Haluk Geçmişinde Ne Yaşadı? - Hayat Bilgisi 33. Bölüm

Paylaş
Ekle
  • katma 11 Tem 2018
  • Barbi'nin babası Ortega ile konuşmuş kızının mutluluğu için ayrı kalmalarını istemiştir. Bu durumun para yüzünden olduğunu düşünen Ortega internet üzerinden bahis oynamış, Arif ile birlikte altından kalkamayacakları bir borcun içine girmiştir. Barbi ise babasının baskısından bunalıp evden ayrılmış Bahar öğretmende kalmaya başlamıştır. Bu arada Cumhur ve Hidayet Hocanın kitapları piyasaya çıkmış okulda bir kutlama yapılmaktadır. Amil para kazanma hevesiyle çıkan yemek kitabından almış, okulda imza günü düzenlemektedir. Ama korsan kitap Amil Bey'in planladığı paraları kazanmasına engel olur. Tüm bunlar olurken Körpenaz düşüp bacağını incitmiştir. Körpenaz'ın SSK'lı olacağını söylediği halde yaptırmayan Bülbül'ün başı derttedir. Çünkü Körpenaz köyüne dönmeye karar verir.
  • Film ve AnimasyonFilm ve Animasyon

YORUMLAR • 89

  • Hasan Ertürk
    Hasan Ertürk 4 gün önce +1

    Pembeyi Bohçacı Gülsüm ile düğün gecesi yatakta aldattın ne trafik kazası yunuz baba

  • Berke Kaya
    Berke Kaya 4 gün önce

    Matematik öğretmenliğinden sıkılıp balat a taşınıp çalgıcı olan ayyaş yunus a şukular şelale

  • Khan Moon
    Khan Moon 4 gün önce +2

    Adam bi bardak çayı nasıl bir medeniyetle reddetti öyle be! Hayran kaldım.

  • Görkem Aycı
    Görkem Aycı 5 gün önce

    Son saniyeye kadar güzel gidiyordu şcpeşcosğcldlc

  • Fevzi Efe
    Fevzi Efe 6 gün önce +2

    ''Hayat bana inanmamayı öğretti''

  • Muhammet Sığırtmaç
    Muhammet Sığırtmaç 7 gün önce +1

    Vay anasını be video trendlere girmiş

  • Zahrettin çelik
    Zahrettin çelik 7 gün önce

    Kazasız kul olmaz

  • Mustafa Kemaller Ölmez

    Çocukluğum :(

  • Enes Kızıltaş
    Enes Kızıltaş 7 gün önce +3

    Geçmişte cennet mahallesinde çalgıcılık yaparak hayatını sürdürüyodu pembe diye bir kadına aşıktı falan böyle gereksiz

  • Muhammed Bey
    Muhammed Bey 8 gün önce

    Lan bunu hangi sayko izliyor da trend oluyor

  • Berat Kumyurt
    Berat Kumyurt 8 gün önce

    aga beeeeeeeeeeeeeeeeeee

  • Emin Erdal
    Emin Erdal 8 gün önce +1

    düzgün bir dizi sonunda trendlere girmiş. yeni nesil de bizim çocukluğumuzun kaliteli dizilerini öğrenmiş olur

  • Yeşilçam Kuşağı
    Yeşilçam Kuşağı 9 gün önce

    Feridun Düzağaç - Boş Ders 2003 (Hayat Bilgisi Versiyonu)
    trclips.com/video/jrgxHjWn8ac/video.html
    beğenip yorum yaparsınız sevinirim :))

  • THE SMOKE
    THE SMOKE 9 gün önce

    KANALIMDA BIRBIRINDEN KOMIK VIDEOLAR VAR GIRIN PISMAN OLMASSINIZ

  • 방탄소년단ibighit
    방탄소년단ibighit 9 gün önce +2

    Adam her dizide alkolik bünyesi çayı kahveyi kaldırsin artık bir zahmet

  • Burak Stark Official
    Burak Stark Official 9 gün önce +4

    *Müjdat Gezen ne güzel oyuncusun be bu bölümü ayrı bir severim.*

  • Ron Jascia
    Ron Jascia 9 gün önce

    Müjdat baba Seviyorum seni saygılar

  • Cihan Oztas
    Cihan Oztas 9 gün önce

    PASHAN YILMAZEL(ORTEGA)

  • Gündem Ayaküstü
    Gündem Ayaküstü 9 gün önce +2

    Müjdat Gezen adamdır ! hey gidi bee. ne günlerdi

  • menatoia hs
    menatoia hs 9 gün önce

    ya yeter aa

  • 1.999.999.999 görüntüleme

    Oruspucocugu olur simdilerde kendisi

  • Eyup Adiguzel
    Eyup Adiguzel 9 gün önce

    selena yetmezmiş gibi bide bu trendlerde ,,ayrıca müjdat şerefsizinin mk

  • Börü
    Börü 9 gün önce +7

    Ulan hayat bilgisi beee yeni jenerasyon yapın aynı kadro üniversite olsun :')

  • İBO
    İBO 9 gün önce

    Ne yaşadı acaba çok merak ederek izliyorum...

  • Ayıboğan
    Ayıboğan 9 gün önce +2

    Dün hayat bilgisi dizisi aklıma geldi açıp izledim bugün bu video trendlere girmiş ben mi trendlere soktum acaba :d

  • Furkan Guler
    Furkan Guler 9 gün önce

    BÜYÜK OYUNCUSUN BE MÜJDAT GEZEN..

  • zey kal
    zey kal 9 gün önce

    T R E N D L E N D I N

  • Minecraf Tamam aq vurmayın

    Bünyem daha fazlasını kaldırmıyor

    • Emre Kaplan
      Emre Kaplan 9 gün önce

      Minecraf Tamam aq vurmayın ulan heryerdesin bdjdncksnfsmcjd

  • Batuhan Kerim Onan
    Batuhan Kerim Onan 9 gün önce

    Trend 👏

  • BAYRAM DERE
    BAYRAM DERE 9 gün önce +4

    Yahu bu dizi şimdi neden trende girmiş ki o gönlümüzün trendinde her zaman

  • Ufkun Ozdemir
    Ufkun Ozdemir 9 gün önce

    Kim der ki Gırgıreyinin sabayatıyla darbukacı baryamı diye 😀

  • Onur Şahin
    Onur Şahin 9 gün önce +10

    Önce Selena Sonra Hayat bilgisi Trendlerde vay anasını 😂😂

  • Best Ince
    Best Ince 9 gün önce +2

    Oha lan trendlere girmiş

  • Berkay Fazlı
    Berkay Fazlı 9 gün önce

    Love from Gaziosmanpaşa

  • mehmet ateş
    mehmet ateş 9 gün önce +2

    Vay be trendlerde

  • [OyunBağımlısı YTB]

    TÜRKİYE NEKADAR SAÇMA ŞEYLERİ TRENDLERE SOKUYO

  • Soner Kar
    Soner Kar 10 gün önce +1

    In fact there are lots of useful information about life but, I don't agree with some of them so, In my opinon, people should think every time every where because of this my idea/rights of my idea.

    • Soner Kar
      Soner Kar 7 gün önce

      Because thinking, and life are serious things. As well as, ı have a high opinon of these topics. Another reason for the your question I like the sense of humor which contain unserious contents and, serious wording. Last but not least, in this year, in my school(esogü), ı wrote lots of formal pragraph. Maybe for this reason my wording is serious :)

    • Mustafa Kemaller Ölmez
      Mustafa Kemaller Ölmez 7 gün önce

      Soner Kar why so serious

  • By Psicholog
    By Psicholog 10 gün önce +35

    Trendlerde böyle güzel şeyler görmek ne güzel

  • Umut Uysal
    Umut Uysal 10 gün önce +10

    kim ne derse desin BÜYÜK ÜSTAD BÜYÜK SANATÇI

  • Umut Gülen
    Umut Gülen 10 gün önce +2

    Güzel video

  • Emre Sedefoğlu
    Emre Sedefoğlu 10 gün önce +32

    VAY BE ŞU VİDEO TRENDLERE GİRDİ

  • nuri gökçe
    nuri gökçe 10 gün önce +60

    Bu niye trendlerde aq

  • Şenay Topçu
    Şenay Topçu 10 gün önce +2

    Müjdat gezen kırk ayaksın

  • Ebubekir Kaya
    Ebubekir Kaya 10 gün önce +1

    Bu ne alaka aq

  • şazik şak
    şazik şak 10 gün önce +7

    Bu videonun trendlerde ne işi var aq

  • Aslan Akbey
    Aslan Akbey 10 gün önce +7

    Ulan ne kibar adam ya. Helal olsun

  • trol ifşa
    trol ifşa 10 gün önce +3

    Osurdum koktumu ?

    • Kadir Yüksel
      Kadir Yüksel 10 gün önce +1

      trol ifşa leş gibi sülfürlü hemde

  • yiğithan  döner
    yiğithan döner 10 gün önce +5

    Wenn ich den Ticketpass und die Visa-Verfahren beginne

  • Hazar Tunbak
    Hazar Tunbak 10 gün önce +4

    YAYİNMİ K

  • Müjdat Ekici
    Müjdat Ekici 10 gün önce +49

    Müjdat abi sen iyi adam sın iyi bir oyuncusun seni çok seviyom sen iyi birisin ☺☺👍👍

  • Layt Selami
    Layt Selami 10 gün önce +137

    Vay be ayyaş yunuz neler geçirmiş şu hayatta

    • Mert Can
      Mert Can 9 gün önce

      Layt Selami okkey

    • Layt Selami
      Layt Selami 9 gün önce +1

      Mert Can PARRAMPARCA VE DE LIGME LIGME REISTEN ASAGI KASIMPASA OKEY ARAP CUMALI VE DE TAYFASI REIS ALAYINA GIDER OKKKEY

    • Mert Can
      Mert Can 9 gün önce

      Layt Selami BANA BAKIN LAN LAHAM FARELERI SUCUKLU YUJRUTLAR A4 KAĞITLARI VEDE HAMBURGERLER BU GÖRDÜĞÜNÜZ KRAL VARYA BU KRAL DÜNYADA TEK VE EŞI BENZERI OLMAYAN KİMSENİN BİLMEDİĞİ SIRLARI BİLEN GOGUSUN ORTASINI DOLDURAN VEDE PARAM PARCA LIGME LIGME ARNOLD BABANIN GIBI KOLU 60 CM ZANE BABANIN GIBI REIS YAKINDA MERE OLIMPIYATLARA KATILACAK HARDBODY ILE

    • Rceyhan Cyhn
      Rceyhan Cyhn 9 gün önce +1

      Hayla içki içer bu da numaradadır dolandırıcılık yapmaya alışmış gelmiş bunları hocayım dıye dolandırır abe

    • Kevin Durant
      Kevin Durant 10 gün önce

      Naber lan layt

  • Devrim Akdülger
    Devrim Akdülger 10 gün önce +33

    Müjdat Gezen 😍 Sen çok iyi bir oyuncusun 😍💞