Emre Belözoğlu sarı kart pozisyonu.. Kime neyi yazdırıyor acaba?? Galatasaray - Başakşehir maçı

Paylaş
Ekle
  • katma 15 Nis 2018
  • Emre Belözoğlu sarı kart gördüğü pozisyonda yedek kulübesine dönüp 'bunu yazın' diyor.
    Galatasaray - Başakşehir maçı 15/04/2018
    Videoyu beğenip kanalıma abone olmayı unutmayın..
  • SporSpor

YORUMLAR • 206

  • Marco Reus
    Marco Reus Gün önce

    Amina kodumun cocumu diyo orda spiker

  • Aslı Karakaş
    Aslı Karakaş 4 gün önce

    Yaz emre bektaşoğlu bu sene şampiyon CİMBOM

  • Pelin Kanel
    Pelin Kanel 5 gün önce +1

    Şey diyo arkadaş bu sene Galatasaray şampiyon not alın diyor ♥️💛🦁

  • albatros masaka
    albatros masaka 5 gün önce

    BEN TÜRK FUTBOLUNUN YÜZKARASI BİR PİÇİYİM VOLKAN DEMİRELİDE YAZIN YANIMA DEMEK İSTİYOR.

  • Ulaş Başyiğit
    Ulaş Başyiğit 5 gün önce

    Ulan pozisyondaki faulü herkes görüyor hakem veremiyor eyyamcı oç

  • Hayat Hayati
    Hayat Hayati 5 gün önce

    futboldan anlayan,Emre'nin Türkiye'nin yetistirdigi en iyi futbol oynayan futbolcusu oldugunu bilir,
    kahvede futbol izleyipte fikir beyaninda bulunanlari tenzih ediyorum,,onlar futbol dehalari''

  • Serdar Demir
    Serdar Demir 6 gün önce

    Orosbu çocuğu resmen başakşehirin faulini vermiyor,amk Fetocu Gs,satılmış şikeci orosbuçocukları

  • Bk Kc
    Bk Kc 6 gün önce

    cem Garipoğlu sabri Sarıoğlu ananızı siksin EMRE BELÖZOĞLU!

  • mevlüt kara
    mevlüt kara 6 gün önce

    Bir Fenerbahçeli olarak şu Emre Belözoğlu ve Volkan Demirel'den nefret ediyorum.

    • mevlüt kara
      mevlüt kara 5 gün önce

      Berk Uçku sen siktir yarrağım...

    • Berk Uçku
      Berk Uçku 5 gün önce

      mevlüt kara ya hassiktir ordan.

    • mevlüt kara
      mevlüt kara 5 gün önce

      Berk Uçku fenerbahçeli olmak senin için götlük olmamaksa o zaman bunlarin şerefsiz olduğunu anlamayı gerektirir. Anlamıyorsan senin de amk...

    • Berk Uçku
      Berk Uçku 5 gün önce

      senin fenerbahçeliliğini sikeyim amın evladı.

  • Emre T
    Emre T 6 gün önce

    Yaz kizim: Galatasaray bize iki defa cakti

  • Kara Şövalye
    Kara Şövalye 6 gün önce

    Bir gs li olarak donk denayer ve bitmiş muslera ile şampiyonluk hayal

  • Kara Şövalye
    Kara Şövalye 6 gün önce

    Emre diyoki" abi hesapmi hemen geliyo abi

  • Vivİ Votit
    Vivİ Votit 6 gün önce

    O elini görünen sokarlar amk ne artisleniyon Tosun

  • captan
    captan 7 gün önce +1

    ardaya bak allahım inanamıyorum emrenin gazıyla oraya çıkmış nasıl oluyo lan bu

  • falan filan
    falan filan 7 gün önce +1

    satılık oyuncuların ruhsuz takımı... arman için oynayacaksın para için değil ruhun armayla birleşecek parayla değil...

  • Selim AKARSU
    Selim AKARSU 7 gün önce

    Yaz emre yaz , bu Galatasaray takiminin ve taraftarinin ne kadar leş olduğunu yazdır .(Galatasaraylılar kudursun , çıldırsın , ağlayıp zırlasın , ben Galatasaray gibi leş bir takımın taraftarlarına cevap vermek için uğraşamam) Ayrıca Galatasaray şikeci olduğu dümdüz ortada . Hey sen , bunu okuyan(eğer Galatasaray gibi bir leş takımı tutmuyorsan tabii ki alınma dostum) ! Yorumlarda çıldır ben senin yorumunu okuyup eğleneceğim.

  • Arslan Kahraman
    Arslan Kahraman 7 gün önce +1

    Şampiyon Galatasaray Yazdıracağız

  • HERTELDEN VİDEO HABER wpp

    Orruspu çoçugu

  • Arda Music
    Arda Music 7 gün önce

    Pozisyonda faul yok mu şimdi

  • Süreyya Paşa Dağlı
    Süreyya Paşa Dağlı 7 gün önce

    vidyonun onunda mikrofondan küfür mü ediyo adam aq dfnjfjdk

  • Enes malik Hoçanlı
    Enes malik Hoçanlı 7 gün önce

    Güzel vidrolar için abone olabilirsiniz

  • Tanju Firlar
    Tanju Firlar 7 gün önce

    Sikim kadar boyu binbir türlü huyu orusbucocugu Emre belozoglu

  • Kuku Taktaş
    Kuku Taktaş 7 gün önce

    emreye devletçi diyen fetöcü hakan şükürü ihraç etmiyen spor kulubünün taraftarları mı

  • Kuku Taktaş
    Kuku Taktaş 7 gün önce

    5-1

  • Hakan Pugar
    Hakan Pugar 7 gün önce

    Başı bastika ama akbile

  • Berke Kaya
    Berke Kaya 7 gün önce +1

    Yazın diyor Galatasaray hepimizi üst üste koyup şampiyon oluyor

  • kimdir ?
    kimdir ? 7 gün önce

    Kime yazdırıyor biliyormusun ? Neyse burda söylenmez başımız belaya girmesin

  • Yiğit
    Yiğit 7 gün önce

    FETULLAHÇI IT BU EMRE KİM KORUYORSA ARTIK

    • Kuku Taktaş
      Kuku Taktaş 7 gün önce

      Yiğit Siz koruyonuz fetöcü hakan şükürü üyelikten atmayan spor k.

  • Hasan Başkan
    Hasan Başkan 7 gün önce

    Ayıp ama arkadaşlar, ben de galatasarlıyım, ama ne kadar kötü de olsa, bir insana milyonların önünde hakaret etmek hiç doğru değil. onunda ailesi var sizden utanıyorum.

  • demirelizo
    demirelizo 7 gün önce

    Spiker amınakodum başakşehirlileri mı diyor akskdjdmmf

  • *[Anıl]_ BaHadr
    *[Anıl]_ BaHadr 7 gün önce

    Yaz diyo ibne Galatasaray yı yaz diyo fedöcü diye

  • Hamza Avcı
    Hamza Avcı 7 gün önce

    şampiyon cimbom

  • Yusuf Bty
    Yusuf Bty 7 gün önce

    Yaz kizim iki adet gol sahada iki tane enayi ahahahahhaha olum gote giren semsiye acilmaz emre kopegi adami boyle yaparlar ababah

  • 4 kuzen
    4 kuzen 7 gün önce

    Gomis 30 golu gececek yazdir

  • Tolga Yıldırım
    Tolga Yıldırım 7 gün önce

    Orospu çocuğu denilince akla gelen ilk isim şekil a da

  • Enis Çağdavul
    Enis Çağdavul 7 gün önce

    Arkadaslar bazilari işi kaşarliga vuruyo emre nin yazdirdigi siyasetciler gibi mevzuyu farkli yere cekiyo dikkatli olalim.ulen modeller burda konu faul mu degil mi felan degil.pozisyon faul da olabilir onu yartsmiyorz bizim ve tum turkiye nin zoruna giden o harekettir.bizi bitrdiniz bee.ne hallere koydunuz bu devran birgün döner Allah in izniyle

  • Eren Durmus
    Eren Durmus 7 gün önce +1

    Dünyanın başka neresinde hakeme atar yapar gibi el kaldırılır ve oyundan atılmaz?Türk hakemleri çok mal emreyi direk atması lazım

  • Emin Isgenderli
    Emin Isgenderli 7 gün önce +2

    Yazin yazin cimbom 21 ci şampiyonluga gidiyor

  • Harun Altındag
    Harun Altındag 8 gün önce

    ŞAMPİYON GALATASARAY yaz diyor

  • Aydın Yasin
    Aydın Yasin 8 gün önce +1

    Emre belözoğlu Türk Futbol Tarihinin gördüğü en karakter yoksunu futbolcu bozuntusudur.

  • KAHRAMAN TÜRKLER
    KAHRAMAN TÜRKLER 8 gün önce +1

    4 yıldızı olmayan yorum yapmasın ciddiye almiyoruz

  • Tayfun Alhan
    Tayfun Alhan 8 gün önce

    Bu emre tam amma tam bi serefsizdir arda icin yazik amma o kadar elestiriliyor

  • Faki Ekici
    Faki Ekici 8 gün önce +5

    Besiktasliyim ama galatasaray taraftarlari resmen emreyi kudurtmus, kafayi yemis garibim

  • Orhun Demir
    Orhun Demir 8 gün önce +1

    .... Saray anlıyan anladı

    • Selim Tozan
      Selim Tozan 7 gün önce

      Piçler emreyı kötülüyor
      Bende FENERBAHÇEliyım

  • Jhonny SİNS
    Jhonny SİNS 8 gün önce

    Orospu cocugu emre

  • ali acar
    ali acar 8 gün önce +2

    bi Türk atasözün de derki
    sikim kadar boyu
    türlü türlü huyu
    orusbu cocugu
    emre belezoglu..

  • Türk Osmanli
    Türk Osmanli 8 gün önce

    Emre karının amına koyim orospunun dogurdugu

  • Berk Berko
    Berk Berko 8 gün önce +1

    "Șampiyon Galatasaray yaziniz" diyor yavșak

  • Efe Günen
    Efe Günen 8 gün önce +1

    Çağırın Melo'yu

  • Michael Scofield
    Michael Scofield 8 gün önce

    Dua edin Fenere bu skor yarıyor yazdırıyor ;))

  • ÖMR ALN
    ÖMR ALN 8 gün önce

    Oo değilde, yayıncı kuruluş bu yayın işini braksın bu adam bu işi yapsın :):) :) ADAMDA NE KAMERA VAR BEE

  • Sefa Önder
    Sefa Önder 8 gün önce +2

    İki gol biri acılı olsun

    • Pereira Z
      Pereira Z 7 gün önce

      Sefa Önder reiz sezon bası adamlar size 4 maclık yiyeceginiz golü tek macta attı .d

  • Veysel İşler
    Veysel İşler 8 gün önce

    Kebapçıda hesabı fatoş terime yazdırıyoo büyük kaptan EMRE

  • Gokmen Boz
    Gokmen Boz 8 gün önce +1

    Yazin beyler yazin 2-0 cimbom kazandi 😁😁😂😂

  • aynur güneş
    aynur güneş 8 gün önce

    Yine bir galata saray farkı şu taraftar kimde var helalllll size aslan parçaları 2. O muhteşemmmmmmmm👏👏👏👏👏🙌🙌🙌👑👑👑💕💕💕💕💕💕💟

  • TheR3kt
    TheR3kt 8 gün önce

    Yaz bunları yaz son hafta göreceğiz şampiyonu ( Şampiyonluk geliyor inan )

  • Emre keta
    Emre keta 8 gün önce

    TFF Yİ ARKASINA ALAN 6SARAY

  • oyuncu kata
    oyuncu kata 8 gün önce

    Gs kudurun lan babanız emre

  • Cem Yaman
    Cem Yaman 8 gün önce

    Ateş olsa düştüğü yeri bile yakmaz Emre vitaminsizi

  • hızlı ve moruk
    hızlı ve moruk 8 gün önce

    Oros çocuğu cimbom

    • Amorti 96
      Amorti 96 8 gün önce

      CIMBOMUN YARRRANI YALA, SIKILMIS SIKECI SAHTEKERLER !

  • Елдар Султанов

    Adama orospu ç. Dedikçe seviniyor. Emre piçi gs uraşma

  • Orkun Kavalcı
    Orkun Kavalcı 8 gün önce

    Sondaki küfür şampiyonluk heycanının yanan bir meşalesi 💛❤️

  • Adidas Fun
    Adidas Fun 8 gün önce

    fetosaray bosuna degnmiyor 0:31 iyi bakin hakeme görerek devam diyor gs yi yildizi alinmali 4cusu hep boyle kazandilar kendileri bire demistir faul diye pozusion

  • Ahmet K
    Ahmet K 8 gün önce

    Bu cocuklari harcadilar Valla bu basin OLSUN gs OLSUN gercekten yazik simdi daha iyi anliyorum turkiyede uzun yasa kadar futbol oynayamassin bu Belli aslinda tr gelmiyceklerdi ama iste gs arkadaslar yazik ediyorsunuz sizdeki hirs hic saglikli degil sizinde ananiz baciniz var kufretmeyin ÖNCE kendinize bakin

  • 0187562943 0
    0187562943 0 8 gün önce

    türk futbolunun geldiği içler acısı durumdur. burda konuyu sulandırmışsınız, farkındamısınız bu hareketin ne anlama geldiğini? türk futbolu için ve bizler için ne demek olduğu? uyanın artık şu uykudan körmüsünüz adam ne yapıyor gözünüzün önünde. o mu utanmalı biz mi

  • Aykut Yıldırım
    Aykut Yıldırım 8 gün önce

    Adebayorun pozisyonuda gerçekten faul aq adam delirmekte haklı hakem resmen eyyam yapıyor başakşehiri doğramış

  • FUTBOL PLAYER
    FUTBOL PLAYER 8 gün önce

    Olum bu emre 4 mactta 4 sari karrti var cezalanmiyo ne oluyo lan ??

  • Kıng Blast fiveteen
    Kıng Blast fiveteen 8 gün önce +2

    Cem Garipoglu
    Sabri Sarıoğlu
    ananızı siksin
    Emre Belözoğlu

  • Cekic Kuzey
    Cekic Kuzey 8 gün önce

    Ben orospu cocuguyum yazin bunu diyor.Ne diyecek sirtini iktidara dayamis takimin kaptani olarak hakemi yazin diyor kizaga cektirecek hakemi pic.Bir bjk li olarak galatasarayi ve muthis taraftarini tebrik ederim.Hepimiz Mustafa Kemal'in Askerleriyiz.Iktidara sirtini dayamis basaksehire iyi kapak oldu tabi bascalanada.Bak bu gs bjk fb varya bu uc takimda canakkale ruhu ve milli mucadele ruhu var teyyos ve yavsaklari bunu iyi bilin sizin gibi arap gotu yalayicilari degiliz.Satacak bi sey kalmadi simdide ormanlari satiyo serefsizler.

  • çağlar çağlar
    çağlar çağlar 8 gün önce

    EMRE adamdır. 37 yaşında oynadığı futbolu kıskanmayın.

  • Serdar Tokman
    Serdar Tokman 8 gün önce +8

    Benim et dürüm soğansiz olsun diyor üstüne yazsınlar .)

  • Nurullah Bal
    Nurullah Bal 8 gün önce +2

    Yaz yaz marianonun golünü yaz diyor:)))

  • U K
    U K 8 gün önce +1

    Emre baban keşke halıya boşalaymış gerçi halıyada yazık aq

  • zamazingo
    zamazingo 8 gün önce

    kime yazdıracak arkasındaki klüp başkanına

  • Del Piero
    Del Piero 8 gün önce

    Cemaatciydi eskiden..hakan, arif, hakan ünsal vs.... gibi..

  • ozkan altinkaymak
    ozkan altinkaymak 8 gün önce +11

    ŞAMPİYON GALATASARAY yazın diyor ne diyecek ;)

  • Murad murad
    Murad murad 8 gün önce

    Amına kodugum gs si... İbneler takımınızda Türk yokki hakemle konussun gavur olmussunuz

  • Ayduran Çatıkkaş
    Ayduran Çatıkkaş 8 gün önce +9

    Kucağına oturduğu kodamanlara yazın diyor oç. Ya nasıl bir insansın gslı bjkli herkes sana sövüyor. Milli takımda bile küfür yemiş adamsın bırak da Türk futbolu bi pislikten kurtulsun kredi borcun mu var amk 40 yaşına geldin hala oynuyon

    • Ayduran Çatıkkaş
      Ayduran Çatıkkaş 8 gün önce

      Ahmet Dagistan niye sövüyon şimdi anası sikişmiş baban mı zoruna mı gitti kahpe eniği bacısını siktiğim gece gece götüne kısmetmi arıyon orospu eniği

    • Ahmet Dagistan
      Ahmet Dagistan 8 gün önce

      Ayduran Çatıkkaş milli takım en iyi oyuncusu o senin gibi sikik değil

  • Suleyman Aktan
    Suleyman Aktan 8 gün önce

    Anasini sikenlere fis yaziyo.

  • 1OL -
    1OL - 8 gün önce +32

    Galatasaray 2 RTE 0
    Yaz bunuda yaz

    • Meryem Dabak
      Meryem Dabak 7 gün önce

      1OL - kardeş tayyipi koruyomusum gibi algilanmasin ama devlet kuluplerin (fb,bjk,gs,ts) vergilerini silmiyor olsa varya real anlamda kepenkleri indirir batar giderler.

    • Yusuf Demir
      Yusuf Demir 8 gün önce +1

      1OL - kardeş sporu siyasete karıştırmak sence de biraz saçma değil mi

    • Savas Savas
      Savas Savas 8 gün önce

      1OL - la sizi erdoganmi sikti amk

    • BEN ASGARDİA.
      BEN ASGARDİA. 8 gün önce

      1OL - salak Salak konuşma kılıçdaroğlu gibi yollarda pkkyla adalet aramıyo

    • Yusuf Che
      Yusuf Che 8 gün önce

      Deadpool Game boy bi kes yanma mk

  • reşit bogenç
    reşit bogenç 8 gün önce +3

    dekont yazın dıyor sonrada mac heyecanı deyıp ozur diler.olgunlasmadı gitti,

  • Tomar Geaming
    Tomar Geaming 8 gün önce

    kudurtmatik on :D adamsın Emre

  • Tomar Geaming
    Tomar Geaming 8 gün önce

    yazın bu şikeleri diyor

  • konfucyus g.
    konfucyus g. 8 gün önce +26

    alem taraftar görsün. baskı böyle yapılır

  • KAHRAMAN TÜRKLER
    KAHRAMAN TÜRKLER 8 gün önce +13

    GALATASARAY ı satanı bizde satariz

    • Garip Kont
      Garip Kont 8 gün önce

      orhun demir kudurması gereken biz değil sizsiniz amk fakirleri,siz en son ne zaman şl gördünüz amk??? 3 yıldızlı piçler sizi :)

    • Orhun Demir
      Orhun Demir 8 gün önce

      Kudurun

    • sessiz adam
      sessiz adam 8 gün önce

      KAHRAMAN TÜRKLER kardeş yanlışın var GALATASARAY SATILIK DEĞİL

  • çirkin-korkak
    çirkin-korkak 8 gün önce +33

    emre türk futbol tarihinin en karektersiz oyuncusudur

    • çirkin-korkak
      çirkin-korkak 8 gün önce

      adidas fun . ne alakası var

    • çirkin-korkak
      çirkin-korkak 8 gün önce

      ahmet dagistan . sana ne oldu sen niye üzerine alındın ki

    • cem
      cem 8 gün önce

      Ahmet Dagistan sende en büyük kavesesisin

    • Ahmet Dagistan
      Ahmet Dagistan 8 gün önce

      Sen de dünyananin gelmiş geçmiş en büyük şerefsizisin

    • cem
      cem 8 gün önce

      anani amuda kaldirip sikim sikik

  • Hüseyin Gül
    Hüseyin Gül 8 gün önce +1

    Tam bir piç

  • Okan GÜL
    Okan GÜL 8 gün önce

    Ula iyi sikmiş sizi yorumlar bkıyomda gmtünüz tavana vurmul aq dönekleri 5 yıl önce arda diye ölüyodunuz simtimün piçleri sizi ananızı sikicez az kaldı bekleyin aq totoşları

  • zikrullah karaağaç
    zikrullah karaağaç 8 gün önce

    Çok adi ve şimarik piçsin BABANİZ GALATASARAY 🌟🌟🌟🌟

  • Majin Brock Blanco 0,000001 por ciento

    Bu yorumlardan ancak ahlaksizliginizi ortaya koyyursunuz. Turk Futbolu berbattir....

  • emre efetürk
    emre efetürk 8 gün önce

    Cem garipoğlu Sabri sarıoğlu
    ANANIZI SİKSİN EMRE BELÖZOĞLU EMRE BELÖZOĞLU!!!

  • Emrah Ciftci
    Emrah Ciftci 8 gün önce +2

    Hayitmda bunun kadar orospu cocugu gormedim amk ugrassan boyle bi pic dunyaya gelmes

    • Emrah Ciftci
      Emrah Ciftci 6 gün önce

      Halil Korkmaz anani gotunden bi sikerim ne emre kurtara bilir ne baban amina kodugumun gotten cikmasi seni o orospu cocugunun adam olmadigini cumle alem bilio amina kodugumun pici avukatlığını yapmak sanami dustu picin enigi

    • Halil Korkmaz
      Halil Korkmaz 6 gün önce

      Emrah Ciftci baban Bellli ki çok uğramış senin gibi piç bit velet dünyaya gelmiş.

    • Cihan Doruk
      Cihan Doruk 8 gün önce

      Emrah Ciftci aynennn

  • Cesur Sardoğan
    Cesur Sardoğan 8 gün önce +18

    Seref tribununde oturan mhk baskanina bu hakemi yaz diyor yani hakemin meslegi bir daha mac yonetip yonetememisi emre gibi bi picin elinde ve ülke futbolunun dustugu haller gozler onune seriliyor zaten tupcunun tff nin basina gecmesiyle basladi bu olaylar bizde stada git urun al onu yap bunu yap

    • Erdoğan Cesur
      Erdoğan Cesur 5 gün önce

      Tomar Geaming .Lan amk gayrimeşru çocuğu sen ibnebahceli sin amk siktir git sülale ce o orospu çocuğu nun köpeği olun.

    • Tomar Geaming
      Tomar Geaming 6 gün önce

      Erdoğan Cesur kudurun aq emre hepinizi teker teker...... Anladınız

    • Tomar Geaming
      Tomar Geaming 6 gün önce

      Volkan Cansiz annemi karıştırma cansız orospu çocuğu

    • Erdoğan Cesur
      Erdoğan Cesur 6 gün önce

      Tomar Geaming .Siktir git amk Emre adam olsa şerefli olsa Galatasaraya bir maçta 7 gol atsa birşey demem severim iyi futbolcu derim amk adam şerefsiz in önde gideni tarabzonspora neler yaptı bilmiyor musun zokoraya ırkçılık yaptı Galatasaray maçında ilk dkkada Milan Baroş u sakatladı ibnebahce Milan Baroş tan korkuyor du o zaman da amk git ötede oyna git o ibne ye sakso çekmeye devam et sen.

    • Volkan Cansiz
      Volkan Cansiz 6 gün önce

      tomar sen cok yalamıssın belli bıkmıssında heralde baskalarına yala dicek kadar bence annene ikram etmelisin bu taşşak yalama ikramını dsajkash :D :D: D: DD

  • Alev bilinmez
    Alev bilinmez 8 gün önce +2

    senin gibi ibine görmedim cüce emre😡😡😡

  • is.depalma
    is.depalma 8 gün önce +4

    yaz diyor, hakemin faturasini kesecez diyor, yani tehdit ediyor, Mafya terörü otoyol katili piç emre

  • Unal Emrullah
    Unal Emrullah 8 gün önce +12

    Yaz bi kenara ben piçim diyor.

  • hrnmus67 musluer
    hrnmus67 musluer 8 gün önce +9

    Ulan senelerdir milli formayı giydin Galatasaray da Hagi sayesinde piştin sen orospu çocuğusun bu ne çirkefsin amanakodumun oğlu ulan karşıma hiç denk gelmiyon hele bi gelde sana adamlığı öğreteyim gavvat

    • İsmail Benli
      İsmail Benli 5 gün önce

      hrnmus67 musluer söylediklerinin doğru da hagiden çirkef likte bin tane emre çıkar göz göre göre hakemin yüzüne tükürürdü küfrederdi kart bile görmezdi bunuda söyle istersen))

  • adem1983 gs1905
    adem1983 gs1905 8 gün önce +12

    seni feribotta bjkli bi taraftar sikiyodu zor kurtuldunn
    denk gelmiyomu sana yoldaa taraftar kafanı gözünü kırsın

  • Ahmet Kadi
    Ahmet Kadi 8 gün önce +2

    evde bostan salataligi kalmamış iki kilo onu yazdırıyor sahte kabadayi kafadan sakat zavallı

  • Çetin ÖZÇOBAN
    Çetin ÖZÇOBAN 8 gün önce +31

    Siyaset böyle her boka karışırsa sarı kart gören bile amcasına koşar