DOLARDA HEDEF KAÇ LİRA? | MURAT MURATOĞLU

Paylaş
Ekle
  • katma 10 Haz 2019
  • DOLARDA HEDEF KAÇ LİRA? | MURAT MURATOĞLU
    Gerçekçi analizlerle; Hükumetin dolar hedefi kaç lira? Vatandaşın dolar hedefi kaç lira?
    Yabancılar raporlarında kaç lirayı hedefliyorlar? Piyasaların dengeleneceği dolar fiyatı kaç lira?
    Doları neden baskılanıyor? Ne kadar daha sürer? Doların gerileme sebepleri ne? Daha düşer mi? Buradan yükselişe geçer mi?
    Kur hareketlerinde Amerika ile Türkiye ilişkileri ne kadar etkili?
    Ne değişti? Gerçekten en kötüsü geride mi kaldı? Neler olabilir? Kaça düşebilir? Nereye çıkabilir? Daha düşer mi? Buradan yükselişe geçer mi?
    Sözcü Gazetesi yazarı Murat Muratoğlu'nun yorumları ile bütün soruların cevaplar...
    Ve çok daha fazlası...

YORUMLAR • 418

  • Ahmet Şahin
    Ahmet Şahin Aylar önce

    Noldu, ağır hüsran dedim diyorum sokaktan birini çevir bu youtuber ekonomistlerden daha isabetsiz yorum yapamaz

  • ahmet kağan
    ahmet kağan Aylar önce

    Sözcü'nün borozanı hiç bir teknik veri vermeden KONUŞUYOR

  • Çiçek Ak
    Çiçek Ak 2 aylar önce

    Arka plan kişinin karakterini ve beyin yapisi dūşūnce temelidir🤗ne eylenceli bir park😆

  • Mehmet Fatih Durgun
    Mehmet Fatih Durgun 2 aylar önce

    Tebrikler vudeonu sonuna kadar izlettirenlerdensin

  • gürkan mode
    gürkan mode 2 aylar önce

    görüşleriniz için içtenlikle teşekkürler Murat Bey her platformdan takip ediyorum başarılar

  • SARUMAN SARUHAN
    SARUMAN SARUHAN 3 aylar önce

    YOZDİL'in ekonomist hali..Çok iyi. Bilal oğlanın bile anlayabileceği şekilde anlatıyor.

  • etkinmedikal etkinmedikal

    Tek kelime ile harika videolar teşekkürler

  • enis buldanlıoğlu
    enis buldanlıoğlu 3 aylar önce

    yayınlanma tarihi neden yok

  • Kaan Dervis
    Kaan Dervis 3 aylar önce

    katılıyorum genç sana, bugün 4 de olsa şaşırmam 9 da olsa, çünkü serbest piyasa belirlemiyo doları. emlak da aynı , bugün arz talep dengelense 5 te birine düşer ev fiyatları, tutuyorlar.. bakalım nereye kadar, görücez..

  • bombermann !
    bombermann ! 3 aylar önce

    Murat bey , yorumlarınızı keyifle dinliyorum. Umarım yurtdışındaki doktoramı bitirince karşılıklı tartışma yaparız

  • emre yildiz
    emre yildiz 3 aylar önce

    Hocam anlatimlariniz çok iyi Tebrikler supersiniz gerçekten ☺👍👍👍👍👏👏👏

  • Munir Kebir
    Munir Kebir 3 aylar önce

    MakinLI TÜFEK GİBİ ARDI arası kesilmeden konuşmakla ekonomi ve finans konuları anlaşılmaz.Verdiğiniz bilgiler çok değerli,not alma ihtiyacı duyuyorum ama hakgetire....

  • erkay ensoner
    erkay ensoner 3 aylar önce

    Onların doları var bizim allahimiz var bir ufleriz bir dua okuruz ABD çarpılır elimize düşer.

  • İbrahim İsrail
    İbrahim İsrail 3 aylar önce

    Dolar olarak en fazla alacaklı olan ülke Çin borç vermiş hata abd bile borçlu ! Ve diyorki istersen rubel yuan geri öde :)
    abd ne B.. yiyecek ?

  • suraylar
    suraylar 3 aylar önce +1

    Bu dolari Venezuelladaki gibi ucurmayi isteyen, son bir yilda yarim kat arttirtan, Turkiyeye daha da fazla yaptirim yaparim diyerek TEHTID eden Turkiyeyi yok etmeyi isteyen kimdir: #diktatorUSA

  • feylasof
    feylasof 3 aylar önce

    S400 kesin geliyor. Sana güvendim dolar aldım. Hani 8 olacaktı. Orta parmak önemli. Sakın bu videoyu kaldırma da çapın belli olsun

    • Ahmet Temel
      Ahmet Temel 3 aylar önce

      S400 un gelmesi doları patlatır

  • ZAFER AKGÜL
    ZAFER AKGÜL 3 aylar önce

    Seni 100 bin yapacaaağaz...

  • onur şen
    onur şen 3 aylar önce

    Sizi normalde yazılarınızı kanallara çıktığınızda izliyodum ama youtube kanalınızı şimdi gördüm kanalınızı ilk defa izleyen biri olarak video fazla kurgu ve yapmacık geldi.

  • Prince De Gaunes
    Prince De Gaunes 3 aylar önce

    keşke bir tane para birimi olsa

  • Gökhan
    Gökhan 3 aylar önce +1

    Hikaye anlatıyor
    Takibi bırakıyorum.

  • Serkan Umutlu
    Serkan Umutlu 3 aylar önce

    Kardeşim biz anlıyoruz da biraz daha salağa anlatır gibi anlatabilir misin. Malum kafalar uçmuş kendi çıkarına birşey olmadığı takdirde ülkedeki olan biteni umursamayan insanlar var

  • Esat Sucuk
    Esat Sucuk 3 aylar önce

    Es 400 leri bizim kiler aldık diyor peki bir vazgeçme olursa biz halk olarak devlete nasıl güvenecez o kadar rest çek abd ye sonra da almıyorum de peki vazgeçtik diyelim Rusya ne der bu işe oda var karışık bir durum

  • Ekrem Çolak
    Ekrem Çolak 3 aylar önce

    1 dolar bir lira yaw HocAm yani eski parayla 1 milyon 🤪

  • Ekrem Çolak
    Ekrem Çolak 3 aylar önce

    Yaw bocam 1 dolar 1 lira yani eski parayla 1 milyon yaw

  • ilker yıldırım
    ilker yıldırım 3 aylar önce +5

    Selçuk Geçer'e göre 50kat daha gerçekçi yorumlarınız ve vatansever bir yaklaşımınız var.

  • mehmet öz
    mehmet öz 3 aylar önce

    ak sıgırlara gelde anlat

  • Murat Akın
    Murat Akın 3 aylar önce

    Abd bize dolar sokarsa ki sokuyor, o S-400 ler ABD'nin de dötüne sokulacak aga hiç kıvranmayın amerikancılar...S-400 ü kurduk mu ABD bize yalvaracak ki hava sahanda uçak uçurayım diye, küçük düşünüyorsunuz.

  • cemalomer ozkan
    cemalomer ozkan 3 aylar önce

    Murat bey kardeşim ağzına sağlık. Para şeffaflık netlik ve gerçeklik ister tıpkı senin bize açık ve net, akla mantığa uygun açıklamaların gibi. Ama bir de damat ferit'e bakıyorum ciddiyetten uzak dalga geçer gibi hiç umrunda değil memleket.

  • Ahmet Hakan Çelebi
    Ahmet Hakan Çelebi 3 aylar önce

    Üretim olmayan bir ülkede hükümet bile dolarla bir şeyler yapıyorsa bende basarım paramı dolara. Göz göre göre kaybedecek değiliz.

  • M. Salih KAHRAMAN
    M. Salih KAHRAMAN 3 aylar önce

    supersin

  • Ertugrul Seker
    Ertugrul Seker 3 aylar önce

    çok konuşup hiç bişey anlatmamak

  • oğuz BLC
    oğuz BLC 3 aylar önce

    Ekonomik gidişata bakarsak bütün parmakların senkronize ve hızlı bir gelişiyle yüksek bir patlama ile kulağımızda büyük bir çınlamayla sonuçlanacak...

  • Ufuk YILDIRIM
    Ufuk YILDIRIM 3 aylar önce

    1994 ve 2000 yıllarında bir kazık yedim bir daha dolarla iş yaparsam 3 olsun almayın gardaş dolar almayın sizde ben gibi kazıklanmayın

    • Ahmet Temel
      Ahmet Temel 3 aylar önce

      Niye Kaziklandin ki dolar arttı o arada.

  • Ali Kenan Yigit
    Ali Kenan Yigit 3 aylar önce

    9:40 ben 5.80 den aldım 33k. 6.23 gördüm satmadım. miksen satmam. CDS ler anasının gözü, adam 1 cümle ile seçim yeniletti, neye güveniceksin bu ülkede ? ahırdan farkı yok şuan. ETS turun sahibini turizm bakanı, damadını ekonomi bakanı yaparsan bi bok yiyemezsin. iyice içine sıçtılar artık. 7 lirayı görmeden bozmayacam. ülkede %26 enflasyon var. adam 55 bin maaşını 75 bine çıkardı. lan zaten ekmek elden su gölden, sarayın var, hiçbir masrafın yok. 75 bin TL maaş helal olsun. mikile mikile öğrenicek millet. çünkü eğitim yok, eğitim olsa böyle olmazdı zaten.

  • Yasin Kahriman
    Yasin Kahriman 3 aylar önce

    100 Şeref’ine ilk 10 kişiye 1 er dolar

  • Cengiz Koç
    Cengiz Koç 3 aylar önce

    Murat beycim baş parmak hep havada 😂 bu bir işaret mi?

  • Yılmaz Ç
    Yılmaz Ç 3 aylar önce

    Abi dolar firlicak dedin şimdi de dolar için hedef rakam nedir diyorsun anlayamadık reis

  • issiz ada fm
    issiz ada fm 3 aylar önce

    Helallin var koçummmmmmm..Harikasın yaaa

  • Tarık Günersel
    Tarık Günersel 3 aylar önce

    Yaşayın :)

  • Engin şahan
    Engin şahan 3 aylar önce

    Merkez bankası çaktırmadan para basarak .. tüm dolarları alabilirmi ? ekonomiiden hiç anlamadığım için sordum ? olur mu acaba....

  • Oğuzhan Fırat
    Oğuzhan Fırat 3 aylar önce

    trclips.com/video/kLNZ5LodiMg/video.html Buna benzemiş kesip birleştirmen :D

  • Yavuz Özkan
    Yavuz Özkan 3 aylar önce +2

    Yerli malı Araba yapamıyoruz Telefon yapamıyoruz tamam zor ama yerli kıyafet de mi yapamıyoruz o kadar mı kotuyuz LC Waikiki bı tişört olmuş 100 TL.

  • Tredır Matrix
    Tredır Matrix 3 aylar önce +1

    BANA GÖRE BUKADAR KARABULUT BUKADAR HABER AKIŞI ÜLKEDEKİ HERŞEYİN BUKADAR BOKA SARMASI..BU DOLARIN HERSENE..BİR BUÇUK..2 LİRA ÜZERİNE KOYAR..ZATEN BUGÜNE KADARDA HEP BÖYLE OLMUŞTUR..BİRDE AKP BU ÜLKENİN VE BU MİLLETİN TEPESİNE ÇÖKTÜYÜ SÜRECE BU DOLAR HERZAMAN UÇAR GİDER...GÜVENİN OLMADIĞI YERDEN PARA HERZAMAN KAÇAR..

  • Figen Işık
    Figen Işık 3 aylar önce

    Sizi dinlerken ben yoruldum masallah

  • gunhan türkmen
    gunhan türkmen 3 aylar önce +1

    muratcım evi satıp dolara bagladın işallah... akıl bedava.. doların bir kısmı ile al sana çok lazım gibi.... 1 yıl sonra bu sayfayı tekrar ziyaret etmiş olucam... sende bak... sonra yazışalım öptüm byyyyy

  • Dark Lynx
    Dark Lynx 3 aylar önce +6

    Abi , Arkaplan çok mozaik, Sana odaklanamıyoruz. Daha düz ama şık bi background bulmalısın 👍...😏

  • Çağatay Şen
    Çağatay Şen 3 aylar önce

    Adam telefondan bizi videoya kayıt ediyor arkadaslar oyuna gelmeyin :)

  • sedatya sarıcy
    sedatya sarıcy 3 aylar önce

    Demirbank Lenistırları bile tokatlıyordu .Sen Reis kim milyon milyar sen hayırdır bi parmak hareketi ile Alohomora falan sekil yapıyor adamlara :)

  • Nilgün Çakır
    Nilgün Çakır 3 aylar önce

    Murat bey iyi günler.
    Dolar alış ve dolar satış fiyatı bazen birbirine çok yakın bazende birbirine çok uzak oluyor. İki durumdada ne anlamamız gerekiyor. İzah ederseniz çok sevinirim.teşekkürler.

  • Hasan Errturk
    Hasan Errturk 3 aylar önce

    Aynen dediğin gibi sünger gibisin, açıklamasını kendin yap

  • melih kara
    melih kara 3 aylar önce +2

    Dünyanın hiç bir yerinde bizim ülkedeki hainler gibi dolar reklamı yapmaz böyle dolar reklamı yapsa başak ülkede o adamın sülalesini.... Ederler bu ülkede bukadar serefsiz olduktan sonra dolar 10 değil 20 olur

  • Enes Başar
    Enes Başar 3 aylar önce

    Dolarda hedef 2023 😂😂

  • M Tahir Kucuk
    M Tahir Kucuk 3 aylar önce +1

    İyice cıvıtmaya başladın bir dediğin bir dediğinle çelişiyor

  • Murat ESMEN
    Murat ESMEN 3 aylar önce

    TÜMÜNÜZÜN YORUMLARI AYNI...S-400 ALINIRSA DOLAR UÇAR ALINMAZ İSE DÜŞER DİYORSUNUZ...NET BİR ŞEY DİYEBİLENE RASTLAMADIM..S-400 ALINACAK MI ANLAŞMAYA GÖRE ALINACAK...HALA İNANAMIYORSANIZ VE ALINMADIĞINDA DA IMF NİN KUCAĞINDA İSEK DOLAR HİÇ DÜŞMEYECEK DEMEKTİR...BENİM GİBİ NET OLAMIYOR MUSUNUZ...BEN YANILABİLİRİM...O ZAMAN ÖZÜR DİLERİM...SİZ DE O KADAR YİĞİTLİK YOK KARDEŞİM...TOPUNUZ AYNISINIZ...DİNLEDİĞİME DEĞMEDİ..BİR ŞEY ÖĞRENEMEDİM...ZAMANI İSRAF ETTİM...

  • Galip
    Galip 3 aylar önce +7

    Geçen sene 7-8-9-10 söylerken insanları 6.70 ten ters bıraktırdın. Şuanda kaçan faizi de düşünürsen %40 zararda bu insanlar. Manipülatörsün !

    • Galip
      Galip 3 aylar önce

      @Erman Dinlemedim zaten geçen sene ekimde 6.50 deyken çıktım dolardan.
      Manipülasyon suçtur. Spekülasyon değildir. İkisi arasındaki farkı bilmediğini tahmin ediyorum.

    • Erman
      Erman 3 aylar önce

      1. manipülasyon suç değildir.
      2. dinlemeyeydin. senin aklın yok mu?
      :D

  • Bimpoşedi
    Bimpoşedi 3 aylar önce

    On milyar milyor satgattrilyon

  • TS - Rex
    TS - Rex 3 aylar önce

    En az 10 TL moruq

  • Uktam Xamrayev
    Uktam Xamrayev 3 aylar önce

    Merhabalar iyi akşamlar kocam Ban şöyle demek istiyorum çok könişmiyorum kisaçik bir ailede çocuk annesi hemde babasini dediğini yapmasa unin kelejeği yöktur devlette öyle ben millete sesleniyorum kelecegimiz için buyuklerimiz ne derse uni yapmamiz lazim buykler yangliş söylemezler

  • TARIK ATAV
    TARIK ATAV 3 aylar önce

    Dolar sert dusucek, altin alin guvenli liman

  • mustafa cihan akyol
    mustafa cihan akyol 3 aylar önce

    Ekonomi yazarlarının yazdıklarından derlemeler hepsi.