Hediye Gelen VOODOO Bebeği | Kameraya Yakalanan KORKUNÇ ŞEY! | Voodoo Büyüsünün TÜM Detayları

Paylaş
Ekle
  • katma 30 Kas 2019
  • Bana hediye edilen bir voodoo bebeğiyle beraber video çekerken neler olduğuna inanamayacaksınız.. Video içinde voodoo büyüsü ve tarihine daldık, bir hayalet tespit programı denedik ve yeni lanetli voodoo bebeğimizi inceledik. Video sonunda yorumlarda buluşalım. Ayrıca yeni çekiliş için takipte kalın!
    Luv u, all! 👻
    ❤️️
    Not: Video eğlence amacıyla hazırlanmıştır 😊 Voodoo büyüsü veya herhangi başka bir büyü gerçek değildir!
    Abone olmak için; goo.gl/U4Lmxd
    INSTAGRAM: isil.isikk
    Ne Çektik - bilgi kanalımız: goo.gl/jskW4E
    Işıl Isabel VLogs: goo.gl/mmmPrm
    Isabel Işık: bit.ly/2y2dmn2
    👇 DAHA FAZLA SERİ👇
    Hayalet Otobüs Serisi: goo.gl/MKadPx
    Kısa Korku Hikayeleri: goo.gl/mrLZsz
    Korkunç Mesajlaşmalar: goo.gl/9ivV68
    Sizden Gelenler Serisi: goo.gl/Cfu6ks
    Şehir Efsaneleri: goo.gl/npp2Zn
    Japon Şehir Efsaneleri: goo.gl/SoksQE
    Lanetli Bebek Serisi: goo.gl/AKzurF

    Intro: NIVIRO - The Ghost [NCS Release] provided by NoCopyrightSounds trclips.com/video/lTEzfj8IAR0/video.html
    ncs.io/TheGhost
    #voodoo #paranormal #ışılışık
    iletişim: isil.isikk@hotmail.com
    reklam & iş birlikleri: isil@wediacorp.com
  • EğlenceEğlence

YORUMLAR • 2 083

  • Işıl Işık
    Işıl Işık  14 gün önce +623

    "Jeff the Killer" kolyesinin kazananını tebrik ederiz 👏👏 (detaylar videoda) Haftaya yapacağım yeni Creepypasta çekişi için kanalıma abone olmanız ve beni Instagram'dan takip etmeniz yeterli! ❤️️ instagram.com/isil.isikk

    • Kubra Fidan
      Kubra Fidan 3 gün önce

      Ben artık Okul servisini izlemek istiyorum Işıl Abla🥺

    • Dostar Kahvesi
      Dostar Kahvesi 5 gün önce

      Abla voodoo bebegi nasıl yapılır ya da nereden alabiliriz?

    • Dostar Kahvesi
      Dostar Kahvesi 5 gün önce

      Abla voodoo bebegi nasıl yapılır ya da nereden alabiliriz?

    • Dostar Kahvesi
      Dostar Kahvesi 5 gün önce

      Abla o bebegi nerede bulabiliriz?

    • db ltnylv
      db ltnylv 6 gün önce

      Işıl Işık sana hediye bebek yollayabilir miyim ? İzmir de bir bit pazarindan almistim , porselen eski bir bebek gözleri iceriye düsmüstü ben yerlerine geri taktim ama beni biraz urkutuyor acikcasi hic bir hikayesi falan yok ama belki ilgini ceker

  • Nisa Nur Coşkun
    Nisa Nur Coşkun 9 saatler önce

    ~korkcağımıbilebileizliyorum~

  • minimu_b
    minimu_b 16 saatler önce +1

    ışıl abla mumun yanına voodoo bebeği koyar :
    mumun ateşi yükselir
    2 tane hayalet çıkar
    😱

  • ze ze
    ze ze Gün önce +1

    Neden yorumlarda hep aynı espriler vesaire dönüyor?¿ Ne zaman girsem bu böyle..

  • Doğanur Günal
    Doğanur Günal Gün önce

    Abla kilo almışsın galiba

  • ecrin bezgin
    ecrin bezgin Gün önce

    Mor muma başından beri.dikkat ediyorum saçma sapan titriyor sürekli ateşi

  • Angel _the devil
    Angel _the devil Gün önce

    Bi de mumlar lanetli çıkıyormuş kskskskskskksks

  • 9506moomoo
    9506moomoo Gün önce

    Uygulamanın sesi rahatsız ediyor kdkdkdkdk

  • Hacı Seker
    Hacı Seker Gün önce

    Abla cok korktum

  • Jeon Taehyung
    Jeon Taehyung 2 gün önce +1

    Kesinlikle nefret ettiğim insanlar voodo yapmak için bakmıyorum

  • Tuana Yesilcimen
    Tuana Yesilcimen 2 gün önce

    Abla halıba buyulendım. Senın dedıklerının hepsı bende var

  • AtaMr
    AtaMr 3 gün önce

    Abla ben integral kullanmıyorum ben daha 9,30 yaşındayım ama korkmuyorum

  • Pelda Aydın
    Pelda Aydın 3 gün önce

    Ben büyüye inanırım

  • Pelda Aydın
    Pelda Aydın 3 gün önce

    Işıl abla saçını topuz yapınca daha güzelsin

  • mustafa sarı
    mustafa sarı 3 gün önce

    Arkadaki kafa:kurtarın lan beni burdan aaaaaaaaaa

  • Mari posa
    Mari posa 3 gün önce +1

    Lanetlenmişim ben :0

  • Yıldız Tilbe
    Yıldız Tilbe 3 gün önce +1

    Yorumlar ergenlerle dolmuş ışıl

  • İpek Hayal
    İpek Hayal 3 gün önce

    Totem ve rituel büyü mü acaba bilgilendirme yapar mısın bununla ilgili Bi video çeker misin lütfen

  • Yudum
    Yudum 3 gün önce

    Anlatımının haber sunar gibi olması, cümle sonundaki kelimelerin söyleniş şekli dinlerken beni çok rahatsız etti ileri sarmak zorunda kaldım.

  • Msp Beril Tv
    Msp Beril Tv 4 gün önce

    Hani hep mumların orada çıkıyor ya bence lanetli olan şeyler mumlar 😂😂😂

  • CAİO BELLA Çao bella
    CAİO BELLA Çao bella 4 gün önce

    O zaman sizde kalfa berke gibi takipçilerin ismini okuyun

  • KİNG BEY
    KİNG BEY 4 gün önce +1

    Sabah : bundan mı korkcaz be
    Gece : bi ses mı duydum bismillahirrahmanirrahim

  • Ceroş GT
    Ceroş GT 4 gün önce +1

    Aciklamayi okuyunca heyecanim kalmadi

  • Ceroş GT
    Ceroş GT 4 gün önce +1

    Are you scared?
    Yes ı scared

  • Elif Turan
    Elif Turan 5 gün önce

    Mor mum: Çek tulumbayı çek çek çekkk

  • Ayliz Ecrin Topuz
    Ayliz Ecrin Topuz 5 gün önce

    09:52 Işıl ablanın muma bakışı😂😂😂

  • demet yucel
    demet yucel 5 gün önce

    Demrtnavruz1 ışıl abla çekiliş

  • Bahar Agayeva
    Bahar Agayeva 5 gün önce

    Merhaba Işıl abla, seni çok seviyorum, bütün paranormal olaylarını izliyorum. Lanetli bebeklerinin içinde en çok Diane' i seviyorum. Onunla yeni bir video çekermisin? Bu sefer daha korkutucu olsun! Biz öyle seviyoruz

  • komik komik
    komik komik 5 gün önce

    Bunlar gerçek mi?

  • komik komik
    komik komik 5 gün önce

    Gerçekten dawn lanetlimi

  • Ahmet Kahramantürk
    Ahmet Kahramantürk 5 gün önce

    Haber sunuyor gibi konuşuyor 😛

  • Sönük Oyuncu
    Sönük Oyuncu 5 gün önce

    Allah bizi çok seviyo öle şeyleri yaratmaz Allah bizi korur

  • Yaren Kolan
    Yaren Kolan 6 gün önce

    katılıyorum abla instagram adım star_timee

  • mustafa rafet
    mustafa rafet 6 gün önce

    Bu isil in güzeliyinden videoya konsantre olamiyom;))

  • Betul Gidici
    Betul Gidici 6 gün önce

    Uygulamanın adı nedir

  • Antonio Zlatarov
    Antonio Zlatarov 6 gün önce

    💉🌕🌙🌛🌪☄☃️🌊🦁🦁

  • Bd Eviren
    Bd Eviren 6 gün önce

    Oldum

  • Bd Eviren
    Bd Eviren 6 gün önce

    Abi ben berkeden geliyorum aboneyim ona sana olaxam

  • M.A.E
    M.A.E 6 gün önce

    Mustafa _alp _ersunan

  • Ramazan Kece
    Ramazan Kece 6 gün önce

    sevval.kece

  • Nilgun Aktay
    Nilgun Aktay 6 gün önce +1

    Sabah:
    Kim korkar len budan
    Akşam:
    Ayy! Geldimi bismillah😱😱

  • Osmanlı Çocuğu
    Osmanlı Çocuğu 7 gün önce

    Hayalet programinin adi ne

  • Hazal Vatanoğlu
    Hazal Vatanoğlu 7 gün önce

    Abla senin için telefonda montajla resmini çıkarttim sana gerçekten hayranım😋😍😏😏😂😇😇😉😆

  • Ömer Kıvırcık
    Ömer Kıvırcık 7 gün önce

    Işıl abla bebeklerle video at diyenler bakalım kaç kişi?

  • Ömer Kıvırcık
    Ömer Kıvırcık 7 gün önce

    Abla bunu hep merak ediyorum sen nasıl korkmuyorsun

  • Nazile Meherremova
    Nazile Meherremova 7 gün önce +1

    Bebek değil ZENCEFİL sanki.

  • duygu erkoc
    duygu erkoc 7 gün önce +1

    ABLAAAAA BERKE ABİYLE SEN BENİM EN SEVDİĞİM TRclipsRLARSINIZ VE O SENİN ARKADAŞIN!!!!!ŞOKLANDIM ✌️✌️😂😂💜💫

  • Elifnaz Yüksel
    Elifnaz Yüksel 7 gün önce +1

    Her hangi bir mumun veya yakılan ateşin davet olduğunu biliyorsun herhalde bence o yüzden mumlarda oluyor genelde...

  • Alexis Ren
    Alexis Ren 7 gün önce +1

    Istagram : @caglabuketbas

  • murAdic_ #
    murAdic_ # 7 gün önce

    Acaba bişey olucakmı diye gözü Voodoo bebeğinde kalanlar...
    +1👇

  • Tuğba Selimoğlu
    Tuğba Selimoğlu 7 gün önce +1

    abla çekilişe katılıyorum en yakın arkadaşlarından biri bir önceki çekilişi kazandı hatta ismi Güneş çok sevinmişti umarım ben de kazanırım

  • Tuğba Selimoğlu
    Tuğba Selimoğlu 7 gün önce +1

    tugbaselimoglu12

  • duru karaca
    duru karaca 7 gün önce

    Durukaraca_23

  • Gülsen Durur
    Gülsen Durur 7 gün önce

    Voodoo buyusu yapmaya gidiyorum...

  • Pinar Karateke
    Pinar Karateke 7 gün önce

    Arkanda kihikayeyi yazıp ordan mı okuyorsun merak ettim 😁

  • Hailey Leps
    Hailey Leps 7 gün önce

    Paronormal hikayelere inanmadan kanal açmak? Boşsun

  • EmirPro oyunda
    EmirPro oyunda 7 gün önce

    Neden Vodoo bebeği oraya koyduğundan beri mumlar coşuyor

  • Ela Akdere
    Ela Akdere 7 gün önce

    Bben uçakta yol uzun diye film seçiyordum sonra bir tane korku filmi gördüm aslında neyle alakalı olduğunuda bilmiyordum. Bu korku filmi voodoo bebekleri hakkındaydı filmde bi kız yeni bir eve taşınıyo ve bahçesindeki kulübede asılmış bir voodoo bebeği buluyor sonra bunu araştırıyor ve bir site buluyo bu sitede voodoo bebeğinin işe yaraması için bir kişisel eşyayı iğneyle ona saplamanız gerekiyor diyo kız yapıyor ama sonra bebek çok tehlikeli olmaya başlıyor.

  • Wubalubad uptup
    Wubalubad uptup 7 gün önce +1

    Gece gece aklıma korkunç şeyler gelmeyen tek benim galiba

  • Naz Metin
    Naz Metin 8 gün önce

    o evde nasıl yaşıyorsun yaa