HİÇ TÜRK SEVGİLİLERİMİZ OLDU MU? (Şu an var mı?) | 3 Yabancı 1 Türk #9

Paylaş
Ekle

YORUMLAR • 3 678

  • Niki Lauda
    Niki Lauda 7 saatler önce

    abi super, patlatin gitsin,cok super,abi hatta geyik yapsaniz bile super olur, bol şanslar)))

  • Rümeysa Canbolat
    Rümeysa Canbolat 9 saatler önce

    Abi en komik videonuz bu 😂

  • Tuba H
    Tuba H 10 saatler önce

    Videodan önce Nivea'nın şu " Birazdan izleyeceğiniz videodaki makyajı.." ile başlayan reklamı çıktı dkfşfkfş

  • Gulay Elmas
    Gulay Elmas 16 saatler önce

    Gözumden yaş geldi bu nedir yahu yuz milyon izlenmeli bu video

  • Yaren Demir
    Yaren Demir 2 gün önce

    Harika video ya haha

  • Lisa Horgan
    Lisa Horgan 2 gün önce

    Louis tuzlu kahve sein için hazır olur

  • Reyhan Kesgin
    Reyhan Kesgin 2 gün önce

    Çok keyiflisiniz ya canlarım benim baklava gibisiniz

  • Xalid Yusifli
    Xalid Yusifli 3 gün önce

    Luinin. ........

  • Ceylin Kondakcı
    Ceylin Kondakcı 3 gün önce

    Müslüman mısınız tabi ki dini görüş hiç bir şeyi etkilemez merakkk

  • Başak Türkmen
    Başak Türkmen 3 gün önce

    Hızlı koşuyor mu 😂😂😂

  • ebru mutlu
    ebru mutlu 3 gün önce

    +What your name?
    -Fatma 😂😂😂

  • Tensa Zangetsu
    Tensa Zangetsu 4 gün önce

    Boşver lui O...u kazığı yiyecegine delikanlı yaprağı

  • Bulut Baydar
    Bulut Baydar 4 gün önce

    Chaby neden bereyi düzgün takmıyorsun bir türk asla böyle takmaz

  • Ziyat Koksal
    Ziyat Koksal 5 gün önce

    Aydönümü ne ya regl mı oluyonuz jdjdjd

  • lili lili
    lili lili 5 gün önce +1

    Bu adam aldatılır mı Allah çarpar😕

  • Handeeleo
    Handeeleo 5 gün önce

    Harika bir bölümdü her saniyenin hakkı verilmiş yaaaa

  • Halime Kaya
    Halime Kaya 6 gün önce

    11:28 nişan taaşıında oturuyom 😃

  • Ayla Barut
    Ayla Barut 6 gün önce +1

    chabynin lui yi evet boş deyip kucagina atladığı sahne😂😂

  • elçin açar
    elçin açar 6 gün önce

    neşe kaynakları :))

  • harliy lili
    harliy lili 7 gün önce

    11.10 hahahhahahhahaha

  • harliy lili
    harliy lili 7 gün önce

    Louis seni nasıl aldatırlar ☠️🔥

  • Mehmet Şeker
    Mehmet Şeker 8 gün önce

    Bu adamı aldatan karı gerizekalıdır bu yakışıklılıktaki bir adamı aldatan kız bize ne yapar

  • Mucizevi : Uğur Böceği Ve Kara Kedi

    Louis çok yakışıklı nasıl sevgilisi yok ben adayım

  • Funny Vids
    Funny Vids 10 gün önce

    Taklitler efso yalnız :D

  • Emine Özge TUNÇ
    Emine Özge TUNÇ 10 gün önce

    Ağzım acıdı gülmekten xkjxdjjdjxn

  • Black Life
    Black Life 11 gün önce

    Chaby 25 yaşında dimi?

  • Betül  Kılıç
    Betül Kılıç 11 gün önce

    Şu ataerkil hareketlerden o kadar sıkıldım ki. Kadın ve erkeğin her konuda eşit olması gerektiğini düşünüyorum. Şu hesap konusunda Louise çok katılıyorum. Tüm dünyanın böyle düşünmesi lazım. Bu gidişle asla gelişmeyiz.

  • Asbahcem Oz
    Asbahcem Oz 11 gün önce

    Chaby türkten daha türk 😂😂😂😂

  • Sude Büyüksünetci
    Sude Büyüksünetci 12 gün önce

    Selanik göçmeniyim shdshdjf

  • Özgürbirkus 29
    Özgürbirkus 29 12 gün önce

    Hayır ama korede cikar iliskisi icin evlilik cok fazla yani o aile evliligi cocuklari kullanarak bence turkiyede oyle bir sey yok ya iki kisi sever evlendirilir gorucu usulu eskiden vardi simdi gorucu usulunu bile reddedebiliyosun

  • Beril Atalay
    Beril Atalay 13 gün önce

    7:03 ben koptum

  • -_ September _-
    -_ September _- 13 gün önce

    İLİŞKİ DURUMU KARIŞIK ABİ SJJSJSJSJS

  • Sinem Yeşilırmak
    Sinem Yeşilırmak 14 gün önce

    Lui beni tarif ettin bebeğim😘 burdayız. 😇

  • Gzde Ufuk
    Gzde Ufuk 14 gün önce

    Arkadaki müzik kulağımı tırmaladı koymasanız olmazmı canlarım

  • Farah 1902
    Farah 1902 14 gün önce

    I like black people I would like to have youu😂😍😍😍 I live in turkey tooooo

  • Nofel Seferli
    Nofel Seferli 15 gün önce

    3 yabanci 1 turk olarak turk halki olan Azerbaycan dovleti haqqinda ne dusunuyorsunuz? simdiye kadar turk olarak yanliz Turkiyeyi analiz etdiniz peki Azerbaycan nasil sizce?

  • Samet Demirkol
    Samet Demirkol 16 gün önce

    Ben hiç bir Türk erkeğinin hoşlandığı kıza direkt gidip konuştuğunu görmedim yanında ki knk ya söylenir knk gider ve : "pardon hanfendi şurada ki arkadaşım sizi görmüş çok beğenmiş sizinle konuşmak istiyor " denir ve olur.

  • regina phalange
    regina phalange 16 gün önce

    loui saçları uzat tam bir roger taylor olursun bak demedi deme

  • Şevval Ercan
    Şevval Ercan 16 gün önce +7

    videoyu izlerken louis’e aşık oldum yüz yüze konuşup aşık olmayan kıza helal olsun

  • Havin Oğur
    Havin Oğur 16 gün önce

    Louis tam evlenilecek erkek

  • Tik Tak
    Tik Tak 16 gün önce

    Lui seni yerim.beni bul

  • İrem Tekin
    İrem Tekin 17 gün önce

    24:55 Hızlı koşuyor mu? Hanqjsnwjsnsksm

  • Sedeaktoz Aktoz
    Sedeaktoz Aktoz 17 gün önce

    Chaby adamsinnnnn

  • Hilal Memiş
    Hilal Memiş 17 gün önce

    Chabyye kız olmak çok yakışmış :)

  • Kobay Faresi
    Kobay Faresi 18 gün önce +3

    Abi chaby peruk takınca gideri oldu amk sşkspqndğwqlğff

  • Sevil Sağnıç
    Sevil Sağnıç 18 gün önce

    Amerikan stili evlilik hoşmuş aslında.

  • Zeynep Rana Turgay
    Zeynep Rana Turgay 18 gün önce

    Ulan rakı masa falan selanik esprisi zaten türkçeleri var. Benden Türkler

  • Beril Sarı
    Beril Sarı 18 gün önce +2

    Konu kadınlar olunca görüntülenme çoğalmış 😂😂

  • mustafa Yengin
    mustafa Yengin 18 gün önce

    Abi elemanları değiştirmeyin Güzel olmuyor

  • Sümeyya Ayşe YILDIRIM
    Sümeyya Ayşe YILDIRIM 19 gün önce

    Yalnız gerçekten Chaby tam bir Türk olmuş ciddi anlamda espiriler bizim kültürümüz hepsini öğrenmiş ve benimsemiş tam bir Türk genci

  • öznur Turan
    öznur Turan 20 gün önce

    Louise üzüldüm yazık olmuş çocuğa kdkdkd Kezbanlar

  • Meltem Şimşek
    Meltem Şimşek 20 gün önce

    Louis i aldatacak kişiyi nasıl bulmuş aq

  • Rabia Nur Uykur
    Rabia Nur Uykur 20 gün önce

    Luis😍

  • İREM YILDIRIM
    İREM YILDIRIM 20 gün önce

    13:46 tipik türk

  • Sonnur Erdoğan
    Sonnur Erdoğan 20 gün önce

    Ben bir kız olarak bana birisi çıkma teklifi etse ben bilmiyorum anneme sormam lazım derim çok saçma biliyorum ama gerçekten böyle yapardım 😁😂

  • Ayla Yılmaz
    Ayla Yılmaz 20 gün önce

    11:49
    -Merabalar boş mu acaba oturab..
    -Evethh
    😂😂😂👏🏼👏🏼

  • Ahsen HCO
    Ahsen HCO 21 gün önce

    Gülme krizine girdim ya hahhahahahhahaha

  • Burak Yaşar
    Burak Yaşar 21 gün önce

    Türk kadınlar çok inatcı ve sinirli ama çok iyi bi kalbi var

  • Fatma Özhan
    Fatma Özhan 21 gün önce

    Çok tatlısınız ama tabiki en çok "Lui"

  • Zeyna
    Zeyna 21 gün önce

    hem çok yakışıklı olup hem bu kadar güzel olmayı nasıl beceriyonuz :)))

  • İREM YILDIRIM
    İREM YILDIRIM 21 gün önce

    19:31 gülme krizi grnkkgrk

  • Batuhan Yiğit
    Batuhan Yiğit 22 gün önce

    Louis turk degilse neyim ben amk. Boyle bi aksani hic bir yabanci yapamaz abi felaket sekilde konusuyor turkceyi. Yabanci dil bilen turku getirmisler bence

  • Õmer Okman
    Õmer Okman 22 gün önce +1

    Chaby bildiğin Bağcılar kekosu olmuş

  • ct naber
    ct naber 23 gün önce

    Bal kutunuz mu sulandı kaşarlarrrr ne bu yorumlarrrrr

  • Yaren Nur Tepe
    Yaren Nur Tepe 23 gün önce

    Bu bölümü çok geç izledim yazık olmuş bana ama çoook güldüm 😂😂😂

  • Ozan Edit
    Ozan Edit 23 gün önce

    Helâl adanalı celal

  • Duru Ünal
    Duru Ünal 23 gün önce

    Chaby tam bir türk kızı 😂

  • onemli deilll
    onemli deilll 24 gün önce

    louisi baya abartıyorsunuz yw

  • F'Burcu Özden
    F'Burcu Özden 24 gün önce

    Louis'in aldatıldığı hayat bize neler yapmaz ki 😢

  • Esra Salturk
    Esra Salturk 24 gün önce

    Çok güzeldi tebrikler

  • turan yunus emre
    turan yunus emre 24 gün önce

    2 ye arka arkaya basın bakın ne oluyor

  • Amaçlı HD
    Amaçlı HD 24 gün önce

    Herkes farklı ülkelerden yemek getirip sofra kurun abi video çekin

  • spacewalker
    spacewalker 25 gün önce

    louis bizi eritti gene :(

  • Süheyla Havva
    Süheyla Havva 25 gün önce

    Inanmiyorum çok seksi bir kadın nerden buldunuz🙈🙈 10:16

  • wingardium leviosa
    wingardium leviosa 25 gün önce

    chaby çok tatlı jxjxkdkdk

  • Rümeysa Yüksel
    Rümeysa Yüksel 26 gün önce +5

    chaby çok iyi kız rolü yaptı yaaa :D

  • UnDeBa
    UnDeBa 26 gün önce

    26:23 Yalan Söyleyince Başına Gelenlerden Kaçamadı!

  • Melike Ece Cenik
    Melike Ece Cenik 26 gün önce

    Esra erol Chaby

  • Djeridi Ali
    Djeridi Ali 27 gün önce

    Ben turkçe anlamiyorum
    Subtitles istiyorus
    Çunku anlamak gerçkten istiyorum ...at least in english !! Lutfen

    • tree of life
      tree of life 22 gün önce +1

      noone will put english subtitles unless someone from team does. better learn turkish! it would be faster for sure.

  • delfino123 mücevher
    delfino123 mücevher 27 gün önce

    LOUİS KANALL AÇSINNN YAAAA TÜRK LERİİ BU MAFFEDER HEHH KArizma 100 1000

  • Asuman Şencal
    Asuman Şencal 28 gün önce

    Ya bir kaç kere daha beğenme şansımız Yok mıı ? Yerlere yattım gülmekten 😹

  • Sercan Unutma
    Sercan Unutma 28 gün önce

    21:46 da lui nin kulo jj e carpiyor caktirmiyorlar jsjsj

  • Sercan Unutma
    Sercan Unutma 28 gün önce

    21.46 da lui nin kolu jj e çarpiyor çaktırmıyorlar ve orda kesiliyor video

  • Ahmet Şen
    Ahmet Şen 28 gün önce

    Abi lui gibi bir ADAMı hangi mal kız aldatır lan ben kız olsam veririm bile zaten bizim kızlar mal değer bilmiyolar

  • Plantistaken
    Plantistaken 28 gün önce

    Ulan louis ide aldatan ne biliyim yanii

  • Sema Çelebi
    Sema Çelebi 28 gün önce

    Ahahhahah süper yaaa

  • pınar çimen
    pınar çimen 29 gün önce

    kuaförlere söyleyelimde sunlara bi peruk bağışlasın lan o nasıl bir peruktur arkadaş..zaten rezil bi peruktu chaby nin ellerinde dahada maskara oldu :D ama koptum bu bölüm cidden acayip güldüm ya..

  • Murat Ates
    Murat Ates 29 gün önce

    beyran ne? demek

  • Murat Ates
    Murat Ates 29 gün önce

    koreliyi genelde herkes sever

  • Kadir KOCA
    Kadir KOCA Aylar önce

    YA CHABY ALLAH AŞKINA ŞU JJ İ ÇIKARIN EKİPTEN YA, SİZİN BÜTÜN VİDEOLARI İZLİYORUM ABİ HEPSİNDE JJ SAHNELERİNİ FF YAPIYORUM. JJ ' BU SANA : YA ARKADAŞ BİŞEYİMİZDE YOK DE YA KENYADA, KENYAYI LONDRA GİBİ ANLATIYOSUN BE KARDEŞİM, KENYALILAR ÇOK EĞİTİMLİ, ETİK KURALLARI ÇOK HASSAS İNGİLİZCE HERKES KONUŞURUZ, UZAYA BİZDE MEKİK GÖNDERDİK KENYADA O MU ? O DA VAR BU MU BUDA VAR, ABİ Bİ SERİN GEL YA.. OFF BAYDIN HAKKATEN.. CHABY ADAMIM EKİNCAN SÜPERSİN MORUK, YA BULUN DAHA RENKLİ Bİ TİP YA ŞU JJ YERİNE.

  • Sinem Dayıoğlu
    Sinem Dayıoğlu Aylar önce

    12:58 ahahaahaha 😂😂😂

  • Atila Basak
    Atila Basak Aylar önce

    Bu videoyu dun izledim ve bu gün kiza odettim hesabı, ekşi den taktik aldım.(masadan kalkarkan ayakkabini duzeltiyor gibi yap ,o arada kız kasaya gidekoysun ,ayağa kalk bir adim daha at ,bu sefer diger ayakkabinla uğraş o zamana kadar hesap ödeniyor, sanada niye böyle yapiyorsun, ben odeyecektim demesi kalıyor.) ferahlık geldi vallahi her aksam hesap öde öde. Ailemden aldığım harcliklar yetmiyordu , random işler le para kazanip hesap ödemeye çalışıyordum. Herkes yavaş yavaş bunları uygulamaya başlasın ki, Türkiyede hesabı erkekler öder tabusunu yıkma süreci hizlansin.

    • Atila Basak
      Atila Basak 21 gün önce

      +tree of life aga ben onu yapamıyorum ya .😂

    • tree of life
      tree of life 22 gün önce

      abi ben daha güzel bi taktik vereyim. 'hesabı bu sefer sen öder misin, bi sonrakini de ben öderim' de. düzgün biriyse, aç açıkta değilse zaten öder.

  • DaZ
    DaZ Aylar önce

    8:47 PepeHands

  • Elif kelleci
    Elif kelleci Aylar önce +4

    Lui nasıl yazılıyor aq ama Lui sana aşık oldum ama okulda da aşık olduğum biri var dhjddjei

  • Ilgın Akdoğan
    Ilgın Akdoğan Aylar önce

    11:20 DELİRİCEM TGBRBFVGDFBDBFGBFGB

  • Belma DENİZ
    Belma DENİZ Aylar önce +1

    Türkiye' de bir kadın hesap ödemeye ısrar ederse erkekler tarafından garipseniyor. Adamlar öyle alışmış, bizimle ilgisi yok lütfen ☺ Artık herseyin değiştiğini kabullensinler. Kimse önyargılı yaklaşmasın.

  • Feyza Erdogdu
    Feyza Erdogdu Aylar önce

    Louis ❤

  • Arzu Akkulak
    Arzu Akkulak Aylar önce

    çok tatlı ve komik😂😂 bir bölüm yolmuş ve 4 unuzde çok samimisiniz 😊😇

  • Arzu Akkulak
    Arzu Akkulak Aylar önce

    😂😂

  • Huseyi Kamçıcı
    Huseyi Kamçıcı Aylar önce

    Nerelisin konya