DELİ Mİ NE'NİN EVİNDE GİZLİCE KALIP KORKUTTUM! (SOPAYLA GELDİ)

Paylaş
Ekle
  • katma 26 Kas 2019
  • DELİ Mİ NE'NİN EVİNDE GİZLİCE KALIP KORKUTTUM! (SOPAYLA GELDİ) videoma hoş geldiniz arkadaşlar. Uyurken suratıma ağda yapan Abdü'den intikamı en iyi böyle alırım diye düşündüm, haklı çıktım :D İnsanın huzuru öyle değil, böyle kaçırılır :D Abdü'nün kanalındaki yağlı direk videomuzu izlemek isteyenler şu linkten izleyebilirler: trclips.com/video/BeLBJU--51A/video.html
    NARKOZ ETKİSİNDE GERGİN ANLAR! 💉: trclips.com/video/8qA-1cyKZ4Q/video.html
    MERYEM CAN' IN EVİNDE GİZLİCE KALIP KORKUTTUM! (EVDEN KAÇTI): trclips.com/video/I3RNRwcLa8k/video.html
    DERİ ALDIRMA AMELİYATIM - ORTADAN İKİYE KESİLDİM!: trclips.com/video/I93w_3-y2WQ/video.html
    ÜNİVERSİTE OKUMAYA DEĞER Mİ?
    trclips.com/video/QmEILdpLN8U/video.html
    BOYUM KISA OLDUĞU İÇİN TERK EDİLDİM - SENİN DERDİN BENİM DERDİM! #3: trclips.com/video/sU5zFm362Sk/video.html
    60 SAAT YEMEK YEMEYEN ADAM!: trclips.com/video/7hf1aVJ5QHc/video.html
    EN DİYET MENÜLERİ YEDİM!: trclips.com/video/so5gUG_E_Hg/video.html
    50 KİLO VERDİĞİM DİYET YEMEKLERİM!: trclips.com/video/m2mnuaE4Zac/video.html
    HELLBOY KILIĞINDA HALKA KARIŞMAK!: trclips.com/video/MqAaYOToUxI/video.html
    İĞRENÇ,KÖTÜ YORUMLARI OKUYORUM!: trclips.com/video/faCe1QVLvGA/video.html
    Instagram: muratenginekn
    Facebook: BuModNeModu
    Twitter: MuratEnginEkin
    İşbirlikleri için: muratabigf@creator.st
  • EğlenceEğlence

YORUMLAR • 9 486

  • delimine 01
    delimine 01 13 dakika önce

    8:59 Abdü merdivenden çıkarken düştü 😂

  • Efecan Akbaş
    Efecan Akbaş 13 saatler önce

    17:30 delimi ne öyle bir geliyorki biri böh dese felç ve Usain Bolt mod on :D

  • Mahmut Kaya
    Mahmut Kaya 13 saatler önce

    Video çeken deli mi ne jsjs

  • AW Akgün Kavarna Fan
    AW Akgün Kavarna Fan 14 saatler önce +1

    Gizlice Enes Baturun evine girdim istiyoruz. Ayni fikirde olanlar +1

  • Zehra Kayacan
    Zehra Kayacan 16 saatler önce

    vala adam hiç kormuyor

  • ECD
    ECD Gün önce

    Ruhi Çenet Bunu Beğendi 👌🏻

  • MƏHƏMMƏD GAMES
    MƏHƏMMƏD GAMES Gün önce

    Salam abi niye qorxutdun ki

  • Kazım YAKMAZ
    Kazım YAKMAZ Gün önce +1

    Kurgu

  • Ali Dal
    Ali Dal Gün önce +1

    Ödlek mi ne ????
    :))))

  • Mehmet Kuş
    Mehmet Kuş Gün önce

    Gülmekten öldüm😅😅😅

  • Selma Sari
    Selma Sari Gün önce

    :)

  • My Pop
    My Pop Gün önce

    Kurgu

  • Suat Apsar
    Suat Apsar Gün önce

    Olum abdü milli dövüşçü git Enes batura yap ne bilim kayaya yap abdu ye yapılrmı

  • Suat Apsar
    Suat Apsar Gün önce

    Olum murat sessiz olunca bende sessizce gülüyom psikolojimi bozdu

  • Suat Apsar
    Suat Apsar Gün önce

    Abisi abdu yü iyi tanıyor 3:25

  • Suat Apsar
    Suat Apsar Gün önce

    Abdünün sopaya ihtiyacı yok

  • Gizemli Oyuncu
    Gizemli Oyuncu Gün önce +1

    Lan düşünsenize abdü ev boş diye 31 çekiyormuş

  • 06 Gamer
    06 Gamer Gün önce

    Yasin redkeys hayranı ben de redkeys hayranım4

  • umut gür
    umut gür Gün önce

    GÖT KORKUSU BAŞA BELA

  • Leyla Altındağ
    Leyla Altındağ Gün önce

    Niye küfürlü konuşuyorsun mal herif. Küfür olmadan da video çekemiyor musunuz ? İlk defa videon ilgimi çekti izleyim dedim bin pişman oldum. Abim yanımdaydı nasıl utandım.

  • Abdullah Söyler
    Abdullah Söyler Gün önce +1

    Korku değil aklıma ne geldi

  • Arda Malkoç
    Arda Malkoç Gün önce

    Share bros un evi de yap

  • Berkan Yılmaz
    Berkan Yılmaz Gün önce

    Bazayi nasıl geri indirdin mk

  • Metin Gökbudak
    Metin Gökbudak Gün önce

    Güzel kurgu diğer oda ışıklarının hepsi kapalı ama olduğun odanın ışığı açık hiç haberi yokmuş gibi korktu 🤣🤣😂

  • ÜLKƏR Xəlilova
    ÜLKƏR Xəlilova Gün önce

    Neden hep küfür? Dahamı çok izleniyor o zaman?

  • selami başlık
    selami başlık 2 gün önce +1

    Ihtiyacım var sadece TR16 0006 2000 7800 0006 6138 73🙏

  • EMIRHAN03 Kaplan
    EMIRHAN03 Kaplan 2 gün önce

    İn min? cin min?

  • MeLiSa Barkocii
    MeLiSa Barkocii 2 gün önce

    ABI SEN ORDA ÖLDUN YAAAA

  • MR. FURKAN
    MR. FURKAN 2 gün önce

    17:12 😂

  • Айхан Бакинец

    Abi ben uyuyunca yatagin altina korkuyorum bakmaya birden sen cikarsin diye 😂

  • Channel Of Diamonds 2020

    Ruhinin evine de girip Korkut onu

  • Ahmet Boran
    Ahmet Boran 3 gün önce

    Mı tırgi şarkısını sen besledin be abdi🤣🤣

  • hayata tek sen ve ben djskwğrğkdnwňs

    Ah gülmekten karnım ağradı dünya inledi sanki abdü abi alemsin

  • Ara Şahinkaya
    Ara Şahinkaya 3 gün önce

    Abdullah abi korkunç çok tatlı oluyosun😂😂😂😂

  • Gürkan Yentürk
    Gürkan Yentürk 3 gün önce

    Neye kıhhhh ha gülmekten öldüm 11:24

  • Mahmut Çakmak
    Mahmut Çakmak 3 gün önce

    Sen de herkesin evine girip girip duruyon ya gerizekali

  • gacga avakin Eylül
    gacga avakin Eylül 3 gün önce +1

    Deli mi ne delirdi ha bi de enesin evine gidip aynisini yap

  • ELRAYıM KAN
    ELRAYıM KAN 3 gün önce

    Duaa okuyorr lannn abi bu ne bizim cesur abimiz noldu 😅😅😅😅

  • Ahmet Sümbül
    Ahmet Sümbül 4 gün önce

    Çok güzel😂😂😂😂

  • Muzaffer Taşkın
    Muzaffer Taşkın 4 gün önce

    Ulan sanki abdünün haberi yok mk merdivenden çıkarken o kamerayı görmüyecekmi mk kafasını kaldırmıyor bilerek

  • Haf S
    Haf S 4 gün önce

    Lan su mal murat bile ayda en aşağı 15 20 bin kazaniyo anasını satayim

  • Kemal Çelik
    Kemal Çelik 4 gün önce

    Adam 10 yil yaşlandı amk😂

  • 99 Mn görüntüleme
    99 Mn görüntüleme 4 gün önce +10

    G*t ün yiyorsa Ruhi nin evine gir!! İsteyenler +1?
    Ruhi çenetin Evine Giiiir
    Yeter gir HADİİİİ..

  • Oyun TV HD
    Oyun TV HD 4 gün önce +1

    Lan şarkıdan kulaklarım patladı

  • Ecem vildan Akkaşoğlu
    Ecem vildan Akkaşoğlu 4 gün önce +2

    17:08 NİNJAA

  • Kemal Demirel
    Kemal Demirel 4 gün önce

    Abi banaza gelsene (2020 8 ocak

  • Mert Alver
    Mert Alver 4 gün önce +4

    enes Batur’a korkutma gelsin diyenler+1

  • Serhat Tayfur
    Serhat Tayfur 5 gün önce

    Flash tv oyunculugu resmen buna inanan varmı gerçekten 😂😂

  • GAMERS PRO TUBE
    GAMERS PRO TUBE 5 gün önce +3

    17:32 gülmekten öldüm

    • Oyun Yeri
      Oyun Yeri 3 gün önce

      Sınavlarla diyaloğum

  • Yiğit Official
    Yiğit Official 5 gün önce +4

    18:19 da adama vurup 18:55 de sarilmak ayri bi fantazi

  • Fatma Kizildag
    Fatma Kizildag 5 gün önce

    Yeter gülmekten altıma sıç tim🤣🤣🤣🤣🤣

  • Ayse Gur
    Ayse Gur 5 gün önce

    ABİ 3. SERİSİ GELSİN

  • KARMA KARIŞIK
    KARMA KARIŞIK 5 gün önce

    1 2 3 inandık 👌

  • Just Ceyo
    Just Ceyo 5 gün önce +1

    Yakinda dolaptan çıkarsan sasirmam

  • Black Swan
    Black Swan 6 gün önce

    Videolarıma göz atarmısınız teşekkürler

  • TheSkyWasBlue
    TheSkyWasBlue 6 gün önce

    O kadar baklavası var nasıl korkuyo aptal

  • Gülen Dayla
    Gülen Dayla 6 gün önce +5

    Abdü cesaretli vallahi ben olsaydım altıma sıçardım😂

  • Habip Güzel
    Habip Güzel 6 gün önce

    niye diğer odalara bakmıyor sadece bir odaya bakıyo oranın ışığını yakıyor

  • Zeynep Berre Gödek
    Zeynep Berre Gödek 6 gün önce

    O tokattan sonra bir daha girmezsin bence 😂😂

  • durak taş123
    durak taş123 6 gün önce

    amentü okuyo bide