Adnan Oktar namaz kılmıyor oruç tutmuyor!

Paylaş
Ekle

YORUMLAR • 1 927

  • Gozel Veliyeva
    Gozel Veliyeva 2 gün önce

    Git lan onun gorevi politika imis yalansa yIlan soksun seni.Senin gorevin orospoluk yapmak.

  • Songül Gülezgin
    Songül Gülezgin 4 gün önce

    Kardeslerim adnan oktar hadisleri uyduruyor Islamiyeti kötüye kullaniyor

  • Zhra Klvr
    Zhra Klvr 5 gün önce

    Bu kadin kacti guya. Az zaman icerisinde adnan yakalandi. Planli bence bu kadin ajan bence. Inanmiyorum ona

  • Sebo Yılmaz
    Sebo Yılmaz 6 gün önce

    Bırakın namazı orucu,bunlaramı takıldınız!Kadın bildiğiniz ajan,ve bilgisi ve kabiliyeti var,acaba,bu ne oldu da döküldü,hala neyin peşinde? Bunu tartışın yahu?neden bu kadar bekledi,niçin?

  • Cuppa Happy
    Cuppa Happy 7 gün önce

    bu ceylan da yalanci bence.. 7 yasindaki 14 yasindaki kizlar istismar ediliyor diyor.. 7 yasindaki ya 7 diye vurgulamazmisin?!! boyle ustu kapali atlaya atlaya konusuyor..bana cok durust gelmiyor..

  • Kara Siyah
    Kara Siyah 9 gün önce

    Ceylan Özgül ingiliz lordları ingiliz ajanları ile işin ne? hepsi satanist, devletimiz aleyhinde konuşmaları olan adamlar

  • Kara Siyah
    Kara Siyah 9 gün önce

    Namaz kılmıyor diye başlık atmışlar konuşma içinde çelişkiye düşüyorlar
    Önce Adnan Oktar namaz kılmıyor sonra, Sabah ve Akşam namaz kılınıyor diye anlatıyor Ceylan

  • Kara Siyah
    Kara Siyah 9 gün önce

    Adnan Oktar'ın odasında seccadesini görüntüledi ahaber tv 'Adnan Oktar işte burda namaz kılıyordu' nasıl kıldığını da anlatıyorlar
    Allah özel olarak seni rezil etmek için yaratıyor bu kareleri ceeylann

  • Merve Taşçı
    Merve Taşçı 11 gün önce

    Bu çiçekli bandanali kadinn lütfen ya çıkarın cok kalitesiz

  • Toprak toprak
    Toprak toprak 11 gün önce

    Ve Sende Yazarlık yaparken aynı hedef için çalışıp Ajanlık Yapmışsın NET!!!

  • Toprak toprak
    Toprak toprak 11 gün önce

    Sunucu kadınlar dedikoducu kadınlar gibisiniz aynı ve kedicikleri güzellikleri ile eleştirirken kendinize bi bakın be ya karşınızda duruyor güzellik

  • gökberk tay
    gökberk tay 11 gün önce

    Allahım ne kadar salak bu sunucu kadınlar ya tahammül edemiyorum

    • gökberk tay
      gökberk tay 11 gün önce

      Dangalaklar hala karı kız mezvusu yapıyolar bağırış çağırış.. kız ne diyo bunlar ne diyo bunları sunucu yapana ben ne diyim ya

  • Nurhan irem Özkan
    Nurhan irem Özkan 12 gün önce

    Sanki her kez namaz kılıyo da tek adnan Oktar kılmıyo

  • Cengizhan Balta
    Cengizhan Balta 12 gün önce

    Street Fighter 5 Arcade Edition'daki Falke'ye Çok Benziyor
    Bünyesi'de Öyle ( Ceylan Özgül )

  • zeyd9 zeyd
    zeyd9 zeyd 12 gün önce

    ben sizi deli olarak görmüyorum .başak bişey olarak görüyorum

  • Ülger Kılınç
    Ülger Kılınç 13 gün önce

    Sayın Adnan Oktar ve arkadaşları namaz ve diğer ibadetlere çok titizdir. Ceylan Özgül'e namazı öğreten sayın Adnan Oktar ve arkadaşlardır

  • Furkan secürity
    Furkan secürity 13 gün önce

    Vaayy eski kasar gene cikmos buraya

  • YakarimSeniii
    YakarimSeniii 14 gün önce

    Amınıza koyduklarım lan sanki siz çok edebi giyiniyorsunuz

  • Orxan Eyyubzade
    Orxan Eyyubzade 15 gün önce

    Yaa ben bu kadina inanmiyorum..yillar once Beyaz tvde Seda Sayanin programinda Babam bana taciz etti Adnan hocaya sigindim diyodu.ne oldu da simdi Adnan kotu birisi oldu..kediciklerin konustuklarinin hepsi yalan.Adnan kotu birisi diyil.suclu olabilir.kotu diyil.

  • Westanbul
    Westanbul 15 gün önce

    *Bütün Kedicikler cezaevinde? bu kız neden dışarıda program program dolaşıyor onlar suçluysa buda onlar kadar suçludur*

  • Valkyrie Cain
    Valkyrie Cain 15 gün önce

    Ya çıldırıyorum 'siz oraya kendi rızanızla gidiyorsunuz ya zaten' diyor sunucu. Kadın sabahtan beri ne anlatıyor? 18 yaşından küçük bir insanı manipüle edip yönlendiriyorlar ve sonra zorla tutuyorlar işte. Bunu anlamak çok mu zor?

  • Yagmur Ozkan
    Yagmur Ozkan 15 gün önce

    Bunları kim sunucu yapmış Allah askina. Kadına soru soruyorlar daha bir sorusunu bitirmeden diğerini soruyorlar. Ve çiçekli kadının konuşma tarzı, ayriyeten geçmişinde olan bisey için yüzüne bakarak şeytan demesi hiç hoş değil. Zaten izleyenlerde anlar bu kadın eğitimli , gayet güzel konuşan, aklı başında bir kadın. Isin aslı nedir yine de net bilemeyiz ama çiçekli kadının soruş tarzı ve kadına yaptığı yakıştırmalar hiç hoş değil. Tek bu kadın için demiyorum başkaları hakkında konuşurlarken de adeta mahalle kadınları gibi dedikodu yapıyorlar. Özel hayata saygı biraz. Hiç değilse konuşmayı öğrenin. Bir an önce el atılması lazim bunlara

  • Kadir ekinci
    Kadir ekinci 16 gün önce

    Vay arkadaş okadarda zeki bi kız nasıl düşer bu hataya

  • süleyman taş
    süleyman taş 17 gün önce

    şimdimi anladınız teyyip ( tayyip ) çalıyo siz dinliyosunuz yalakalar......

  • Meryem Mim
    Meryem Mim 18 gün önce

    Evde herkes kendi halindeyse nie kızları taciz edio

  • yaşımkardesinsedüşüncemdirseninabin

    Utanmasaniz adnan Oktarı haklı bulacaksınız Allah belanizi versin birde o kadını oraya cikardiniz cidden Allah belanizi versin sunucular da nasıl rahat konusuyo bu kedicikler herşeyin farkındaydı bunlarda suçlu işde neden utanmadan kanala çıkarıyorsunuz .

  • PeK KaLinLaR
    PeK KaLinLaR 18 gün önce

    24 sanie konuşmacı rahmani bir kız şimdi D:

  • Ayşegül İnan
    Ayşegül İnan 18 gün önce

    Şu Allahü Teala’nın dinini islamı ne hale getirdiler dünyayı hz. Muhammed efendimizin yüzü suyu hürmetine yarattığı dünyanın iğrençlikleri pezevenk ve orospuları maşallah inşallah şerefşiz köpekler utanmazlar istismar edilirken niye sustunuz lan !!!!!!

  • Nurgul Acar
    Nurgul Acar 18 gün önce

    Dinî sohbet yalanına kızları kandırıyor lütfen bu tür kişilere taviz vermeyin

  • Yusuf Aktaş
    Yusuf Aktaş 19 gün önce

    trclips.com/video/YHeiJ4xRtOI/video.html
    İdam edilen Şehit Melle bedeni dahi Allah u Tealanın gözetimi altında.

  • Esmanur
    Esmanur 19 gün önce

    Haberlere baktım rezil adam bir kadın heberlere çıktı kadın en iyi okullarda okutmuş bu sahtekar dokandırıcının keeiciği oldu şunu bilin ki o adam inşallah en ağır cezayı alır

  • Suleyman Sozun
    Suleyman Sozun 19 gün önce

    Sunucular komplexe girdi Dünyanin önemli gazetelerinde politik analiz yapiyordum deyince !!Ötekide Canan da postada falan filan dedi tikandi!!☺ beyaz T Yakinda bunlarin basina manager olarak Gökçekler bunla anlasir

  • farruh farruh
    farruh farruh 20 gün önce

    kimler ahlak dersi veriyor, hey yavrum hey!

  • Aysun Cesur
    Aysun Cesur 20 gün önce

    bu ceylanı hic sevmedik adnanı kıskandıgından kactı

  • pasa dunyası
    pasa dunyası 20 gün önce

    Bu ne sıkım hoca

  • B Bas
    B Bas 20 gün önce

    bu yorumcuların hali nedir ya botoks botoks makyaj milli felaket

  • Gökhan Gök
    Gökhan Gök 21 gün önce

    Sunucular çok namuslu amk

  • Karabiber
    Karabiber 21 gün önce

    Sen oruc yutsan ne yazar namaz kılsan kaç yazar adiiii pislik iğrenç dinimizi kullanma bu dünyadada öbür dünyadada cayır cayyyıııııır yanarsın insallah dilerim rabbimden o yanan ateşin odunuda o yanındaki çıplak çııplak kendilerini sergiliyen faişelerin olur amiiiiiiiiiiiiiiiin

  • Baba Con
    Baba Con 22 gün önce

    Banane

  • Yet
    Yet 22 gün önce

    Su sari ciyani masum gibi dolastiriyorlar ya tuhh.

  • Ezizli Nurane Ezizli Nurane

    Pespayee senin......Allah size dönüşü olmayan bela versin İnşəAllah

  • Selim Poalt
    Selim Poalt 23 gün önce

    çok şaşırdım

  • Gulnaz Cecen
    Gulnaz Cecen 23 gün önce

    Arkadas bu cingeneler bir susmiyorki kizi dinleyelim kendi soruyor kendi cevapliyor basim agrittilar

  • HarunSacit
    HarunSacit 24 gün önce

    İNGİLİZ DERİN DEVLETİNİN UŞAĞI OLMUŞ AŞŞAĞILIK YALANCI MEDYA'NIN TÜM SAHTEKARLIKLARININ BELGELENDİRİLMİŞ CEVABINI AŞAĞIDA LİNKLERİYLE BULABİLİRSİNİZ:
    1) "CEPHANELİK" olarak attığınız sahtekar manşetlerin aslını öğrenmek için tıklayın: trclips.com/video/-ao44aM-vlM/video.html&t=6s 50'den fazden ve 89 iş yerinden çıkarılan "RUHSATLI" silahları SANKİ TEK NOKTADAN ÇIKMIŞ GİBİ GÖSTEREREK, medyanın cephanelikmiş gibi insanlara yaymaya çalışması çok çirkin.
    Şu unutulmamalı. Adnan Oktar 3 terör örgütünün de ölüm listesinde yer almaktadır: PKK, IŞİD, EL KAİDE. Emniyet müdürlüğünün kayıtlarında dahi bu bilgi yer almışken, Sayın Adnan Oktar'ın kendini ve çevresini korumak için devletin onlara verdiği RUHSATLI silahlardan faydalanmasından daha doğal ne olabilir ki.

    2) Hanım arkadaşlarımıza sözde “TEPKİSİZLEŞTİRMEK” amacıyla zorla verildiği İddia adilen “LİTYUM” adlı ilacın sakinleştirici veya uyuşturucu OLMADIĞINI HaberTürk’e bağlanan Farmakoloji Profesörü açıklıyor: (YEŞİL reçeteye de tabi DEĞİL) BAĞIMLILIK YAPMIYOR, TEPKİSİZLEŞTİRMİYOR, HERHANGİ ZARARI YOK. Niye böyle adice manşetlerle "Kadınları uyuşturuyorlar, hipnoz ediyorlar" insanları yanıltmaya çalışıyorsunuz? trclips.com/video/Gftgih3aWgA/video.html&t=16s

    3) CEYLAN ÖZGÜL CANLI YAYINDA AİLESİNE ATTIĞI HAYASIZ İFTİRADAN ÖTÜRÜ KAHRINDAN ÖLDÜ
    "Babam bana tecavüz etti" diye Seda Sayan'ın programında babasına iftira atan, sonra da TEKETEK programında iftira attığını ifade eden bir yalancının ADNAN OKTAR'A İFTİRA ATMASI İÇİN KANALINIZDA BOY GÖSTERMESİ TAM BİR REZALET.
    Beyaz TV'deki o sunucuya soruyoruz sende hiç utanma yok mu ki biraz reyting kazanacağım diye bu çirkin rezalete yayınında yer veriyorsun. Ceylan Özgül hayatı yalan olan, İngiliz Derin devletiyle ve rütbeli ajanlarıyla derin bağlantıları olan karanlık bir kadındır.
    trclips.com/video/82sNGkzapYc/video.html
    4) Ceylan özgül yalancısı güya Adnan Oktar'ın yanında zorla tutulmuş ve siz bunu yiyorsunuz. Buyrun size giderken ki kamera görüntülerini gösteren video linkini vereyim trclips.com/video/BylOywWeb7s/video.html Hatta burada sonradan geri dönmek için yalvardığı whatsapp yazışmaları da mevcut. Daha doğrusu geri dönüp mikropluğuna devam etmek istediği...

    5) BİRÇOK SİYASİNİN FETÖYE YAĞ ÇEKTİĞİ ZAMANLARDA ADNAN OKTAR'IN FETÖYÜ YERDEN YERE VURDUĞUNU GÖSTEREN PROGRAM YAYINLARINDAN BİRKAÇ TANESİ 1. trclips.com/video/2DiBW2USvAo/video.html 2. trclips.com/video/RwMJj_bkFUE/video.html
    Hiç utanmıyor musunuz Adnan Oktar'ı Fetöyle ilişkilendirmeye çalışmakla? 15 Temmuz gecesi henüz Sn. Erdoğan dahi açıklama yapmamışken A9 tv'ye çıkıp "BU DARBE GEÇERSİZDİR" diye sabaha kadar yayın yapan, bundan ötürü RTÜK ün Darbeye karşı en etkili mücadeleyi veren kanal olarak seçilmesine vesile olan ADNAN OKTAR'DIR. Değil fetöyle bağlantı olması, Adnan Oktar'ın bir numaralı düşmanıdır FETÖ. Çünkü FETÖ İngiliz derin devletinin yavşak bir koludur.
    6) İnşaAllah-MaşaAllah KELİMELERİ ÖRGÜT DİLİYMİŞ. Attığınız manşet bu. Algı operasyonu yapacağım diye bu kadar adilik dünya tarihi görmedi. İnşaAllah Kuran'da geçer ve anlamı: Allah izin verirse dir. MaşaAllah: Allah ne güzel yaratmış demektir. Oktar'ın arkadaşları yapacakları her şeyde İnşaAllah der, çünkü Herşey Allah'ın izniyle olur. Gördükleri güzel şeylere Allah ne güzel yaratmış manasına gelen MaşaAllah der. Bu kelimeleri sık kullanmak haramdır diye bir Ayet mi var? Kelimelerin kaç defa kullanılacağını medyadan öğrenecek değiller.

  • HarunSacit
    HarunSacit 24 gün önce +1

    Adnan Oktar Operasyonunda MEDYANIN "CEPHANELİK ÇIKTI" YALANI trclips.com/video/-ao44aM-vlM/video.html&t=3s

  • Oinone
    Oinone 24 gün önce

    Kadın annesinin karnında biraz daha dursa boyun olarak doğacakmış :D

  • Selçuk Erdi
    Selçuk Erdi 24 gün önce

    Ceylan Özgül 15 Yıl boyunca yayınlarda Adnan Oktara' a yapmadığın yalaka kalmadı kapıya konulunca mı bunları söylüyorsun ne kadar samimiyetsizsiniz. Ayrıca ayrılır ayrılmaz ingiliz Devleti ajanlarıyla ne işin var diye sorsaydınız ya.
    Ahmet Hakanın yazısı 1. linkte aşağıdadır.
    www.mynet.com/haber/guncel/ahmet-hakan-dan-adnan-oktar-in-eski-kedicigi-ceylan-hakkinda-sok-sozler-4282642-1
    trclips.com/video/orurrIoB0cs/video.html
    trclips.com/video/B1p6Tzhn9vE/video.html

  • Sinan Toprak
    Sinan Toprak 25 gün önce

    Mk siz sanki 5 vakit namaz kiliyorsunuz Adnan Oktar da pezevenktir

  • Mahmut Kasalak
    Mahmut Kasalak 25 gün önce

    yaaa hastamisiniz nesiniz yaa??
    bu adami konu bile etmeyin...
    bu düpe düz tam sapmis bi adam...
    hakkinda kötü konusmaniz, asagilamaniz hata size bedel.
    millet saten biliyor bunun nasil bi yanlis biri oldugunu.. bu adamin bile kul hakki diye dokonulmazligi var.
    elbet allah onun icinde bi sey hazirlamisdir. size ne adamdan?? siz kendinize bakin, oda kendine baksin.
    kim , nekadar sapmis bile olsa, hangi zaman ve ne sekil dogru yolu bulacagini tek allah bilir.

  • HaKaN
    HaKaN 25 gün önce

    Bu ceylan kahpesi neden hapise değil???? Düne kadar Adnan pezevengin cükünü yaliyordu, parasını yiyor, sırtından ünlü olmaya çalışıyordu, yenimi akıllandı????? Adnan köpeğinin tüm suçlarına, taciz ve tecavüzcülere suç ortaktır ve aynı cezayı alması lazım.

  • violet91069
    violet91069 25 gün önce

    Nasil ya namaz kilmiyor , oruc turmuyor?
    Buna dunyada hicbir guc beni inandiramaz nokta...
    Her programinda travesti-genel evi karisimi kadinlari yaninda tutan!
    Oralarini buralari minciklayan!
    Her seferinde yahudilige olan ilgisini dile getiren!
    Kizlari bikiniyle karsisinda dans ettiren!
    Bir sahis icin nasil olurda boyle bi iftira atarsiniz.. beyaz tv Cehennemliksin...

  • serap kaya
    serap kaya 25 gün önce

    Bu kadin borderline.

  • orhan gazi türk
    orhan gazi türk 26 gün önce

    bu kaltagıda konuşturmak lazım konuşmları çelişkili

  • Birol Ciplak
    Birol Ciplak 26 gün önce

    e tamam da simdi sizin ne farkiniz var . Adam pislik cezasinida cekiyor,Allah belasini versin de,sizinde bu sekilde aciklamalariniz,farkinizi gosteriyor.oyleydide nerdeydiniz simdi ye kadar.
    Allah sizede akil versin de,normale donun.

  • Nihat Yildiz
    Nihat Yildiz 26 gün önce

    Sizden gazeteci olmaz. Daha soru sormasını ve konuğunuzu rahat bırakıp konuşturmuyorsunuz.

  • Nihat Yildiz
    Nihat Yildiz 26 gün önce

    Kızın anlatmasına müsade etmiyor ki çatlak kadınlar. Bir kısa soru sorup bırakın kız konuşsun.

  • çago _t
    çago _t 26 gün önce

    2.38 sunucuların beyin yanıyor 😁😁😁

  • Selim
    Selim 26 gün önce

    Aklıma Erdal bakkal geldi. Adam belki tutamıyor kılamıyor. kılmıyor diyorsunuz hemen :)

  • levent yılmaz
    levent yılmaz 26 gün önce

    bu salak karı yürü şöhret olur gider ve çoluk çocugumuz karşısına çıkar coçuklarımızın ahlanı bozar inşallah ekranlarda fazla gözükmez gudubet

  • anesq
    anesq 26 gün önce

    Sabah ve aksam namazlarini kiliyolarmis. Yani en kisa olanlari! Zaten iki vakit kiliyolarmis onlar da en kisalari 😂😂😂

  • Adem Sonuc
    Adem Sonuc 26 gün önce +11

    Amklar siz sanki 5vakit namazkilip oructutuyosunuz.

  • Can Bakican
    Can Bakican 26 gün önce

    Arapçı tarikat ve cemaatçilerden, saltanat ve hilafet rüyası görenlerden daha çok çekeceğimiz var?

  • Irlandali
    Irlandali 26 gün önce

    Sizlerin shekli chok duzgun sanki))))) Allah hepinizin belasini versin.

  • Büşra Toprak
    Büşra Toprak 26 gün önce

    Off nasıl sunucusunuz ya siz kızı iki dk konuşturmuyosunuz ne demek istediğini anlamaya çalışıyoruz burda.

  • ey mann wo is mein auto
    ey mann wo is mein auto 26 gün önce

    Adam namaz kilmiyor anladikta sen kedicik kiliyormuydun ? Dekolteli bir ton makyaj minietekli adama resmen beni zik pozlarla reyting icinmi ne yuzundn programa katilmadinizmi

  • Mahrem Namahrem
    Mahrem Namahrem 27 gün önce

    Melisa Asli Pamukta oradaydi sonra kacmayi başardi

  • Cihangir Temirak
    Cihangir Temirak 27 gün önce +1

    adnan oktay kafir hıristiyan sapık

  • Yusuf Deniz
    Yusuf Deniz 27 gün önce

    bu ceylan da bu suçlara iştirak etmiş...fetodan sonra bu örgütün de bitirileceği bilindiğinden bu ceylanı ayırdılar bence...sorgulanmalı...

  • Özcan Erdoğan
    Özcan Erdoğan 27 gün önce

    Bu iki salak sormasını bilmiyorlar, işin ehlini bileni getirin sorsun , mahalle karıları gibi bu ne be....

  • Metsada007
    Metsada007 27 gün önce

    Cübbeliyi yakalayin Cübbeliyi, pornocu Cübbeliyi........

  • RichPlayer17 RichPlayer17

    Namaz ve oruc sizden sorulmaz, kafirler. Tek ALLAH sorguluyabilir!

  • RKS
    RKS 27 gün önce

    ARKADAŞLAR BU ŞILLIK KENDİNİ MASUM GÒSTERİYO HİÇ KONUŞMA HAKKI YOK ADNAN HOCASININ YANINA GÖNDERÎN EY DEVLET

  • RKS
    RKS 27 gün önce

    FAHİŞE KADIN AZGIN YAŞLI YAKALANMASAYDI BÖYLE ÖTMEYECEKTİN DİŞİ ŞEYTAN

  • Эльшад Шыхыев

    Imanin olsaydi Allah korkun olsaydi zaten yalan soylemezdin iftira etmezdin belliki ingiliz ajanisin

  • Эльшад Шыхыев

    Ceylan sen zaten ingiliz derin devletinin elemanisin adnan oktarin yanina yerlestirilmiwsdin

  • Эльшад Шыхыев

    Ceylan Allahtan kork ingiliz derin devletine satilmis oldugun belli

  • Alper Tastan
    Alper Tastan 27 gün önce

    Beyaz tv olmuş Kara tv birde adnani savunuyorlar

  • Salih in Yeri
    Salih in Yeri 27 gün önce

    Yıllardır durum ortada,sanki yeni mi çıktı bu adam piyasaya,salak salak muhabbetler bi sktrn gidin

  • Vefale Ezimova
    Vefale Ezimova 27 gün önce

    bu qiz iki uzluluk edir

  • Bedo Efe
    Bedo Efe 27 gün önce

    ÜÇ KAŞAR DİNDEN BAHSEDİYOR,PEZEVENKTE İÇERDE VOLTA ATIYOR YA BU İNSANLIK NEREYE GİDİYOR!!!

  • just woman
    just woman 27 gün önce

    Arkadaşlar kız boş değil hafife almayın eğitimi konuşma üslupu sunuculara 10 basıyor, aptal biri değil dikkat edin zorla tutuluyor insanlar diyor.. büyük tehditler zorlamalar var

  • Akay Fikri
    Akay Fikri 27 gün önce

    Beyaz,,sayfa..Osmancuk

  • justice
    justice 27 gün önce

    Bizim ülkede bir durumda hemen namazdan dinden bahsedilir ama ne gariptir bunu savunan çoğu insan ne namaz kılar ne camiye gider ne oruç tutar sözde konuşmasını bilir. işin içine milliyetçilik girince hemen Atatürk adını alıp İstiklal marşını bile bilmeyen insanlar gibi. Yada birisi adres sorduğunda bilmiyorum demek yerine şuradan şuraya döneceksin 100 metre ileri git sonra 50 metre geri gel camiye görünce sağa dön oradan kime sorsan gösterir gibi. bizim insanımız yeri gelir profesör olur yeri gelir hoca olur olmadı doktor olur yeri gelir polis olur olur da olur. sorsan ne iş yapıyorsun esnafım der hangi okulu bitirdin desen ilkokul terk. Turist gelir soru sorar hemen oradan atlar ben ilginizce biliyorum diye cevap olarak "ar yu sex" der. Tam numunelik bir ülke orta doğuda aynı kafa sonra ülke elden gidiyeah derler. başka ülkedeki adamlar diyordur lan bunlar çok saf şunları bir söğüçlüyelim.

  • Vusal Qurbanov
    Vusal Qurbanov 28 gün önce

    Çok şaşirdik namaz kilmayib oruç tutmamasina.hocam yapar inşallah

  • Yumi Onnanoko
    Yumi Onnanoko 28 gün önce

    ADNAN OKTARIN HAKKINDA DÜZGÜN KONUS LAN ZIRTO MASALLAH HOCAM YİNE ÇOK YAKIŞIKLI

  • medusa'nın natsu'su
    medusa'nın natsu'su 28 gün önce

    bi izin verseydiniz de kadın konuşsaydı dimi hani

  • Roza Roz
    Roza Roz 28 gün önce

    Amk orospusu adnan in altına yatarken iyidi parasın alırken iyidi

  • AYBIN TÜRK
    AYBIN TÜRK 28 gün önce

    Kadinin soyledigi lafa bak rahmani ruha sahipsin diyiyor

  • EquiN0
    EquiN0 28 gün önce

    ŞİMDİYE KADAR NİYE ÇIKIP ANLATMADIN KALTAK. YAPTIGINIZ PRİME ...........

  • Hilal
    Hilal 28 gün önce +7

    su gerizekali, asalak, esraceyda gibi sunuculari degistirin ya cok asiri seviyesiz, sevimsiz cokk iticiler ikiside cok igrencler! Rahmani nedemek ya😫 Muslumanlara kufrettiniz ! beyinsiz yalakalar!

  • diyar hejar
    diyar hejar 28 gün önce

    Orda Rahmani kizmis Adnanin yaninda seytanmis. Esek nereye gitse yine ayni esektir.

  • Samet# Uluçam
    Samet# Uluçam 28 gün önce

    -Hocam kapucino istermisiniz
    -Kapıyla ne gibi bir bağlantısı var bunun

  • Paralı Asker Katarina
    Paralı Asker Katarina 28 gün önce

    Ulan varya adam müslüman olsa size ne olmasa size ne

  • TEVHİD EHLİ BİLAL BARIŞ AKKAYA

    KÜFÜR VE ÇEŞİTLERİ

    Küfür iki çeşittir.
    1 - Büyük Küfür: Gerek inatla, gerek cehaletle, gerekse inat edenleri taklit sebebiyle Allah’ın tevhidini inkâr etmek ve rasûlünü yalanlamaktır.
    Büyük küfür insanı İslam dininden çıkarır.
    2 - Küçük küfür: Bu, insanı İslam dininden çıkartmaz. Fakat büyük günahtır.
    Büyük küfürün çeşitleri şunlardır:
    1 - Cehalet küfrü: Cehalet küfrü iki çeşittir.
    a) Basit cehalet: Bazı fetret ehlinde ve kendisine davet ulaşmayan kimselerde olduğu gibi, baştan olayı (hakkı) duymamak.
    Allah-u Teâlâ şöyle buyuruyor:
    “Küfredenlere gelince... Onlara ister (azapla) korkutarak tebliğ et, istersen hiç tebliğ etme, fark etmez. Onlar iman etmezler.” (Bakara: 6)
    Bu ayeti kerimede Allah-u Teâlâ, risaletten ve huccetin ikame edilmesinden önce kâfirlikleri belli olan bir kavimden bahsediyor. Onlardan bir kısmı kendilerine huccet ikame edildikten sonra iman etmiş, bazıları ise küfürde devam etmişlerdir.
    b) Koyu cehalet: Bu cehalet türü ise; kişinin bir şeye gerçekte olduğundan başka bir şekilde iman etmesidir.
    Böyle kimselere örnek olarak; başlangıçta İsa aleyhisselam’a iman edip daha sonra sapıtan, akideleri ve düşünceleri bozulan Hıristiyanları, onlara benzeyen fakat kendilerini İslam’a nispet edip de tâgutlara ve yıldızlara tapanları, vahdeti vücutçuları, hulul ve ittihad inancına sahip olanları, evliyalara şeyhlere tapanları ve bunlar gibi bozuk akidelere sahip olanları gösterebiliriz.

  • Aylin Çorak
    Aylin Çorak 28 gün önce

    Bırakın da kız konuşsun

  • mediiskit
    mediiskit 28 gün önce

    siz ne ayaksiniz amk. dune kadar kucaginda oturuyordunuz la?!

  • Game of Hüseyin
    Game of Hüseyin 28 gün önce

    Size ne aq

  • Shockwelle1
    Shockwelle1 28 gün önce

    yalan iftira. bir delil yok

  • Alparsln Deniz
    Alparsln Deniz 28 gün önce

    Kodumun karisi adamin o kadar parasini yedin yıllarca onuda anlat

  • BARRY BEST
    BARRY BEST 28 gün önce

    MAL YA BU ADAM !!!