Transforming My Boyfriend’s Clothes! DIY Hacks

Paylaş
Ekle
  • katma 8 Ara 2019
  • ✂ SHOP NEW MERCH: shop.laurdiy.com/

    omg how did I do LOL, since I couldn't DIY the 3 spiders that crawled out of Jeremy's old clothing bag I figured we could do something else cute with some of his old pieces!! PS the #hoLAURdays videos start next sunday!!
    ♡ XO lauren

    »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

    MORE LAUR!
    ⟡ snapchat: laurdiy
    ⟡ instagram: laurdiy
    ⟡ twitter: #!/laurDIY
    ⟡ like "LaurDIY" on facebook: laurdiy
    ⟡ tumblr: likewolvesss.tumblr.com/

    »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

    Hi DIY Babes!!! Welcome to the #prettylittlelaur fam, I'm Lauren - a Canadian living in LA, makin' DIY dreams come true every single day. You'll find everything DIY related and more!! Including hauls, room decor, clothing try-ons, product testing, (many failed) slime DIYs, hacks + vlogs featuring my sweet mini bull terrier Moose! I'm so excited you're here and make sure to leave me a comment down below if you're new here!

    »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

    5 Of My FAV VIDEOS!

    Buying TRclipsr Merch & DIYing It: James Charles, David Dobrik + The Dolan Twins
    trclips.com/video/PTf-ykasp4w/video.html&t

    DIYs You Actually Asked For: Room Decor - Easy & Affordable!
    trclips.com/video/C6ki26xnJMc/video.html&t

    Instagram Followers Control My Life For a Day!
    trclips.com/video/jb6eOWYx5p8/video.html&t

    Roast Yourself DISS TRACK
    trclips.com/video/gSqas6baLAA/video.html

    Trying Aerial Silks With The Try Guys!
    trclips.com/video/ON4Cll9Vx44/video.html&t
  • Nasıl Yapılır ve StilNasıl Yapılır ve Stil

YORUMLAR • 1 564

  • aalliyah marie
    aalliyah marie 16 saatler önce

    You need to let it dry

  • AC Pledger
    AC Pledger 17 saatler önce

    make a part 2 and do your camera man's closet!!!!!!!!!!!!!!!!

  • summer tran
    summer tran Gün önce

    i’m still sad 😿😿😿😿😿😫😭😖😫😫😫😫😫😫😩😩😩🥺☹️🙁😕😟😔

  • FuFu Ivy
    FuFu Ivy Gün önce

    when I was leaching, I scrubbed the bleach in and it helped too

  • My Animoji
    My Animoji 2 gün önce +2

    I like how she’s doing almost all of these DIYS in her office instead of her DIY room! Lol 😂

  • KowaiMangl
    KowaiMangl 3 gün önce

    Can someone please tell me what song plays when she's modeling that jersey? I need to know.

  • Hammy Gacha
    Hammy Gacha 3 gün önce

    On The skirt I wish she kept the bottom I think it would’ve looked nice

  • Lillian Ross
    Lillian Ross 4 gün önce

    😭😭

  • Annamay Veta
    Annamay Veta 4 gün önce

    Imagine if those buttons accidentally undid themselves in the middle of the street.

  • S. Jo
    S. Jo 4 gün önce

    yes you are 100% right there are about a million sorority diys, but we call it “crafting”

  • Gianna Ericksen
    Gianna Ericksen 6 gün önce +1

    Hey Lauren I saw you in the madia Halloween 2

  • That weird-0 Oui
    That weird-0 Oui 6 gün önce +2

    Lauren: OMG I hate sewing soooo much ( but is amazing at it)
    Me: Sewing is fun. ( literally sucks at sewing )

  • Jeffrey Lollipop
    Jeffrey Lollipop 6 gün önce +2

    I love your shirt 👚

  • Christina Ramos
    Christina Ramos 7 gün önce +1

    For a second I thought it was Alex's clothes.....OMG the memories I am literally crying rn😟😟😫😓
    I'm sorry for reminding but I can't handle it.....

  • Crafts to Love
    Crafts to Love 8 gün önce +1

    U r looking awesome

  • Agnes Alfredsson
    Agnes Alfredsson 8 gün önce

    a blue shirt wouldn't turn orange? there is no warm colors in it

  • Bellaarcticrose AJ
    Bellaarcticrose AJ 8 gün önce +1

    I need to find that dresser for my room it’s so cute,and the decor

  • Unicorn 1030
    Unicorn 1030 8 gün önce +1

    You do what you want no mater what people say

  • Bella Lassiter
    Bella Lassiter 8 gün önce +1

    3:00 she starts singing

  • Amanda Santiago
    Amanda Santiago 9 gün önce +1

    To much screaming.

  • Dalylah Martinez
    Dalylah Martinez 9 gün önce +1

    Isn’t Lauren SOOOOOOO PRETTYYYYYY!!!!!!!

  • Jaycee Franklin
    Jaycee Franklin 10 gün önce +1

    OMG! You did really good Lauren! Please do more!

  • Avery G
    Avery G 10 gün önce +1

    This Kentucky shirt went from smthing I would never wear to like a $30 urban shirt WOW

  • Yuly Bonilla
    Yuly Bonilla 11 gün önce +1

    Is it just me or she kinda look like Ariana Grande

  • Esther x always
    Esther x always 12 gün önce +1

    Omg wait that’s actually rlly cute!

  • Rick Saxton
    Rick Saxton 12 gün önce

    Why can you never show jeremy away from behind the camera

  • Sarah Dowding
    Sarah Dowding 13 gün önce

    Everything looks so good on you I absolutely love it

  • kennedy :p
    kennedy :p 13 gün önce

    do you think i should boil bleach?

  • Kat Canga
    Kat Canga 13 gün önce

    School starts in a week and i have been planning to up my game on outfits for this 2020. Now im inspired to get artsy and start diy-ing

  • Kylie Richardson
    Kylie Richardson 13 gün önce

    PART 2 PLEASE!! With Jeremy!!

  • sigh x christina
    sigh x christina 13 gün önce

    all these are so cute! I am IN LOVE with the first one, gimme your talent plz

  • Maia Signal
    Maia Signal 13 gün önce

    how do u get ur hair like that?

  • Kynne
    Kynne 14 gün önce +1

    Tell Danielle Cohn that u can’t cut top college shirts and sell them as ur merch

  • Randi Andersen
    Randi Andersen 14 gün önce

    D I Y
    e t e
    s e
    t t
    r
    o
    y

  • mariya abbas
    mariya abbas 14 gün önce

    Why does she keep screaming

  • Sarah And friends
    Sarah And friends 14 gün önce

    I’m live in Kentucky

  • Bailey Stewart
    Bailey Stewart 14 gün önce +1

    Who else is excited that Lauren’s boyfriend went to Ky!!!!! 😍

  • Libby Langhi
    Libby Langhi 15 gün önce

    Lura dont worry if you go to Sam's.com you can find some Kentucky stuff or even better come to Kentucky maybe paducah because down here we are very proud of our sports❤(I've grown up in a sport family...like college sports and career sports but yeah)

  • Puggy Pop gmaer
    Puggy Pop gmaer 15 gün önce

    U should be a model 👌🏾👌🏾👌🏾👌🏾👌🏾👌🏾👌🏾👌🏾

  • Sherryl Fernandez
    Sherryl Fernandez 15 gün önce

    are you the girl from cookie swirl c?? you really sound like her

  • Macy Medford
    Macy Medford 16 gün önce

    your boyfriend shares a birthday with me!! january 22 baby!

  • Maggie Krynock
    Maggie Krynock 16 gün önce

    anyone know the song at 8:02

  • Annaleise Doyle
    Annaleise Doyle 17 gün önce +2

    I fell like she can pull of anything

  • Tropical Pancakes
    Tropical Pancakes 17 gün önce

    I forget why but blue is a color that you have to put in bleach for 24 hours straight up bleach for 24 hours but I put a cup of water in there

  • M Taylor
    M Taylor 17 gün önce +2

    Lauren- is that to much?
    *Poor's more bleach in*
    Me- 😂🤦

  • lauren williams
    lauren williams 17 gün önce

    That last one was soooo cute

  • lauren williams
    lauren williams 17 gün önce

    That last one was soooo cute

  • Yvette Chavarin
    Yvette Chavarin 18 gün önce

    I love it

  • S. K.
    S. K. 18 gün önce

    0:00/2:59 the most depressing song ever 🤣

  • Olivia Merritt
    Olivia Merritt 18 gün önce +1

    bro she over here w/ her Louis Vuitton nails

  • Sylvia Hamilton
    Sylvia Hamilton 18 gün önce

    Love the skirt ❤️❤️❤️❤️!

  • Nana Jin
    Nana Jin 19 gün önce +1

    I thought she was going to diy alex's clothes but i was annoyed that she was still with Jeremy. He was engaged for goodness sake.

  • Shaylyn Saulsberry
    Shaylyn Saulsberry 19 gün önce

    Wow, I’m currently at UK. Cut that shirt girl we do all the time.

  • A little bit of Everything

    Brb going to go look through my boyfriends closet 😂

  • Isabelle Leslie
    Isabelle Leslie 19 gün önce

    Omg u are so pretty!!

  • Sarah Begley
    Sarah Begley 19 gün önce

    I go to Kentucky so if you could just mail me that shirt that would be awesome. Thanks in advance!

  • Erin Gatt
    Erin Gatt 20 gün önce +1

    Hi 👋🏻

  • Alaina Carroll
    Alaina Carroll 20 gün önce +1

    That Lisa Frank shirt is bomb tho

  • Hi
    Hi 20 gün önce +3

    Anyone else kinda stopped watching after the breakup and was so confused about this video!!! AHHHHHHH!!!!!🤯😱😨

  • Fern Veit
    Fern Veit 20 gün önce