Logic - Icy ft. Gucci Mane (Official Video)

Paylaş
Ekle
  • katma 2 Ağu 2019
  • Stream "Icy" ft. Gucci Mane here: Logic.lnk.to/Icy
    Follow Logic:
    logic
    logic301
    logic/

    Music video by Logic performing Icy. © 2019 Def Jam Recordings, a division of UMG Recordings, Inc.
    vevo.ly/U3RSlD
  • MüzikMüzik

YORUMLAR • 12 615

  • Undead Spartan
    Undead Spartan Saatler önce

    What the actual fuck🤣

  • TMS Bon
    TMS Bon 2 saatler önce

    Wtf is this? I love logic's music , but like....

  • Shemar Wallace
    Shemar Wallace 2 saatler önce

    Gucci came(pause) a long way

  • Damian Elsbury
    Damian Elsbury 3 saatler önce

    lester killed that intro.

  • CamGamz_YT
    CamGamz_YT 17 saatler önce

    Yo is that logic???

  • Cj Gerritsen
    Cj Gerritsen 22 saatler önce

    This is some shit😂😂☠️

  • mouiz Gamer
    mouiz Gamer 23 saatler önce

    3:19 did he just shouted out bellie
    Hmmmmm

  • Somehow Sorry
    Somehow Sorry Gün önce

    Hey your video is awesome! Send this to Rain Music Network they will air it on their TV Show

  • Slap Him
    Slap Him Gün önce

    Some people won't understand that he's making fun of new mumble rappers.

  • Y.music
    Y.music Gün önce

    IS IT BAD TO SKIP THE PART OF GUCCI MANE?

  • Daniel Joseph Stowe One For All

    This Video Was Awesome and The Song 🔥🔥🔥🔥🔥

  • Joshua Wilson
    Joshua Wilson Gün önce

    This is the worst fucking Music I ever listen too

  • YKP ONTHREEYT
    YKP ONTHREEYT Gün önce

    i thought Quavo was in this vid bro

  • O Nimbus
    O Nimbus Gün önce

    Logic isn’t throwing shade at anybody that has drip, he knows where he came from and doesn’t need to be a slave to objects such as chains, grill, diamond rings etc basically saying he doesn’t waste his money on objects not that big which costs a lot, and then got someone who knows about drip such as Gucci and they fuckin killed it, people think logic is following other rappers saying he’s changed by fame and money but this video proves other wise especially since Marty Randolph was a big hint. Logic knows his place and can rap anyway he wants cause he’s that fuckin dope!

    • O Nimbus
      O Nimbus Gün önce

      Of course he can buy himself those objects as a reward, like he grew up poor and grew up from nothing he deserves it all but doesn’t fall victim to chains and grills

  • ᴅɪᴢᴏʟɪᴢ
    ᴅɪᴢᴏʟɪᴢ Gün önce

    4:32
    but he was a bad mudafuca tho

  • black Panther
    black Panther Gün önce +1

    Now I think about it is a waste of money to spend on jordan shoes and Gucci

  • Julius Carroll
    Julius Carroll 2 gün önce

    2:38 my nigga tried to hit the microscope like it a bong 😂

  • PoonDestruction
    PoonDestruction 2 gün önce +1

    he got a mold done for the top and came out with a bottom grill...thats....wait for it....illogical.

  • strawberryyogurt sublimnals

    The amount of likes is how manny times the replay button was hit》

  • U The
    U The 2 gün önce +4

    All i see was just Gucci Mane making fun of himself

  • Mirek Ševčík
    Mirek Ševčík 2 gün önce

    jsem chladný jsem čistý

  • Jean Dias Machado
    Jean Dias Machado 2 gün önce +1

    Foda demais. Melhor artista que conheci esse ano.

  • Queenie Alcantara
    Queenie Alcantara 2 gün önce

    Logic sounds like he mocking em 🤣

  • Tubbymakesnoize
    Tubbymakesnoize 2 gün önce +1

    Can't stop watching it and all the others. Thank you #rattpack and logic, he's my biggest inspiration! I even made my first piece of content of by remixing one of my favourite songs by him, if anyone gave it just once chance it would mean a lot. Anyways have a phenomenal rest of your day or night!!

  • Johan Newaz
    Johan Newaz 2 gün önce

    “J, and B, oh shit wait that’s me.”

  • TvåSmåMyror
    TvåSmåMyror 2 gün önce

    Gucci fucking crushed Logic in his own song were Logic also is making fun of hes style

  • Bizzare Adventurer
    Bizzare Adventurer 2 gün önce +1

    I ain’t see that ending coming gotta give it to him 🤣🤣😭

  • Alex Thibou
    Alex Thibou 2 gün önce

    Logic is a damn fool! I love it.

  • Алибатур Исхаков

    Русские есть?

  • B3n005 B3n005
    B3n005 B3n005 2 gün önce

    Its 2019 it's the year of drip sause fucking rainfall

  • 自分を愛してやまないキュアハゲな淑女

    Logicと結婚したい

  • Lance Calpri
    Lance Calpri 3 gün önce

    At first thought it was an ad
    Bro I'm dumb af

  • Jack Kern
    Jack Kern 3 gün önce +2

    Gucci mane came into this song because icy was his first song that he made

  • This is Ruhtra
    This is Ruhtra 3 gün önce

    spongebob?

  • Bree B
    Bree B 3 gün önce

    The industry be like

  • forknife gaming
    forknife gaming 3 gün önce +17

    3:21 why he start dancing like Squidward that one episode of sponge bob

  • PolarBearKing
    PolarBearKing 3 gün önce +1

    should have featured cardi b drugging him and taking his money

  • hsaUqs
    hsaUqs 3 gün önce +1

    i thought he said "robbing your money" makes more sence atleast.

  • spier
    spier 3 gün önce

    this vid is just him hella flexing

  • The TreeClub
    The TreeClub 3 gün önce

    it fears me .... it knows i wont push my face to the glass but break through it and destroy it... it watches you from the window behind the gates... it feeds and enjoys... then it see us ... the forgotten ones.... the grey ... and it fears

    • The TreeClub
      The TreeClub 3 gün önce

      be aware of the quite one off to the side hes the one to watch out for the unspoken will not go unseen by it our silence pain and suffering leave us numb we exist to destroy it

  • Ashley Ragatz
    Ashley Ragatz 3 gün önce

    3:20 reminds me of squidward 😂😂😂

  • Andrew Pishgar
    Andrew Pishgar 3 gün önce

    At least they let him keep his AP/Rollie/ time piece :D

  • arnav nigam
    arnav nigam 3 gün önce +1

    HANDS UP FOR THE ONES WHO THOUGHT THE INTRO WAS AN AD

  • Logan Korus
    Logan Korus 3 gün önce

    hey thing someone might be stilling ya music
    trclips.com/video/KaqzTlfBI2o/video.html

  • Randall Nash
    Randall Nash 3 gün önce +16

    Anyone think the car dealer looks like Joe Pesci at 3:35?

  • Austin McClanahan
    Austin McClanahan 3 gün önce +2

    low key just killed 2019 rappers

  • deadass
    deadass 4 gün önce +1

    i only searched this video after seeing this on twitter twitter.com/JavierM3990/status/1172048113843855360?s=09

  • iTzVaynix
    iTzVaynix 4 gün önce

    2:20 he said I C Y get it icy

  • oh yeah yeah
    oh yeah yeah 4 gün önce

    4:20 aw shit, here we go again

  • RSKING
    RSKING 4 gün önce

    THis shit funny tho😂🤣

  • max burns
    max burns 4 gün önce

    LOGE21

  • Goofybager22
    Goofybager22 4 gün önce

    Is it just me, or has logic kinda fell off on this album?

  • Dre Streetz
    Dre Streetz 4 gün önce

    That boy thought he was pharelle

  • FlimFlam Jr.
    FlimFlam Jr. 4 gün önce

    I think he's trying to make a point... You don't need all of this "drip" to be famous

  • Letucces Satan
    Letucces Satan 4 gün önce

    The thought of Logic hitting the high notes in the booth, is making me lose it 😅😂

  • Gregory Milobar
    Gregory Milobar 4 gün önce

    Why

  • Dunkey Indra
    Dunkey Indra 4 gün önce

    I made a cover on Logic Homicide ft Eminem. I know it's not perfect but I think it's worth watching. Here's the link
    trclips.com/video/wrqknM8-hNY/video.html

  • Atang Magaela
    Atang Magaela 4 gün önce +4

    When you flex with your grandma's jewelry

  • Athena Nicholas
    Athena Nicholas 5 gün önce

    I'm icy, I'm clean
    I'm icy
    I'm icy (I'm icy, I'm clean)
    I'm clean (I'm icy, I'm clean)
    I'm a bad motherfucker (I'm icy, I'm clean)
    I'm mean (I'm icy)
    I'm icy (I'm icy, I'm clean)
    I'm clean (I'm icy, I'm clean)
    I'm a bad motherfucker (I'm icy, I'm clean)
    I'm mean (I'm icy, I'm clean)
    I had a plot as a kid to get rich
    Hah, listen, lil' bitch
    Got the game in my hand like a Switch
    It's just me and my clique
    Rap and get money, rap and get money
    Said rap and get money, motherfucker
    Ain't this shit funny?
    Don't do it for money, don't do it for money
    But if it come down to the money
    I got a lot
    I got a lot, like a lot
    More than I need
    I got children to feed, I got places to be
    I got bitches to fuck, let me see your ID
    Nah, I'm just playin', I'm playin'
    You know that I'm playin', don't know what I'm sayin', no
    Know that we chillin', we vibin'
    We smokin' and drinkin', we gettin' this money though
    Follow me, follow me, follow me
    All the way, all the way into my paradise
    I'm so cold, I think I'm made of ice
    I'm icy (I'm icy, I'm clean)
    I'm clean (I'm icy, I'm clean)
    I'm a bad motherfucker (I'm icy, I'm clean)
    I'm mean (I'm icy)
    I'm icy (I'm icy, I'm clean)
    I'm clean (I'm icy, I'm clean, it's Gucci)
    I'm a bad motherfucker (I'm icy, I'm clean)
    I'm mean (I'm icy, I'm clean)
    I'm a human glacier, wrist full of frozen water (well, damn)
    Comin' live from the hood like a news reporter (6)
    Bling bling, Mr. S-O-I-C-Y (Y)
    All the hoes jockin' Gucci Mane and I see why (woah)
    I stay freshly and clean, clean like André 3-thou' (thou')
    I was a Big Boi since a kid, now the world found out (huh?)
    Mom named me Radric 'cause I'm radical (yeah)
    Teamed up with Logic, he threw me a lateral (dope)
    Big gold solitaires, that's collateral (bling)
    She a Wop stan, she so fanatical (mwah)
    Fall out when they see me, they dramatical
    She ain't icy enough, we're not compatible
    I'm icy (I'm icy, I'm clean)
    I'm clean (I'm icy, I'm clean)
    I'm a bad motherfucker (I'm icy, I'm clean)
    I'm mean (I'm icy)
    I'm icy (I'm icy, I'm clean)
    I'm clean (I'm icy, I'm clean)
    I'm a bad motherfucker (I'm icy, I'm clean)
    I'm mean (I'm icy, I'm clean)
    I'm icy, I'm icy, I'm so cold, I'm chilly
    You know I got the C-notes like I'm Eilish, I'm Billie
    That boy Logic flow so cold, loco, crazy, silly
    You ever gon' stop rappin'?
    I'm thinkin' no, no, not really, ayy
    I be quick to put an ugly bitch in her place
    'Cause a beautiful woman is something to see
    And she's not defined by her face
    Can't fuck with no girl who be all on the 'Gram
    Tryna post while I'm eatin' spaghetti
    Damn, girl, can't you be normal?
    I'm famous as fuck, yeah, we get it already
    But who give a shit about that
    I am a good man, how 'bout that?
    No way in hell I'm defined by the stat
    Smokin' that pack, let me get it back
    Let me get up in it, let me hit it like that
    If you wanna come and get it with the RattPack
    Like ayy, I'ma be here forever and a day
    I be at the Grammy party with Jay and Bey
    Oh shit, yeah, that's me
    Sellin' out NYC
    That shit I can't believe
    I'm icy (I'm icy, I'm clean)
    I'm clean (I'm icy, I'm clean)
    I'm a bad motherfucker (I'm icy, I'm clean)
    I'm mean (I'm icy)
    I'm icy (I'm icy, I'm clean)
    I'm clean (I'm icy, I'm clean)
    I'm a bad motherfucker (I'm icy, I'm clean)
    I'm mean

  • Father AxeKeeper
    Father AxeKeeper 5 gün önce

    this is so dorky