Ben evlendiğimden beri hep yalan söylüyorum! Yaparsın Aşkım 36. Bölüm

Paylaş
Ekle
  • katma 9 Tem 2018
  • Yaparsın Aşkım 36. Bölümünü kesintisiz izle! İlker Ayrık sahnelerini izle!
    Can farkında olmadan herşeyi itiraf etti!
    Yaparsın Aşkım: www.fox.com.tr/Yaparsin-Askim
    FOX Resmi Web Sitesi: www.fox.com.tr
    FOX Resmi Facebook Hesabı: facebook.com/FOXtelevizyonu
    FOX Resmi Twitter Hesabı: twitter.com/FOXTurkiye
    FOX Resmi Instagram Hesabı: instagram.com/FOXTurkiye/

    Eşiniz kaç acı biber yiyebilir? Ya da kaç basket atabilir? Peki sırtında eşi varken kaç şınav çekebilir?
    Eşler kıyasıya yarışıyor, eşini daha iyi tanıyan, en doğru tahminle oyunu en iyi oynayan çift, günün sonunda arabanın sahibi oluyor.
    Birçok ülkede reyting rekorları kıran My Man Can, şimdi yeniden Türkiye’de. Üstelik İlker Ayrık’ın eğlenceli sunumuyla…
    Rekabet, eğlence, yarışıma ve sıfır model bir araba! Hepsi, Yaparsın Aşkım’da…

    Yaparsın Aşkım FOX’ta!


    Daha fazla video için abone olun: trclips.com/user/TVFOX

    Bizi sosyal medyadan takip edin:
    Yaparsın Aşkım Resmi Facebook Hesabı: facebook.com/yaparsinaskim
    Yaparsın Aşkım Resmi Twitter Hesabı: twitter.com/yaparsinaskim
    Yaparsın Aşkım Resmi Instagram Hesabı: instagram.com/yaparsinaskim

YORUMLAR • 302

  • Mehmet Yildiz
    Mehmet Yildiz 6 saatler önce

    Ah be kardeş aynı dertten muzdaribiz! En son ne zaman ütü yaptığına hatırlamaz benim hatun!

  • Ezel Hayat
    Ezel Hayat Gün önce

    Ya valla abi dogru soyleyorsun😆😆

  • ADƏM ALIYEV
    ADƏM ALIYEV Gün önce

    Klıbıkya

  • açılsında yollar sana geleyim

    Ama biraz suç erkekte fazla simartmis bir insanın herdediyini yaparsan ele olur

  • Gulnar Nebiyeva
    Gulnar Nebiyeva 10 gün önce

    Varya benim kaynanam oyle biri ki Allahim duwmanima vermesin yeminle hic haz etmem ama ewimin cocuklarimin hatri icin katlaniyorum hep davet ediyorum cocuklar sevinsin babanne sonucta how cocuklara sanki komwu cocuklari gibi davraniyorda ama yinede ewim isterse goruwur isterse konuwur abi bana ne o onun annesi onu dogurmuw buyutmuw ben wimdi onun ewiysem annesi bakip buyutmuw diye onun sayesinde benim de iki oglum var o kadar emek veriyorum yarin benim gelinim beni oglumdan ali koysun diyemi ayip ayip bence....

  • Nasiba Aliyeva
    Nasiba Aliyeva 11 gün önce

    Buda erkek diyor kendine. Kadinda kendini rezil ediyor yaa

  • melike nur
    melike nur 14 gün önce

    03:10 böyle koca bulsam baştacı yaparım

  • Hakan Özkan
    Hakan Özkan 15 gün önce

    Eşlerin birbirinin nerede olduğunu bilmesi ve eşine haber vermen bu ona olan saygısını gösterir ancak eşini küçük dusurecek sözler söylemen heleki TV de bunu yapman eşine ve kendine olan saygısını gösteriyor , buraya çıkan kadın erkek farketmeksizin birbirini gömmesi aşağılaması takdirden çok tiksinilmeyi hak ediyor, annem ve babam 30 yıldır evli ve ikiside birbirinin nerede ne zaman olduğunu bilir izin almazlar çünkü ikiside izin almayı gerektirecek hal hareket yapmaktan kaçınırlar , ya ben evliliği yanlış biliyorum yada buraya çıkanlarda evlilik ahlaki eşlerine karşı saygı yok.

  • SelcukAyaz
    SelcukAyaz 16 gün önce

    Benden izinsiz anasina gidemezmismismisss, ilk 6 ay anne suttu sart, olmadigi zaman buyrun bakin...

  • Anil Banaz
    Anil Banaz 16 gün önce

    Kadınlar da biz erkeklerden daha fazla sahiplenme var bu gelin kaynana olayı da kıskançlıktan oluyo paylaşamıyo bazı kadınlar..Bi kere annemle kız arkadaşım arasında kalmıştım anneme saygısızlık yaptığı için çok üzülmüştüm..
    SONRA ANLADIM KI ANNEMIZIN KÖTÜ DEDIGI KOTU IYI DEDIGI IYI OLUYOR ÇÜNKÜ HISSEDIYOR ANNE YUREGI

  • ethem toker
    ethem toker 18 gün önce

    Can oğlum ayrıl şu kadından dava mastaflarını ben karşılarım ajdjcjcjd

  • Ebru Lee
    Ebru Lee 20 gün önce

    CAN denilen şahıs gerçek hayatta Oyuncu instası var

  • Fatos Fatos
    Fatos Fatos 22 gün önce

    Can’a cok acidim ya, o ne bicim kadin öyle.

  • sufi öz
    sufi öz 23 gün önce

    ben bile kadın halimle bu kadından tiksindim yaa, ne yüzü ne de huyu.

  • hah acak
    hah acak 24 gün önce

    bu kadinlari ne yapmali kanar kazana atmali yandim kocamdedikce altina odun atmali

  • Ayşe Gül
    Ayşe Gül 26 gün önce

    Bu tip kadınlar yüzünden biz de kötü biliniyoruz.... Adama acıdım yeminle...

  • İsmet Qurbanov
    İsmet Qurbanov 27 gün önce

    Bu nasil gelin allah duşmanima versin

  • Erme
    Erme 29 gün önce

    Amk iyiki Türklen evli değilim böyle karıyı iki günde boğazlarım !!

  • Ayise Akcil
    Ayise Akcil Aylar önce

    bazi erkekler boyle kadinlari gorsunler kendi eslerinin kiymetini bilsinler ....... Kadin var erkeyi vezir eder Kadin var erkeyi rezil eder bu rezil misali ..

  • Beste Müller
    Beste Müller Aylar önce

    Erkek çok tatlı eşi çok kaba bu nasıl eş lan

  • وحید صبری
    وحید صبری Aylar önce

    Adam donuş yoksa ben gelirim dedi ya😂😂😂😂😂😂😂

  • وحید صبری
    وحید صبری Aylar önce

    😂😂😂😂😂😂😂

  • Mehmet Şimşek
    Mehmet Şimşek Aylar önce

    allah kimseye böyle karı vermesin düşman başına

  • efecaan can
    efecaan can Aylar önce

    Adama uzuldum la valla yazik amk o karinin kahri cekilirmi allah yardımcısı olsun kadinin sesi ofsayt zaten bi kavgada surekli konuatugunu dusunemiyorum balkondan atlardim herhalde

  • Bkr Zyrk
    Bkr Zyrk Aylar önce

    turk kadinlariyla asla evlenilmez. nokta.

  • Hüseyin Yağcı
    Hüseyin Yağcı Aylar önce

    Kadın korkulu rüya

  • Dogan Sonmez
    Dogan Sonmez Aylar önce

    Nasıl bi kadınlar bu tipini sikim amk

  • marco duran
    marco duran 2 aylar önce

    can kardeş artık ne günah işlediyse cezası bu çirkin görgüsüz kadın olmuş.... ALLAH kurtarsın ....

  • Irem Bilmez
    Irem Bilmez 2 aylar önce

    BEN BU KADINLARIN YANINDA OLGUN ANLAYIŞLI AKLI BASINDAYİM OHH YA BAYA IYI GELDI BÖYLE GERI ZEKALI KADINLARIN OLDUĞUNU ÖĞRENMEK 😂😂😂

  • Ron Weasley
    Ron Weasley 2 aylar önce

    Bence evlilik bu değil! Çok saçmalar özellikle kadın çok küstah hep böyle bi kendini kanıtlama çabası senle hayat geçmez

  • Süheyla Havva
    Süheyla Havva 2 aylar önce

    Abi dönüş yoksa ben geliyorum😂😂😂😂😂😂😂😂

  • only4sweetyuki91
    only4sweetyuki91 3 aylar önce

    Kadin tam bir fahise güdügü

  • white night
    white night 3 aylar önce

    4:22 boyle zihniyetin amq. yapdigini cocugundan goresin sari ciyan

  • TUNA CANTÜRK
    TUNA CANTÜRK 3 aylar önce

    Kocasını çok küçük düşürdü herkesin içinde

  • Rza eliyev
    Rza eliyev 3 aylar önce

    bu arvadi o qeder doyeremki eeseb oldum

  • Kara Batak
    Kara Batak 3 aylar önce

    Amk ne sünepe erkek lan bunlar...ne demek benden izinsiz annesine gidemez sikerim öyle işi .kariyi bulursun,ama anayı bulamazsin

  • Irmak Karatoprak
    Irmak Karatoprak 3 aylar önce

    Düsmana dilenmez igrenc kadin

  • Xalid Jabrayilov
    Xalid Jabrayilov 3 aylar önce

    işte böyle kadınlar ihanete itiyor erkeğini

  • yağmur tetik
    yağmur tetik 3 aylar önce

    abi allah askina bunun mu yanina oturup kalkmicaksin 2 dk dayanamam bu kadina

  • playerkinggg
    playerkinggg 3 aylar önce

    Adamlik elden gidiyeahhhh

  • DERTLİ TÜRKÜLER
    DERTLİ TÜRKÜLER 3 aylar önce

    Ya Bi siktr git pembe tişörtlü gevşek

  • Cr ozy cs
    Cr ozy cs 3 aylar önce

    asla bir hanımefendi olmamış olamayacak bir kadın tipi..

  • Gultekin Mirzeyeva
    Gultekin Mirzeyeva 3 aylar önce

    Adam kacip kurrulmaq istiyor kiz hayla havaya girmis anasi gile bile gidemez diyor

  • Papatya gul Gurbetci
    Papatya gul Gurbetci 3 aylar önce

    Oyle kadin olursa yalanida hakesiyor demektir!!Sen oyle patronicelik taslarsan kibir abidesi adam sana az bile yapiyor!Yarin seni aldatsada ayakta uyutup yalanlarla kandirir sende hala patonum sanirsin hey anam heeey🤣

  • esra Cetin
    esra Cetin 3 aylar önce

    Bu kadınla ben evlensem 5 öğün dayak yerdi böyle edepsiz terbiyesizlik olmaz ukala kocasında suç.

  • yasmin mia
    yasmin mia 3 aylar önce

    Hatice biraz daha agir basli olsan cok basit hareklerin var hic cekilmezsin

  • şahlarzade d
    şahlarzade d 3 aylar önce

    Kendi cinsim ve utanç duyuyorum
    Gerçekten
    Niye karakterli etkeklerin karaktersiz karilari oluyor
    Karakterli kadinlarinda karaktersiz kocalari

  • lnvlslbie
    lnvlslbie 3 aylar önce

    ah be kardeşim evlenmeseydin daha iyidi be, üzülmediysem sana şerefsizim. ulan bana karı böyle diyecek var ya Allah korusun diyorum Allah! boşanmayanın ta amına koyayım kendi payına. ayrıca bu kadından midem bulanmadıysa da neyim, iğrenç yaratık seni

  • Rasim Adiloqli
    Rasim Adiloqli 3 aylar önce

    Sanki secme aileler..ya nasil iyrenc . erkek erkek olmali yaa

  • murat halat
    murat halat 3 aylar önce

    Şu Hatice’yle nasıl ömür geçiriyor la bu adam

  • Ąŕżųm Țųņć
    Ąŕżųm Țųņć 3 aylar önce

    Kadina suc bulmayin gencler adam adam dgl ki anasina bile gderken izin isteyen birine ben erkek demem k.bkmasn da "sen kim köpeksin dünkü bok, anam o bnm anam 9 ay tasidi emzirdi hakki ödenir mi" dyemeyen babasinin prensesidir net 🖐👎

  • Sana Ne
    Sana Ne 3 aylar önce

    Abi evli değilim evlenmekten korktum bu nasıl muhabbet 😁😁

  • Kübra Akmaz
    Kübra Akmaz 3 aylar önce +1

    Cidden böyle kadınlar var mi ki ya. Abartiyor bence biraz

  • rumeysa turgut
    rumeysa turgut 3 aylar önce

    Anne yemeği mi sorusuna evli kadınların tabii ki benim yemeğim demesi ne kadar iğrenç ya birgün sizde anne olacaksınız ve erkek çocuklarınızın böyle bir şey yaşamasını istemezsiniz ama kayinvalidenize farklı davranıyorsunuz sevmiyor olabilirsiniz ama saygı duyulması gerekiyor sonuçta eşinin annesi o çok saçma bir durum(Kadınların zekası farklıdır ve üstündür ama kimi kadınlar var ki kendilerini aşağılamayı sever farkında olmasa da senin bir konumun var ama sen yaptığın hareketlerle alt seviyeye ulaşıyorsun bir de bunu marifet sanıyorlar)

  • Aytac Ağazede
    Aytac Ağazede 4 aylar önce

    Eee yani anıadik sozun geciyo amma kocani böyle rezil etmek gunah be iyrenc kadin

  • Gultekin Mirzeyeva
    Gultekin Mirzeyeva 4 aylar önce

    Bu nasil bi es ya benden izinsiz anasi gile gidemez diyor annemi sevmeyen ona sayqisi olmayan kadini ben ne yapiyim ya

  • Emrah Unal
    Emrah Unal 4 aylar önce

    Sizden dogan nesil nasil olur korktum vallaa. Kadin kadin gibi erkek erkek gibi olmali,lafa bak benden izinsiz anadina gidemez diyo,sen kocandan izin aliyomusun aceba anana giderken.Dunyanin boku boyle cikiyor iste.

  • bbrb brb
    bbrb brb 4 aylar önce

    Bebeğim sen kendine barınaktan bir köpek alsaydın daha çok işe yarardın.

  • mustafa şen
    mustafa şen 4 aylar önce

    Ya bu kadarda olmaz be kardeşim ben insan ayrımı yapmam erkek kadın diye ama bir evdede son sözü erkeğin söylemesi lazım kadınında bunu hoşgörüyle karşılaması lazım şahsen böyle bir şeyde ben utanırdım öfkelenirdim çeker giderdim

  • Ege Sasmaz
    Ege Sasmaz 4 aylar önce

    3:30 da laf sokıtu ama kimse anlamadı asdkdasoıkdas

  • Dhdhdhsj mdmdmdm
    Dhdhdhsj mdmdmdm 4 aylar önce

    Kadınn hakli valla bencede arkadasi olmucak disari cikmicak izinsizzzz vb Demekki yalniz degilmisimm

  • Bade Akgün
    Bade Akgün 4 aylar önce

    kadın salak eşinin ailesine bile bağını bile kontrol ediyorsa iş işten geçmiş demektir adamda zaten yalan söylüyorsa onlarn yalandan bir ilişkisi var demektir yani ilişki adamın kurduğu ve söylediği yalanların üstünüzde bunların yapmacık olmayan ama olduklarını düşünenen ilişkileri vardır. Ama yine de adamı kurtarın yazık kkk

  • Smlsylmz Smileismail
    Smlsylmz Smileismail 4 aylar önce

    Şu cır cır öten karıya sabah akşam sırtından sopayı götünden yarrağı eksik etmiceksin

  • Yilmaz Turkaslan
    Yilmaz Turkaslan 4 aylar önce

    oyle bir kadinla olursan! baska sansin yok tabiki!! Ne kadar itici bir kadin yaaa.. 1 saat cekilmez

  • Kubrakislacankiri Kisla
    Kubrakislacankiri Kisla 4 aylar önce

    Niye.senden izinsiz anasina gidemio çok ayıp.annelik.en.kutsal.şey niye kocanizi pasif.kendinizi baskın görüyorsunuz..Siz de annesiniz belki hos degil sizin.zihniye tüzdekiler cok rahat evllenio şaşırıyorum.Eş de bir rizkdir kiymet.bilmeli

  • sevdiyim
    sevdiyim 4 aylar önce

    Bu nasıl kadınya,yazık adama.

  • Mr. New
    Mr. New 4 aylar önce

    BİR İNSAN KENDİNE NEDEN BU İŞKENCEYİ ÇEKTİRİR SİZCE BU Bİ GÜNAHMIDIR :D

  • Hoppa Cuppa
    Hoppa Cuppa 4 aylar önce

    harbiden kadın itici amk ya anasını sikeyim dünyadan soguttu

  • Maxsuma Tojiyeva
    Maxsuma Tojiyeva 4 aylar önce

    Kadin çok oruspu ya gerezekali kendini bi bok sanıyor iyrendim onun tipini gorunca 🤢🤢🤢

  • ibrahim Karaköse
    ibrahim Karaköse 4 aylar önce

    Bu programdaki esler nedense erkekler kadin kadinlar erkek gbi boyle sacmalik olamaz gardas

  • Yüzbaşı Abdullah Özkan

    Şımarık hatice. Nasıl havalara girdi.

  • Eren Kaan
    Eren Kaan 4 aylar önce

    Bu yarışmada da zaten İlker saçma sapan sorular soruyor, sanki rezil etmek için soruyormuş gibi, eğleniyolar ama dışaedan bir başkası açısından hiç öyle gözükmüyor.

  • Hakan Çetin
    Hakan Çetin 4 aylar önce

    Selin yengemiz çok tatlıymış allah bizede böyle nasip etsn amin 😂

  • Gonzalo Kirilenko
    Gonzalo Kirilenko 4 aylar önce

    Karı iyi sikişir muhtemelen adam ondan katlanıyor

  • sabuhi Seferov
    sabuhi Seferov 4 aylar önce

    Bu neter kisidi bele kisi olar

  • UltrAslan 1905
    UltrAslan 1905 4 aylar önce

    O vites topu"goruyormusunuz he o Haticenin gotune girsin amk

  • erhan bozkurt
    erhan bozkurt 4 aylar önce

    aha böyle gerizekalı kadınlar kendını bi bok sanar adam bi süre sonra bıkar götune tekmeyı yer edepsiz...

  • kerim pekergin77
    kerim pekergin77 4 aylar önce

    Feciiii iticiii bir kadınnn....bu gerçekmiiii yaaaa

  • Kaan Taş
    Kaan Taş 4 aylar önce +30

    .Evlenmek gibi bir düşüncem vardı artık yok sağ olun

  • Natavan Yaqubova
    Natavan Yaqubova 4 aylar önce

    Bu kadarda korkulmazki kadindan...erkeyin sozunun agirligi olucak..

  • Ezel Önal
    Ezel Önal 4 aylar önce

    Ama adam kadina bunu yapsa hemen bosar sen kimsinde boyle konusuyorsun. Ukala ukala konusuyor

  • Денис Сидоров

    Kalibina tukiriyim anasini gormek ikin izun aliyior.erkekliyin yuz karasi

  • Gülistan G
    Gülistan G 4 aylar önce

    Rabbim dusmanimin basina vermesin Boyle es, evlat, gelin.

  • Gulya Tursunova
    Gulya Tursunova 4 aylar önce

    Bu nasil dusunce nasil mantik.kocani dogurmus buyutmis Sana koca vermish.Ben kayin anamin kucaginda uyumusumdur.allah rahmet eylesin.anneler candir

  • Elvin Memmedov
    Elvin Memmedov 4 aylar önce

    Soxum qadin ağzına qehbe

  • Selcan Elizan
    Selcan Elizan 4 aylar önce

    Kadın bildiğin ergen

  • Hatice Akbıyık
    Hatice Akbıyık 5 aylar önce +2

    Amk kadını yadırgayanlar hepsi kadın sanki siz olsanız kaynananıza kendi anneniz gibi bakıyosnz kadın en azından dürüst salaklar

  • Mariella
    Mariella 5 aylar önce

    Azərbaycandan izliyorum. Ya ne kadar saygisiz bi kadin. Hemcinsin olarak ben bile diksindim. Erkeyi nasil eziklemeye calisiyo? Yaa gercekten mutlu mu su an? Erkeyi rezil etdi. Gercekten boyle rezil bi insanin karisi olmak gurur mu veriyo ona? Ya bizim kadinlardan yok ya Valla. Eşini hep uca tutar baskalarinin yaninda. Cunki vezir karisi olmak Onlari mutlu eder:)))

  • Allahin dedigi olur sultanim

    Boşa bu kadını defolsun

  • s/e trmn
    s/e trmn 5 aylar önce

    Anasina gitmek icin senden niye izin alsin adam ya haber versin yeter bir kadin olarak sinir oldum sana allah sabir versin kocana herkesin icinde bikere sen ona saygili konusmayi ögren esini kücük düsürecegine yuceltmeyi ögren

  • Lokomo Ti
    Lokomo Ti 5 aylar önce

    ben toplumda eşitlikten yanayım. ve nerede kadın-erkek eşitsizliğine dair bir şey görsem tepkimi gösteririm. bu programa katılan çiftler hakkında genelleme yaparsak şöyle bir sonuç çıkıyor “kadınlar erkeğe söz hakkı vermediğinde, onları her konuda annesine giderken bile izin aldırmak zorunda bıraktığında, dışarı göndermediklerinde vs” kendilerini güçlü kadın hissediyorlar yani öyle davranıyorlar. erkeklerde “eşlerimizden kaçamıyoruz, sürekli peşimizdeler vs” şeklinde konuşunca kendilerini üstün gösterdiklerini düşünüyorlar. ikisidr o kadar yanlış ki. arkadaşlar iki insan birbiri ile evleniyorsa bunun sebebi sadece AŞK olmalı, sevgi olmalı, birbirine kavuşmak için yanıp tutuşmak olmalı. iki insan birbirini severse önüne ne engel çıkarsa çıksın allahın izniyle birbirlerine olan sevgi ve aşkı yitirmezler. saygıyı yitirmezler. evlilik demek aşk demek, güven demek, huzur demek, hoşgörü demek. maalesef bu programda gördüğümüz çoğu çift o kadar eğitimsiz ki. çok kötü. eğitimsiz ve bilinçsiz. umarım geleceğimiz daha bilinçli eğitimli saygı ve sevgiyi yoldaş edinen evebeynlerden oluşur.

    • Eren Kaan
      Eren Kaan 4 aylar önce +1

      Hadi eğitimsiz olabilir ama bence programı sunan adamda da suç var, saçma sapan geyik muhabbetler yapıyor her yarışmada erkekleri rezil etmeye çalışıyor.

  • Kafkas Kafkas
    Kafkas Kafkas 5 aylar önce

    Saygısız kendini bilmezin teki kocanı maymuna çevirdin millet içinde karaktersiz bayan senden eş olsa ne olur olmasa ne olur

  • Halil AKÇADAĞ
    Halil AKÇADAĞ 5 aylar önce

    benim esim babamin yaninda oyle konusamaz siktirsin gitsin saygisizlik yapacaksa

  • Cavid&Arzu Azizovlar
    Cavid&Arzu Azizovlar 5 aylar önce

    Oglana acidim hayati sonmus kadinin hayatini yasiyo

  • Slender Man
    Slender Man 5 aylar önce

    Onun burun olduğuna emin misiniz?

  • oğuz ardc
    oğuz ardc 5 aylar önce

    Cahil kadın

  • Pelin özer
    Pelin özer 5 aylar önce

    Kadının hareketleri hiç hoş değil, eş almamış resmen hizmetçi almış bir erkek nasıl dışarı çıkamaz pes

  • Sema nur Dal
    Sema nur Dal 5 aylar önce

    Çok yapmacıksın keşke ölsen hatice

  • Hikmet Keskin
    Hikmet Keskin 5 aylar önce

    Bu kadın kesin akıl hastası

  • Leyla Çetin
    Leyla Çetin 5 aylar önce

    Herkez kadına laf etmiş asıl tek suçlu kadın değil erkekte suçlu kadın çenesini bir altını adamda yumruğunu bir okadar masaya vurcak ne biçim çift kaynana senin ikinci annendir yaaa.