Modern Türkiye’nin Sonu: Beyin Göçü Hakkında 10 Gerçek

Paylaş
Ekle

YORUMLAR • 9 466

  • Hüseyin
    Hüseyin 7 saatler önce

    Herkesin farketmedigi şey ise siyasetçilerin bilerek ülkeyi bu hale getirdikleridir. Kısacası ne kadar koyun düşünceli insan o kadar para, saltanat.

  • Kralın Krallığı
    Kralın Krallığı Gün önce

    +:Abi bu Türkiye ne zaman gelişmiş ülke olacak?
    -:Birileri onlara köprü yapmanın devletin lütfu değil görevi olduğunu öğrettiği zaman

  • Süleyman Başaran
    Süleyman Başaran 3 gün önce

    En önemlisi; ülkemizin yol geçen hanına dönmesi ve ülkenin gerçek sahiblerine daha az değer verilmesinden doğan ; Karışıklık ve GÜVENSİZLİK.

  • Ad Soyad
    Ad Soyad 5 gün önce

    8:55 Çin'in coğrafi şekli bu şekilde değil bu ABD nin haritadaki şekli.

  • müzeyyen ışık aydemir

    Her şeyin başlangıcı, kökü ve özü eğitim... Ama bizde yok

  • Beyhan Gül
    Beyhan Gül 6 gün önce +1

    Yabanci dilin ogrenilmemesi gerektigini soyledinya gozumde bittin

  • Kimdir
    Kimdir 6 gün önce

    Geçmişte Avrupa'da kalifiye olmayan sadece düz iş gücü için göç etmiş Türkler vardı şimdi öyle mi ? Avrupa'da 6 ay içerisinde görmediğim kadar zeki,eğitimli Türk gördüm.

  • ÇAĞATAY Öz
    ÇAĞATAY Öz 8 gün önce

    Gerçek bir hizmet

  • sedat ak
    sedat ak 9 gün önce

    Gezipakına destek veren milyonlarca gence çapulcular denmesi beyin göçünü acaba yüzde kaç etkilemiştir?
    Otobuslere panolara verilen zarar miktarmi daha fazla
    Beyin göçüne zorlanan insan kaybimi daha fazla zarardir?

  • Mehmet Bekir
    Mehmet Bekir 10 gün önce

    9:00 da Çin amerika sınırlarına sahip bir yanlışlık var

  • Tacettin Oruç
    Tacettin Oruç 11 gün önce

    Bugün sistem bu göçü tersine çeviremez.

  • Indi haji
    Indi haji 12 gün önce

    Zirvalama o beyinlerin gocu kayip degil Turkiyeye n'assa degerini bilmiyorlar kalsa hepsi ya kanser olur ya ulser ... is sadece para degil toplumun %85'i 7 yy da yasarken kim bilecek calisan beyinlerin degerini ??? heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ??? Turkiye de Doktorlar kursunlanip katlediliyor yada Silivri Palas'a celiyor Disciler yumruklaniyor hemsirelerin halini saymaya gerek yok - kalsinlarda Turkiye denen acikhava timarhanesinde HARAKIRI'mi yapsinlar ???? Haci Hoca hacimatci ufurukcu daha degerli LAFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF SENINKI'de UKALA

  • ADOLF HİTLER
    ADOLF HİTLER 15 gün önce

    2019 1ocak

  • /Ada/ Slothland
    /Ada/ Slothland 16 gün önce

    Bunu bir sene önce, ben beyin göçü projemi yaparken atacaktın

  • Ecem Deniz
    Ecem Deniz 17 gün önce

    Biz o kadar çalışalım, senelerce okuyup emek verelim sonra devlet bizi hiçe saysın. Ben bunca sene kasiyer ya da memur olmak için okumadım. Kimse kusura bakmasın ama ben kendi ülkemde değer görmüyorsam gider değer gördüğüm ülkede çalışırım. Bu beni vatan haini yapmaz.

  • mert Bay
    mert Bay 17 gün önce

    Avrupalı doğurmuyor batacaklar diyenlere kapak olsun iş ve beyin güçleri hiçbir zaman eksilmez işte bu nedenle

  • Defne Sağkal
    Defne Sağkal 17 gün önce

    Parti kur oy verelim

  • kamil erbilek
    kamil erbilek 20 gün önce

    guzel bi video. kara kutu kanalindan geldim :)

  • MeDYaLı
    MeDYaLı 21 gün önce

    Almanya bütün TC vatandaşlarını versin türkiyeye öyleyse😅😅😁😁
    valla Türkiye yrrağı yer

  • Emre Karagül
    Emre Karagül 22 gün önce

    Üzdün yine bizi Ruhi yaa...

  • Cengiz Ulker
    Cengiz Ulker 23 gün önce

    8:56 hocam o ABD değil midir

  • Rapunzell Apaz
    Rapunzell Apaz 23 gün önce +1

    Arkadşlar ulkeyi zaten rte batirdi bide rte ulkeyi kurtaracak diyo adamin oynu bu

  • Musa Berat Oflaz
    Musa Berat Oflaz 24 gün önce

    Şu Netflix nereden çıktı ya

  • Ferhat  ÇEKİÇ
    Ferhat ÇEKİÇ 24 gün önce

    beyin olsa ben de göçerim sürünüyoz kendi vatanımızda böyle hayat mı olur

  • Fake Hesap
    Fake Hesap 25 gün önce

    Videoda siyasi bir kişi kullanman iyi birşey değil.

  • Berzan Balta
    Berzan Balta Aylar önce +1

    Bilim ve Sanat takdir edilmediği yerden göç eder.
    İbn-i Sina

  • nokia care
    nokia care Aylar önce +1

    sadece benim tanıdığım en az 200 kişi türkiyeden ayrıldı bilhassa usa en tercih edilen ülkeler arasında nedeni belli.

  • ebeneben
    ebeneben Aylar önce

    2 yil önce gittim, yeniden dogmus gibiyim. Buralarin da zorluklari var ama insan gibi yasamak, alim gücü, saygi, hak hukuk, etik degerler saymakla bitmeyecek bir sürü güzel yani da var. Türkiye gittikce kötüye gidiyor. Milliyetcilik, ayrimcilik, dincilik gibi zirvalar var oldugu sürece daha da kötü olacak. Yazik orada yasayan zeki, ahlakli insanlara. Umarim kacma imkanlari olur o timarhaneden.

  • 5 FPS Gaming
    5 FPS Gaming Aylar önce

    Göçe teşvik ediyor deyip içeri almasalar bari

  • Ali Atik
    Ali Atik Aylar önce

    Haberimizin olmadığı dikkat etmediğimiz en büyük sorunu ele almışsın helal olsun
    Kimse bu açıdan düşünmemiştir👏🏻

  • Ali Atik
    Ali Atik Aylar önce

    Kardeşim mükemmel özetlemişsin hükümetin bakanlıkların yaptığı büyük yanlışları gün yüzüne çıkarmışsın
    İnşallah birileri görür ve bu yatırımı yapar bu hataları düzeltirler en kısa zamanda
    Yoksa kimse güzel vatanından gitmek istemiyor.

  • ferit yaksi
    ferit yaksi Aylar önce

    az kaldı. ülkemiz benide kaybedecek

  • Naz Ekiz
    Naz Ekiz Aylar önce

    ve ülkedeki çalışma hayatının hiyerarşik yapısı da büyük bir etkendir

  • batuhan dor
    batuhan dor Aylar önce

    Kusura bakmasinlar ama benim hakkımı yiyen suriyeli olduğunu için şuan yurtdışında okuyorum

  • Osmn Stlms
    Osmn Stlms Aylar önce

    Merhaba

  • Muhammet Çifci
    Muhammet Çifci Aylar önce

    9:30

  • Mertcan Abi
    Mertcan Abi Aylar önce

    9:01 O Amerika Haritası Çin e uyarlamışsın düzeltmelisin

  • Ali Fatih Yılmaz
    Ali Fatih Yılmaz Aylar önce

    Sahiplenme , sahip çıkma duygusu olmayanın bu ülkede işi yoktu bi zamanlar . Hiç kusura bakmayın birinin götünde dört dönen orospuçocukları tarafından yönetiliyoruz

  • waka ta
    waka ta Aylar önce

    4 yıl lise att oku 2 yıl önlisans paramedik oku dön kpss ye gir devlet almasın seni işe. Sonra neden beyin göçü var olur tabi. Oturdum yurt dışına gitmenin yollarını arıyorum. 6 sene verdiğim mesleği özel hastanelerde dahi yapamıyorum almıyorlar orada bile torpil işliyor ben ne yapayım ? türkiyede garsonluk yapıp hayatımı geçim sıkıntısıyla geçireceğime yurt dışında garsonluk yaparım en azından insan gibi yaşarım.

  • cem demir
    cem demir Aylar önce

    %9,8 akademi diyorsunuz ya, lise gibi üniversitelerimiz var, kalitesiz üniversitelerimiz... Ama oradan da doktora öğrencileri yetişiyor bundan dolayı %9,8 eğer çok daha iyi üniversiteleri mesela araştırma üniversitelerini baz alırsanız, bu oranın çok çok yüksek olduğunu göreceksiniz.

  • REFİK GÖRÜROĞLU
    REFİK GÖRÜROĞLU Aylar önce

    ❤️❤️videoların çok. Bilgi verici,.

  • Samara Morgan
    Samara Morgan Aylar önce +1

    İnşallah Türkiye bu duruma bir çare bulur, Allah'ım ya Ne olur bir çare bulsunlar lütfen

  • SÖZ YouTube
    SÖZ YouTube Aylar önce

    Ruhi adam adam

  • Doruk Oyunda
    Doruk Oyunda Aylar önce

    Çin’i Amerika yapmışsın

  • Teoman B
    Teoman B Aylar önce

    Yetmez ama EVET 😂😂😂 kafayı sıyırmama ramak kaldı artık yazmaya korkuyorum götürürler diye bende tayyibe akp ye uzun ömür diliyorum yaşasın tayyip... domaldım yok mu dahası

  • Ersin Karakaya
    Ersin Karakaya Aylar önce

    Aldığın eğitimin karşılığı eksi değer olarak geri dönüyorsa ve aykırı, yaratıcı düşünceler saygı yerine negatif ayrımcılığa maruz kalıyorsa, dünya denen kürede yukarıda saydığım nitelikleri daha iyi bir hayat için kullanabileceğin başka bir alternatif varsa, neden her gün küfür yiyeceğin bir memlekette yaşayasın?

  • KomediTube
    KomediTube Aylar önce

    şu amq suriye'den gitmek lazım :)))))))))))))

  • Emre Mutlu
    Emre Mutlu Aylar önce

    8:56 o Çin'in yüzölçümü değil Amerika'nın

  • Yigit Akbas
    Yigit Akbas Aylar önce

    keske sondaki mesaji verirken kocaman reklamlar cikmasa ekranda

  • Blue ex
    Blue ex Aylar önce

    Koyunlar bu videoyu izlese kaç yılda jeton düşer acaba.

  • Acayip Rüyalar
    Acayip Rüyalar Aylar önce

    İşte eseriniz ooooo.........

  • samanyolu11
    samanyolu11 Aylar önce

    Haksiz ihraclardan, hapisteki bebeklerden, iskencelerden, toplumda yapilan ayristirmadan bahsetmeyin zaten.. siz bu zulmü görmedikce ve ses cikarmadikca daha cok beklersiniz ülkenin düzelmesini.. yazik.. olan nesillere oldu.. ama gün gelecek o disladiginiz, ülkesinden ettiginiz insanlardan yine fayda göreceksiniz..

  • Ayhan Albayrak
    Ayhan Albayrak Aylar önce

    Ha buarada Bul Ülke de Hala Vikipedi bile engelli Durumda hangi eğitim ve vatandan bahsediyorsunuz Türkiye artık Erdoğanland

  • Ayhan Albayrak
    Ayhan Albayrak Aylar önce

    Tarsus Amerikan Lisesini 2016 da bitirdim ve o yaz darbe adı altında kanlı bir tiyatro izledik ardından amerikaya yerleştim son iki yıldır burda okuyorum ( endüstri mühendisliği) ve asla dönmeye niyetim yok! Çünkü AKP türkiye si en kötüyü hak ediyor

  • ibrahim demirci
    ibrahim demirci Aylar önce

    liyakat yok amk adam napsin kpss giriyon kazaniyon amk barzosu eliyo

  • Caner Ermişer
    Caner Ermişer Aylar önce

    2 yıllık makine teknikerliği okudum. 10 yıldır bu sektördeyim. bir lira birikmiş param yok. almanyadaki meslektaşlarım en az 3500 euro para alırken ben 1800 liraya köle gibi çalışıyordum. ayrıca maaşımdan sürekli kesinti yapılıyordu. artık bende gidiyorum.

  • Ilkrslm Aby
    Ilkrslm Aby Aylar önce

    Ya ben fransadaydım tr ye geldim niye geldim aq NEDEEN ?

  • Muhammet Emin Yılmaz
    Muhammet Emin Yılmaz Aylar önce

    Üniversiteyi bitirince yapacağım olay. Beyin göçü...

  • PugLordTR
    PugLordTR Aylar önce +1

    Bu hans 👷
    Kendisi bir inşaat işçisi, eşi de kuaförcü ikisi de asgari maaşla geçiniyorlar ve Almanya'da yaşıyorlar. 2 çocuğuyla ve eşiyle birlikte bir villaları var ve mercedese biniyorlar
    Bu Ali 👨🏻
    Kendisi bir inşaat işçisi esi de kuaförcü ikisi de asgari maaşla geçiniyorlar ve İstanbul'da yaşıyorlar. 2 çocuğuyla ve eşiyle birlikte eve doğru düzgün ışık girmeyen bir apartmanın Bodrum katında oturuyorlar ve arabaları yok

    Peki neden Ali çocuğunu hal böyleyken Türkiye'de kalmasını istesin ki?

  • Nat Geo
    Nat Geo Aylar önce

    Rteye oy vermezsem adam değilim

  • Nat Geo
    Nat Geo Aylar önce

    Türkiye için RTE

  • can akın
    can akın Aylar önce +1

    SORU:Ne zaman adam oluruz? ELCEVAP:Bilgiye eglenceden cok deger verdigimiz zaman.Ruhinin videolari Enesin videolarindan çok izlendigi zaman....

  • hakki kumru
    hakki kumru Aylar önce

    Reis de böyle bir parayı gençlere ayırmak isterdi ama söyledigi gibi borç 640000000000 tl

  • Bekir Kara
    Bekir Kara Aylar önce

    Yani böylece Türkiye enflasyonu yüzde 1 milyonu görecek.......................

  • Bekir Kara
    Bekir Kara Aylar önce

    Tersine beyin göçü projesi yapıldı. Daha ilk günden bismillah Beyinsizlik göçü oldu proje 1 milyon lira ve aylık 24 bin verilecek dedi.Ama kabul edilmedi.Kısaca türkiye abd almanya çin tercih ediyor......

  • Enteresan TV
    Enteresan TV 2 aylar önce

    Yüksek lisansı bitirdik hala işsizsizim fırsatım olursa bende giderim.

  • peace eren
    peace eren 2 aylar önce

    Bie beyin sayılıyor muyum bilemem ama imkanım elverse şu ülkede dk durmayı istemem. Hadi ben bu yaşıma kadar geldim ama çocuğuma bunu yapmaya hakkım yok bence.

  • Sanane Sanane
    Sanane Sanane 2 aylar önce

    Arkadaslar kafaniz mi guzel sizin gidiyonuz veriyonuz chpye acliktan agziniz kokuyodu 2001 de simdi ne hale geldik gecin bu isleri 0 dan geldik bu hale 0 dan daha onceden hic biseyimiz yoktu anliyo musunuz anlayamazsiniz ahrazsiniz cunku

  • LOL PLAYS TV
    LOL PLAYS TV 2 aylar önce

    Beyler Tubitak
    Havadan su üreten öğrencileri değil
    su içince bozulan robotu seçmiş bakın su içince bozuluyor vay beee
    neden peki anladınız artık nedenini tubitak çok iyi bi kurum çünkü (bana dava açmasınlar)
    evet beyler siz düşünün artık

  • Aydin Ramazan
    Aydin Ramazan 2 aylar önce

    ^NE BAGIRA BAGIRA KONUSUYORSUN

  • Rosaline Biological
    Rosaline Biological 2 aylar önce

    Umarım beni Türkiye de biyolog yaparlar ve beyin göçü yapmam

    • Watson 00
      Watson 00 Aylar önce

      aynı durumdayız kardeşim bende biyologluk okuyorum.

  • ufuk uysal
    ufuk uysal 2 aylar önce

    ulan mezun olsam da ben de gitsem ya :D

  • Burak KILIÇ
    Burak KILIÇ 2 aylar önce

    Ruhi tebrikler bir insan bu konuyu anca bu kadar özetler. Yaklaşık 10 yıldır yurt dışındayım dünyaca ünlü firmaları geliştiriyorum ama ülkeme dönemememin başlıca sebeblerinin hepsini saydın. Biz böyle oldukça daha çook kabederiz

    • Emine Gül
      Emine Gül 2 aylar önce

      belki sen de haklsondir ama ulkene dönmeyi bir denesen

  • Dogrucu Davut
    Dogrucu Davut 2 aylar önce

    Huzurun olmadigi yerde akilli insan ve sermaye durmaz.

  • Ekin Su KARA
    Ekin Su KARA 2 aylar önce

    Gelişemiyoruz bazıları yüzünden mecbur beyin göçü yapıyoruz

  • JTL YAQP
    JTL YAQP 2 aylar önce

    Yav aq biri şunu cumhurbaşkanı yapsın da ülke kurtulsun amk

  • melek Aksu
    melek Aksu 2 aylar önce

    BAZİLARİDA ATATÜRK SEVMEZLER MK İTLERİ HAİNLERİ NANKÖRLERİ CAMİYE GİDERDİM KÜCÜKKEN BUNLAR YÜZÜNDEN SOĞUDUM ALLAHIM BENİ CAMİDEN HERSEYİ SENDEN BEKLEYEN KOYUNLAR BENİ SENİN EVİNDEN SOĞUTTU SENDEN TEK İSTEĞİM SUNLARIN FİŞİNİ CEK OLMAMIŞ BUNLAR RUHUNU DA YAK BUNLARIN YA

  • Oğuz Demir
    Oğuz Demir 2 aylar önce

    Yazılım ve işletme okuyorum mezuniyetten sonra 1 saniye ülkede yaşamak istemiyorum artık asgari ücret 1600 lira ilken verilen bursun kredinin 500 lira olması garip ben burs + günde 12 saat çalışıp asgari ücret alıyorum geçinebilmek için bana yararı olmayan ülkeye yararım olmasada olur

  • feyza korkmaz
    feyza korkmaz 2 aylar önce

    Olsun, biz de Suriyeli mültecileri aldık eğitimli insanlarımız yerine! 😡 😤 Yazık!

  • SALİH KOÇOVALI
    SALİH KOÇOVALI 2 aylar önce

    1,1 K kişi dislike atmış.Çomarların zoruna gitti heralde ?

  • İrem Tüysüz
    İrem Tüysüz 2 aylar önce

    Peki biz bunları görebiliyoruz ya devlet büyükleri bunları görüyorsa neden mudahale etmiyorlar

  • Yağmur Kaya
    Yağmur Kaya 2 aylar önce

    Çok güzel ve yerinde bir konuya değinmişsiniz Ruhi Bey ancak söylemek istiyorum bu videoda çok fazla reklam çıktı ve rahatça izleyemedim.

  • CUMA BOYRAZ
    CUMA BOYRAZ 2 aylar önce

    Videonun 9.00 bölümünde belirttiğin çin haritası ve bayrağı yanlış ABD haritasına çin bayrağı koymuşsun 😊

  • hakkı akgl
    hakkı akgl 2 aylar önce

    BİZİM GENÇLERİMİZ ANCA PORNO İZLİYİM KARI KIZA GİTSİN AQ :D

  • Zeki ORHUN
    Zeki ORHUN 2 aylar önce

    Eğer burda eger zeki bir insansak ve gerekli eğitmi ve değeri vermeyeceklerine göre seve seve yurtdışına gidip Türkiye nin önünün açılması için çalışmalar yaparım.

  • Hip-Hop Ruhu
    Hip-Hop Ruhu 2 aylar önce +1

    FARKLI GÖRÜŞ VE FİKİRLERE SAYGI GÖSTERİN 🙏

  • Can Aksakal
    Can Aksakal 2 aylar önce

    çin ve abd haritaları karıştırılmış video'da (8:58 ve 9:09'da) güncellemen iyi olabilir.

  • NihanDuygu
    NihanDuygu 2 aylar önce

    👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

  • Arsiv im
    Arsiv im 2 aylar önce

    Canımdı gözbebeğimdi ülkem, yıllarca yüzlerce yabancı iş adamını türk ürünlerini alsın diye türkiyye getirdim gezdirdim. Bundan tek beklentim ülkeme faydalı olmaktı. Sonuç... fetöcüsün denim üstüne birde hain damgası yedim. "Kusura bakma doğduğum yer"... canın cehenneme...

  • Süleyman Karadeli
    Süleyman Karadeli 2 aylar önce

    Her kelimesine katılıyorum. Tespitler çok doğru. Ancak çözüm önerilerini daha cesur bir şekilde dile getirmeliyiz. Birinci şart demokratik laik bir hukuk devleti olmaktır. Hukukun üstünlüğü esastır. Ancak ülkede Anayasa Mahkemesi kararları tanınmamakta Danıştay üyelerine ve hakimlerine kararlarından dolayı hakaret edilmekte yargısız infazlar yapılmakta işkence ve kötü muamele uygulanmaktadır. Çözüm bu yanlıştan dönmekle ancak başlar. Bilim adamları ve entellektüeller cesur olmalı. Güçten yana değil hakta ve haklıdan yana davranış sergilemeliler. Hırsıza hırsız, yalancıya yalancı, diktatöre de diktatör diyebilmeliler. Ne pahasına olurda olsun bunu yapmak zorundalar. Ahmet Altan şu haliyle ülkesine ençok hizmet edenler arasındadır. Bedeni esir ancak ruhu ve fikirleri özgürdür. Saygıyı hak ediyor.
    Teşekkürler
    Saygılar.

  • Bilgelik İmparatorluğu 399.999 görüntülenme

    yurtdışına gitmeye karar verdim.

  • HALİT METİN
    HALİT METİN 2 aylar önce

    8:57 çin bayrağı var ama o ülke abd

  • Muhammet Çalka
    Muhammet Çalka 2 aylar önce

    Sen yıllarca okuyan yeni mezun mühendise asgari ücret teklif edersen adamda yurt dışına gider tabi ki.

  • Uğur Demir
    Uğur Demir 2 aylar önce

    9:56 Bilim ADAMI?

  • ali tota
    ali tota 2 aylar önce

    Gençlerin bu ulkede gelecekle ilgili planları suya düştüğü için dışarı gitmek mantıklı

  • BAHAR
    BAHAR 2 aylar önce

    benim arkadaşımın ablası kimyager Amerika'da yaşıyo

  • Game Pixel
    Game Pixel 2 aylar önce

    s

  • Veysel Oral
    Veysel Oral 2 aylar önce

    Haklı beyler adamların ulkelesinde oğrencilere tam destek maddi manevi ama bizim ülkemizde
    Derlerki ne varsa olan para öğrencilerde var.

  • Hamza Durgut
    Hamza Durgut 2 aylar önce

    Cumhurbaşkanı olsan Amerika fln noluyo der

  • Dilek Bayer
    Dilek Bayer 2 aylar önce

    Hastasıyız Ruhi Çenet💜