Metin 3 aylar önce

    Helal sana arda. Başının dik olmasını kaldıramayanlar hep olacak. kim bu kadar kadar dobra adam hatalarım oldu diyor kendi öz eleştirisini de yapıyor, bu takımın çocuğuyum diyor her seferinde hala eleştirenler çekemeyen art niyetli insanlardır net.

  • BARIŞ KOÇAK
    BARIŞ KOÇAK 3 aylar önce

    Abi bende koyu Galatasarayliyimda.. Hatalari elbet var yok demiyorum.. Oda durumun farkinda ama. Ardayi bizim yonetim istemedi adamda Basaksehire gitti. Ekmek yemesinmi yani. Teklif basaksehirden geldi oda imza atti. Kotu biseyde solemiyorki roportajda.. ne dedi yani. Ugir demirok pici gibi olcay sahan denen kahpe cocugu gibi aciklama yapmiyorki.. ardaya cokmu fazla yukleniyoruz acaba ??

  • GEZGiN GÖLGE
    GEZGiN GÖLGE 3 aylar önce

    Para gorunce bir yerleri kalmis sonra diyor ki insanlar beni istemiyor lan sen adam olsan herkez senin yaninda olur ve akp ye bir zamanlar geziyordun helal olsun fatih terim sana en iyisini yapti

  • Mehmet Aydogdu
    Mehmet Aydogdu 3 aylar önce

    Senin dogurmus anani sikiyim oc artist kopek

  • PunkArt*
    PunkArt* 3 aylar önce

    şu şerefsiz kansız dakı haraketlere bak mımıklerı bıle adamı cıldırtacak cınsten amk !
    türkiyenin ıyılıgı ıcın bende varım demeye göt yalamaya benzemıyor arda efendı
    ALLAH ıcn yasıyormu sıktır got oglanı senı ne ALLAHI karı kız dusur barda sınemada sik sonra ALLAH için de !
    ne oldu senı boyle sıkerler oglum adam olucaksın adam senı bız adam yaptık gerekıse madam yaparız !

  • bar dar
    bar dar 3 aylar önce

    Senin yalani sikiyim orospucocugu din kitap siyasetcisi

  • Efe Yiğit Kaya
    Efe Yiğit Kaya 3 aylar önce

    Senin ananı sikerim bak piçe bak😡😡😡

  • Tuna yurttaş
    Tuna yurttaş 3 aylar önce

    Seni kimse bir kılıfa sokmadı Arda efendi kılıfını kendin seçtin. Emre kardeşin gibi.

  • Servet Kaya
    Servet Kaya 3 aylar önce +1

    Lan olum saçma sapan yorumlar yapıp insanlara ne kadar rahat küfürler ediyorsunuz! 1. Adam profesyonel futbolcu istediği takımda oynar. 2. Buna rağmen ezeli rakibimiz olan fenere yada beşiktaşa gitmedi. 3. Komik teklif dediyse teklif gerçekten komiktir. Tarık Çamdal, Selçuk İnan gibi topçular dünyanın parasını alırken Arda gibi bu futbolcuya kim bilir ne teklif ettiler ki o da teklifi komik buldu. Adam bu kadar ıslığa ve kötü tezahürat a karşı hala yuvamdayım diyor ama bazı düşünemeyen, milletin aklıyla yola çıkan insanlar hala kötü sözlerine devam ediyor. Fatih Terim le arasında bişey varsada onların kendi problemi Galatasaray a yansımadıktan sonra problem yok. Hala neyin peşindesiniz?

  • aziz ahmet
    aziz ahmet 3 aylar önce

    Lan amcik sen hayatin boyunca boyle derbi bir adam gormemissindir ne hadine senin boyle mutevazi bi adami yargilaman gotler. Buyuzden futbol olarak avrupadan onde degiliz kendi kafaniza gore insanlari protesto ediyorsunuz. Arda turkiyede saygı gorulmesi gereken bir futbolcudur gururdur.

  • Ay Yildiz
    Ay Yildiz 3 aylar önce

    Artis lan nu , gotu kalkiyor ,alay eder gibi konusuyor , adam ol efendi ol

  • DERİN EV
    DERİN EV 3 aylar önce

    Vallahi Bir Galatasaraylı olarak Üzüldüm. Ruh hali suratına yansımış.
    Herkes hata yapar sahip çıkmak lazım.Yıkılmış gibi.

  • Yunus Aydın
    Yunus Aydın 3 aylar önce

    Sen Atletico da 10 numara ol destan yaz, dünyanın en büyük takımı Barcelona da oyna Türkiye milli takımında herşeyi yap gelsin bazı sorumsuz insanlar ıslıklasın. Havalı egolu olacaksa olacak tabi, futbolcu bunlar, sen halı sahada rövaşata bir gol atsan havandan geçilmez adam Barcelona Atletico da oynamış. Ne gerek var? Sevmekte gerekmiyor ama saygı mecbur.

  • GAZİ MUSTAFA KEMAL PAŞA

    Dediklerine kendi bile inanmıyor amk😂

  • Onur önel
    Onur önel 3 aylar önce

    Türk halkı senden nefret ediyor, defol bu ülkeden

  • Kamran Zeynalov
    Kamran Zeynalov 3 aylar önce +1

    Soylediyimin arkasinda duran insanim diyor,ama Ardaya bi soru sormushdular,eyer Turkiyeye gelirsen GS-dan bashka klupde oynarmiydin dediyinde,OYNAMAM demishdi!

  • Aslan Aslan
    Aslan Aslan 3 aylar önce

    Metin Oktay zamanında adam gibi de taraftar vardi - böyle sosyal medya ergenleri yoktu. Bugün Metin Oktay olsaydi onuda ötekileştirmeyi başarırdınız. Bu da madalyonun diğer yüzü.

  • Oğuzhan Esendağ
    Oğuzhan Esendağ 3 aylar önce

    Surata bak mahkeme duvarı gibi eski bir Galatasaraylıya yakışır şekilde bir tavırmı bu insan az erdemli olur iki avrupaya gittin takındığın tavır hoş değil ! Kendine gel arda başakşehirin kaptanı hatta sahibi gibi hareketler yapma biz burdayız. Her zaman GALATASARAY’lıyız

  • Ca Bin
    Ca Bin 3 aylar önce

    Ula koca kafa pornocu seni basaksehiri sevmem de ama sen geldikden sonra tam nanayi yediler hangi takima gitsen o takimda kavga baslior

  • haciuenlue
    haciuenlue 3 aylar önce

    Bir bjk olarak ardaya hayranim temiz kapli

  • Abdussamed Alper
    Abdussamed Alper 3 aylar önce

    Geberrrrrrrr

  • DOST FANGIRL
    DOST FANGIRL 3 aylar önce

    kes anani sikerim

  • naber lan
    naber lan 3 aylar önce

    HIC UZULMEMIS PEZEVEKE BAK

  • naber lan
    naber lan 3 aylar önce

    sus lan orospu cocugu

  • Gülse Naz KÖKSAL
    Gülse Naz KÖKSAL 3 aylar önce

    Her kelimesinde Allah cc yı almıyormu ağzına enteresan ....yaşam şekline bakıyorum tavırlara bakıyorum enteresan ..

  • B Seker
    B Seker 3 aylar önce

    AT YARRA BARÇA DAN BAŞAKŞEHİRE GELMİŞ SALAK SALAK KONUŞUYOSUN EZİK DEYUS

  • B Seker
    B Seker 3 aylar önce

    Dürüst ve DELİKANLI ol ( olabilirsen )

  • Poepie Schattie
    Poepie Schattie 3 aylar önce

    Herkes hata yapabilir birbirimize tutunursak belki güneş doğabilir. ...Hatasını görmüş helal olsun.....

  • ismi lazım değil
    ismi lazım değil 3 aylar önce

    Iyiki gsye geri gelmedi takımıda kirlemedi bu iyyy itici

  • ÖMER KIZILKAYA
    ÖMER KIZILKAYA 3 aylar önce

    Bence gayet iyi şeyler söylemiş

  • Nicat İbrahimov
    Nicat İbrahimov 3 aylar önce

    adamı ne hale getirdi media aq

  • burak kyn
    burak kyn 3 aylar önce

    Ne kadar cahil insanlarsiniz. Adamin atletico dayken yaptigi seylere bakin, adam suan formunda olmayabilir yaslandida, barcayada gidebildi, cok oynuyamazsa bile gitti oraya. Orda dunya capinda oyuncular var normal biraz. Gs ye geri donmedi diye neler diyonuz adama. Fenere gitmedi bjkye gitmedi nedir bu kin.

  • Kayra gaming
    Kayra gaming 3 aylar önce

    Gerizekalı yenildiğini öğrendiği için böle yapyo

  • Kayra gaming
    Kayra gaming 3 aylar önce

    Ezik

  • Baran Çiçek
    Baran Çiçek 3 aylar önce

    Kismen ne lan tamamen bütünüyle maçi kazandi sen bilmezsinn bunuuu

  • Sentenza Dx
    Sentenza Dx 3 aylar önce +1

    Amk piçleri,nedir bu arda kininiz,fenerliyim yalniz adamdir arda,memlekette göt olcaksin yalaka olacaksin senden iyisi yok

  • Mixed TV
    Mixed TV 3 aylar önce

    Hayatimda senin kadar bos konusan senin kadar gotu kalkik bir adam gormedim. iki barcaya gittin adam mi oldun amk geldigin yeri ne cabuk unuttun. BIR DE BURASI BENIM YUVAM DIYORSUN YA HASSIKTIR GIT ORDAN...BIR DE KOSARKEN AVRAT GIBI GOTUNU KIVIRMA ARTIK

  • Alican Kemaloğlu
    Alican Kemaloğlu 3 aylar önce +1

    Bence arda turan barçaya git mekte hata yaptı adam yedekte dura dura futbolu unuttu belki atletikoda kalsaydı şun çok daha iyi bir futbolcuydu bana katılanlar +1

  • Turab Tahirov
    Turab Tahirov 3 aylar önce

    Arda Turan türk futbolun fenomeni dehası Galatasaray taraftarı olarak Ardanı desdekleyirem

  • Tufan Kılınç
    Tufan Kılınç 3 aylar önce

    Ben de kendim için yaşıyorum at ag senin gibiler ıslıklanır
    Lefterler
    Baba hakkılar
    Metin Oktay’lar alkışlanır
    Göt tenekesi

  • emir demircan
    emir demircan 3 aylar önce

    Sosyal medyayı takip etmiyormuşmuşmuşmuş amınakoyimmm dmlerini biliyoruz ardaaaaa kahpeeee evladı

  • Tufan Kılınç
    Tufan Kılınç 3 aylar önce

    Hareketlerinin ag cıvık yayvan

  • Mustafa Özen
    Mustafa Özen 3 aylar önce

    Konuşmasından Hareketlerinden kudurduğu belli ulan it taraftar senin şerefsizliğini ıslıkladı yuhaladı Yok 100 kere yok 11 kupa ulan dırooooo mercedesten indin eşeğe bindin yok futbolu seven insanlarla birliteyim yakinda sen gorecen futbolu sevenleri
    GALATASARAY DEMEK TÜRKİYE DEMEK anlamdin herhalde

  • Mustafa Özen
    Mustafa Özen 3 aylar önce

    İtin önde gideni bariz şekilde imparatorlar arasi açık inşallah imparator bu takımını başında uzun yillar kalır bu it de galatasaraya gelemez kudurur durur

  • furkan çaycı
    furkan çaycı 3 aylar önce

    aq arda turani siktigim kaltak yuvasiymis orusbu cocugu yedigin tasa sıçtın

  • Special Forces
    Special Forces 3 aylar önce +1

    Sen o artık eski arda degilsin bilader. Şımarık oldun çıktın amk. Sen artık Galatasarayin kazan dairesinde bile görev alamazsın...

  • Bekir Koc
    Bekir Koc 3 aylar önce

    Tirplere Tirplere bak hele şuna

  • Alperen ÇETİNKAYA
    Alperen ÇETİNKAYA 3 aylar önce

    Lan pezevenk orruspu çocuğu hani senin yuvan gsydi başakşehire mi geçti yuvan oruspu çocuğu

  • Ali Gümüşok
    Ali Gümüşok 3 aylar önce

    Yav bu arda böyle değildi, neden böyle eli kolu kafası traş bıcagı gibi sallanıyor? Tuvalette ekmek yimiş gibi, kel bi yere basmış gibi yavv ??

  • Yasin Bülgü
    Yasin Bülgü 3 aylar önce

    Mk arda daki mimiklere bak mk

  • Sezgin Yüksel
    Sezgin Yüksel 3 aylar önce +1

    Havalara bak yok kupaymış yok avrupaymış övmeyi ne çok seviyosun be arda

  • Oğuzhan Tekin
    Oğuzhan Tekin 3 aylar önce

    Sen böyle egoist değildin noldu sana amk

  • Ugur Yenigun
    Ugur Yenigun 3 aylar önce

    O emre bölezoglu piçide konuşşun göt ibne yavşak o.cocugunun önde gideni E5 den

  • Kerem Besiktas
    Kerem Besiktas 3 aylar önce

    Sen Türk halki için avrupa kupasinda yedek kulubesine gülerek geldiğinde bittin zaten karaktersizin tekisin!

  • Tunç Ve dostları
    Tunç Ve dostları 3 aylar önce

    O cocugu arda o dort yıllık kulup devlet desteklı onun ıcın kafa tutuyor bu kulüp senın evın degıl abın emre pıcı gıbısın sende

  • Umut Bulut
    Umut Bulut 3 aylar önce

    Adam ekmeğini burdan kazanıyo, adamın her yaptığına laf atanlar kendileri nasıl acaba, arda turan başarılar.

  • Özgür türküler
    Özgür türküler 3 aylar önce

    Maşallah aşkım benim rabbin için yaşamaya davam et allah sabredenler le beraberdir.

  • erdinç yılmaz
    erdinç yılmaz 3 aylar önce

    Sen karaktersiz olduğundan ıslıklanıyorsun. paraya tamah eden bir şerefsizsin.

  • Baki Öztürk
    Baki Öztürk 3 aylar önce

    Bundan sonra Cimbomun stadına anca deplasmana gelirsin Arda. Hadi sen Git Acun, Emre kankalarinla takil

  • adanali mertcan
    adanali mertcan 3 aylar önce

    Arda adam adaaamm

  • ersin duzgun
    ersin duzgun 3 aylar önce +1

    hadı lan ıktıdar borozancıları sızı .....gs alayınıza gıder

  • Onur Teski
    Onur Teski 3 aylar önce

    Türkiye den topçu mu çıktı sen cikasin Atletico Madrid döneminde Diego simione sayesinde hırçın istekli bir futbol oynadin Barcelona da etkilendi aldı tabi kısa sürede gerçek kimliğini belli ettin adamlar anladı senden bi yol olmaz kadro dışı bıraktı ayrıca Şampiyonlar Ligi hatrick yaptı diyen mallar almanya da ilk 10 a oynayan takıma yaptılar ki boş kaleye yuvarladi topu boş pozisyon hepsi heralde bir tek Türk geleneğinde var bu bir maç ta hattrck yaptı wuuuu cedi 1 ribaund 2 sayı ile oynadı ama enerjisi muazzam di .dd Furkan gelişim liginde adeta coştu 15 sayı .dd allah yardım ede millet kafayı yemiş bu ülke de ne futbolcu ne basketbol cu çıkmaz bir kere ülke de spor ahlaki yok kardeşim spora saygı yok futbol yok hücum futbolu yok taraftar desen HOLİGAN maça değil karşı takıma ana avrat sovmeye işte küfürlü beste okumaya gelirler basketbol da bile el kol hareketi yapıyor taraftar orospu çocuğu vs gibi şeyler söylüyor seyirci eurolig gibi bir platform da :)) millet ekmek bulamıyor dolar uçtu gidin işinize gücünüze bakın oğlum ekmek parası derdine düşün arda Turan sikinde mi ? Adamın düdük çaldı maç başı parası hesaba yattı hemde dolar olarak gs taraftarı sikinde mi ardanin maçtan sonra nusrete gider arda sizde sik gibi yaz kış gidin kavga edin stadta yolda okulda kahve de ortamda götunde donu yok adamın gelmiş gs arda bilmem bjk cedi osman gururum salak salak şeyler siktirin gidin a.q mallari

  • Senan Eliyev
    Senan Eliyev 3 aylar önce

    hassiktir lan avrupada on bir kupa girsin gotune siktir lan

  • Tacola8
    Tacola8 3 aylar önce

    Olayi bir anlatin gercekte olan ney neden kustunuz Ardaya ya da ne yapti.

  • Emrah Koktaş
    Emrah Koktaş 3 aylar önce

    Kendi burda götü marsta ipnenin

  • Funnyman
    Funnyman 3 aylar önce

    Konusma seklinde bile hayir yok.. emre de sende.. hataniz buyuk konusmak.her mikrofon geldiginde trye donersek gs den baska takimda oynamayiz laflarinizi yemeniz sizi antipatik yapti...

  • Multazar Çaydangeçmez
    Multazar Çaydangeçmez 3 aylar önce

    Sosyal medyayı takip etmiyor ama dmyi takip eder

  • Multazar Çaydangeçmez
    Multazar Çaydangeçmez 3 aylar önce

    Vefasız

  • Cosyyy Cosyyy
    Cosyyy Cosyyy 3 aylar önce

    Fazla got kalkmicak yoksa böle kepaze olursun

  • Cosyyy Cosyyy
    Cosyyy Cosyyy 3 aylar önce

    Mal bu ya sen Barça’dan Başakşehir e gel naparsin yoksunluk çekio yerin dibinde iste

  • Denız Güney
    Denız Güney 3 aylar önce

    Yalka arda

  • Sadece Aşçı
    Sadece Aşçı 3 aylar önce

    Ya kendini harcadin
    Sen bu duruma gelecek adam değildin.

  • Ali Erdal
    Ali Erdal 3 aylar önce

    Lan pezevenkler adam çok mütevazi konuşmuş ne bekliyorsunuz daha bizim takıma sövmesini mi, barcelona da oynarken götünü yalıyordunuz adamın ,Arda adamdır .

  • Eren DOĞAN
    Eren DOĞAN 3 aylar önce

    internet ortamında gördüğüm kadarıyla bu adama atıp tutan sürüyle kişi var. ben bu adamı yakınen tanımam etmem sadece tvden gördüğümden verdiği izlenim bu adam o ne der bu ne der demiyor duruşunu bozmuyor en önemlisi kendi vicdanından emin. ben bunu görüyorum. kurduğu tek cümle bile bana göre kâfi : "türkyede 100 kere milli olmuş, avrupada 11 kupa kazanmış bir adamı türkiyenin her yerinde ıslıklarlar bu çok güzel bir duygu ( ! ) " . daha iyi bir imâ olamazdı
    not: ben böyle yazdım diye bana küfredecekler muhakkak çıkacaktır. internet ortamında klavye delikanlısı boldur, şaşırmayız.

  • Jan Ulrich
    Jan Ulrich 3 aylar önce

    Allah´him Türk futbolu nekadar rezil. 1. Lig´te SIRF yabancilar ve ihtiyarlari oynatiyorlar. Hele Millia takim rezalet. Kalecide hayir yok. Arad Turan´nin isi bitmis. imkansizlar bizim memlekette oluyor. Niye Türk futbolu Dünya ve Avrupa´da basari yasiyamiyor? Bunu niye kimse sormuyor? Yemin ediyorum beni Milli antrönör etsinler, ben bidahaki dünya kupasina 1/2 Finale bile getiririm. Allah´hin izniyle!

  • Ibrahim Ibra
    Ibrahim Ibra 3 aylar önce

    bu ne amina kodum cok rahat konusyo sanki bu kazandi

  • Emir Alsancak
    Emir Alsancak 3 aylar önce +1

    Adam olsaydın GALATASARAY da oynardın

  • Kralexxx De souza
    Kralexxx De souza 3 aylar önce

    Yavsak büyük topcuymus sahada yoktun be

  • Mücahit Kara
    Mücahit Kara 3 aylar önce

    Beşiktaş lı olarak Arda ya sahip çıkması lazımdı gs nin