Bu video kullanılamıyor.
Bu sorundan dolayı özür dileriz.

Ümit Bey hakkında şok iddia - Müge Anlı İle Tatlı Sert 7 Haziran 2018

Paylaş
Ekle

YORUMLAR • 53

  • Bedrettin Karabal
    Bedrettin Karabal 3 aylar önce +1

    Bu ümit suç makinesi bir de cezaevine girip çıkmış diğer insanlar kendini muhafaza etmek için sakınıyorlar bence bu adam bu şeker hanım cinayetinden ötürü eski suçlardan dolayı çok sinirleniyor ALLAH DAHA İYİ BİLİYOR SONUCA BAKACAĞIZ

  • Keçė Kurdan
    Keçė Kurdan 4 aylar önce

    Bu sakali Ümit bana BI yaz

  • Merve Suzgun
    Merve Suzgun 4 aylar önce

    Bence hepsi yaptı

  • Ela Eren
    Ela Eren 4 aylar önce

    Unmit kendin çok yırtma konşurken untma suçlular çok konşur sölim sana birden rengin atı kesin senin bilgin vardır

  • frk şlm
    frk şlm 4 aylar önce +3

    seker hanimin yegenleri hani cok heyecanlandilarmi fenalasiyor ve ayilip bayiliyorlardi saldirida gayet cengavar oldular horoz gibi kabardilar bu adamlarda var bir is

  • Elif E
    Elif E 4 aylar önce

    Senını sınırın kendıne suçlu adam herzmaan sesını ükseltır hiç bırzaman unutmın

  • Hazal Cakir
    Hazal Cakir 4 aylar önce +1

    Sinir hastasi olmuş zaten normalmisin yanindakide cok cahil

  • Hamide Duran
    Hamide Duran 4 aylar önce

    9

  • Elmas Küçük
    Elmas Küçük 4 aylar önce

    Yapmıştır kesin yayılmış pislik

  • Mehmet Köse
    Mehmet Köse 4 aylar önce +1

    Inşallab adalet yerini bulur

  • aynur Kermen
    aynur Kermen 4 aylar önce

    Yoksa katil umitki

  • Şevval Tuana Acar Akgün

    C

  • Open Truth! View
    Open Truth! View 4 aylar önce +5

    Yani haksizlik Muge Anli, Umutin persembe ve cuma gunu camera kayitlarini arastirmadan neden Umit'in uzerine gidiliyor, once kayitlarda ispat edilsin sonra iddia edilsin...hengame yaratmaniz gercekten haksizlik ve cok yanlis!

  • hülya cuda
    hülya cuda 4 aylar önce +2

    Bu adam suçlu korkutarak sindirmeye çalışıyor insanları

  • Guener Bulut
    Guener Bulut 4 aylar önce

    Su mubarek gunde cani gonulden bu katliyami yapani yakalarlar cezalarini ceksinler caniler bir anneye mal icin yapilirmi gidin calisin helanindan kazanin baskalarininmalarina gozunuzu dikcenize caniler

  • Asena bozkurt
    Asena bozkurt 4 aylar önce

    Şu reklamların sayesinde nefret ettim izlemekten

  • andrew ozil
    andrew ozil 4 aylar önce +5

    Ay bu adam cok komik ya

  • Ela Muradli
    Ela Muradli 4 aylar önce +11

    nedense ben umut beyin yapdigna imanmıyorum

  • Kıymet İLGÜN
    Kıymet İLGÜN 4 aylar önce +1

    Můge hanım allah size sabır versin

  • Sercan Koç
    Sercan Koç 4 aylar önce +6

    cevdet yaptı bence yada parmağı var şenolun bu olayla ilgisi olduğunu düşünmüyorum hiç. çünkü arabadan inen ilk cevdet direk cesede doğru gidiyor kendisi tek bulmasın ve cesedi tesadüfen bulduğunu göstermek için şenoluda çağırıp bi bak diyor.

  • Seher Celik
    Seher Celik 4 aylar önce +2

    Siz müge hanim ümit bey konustukca, hep siritiyorsunuz neden yüz veriyorsunuz ümit?

  • s elg
    s elg 4 aylar önce

    Baştan beri belli bunlar yapmış

  • Semra Alaca
    Semra Alaca 4 aylar önce

    Z

  • Kubi
    Kubi 4 aylar önce +3

    Ne için ümit'in üstüne bu kadar gidiyorsunuz ? SEN ÖNCE HÜSEYİN LE ZEKERİYAYI ÇÖZ MÜGE HANIM . Baktın sesi çıkmayan bir konuk üsüne gidiyorsun sesi çıkarsa çıtını çıkartamıyorsun . Eşi ölen bir cemile teyze vardı hani onada sesini çıkartsaydın ya ağzını bile açamadın ağzını .

  • Hakan Türk
    Hakan Türk 4 aylar önce +6

    Umitin bildiği ola bilir ama bence katil ümit değil alakası yok

  • Gül Altundg
    Gül Altundg 4 aylar önce +4

    Kim katil acaba ya ama bu adam değil

  • Hatice Nebilir
    Hatice Nebilir 4 aylar önce

    Öffff biktukkk

  • tugbay ay
    tugbay ay 4 aylar önce +4

    Yuru be ümit kim tutar seni...

  • Asl Svrn
    Asl Svrn 4 aylar önce

    7dinci kata Dana çıkarmak nedir arkadaş? Bunlarmı delil ?

  • Polat Arıcı
    Polat Arıcı 4 aylar önce

    Bu Ümitlerde bir sıkıntı olduğu oyuncak dürbünle yayına gelmelerinden belliydi zaten. 10.50'de ayağa kalktı BARZOLAR!

  • Polat Arıcı
    Polat Arıcı 4 aylar önce

    8.46'da, Aranızda hiç üniversite mezunu yok mu? 3. kata at mı çıkar diye soran Ümit'e Şevki bey'in cevabı '' Fakültede de bunu öğretiyorlar.'' ;))

  • Benim Öyküm
    Benim Öyküm 4 aylar önce

    Bu herif niye böyle sırıtıyor

  • Polat Arıcı
    Polat Arıcı 4 aylar önce

    İzmirliler çok iyi bilir, Tenekeli mahallede 4.kata at çıkarırlar :)

  • Esma Ozturk
    Esma Ozturk 4 aylar önce

    Z

  • Ferhat Tascioglu
    Ferhat Tascioglu 4 aylar önce

    úmit bilader bukadar saldirgan sekilde konusma seni súpheli yapiyo

  • Polat Arıcı
    Polat Arıcı 4 aylar önce

    4:00'da Müge gülüyor, Ümit deliriyor ;)

  • Shanti00xGul Cataclysm
    Shanti00xGul Cataclysm 4 aylar önce

    Crêpe Suzette Baby..Müge kibritini sonunda çaktı 🔥⚡️🌪şekerledi şekerledi ve puffff 😂😂😂

  • Sefa Öztürk
    Sefa Öztürk 4 aylar önce +2

    Ümitte ne kadar yakisikli adam mk

  • Brn D.
    Brn D. 4 aylar önce +4

    Yahu bu yorumlar neden görünmüyor 😡

  • Rabia Altın
    Rabia Altın 4 aylar önce +6

    Adamı delirttiler hee yazık yaa nasıl sinirlendi

  • Gül.kazım Baş
    Gül.kazım Baş 4 aylar önce

    Ūmit suçlumu ki bukadar bahriye suçmu bastırdığı

  • Cemre Bayindir
    Cemre Bayindir 4 aylar önce +5

    Müge hanım allah size sabır versin bu olayda ümid bey iftira çok atıyorlar sinirli olduğu için müge hanım sizi çok seviyoruz ailemle qocamla sizi izliyoruz

  • Serap Guler
    Serap Guler 4 aylar önce

    artık çıkmalı çakmalı katil yâda katiller herkes bildiğini gördüğünü neden konuşmuyor kim kimden korkuyor ben hergün üzülüyorum o rahmeti şeker köseoğlunun durumuna ve ortadaki yakınlarına

  • Oznem Uysal
    Oznem Uysal 4 aylar önce

    Varmi birseyler yarin cikar insallah

  • Soyka
    Soyka 4 aylar önce +3

    Bu tip vururum keserim tarzı hanzolardan nefret ederim.

  • bilge ates
    bilge ates 4 aylar önce

    Bu ümit tam bir hayvan, kendini birsey zanedip millete bagirip duruyor orda

  • Nuray Akgul
    Nuray Akgul 4 aylar önce +2

    Şerefsiz milleti bu hareketleriyle korkutmuş sindirmis gör iste Müge hanim programinizda bile sizide korkuttu..iyi oldu Ümit Ümit diye gözünüzün içi gülüyordu..

  • Shanti00xGul Cataclysm
    Shanti00xGul Cataclysm 4 aylar önce

    Aha girdi moda 😂sıkışınca bağırmayla korkutup susturmaya çalışıyor insanları. O değil de madem yiyorsunuz o boku..maskeyle girip kadını bayıp yapacağınızı yapıp gidemediniz mi ? Vahşice niye öldürdünüz zavallı kadını allahsızlar ?

  • SOL YANIM
    SOL YANIM 4 aylar önce +1

    😁müge ablanin yüz ifadesi konusuyo 😁😂.
    yoruma gerek yok goruyorsunuz
    katil ortada 😁

  • Reyhan Çeşmeli
    Reyhan Çeşmeli 4 aylar önce +1

    *******

  • Celeste Wright
    Celeste Wright 4 aylar önce +3

    Ya canım Müge kardeşim, ALLAH yar ve yardımcın olsun İNŞAALLAH, ayağına taş değmesin, Azerbaycandan izliyorum seni, her gün canlı, canlı bitince de eskileri izliyorum, seni çok seviyorum. ❤️

  • Zeynep Simsek
    Zeynep Simsek 4 aylar önce +2

    ben en baştan beri diyorum bu adam çok sakıncalı !!!!!!

  • Kubra Ikiz
    Kubra Ikiz 4 aylar önce

    Ne bu öfke ¿ her bağlanana neredeymişim nasıl görmüş niye ekrana çıkmıyo diyo.durup durup samsunda oldugumu kanitlarim diyo kanitlasin ozaman ama o kabul etmedigi taniklar gibi tanik ifadeleriyle degil gercek kanitlarla kanitlasin rahatlasin.ekrana çıkan arayan taniklara da yanimdamiydin ozaman beraber işledik suçu diye cikisiyo. Cinayeti bizzat islemediyse bile bilgisi olduğuna eminim.