ENGİNCAN VUR KAÇ 2018

Paylaş
Ekle

YORUMLAR • 266

  • alayına isyan
    alayına isyan 2 gün önce +1

    T*K t*K yokken dinlerdik biz abimizi!! Adam gibi adam Engin abiiiii

  • bebekler efn
    bebekler efn 3 gün önce +1

    Angaralılar +1 sesine saglık abımm

  • Yalçın Akdaş
    Yalçın Akdaş 7 gün önce +1

    Hani Çok Seviyordun
    Ayrılık Yok Diyordun
    Ta En Başından Beri
    Sevmeyi Bilmiyordun
    Sana Göre Aşk Oyun Saklambaç
    Bana Göre Her Derde İlaç
    Nerde Leyla Mecnunlar
    Şimdi Aşklar Hep Vur Kaç

    Ne Sanıyon Kendini
    Belli Ettin Rengini
    Senin Gibilerden Çok
    Çabuk Bulursun Dengini

    Sana Göre Aşk Oyun Saklambaç
    Bana Göre Her Derde İlaç
    Nerde Leyla Mecnunlar
    Şimdi Aşklar Hep Vur Kaç
    Düşmem Artık Peşine
    Baksın Artık İşine
    Seninim Diyenlerin
    Hastayım Gidişine

    Sana Göre Aşk Oyun Saklambaç
    Bana Göre Her Derde İlaç
    Nerde Leyla Mecnunlar
    Şimdi Aşklar Hep Vur Kaç

  • Uğur Üçüncü
    Uğur Üçüncü 7 gün önce +1

    Azına salĩk

  • CRAYZ DREM
    CRAYZ DREM 7 gün önce +1

    vay sese gel hacım

  • kış gülü batmaz güneş

    👍👍👍👍👍

  • Eda Nurr akbaş
    Eda Nurr akbaş 8 gün önce +1

    ♥♥♥♥♥♥

  • Kızlar Zamanı
    Kızlar Zamanı 8 gün önce +1

    Sana göre aşk oyun saklambaç

  • CRAYZ DREM
    CRAYZ DREM 9 gün önce +1

    sesine kurban

  • Semanur Aktaş
    Semanur Aktaş 10 gün önce +1

    başarılarının devamını dilerim çok güzel söylediğin parçalar 👍👍👍 İyki varsın ankaralı engincan seviyoruz seni

  • Halim Akbaş
    Halim Akbaş 11 gün önce +1

    Hani çok seviyordun ayrılık yok diyordun engincan abi

  • kışla lı 15
    kışla lı 15 12 gün önce +1

    Tik tok cu bebeler yokken biz engin can abimizleydik reklama ihtiyacı yok bazıları gibi 😉

  • Ender Çevik
    Ender Çevik 13 gün önce +2

    HELAL ABİM ANGARA ÇAMLIDERE

  • Baba Bro
    Baba Bro 16 gün önce +1

    Ankaradan selamlar

  • HAYDAR REİS
    HAYDAR REİS 16 gün önce +3

    dayım sen adamsın

  • dünya
    dünya 18 gün önce +1

    NE SANIYON KENDİNİ
    BELLİ ETTİN RENGİNİ
    SENİN GİBİLERDEN ÇOK ÇABUK BULUN DENGİNİ
    NEDEN SEVMİYON ENGİNİ :D
    HEP SEVİYON ZENGİNİ

  • Koray Sevinç
    Koray Sevinç 21 gün önce +1

    Nerde eski sevgiler simdi oldu hep vur gac

  • kadir akbaş
    kadir akbaş 23 gün önce +2

    Hayırlı olsun engincan abi 100 000 abone olmuş hayırlı olsun

  • MUHAMMED ALİ ÇELİK
    MUHAMMED ALİ ÇELİK 23 gün önce

    Dayi gelecen demi düğüne..

  • Özlem Çelebi
    Özlem Çelebi 23 gün önce +1

    🌹 Müziğin Hakkını veren Adam Hayranim Sana 💋. Senin müziklerinle senle yaşıyorum 💕🌹 Aşığım sanaa

  • Fikret Guvenir
    Fikret Guvenir 24 gün önce +1

    Adamin dibiiiiiii

  • TrolcU! BaBa!
    TrolcU! BaBa! 24 gün önce +2

    İlk Defa Reyna Yok

  • TrolcU! BaBa!
    TrolcU! BaBa! 24 gün önce +3

    Engin Abi Bu Yorumu Okuyorsan Kalp Atarmısın Nerde Eski Sevgiler Şimdi Oldu Hep Vur Kaç

  • OYUN GİRDABI
    OYUN GİRDABI 26 gün önce +1

    adamsın be adam abi

  • Halim Akbaş
    Halim Akbaş 27 gün önce +1

    Ankara akyurttan selamlar

  • Halim Akbaş
    Halim Akbaş 27 gün önce +1

    Engincan Kral diyenler +1

  • davut sivri
    davut sivri 28 gün önce +1

    Varooollll😎

  • Melisa Gürbüz
    Melisa Gürbüz 29 gün önce +1

    Ağzına sağlık efsane olmuş 💥

  • Ertan Sen
    Ertan Sen 29 gün önce +1

    Dün dostlar da resim çektiren çocuhu abi. Hani paşa dedin

  • Ertan Sen
    Ertan Sen Aylar önce +1

    İç kimse engincan abibim yarerini tutamZ

  • bboylallo
    bboylallo Aylar önce +1

    Tiktok'dan gelmeyin la biz burda iyyiz siz gidin kum da oynayın ;) kalitemizi düşürmeyin :)

  • Can Fidan HD
    Can Fidan HD Aylar önce +1

    Adamsınn abiii

  • Özlem Kılınç
    Özlem Kılınç Aylar önce +1

    Tüm şarkiların mi on numara olur ya helal olsun sanaaa muhtesemmmmmm

  • Özbaş Music
    Özbaş Music Aylar önce +2

    ADAMSIN ABİ

  • Muhammet Noyan
    Muhammet Noyan Aylar önce +2

    Angarada tek 😉😁

  • Nazmiye Nur Kızılbuga
    Nazmiye Nur Kızılbuga Aylar önce +2

    Ağzına yüreğine sağlık muhteşem 💣❤

  • Orhan Yılmaz
    Orhan Yılmaz Aylar önce +1

    bi trabzonlu olarak tek favorimsin engincan mutlaka karşılacaz inşallah saygılarımla

  • SOY ICHBIN IAM Я BEN BATUHAN

    Sınıfta ankarslı arkadaşın mırıldanması ile gelenler

  • Burak Arayıcı
    Burak Arayıcı Aylar önce +1

    Her şey yakışıyo abime ❤❤❤❤🔫

  • V D
    V D Aylar önce +2

    V.Ayperi D 🌸
    SÜPERRRRRRR! ⭐
    Engin Can ⭐
    Yüreğine, Sağlık.👏 👏 👍

  • bahis devi
    bahis devi Aylar önce +1

    En güzeli vur kaç

  • bahis devi
    bahis devi Aylar önce +3

    Adamı zorla pavyoncu yaparsın mk

  • Ozan Iyidogan
    Ozan Iyidogan Aylar önce +1

    Sana gore aşk saklambaç reiss

  • yunus emre bütün
    yunus emre bütün Aylar önce +1

    Sen oynama söyle yeter angaralı

  • oğuzhan Akman
    oğuzhan Akman Aylar önce +1

    Hani çok seviyordun,
    Ayrılık yok diyordun,
    Taaaa en başından beri sevmeyi bilmiyordun...
    Hani çok seviyordun
    ,
    Ayrılık yok diyordun
    ,
    Taaaa en başından beri sevmeyi bilmiyordun...
    Sana göre aşk oyun saklanbaç ,
    Bana göre her derde ilaç.
    Nerde eski sevgiler, şimdi oldu hep vur kaç...
    Sana göre aşk oyun saklanbaç ,
    Bana göre her derde ilaç.
    Nerde eski sevgiler, şimdi oldu hep vur kaç...
    Ne sanıyooonn kendini, belli ettin rengini
    Senin gibilerinden çokkkk çabuk bulun dengini...
    Ne sanıyooonn kendini, belli ettin rengini
    Senin gibilerinden çokkkk çabuk bulun dengini...
    Sana göre aşk oyun saklanbaç ,
    Bana göre her derde ilaç.
    Nerde eski sevgiler ??? Şimdi oldu hep vur kaç...
    Sana göre aşk oyun saklanbaç ,
    Bana göre her derde ilaç.
    Nerde eski sevgiler ??? Şimdi oldu hep vur kaç...

  • Berkay Kutluca
    Berkay Kutluca Aylar önce

    vur kaç cok haklı bir kızı evin gibi sevmen ve o evin genel ev çıkması bravo

  • muharrem kemeç
    muharrem kemeç Aylar önce +1

    Adam Adam

  • Enes Yaman
    Enes Yaman Aylar önce +2

    Hiç bir yerden gelmedik zaten Reynadaydık

  • Ferdi Gülü
    Ferdi Gülü Aylar önce +1

    Abi menajerinin numarasını alabilirmiyim ?

  • ahmet alakus
    ahmet alakus Aylar önce +3

    NERDE ESKİ SEVGİLER ŞİMDİ OLDU HEP VUR KAÇ

  • ömer kurt
    ömer kurt Aylar önce +2

    Sana göre aşk oyun saklanbaç bana göre her derde ilaç

  • ömer kurt
    ömer kurt Aylar önce +1

    Helaaal

  • Oğuzhan Mathers
    Oğuzhan Mathers Aylar önce +3

    Hiç bi yerden gelemeyipte angaralı olanlar ?

  • ömer kurt
    ömer kurt Aylar önce +2

    Bu fake mı kendu mü engincanın hehehe

  • Eray Karaca
    Eray Karaca Aylar önce +1

    1 Mn da uyandırın

  • mehmet kaya
    mehmet kaya Aylar önce +1

    Günlük doz alımını yapalim

  • berin Öztürk
    berin Öztürk Aylar önce +2

    abim etlikte mi oturyosun cevapla lütfen seni görür gibi oldum ama emin olamadım

  • batuhan ümit
    batuhan ümit Aylar önce +1

    Vay

  • Ertan Sen
    Ertan Sen Aylar önce +1

    Ankarada gelenler

  • ömer kurt
    ömer kurt Aylar önce +1

    Süper sölüyo on numara on

  • mehmet kaya
    mehmet kaya Aylar önce +1

    Angara

  • ali kara
    ali kara Aylar önce

    hız 2 de dinleyince çokkomik

  • Murat Özşahin
    Murat Özşahin Aylar önce +2

    Bağımlıyız gar-daş hastasıyız ENGİNCAN ❤✔

  • Murat Özşahin
    Murat Özşahin Aylar önce +2

    Vayy beaa Reis Atarda Dinlenmezmi? Bizede Dinlemek Düşer... Müthiş ❤ Her Zamanki Gibi 😉

  • OYUN DÜNYASİ
    OYUN DÜNYASİ Aylar önce +3

    》KRAL ADAMSIN 《♥️♥️♥️♥️

  • Furkan TEMİZ
    Furkan TEMİZ Aylar önce +2

    Adamsin dayiiimmm😉😎

  • ALİ KÖK
    ALİ KÖK Aylar önce +3

    SÜPER böyle devam

  • Bekir Sarı
    Bekir Sarı Aylar önce +1

    yürübe abi

  • Gul Tezol
    Gul Tezol Aylar önce +1

    Sözlümle hayran olduğumuz adam ❤ Bir tek seni dinlemesine izin veriyorum 😍 Ben bile bayılıyorum

  • Vatan sevdalısı
    Vatan sevdalısı Aylar önce +1

    Gurban olduğumun Angarası havası temiz insanı sıcak müzikleri vazgeçilmez ee daha ne olsun Aşkın adı 🌹ANGARA🌹

  • Rose RoSse
    Rose RoSse Aylar önce +5

    Bu adama bayiliyorum yaaaa❤️❤️❤️❤️

  • Memet Can
    Memet Can Aylar önce +1

    sesin mükemel abi 👏

  • Volkan Keskin
    Volkan Keskin Aylar önce +1

    Nerede eski sevgiler şimdi oldu hep vur-kaç 😉😉

  • dgnkkr
    dgnkkr Aylar önce +1

    Abi çok isterdim seni canlı dinlemeyi çok isterdim yanında olmayı çok isterdim seninle içmeyi para biriktiriyorum biriktirdiğimde ilk işim seni canlı dinlemek olucak gençliğimin en güzel çağı senin şarkılarınla geçiyorrr izmirliyim uşak Üniversitesinde okuyorum selamlar.

  • Albay Bozkurt
    Albay Bozkurt Aylar önce +2

    Yeni buldum bidahada bırakmam
    🙂

  • murat İri
    murat İri Aylar önce +2

    Adamsın engincan abi sesine yüreğine sağlık yola devam👌👌

  • Y.C.Ç.
    Y.C.Ç. Aylar önce +1

    CANIM ABİM BE AĞZINA SAĞLIK SEVİYORUZ SENİ

  • Selcuk Akbay
    Selcuk Akbay Aylar önce +1

    Agzina yuregine emegine saglik rabbim yolunu bahtini isini gucunu rast getirsin kardesim

  • Börü
    Börü Aylar önce +44

    TikTok'dan gelen ergenlerden öncede dinliyorduk Engincan abiyi

  • Burcu Kasarli
    Burcu Kasarli Aylar önce +1

    Asik oldum valla sana ben🙄

  • Selamet Tanrıverdi
    Selamet Tanrıverdi 2 aylar önce +2

    Bir hayal, tek başına kurulduğu vakit sadece bir hayaldir. Birlikte kurulduğu vakit bir gerçekliktir.

  • Eyüp Alın
    Eyüp Alın 2 aylar önce +2

    Keçiören etlikten polatlı pursaklar sille ve ulusa selamlar sana göre aşk oyun saklambaç bana göre her derde ilaç abim ağzını sağlık ankaralı siveni sevsinler

  • Murat Ozbek
    Murat Ozbek 2 aylar önce +1

    Günümüz aşkları temsili

  • ƅ є ɲ  ʛ ʅ ơ ƅ ʌ ʅ ɪ̇ ɱ

    efsane olmuş abi ankaralılara selamlar

  • Ahmet Fındık
    Ahmet Fındık 2 aylar önce +1

    Ankara bebesi nolacak buda diğerleri gibi 10....numara

  • Done Dogan
    Done Dogan 2 aylar önce +1

    Aynen abi nerde eski sevgiler hep sahte hep sahte

  • ceren ahıshalı
    ceren ahıshalı 2 aylar önce +1

    Bu adamın sesini niye çok seviyorum ya 😂

  • Eda Aktaş
    Eda Aktaş 2 aylar önce +1

    Sanırım aşık oldum ben aq xkdjdkd

  • Eda Aktaş
    Eda Aktaş 2 aylar önce +1

    Bayılıyorum ya bu sese 😘😘

  • Sena Gökhan
    Sena Gökhan 2 aylar önce +2

    Düğünümü sen çal engincan kral 😅🎈

  • Utku Taş
    Utku Taş 2 aylar önce +3

    Mükemmel bi ses 👌❤

  • t G
    t G 2 aylar önce +2

    Ses tellerine kurban olurum senin ya❤❤😊👍

  • Ahmet Pehlivan
    Ahmet Pehlivan 2 aylar önce +1

    helal baba sana

  • Mehmet Acar
    Mehmet Acar 2 aylar önce +1

    Bu şarkıyı Günde 10 doz alıyorum damardan :))

  • Asuman Aygun
    Asuman Aygun 2 aylar önce +7

    Ne ses ya harika etkiliyor böyle müzik yok muhtesem

  • Naile Sungurlu
    Naile Sungurlu 2 aylar önce +1

    Yaaa bu ses bu şarkı çok süper bişi sar sar dinlemekten bıkmadım

  • HAMZA UFUK KOL
    HAMZA UFUK KOL 2 aylar önce +1

    Efsane abim 😀😀

  • Mesut Inanmesut
    Mesut Inanmesut 2 aylar önce +1

    Gerçekten ankara havalarıni hiç dinlemedim 😆 şimdi araba neredeyse full time engin bey çalıyor. Çok harika soyluyor

  • hasan dumlupınar
    hasan dumlupınar 2 aylar önce +3

    AŞK OYUN SAKLAMBAÇ