Bir Ronaldo Hikayesi | "KAZANMAKLA KAFAYI BOZMAK"

Paylaş
Ekle

YORUMLAR • 1 538

  • Hastalık Bu Futbol
    Hastalık Bu Futbol  Aylar önce +8

    📌 *ÖNEMLİ DUYURU*
    5000+ TAKIPCILI INSTAGRAM HESABIMIZ KAPATILDI. ❌ GERCEKTEN COK UZGUNUZ.😭

    YENI HESABI TAKIP EDEREK BIZE BU ZORLU SURECTE DESTEK OLMANIZI RICA EDIYORUZ
    🙏
    ⚠️YENI IG HESABI >>> goo.gl/5cBMV7

  • ROBLOX OYUNCUSU YT
    ROBLOX OYUNCUSU YT Saatler önce

    Cristiano Ronaldo benim azmimi çalışmamı içimdeki çalışma hissini futbolcu olma hissini uyandırıyor Cristiano Ronaldo beni futbolcu yaptı
    Cristiano Ronaldo eu te amo muito cr7 é o melhor
    Türkçesi
    Cristiano Ronaldo seni çok seviyorum cr7 en iyisi olmasına rağmen daha iyi olmaya çalışan ve başaran adam

  • Arda Cırcır
    Arda Cırcır 4 gün önce

    Videodaki son fon muzigin ismini bana bulabilirmisiniz lutfen video bu arada cok guzel emeklerine saglik kardesim

  • NbaveR 《TR》
    NbaveR 《TR》 7 gün önce +1

    Bir ronaldocu olarak söylüyorum bence messi olmasaydı ronaldo bu kadr hırslı olmazdı çünkü her şeye sahip olurdu ona kafa tutacak bir tek messi var oda bunun farkindaydı

  • Ahmet Semerci
    Ahmet Semerci 8 gün önce +1

    Her ne kadar Messi ci olsam da ronaldo da iyi bir futbolcu umarım MESSİ ve RONALDO gibi futbolcular ülkemizden çıkar

  • Kadir Duman
    Kadir Duman 8 gün önce +1

    En basiti ona topu sürmeyi bile Quaresma öğretti

  • Yigit Can Kutlu
    Yigit Can Kutlu 12 gün önce

    Alican abi 5:15 deki arka plandan çalan müzigin linkini atarmisin abi

  • atavrat ali
    atavrat ali 12 gün önce

    Birgün dünyanın en iyisi olacağım

  • Atilla Dokmeoglu
    Atilla Dokmeoglu 14 gün önce

    9.58'de ki adam ümit davala mı? Genç yetenek ararken falan

  • kadir karaka
    kadir karaka 16 gün önce

    Çok güzel bir örnektir Ronaldo çalışma anlamında. Motivasyon ve hırs anlamında.. Sürekli çalışma anlamında. Her ne kadar dünyanın en iyisi olmadığını düşünsem de saygı duymaktayım. Lakin dünyanın en iyisi olduğunu düşündüğüme ise çoğu kişi saygı duymaz. O kişinin kim olduğunu anlayan anladı.

  • Harun Korkmaz
    Harun Korkmaz 19 gün önce

    Eline sağlık yine film tadında bı içerik olmuş. Bütün içeriklerin övgüyü hakediyor

  • Serdar Cebeci
    Serdar Cebeci 19 gün önce

    Harika bir video , gerçekten, elinize sağlık

  • lisanirap
    lisanirap 22 gün önce

    Ronaldoya çalışmayşa böyle oldu demek haksızlık olur. United daki kariyerini açın ve yeteneğini de görün.

  • arda kalkuz
    arda kalkuz 22 gün önce

    ronaldocu olanlar sayimizi bilelim

  • İdealist Birey
    İdealist Birey 24 gün önce

    Amınakoduğumun delisi nasıl bir anlatışın var siktiğimin futbolu bu ne abartıyorsun aq

  • Oyuncu Adam
    Oyuncu Adam 25 gün önce +1

    Messiciler nerde??

  • yasir mutlu
    yasir mutlu 25 gün önce

    Ağladim bende futbol oynuyom simdi daha etkilendim su an ligde 3 cuyuz ama 1 ciyle macimiz var simdi onlar dusunsun

  • AYTG götepatlıcan
    AYTG götepatlıcan 28 gün önce

    Bi messici olarak söyliyorum Ronaldo olmasaydı messiden ve futbol dan keyif alamazdım iyiki varsın #terminatör

  • Yeni Bir Boyut
    Yeni Bir Boyut 29 gün önce +1

    Yeni kesfettim bu kanali super bir kanal her videon ayri tadı var. Boyle devam et artik bu kanalin bir takipcisiyim.

  • ALİ GÜMÜŞ
    ALİ GÜMÜŞ 29 gün önce +1

    Herkesden daha iyi oynadığını bilse bile daha iyisi olmak için çalışan adam=CRİSTİANO RONALDO

  • Yılmaz Uyan
    Yılmaz Uyan Aylar önce

    o anlatım ve o gülüşün harmanlanması mükemmel olmuş bildiğin hissettim o duyguyu 05:38. Mükemmel bir kesit olmuş gerçekten, tebrikler.

  • Yasar Ahiskali
    Yasar Ahiskali Aylar önce

    Selamun aleykum abi gelen sefere arjen robben hikayesini yapabilirmisiniz?

  • Furkan Yılmaz
    Furkan Yılmaz Aylar önce +1

    *KARŞILIKLI ABONE OLUNUR*
    *KANALIMDA MİMECRAFT VE FUTBOLLA ALAKALI VİDEOLAR VAR KANALIMA BAKARSANIZ ÇOK İYİ OLUR*

  • Mohamed Salah HD
    Mohamed Salah HD Aylar önce

    Beni unuttunuz muu 🔥💯

  • Fatih Filibe
    Fatih Filibe Aylar önce

    Kamal Babayev denen orospu evladı nerdesin nereye kactin göremiyorum seni süzme pic adi şerefsiz

  • Taleh Esgerli
    Taleh Esgerli Aylar önce +1

    Hayal et savaş!
    #hayelimfutbol

  • Aliosman Al
    Aliosman Al Aylar önce

    Arka planda çalan şarkının adı nedir acaba bilen var mı?

  • Dr Tobias
    Dr Tobias Aylar önce

    İkinci defa izliyorum, harika betimlenmiş bir video. Elinize sağlık.

  • Sedat Serdal Turhal
    Sedat Serdal Turhal Aylar önce

    Reis bu sene Juve'yi şampiyon yapacak!

  • Oyun Zamani
    Oyun Zamani Aylar önce

    Video cok guzel olmus eline saglik arkada calan muzigin adi nedir

  • Özgür Toron
    Özgür Toron Aylar önce

    Mükemmelll

  • aimless
    aimless Aylar önce

    Emegine saglik muthis olmus. Sondaki muzigin ismini bilen varmi?

  • Mustafa Çallu
    Mustafa Çallu Aylar önce

    Akşama kadar top cambazlarına ekle bunu.

  • Faruk Çetin
    Faruk Çetin Aylar önce

    Azim hırs istek güzel birşey ama bu messinin dünyanın en iyisi olduğu gerçeğini değiştirmez 😎

  • Muho ÇAKIL
    Muho ÇAKIL Aylar önce

    TRclipsrlerin. Kralı ilan ediyorum seni videoyu yapan adam adamsın sen.

  • Ozan Altun
    Ozan Altun Aylar önce

    İsvec degil isvicreli raket ...

  • MustafAlfa
    MustafAlfa Aylar önce

    Birgün Ballon'dor U kazanacağım

  • Bay Napolyon
    Bay Napolyon Aylar önce

    cr7 diyenler like leo messi diyenler yorum

  • selami kaplan
    selami kaplan Aylar önce +1

    Kurgun muazzam iyi.

  • İdk
    İdk Aylar önce +1

    Baya sağlam ve etkileyici bi video olmuş 👍👍👍

  • GALATA SARAY
    GALATA SARAY Aylar önce

    Abi embappenin hayatınıda yap

  • Firdovsi Abilov
    Firdovsi Abilov Aylar önce

    Abi manuel neuerin
    hikayesin yapın

  • İbrahimemir Öz
    İbrahimemir Öz Aylar önce

    Angel dimarianın hikayesini yaparmısınız

  • Kamal Babayev
    Kamal Babayev Aylar önce

    çöp torbası

  • Dario Gloghini
    Dario Gloghini Aylar önce

    Siuuuu

  • cumali Çelik
    cumali Çelik Aylar önce

    Ronaldo neden hava atiyo

  • Mustafa Bahcivan
    Mustafa Bahcivan Aylar önce

    Ağlattın be abicim.

  • Lukas Eker
    Lukas Eker Aylar önce

    Calismakla bir yere kadar varirsin, ust seviyeye cikmak icin yetenek lazim.. anani ve babani iyi sec :)

  • Onur Şeker
    Onur Şeker Aylar önce

    Messi!

  • Yavuz Kurt
    Yavuz Kurt Aylar önce

    Gözlerimi dolduran bir çalışma olmuş tebrikler emeğinize sağlık başarılar diliyorum

  • Ruchan EREN
    Ruchan EREN Aylar önce

    Normalde futbolla fazla alakam yoktur . ama vudeolarin harika . Basketbola ilgim yüksek Her zaman başari timsalimdir Lebron hiçbirşeye yeter dememiş ve hala da dememeye devam eden bir oyuncu o tüm NBA rekorlarinin arkasindan koşan ve şuan NBA. Top 10 sayı rekortmenlerinden hala oynahan tek oyuncu ve şuan 5. Yükselmeye de devam edecek kazandığı hiçbir başarısının ardından yeter demeyen bir adam LeBron James The King 🏆🏆

  • Sh Sh
    Sh Sh Aylar önce

    Juve kupayi goturnek zorunda. Ronaldo yapar bunu.

  • Fak'l Records
    Fak'l Records Aylar önce

    normalde futbol takip etmem ama senin için sana abone oldum

  • Batuhan Yiğit
    Batuhan Yiğit Aylar önce

    12. dakika da baslayan arkadaki muzigin ismi nedir? tesekkur ederim

  • mehmet burak koltuk
    mehmet burak koltuk Aylar önce

    başataki eleman menejerimi

  • ali veli
    ali veli Aylar önce

    İş de seni sevecek birader birde çalışıp da başarılı olmayanlara bak bakalım

  • Toğrul Emirli
    Toğrul Emirli Aylar önce +1

    Ronaldo başkan Juventus şampiyon moruq :D
    Şaka bir yana video efso.

  • Kılcan Uluç
    Kılcan Uluç Aylar önce

    süper kanal be

  • Umidi Gonzalez
    Umidi Gonzalez Aylar önce

    Calisma her zaman sanstan ustun olmaz ama pes de edemezsin

  • ALİ BURAK PRO
    ALİ BURAK PRO 2 aylar önce

    ADAM TAKIM BULMUŞTA GELİŞMİŞ BEN GİTSEYDİM BENDE RONALDO OLURDUM

  • ALİ BURAK PRO
    ALİ BURAK PRO 2 aylar önce

    LA DİYONKİ HERŞEY ÇALIŞARAK OLUR BABASI ONU TAKIMA GÖNDERİYOR LAN SEN GHİTTİNMİ TAKIMA BEN GİTTİMMİ TAKIMA BABASININ ORDA ÇALIŞMASI ONA MUCİZE BİZİ LİG MAÇINA ÇIKARACAK OLAN TAKIM OLSAYDI BİZDE RONALDO OLURDUK

  • Fatih582834
    Fatih582834 2 aylar önce

    Ağlattın beee. Buzdağının görülmeyen kısımları bunlar işte kocaman bir yürek.

  • Sinan Canbolat
    Sinan Canbolat 2 aylar önce

    Harika video olmuş admin; eline sağlık.

  • SEDAT SUNA
    SEDAT SUNA 2 aylar önce

    Ailesine ve sunan size teşekkürlerimi sunuyorum..

  • Archıtecture
    Archıtecture 2 aylar önce

    phelps i saymasak da olurdu tamam tartışmasız ve çok iyi ama doping. Bu saygısızlıktır

  • Kerem Kuru
    Kerem Kuru 2 aylar önce

    Micheal Jordan < LeBron James

  • Mehemmed Hesenov
    Mehemmed Hesenov 2 aylar önce

    Hiç bir şey hiç bir şey hiç bir şey imzansız deyil kazanan adam cr7

  • Furkan Oguz
    Furkan Oguz 2 aylar önce

    Sikicem girisinizi aq

  • omer Karaaslan
    omer Karaaslan 2 aylar önce

    Aile desteği önemli ben böyle bir destek göremedim 😔

  • Hüseyin Gilit
    Hüseyin Gilit 2 aylar önce

    Bekleyin dünyanın yeni yıldızı geliyor birgün bende en iyi olucam ve dönüp bu videodan ders çıkardıklarımı hatırlayacağım çünkü idolüm CRİSTİANO 💙

  • PY-Eğlence Takvimi
    PY-Eğlence Takvimi 2 aylar önce

    abi hayatımı değiştirdin

  • FUTBOL DELİSİ
    FUTBOL DELİSİ 2 aylar önce

    Abi neymar videosu Gelsin

  • Ahmet İsıkçı
    Ahmet İsıkçı 2 aylar önce

    Hakikaten Harika bir anlatım şeklin var tamamen dinlettiriyorsun tebrikler yolunuz açık olsun emeğinize sağlık ☺️👏👏👏

  • Ali Olcay
    Ali Olcay 2 aylar önce +1

    Ronaldo❤❤❤❤❤❤❤❤

  • drd kksl
    drd kksl 2 aylar önce

    14.00 daki şarkı ?

  • Özkan Caner
    Özkan Caner 2 aylar önce

    Ben niye gaza geldim aq 😁

  • Uğurcan Ataş
    Uğurcan Ataş 2 aylar önce

    Dünyanın gelmiş geçmiş en iyisi Messi

  • M. Can GÜNER
    M. Can GÜNER 2 aylar önce +1

    Harika bir adam harika hayaller durdurulmaz azim ve başarı .Video için teşekkür ederim.

  • Seyfullah Öz
    Seyfullah Öz 2 aylar önce

    Bir çocuğun hayali hangi dilde çevrilmiş?

  • Seyhun Uykucu
    Seyhun Uykucu 2 aylar önce

    Memphis en dipten zirveye olan hikayesinde anlatırmısınız rica ederim 😉

  • Denis Ars
    Denis Ars 2 aylar önce

    Lionel messi tarihin en yetenekli futbolcusudur. Ve benim için 2008-12 arası performansına yaklaşabilecek kimse yoktur. Ama Cristiano 2016 yılından beri tarihin en iyi futbolcusu.

  • Ökkeş ÇILDIR
    Ökkeş ÇILDIR 2 aylar önce

    Duygulandırdın piç :(

  • PROGAMER 303
    PROGAMER 303 2 aylar önce

    Abi Messi belki ronaldodan dahi iyidir

  • Kaan Yıldırım
    Kaan Yıldırım 2 aylar önce +1

    Çok pis hırslandım dağı taşı sikesim geldi

  • cankat akcan
    cankat akcan 2 aylar önce

    Ağladım amk

  • ferhat baygara
    ferhat baygara 2 aylar önce +1

    Video mükemmel hazırlanmış. ben cr7 ciyim onu gördüğümde sunu düşünüyorum. sonsuz başarı. seninde dediğin gibi cr7 kendini kanıtlamasına rağmen en iyi olmasına rağmen hala ondan beklenti içindeyim her görüşümde acaba ne yapcak diyor insan. bazı duygular kelimelerle ifade edilmiyor. cok acı cekmiş ve bunun karşılığında başarı almış. Allah başarılarınla mutluluk versin sana cr7.

  • Atacan Kamaci
    Atacan Kamaci 2 aylar önce

    2:32 wow

  • Ramin gamer
    Ramin gamer 2 aylar önce

    Helal olsun!!!

  • cutter
    cutter 2 aylar önce

    Basketbolcuyum ama ben bile örenk alıyorum

  • eren akman
    eren akman 2 aylar önce

    Gurur duyuyorum. Kendimi bazen Ronaldoya benzetiyorum.

  • Kadir Tekin
    Kadir Tekin 2 aylar önce

    Videoyu beğendim güzel olmuş ronaldoyuda severim rela madridde imkansız denecek bir performans yarattı futbol dünyası unutulmayacak bir oyuncu keşfetti ama ben messiciyim

  • Huawei Ci
    Huawei Ci 2 aylar önce

    Ya hem mükemmel bi sporcu hemde müzisyen olmak istiyorum napçam ya.

  • Farid Muradov
    Farid Muradov 2 aylar önce

    vallla video izlerken kendim yawamiw gibi oldum.. eskiden sevmezdim Ronaldoyu.. amma wimdi listemdeki 10 iyi futbolcuydan 1 ci ..

  • Niyazi özaydın
    Niyazi özaydın 2 aylar önce

    En iyi olduğu için fanları istatistik dökmek isterse Messi için oynamıs olurlar :)

  • Sinoch Gllp
    Sinoch Gllp 2 aylar önce

    Sporcular Ronaldo'yu örnek alın onun yaptığını yapabilirsiniz
    Sakın Messi'yi örnek almayın Messi gibi olamazsınız

  • Abdullah Kaya
    Abdullah Kaya 2 aylar önce

    Terminatör cristiana ronalda 33 yaşında üst düzey oynuyor

  • Osman Kara
    Osman Kara 2 aylar önce

    Bahsettiğin Şeyleri Her Gün Yapıyorum Yapmak İsteyince Herşeyi Yapabilirsin.

  • Onur Cem Karakuş
    Onur Cem Karakuş 2 aylar önce

    Çok yararlı..

  • gerçek ask
    gerçek ask 2 aylar önce

    sen nasıl bi kralsın RONALDO

  • Barış Soysal
    Barış Soysal 2 aylar önce

    fon müziklerinin adınıı biilen varmı