AYAR VERMEK ve KONTROLÜ ELE ALMAK - KİŞİSEL GELİŞİM VİDEOLARI

Paylaş
Ekle
  • katma 13 Eyl 2018
  • Birine haddini bildirmek veya kaba tabiri ile ayar vermek ister misiniz? TONGUE FU serisi devam ediyor.
    Kanala Abone Ol = bit.ly/2AhypAM
    Discord Sohbet Kanalımız için bu linke tıklayın. - discord.gg/nnr5QRE
    Sıfırdan İleri Seviye İngilizce Eğitim Seti = bit.ly/2sOjXOG
    Sosyal Medya:
    Facebook Sayfası = bit.ly/2iBqrLC
    Twitter = bit.ly/2zp4M1s
    İnstagram = bit.ly/2zDMM6o
    Ezgi GÜRKAŞ = bit.ly/2iDvkE9
    Haluk TATAR = bit.ly/2hkm5fl
    Merhaba VideoEgitim Kanalımızda , ingilizce , almanca , rusça , rusca , yabancı dil, kişisel gelişim , beden dili, gezi , vlog , yazılım eğitimleri, autocad, excel , word , outlook , photoshop , yazılım , cv hazırlama ve benzeri bir sürü video paylaşıyoruz. Siz de VideoEgitim Ailesine katılın

YORUMLAR • 498

  • asdas ops
    asdas ops 18 saatler önce

    Şu değerli bilgileri bizimle ücretsiz bir şekilde, hiçbir kâr gözetmeksizin paylaştığınız için size gönülden teşekkür ediyorum

  • CAGLAR BATAN
    CAGLAR BATAN 4 gün önce

    menejere ayar vemek gerekir mi? kovulma riski olmadan nasil menejere ayar verilir?

  • mustafa aydin
    mustafa aydin 9 gün önce

    Reis videoyu baştan sona kadar izledim. Tüm emekleriniz için teşekkürler. Arkadaş ortamında oluyo genel de Reis. Mesela biri benim lafımı bölünce hadi sen anlat dinleyelim diyorum. Tam anlatmaya başlıyo on saniye sonra ben seni dinlemek istemiyorum diyerek ortamdan uzaklaşıyorum. Hem ona ayar veriyorum lafımı böldüğü için hem de odağı tekrar kendime çeviriyorum. Karşı taraf cidden bayağı bozuluyo. Bazen benimle uğraştıklarında da yaptıkları akıl ve mantığa uymayan hareket ve sözlerini küçümseterek ortama yayıyorum. Ben yaptıklarını unutmuyorum iyi veya kötü. Ona göre karşılarına çıkarıyorum sadece. Çok mu kötü biriyim acaba ?

  • mehmet çakır
    mehmet çakır 12 gün önce

    Hocam cok iyi güzel anlatıyorsunuz rica etsem sevgili muhabbeti değil sadece de hayatın geneli üzerinden anlatır mısınız

  • Deneb Müntəxəb
    Deneb Müntəxəb 12 gün önce

    👍

  • ozan şerif fidan
    ozan şerif fidan 14 gün önce

    peki karşımızdaki kişi gerçekten de profesyonel ise ne yapacağız ? Video çok faydalı bu arada teşekkürler.

  • Berat Kavak
    Berat Kavak 15 gün önce

    108 dislike sahneye davet edilen üniversiteli öğrenciler :)))

  • SR4
    SR4 15 gün önce

    Başarılı video 👍👍

  • yaren bekfilavi
    yaren bekfilavi 18 gün önce

    ben çok eleştiriliyorum ve bazen kendimi anlatmakta zorlanıyorum her ortamda ne yapmalıyım

  • hakan orbay
    hakan orbay 21 gün önce

    Orosplk meziyet olmuş

  • Ferdi BIÇAKCI
    Ferdi BIÇAKCI 21 gün önce

    Son üç gerçekten çok etkili ve uygulanabilir.

  • Cavit Taş
    Cavit Taş 21 gün önce +1

    Turkce hocama yaptim tesekkur ederim disiplindeyim

  • Kubra Kandemir
    Kubra Kandemir 22 gün önce

    Hocam supersiniz.. harika noktalarla dolu bir video olmus

  • Burak Bulut
    Burak Bulut 22 gün önce

    Süper süper süper

  • ihsan Dogancil
    ihsan Dogancil 25 gün önce

    vay be amma taktik varmış ya. Ya ne saf adammışız en yakınlarımdan gördüm bu taktikleri, özellikle susup susup cımbızla bir şeyi alıp onu büyütmesi. Tam kızların yapacağı tarzda. Onunla anlaşmaya çalışırsın ve sana bu taktiği uygular. Yıllarca niye böyle yapar diye düşündüm. Yuh be. Dünyada iyi biri olmaya çalışmak kadar salakça bir şey yok herhalde.herkes bir birine saldırıyor silah bulursa silahla, o olmazsa sözle..Kardeşlik filan hikaye..

  • Yusif haciyev
    Yusif haciyev 28 gün önce

    ela

  • Hasan ÇAKMAK
    Hasan ÇAKMAK Aylar önce

    Süper

  • HAKYEMETEKYE
    HAKYEMETEKYE Aylar önce

    @Tuncel Kurtiz yapsan yeterdi

  • Zeynep Demir
    Zeynep Demir Aylar önce +3

    Gerçekten hepsi yapılıyor bana🤭🙄😭😭😭

  • Dsss Seas’sls
    Dsss Seas’sls Aylar önce

    Tek kelime ile muazzam !

  • İSMAİL ÇÖL
    İSMAİL ÇÖL Aylar önce

    Kadınların anlatılanların çoğunu doğuştan bilmesi :)

  • 23SleepYHolloW76
    23SleepYHolloW76 Aylar önce

    Muhteşem

  • Mindfreak Mind
    Mindfreak Mind Aylar önce

    Üstad tevazudan bir az uzak olacak ama bu dediklerinin hepsini ben zaten yapıyorum. Hiç bir eğitimde almadım bu konuda. Çoğu zaman etrafımdaki insanlar "Topluma Hitabetin çok güçlü" ve ya "Saatlerce konuşsan dinlerim" diyorlar. İnsanları çok ama çok çabuk çözüyorum. Giyminden, dinlediği müzikden tutunda el kol hareketleriyle, mimikleriyle karakteristik özelliklerinin büyük bir kısmını çözüyorum.Ben doğuşdan ml yetenekliyim bu konuda ?

  • Zooght Fryma
    Zooght Fryma Aylar önce

    abi allah raazı olsun arkadaş ortamında artık ezilmiyorum

  • E.Berke baldamlatan
    E.Berke baldamlatan Aylar önce

    Mk o oyle diyo bu boyle diyo...kafa karisiyo ne istiyosaniz oyle yapin mk

  • ahmet kutup
    ahmet kutup Aylar önce

    Berbat bir kitap, zaman kaybından başka bir şey değil. Kitapta şöyle bir felsefe var: Biri bana kötü bir şey yaparsa, karşılık vermeyip sürekli yaptığının sebebini sorup yaptığı şeyin fenalığını fark etmesini sağlamam gerekiyor.
    Mesela:
    + Senin ben amına koyayım!
    - Neden benim amıma koymak istiyorsun?
    +Çünkü kişisel gelişim kitapları okuyorsun.
    - Böyle kitaplar okumamın sana ne zararı var?
    +Aman tanrım, çok pişmanım! Bir daha sana koymak istemeyeceğim.
    Tabii ki böyle bir dünya yok. Alın görün diyeceğim ama bence almayın çünkü kimse bir çöpe otuz küsür lira vermek istemez.

  • Yasemin Yancı
    Yasemin Yancı Aylar önce

    Hocam anlıyorum ama konuşamıyorum. Napıcaz :/

  • CNCO İS A FAN
    CNCO İS A FAN Aylar önce

    Abi sınıfta birşey söylüyorum arkadaş lafa atlıyor aynı şeyi eş anlamlı kelimeler le söylüyor hatta bazen tamamen aynı cümleyi kuruyor ben bir duraksıyorum aynı şeyi söyledi bu diyorum ama her ne halt varsa onunki dikkat çekiyor o kişiyi aşağılamak istiyoru;....

  • Burak Ayaz
    Burak Ayaz Aylar önce

    Zor değil süper oldu

  • Stefan Stahl
    Stefan Stahl Aylar önce

    desene millet birbirini sikmek için yol ariyormuş 0o0

  • deniz asici serifsoy
    deniz asici serifsoy Aylar önce

    Kavga etmenin, sözlü şiddetin alfabesi olmuş bu konuşmalar. Örnekler babalar, sevgililer, iş arkadaşları üzerinden gırla gidiyor. İş birliği yapma, iyi ilişkiler kurma dili değil bu. İletişimi bu kadar mikro düzeyde inceleyebiliyorsun, tek öğretebildiğinin kavga/dövüş olması çok yazık. Bazen de hatalıdır insan ve bunu kabul edip devam etmesi, özür dilemesi, böylece o ilişkiyi kurtarması gerekir. Karşısındakinin hep tepesine çıkmak anca güreş meydanında olur, güreş de bir oyun olduğunda tadı çıkar ancak. Sen bir oyundan değil, gerçek hayatın içinde hep üstte kalmaktan bahsediyorsun. Böyle insan olmaz olsun, hepimizden çok uzak olsun. Bak gördün mü, iyi bir ilişki oluşturmuyor senin öğretin. Yalnızlığa giden otobanı tarif ediyorsun, yazık ediyorsun hayranlarına

  • Gülima Gülima
    Gülima Gülima Aylar önce

    Öavi ekran 📺, error🤣

  • Aylak Madam
    Aylak Madam Aylar önce

    İstemezükçü 😂😂 hocam bir tanesiniz

  • Bora Barutcu
    Bora Barutcu Aylar önce

    Abi göbeğini bir hizara gidip kestirsene

  • hayal komedisi
    hayal komedisi Aylar önce

    Teşekkürler

  • Yunus Orta
    Yunus Orta Aylar önce

    Sizin gibi hayata bakmak için neler yapmamız lazım ve hangi kitapları okumamizi tavsiye edersiniz

  • meral doğan
    meral doğan 2 aylar önce

    Hocam siz bir duayensiniz. Mükemmel öğretilerinizle her anlamda gelişiyoruz. İyi ki varsınız.

  • elif kalender
    elif kalender 2 aylar önce

    Bu ne ya insanları rezil etmeyi öğretmişsiniz resmen...

  • Oguz Karababa
    Oguz Karababa 2 aylar önce +1

    ilk defa dinledim. çok güzel v nokta şeyler anlatılıyor. yalnız arkadaki kitaplığa takılıyor sürekli gözüm. kendimi alamadım :D

  • Baran Yıldız
    Baran Yıldız 2 aylar önce

    Ben liseye gidiyorum 3 4 yakın arkadaşim farklı sinifta sınıflarında 1 çocuk var langırt oynuhoruz kendi aramızda arkadaşım 3 top kaldı vs diyor geçerken bir top daha var diyip adımı ekliyor bu yakın arkadasları ın olsuğu sinifa tenefuslerde gitmeye korkuyorum açıkçası birazda utanıyorum rezil ederse beni vs diye böyle her konuşmaya dalıp laf sokmaya çalışan bir tip sizce ne yapmalıyım ?

  • onur gündüz
    onur gündüz 2 aylar önce

    Haluk Bey bilgi ve fikirlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz.

  • ülkü Deniz
    ülkü Deniz 2 aylar önce

    HARİKA İÇERİKLER EMEĞİNİZE SAĞLIK 😊

  • Mehman Hüseynli
    Mehman Hüseynli 2 aylar önce +1

    Ama nı alarlarsa lakin,fakat ve başqaların işletiriz

  • Baran Soydan
    Baran Soydan 2 aylar önce

    Abi Ankara. Polatlı ya gelmiyormusun

  • Baran Gunes
    Baran Gunes 2 aylar önce +2

    Abi bide vur kaç taktiği var.
    Lafı atıp direk oradan uzaklaşmak çok işe yarıyor

  • Rəvan Otdixayet
    Rəvan Otdixayet 2 aylar önce

    belki toplumdaki o karşıdaki kişiyiz)

  • Sifu Mustafa Akyürek
    Sifu Mustafa Akyürek 2 aylar önce

    müthiş.

  • PBA-Diyap Kerküt
    PBA-Diyap Kerküt 2 aylar önce

    Saol..........
    ..


    ...
    ..
    ..
    ..

  • Şenayca Şenay
    Şenayca Şenay 2 aylar önce

    👍👍👍😊😊😊bayılıyorum çok güzel şeyler anlatıyosunuz teşekkürler

  • Gökhan
    Gökhan 2 aylar önce

    ucuz ve sığ bir çalışma

  • Çağla Defne
    Çağla Defne 2 aylar önce

    Çok keyifliydi

  • Kübra ARSLAN
    Kübra ARSLAN 2 aylar önce

    Ah fatih öyle kalır işte...
    😁

  • johhny Sİns
    johhny Sİns 2 aylar önce

    Abi söyediklerin Ramiz karaeskinin replikleri gibi

  • İspatlı Haber
    İspatlı Haber 2 aylar önce

    Helal olsun süperdi şokdayım şuan tekrar tekrar izliyeceğim bir koç burcu olarak (tartışacak biri bulamayınca sıkılan biri olarak) tartışmadan hoşgörü ile çaktırmadan haddini bildirmeyi öğrendik devamı gelsin lütfen. Bide yanınıza kobay alsanız daha süper olur.

  • Kerem Horozcu
    Kerem Horozcu 2 aylar önce

    Ne uzunu abim altın değerinde şeyler satıyosun insanlara

  • Selim Mimar
    Selim Mimar 2 aylar önce +1

    Çorum'lunun yaptığıni............ gibi😂🤣
    Çorum'u seviyoruz🤩ÇORUM'a selam buradan❤️

  • Ayten Yolchuyeva
    Ayten Yolchuyeva 3 aylar önce

    Cok guzel video. Şimdi keşfettim bu kanali 👌

  • mine görgülü
    mine görgülü 3 aylar önce

    Daha önce izlemek isterdim bu süper videoyu

  • mine görgülü
    mine görgülü 3 aylar önce

    🙏

  • Deniz İhsanoğlu
    Deniz İhsanoğlu 3 aylar önce

    abi bu nedir ya tüm hayatımızı 8 cümle üzerine mi kuralım bu söylenenler lise kantininde işe yarayabilir ama

  • İbrahim Ethem
    İbrahim Ethem 3 aylar önce

    2.00 aha kaldı öyle ndvrvddu iyimiş

  • Hakan YILDIRIM
    Hakan YILDIRIM 3 aylar önce

    Hocam. İzmire gelirseniz haberimiz olsun

  • Shiro Murasame
    Shiro Murasame 3 aylar önce

    çok güzel ayar veririm ama karşı taraf bir dakika susmuyor ki tam konuşmaya başladım ortasında "öyle değil hayır" diye lafa ghirer yada aklınca olabilecek en düşük şekilde laf sokar bu ne be otur dinle laf sanada gelecek 10 saniye daha az konuşmak bu kadar mı batıyor sana

  • Bir Hukukçu
    Bir Hukukçu 3 aylar önce

    Ben bunları yaptığım ıcin demek benimle baş edemiyorlar 😂😂

  • Soner Çetinkaya
    Soner Çetinkaya 3 aylar önce

    siyaset girince anladim dogru noktada oldugumu.vay behhh

  • Soner Çetinkaya
    Soner Çetinkaya 3 aylar önce

    guc arkandayk3n yapabilirsin erkeksen onu gucsuz bir tarafin temsili olarak yap haklida olsanadami yerler

  • Narmin M
    Narmin M 3 aylar önce

    Tam aradıgım video süpersiniz.Hayranlıkla izledim😀

  • Yoganın Bestesi
    Yoganın Bestesi 3 aylar önce

    Muhteşem 🙏🏼 Teşekkürler.

  • Hande Akman
    Hande Akman 3 aylar önce

    bi kitap almıstım tongue fu hiç bişey anlamadım 2013 den berı herkes bni gömdü amaaa böyle gitmicek :)

  • Yalcin TOPRAK
    Yalcin TOPRAK 3 aylar önce

    Video izlemek için youtube'a girdim, size rastladım. İyi ki rastlamışım. Teşekkür ederim.

  • Kerim Danışman
    Kerim Danışman 3 aylar önce +1

    İş yerinde olduğum için sonuna kadar sesli olarak dinledim, kesinlikle güzel teknikler var bu kanalı takip etmeye başlıyorum. ❤

    • Kerim Danışman
      Kerim Danışman 3 aylar önce

      +Video Eğitim Asıl ben teşekkür ederim, kendi gelişimim için ihtiyacım olan bir kanal. 🙂

    • Video Eğitim
      Video Eğitim  3 aylar önce +1

      Çok teşekkür ediyorum

  • Bahar Kan
    Bahar Kan 3 aylar önce +1

    Sen efsane bir adamsın

  • İsimsiz B
    İsimsiz B 3 aylar önce

    Abi çok saygısız bir arkdas var dovsem aram bazilari ile de bozulacak ben bunu nasil halledebilirim tam olarak

  • Muhammed SeyfullAh!
    Muhammed SeyfullAh! 3 aylar önce

    Uzun mu?
    Siz biliyor musunuz ;
    Bizimle paylaştığınız bu güzel sohbetiniz
    Ne kadar da kısa sürdü )

  • donjuan xl
    donjuan xl 3 aylar önce

    Haluk hoca anlatım tarzınız mükemmel açık net anlaşılır.
    Başarılarınızın devamını diliyorum.

  • donjuan xl
    donjuan xl 3 aylar önce

    Artık onu gözden cikardiysam..
    Konuşuyor konuşuyor.
    Bitti mi diyorum öyle kalıyor zaten. Ondan sonra kafayı gömüyorum.icine ata at nereye kadar.desarj olmak lazım demi

  • Saadet Çakın
    Saadet Çakın 3 aylar önce

    Hocam laf kondurarak rencide etmeye çalışıp sonrada ben öyle demek istemedim demeye çalışıyorlar.

  • yunus sinem pişkin
    yunus sinem pişkin 3 aylar önce

    örnek: sn.00:03 saçınız olmadığı halde her videoda elinizle saçınızı düzeltiyorsunuz. bunun altında yatan güdü nedir sizce hocam? :D

  • nur yılmaz
    nur yılmaz 3 aylar önce

    Sen nasıl bir kralsın 👑

  • Özlem Balık
    Özlem Balık 3 aylar önce

    ya bu seriyi izlerken çok eğleniyorum afygvsfbsa

  • seher ozkan
    seher ozkan 3 aylar önce

    👍

  • Efsane Huseynova
    Efsane Huseynova 3 aylar önce +1

    Super👏👏

  • meh gok
    meh gok 3 aylar önce

    HER HEBÎ ( çok yaşayasınız)

  • Hazal Tepe
    Hazal Tepe 3 aylar önce

    evrim teorisinin geçersizliği ile ilgili mutlaka bir video çeker misiniz çok seviliyorsunuz sizde özel bir anlatım çarpıcılığı var. MaşaAllah

  • Hazal Tepe
    Hazal Tepe 3 aylar önce

    sanat bilim, din ile çelişir mi niçin sanatı sanatçıyı ve bilim adamlarını din karşıtıymış gibi gösteriyorlar. Sağ kesimin sanatçıyı ve bilimadamlarının sahiplenmesi gerekmez mi

  • Hazal Tepe
    Hazal Tepe 3 aylar önce +2

    haluk bey tavsiye ettiğiniz kanallara baktım. maalesef kimse sizin gibi ilgi çekici anlatamıyor. Kuantum ve din ile ilgili video çekmenizi rica ediyorum

  • Meryem Aras
    Meryem Aras 3 aylar önce

    👏👏👏

  • nigar murat
    nigar murat 3 aylar önce

    TEŞEKÜRLER..SAOL

  • İskender Kalkan
    İskender Kalkan 3 aylar önce

    Bu gibi insanlar durumlarının farkında olmadan, bilinçsizce kendilerini böyle durumlara sokabilir. Peki o insanlara bu şekilde davranarak travmalara yol açabilecek, daha da aykırı biri olabileceğine sebebiyet vermekmi doğrudur, yoksa açık fikir ve olgunluğu benimsetmek adına anlayış ve tutarlı bir ifadeyle birebir konuşmakmı doğrudur.

  • Meryem Çiftci
    Meryem Çiftci 3 aylar önce

    Otorite nasıl kurulur 🙄

  • Telliturnam
    Telliturnam 3 aylar önce

    Allah razi olsun 🙏🏻🤩

  • Ozcan Gider Official
    Ozcan Gider Official 3 aylar önce

    Cok basariliydi bitmesini hic. Istemedim o kadar hayatin icindendi ki

  • Barbarossa harekatı42
    Barbarossa harekatı42 3 aylar önce

    hocam ya hepsini bana uygulamışlar saolun zamanı geldi o kitaplarımı hatmedip size o lafalrı verecem ben:)

  • Zaza Bingöl
    Zaza Bingöl 3 aylar önce

    hocam direk küfürü bastirsak daha iyi olmaz mi? mesele "sus yoksa bacini sikerim" gibi ??

  • Hüseyin YILMAZ
    Hüseyin YILMAZ 3 aylar önce +1

    Hocam çok videonuz var hangisini izleyeceğime karar veremiyorum 😊😊😊

  • Cağrı Ordu
    Cağrı Ordu 3 aylar önce

    hocam çok değerli videolarınız var takip ediyorum çok güzel bilgiler ediniyoruz

  • Çizgi Kalem
    Çizgi Kalem 3 aylar önce

    Çok fenasiniz hocam 😂

  • Oğuz Atbaş
    Oğuz Atbaş 4 aylar önce

    Erör

  • birhan Birsel
    birhan Birsel 4 aylar önce

    Hocam harika anlatıyor sunuz

  • DİYOJEN
    DİYOJEN 4 aylar önce

    ben direk küfrediyorum ya hiç iknayla üste çıkmayla uğraşamıyorum