4 FARKLI DİLDEN MARKALARI OKUDUK 2 | 3 Yabancı 1 Türk (Feat. Sihirli Annem Kerem)

Paylaş
Ekle

YORUMLAR • 3 926

  • Chaby Han
    Chaby Han  3 aylar önce +3986

    JJ 42 yaşında değil olum ya şaka yaptık

  • Batuhan Zamir
    Batuhan Zamir 12 saatler önce

    chabby:- biz de r yok biz geri vites yapmayız gardaş

  • oyuncu çetesi
    oyuncu çetesi Gün önce

    5:26 konuşmanın bittiği yer

  • HD pop
    HD pop 2 gün önce

    hello Please azerbajan will be the next time will come

  • Sadiye Açıkgöz
    Sadiye Açıkgöz 2 gün önce

    aaannnaaa Michele sihirli annemdeki kerem.

  • Parkour secption
    Parkour secption 2 gün önce

    6:12 ben pis yaparım abey

  • kuru üzüm Denİzmir
    kuru üzüm Denİzmir 3 gün önce +1

    8.45 😂😂😂

  • Oyuncu Arkın HD
    Oyuncu Arkın HD 3 gün önce

    Amerikalı nerd oda olsun

  • Hiral Ajans
    Hiral Ajans 5 gün önce

    Bu ekincan denen eleman ülkesinden bi haber. Yanındakilerden utanıp ordan kalkman gerekirdi. Sektir git...

  • Cavit AKÇAY
    Cavit AKÇAY 6 gün önce

    bu ekin nerenin türkü mq gap a gep diyor ray-bana rey-ben diyor çık sokağa sor bakalım ne dicek benim bunun türklüğünden şüphem var

  • Cavit AKÇAY
    Cavit AKÇAY 6 gün önce

    koca kola

  • Cavit AKÇAY
    Cavit AKÇAY 6 gün önce

    hangi türk rey ben diyor mq ray - ban a

  • Hasan Kara
    Hasan Kara 7 gün önce

    Lahmacun a çok güldüm

  • Sarışın Yakışıklı

    İzmirdemisiniz

  • Aysun Yeter
    Aysun Yeter 9 gün önce

    Ekinin romaya gitmesi çok doğru bir karar. Zaten bizimle ilgili hiç birşey bilmiyor belki italyan halkını iyi tanır orda.

  • Aysun Yeter
    Aysun Yeter 9 gün önce

    Ekin baya sallıyor yalnız ...

  • enesorkun bayburtluoğlu
    enesorkun bayburtluoğlu 10 gün önce

    türkiyede rey ben demiyolar direk ray ban diyorlar

  • Emirhan Bilgili
    Emirhan Bilgili 10 gün önce

    türkler şekil okumaya üşeniyor yoksa türklerin ingilizcesi var ya offff

  • arda erdogan
    arda erdogan 10 gün önce +2

    6:13 tekrar tekrar izledim aq one rrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  • Pisi Pisi
    Pisi Pisi 11 gün önce

    Çakma amerikan gelsin adam kool amk

  • Ata Turk
    Ata Turk 11 gün önce

    abi cok kolay ya google translate-de her dilin kendine has sesi var ordan kontrol ede blirsiniz michele baya salliyor :D

  • ÇELEBİ ERDİ AYGAR
    ÇELEBİ ERDİ AYGAR 12 gün önce +1

    Kenyalı coşmuş abi

  • Teymur Qasimov
    Teymur Qasimov 12 gün önce

    Türk ve İtalyan sanki ekiz kardeş.

  • chimpathy •
    chimpathy • 13 gün önce

    jj bende saat kölye küpe şapka falan takamıyorum bak bu 2. ortak yanımız.. 1.side doğum günümüz dğwğcjwşck

  • Hilal
    Hilal 13 gün önce

    Kim reyben diyo ya raybandır o
    Örn: Gözlüklerim rayban çekil önümden hayvan

  • M A R J I N A L
    M A R J I N A L 15 gün önce

    13:27 rAy bAn diyoruz olum rey beni kim diyorsa bir şivesine mivesine baktırın

  • Efsane 38
    Efsane 38 15 gün önce

    7:04 sağdaki Türk:
    SİKTİR GİT YA !
    DdJDHdfsgafFhsgGa

  • Louis Stotesbery
    Louis Stotesbery 16 gün önce

    Amerikalı Lui nin kanalına abone olmayı unutmayin. ♥

  • Seyfo Dayı
    Seyfo Dayı 17 gün önce

    Türkçe insana mutluluk verin konuşun konuşturun ;)

  • Burhan Demir
    Burhan Demir 18 gün önce

    Olm bunlar benden iyi Türkçe konuşuyo asdfsdfasd :D

  • Fazlı Mert Serbest
    Fazlı Mert Serbest 18 gün önce

    Michele Cenk Tosun a çok benziyor

  • Tuce Nur
    Tuce Nur 19 gün önce

    Rayban on asıl okunuşu Reyban

  • lady yaren
    lady yaren 19 gün önce

    Keşkee ekin geri gelsee

  • mezara kadar
    mezara kadar 20 gün önce

    Polno yazıyım Koreli abimiz anlar r yok ya Kore dilinde 😁😁😁😁

  • Begüm Dilbaz
    Begüm Dilbaz 24 gün önce

    Apple aynı okuyan bi ben mi varım jskskskzznznn😂

  • Undertale Hakkinda Hersey꧂

    HAHAHAHAHA INANILMAZ KOMIK BIR BÖLÜM YINE CHABY

  • hf c
    hf c 25 gün önce +1

    cappy amerikada minute maid adıyla satılıyor.

  • Eymen Turkic
    Eymen Turkic 26 gün önce +1

    California telaffuz tipleme süperdi ahfjangjajf adamın götünü kaldırmış bizim Türk kezolar mk kendini porno starı telafuzcusu sanarak söylüyor 😁

  • Gokhan 06
    Gokhan 06 26 gün önce

    Çok boş konuşuyorsunuz

  • Sevval ALBAYRAK
    Sevval ALBAYRAK 27 gün önce

    NE POLAT NE TESTERE KARDEŞİM KARAHANLI OLACAK O JAHSJSHSNDBDKJDDK

  • Hayaller Bangtan
    Hayaller Bangtan 28 gün önce

    Abi size en genişinden bir koltuk alacam

  • Mustafa Karakus
    Mustafa Karakus 28 gün önce

    Pizza pitsza diye okunur dogru zira Bizandan gitme Pidedir kendisi.

  • Mustafa Karakus
    Mustafa Karakus 28 gün önce

    Italyanim deme Allah askina. Espresso adi uzerinde presden geliyor ne ekspresi hizlisi. Kahve sicak su buhariyla preslenerek aromasi akitildigi icin Espresso.

  • Ecem Karabay
    Ecem Karabay 28 gün önce

    Yemin ediyorum videoları sondan izlemeye başladım ve Michele'nin, Sihirli Annem Kerem olduğunu yeni öğrendim. Nasıl denk geldiysem 10 videodur bu bölümü atlaya atlaya izlemişim hep kenarından köşesinden...En son buna benzer şoku 4 senelik üni arkadaşımın LYSde türkiye 60.sı olduğunu öğrendiğimde yaşamıştım.

  • BURAK ADIYAMAN
    BURAK ADIYAMAN 29 gün önce

    "bizde reyben" abi ne kadar emin lan :D cıldırıyorum. rayban a reyben koko kolaya coco cola. beynini terkedip gelmiş arkadaş.

  • Thor
    Thor 29 gün önce

    Michele Karadenzli Temel ya!!!

  • aleyna ekşi
    aleyna ekşi Aylar önce

    Michele kaç yaşında gizem küçük olamsı lazım benimle yaşot heralde gizem srn kaçlısın michele

  • aleyna ekşi
    aleyna ekşi Aylar önce

    Abi mikele ~ keremi çok sevdin ya çok samimi içten espirili ama sanki tavırlarınızla biraz adamı incittiniz gibi çok samini davranmadınız adama dalga geçer gibi hareketler yaptınız ama adam kral hala yakışıklı he keremken de çok yakışıklıydı büyüksün abi 21 yaşındayım ne yazık ki 😊😂😂

  • aleyna ekşi
    aleyna ekşi Aylar önce

    Oha lan ben jj ti 20-30 arası sanıyordum ne 42 si lan oha😱😱

  • E Ece ARAS
    E Ece ARAS Aylar önce

    İtalyancanın normal gelmesi latin alfabesinden kaynaklı. Garip bir şey yok yani :D

  • Erkan Demir
    Erkan Demir Aylar önce

    Türk cok kasinti

  • Red Colossus
    Red Colossus Aylar önce

    Lui ve michele ekinden daha Türk

  • Nergiz Nurman
    Nergiz Nurman Aylar önce

    Ekincan iyi hoş insan da burada kültüre hakim insan lazım ki sohbet dönsün.O yüzden gitsin falan diyemem tabi ama ne biliyim çok pasif kalıyor.Biz Türkler de isteriz ki bizim tüm farklılıklarımız bilinsin falan yani.Bunu bence göz önüne alabilirsiniz :)

  • Nergiz Nurman
    Nergiz Nurman Aylar önce

    MICHELLE çok iyi yaaa !!!!

  • panZeR! Mk-I EMR
    panZeR! Mk-I EMR Aylar önce

    JJ kaç cm

  • Erkan ATAŞ
    Erkan ATAŞ Aylar önce +1

    Ben pis yaparım ha rrrrrrrrrr
    -jeyjey-

  • Doğukan Sezer
    Doğukan Sezer Aylar önce

    Küçük mikele iyi oynamış

  • Ergün Seyrekbasan
    Ergün Seyrekbasan Aylar önce

    Abi Türk insanı sıcak samimi esprili olur kendimden biliyorum 😂 şu ekincanı değiştirsek mi adam gülse bile bunalıma giriyorum nasıl bi ağırlık varsa adamda

  • Merih Turgut
    Merih Turgut Aylar önce

    OHA KEREM

  • Sıla Yüksel
    Sıla Yüksel Aylar önce

    Ben amerikalı Louis i duymak istemiştim.

  • Black Pink
    Black Pink Aylar önce

    29:26 gülme olum süzsğzsüsözsğ bağımlılık yaptı snrm. Sğsüzeğxssözsü

  • Eslem Cemile Kaya
    Eslem Cemile Kaya Aylar önce

    Gep ? Coca cola ? Reyben ?

  • Ikris- Chan
    Ikris- Chan Aylar önce

    Korece F harfi yerine P harfi var. Mesela Fantaya Panta diyorlar :D

  • Merakta Kalma
    Merakta Kalma Aylar önce

    Loui’nin yerini kimse dolduramaz❤️

  • garci oghuz
    garci oghuz Aylar önce

    Türkiyede bir kişi bile görmesimki reyben desin. Biz rayban deriz kardeş

  • Hanife Gül Yıldırım

    Mikele nin bemden daha türk çıkması

  • Sena Alpaydın
    Sena Alpaydın Aylar önce

    O İtalyan değil trabzonlu uşak !

  • DmlTube
    DmlTube Aylar önce

    Lan JJ 42 degil di mi beni kekliyorsunuz sjshshhehsj HAYYYYIIIIRRR

  • Bircan Sabrioğlu
    Bircan Sabrioğlu Aylar önce

    Michele bence sallıyo ya herşeye bi melodi ekleyerek olduğu gibi okuyor yani😂😂

  • Emin Karataş
    Emin Karataş Aylar önce

    Chaby şu karadenizliyi çağıracağına Danilo yu cagir Elin Oğlu izleyen bilir

  • Bedsigal UAT
    Bedsigal UAT Aylar önce

    şu kendi milletini hor görüp, kadıköyde yaşıyoruz biz ya buralarda yoktur diyen arkadaş.. Seni yerler, dikkat et.

  • BRRNR CL
    BRRNR CL Aylar önce +2

    Ekincan' in L cola yi şokta 2 lira diye yanlis soylemesi ve yabancilarin bim diye duzeltmesi kdksjdjdjsisjnhkdksjsjsjd 🤣🤣🤣🤣😃😄😄👌👌👌

  • Noo Ad
    Noo Ad Aylar önce

    Luis viton diye okuyoruz ekin abi

  • Bager Doran
    Bager Doran Aylar önce

    Gözlüklerim rayban çekil önümden hayvan shsjsjdj

  • Ümit YILDIRIM
    Ümit YILDIRIM Aylar önce

    Ya hepsi iyi hoş da abu Ekincan mıdır ne boktur değişin abu salağı

  • Irem Aksel
    Irem Aksel Aylar önce

    Michele nin güzel kıvırcık saçlarına nolmuş hayatımın şokunu yaşadım.

  • büşra altunışık
    büşra altunışık Aylar önce

    Başladı yine tarihe Cengizhan seni😂😂

  • Remziye Demir
    Remziye Demir Aylar önce

    Kola o şekilde okunmuyor maalesef

  • Simal Bıyıklı
    Simal Bıyıklı Aylar önce

    Gerçekten mi adının nasıl yazıldığını bilmiyorum ama o adam çocuklar duymasında oynuy türk abi tanılmazmı ayıp

  • İdil Allaire
    İdil Allaire Aylar önce

    Kahve İtayaya Osmanlı İmparatorluğu'na gelen İtalyan delegelere Türk kahvesi ikram edilmesi ve çok beğenmeleri üzerine kahve hediye edilmesiyle gitmiştir. Hatta bilmem bir kahveleri var çok sert olan o da Türk kahvesini taklit etmeye çalışıp becerememeleriyle olmuştur. Avrupaya da İtalya'dan yayılmıştır. Türk kahvesi ağebeydir.

  • kanalın biri
    kanalın biri Aylar önce +5

    Ekin in gözlüğüm ray ban ne bakıyon hayvan şakasını yapmasını bekledim hajkaja

  • Photog rapper
    Photog rapper Aylar önce

    Evet arkadaşlar şuandan itibaren Ekin abiye paça bağışı başlatıyoruz ..

    Her an abdest alacakmış gibi duruyor

  • Ayşegül ÇEtinkaya
    Ayşegül ÇEtinkaya Aylar önce

    O tüp vakası eşimin eski patronu taktırmak istemiş bunu götürdüğü yer adamı şikayet etmiş parasını verip arabayı gerçekten geri almışlar 😀

  • Ebru Ceren Hancıoğlu

    Starbucks'ta aslında ilk olarak boylar short tall ve grande'ymiş. Sonradan kahveye talep artınca venti diye bir boy daha çıkarmışlar. 4 tane boy fazla olduğu ve talebin genelde tall grande ve venti'ye olması üzerine de short'u fiyat listesinden kaldırmışlar. Ama hala Starbucks'ta 4 farklı boy var. Sadece fiyat listesinde gözükmüyor.

  • just_kradon
    just_kradon Aylar önce

    En komik bölüm bu kesinlikle

  • Dylan Genc
    Dylan Genc Aylar önce

    Americada sadece coke deniyo cocacola degil

  • hasanenes guryol
    hasanenes guryol Aylar önce +2

    Michele trabzonlulara benziyor :=)

  • PM -A
    PM -A Aylar önce

    Olum michele fake lan adam sonunu yayıyo amk bu italyansa hepimiz itilyanca biliyoz

  • Aleyna Incesoy
    Aleyna Incesoy Aylar önce +1

    Şahsen yorumlara çok şaşırdım rey ben yani işte ne bilim coco cola ya bilmeyen varda yuh hani tmm ingilice de c yi k diye okumadın reklamda falan da mı duymadınız yuh bu ne tepki şahsen yunustan daha çok sevdim ekin i

  • Aleyna Incesoy
    Aleyna Incesoy Aylar önce +2

    Herkes ekine tepki göndermiş ama o böyle okuyor sonuçta ben de bir-çok şeyi böyle okurum saçma tepki bence

  • Aleyna Incesoy
    Aleyna Incesoy Aylar önce

    Yaaa lui nerde 😭😭😭😭

  • *REV *
    *REV * Aylar önce

    türk arkadaş boyuna yanlış italyan daha türk amk

  • Eda Türker
    Eda Türker Aylar önce

    michele çok tatlı ya

  • Celal Cıngıllıoğlu

    Çabi muhabbet harika... 👏🏻👏🏻👏🏻

  • Nehir Dizdar
    Nehir Dizdar Aylar önce

    Yunusu hala özlüyoruz

  • beyza'
    beyza' Aylar önce

    Abi türk olarak içten birisi alın bune ya

  • XZXPegasusXZ
    XZXPegasusXZ Aylar önce

    Kerem) İSMİMİ CALMIŞLAR TELİFA TCAM

  • Tamirci Çırağı
    Tamirci Çırağı Aylar önce

    En sağdaki arkadaş bence nerde yaşadığını bilmiyor kimi gördün Türkiye’de coca cola diyen lo

  • Cansu Cansu
    Cansu Cansu Aylar önce

    GOP’tan selamlar 👋🏻

  • Mustafa Kıravkazlı
    Mustafa Kıravkazlı Aylar önce

    Korede bts i seveceğinize chaby i sevseniz daha iyi olcak..