BİR TRAKYALI BİR KORELİ | GÜLCE İLE MUKBANG

Paylaş
Ekle
  • katma 13 Mar 2019
  • Gülce ile bir sene sonra tekrar video çekelim dedik. Bir trakyalının ve bir korelinin ilişkisi nasıl oluyor, sizin yorumlarınız doğrultusunda cevaplıyoruz! Cevaplarken de boş durmuyoruz, Usta Dönerci®'den sipariş ettiğimiz döneri yiyoruz.
    Türkiye’nin En Büyük* Döner Restoran Zinciri Usta Dönerci® kanalına çektiğimiz videoyu izlemek için buraya tıklayın: trclips.com/video/Hd6ET22jeF4/video.html
    Videoları izlerken döner sipariş vermek için de; goo.gl/eaVz6s
    Usta Dönerci® hakkında daha detaylı bilgi almak istersiniz de; goo.gl/dHBpdn
    *13.03.2019 tarihi itibariyle Türkiye’de açık restoran adedine göre.
    🔔 Videolardan ilk siz haberdar olmak istiyorsanız abone olun: bit.ly/2H52tbi
    Tüm 3Y1T videolarını izlemek için; bit.ly/2VE8IpT
    Önyargılar: bit.ly/2FkROaO
    Deyim ve Atasözleri: bit.ly/2VGKNG9
    Alışkanlıklar: bit.ly/2D092If
    ⬇EKİP⬇
    Koreli
    Chaby
    twitter.com/chabyhan
    instagram.com/chabyhan
    twitch.tv/chabyhan
    Trakyalı
    Gülce Elibol
    instagram.com/gulcelibol
    📩 İletişim: chaby@hypers.co
  • KomediKomedi

YORUMLAR • 1 415

  • Berra Güneş
    Berra Güneş 19 saatler önce

    Gülce yi chaby den daha çok seviyorum yaa 😚😚 çok tatlı

  • Osman Kalan
    Osman Kalan 20 saatler önce +1

    5.54 de chaby'nin diksiyona direksiyon demesi sldlsldpsşğd

  • QUAD DAMB
    QUAD DAMB 21 saatler önce

    Merhaba arkadaşlar! Kanalımıza hepiniz davetlisiniz. Eğlenceli bir video çektik. Sizi de beklerizzzz 💜💜💜

  • Chasenne
    Chasenne 21 saatler önce

    CHABY’NİN DÖNERİ MİKROFON OLARAK KULLANIP SONRA YEMESİ ajejdixjsjsjsjsisjsj

  • Happy Muffin
    Happy Muffin 23 saatler önce

    Arkadaşlar güldük eğlendik. NERDE ULEN YENİ VİDEO ???!?!?!!

  • Ali Dere
    Ali Dere Gün önce

    Arka plan koyu olmuş ya perdeleri hep açın ya da açık renk perde kullanın

  • Hakan KAYA
    Hakan KAYA Gün önce

    Gülce baya kilo almış, bu yaşta dikkat etmezse sonra vermesi zor olur.

  • İrem Aktaş
    İrem Aktaş Gün önce +1

    Peki benden iyi Türkçe konuşman ...... 😊😀

  • Ayşenur Polat
    Ayşenur Polat Gün önce

    Gülce'yi Arya Stark'a benzetiyorum ne alakaysa acösşöaşdmcdşçaşaöx

  • Damla Özcan
    Damla Özcan Gün önce

    Özledik ama

  • Yusuf Tunclar
    Yusuf Tunclar Gün önce

    Mikeleyi anlamak hiç zor değil adam ırkçılık yapıyor

  • Kerim Amet
    Kerim Amet Gün önce

    Nasi trakyali bu azcik sive bisey falan filan olur.

  • Sude Danacı
    Sude Danacı Gün önce

    Ben seninle başka biriyle yapamam dkskckxkd

  • talha dulger
    talha dulger Gün önce

    Chaby yi çok seviyorum ama cidden birbirine bukadar yakışmayan az çift gördüm gençler kb

  • Lilboy Me
    Lilboy Me Gün önce

    Bu kadın ve chaby video çekerken çok sakin ve normal davranıyor bilmese çıktığını anlamazsın. Yani sırnaşma öpüşme ve saçma sapan ekran flört olayı yok. Sadece konuşup geçiyorlar.

  • Lilboy Me
    Lilboy Me Gün önce

    Mukbang ne demek?

  • NİKOLA TESLA
    NİKOLA TESLA Gün önce

    neymiş korece ne zaman öğrencen lan san sen ne zaman korece konuşuyon poğaça yanaklı brom benim kendin bile yaldır yaldır dilimizi konuşuyon ( brom çaktırma burda tabikide gülce reizden yana olcaz )

    • NİKOLA TESLA
      NİKOLA TESLA Gün önce

      bu arada eğerki düğününüze kadar mesleki kariyerimi tamamlarsam pastanızı ben yapmak isterim

  • NİKOLA TESLA
    NİKOLA TESLA Gün önce

    laaaaaaaaaan çabi gülce reiz ne güzel anlatıyodu sırf dönere gömülmek için slow moğşın falan deyip direk daldın dönere ayıp len püüüüüüüüüüüüü ( maga beeee )

    • NİKOLA TESLA
      NİKOLA TESLA Gün önce

      lan chaby gülce ne güzel anlatıyo ailen başka bir yere gitse diyo sen yine gömülmüşsün dönere yav arada bir nefes al gurban olduğum

  • NİKOLA TESLA
    NİKOLA TESLA Gün önce

    lan 2nizde o kadar tatlısınızki ALLAH sizi hiç ayırmasın kalbinize göre versin tüm dileklerinizi herşey gönlünüzce olsun

  • irem TURHAN
    irem TURHAN Gün önce

    Diksiyon yerine direksiyon demesi haydaa

  • Leyla.
    Leyla. Gün önce +1

    Artık elin oğlu andrey gelsinnnn bu kanala gözümüz bayram etsin hadi beee chaby

  • lil Mehi
    lil Mehi Gün önce

    Louis’ye talibim 👌🏻

  • Berrin BATMAZ
    Berrin BATMAZ Gün önce +1

    İki büyüdük diye reklam alıp insanları kandırmaya başlamışsınız👏👏👏 o kadar övdünüz yok usta dönerci şöyle güzel böyle güzel. Gidip bir sipariş vereyim dedim. Ben o siparişi vermeseydim sen de bu videoyu çekmeseydin. 2 saat getirmediler yemeğimi sonra da restoran kapandı ve siparişi iptal ettiler. Onları gereken yerlere havale ettik. Eğer bir daha senin kanalında da böyle bir video görürsem sana da gerekeni yapacağım. Sadece 3y1t için izleniyorsun. Ama böyle devam ederse onun da bir anlamı kalmayacak....

  • SPİDER SavaŞ
    SPİDER SavaŞ Gün önce +1

    oyun videosu da cek chaby

  • Sude Yılmaz
    Sude Yılmaz Gün önce

    -senin yüzünden türkçem bozuldu ya
    -herşey de benim suçum ya
    Msmdmdmdmjfdjd

  • Elif Çoban
    Elif Çoban Gün önce

    Benden daha iyi Türkçe konuşuyon abi yaa ❤❤❤🤣🤣🤣🇹🇷🇹🇷

  • tokyo rio
    tokyo rio Gün önce

    e bugün pazar saat 11:00 ı da geçti nerde 3y1t chaby

  • Berkay Sülek
    Berkay Sülek Gün önce

    Bugün yeni bölüm gelmedi. Bekliyoruz heyecanla..

  • Beyza AVCU
    Beyza AVCU Gün önce

    Gülce abla anlat anlat diyor ya. Bence içinden "Anlat anlat sen seversin yalanı "diyor 😆😆😆

  • solar unnim
    solar unnim Gün önce

    Benim adımda gülce hcfjkzfgofgi

  • Delphi Riddle
    Delphi Riddle Gün önce

    LAN COK TATLISINIZ

  • BeNgEbEle R
    BeNgEbEle R Gün önce

    Kanalimda 5tl ile en fazla seyi alicak var isteyen burdan gidebilir trclips.com/video/GxEfpc1zQYE/video.html

  • Hatice Kocakoç
    Hatice Kocakoç Gün önce

    JJ çok özlendin ya :((

  • Mizgin Karahan
    Mizgin Karahan Gün önce

    Kanalım da koreli arkadaşım chabyy e mesaj gönderen video var lütfen destek olun duyuralım arkadaşımın sesini chabbye. Chabyy koreli arkadaşımın selamı da var. Japonyada seni tanıtıyorum bakkk!

  • DiMa Art
    DiMa Art Gün önce

    10:21 nefes alsın yeter akanjsKzhbabz

  • Şulenur Turhan
    Şulenur Turhan Gün önce

    Abi 3y1t bitiyor diye trol videosu attiniz yeni video yok bu hafta. Neler oluyor?

  • Rufet Qehremanli
    Rufet Qehremanli Gün önce

    Başlığı Cüce ile mukbang diye okudum😂😂

  • fatma salih
    fatma salih Gün önce

    Çok güzel Türkçe söylüyorsun

  • şahin kayar HD
    şahin kayar HD Gün önce

    Bu gülce ne yedi amk sakin ol

  • gumbal gumbal
    gumbal gumbal Gün önce

    Ya abi beraber video çekelim ya

  • Ozibu BUrada
    Ozibu BUrada Gün önce +2

    *Direksiyon, diksiyon mu deniyor?*
    -*Chaby Han*

  • Gülce Ünüvar
    Gülce Ünüvar Gün önce

    Benim de ismim gülce :)

  • Pirie’spinkargylesweater

    Usta o DİKSİYON diksiyon direksiyon değil 😂

  • 김소울
    김소울 Gün önce

    4:51 🤔👍😍

  • 김소울
    김소울 Gün önce

    Bence sen artık Koreliyim diye kendini kandırmaktan vaz geçmelisin abi 😂

  • seda kahraman
    seda kahraman Gün önce

    izmir Buca da yok bir adanalı olarak üzülüyorum

  • Fatma Nur Cücü
    Fatma Nur Cücü Gün önce

    Chaby 10. Dönerini felan yiyo sanırım

  • seda kahraman
    seda kahraman Gün önce

    Kore de normal yani ünlü olmayan erkekler de makyaj yapıyor sokağa çıkmadan diye biliyorum . Seul lü erkeklerin %80 i böyleymiş gidenler söylüyor

  • basri ürütürk
    basri ürütürk Gün önce

    Gulce Jay Jay cok yes men diyor. Yes-man negatif bir kelime. Yalaka saksakci demek.

  • Batuhan Demir
    Batuhan Demir Gün önce

    Yeni video nerde

  • Şeymanur Atbaş
    Şeymanur Atbaş Gün önce

    Döneri dürümü her türlü yeriz 😂😂

  • Fıstık Calli
    Fıstık Calli Gün önce +1

    Niye bu pazar video yüklemediniz :((

  • mei
    mei Gün önce

    ya niye araya gülce ve çabi giriyo reklam izleyemedim yeter

  • Skam Türkiye
    Skam Türkiye 2 gün önce

    Daha fazla skam videosu için kanalıma abone olun.❤

  • Lord-m
    Lord-m 2 gün önce

    Bok ye chaby nasıl yemek ya o öyle! Orucum lan ben bugün akşam iftar yemeği döner olucak belli......................

  • Yusuf Altan
    Yusuf Altan 2 gün önce

    Araya giren parallel evren reklamı ben senin parallel evrenini sikeyim bi git allah allah

  • Eren Karakurt
    Eren Karakurt 2 gün önce

    JJ Moriasi neden 3y1t de yok

  • naz inal
    naz inal 2 gün önce

    Gülce çok tatlı birisi, daha çok video gelsinn 🙏🏻

  • Öykü Tezcan
    Öykü Tezcan 2 gün önce +1

    Benden güzel türkçe konuşuyosun

  • egemen aydemir
    egemen aydemir 2 gün önce

    Sadece yemek için izledim

  • Fatma Güneysu
    Fatma Güneysu 2 gün önce +1

    Çok samimi ve tatlısınız.Sevdiriyosunuz kendinizi ve seviliyosunuz💖💖💖

  • Emirhan Selvi
    Emirhan Selvi 2 gün önce

    Chaby abi yemek kültürümüz aynı

  • Berre Tosun
    Berre Tosun 2 gün önce +1

    wuuuuuuuuuuuu chaby bts tişörtü giymişşşşşşşşşş video kadar güzel jgdltrkjdkbvujftg

  • DunhamBishop
    DunhamBishop 2 gün önce

    Doyeb ile fiit at çabi

  • Sema Kayan
    Sema Kayan 2 gün önce

    Kız çocuk senden güzel şeyler duymak istiyor anla artık skdmflmglg

  • Aknura Haydarova
    Aknura Haydarova 2 gün önce

    Chaby erkekler gunu var rusyada hahahaha 23 February biz kutluyorus babalarimizi arkadaslarimizi

  • damla lale
    damla lale 2 gün önce

    Çok tatlısınız trakyalı hemşerimi çok sevdim

  • Muratcan Adatepe
    Muratcan Adatepe 2 gün önce +1

    3Y1T' nin dışında yapılan bu tür yan videoların kanalınıza ve asıl konsepte zarar verdiğini düşünüyorum. Umuyorum ki... Saygılarımla.

  • Büşra Çetin
    Büşra Çetin 2 gün önce

    Eğer hediye edeceksen bana hediye et teşekkürler cdjiuvssugihy
    Bu arada sizi çok seviyorum 💜

  • BTSBTS
    BTSBTS 2 gün önce

    3y1t haricinde de birlikte video gelsin.Çok eğlenceli ve çok tatlısınız.Yine mukbang olabilir.Bir kere de hep birlikte mukbang yapabilirsiniz.

  • Latife Neriman Aricioglu

    Ciddi manada tatlisiniz bu arada Bts tişörtunu goterince icim yandi gozlerim doldu

  • Talha Emir
    Talha Emir 2 gün önce

    bu video bence sizin tarzınıza uygun değil hoşuma gitmedi benim

  • Hnd. R.
    Hnd. R. 2 gün önce

    Çorlu'da ki Kore mahallesi cjjsnxnsnx burada da geçmesi güldürdü beni yaa

  • Zeynep Bodur
    Zeynep Bodur 2 gün önce

    Türk kadınından başka biriyle evlenemem -Louı

  • Melek Gelyagil
    Melek Gelyagil 2 gün önce

    Birbirinize gülce ablayla çok yakışıyosunuz.İnşallah evlenirsiniz ömrünüzün sonuna kadar mutlu olursunuz.💑💙💜

  • Didem Alper
    Didem Alper 2 gün önce

    Oha aq. Nası konuşuyor

  • Berna Taşçı
    Berna Taşçı 2 gün önce

    Chaby kokoreçle aran nasıl? Kelle paça, işkembe.. :)

  • Real.• •.TaeGi
    Real.• •.TaeGi 2 gün önce

    Direksiyon değil diksiyon.😂

  • Rezan Güngör
    Rezan Güngör 2 gün önce

    Ekip gerçekten harika .

  • ABUBEKİR KARAHAN
    ABUBEKİR KARAHAN 2 gün önce

    Abi seni çok seviyorum vidyolarını lake atıyorum yorum yapıyorum en sevdigim kanalsın keleçeginde başarılar dilerim

  • Eda Çölmekoğlu
    Eda Çölmekoğlu 2 gün önce +1

    Telefonu görünce akla hemen onun adı gelir *Semsang Kelokşi*

  • B҉L҉A҉Z҉E҉ ጀ
    B҉L҉A҉Z҉E҉ ጀ 2 gün önce +1

    Trakyalılar burada mıııığğğ ?? 😂💜 ❤TEKİRDAĞ❤ (prim için demiyorum bepnmeyin sadece Trakyalı olanlar yorumumun altına ben yazsın ve hangi şehir olduğunu söylesin!!)

  • Semanur Acil
    Semanur Acil 2 gün önce

    Bir dk o Koreli kişi nasıl türkçe konuşuyor su gibi konuşuyor nasıl olur

  • Selin Kızıl
    Selin Kızıl 2 gün önce

    Chaby abi ve Gülce abla çok yakışıyı :)

  • Ufuk Albay
    Ufuk Albay 2 gün önce

    Emre Durmuş ile video çeksenize eğlenceli olur.

  • MRS No Name
    MRS No Name 2 gün önce

    Rüyamda chaby e japon diyodum o da sinirleniyodu ndkdjd günde 5 öğün 3y1t izlemeyin

  • zehra taş
    zehra taş 2 gün önce

    ya çabi içerik yok diyosun bide yğunuz falan diyosun hiç gerek yok bunlara bi tane vidyodada fan sayfalarının gönderilerine bakarsınız hem vidyo çıkar hemde adminler sevinir (çabi seni aşşalamış gibi yazmış olabilirm ama essahtan öyle değil (bizim orada gerçekten demek) sadece yazmak istedim bu kdar tişikür ederim )

  • Selen Mert
    Selen Mert 2 gün önce

    İştahımı Açtınız

  • Kahküllümelek
    Kahküllümelek 2 gün önce

    Kaç tane döner yedin Chaby saymayı bıraktım dkfkfkflflfl

  • Nursena Aydın
    Nursena Aydın 2 gün önce

    BTS ayrıntısı ❤️

  • the blackhood
    the blackhood 2 gün önce +1

    *BTS TISORTUNÜ BEN İSTİYORUM NOOOOLUUURRR😶😶😢😢*

  • Mihriban Ülker Arı
    Mihriban Ülker Arı 2 gün önce

    Lan oktavin ne demek oldugunu ben bilmiyom bu nasi 2. dil

  • dünyevi dünya
    dünyevi dünya 2 gün önce

    Erkekler günü var 16 kasım

  • yalnız.gg.aslan
    yalnız.gg.aslan 2 gün önce

    1t 1k :)

  • ÇılgınOyuncu
    ÇılgınOyuncu 2 gün önce +1

    chaby abi müslümanmı? meraktan çatlicam ve korede müslüman kişilerin sayısı %kaç yaklaşık???

  • armudunsapı üzümünçöpü

    gülce ile chaby evlensin bence

  • Merve Aydemir
    Merve Aydemir 2 gün önce

    sizin gibi dostlarım olmasını isterdim 💃🏻🔥

  • ÇılgınOyuncu
    ÇılgınOyuncu 2 gün önce

    sürekli her gün video istiyorum ! çok güzell hiç sıkılmıyorum 😍😍

  • Sude Keleş
    Sude Keleş 2 gün önce

    4.45 😂😂

  • Elif Nida Alkaya
    Elif Nida Alkaya 2 gün önce

    AWWWWWWWW❤️😭😭❤️❤️