Kadın 75. Bölüm 2. Fragmanı

Paylaş
Ekle
  • katma 5 Ara 2019
  • Kadın 75. Bölüm 2. Fragmanı Yayında Hemen İzle!
    Kadın dizisi resmi youtube kanalı: goo.gl/6YXaGx
    Oyuncular:
    Özge Özpirinçci
    Bennu Yıldırımlar
    Seray Kaya
    Feyyaz Duman
    Gökçe Eyüboğlu
    Ahmet Rıfat Şungar
    Tuğçe Altuğ
    Fatma Hümeyra Akbay
    Pınar Çağlar Gençtürk
    Kübra Süzgün
    Ali Semi Sefil
    Şerif Erol
    #kadın #medyapım #kadındizisi
  • EğlenceEğlence

YORUMLAR • 1 014

  • rimie ramroum
    rimie ramroum Aylar önce +1

    I LOVE YOU😇😇😇

  • Mariam & D
    Mariam & D Aylar önce

    Ka

  • Sinem Çam
    Sinem Çam Aylar önce

    Hayalmis sarılmaları

  • Canan Yilmaz
    Canan Yilmaz Aylar önce

    Yok bugunku bolum guzeldi ama ardaya uzuldum o satilmis ne ya onu geri verin sumuklu babasina

  • şule yüksel
    şule yüksel Aylar önce

    1 saat reklam veriyolar gelecek bölümün fragmanını izleyin diye fragmanlarda basit ve önemsiz yerlerden çıkıyor. Bn reklamları izlemiyorum değişiyorum kanalı bu yüzden 😃 size de tavsiyem bu 12 15 te acın izleyip kapayın derim

  • yasin demir
    yasin demir Aylar önce

    Şirin olmasa dizi olmaz heralde kötülükte master kadın.

  • Kerem Akman
    Kerem Akman Aylar önce

    Sarp yeni diziye geçmek istedi. Öldürdüler dizide mecbur hesapta olan bi şey değildi. Senaryoyu da o çıktığı için yeniden yazdılar boka sardı saçmalıcak biraz böyle

  • Ceren
    Ceren Aylar önce

    Ya Cemle bahar olsun cem artık iyi biri olsun
    Ama bence cem iyi biri sadece eski kötü bir anısı var hatta belkide bahara herşeyi anlatacak ağlayarak
    Bi hayal kurun bahar cem e sarılacak vs vs

  • Demet Gülmüş
    Demet Gülmüş Aylar önce

    Ceyda da olmasa izlenmez

  • Demet Gülmüş
    Demet Gülmüş Aylar önce

    Bahar da yollu oldu çıktı. Ne mide bulandırıcı geçen bolumlerde arifi umursamayip kocasına sarılıyordu şimdi kocası oldu arife sariliyo. Toplumu iyice bozun

  • Vito Andoloni Carleone

    Şirinnn iki kollu iki bacaklı kıvırcık kafalı şeytan 👿

  • Ögeday Sarubatur
    Ögeday Sarubatur Aylar önce

    Bence bu Bahar artık ölsün mutlu son.

  • Salpi Sefilian
    Salpi Sefilian Aylar önce

    Why they didn’t continue the bolums

  • RONIA
    RONIA Aylar önce

    HİÇ İZLEYEMEDİĞİM, KABAK TADINDA, BİR KÖTÜLÜK VE ACITASYON DİZİSİ....DAHA BİTMEDİ Mİ YA....KİMLER İZLİYOR MERAK ETTİM.....

  • guner turkan
    guner turkan Aylar önce

    😳😳ooo şirin ilk tefa enişte seviyo. çok şaşırdım. yay kafa😬😬

  • Siyah Evren
    Siyah Evren Aylar önce

    Şirin çıkar şu peruğu kafandan hiç olmamış

  • Kemal HIŞIM
    Kemal HIŞIM Aylar önce

    Ey dizi izleyicileri, Sarp çikali bilmem kaç 40 olmuş, dahaneyin derdindesiniz..! 😎

  • G G
    G G Aylar önce

    Bahar boyundan daldı hadi bakalım. 😌

  • dilara d
    dilara d Aylar önce

    Kusacağım artık sana bahar

  • Du ni
    Du ni Aylar önce

    Tfuuuu agzina tükürim bahar

  • Sibel Kaya
    Sibel Kaya Aylar önce

    Hastanede Sarp için kafiyi yiyen bahar değil miydi?bune şimdi senarist kafayı yedi herhal

  • Guleser Tekin
    Guleser Tekin Aylar önce

    Bu kadin sarpla opusup koklasmiyomuydu hastanede smdi niye tekrar arifci oldu anlamadim

  • Cengizhan KÖSE
    Cengizhan KÖSE Aylar önce

    Bu hafta arif ölecek ve bahar arifin babası yusufla çıkacak

  • ben bir kediyim
    ben bir kediyim Aylar önce +1

    yav ArBah ArBah dediniz ArBah oldu şimdi "Sorp ololo no kodor oldo yovos Bohor" diyorsunuz. Hani senarist sesimizi duysun diyordunuz ? Duydu işte neyini beğenmediniz ? Tamam Bahar'ın yaptığı şey kötü fakat ne istiyorsunuz ben anlamıyorum ki . ArBah olması için Sarp'ın olması lazım sanki.Ama yeter artık ya Bahar'dan çok siz döneksiniz...

  • Gülcan Bozkurt
    Gülcan Bozkurt Aylar önce

    Sarpın kemikleri sızlamıştır

  • مسلسلات تركية

    Arif ve bahar💑💏

  • مسلسلات تركية

    1,300😍😍😍

  • مسلسلات تركية

    😍😍😍😍😍😍😍😍

  • İpek Cansu
    İpek Cansu Aylar önce

    Ögghh yani ya arif niye ölmüyor cidden gitsin şu diziden ya bahar ve Arif ne abi

  • Salih AYDİN
    Salih AYDİN Aylar önce +1

    Sarp gitti ya artik rahat rahat sevinin mutlu olun Bahar senden nefret ediyorum Sarp keșke senin yerine Arif ölseydi

  • luz mery zambrano
    luz mery zambrano Aylar önce

    😠😠😠😭😭

  • dutzydi
    dutzydi Aylar önce

    Where can I find this series with English subtitles?

  • Özlem Ç.
    Özlem Ç. Aylar önce +1

    Rezil ettiniz diziyi rezillll yazık ilk sezondaki bahara halbuki gozler dolu dolu izlerdik madem sarpı öldurecektiniz sarpi diriltmeseydiniz ben seneryaoyu yazsam bin kat daha guzel yazardim bin kat daha iyi izlenirdi be

  • aysel Alkhazova
    aysel Alkhazova Aylar önce

    Bu seryalın zibilini cxarıblar

  • mert tkmr dede
    mert tkmr dede Aylar önce +1

    Allah aşkına arif sende yüz verme bahara sarp varken hastanede yüzüne bakmıyordu

  • Mikro Mikro
    Mikro Mikro Aylar önce

    Onceden de Arif bahrclylm

  • baran piliç
    baran piliç Aylar önce +1

    Ya burada saçma sapan yorumlar yapanlar var niye sarpla barıştı ozaman diyenler kadın kocası öldü biliyordu ve her normal insanda oldugu gibi yeniden sevdi sevdiği kişide arifi zaten arifi severken kocasının yaşadığını bilmiyordu. Sarp piyasaya çıktı bahar gerçekleri öğrendi ve çocuklarının babası olan önceden sevdiği adamla biraraya geldi. Ama sarp öldü ve arifi zaten seviyordu tabi arife sarılabilir biraraya gelebilir çünkü arif iyi bir insan baharı seviyor. Ve baharında ona duyguları var napsın sarp öldü diye mezaramı girsin onunla.

  • Deniz Keskin
    Deniz Keskin Aylar önce

    Ulan bahar diyemedin mi ha ona da mi goz diktin sirin die

  • Resad Haciyev
    Resad Haciyev Aylar önce

    Su baharın gercek yuzunu gormeden oldunya sarp izledigim gecelerin haqqi haram olsun senarist

  • Just Ulker
    Just Ulker Aylar önce

    senaristlerin gonlu genish herhalde Bahar gah sarp diye oluyor bitior gah arif bu ne lan tek eslilk bitti mi tarih oldu

  • Kadriye Gündüz
    Kadriye Gündüz Aylar önce

    Şirinin saçları niye öyle 😂😂

  • Frex
    Frex Aylar önce +4

    Diziyi bırakalı çok oldu sağol senarist 🤦🏻‍♀️

  • Fatma Alp
    Fatma Alp Aylar önce

    Bahar sende bi koca bulamadın he bi arif bi sarp simdi yeni saçmalık cem

  • Ngg Lord
    Ngg Lord Aylar önce

    Kanalıma destek takip lütfen

  • Beyaz Melek
    Beyaz Melek Aylar önce

    Bence dizinin adı GİT GEL ARİF olaymış

  • Hasan Çırak
    Hasan Çırak Aylar önce

    Valla eyşanı geçtin bahar,bu bir kadına yakışmaz ki be kardeşim.En azından dizide yansıtılmasın.Bence

  • beste sade
    beste sade Aylar önce +1

    Ya gerçekten bu diziden gina geldi artik, madem bahar arifi seviyordu da , niye hastanede sarp'a sarılıp döndü. Bu baharı da anlamak zor olan gene Arife oldu ...

  • sila sayar
    sila sayar Aylar önce

    Vay ölenin haline vay

  • Cigdem Erkan
    Cigdem Erkan Aylar önce +2

    Rakı ve balık gibisiniz Arif ❤️Bahar

  • Sayyora Bakhodirova
    Sayyora Bakhodirova Aylar önce

    Niye her kes Bahari suçluyor ? Sarp Bahar ve çocuklarini öldu zannedib Pirilla evlenib çocuk yapmadimi ?

  • Efe Efe
    Efe Efe Aylar önce +1

    Suat
    Sarp
    Satılmış
    Ssssssss....

  • wiesy.
    wiesy. Aylar önce

    Eskiden Arifle Baharı yakıştırırdım, ama Bahar Sarp'ı affetti falan işte Bahardan öyle soğudum ki asla ısınamam, zaten gıcık bir karakter oldu bayağı. Arif çok daha iyilerine layık diyeceğim tek şey bu.

    • wiesy.
      wiesy. Aylar önce

      Bu nasıl cümle...

    • wiesy.
      wiesy. Aylar önce

      sözelim de efsanedir...

  • Kevser Balcı
    Kevser Balcı Aylar önce

    Dizi başlayalı iki sene oldu ama hikeyede zaman ilerlemedi kolaylıkla zaman atlaması yapabilirdiniz Sarpın ölümünün üzerinden zaman geçmiş olurdu bu şekilde Bahar ve Arifin tekrar birlikte olması daha kabullenilir olurdu. Ben bahar ve arifin birlikte olmasını istedim iki sezon ama şu son sezon çok çekilmez ve mantıksız gidiyor izleyemiyorum

  • nurgül korkmaz
    nurgül korkmaz Aylar önce

    Ne kızı veririm ne dünürü küstürürüm, bunlarınkisi. Bi sarp bir arif... Bu böyle sonsuzaaaa kadaaaar gideer.

  • blue woman
    blue woman Aylar önce

    Bahar seninde ne yaptığın belli değil

  • İrem Nur
    İrem Nur Aylar önce

    Allahınızı seviyorsanız şu diziyi artık final yaptırın iyice saçmaladı bahar

  • Zeynep Polat
    Zeynep Polat Aylar önce

    Neden Arif yaa sinirlerim bozuldu şu anda Sarp ölmeseydi ne yapacaktın acaba.Bu Arif'te ammada gurursuz çıktı.Ya Sarp geldiğinde nasıl Sarpla öpüp koklaşıyorlardı bunları ne zaman unuttun Arif bey.Bunu yapmıyızcaktınız bu ne diziden soğudum valla

  • John Will
    John Will Aylar önce

    Herkes;Bahar ya Sarp ile yada kimsesiz.
    Yapımcı;bAhAr ArİfLe OlSuN?!

  • Şeref Bekir Aşkın
    Şeref Bekir Aşkın Aylar önce

    Ben ünlü birisine nasil ulaşabilirim derdimi kime anlatabilirim ?

  • masmavituna
    masmavituna Aylar önce

    ben baharın yerinde olsam şirinin ceme enişte demesine itiraz etmez, bilakis bu yanılgıyı devam ettirirdim ki şirin ceme sarsın, bu mücadelede kim kaybederse kaybetsin, bahar kazançlı çıkar.