#pvitamini Seti Kazananları Açıklandı YKS

Paylaş
Ekle
  • katma 13 Oca 2020
  • Herkese selamlar herkese merhabalar çekilişimize katılan herkese çok teşekkür ederiz. Kazanan kişilere seti en kısa zamanda kargoya çıkarılacaktır.
    KAZANANLAR:
    Furkan keskin
    esra akkuş
    Muhammed Ayhan
    Berkan erdem
    Gamze karaöz
    Nebahat Aksu
    Ahmet Cevdet Sayın
    Muhammed Bol
    Eda Nur Çobanbaşı
    Ömer Faruk Erdem
    Ezgi ÖZKAN
    Eren TERZİ
    ilayda akarsu
    Yaşar-doğdu
    Merve Yalçınkaya
    İsmet BİLGİÇ
    Elif Karaçıbık
    Elif nur Atasoy
    Çağlar kaleli
    Edanur KARAKUŞ
    İbrahim Bilgiç
    Aminenur Aygar
    Hatice ÖZEN
    Pınar Atılmış
    Nurhan Cinci
    Düriye Gülbahar
    Emir Can Özbay
    Dilek yolcu
    Rana Çolak
    Başak Deliduman
    Sefkan Yılmaz Karaman
    Şeyma Gizem Sivri
    Beyza kaya
    Ümmü Zencirci
    Beyza Alperen
    Rümeysa Uygun
    Oğuzhan Bildirici
    Rabia İlgin
    Mehmet Yanık
    Bedia öz
    EDANUR AYDIN
    Busenur semin
    Züleyha karabacak
    Begüm Söğüt
    Tuğba nur çiçek
    bircan şen
    Rümeysa Emirhüseyinoğlu
    Ayse Altındaş
    Dilan Ari
    selen yakşi
    gizem turgut
    Büşra Karakaya
    Melike Ateş
    DOĞUKAN UĞUR
    İrem KAHRAMAN
    Sinan Pınarbaşı
    Aykut Özger
    Ayşegül Ersöz
    Elif Deniz Yılmaz
    Ökkeş Yurtalan
    Helin Aslan
    Fatih Tanrıverdi
    Derya Tekeli
    Göknur Temiztürl
    ŞEVVAL GÖREN
    Fatma Feyza Solak
    Melisa Akdere
    melike eser
    Büşra çelik
    Zehra Nur KAYA
    Melisa ece yıldırım
    Ayşegül Terzi
    İkra ŞAHİN
    Bilal Yıldırım
    Ayşe Nurcan Doğan
    Meltem Emre
    Furkan BAYKARA
    Serhat Erdamar
    Muhammed Taha Ocak
    Zehra YILDIRIM
    Mirac Köroğlu
    Gamze inan
    Bülent SAROHAN
    ilknur demirkol
    MEHMET MUVAFFAK Tunç
    yaren özdemir
    Mert Benk
    Yağmur Ünal
    Emre Kidir
    Elif Avarisli
    Ada eksilmez
    Elif Turan
    İlknur yüce
    Kıymet Kaplan
    Sedef ibiş
    Şevval Ardıç
    Yusuf toptan
    Sude Nur Yılmaz
    Berzah Koçak
    sinemnur saylağ

    2020 YKS Planlama Koçluğu Serisi ► bit.ly/2Ynx6gN
    2020 YKS Motivasyon Koçluğu Serisi ► bit.ly/30z2DN8
    2020 YKS Mücadele Öyküleri► bit.ly/2mTntrG
    Verimli ve Düzenli Çalışma Taktikleri ► bit.ly/2mLMyVz
    Keşif Öyküleri Serisi ► bit.ly/2leCwvG

    Videomuz hoşunuza gittiyse "beğenmeyi" unutmayın!
    Yeni videoları kaçırmamak için ►bit.ly/2g9Afzf tıklayarak abone olabilirsiniz!
    Merhaba güzel insan ben Gri Koç. TRclips kanalımda yaklaşık 5 yıldır sizlere motivasyon ve planlama koçluğu üzerine içerikler üretiyorum. Genellikle her hafta 3 yeni video kanalımda sizlerle oluyor. Videolarımı beğendiyseniz ve aramıza katılmak isterseniz kanalımıza abone olabilirsiniz. Sevgiler!

YORUMLAR • 1 300

  • Beyza Kaya
    Beyza Kaya 3 saatler önce

    Kazanmışım ya lannnnn

  • Kübra Kaya
    Kübra Kaya 17 saatler önce

    Kazanan arkadaşları tebrik ederim İnşallah hepimiz istediğimiz yeri kazanabiliriz

  • Mehmet Yanık
    Mehmet Yanık 19 saatler önce

    Elimize ne zaman ulaşacak?

  • Ezgi Su
    Ezgi Su Gün önce

    bende zaten sans yok

  • İbrahim Bilgiç
    İbrahim Bilgiç Gün önce

    Bana çıktı teşekkürler

  • Muhammed Bol
    Muhammed Bol Gün önce +1

    Hayatimda ilk defa cekilis kazandim inanamiyorum

  • Gizem Turgut
    Gizem Turgut Gün önce

    Gizem turgut ben miyim gri koç

  • Enes Nas
    Enes Nas Gün önce

    Benim ismim yok neden acaba. 😳

  • Okyanus ÇK
    Okyanus ÇK Gün önce

    Kitaplari kullanan varsa önerir misiniz problemler de cok sikintim var da

  • Hatice Serin
    Hatice Serin Gün önce

    Nerden bakıyoruz

  • Rümeysa Altun
    Rümeysa Altun Gün önce

    Bu sefer de olmadi yaa

  • Nebahat Aksu
    Nebahat Aksu Gün önce

    Paragrafik kitabini başka bi kitapla takas edebilcek güzel insan varmi

  • Zafer Özbey
    Zafer Özbey Gün önce

    Abi bir daha bunun gibi çakiliş yapsana

  • tekgül dağ
    tekgül dağ Gün önce

    Çıkmamış şaşırdım mi hayirrrr yine şanssız bir bennnn

  • Züleyha Karabacak
    Züleyha Karabacak Gün önce +1

    Kitaplar elime ulaştı gri koç çok teşekkür ederim 😊

  • Zehra Nur Kaya
    Zehra Nur Kaya Gün önce

    Bu gün doğum günüm ve eve geldigimde masamda kitapları görünce çok mutlu oldum çıkmaz diye düşünüyordum 😄😄😄

  • Demet Yilmaz
    Demet Yilmaz 2 gün önce

    17 yıllık hayatımda bi kere çekiliş kazanmadım hâlâ zorluyorum😂❤️

  • Elif Karaçıbık
    Elif Karaçıbık 2 gün önce

    Ürünler geldi. Çok teşekkür ederim😇💕#grikoç

  • Miraç Tayyip Yoldaş
    Miraç Tayyip Yoldaş 2 gün önce

    Bi kerede bana ciksa

  • fatma çelik
    fatma çelik 2 gün önce

    Kazanamamışım ya of

  • Muhammed Cavur
    Muhammed Cavur 2 gün önce

    cikmayacagini biliyodum ama bi umut iste😕

  • Melek __
    Melek __ 2 gün önce

    Farkında mısınız? Kazananların kullanıcı adı hep isimi soyisimi birlikte yazıyor, köfteyi çaktım😅

  • tek sees
    tek sees 2 gün önce

    Çıksaydı sasardim.

  • Beyza Yılmaz
    Beyza Yılmaz 2 gün önce +1

    Çıkanlar yorum yapsın barii

  • yildiz melek.
    yildiz melek. 2 gün önce

    Bunu da kaybettik şükür.

  • Mustafa Kocak
    Mustafa Kocak 2 gün önce

    Bana da çıksa iyi olurdu bu kitaplara ihtiyacım vardı.😓

  • Mehmet sönmez official

    Ya çıkarsa ? Ama çıkmadı 😣

  • Edanur Karaca
    Edanur Karaca 2 gün önce

    Üzdü :/

  • esra akkuş
    esra akkuş 2 gün önce

    ismim var ama ben değilim galiba

  • Ferhat Karaman
    Ferhat Karaman 2 gün önce

    hepsi kızlara çıkmış nerdeyse

  • Ayşe Rumeysa
    Ayşe Rumeysa 2 gün önce

    Gökten Altın bile yağsa bir benim elime düşmez :(

  • Beyza Nur Yıldırım
    Beyza Nur Yıldırım 2 gün önce

    Şanssızlık. Hocam bir daha istiyoruz. Belki şans güler. Bir umut ne diyim...

  • Umut52 Șakrak
    Umut52 Șakrak 2 gün önce

    Çok sinir oldum şuan dünya böyle zaten gerçekten ihtiyacı olana zerre gram yardım yapılmaz ama az ihtiyacı olanada her türlü yardım yapılır ya ben çok şanssızım yada bu işte bir dümen var onu Allah biliyor

  • Beyza Kulay
    Beyza Kulay 2 gün önce

    Selamun aleyküm hocam NASİP...😊

  • Afra Yılmaz
    Afra Yılmaz 2 gün önce

    3 hesabimla da katildim 3 unede cikmadi

  • Mazlum Atilla
    Mazlum Atilla 2 gün önce

    hocam ben isimden kaybetmişim bi defa.....

  • Rojhat Belman
    Rojhat Belman 2 gün önce

    Gri kooç yine çekiliş olsun 😢

  • Eda Sezer
    Eda Sezer 2 gün önce

    O kadar eda cikmis bı ben kalmisim

  • z mountain
    z mountain 2 gün önce

    Çıkan var mi

  • Mavimelana _
    Mavimelana _ 2 gün önce

    Bende şans olsyadı mezuna kalmazdım zaten

  • Muhammed Taha Ocak
    Muhammed Taha Ocak 2 gün önce

    Teşekkürler GRİKOÇ

  • Mavimelana _
    Mavimelana _ 2 gün önce +2

    Yine kazanamadık

  • İrem Nur
    İrem Nur 2 gün önce +1

    Olsun en azından adasima çıktı

  • Sinem Demir
    Sinem Demir 2 gün önce

    Kafamı kesicem artık bi kere bana çıksa ne olur yani😢

  • Nazlıcan Kuru
    Nazlıcan Kuru 2 gün önce +2

    Çıksaydıiiiiiiiiiiii keşke banada😑😢

  • Sude Koç
    Sude Koç 2 gün önce

    Çıkmayacağını bile bile katılım :/

  • Dr Başak
    Dr Başak 2 gün önce

    Çekiliş olduğunu açıklandığı gün öğrenmem peki😂 neyse bende ikisi de var çok da üzülmedim 😂 inşallah ihtiyacı olanlara çıkmıştır🙂🙏

  • Zeliha Eser
    Zeliha Eser 2 gün önce

    Soyisim tutmuşta ismi tutturamamışım be

  • Merve Demirkol
    Merve Demirkol 2 gün önce

    gri koç lütfen bu çekilişleri daha sık yapınız. Sevgiler..

  • DiLeK
    DiLeK 2 gün önce

    Hocam çok teşekkürler bana çıktı hakkınızı helal edin valla sayenizde ben dahil geriye kalmış binlerce öğrenciye gerek böyle yardimlarla gerek sozlerinizle motive edip gerek tavsiyelerinizle rehber olup bizlere çok güzel umut oluyorsunuz teşekkürler iyiki varsınız 🤗

  • nur ergüven
    nur ergüven 2 gün önce

    Yanlışlıkla belki gözden kaçırdığımı düşünerek tekrar tekrar ismimi arayıp bulamamak tarifi zor sjsjsjjsshjdsf

  • Pınar Türk
    Pınar Türk 2 gün önce

    Hocam yaaa pınar ismini gördüm ama bir yanlışlık yapılmış benim soyadim olacaktı 😢😢😢😢

  • güneş michele
    güneş michele 2 gün önce

    Çıksa şaşardım zaten

  • Mehmet Rody Bingöl
    Mehmet Rody Bingöl 2 gün önce

    Keşke adım elif olsaydı, 90ı eliflere çıkmış

  • Gamze Yildiz
    Gamze Yildiz 2 gün önce

    Ama üzüldüm ya . Şanssızlığın da böylesi 😔

  • BERFİN İNALKAÇ
    BERFİN İNALKAÇ 2 gün önce

    Tekrar çekiliş yapilsin yaa

  • Mert Benk
    Mert Benk 2 gün önce

    Valla beklemiyodum hiç teşekkür ederim hocam🙏❤

  • Anonim A.
    Anonim A. 3 gün önce

    Bügün paragrafik elime ulaştı. Ama kendim aldım çıkmayacağını bildiğim için sipariş verdim o kadar yani fkckkckffl

  • nameless psychologist
    nameless psychologist 3 gün önce

    Şanssızız diyip durmak yerine belki benden daha çok ihtiyacı olan birine çıkmıştır diye düşünebilirsiniz mesela

  • Ceren Bulut
    Ceren Bulut 3 gün önce

    Yok böyle şansızlıkkk....😞