500 Bin TL’lik Modifiye | Dünyada Tek

Paylaş
Ekle
  • katma 7 Haz 2019
  • Arkadaşlar merhaba, 500 Bin TL'lik modifiye yapılan Bmw M4 motorlu 228' i çektik. Dünyada tek, çok özel bir araba. Umarım keyifle izlersiniz. İyi seyirler!
    -
    Bmw ile ilgili çok özel haberler için : www.dogankabak.com.tr
    -
    Abone Olun; goo.gl/QUq1Lt
    Instagram: goo.gl/eFKPja
    Twitter: goo.gl/hDMmX5
    Facebook: goo.gl/UpVYg5
    Müzik Epidemic Sound: bit.ly/2b3Hv9A
    #bmw #bmwm4 #bmw228
  • Otomobiller ve AraçlarOtomobiller ve Araçlar

YORUMLAR • 3 616

  • Doğan Kabak
    Doğan Kabak  11 gün önce +3845

    Çok iyi değil mi ya?

    • musti mois
      musti mois Gün önce

      Dogan kabak halen söyledigimin arkasindayim sen araba kullana biliyorsun ama yüksek beygirli araba kullanamiyorsun fites atmasini bilmiyorsun.

    • Adnan Kurtoğlu
      Adnan Kurtoğlu Gün önce

      Doğan Kabak artık bi mitsubishi çek abi yeterya

    • Tunca Bilgili
      Tunca Bilgili 3 gün önce

      Kesinlikle mukemmelll

    • Yasin Aydın
      Yasin Aydın 4 gün önce

      @Doğan Kabak Abi benim boy 1.94 bu araca benim gibi uzun boylular rahat sığabilirler mi ?

    • Enes Sakallı
      Enes Sakallı 5 gün önce

      ❤️❤️❤️❤️

  • Kadir Tv3
    Kadir Tv3 2 dakika önce

    Bizde de iyi kötü var araba
    #toyota efsane kasa#

  • Lokman Güzel
    Lokman Güzel 30 dakika önce

    Abi araç satılık mı ?

  • Mert Tepebaş
    Mert Tepebaş Saatler önce

    Kulağındaki pisliği gören tek ben miyim? 🤦‍♂️

  • Elifcan Sural
    Elifcan Sural 5 saatler önce

    almanyada almayanı s*kiyolar haberi yok

  • Eray İlbay
    Eray İlbay 8 saatler önce

    Abi scirocco vidyosu gelsin

  • yusuf Bakır
    yusuf Bakır 9 saatler önce

    Aga sen bu parayı tuvalette sıcıonmu aq her şey çok pahalı iken 500 bin TL lik modofiyemi olur 😂

  • Yusif Allahverdiyev
    Yusif Allahverdiyev 9 saatler önce

    Şu kanalda niye hala BMW M3 E46 GTR MW Editions yok anlamadım

  • Gunduz Alp
    Gunduz Alp 14 saatler önce

    Bize de nasip olur inşallah

  • Mustafa Aksoy
    Mustafa Aksoy 15 saatler önce +2

    Boyle adamlarin boyle guzel arabalara binmesi hakkediyor kendim binmis gibi seviniyorum

  • Emre Kopuz
    Emre Kopuz 19 saatler önce +1

    Araba güzel sahibi güzel doğan kabak güzel sohpet güzel daha ne olsunki

  • Ayxan Aliyeff
    Ayxan Aliyeff 20 saatler önce

    530 HP Mi? Nasıl artırıldı o anlamadım

  • Enes Baskaya
    Enes Baskaya 22 saatler önce

    34 HKK 44 Malatya

  • Küçük Makinalar
    Küçük Makinalar 23 saatler önce

    Maşallah çok iyi de bu adamlar bu paraları nerden buluyor abi ben çalışıp para kazanayım diye canım çıkıyor elde var sıfır bu adamların umrunda değil dünya

  • Salih Ugurlu
    Salih Ugurlu Gün önce

    Herşey iyi güzel de hızlanırken neden dışarıdan video çekmediniz drone çekimi kullanılmalı mutlaka daha çok takipçi kazanılabilir izlemesi de daha zevkli olur fikrimce :)

  • Erkan Erçin
    Erkan Erçin Gün önce

    Doğan abi ben sağırım duyamıyorum da altyazı ekler misin videolarına acaba ?

  • Murat Oral Official
    Murat Oral Official Gün önce

    Mal ceviz :)

  • Yusuf Cenk
    Yusuf Cenk Gün önce

    Araba ne istersen yapıyo diyo o parayı bana ver bende ne istersen yaparım amk sjsmjdnddjn

  • YARGIÇ YUTUB VİDEOCU

    Harcadınıza değmiş Çakma ferrari gibi olmuş :D

  • Efe Kublay
    Efe Kublay Gün önce

    Hayırlı olsun abi allah kaza beladan korusun abi :D

  • Emir Ahmet Altun
    Emir Ahmet Altun Gün önce

    Abi araba sahibinden com da satılık

  • Ramazan gül biri
    Ramazan gül biri Gün önce

    Arabayı satsan amk o para yapmaz neyin kafasi bu. Hayirdir

  • Nihat Ahmedov
    Nihat Ahmedov Gün önce

    Abi se soyleme selam soyle

  • Muci Kargu
    Muci Kargu Gün önce

    Ya bi keredr top speed videosu cek be abi

  • ramazan dursun
    ramazan dursun Gün önce

    dogan bey uzerindeki mont ve donun markasi ve fiyatini istiyorum cok yakismis gule giy

  • Fırat Efe
    Fırat Efe Gün önce

    M5'e daha çok yakışırdı.

  • Bülent Yeşilçay
    Bülent Yeşilçay Gün önce

    Abi Maşallah Hakikaten Araca Bayıldım yaa Valla 💖💖💖💖

  • Yagizhan bedir
    Yagizhan bedir Gün önce

    Bende aracimin trigen zincirini değişecek sağlam usta ariyorum. Adamlar arabayi baştan yapıyor

  • İsa Pektaş
    İsa Pektaş Gün önce

    bmw sonuçta abi modifiyesiz bile süper ötesi. bize değil almak içine dokunmak bile hayal🤣 neyse gidem de garajdaki ladaya modifiye edeyim akü bitmediyse😂

  • MGUL Gul
    MGUL Gul 2 gün önce

    Buna bukadar para harciyacagina m2 alsan daha rahat en azindan m2 228i be amk

  • Muhammed Hasan Kargoğlu

    Sertaç abi adamdar rhino m3

  • Servus Servus
    Servus Servus 2 gün önce +1

    Arac sahibi Sen varya...
    Adamsin adam

  • Ali Donc
    Ali Donc 2 gün önce

    Mütevazi mütevazi anladık amk arabamı bakıyorsunuz kendinize kocamı?

  • GreatDuoYT
    GreatDuoYT 2 gün önce +1

    O araba bizde olsa ben arabayı kaçırırım

  • Eren Öztürk
    Eren Öztürk 2 gün önce +1

    Dakika 8:00 de dikiz ayancasındaki arkadaki bmw ile efsana ne bi görünntü ortyaya çıkıyor

  • Şahin Turan
    Şahin Turan 2 gün önce

    Maşşallah

  • Ahmet Ürüçoğlu
    Ahmet Ürüçoğlu 2 gün önce

    Arabanın kıralı m2

  • Mert BARIŞ
    Mert BARIŞ 2 gün önce

    Araç satılık,
    -GKC MOTORS- BMW M2 COMPETITION SAN MARINO BLUE F87 S55 PROJECT İlan No: 691921333 www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-gkc-motors-bmw-m2-competition-san-marino-blue-f87-s55-project-691921333/detay

  • Efe Erdem
    Efe Erdem 2 gün önce

    Video ikide bir araya girdi adam akıllı reklam izleyemedim bende 10. Dakikada videoyu kapatmaya karar verdin umarım gelecek videoda yaşamam abi

  • serkan oksuz official
    serkan oksuz official 2 gün önce +1

    Ben masaallah dedim, Allah kaza göstermesin, emeğe saygı.

  • Ahmed Lucky
    Ahmed Lucky 2 gün önce

    Mashallah

  • Davut AKAY
    Davut AKAY 2 gün önce

    araç satışa çıkacak ya tanıtım lazım :)

  • Davut AKAY
    Davut AKAY 3 gün önce

    doğan kabak ilk defa bir arabayı bu kadar çok istediğini belli ettin

  • Mertcan ARABACI
    Mertcan ARABACI 3 gün önce

    Abi senin araba videolarını izlemekten çok keyif alıyorum morel konusunda çok iyi geliyo Allahrazı olsun senden

  • ahmet dursun
    ahmet dursun 3 gün önce

    İyi de o m 4 değilki m 2

  • mustafa ke mal
    mustafa ke mal 3 gün önce

    Kolay kolay araba begenmem ama buna asık oldum 😍😍

  • pewds pewd
    pewds pewd 3 gün önce

    araç satılık mı?

  • zafer shadyzafer
    zafer shadyzafer 3 gün önce

    var işte böyle .lar

  • Bilal Kubat
    Bilal Kubat 3 gün önce

    34 HKK 44 malatyalı herhalde hemşerim

  • jakoben
    jakoben 3 gün önce

    alman arabası tavan eksoz amerikan malı ,sonra çıktık araba yaptık diyorlar sen üreteceksin sen millet yapar böyle kişler konuşmaktan başka bir şey yapamaz şaka gibi bu bir projeydi daha iyilerini yaparız diyo şaka gibi yaww

  • starlord ct
    starlord ct 3 gün önce

    NAMIK KEMAL.

  • Nái Olk
    Nái Olk 3 gün önce

    ah vergilerim nasilda guzel ucuyo

  • Bahadır Dönmez
    Bahadır Dönmez 3 gün önce

    Güzel adamlar güzel arabalara bindiler gittiler

  • Eren Arslaner
    Eren Arslaner 3 gün önce

    Doğan abi M5 video gelsin bu nolurrr

  • Yusuf Syçkn
    Yusuf Syçkn 3 gün önce

    Reis adamların lafını ağzına dıkıyorsun

  • Memduh Kilic
    Memduh Kilic 3 gün önce +1

    Bu bir çılgınlık

  • Ali Fuad ATAMAN
    Ali Fuad ATAMAN 3 gün önce

    Maşallah

  • Furkan Yiğit
    Furkan Yiğit 3 gün önce

    MaşAllah

  • Cemal Dursun
    Cemal Dursun 3 gün önce +1

    44❤️

  • Ceyhun Alkan
    Ceyhun Alkan 3 gün önce

    keske m2 alsaydjn direkt

  • Yıldırım Kaan KAYIKÇI

    Doğan abi video başında kulağındaki pisliği gözümüzden kaçtığını sanma

  • ufo 361
    ufo 361 3 gün önce

    Araba ne kadar

  • Berkay Kaplan
    Berkay Kaplan 3 gün önce

    Seramik i bırak fayans tak amk

  • ÖZGÜR ÇOMAK
    ÖZGÜR ÇOMAK 3 gün önce

    yalan yok yanında kı adamın aklı gıdıyor her zaman

  • gokhan deniz
    gokhan deniz 3 gün önce

    bu çok iyiydi :)

  • mustafa ONUS
    mustafa ONUS 3 gün önce

    Maşallah

  • Karaayaz Official
    Karaayaz Official 3 gün önce

    Huzur var

  • Neslihan Alihanoglu
    Neslihan Alihanoglu 4 gün önce

    iki modda da esp off olması şaşırtmadııı, doğan abi her zamanki gibi bu video da harika teşekkürler

  • Oguzhan Yavaş
    Oguzhan Yavaş 4 gün önce

    abi bırak şu bmw mercedesleri bitane GTR videosu çekte araba görelim :)

  • sel KA
    sel KA 4 gün önce +3

    Arabadan çok sahibine saygı duydum. Demekki hem para hem kültür hemde mütevazilik aynı yerde olabiliyor.

  • Metin Taraz
    Metin Taraz 4 gün önce

    6:33 lastikler hareket etmiyor ama araba gidiyor

  • Yusuf HD 16
    Yusuf HD 16 4 gün önce

    adamda hava %0,3 var manşallahb araba ateş ediyor az bile süper araba

  • Yusuf HD 16
    Yusuf HD 16 4 gün önce

    adam sürerken kendinden geçti :)

  • Yusuf HD 16
    Yusuf HD 16 4 gün önce

    6:21 arkada bmw olması :D

  • Miharbi Naraşab
    Miharbi Naraşab 4 gün önce

    Guzel bir inceleme olmuş tebrik ederiz ayrıca proje kusursuz son olarak para para diyorum 😁

  • Furkan Aslan
    Furkan Aslan 4 gün önce

    Doğan reis bi daha videonu açmıycam araba hariç tüm reklamları izledim amk

  • Sinan Aşıkoglu
    Sinan Aşıkoglu 4 gün önce

    Kredi Cekip Şunun Aynısından alasım Borcu Takmayıp Yoluma Devam Edesim Geldi :)

  • Murat Erdem
    Murat Erdem 4 gün önce

    Maşşalah

  • davut bilgic
    davut bilgic 4 gün önce

    maşallah

  • Ankasleo
    Ankasleo 4 gün önce

    Bu ne amk

  • Yasin GÜNEYSU
    Yasin GÜNEYSU 4 gün önce

    MAŞALLAH ve ÇOK SEVİMLİ BİR ARAÇ

  • oguzhan asan
    oguzhan asan 4 gün önce

    Sahibinde satılık 705 bin tl. Alana satana hayırlı olsun.

  • Enes Bayla
    Enes Bayla 4 gün önce

    Parayla saadet olmaz diyenler varsa bana göndersin parayı

  • Silver Fox
    Silver Fox 4 gün önce

    Güzel video, aracın sahibide herkesin yazdığı gibi mütevazi bir adam olunca daha da güzel olmuş lakin sormak istediğim mevzu şu; S55'i direk olarak iyileştirme yapılmamış düz 2 serisi şasisine koymak ne kadar sağlıklı? Beklenmedik bir anda sürücüsünü tehlikeye sokar mı bunu merak ettim. Normal 2 serisinin üzerine M2'de türlü şasi iyileştirmeleri yapıldı onunda üzerine M2 Competition'a daha da kusursuz hale getirildi ve yakın zamanda M2 CS gelecek bu 2 M2 modelinide süren ünlü isimler hep şasi övgüsü yapıyordu düz bir 2 serisi şasisinde yürüyen bu S55'lik canavarın sürekli sarıyor olması ve kasaya fazla gelen güç hissi bundan dolayıdır diye düşünüyorum.

  • Eyüp Can Uzun
    Eyüp Can Uzun 4 gün önce

    Allah kaza bela vermesin . Efsane makine çok emek çok para :D Doğan Kabak farkıyla ekranlarda

  • Mert Polat
    Mert Polat 4 gün önce

    Güzel video ama çok fazla asfalttan şikayet etmişsiniz.

  • Tamirci Bey
    Tamirci Bey 4 gün önce

    Maşallah 👏👏

  • Huzeyfe Aydınoğlu
    Huzeyfe Aydınoğlu 4 gün önce

    Doğan abi selamlar. Her video bildirimi geldiğinde anlık buradayım ve videolarından haz ve tutku alıyorum. Hiç bozmadan böyle sansasyonel işlere imza atmaya devam et abim. Bir gün inşallah eskileri yad edip bir peugeto 106 GTİ incelersin. Seviliyorsun.

  • simon simon
    simon simon 5 gün önce

    cok efendi bir arkadaş araç sahibi helal kardeşime

  • Soner Mutluer
    Soner Mutluer 5 gün önce

    4 çeker olmayan spor arabada ne biliyim...

  • Ömer Benian
    Ömer Benian 5 gün önce

    Yeni yldan bi bursa yapıp dönseymişsiniz be. Asıl test o olurdu :)

  • YILDIZ AY
    YILDIZ AY 5 gün önce

    Maşallah

  • Şakir İncesu
    Şakir İncesu 5 gün önce

    HAYALLER BMW GERCEKLER EL ARASI 😂

  • bilişim teknik
    bilişim teknik 5 gün önce

    helal olsun adam biz daha tofaş alamıyoz adam bmw ye deli para harcamış

  • Ozan Han
    Ozan Han 5 gün önce

    Adamın sesi yüzü tipi aynı Direncan (Ich bin Direncan )

  • Emre Altundaş
    Emre Altundaş 5 gün önce +1

    Belki aynı yaştayız aracın sahibiyle bilemiyorum, cebimde 50 tl para var ama zerre kıskandıysam şerefsizim. Mütevazilik işte böyle bişey, önce insan olmak gerekiyor. Allah kazasız belasız kullanmayı, daha iyilerini nasib etsin.

    • Omer Sami Celik
      Omer Sami Celik 3 gün önce

      Aynen ya bizim burada da kafede 320 yle ego kasıyo sonradan görmeler

  • REYNmen Baba
    REYNmen Baba 5 gün önce

    34 hkk 44 plakada ne var anlayan anladı

  • Erdem Ardıç
    Erdem Ardıç 5 gün önce

    Çok iyi insanlarsınız sürekli seyrediyorum videolarınızı bu alanda teksiniz ülkeye çok renk katıyorsunuz.anlamadığım bu kadar iş çıkaran arkadaşlarımız var yerli otomobil neden üretemiyoruz suda bizim neden diyemiyoruz bu kahredici.🤨

  • Gökhan Yıldırım
    Gökhan Yıldırım 5 gün önce

    Arabanın maşallahı var fakat şanslı kişi burda aracın sahibi değil araç çok şanslı bu kadar mütevazı bu kadar iyi niyetli ve tertemiz sahibi olduğu için allah kaza bela vermesin inşallah

  • Mehmet Sarı
    Mehmet Sarı 5 gün önce

    aaaaayyyyy maşşalllaaahhhh