Hibrit düşünebiliyor musunuz?

Paylaş
Ekle

YORUMLAR • 4 462

  • umut acarson
    umut acarson Gün önce

    Bir toyota fanatiği olarak sponsorluğu Barış Özcan dan başka birine verseler çok şaşırırdım. Çok şey yazılır da ikisininde reklama ihtiyacı yok.

  • Ali Haydar Kirmitçi
    Ali Haydar Kirmitçi 3 gün önce

    Harika! Çokça teşekkür ederim.

  • Cybll Sp
    Cybll Sp 4 gün önce

    Harikasınız!!!!!!

  • KinqEdwardWT ShoW
    KinqEdwardWT ShoW 10 gün önce

    beyin ve kuş xjxjkx

  • Volkan Ali Ersoy
    Volkan Ali Ersoy 11 gün önce

    i.hizliresim.com/yqQ8La.png

  • Gökhan Ercan
    Gökhan Ercan 13 gün önce

    Kim ne şekilde yaparsa yapsın, reklam ile içerik birbirine karıştığında samimiyetini kaybediyor.

  • Melisa.
    Melisa. 14 gün önce +1

    Aklıma uçan gemi geldi. Umarım ilk ben bulmuşumdur bugün keşfettim :D

  • Mustafa işcan
    Mustafa işcan 14 gün önce

    Teşekkürler.

  • Türk 77
    Türk 77 18 gün önce

    Video dan kalite akıyor. Hem görsel, hem işitsel, hem algısal.

  • Sıradan Kuzenler 1 Oyun 1 Video

    Sen mükemmelsin

  • Mertcan spider
    Mertcan spider 21 gün önce

    Büyük bir insansın Barış Özcan

  • Davut Cengiz
    Davut Cengiz 21 gün önce

    Toyotanın bu yaptığı benim çok önceden tasarladğım bi projeydi sonuç olarak %1 düşünme %99 emek bende emek yoktu olaydıda bibok olmazdı

  • Fatih Görgün
    Fatih Görgün 21 gün önce

    Hayatımda izlediğim en iyi reklam filmi. Madem böyle bir yorum yaptım birazda açayım. Televizyondaki reklamı kim izliyor ki sadece bakılıyor izlenmiyor en fazla etse etse subniminal bir etki olur yada olmaz. Fakat bu şekilde yapılan reklam beynin her tarafına etki edeceğinden yıllar geçse bile unutulmaz, firmalar yavaş yavaş uyansa iyi olur. Bu işin tek olumsuz tarafı Barış Özcan gibi insanların Yok denecek kadar az olması. Yetenekli insanlarımız elbette fazla sayıdadır ama yetenekli ve samimi insandan bahsediyorum ben.

  • Tolgaa akpınar
    Tolgaa akpınar 22 gün önce

    BABA MUAZZAMSIN YA

  • Ferhat ÖZÇELİK
    Ferhat ÖZÇELİK 23 gün önce

    Abi Senden Korkmaya Başladım Sonu Mukemmel olmuş.

  • beyzanur inan
    beyzanur inan 24 gün önce

    Mükemmel.

  • banu akkuş
    banu akkuş Aylar önce +1

    Neden yaratıcılık demek yerine kreativite dediniz? Türkçe'yi düzgün kullanmaya özen gösteren birisiniz. Bu kısım benim gözüme battı açıkçası.

  • Neslihan Taninmis
    Neslihan Taninmis Aylar önce

    10:37 Çapulcu Haritası(Mösyöler Aylak,Kılkuyruk,Çatalak ve Patiayak sevgiyle sunar.)

  • shinjon
    shinjon Aylar önce

    Son sözler harikaydı

  • aslı yeşim
    aslı yeşim Aylar önce

    woow

  • Ipek Çağlar
    Ipek Çağlar Aylar önce

    0:48 ilk önce kadın gördüm

  • Merve sefanur Aslan
    Merve sefanur Aslan Aylar önce

    Sizi izleyince at gözlüğüm düşüyor .Ne söylesem az ❤❤

  • Hüseyn Məmmədov / Гусейн Мамедов

    Empati və Deha ne demek?

  • Alina Milovic
    Alina Milovic Aylar önce

    Çok güzel, emeyiniz için teşekkürler 🙏

  • İbrahim Canlı
    İbrahim Canlı Aylar önce

    Harika bir video olmus teşekkürler

  • xoxox xxx
    xoxox xxx Aylar önce

    Ne kadar kalıtelı bir kanal.tebrik ediyorum sizi

  • İbrahim Çelik
    İbrahim Çelik Aylar önce

    Mukkemel bir marfin efsanesidir bir MARDİNLİ olarak

  • Nuia Slou
    Nuia Slou Aylar önce

    Benim aklıma hibrit bisiklet geliyo

  • Sinem S.
    Sinem S. Aylar önce

    Dislikle atanlara anlam veremiyorum.

  • Bilal Abdullah Mete
    Bilal Abdullah Mete Aylar önce +1

    1. Resim Yaban TV:D shshgad

  • MushroomGuy
    MushroomGuy Aylar önce

    Kesinlikle

  • Bilge Nur
    Bilge Nur 2 aylar önce

    Sonu harikaydı.

  • Peter Quill
    Peter Quill 2 aylar önce

    anahtarın sağ tarafı trump a benziyor

  • Görkemli Paylaşımlar
    Görkemli Paylaşımlar 2 aylar önce

    Yuhhh ama yaa final efsaneydi

  • minecraft oyuncusu
    minecraft oyuncusu 2 aylar önce

    Barış abi senin sayende okulda öğrermediklerini öğreniyorum

  • Metin şenyürek
    Metin şenyürek 2 aylar önce

    Haritada Türkiye neden yok yoksa ben mi göremiyorum

  • INSAN 'ım
    INSAN 'ım 2 aylar önce

    52 mavi den baslayıb deli gibi videolarını izliyorum ve izlemeye devam edicem 4 videonu izledim ve en sevdiyim youtubersin artik

  • Bora Tekin
    Bora Tekin 2 aylar önce

    😀

  • ALone VaLera 17
    ALone VaLera 17 2 aylar önce

    Cok iyi

  • gülcan gülcan
    gülcan gülcan 2 aylar önce

    Çok ama çok guzel bi video

  • Özge Nisa Kılıç
    Özge Nisa Kılıç 2 aylar önce

    Ooooooo yok artık sonda şok oldum vay be yine yapacağını yaptın abi eline ,diline yüreğine sağlık .

  • Zeynep Nur Güneş
    Zeynep Nur Güneş 2 aylar önce

    Bu videoları izleyince aydınlanmış hissediyorum.😍😎

  • LPS Callisto TV
    LPS Callisto TV 2 aylar önce

    8:57 Gözüme çarptı ama, bence kırmızı halkalar Barış Abi nin video sonundaki logosuna aşırı derecede benziyor. Kendi reklamını ayrıntılarda yapan koca yürekli Barış Abimiz ❤

  • Emin Emin
    Emin Emin 2 aylar önce

    Ilk once :Agziniza,elinize saglik...hibrit dusunceyi birazda olsun biliyordum.arkadasim oyretmisdi. o bunlari konusurken nerden bilyorsun bu kadar seyi demistim?simdi anladim.sizden oyrenmis.iyikide oyrenmis ve bana da oyretmis.kendimi bu vidyolari izlerken buyuk biri gibi goruyorum(GELECEKDE )amacim da O.hem kendime hem de dunyaya yararli biri...hibrit bir INSAN gibi...

  • Mucahit Yavuz
    Mucahit Yavuz 2 aylar önce

    Bir tek benim mi aklıma ninja kaplumbağalar geldi?

  • Bekir Demirkıran
    Bekir Demirkıran 2 aylar önce

    Kaynak gösterebilir misiniz ? Okumak için tavsiye edeceğiniz kitaplar var mı ? Ve ya belgesel ?

  • desert rose
    desert rose 2 aylar önce

    Ben onu ayak izi afrikaya daha videonun bawinda benzetmiwdim

  • sailor
    sailor 2 aylar önce

    Ordan bi Leo çıkınca bi şey oldum ,.,.,.

  • jackk
    jackk 2 aylar önce

    Bu nasıl benzetme mk portakal ekmeği elektrik araba

  • zonbadi zonbad
    zonbadi zonbad 2 aylar önce

    www.ilgincbirbilgi.com/ilginc-bilgiler/ortada-hicbir-neden-yokken-kendi-kendine-yanan-insanlar.html
    bu olaylarla ilgili video yapabilirsen abi çok sevinirim! tam senlik bir konu ve çok ilgimi çekti....

  • hiç kimse
    hiç kimse 2 aylar önce

    0:36 ben hem kafatasına hem de ayak izine benzetmiştim.

  • Güzel Günler
    Güzel Günler 2 aylar önce

    Çok başarılı ya gerçekten çok başarılı

  • Güzel Günler
    Güzel Günler 2 aylar önce

    5 param yok ama param olsa gider o dediğim toyota markasını alırdım djckd çok başarılı ürün yerleştirme. Gerçekten çok başarılı. Gurur duydum

  • By Bykuş
    By Bykuş 2 aylar önce

    seni izlerken sanki trnasformers izliyo gibiym bi heycanlanıyorum çok iyisn ya

  • Buğra Toprak Yıldırım

    Barış abi kekelemek hakkında bir video yapabilir misin lütfen

  • Cani Tutsak
    Cani Tutsak 3 aylar önce

    Faydalı bir video. Umarım bir gün seninle karşı karşıya oturup sohbet edebilirim..

  • Zehra Karaköse
    Zehra Karaköse 3 aylar önce +1

    Siz bir harikasınız

  • Sait Dursun
    Sait Dursun 3 aylar önce

    Hibrit düşünüyorum.

  • Sude KARTAL
    Sude KARTAL 3 aylar önce

    Bence TRT seninle çalışmalı

  • Yusuf kor
    Yusuf kor 3 aylar önce

    son 10 saniyede tüylerim diken diken oldu

  • Denizhan Uygun
    Denizhan Uygun 3 aylar önce

    Ürettiğiniz içerikler gerçekten çok güzel elinize sağlık.

  • Derya Demirtaş
    Derya Demirtaş 3 aylar önce

    Ben ne zaman boşluğa düşsem barış abinin bir videosunu izliyorum işin enteresan tarafı her hafta yayınladığı video benim ihtiyacım olan bilgiyi vermiş oluyor sanki neye ihtiyacım varsa onu veriyor iyiki onu tanıdım bir insan nasıl hersaniye bu kadar umut dolu oluyor velhasıl sen barış abi sen hayatımıza çok iyi geliyorsun

  • ezgi ergün
    ezgi ergün 3 aylar önce

    Ben kesfetmistim bu hibrit dusunceyi! Cok enteresan! Yaratici olmamaktan yakinirken avizeye bakiyordum, sonra telefon caldi. Ucundan telefonlar sarkan bir avize geldi gozumun onune. Dedim ki yaratici olmak icin iki alakasiz seyi birlestirebilirim. Ahahahahhh cok acayip! Benim fikrimdi bu yaaa

  • şeyma kahriman
    şeyma kahriman 3 aylar önce

    biride demiyo ki kreative nedemek

  • Burak Besye
    Burak Besye 3 aylar önce

    Videolarının sonlarını nasıl bu kadar iyi bağlıyorsun hep bizi şaşırtıyorsun barış abi

  • Gökkuşağı Mavi
    Gökkuşağı Mavi 3 aylar önce

    Abi mükemmel bir video

  • Mehti Cenker
    Mehti Cenker 3 aylar önce

    Efsanesin barış özcan

  • Fuat Yazici
    Fuat Yazici 3 aylar önce

    Emeğine sağlık hocam. Senden allah razı olsun .başka videoları izlerken zamana bakardık ne zaman bitecek diye ama senin videolarını izlerken geçen zamanı anlamadan bitiyor. Sesli okumaya senin sayende başladım ve seninde dediğin gibi beynim 2 lob ununda çalışmaya başladığını hissettim . Başarıların ve video ların daim olsun

  • Bahar Bekleyen
    Bahar Bekleyen 3 aylar önce

    Efsane olmuş

  • Bahar Aslan
    Bahar Aslan 3 aylar önce

    Nicola Tesla videosunu sabırsızlık bekliyoruz

  • Gülten Çalışır
    Gülten Çalışır 3 aylar önce

    Hayran olduğum tek insansın. Teşekkür ederim...

  • Seyit Çelik
    Seyit Çelik 3 aylar önce

    Dostum profil resmim hibrit yıllar once gordum ve hos buldum. Hala degistirmedim.

  • Mustafa Aktamur
    Mustafa Aktamur 3 aylar önce

    Sonunda Şok oldum resmen . . .

  • Erdi Kurudal
    Erdi Kurudal 3 aylar önce

    süper anlatma ve bilgiler tsk abi

  • Virgül ,
    Virgül , 3 aylar önce

    Düşüncenizi sonunda çok güzl sonuclandirdiniz. Muhtesem.

  • COLONEL
    COLONEL 4 aylar önce

    Mükemmel eline sağlık Barış hocam.

  • GLOBAL Konfikasyon
    GLOBAL Konfikasyon 4 aylar önce

    Telefon ve 📷 (kameralı telefon) hibrit düşünüyorum

  • Mustafa Baybars
    Mustafa Baybars 4 aylar önce

    hibrit ne

  • zalım adam
    zalım adam 4 aylar önce

    Muazzamsin...

  • emine gülce özel
    emine gülce özel 4 aylar önce

    Bu biraz zorlama olmus🙃

  • Şermin Turan
    Şermin Turan 4 aylar önce

    Bu arada çok verimli bi video

  • Şermin Turan
    Şermin Turan 4 aylar önce

    Vezirin ölmesini neden istemiş Şahmeran ?

  • zeusss
    zeusss 4 aylar önce

    Annem biz kucukken bu şahmeran hikayesini hep bize anlatırdı. Vay be anneme bak resmen hibrit düşünceyi dolaylı olarak vermiş bize .

  • A. KAYA
    A. KAYA 4 aylar önce

    Ufkumu açıyorsunuz

  • Akina Shuu
    Akina Shuu 4 aylar önce

    Tıbbın sembolü aslında yılan olarak değil de KUNDALİNİ ENERJİSİ sembolüdür.

  • Oez Ouzs
    Oez Ouzs 4 aylar önce

    Muhteşem ya, insanın ufkunu açıyor böyle eserler...

  • Ilgaz K
    Ilgaz K 4 aylar önce

    tablonun ismi bence Tanrı'nın Ayağı olmalı

  • Zehra Öz
    Zehra Öz 4 aylar önce

    Bayıldım... teşekkür ederiz paylaşımlarınız için 👏👏

  • Selma selm
    Selma selm 4 aylar önce

    İnanmıyorum ya örnekler ile kafamda ayakkabının altına dünya deseni koydum video yu ilk izlediğimde şekli dünya ve ayak izine benzettim hiç aklıma gelmedi 👏👏🙂

  • Serdar Aslan
    Serdar Aslan 4 aylar önce

    vocabulary.com a girdim ve yanny kelimesi kaldırılmış sanırım.

  • simdilik budur
    simdilik budur 4 aylar önce

    EMPATİ EN BÜYÜK DÜŞÜNCE GÜCÜDÜR VE ÇOK BELLİ BİR ALLAH IN BİR DEDİLİLİDİR Kİ *DUYGUSAL* KİMSELERİN KOLAYCA DAHA KALİTELİ GERÇEKLEŞTİREBİLDİĞİ BİRŞEYDİR!!!!
    VAR MI İTİRAZI YA DA SORUSU OLAN!?!?!?
    YOKSA HERKES Mİ KİM ..... KLER BAŞKASINI BAŞKALARINI KAFASINDA....
    BENİM İÇİN NO PROBLEM.

  • Talha Bilal Arslan
    Talha Bilal Arslan 4 aylar önce

    Opel ampera derdim ben

  • İlayda Kızılaslan
    İlayda Kızılaslan 4 aylar önce

    Sen gercekten zekisin

  • Araz Ismayilov
    Araz Ismayilov 4 aylar önce

    Sonunu efsane soyledin 👏👏👏👏

  • yusuf eren keskin
    yusuf eren keskin 4 aylar önce

    Abi her videonun sonunda vay anasını dedirtiyorsun.
    Böyle 2 dakika donup kalıyorum, düşünüyorum

  • Melih Dursun
    Melih Dursun 4 aylar önce +1

    10 dk da aydınlanıp kendimi başka biri gibi hissettim. Keşke herkes bu kanalı izlese izlemeyen çok şey kaçırıyor.

  • Mert Uzun
    Mert Uzun 4 aylar önce

    Masa-dolap(hibrit düşünçe)

  • Mavirane Nur
    Mavirane Nur 4 aylar önce

    Ben saga dogru bakan bir yuz goruyorum ilk gozume bu carpti

  • InServeOfGod 1
    InServeOfGod 1 4 aylar önce

    videonun sonunda bir de müzik eklesen daha güzel olur video eline sağlık

  • Eren aydın
    Eren aydın 4 aylar önce

    0_0...