Huawei'den ders gibi bilgisayar | Matebook X Pro

Paylaş
Ekle
  • katma 5 Ağu 2019
  • Akıllı telefon dünyasının lider isimlerinden Huawei, son birkaç yıldır dizüstü bilgisayar dünyasına da dahil olmuş durumda. Şirketin bu kadar kısa bir deneyimle ortaya koyduğu yeni nesil dizüstü bilgisayar modeli, kimi köklü bilgisayar üreticileri için adeta bir ders niteliğinde, hem tasarım hem de kutu içeriğinden yer verilen aksesuar seviyesinde, detayları bu videoda anlattık.

    Tüm teknoloji incelemeleri için kanalımıza ABONE olun ► goo.gl/Le64w3

    Web Sitemiz ► www.donanimhaber.com/

    Sosyal Medyadan da Donanım Haber'i takip edin:

    Twitter ► donanimhaber
    Facebook ► Donanimhaber.Live

    Türkiye'de teknoloji forumu denince 1999'dan beri ilk akla gelen portal donanimhaber.com'un TRclips sayfasında teknolojiyle ilgili her şeyi bulabilirsiniz.
  • Bilim ve TeknolojiBilim ve Teknoloji

YORUMLAR • 289

  • Ekrem Çakan
    Ekrem Çakan 15 gün önce

    erdi abi bize telefon oner ya boyle olmucak uygun fıyatlı el yakmasın ama :)

  • Çoban Mathı
    Çoban Mathı 26 gün önce

    Azdırın çinlileri.. Çalacak bi şey bulamadıklarında siz de tanıtacak bi şey bulamayacaksınız. Tik tok çekersiniz artık.

  • Hakan Ateş
    Hakan Ateş 27 gün önce +1

    Telefonlarda selfie kamerası yıllardır bize bakıyor ama nedense dizüstü pclerin ön kameraları insanları rahatsız ediyor. İronik.

  • Turk MAX
    Turk MAX 27 gün önce

    Bari çekilişle verseydin.

  • Kale
    Kale 27 gün önce

    Kötü laptop değil ama bu fiyata alınmaz, zaten eski model. Kafama takılan madem macbook'u kopyalıyorsunuz, neden ismini matebook koyuyorsunuz :d hasta bu çinliler. İnsanlar yanlışlıkla bunu mu alacak veya bak ne güzel çakmanı yapıyoruz mu demek istiyorlar, kafada deli sorular...

  • Alesa Fena
    Alesa Fena 27 gün önce

    Ders gibi dediğin bilgisayar macbook pro çakması

  • Erkan Öncü
    Erkan Öncü 27 gün önce

    4 5 bin lira olsa alırdım derken 13.000 lira olması.. monster’ın gözünü seveyim

  • Ekrem Gülcüoğlu
    Ekrem Gülcüoğlu 27 gün önce

    Teşekkürler

  • yakup yasin yılmaz
    yakup yasin yılmaz 28 gün önce

    Huawei fan boy oldunuz iyice sizde yaa. Şu f/p ye bunu almak için beyinsiz olmak lazım. Ne kendine özgü hayvani bi işletim sistemi var ne de donanımı. Çöp

  • Boran Kocabay
    Boran Kocabay Aylar önce

    Bmw tişört nereden bulabilirim

  • Emre toykan
    Emre toykan Aylar önce

    Videonun 5 dk sı boş geçyi ya resmen şöyle böyle olsaydı diye geçti ürünü tanıtma videosu değilmi

  • DİNÇER ÇOLAK
    DİNÇER ÇOLAK Aylar önce

    13 milyar da yani ne biliym.
    yine de video için saol emek vermişsin

  • Kadim Kultur
    Kadim Kultur Aylar önce

    huawei nin bunu 5bin TL ye satabilme kapasitesi varken neden bu şekilde giriş yapıyor

  • Metin Murat YULAFCI
    Metin Murat YULAFCI Aylar önce +1

    Hocam lpddr3 6 sene önceki TELEFONLARDA kullanılıyordu, normal bir şey gibi anlatmışsınız. Ve Low Power olması da güzel bir şey mi kötü bir şey mi kestiremedim (telefonlar için güzel tabiki ama bir bilgisayar için düşündürücü) kamera işini beğendim. O fiyata rtx 2060 lı ryzen 5 (2019) lu pc toplarım veya mi gaming notebook lara bakarım. Erdi Özyağ incelemesi olmamış bu 👎

  • Kral Gaming TR
    Kral Gaming TR Aylar önce

    Fiyati ne kadar

  • Nostromo
    Nostromo Aylar önce +1

    Neresi ders gibi bu bilgisayarın
    ? Ekran pasparlak

  • ÖMER ENEN
    ÖMER ENEN Aylar önce +1

    Tam aradığım bilgisayar demiştim 19k fiyatı görünceye kadar...

  • barbaros demirkol
    barbaros demirkol Aylar önce

    19.000-12.000 tl arasi fiyati gorunce videoyu arada durdurdum

  • KARLOS NEVİZADE
    KARLOS NEVİZADE Aylar önce +4

    abi hep apple özentisi yemin ederim bu kadar da olmaz

  • Şükrü Dellal
    Şükrü Dellal Aylar önce

    Meyve bıçağıyla açmasaydın iyiydi :)

  • Arif Alaca
    Arif Alaca Aylar önce

    Biriside bana hediye etsin be

  • Fenerli ADAM1907
    Fenerli ADAM1907 Aylar önce

    1 bin tl olsaydı alirdim

  • Fenerli ADAM1907
    Fenerli ADAM1907 Aylar önce

    Sokucam.kutu icerigine kutudaki kucuk rakamlari dahi okuyor mumtezel hiyar sikik laptopu tanit kutuna sokucam

  • Alaattin Çakıcı
    Alaattin Çakıcı Aylar önce +2

    Doğu Türkistan için birşey yapamıyoruz bari Çin markalı ürünler almayalım arkadaşlar ben alacaktım vazgeçtim olayları gördükten sonra

  • yucel ozyazgan
    yucel ozyazgan Aylar önce +2

    Parlak ekran yapmaları hata! Kendi silüetinizi ekranda görüyorsunuz. dikkat dağıtıyor ve mecburen ekran parlaklığını maksimuma getiriyorsunuz. bu ise gözler için kötü.
    dokunmatik ekran olup mat ekran olamıyor mu?
    Bu, firmalar tarafından yapılan bir GERİ ZEKALILIK. Bırakın şu parlak ekranı!

  • Tuncay Arslan
    Tuncay Arslan Aylar önce +1

    Fiyatına başta baksaydim hiç bu videoyu izlemedim

  • wayiro
    wayiro Aylar önce

    Erdi bu lapotop'u gerçekten takipçilerin için beğendiğine şerefin ve namusun üzerine yemin edermisin..kusura bakma ama huawei den para almış gibisin

  • idris demir
    idris demir Aylar önce

    fiyatına göre çöp

  • Onur Güzel
    Onur Güzel Aylar önce

    En çok merak ettiğim soruya değinilmemiş malesef. O da şu, bu tür fansız U serisi işlemcili laptoplarda soğutmaya bağlı throttling konusu büyük sorun. Bunu deneyimleme imkanınız oldu mu acaba?

  • Sabri Can YILDIRIM
    Sabri Can YILDIRIM Aylar önce +1

    GTA 5 nerde...

  • Murat Turan
    Murat Turan Aylar önce

    bu amerika huaweiyi yasatmaz

  • UngamaOgaBokata
    UngamaOgaBokata Aylar önce

    "Klavye düzeni güzel" derken biraz ezbere kaçmışsınız sanki...? yön tuşlarındaki o saçmalığı devam ettiren bir tasarım için "güzel" kelimesi asla uygun değil.

  • Afiq Mehdizadə
    Afiq Mehdizadə Aylar önce

    Asus da bi fingerprint var yemin ederim dokunur dokunmaz açıyor 1 saniye bile olmaz

  • Ertugrul Osman
    Ertugrul Osman Aylar önce +1

    Bu eski modeli. Yenisi çıktı lo

  • Ali Eftal Aslan
    Ali Eftal Aslan Aylar önce

    bir tek bu değil huawei dünyadaa bunun gibi paralı aç tasmalı köpekler sayesinde dünyaya kendini göstermeye çalışıyor bunun gibi itleri de rotschield hanedanlığının paralı köpekleri tasma altına alıp 3-5 kuruş para verip huaweiyi tanıttırıyor ne yazık ki

  • Ali Eftal Aslan
    Ali Eftal Aslan Aylar önce

    Çine helal olsun rotchieldlere helal olsun paralı köpeklerimize güzel prim verdirtiyor jkhfdjhkdf

  • Erkan Sivas
    Erkan Sivas Aylar önce +25

    Tertemiz MacBook Pro çakması olmuş

    • Freewill Official
      Freewill Official 27 gün önce

      @Ozibu BUrada Ciddi misin ? Ben de GTA serisinin devamı zannettim. Macbook larda harici ekran kartı olduğunda 15 bin tl nin üstünde fiyatı olmasıyla kıyasladım dostum.

    • Ozibu BUrada
      Ozibu BUrada 27 gün önce

      @Freewill Official Macbook oyun değil.

    • Freewill Official
      Freewill Official 29 gün önce

      Macbook Harici Ekran Kartı? MX130 150?

    • ravenCS
      ravenCS Aylar önce

      @Kaan Asf bence macbook fiyatlarına bak

  • Ahmet Çiftci
    Ahmet Çiftci Aylar önce +1

    Parmak izi kullandıkça kalibre oluyor olabilir. Benim dell xps'te ilk başta yavaş çalışyordu, kullandıkça çok hızlandı.

  • David Beckham
    David Beckham Aylar önce

    Video guzel. Bizde 99.898 ruble ( 8bin TL ) biraz ucuzmus, ortalama 3 aylık maaş. Ama burda en fazla Apple kullaniliyor, bunu alacagina apple alıyor millet.

  • Mhnhjm Jmjnjmmjm
    Mhnhjm Jmjnjmmjm Aylar önce +1

    Abi bilgisayarın adaptörünü ipad e taksam zarar verir mi tablete (15 dakikada şarj 100 olurdu)

  • Selepa
    Selepa Aylar önce

    Kulaklık ceki hay senin ingilizce hocanı kulaklık jakı de suna

  • Furkan K
    Furkan K Aylar önce +3

    2:45
    Apple o çoğaltıcıyı 500 tl ye satıyor, sizce kutudan çıkarmı Erdi bey

    • Batuhan Bilir
      Batuhan Bilir Aylar önce

      13bin tl fiyatına dahildir bence o cogaltici hahhah 😂😂

    • PhoeniX
      PhoeniX Aylar önce

      Apple elit markadır siz fakirler alın diye degil aylık gelirim net 8500 tl ağlayın

    • Furkan K
      Furkan K Aylar önce

      Emir Tuna Yazıcı
      Ben de dedim ki adamlar herşeyi paraya çevirmiş neden kutunun içinden bedavaya versinler ki

    • Emir Tuna Yazıcı
      Emir Tuna Yazıcı Aylar önce

      kutunun içinden çıksın diyo harici satılsın değil

  • Türkiye ve Bilgiler
    Türkiye ve Bilgiler Aylar önce

    Zalım

  • Türkiye ve Bilgiler
    Türkiye ve Bilgiler Aylar önce +1

    Oha 12 Nerede bin

  • Muhammed Seyyid Şaban Özüdoğru

    Şu bilgisayarı bana hediye etseniz ne güzel olurdu, ne çok sevinirdim..

  • the 999 Forms of Clairvoyance

    Kutu tasarimi bile appledan cakma lol

  • Korsan Dede
    Korsan Dede Aylar önce +1

    Cihazın fiyatı 1.100$ bazı arkadaşlar 12.999TL fiyatı olduğunu yazmış :)

    • mertcan alkan
      mertcan alkan Aylar önce

      @NetOyunHD cok iyi

    • NetOyunHD
      NetOyunHD Aylar önce

      Azərbaycan Manatı ilə 2000-2200 Manat Fln

  • Ramazan Suha Tosun
    Ramazan Suha Tosun Aylar önce +5

    Yüzde yüz appledan çakıp nasıl kaliteli bişey yapmış oluyorlar açıklayabilir misiniz?

    • Ramazan Suha Tosun
      Ramazan Suha Tosun Aylar önce

      Furkan Ata KÖKSAL furkan sen beyinsiz misin? Tuşları ekranı olmasından bahsetmiyorum abicim benim beynini kullan biraz. Adı bile matebook yüzde yüz macbook çakması bilgisayar. Sen bu boş kafayla nasıl hayatta kalıyorsun anlatsana

    • Furkan Köroğlu
      Furkan Köroğlu Aylar önce

      Furkan Ata KÖKSAL Dangalak mı sjshh😂😂 tasarım %100. apple dan alıntı

    • Furkan Ata KÖKSAL
      Furkan Ata KÖKSAL Aylar önce

      neyi apple dan çakmış danglak herif git Xmi nin leptoplarına bak onlarda öyle git monster tulpar serisinin v7 lerine vak onlarda öyle bu yeni nesil tasarım kimse kimseden çalmıyor rahat ol

  • Armagan Ben
    Armagan Ben Aylar önce

    Trackpad'in raporlama hizi ekranin raporlama hizina uymuyor. Sanki ghosting var gibi iz cikariyor. Ben ondan hic hoslanmadim. Ayrica malzeme kalistesi aluminyum gibi degil. Macbook daha kaliteli bir malzeme ve trackpad'a sahip

  • MÜKREMİN FINDIK
    MÜKREMİN FINDIK Aylar önce

    Boss.. verilmez bu paraaa bunaaa en yakin amiral telofonu al en azindan daha iyi bi keyif yasatir sanaa hic deilse yasatmasa bile cebindeki sicakligi hissettir amirall gemisi note 9 daha ozellikli yaz kalemleee kes kalemle tusuna bas ceksin fotonu farzi misal bos masraf alaninn aklinaa sasarim bu cihazi mantikli dusunmek biz insanlarin ozelligi 3 aylik maasa daha fazla ozellik 8 aylik maasaa olmeden mezar satin almak misali bos harcamadan baska bosey deil sadece ekran etki yapio gerisi faso fiso 2 binliralik cihazlardada var bu ekran celtigi

  • Mahmut Gok
    Mahmut Gok Aylar önce

    gerçekten ders gibi bilgisayar. F/P olmayan bir bilgisayar nasıl olur dersi...

  • King Gamerツ
    King Gamerツ Aylar önce

    Kucuk degilmi ya 😁

  • kaim313
    kaim313 Aylar önce

    Videonun altına müzik koydun zannettim o derece yani ses çıkıyor harikasın teşekkür ederiz sağ olun

  • KoKoR gelir
    KoKoR gelir Aylar önce

    Parmak tablası çok gereksiz büyük, yazı yazarken elimizi nereye koyacağız, tamam algılamıyor yazarken, avuç değince anlıyor ama arada aptallaşabiliyor. Bir de jak girişi uzak geldi bana ama galiba o kadar ince olunca mecburen oraya koymuşlar. Onun haricinde gayet güzel makine

  • Oyun King
    Oyun King Aylar önce

    *Yav sen Huawei sin telafon üret :)*

  • Strong Hold
    Strong Hold Aylar önce

    Hayatımda gördüğüm en kötü inceleme videosu....

  • Carl SAGAN
    Carl SAGAN Aylar önce

    Hiç güzel değil

  • uche sasuke
    uche sasuke Aylar önce

    Erdi intel logosunu sökersin oradan takılma böyle şeylere =)

  • MERT SERT
    MERT SERT Aylar önce +4

    Buna 12 vermek yerine MacBook air’e 9 verip içine windows 10 yüklemek daha mantıklı geldi bana

    • MERT SERT
      MERT SERT Aylar önce +1

      anonim osb yok yanı bunu bazı forumlarda vs maç os olmasın diye alanlar var ondan dedim tabi bende kurmam aptal gibi

    • ÖYLESİNE KAFADAN
      ÖYLESİNE KAFADAN Aylar önce

      MacBook air'a win kuracağım a ölürüm daha iyi. Kuranlarda ya patal yada deli ya MacOS işletim sistemi kadar güvenikli ve performans kadar iyi değil.

  • zahit anaç
    zahit anaç Aylar önce +1

    Çakma Apple MacBook Pro. Amerika az bile yapmış. Biraz özgün olun Çinli kardeşlerim

    • KoKoR gelir
      KoKoR gelir Aylar önce

      Yahu çakma makma, adamlar yapıyor işte, biz de yapaydık da çakma olaydı.