Bir Ronaldo Hikayesi | "KAZANMAKLA KAFAYI BOZMAK"

Paylaş
Ekle

YORUMLAR • 1 253

  • Kadir ÇETİNKAYA 10
    Kadir ÇETİNKAYA 10 2 gün önce

    Messi içinde yaparmısınız ?

  • Arif erdoğan
    Arif erdoğan 3 gün önce

    bir de Sergen YALÇIN var. hem keyfine bakıp, hem hep kral kalmak. hep yeteri kadar oynadı sahada. hiçbirşeyden feragat etmeden türk futbolunda iz bırakan en büyük oyuncular arasına adını yazdırdı :)

  • Ali Eyupoglu
    Ali Eyupoglu 4 gün önce +1

    THE GREATEST OF ALL TİME
    ŞAMPİYONLAR LİGİ TARİHİNİN EN BÜYÜK REKORTMENİ
    şampiyonlar liginin tarihinin en golcü futbolcusu (120)
    şampiyonlar ligi tarihinin en çok asist yapan futbolcusu (42)
    şampiyonlar ligi tarihinin eleme aşamalarında (2.tur, çeyrek final, yarı final ve final) en çok gol atan futbolcu (60)
    şampiyonlar ligi finalleri tarihinin en çok gol atan futbolcusu (4)
    üç farklı şampiyonlar ligi finalinde gol atmayı başaran yegane futbolcu
    şampiyonlar liginde bir sezonda en çok gol atan futbolcu (17)
    bir sezon içerisinde şampiyonlar ligi grup aşamalarından en çok gol atan futbolcu (11)
    bir sezon içerisinde şampiyonlar ligi eleme aşamalarında (2.tur, çeyrek final, yarı final ve final) en çok gol atan futbolcu (10)
    şampiyonlar ligi tarihinde en çok iç saha golü atan futbolcu (62)
    şampiyonlar ligi tarihinde en çok deplasman golü atan futbolcu (58)
    şampiyonlar ligi tarihinde en çok kafa golü atan futbolcu (19)
    şampiyonlar ligi tarihinde en çok frikikten gol atan futbolcu (12)
    şampiyonlar ligi tarihinde en çok penaltıdan gol atan futbolcu (13)
    şampiyonlar ligi tarihinde bir maçta 2 ve üzeri gol atmayı en fazla başaran futbolcu (31)
    şampiyonlar ligi tarihinin en çok hattrick yapan futbolcusu (8)
    şampiyonlar ligi tarihinin en fazla gol kralı olan futbolcusu (7)
    şampiyonlar ligi tarihinde en fazla üst üste gol kralı olmuş futbolcu (6)

  • Muhammed Emin by
    Muhammed Emin by 7 gün önce

    Çok guzel olmus 13 dakika olunca ağladım ya

  • Kerem Sezek
    Kerem Sezek 8 gün önce

    Ulan kimse sormamis insallah görürsün admin 13.00+ olan melodinin adi

  • super men
    super men 9 gün önce

    He is best of the best...

  • tahir özcan
    tahir özcan 9 gün önce

    RONALDINHONUN HIKAYESINI YAYINLA ADMİN PLS

  • Görkem Gürkan
    Görkem Gürkan 10 gün önce

    Ronaldinho, Ronaldo Nazario, Lionel Messi > Cristiano Ronaldo.

  • İyi Biri
    İyi Biri 12 gün önce +1

    Kişisel anlamda ronaldoya dünyanın en iyi oyuncusu diyebilirsiniz AMA 11 kişilik bir takım için aklı başında bir teknik direktöre sorsanız kesin 11 ine messiyi alır bunu reddetmeyin!

  • Eren Erdoğan
    Eren Erdoğan 15 gün önce

    Videoda kullanılan müziklerin adı nedir? (özellikle sondaki)

  • M-R-Ç
    M-R-Ç 18 gün önce

    Sondaki müzik neua

  • Potter Studios
    Potter Studios 18 gün önce

    Bunu Özcan Mı Sundu Alican mı?

  • Fdnrn Kahraman Tv
    Fdnrn Kahraman Tv 21 gün önce

    Sizin Ronaldo Neymar ve Salah hariç Barçaya gelmesini en çok istediğiniz oyuncu hangisi şimdi.?

  • Berkcan aslan
    Berkcan aslan 22 gün önce

    Ne zaman kendimi hayalleri gerçekleştiremiyeceğim düşüncesine kapılsam bu video yu açip izlerim.

  • B.A.A Bang Bang
    B.A.A Bang Bang 24 gün önce

    Sporcu olmak nasıl bişe neyin kafası bu : hemen cevap vereyim at kafası

  • berke Umaç
    berke Umaç 24 gün önce

    C.Ronaldo yıldızı

  • Yaşar Baran Kaya
    Yaşar Baran Kaya 24 gün önce

    *Azim Çalışma Mutluluk*

  • qazxcv qazxcvb
    qazxcv qazxcvb 25 gün önce

    O kadar güzel anlatmışsınız ki, tüylerim diken diken oldu valla.

  • Ruhi Çenet Benzeri HD
    Ruhi Çenet Benzeri HD 25 gün önce

    Ruhi Çenete benziyorum kanalıma abone olursaniz sevinirim tskrler

  • Oyun Yalakası
    Oyun Yalakası 26 gün önce

    Ronaldocular +1 leyin

  • Kanalıma Hoşgeldiniz
    Kanalıma Hoşgeldiniz 29 gün önce

    4:04 de başlıyor

  • HAMZA FİKİR
    HAMZA FİKİR Aylar önce

    YA BİR NUMARASINDIR YADA HİÇBİR ŞEY !

  • Alikemal Ağbaba
    Alikemal Ağbaba Aylar önce

    Ronaldo’da artık bizim için efsane olucak

  • Hüseyin Basak
    Hüseyin Basak Aylar önce

    Juventus a gitmeyeydi iyidi be ya

  • metinkaan Göçmen
    metinkaan Göçmen Aylar önce

    Beyler ronaldomu messimi

  • Elton Aqazade
    Elton Aqazade Aylar önce

    Qardas cox gozel anlatirsan ehsen,zovqle dinleyirem...

  • Yağız Ege Proman
    Yağız Ege Proman Aylar önce

    Ü

  • Sunay Əzizov
    Sunay Əzizov Aylar önce

    Evet bir futbolcuydum ama aynı zamanda bi baba oldum. Oğlumla her zaman hatırlayacağım çok net bir anım var düşündüğüm zaman beni çok mutlu ediyor. Cardiffte Şampiyonlar Ligini kazandığımız andı. Son düdükten sonra sahadaydım Dünyaya bir mesaj vermiş gibi hissediyordum. Sonra oğlum kutlama için benim yanıma geldi ve bir anda bir parmak şıkladı bütün herşey değişmiş gibi oldu. Marcelonun oğluyla sahada koşuşturuyorlardı. Sonra kupayı birlikte tuttuk ve sahada dolaştık. Bir baba olana kadar anlayamayacağım bir durumdu. Dünyada anlatamayacağım bir çok farklı duygu var ve bunu karşılaştıra bileceğim tek şey Madeirada ısınırken annem ve kız kardeşimin beni tribünde gördüğü an. Bernabeu'ya kutlama için döndüğümüzde Cristiano Junior ve Marcelito taraftarların önünde futbol oynuyordu. Onun yaşında sokaklarda oynarken gördüğümden daha farklı bir duyguydu. Ancak oğlumunda benimle aynı olduğunu hissettim.

  • G.O.D-SAMET
    G.O.D-SAMET Aylar önce

    ben sol bek oynuyorum ama sol kanat yada sağ kanat oynamak istiyorum.
    kulupe basladıgım ilk gun antrönörüm bana nerde oynuyosun diye sormustu. bende salak gibi her yerde oynarım demiştim. şimdi hocama nasıl ilerdee oynamak istiyiyecegiimi soylucem ?

  • Mirac Ciftci
    Mirac Ciftci Aylar önce

    abi hiç varlik içinden gelen futbolcu varmi

    • Hastalık Bu Futbol
      Hastalık Bu Futbol  Aylar önce

      İniesta var. Süt banyosu yaparmış küçükken. Buzlu badem falan

  • Çağhan Denizci
    Çağhan Denizci Aylar önce

    Ben bir altyapıya gidiyorum bundan sonra kazanmak için çalışacağım

  • godargus 23
    godargus 23 Aylar önce +1

    Kullandığınız müzikleri de açıklamalarda belirtmeniz mümkün mü acaba ? Çok güzeller de

  • en oyuncusu ege
    en oyuncusu ege Aylar önce

    ben topu alıp asaga iniyom :D

  • Hüseyin Demirci
    Hüseyin Demirci Aylar önce

    cok guzel vıdeolarınız var tebrıkler emegınıze saglık

  • Ahmet Dalyan
    Ahmet Dalyan Aylar önce

    Abi çok iyi anlatıyorsun ağzına sağlık

  • iSyrius Kitpvp
    iSyrius Kitpvp Aylar önce

    Abi hikayeyi çok akıcı anlatıyorsun helal olsun sana kral

  • Kemal Erden
    Kemal Erden Aylar önce

    Adamsın be Ronaldo

  • Vizyonsuz TV
    Vizyonsuz TV Aylar önce

    ''nothing impossible'' repliği hangi film yada belgeselden ? bilen biri yardımcı olabilir mi

    • Hastalık Bu Futbol
      Hastalık Bu Futbol  Aylar önce

      Film ya da belgesel değil. Cristiano Ronaldo'nun Menajeri Jorge Mendes bu.

  • Denis Denis
    Denis Denis Aylar önce

    Kemikleri güçlü ve Dopamin sistemi iyi çalışıyo, elbette farklılar ha ha

  • Mfmd Dmmd
    Mfmd Dmmd Aylar önce

    Hastalık bu futbol kanalı babam dedi Azerbaycan nahçıvan şehrine lise okumaya gönderiyimmi orda lise okumak daha avantajlı sizce ne yapayım lütfen cvp ver futbolum be yönde etkilenir

  • Mfmd Dmmd
    Mfmd Dmmd Aylar önce

    Bu kanal en kaliteli futbol kanallarından birir

  • Ghost Rider
    Ghost Rider Aylar önce +1

    eğer Quaresma olmasaydı C. Ronaldo bu yerlerde olamıyacaktı...

  • Can t vlogs
    Can t vlogs Aylar önce

    Abi gitmesin

  • Mustafa D.
    Mustafa D. Aylar önce

    Cok güzel bir video

  • ACERO 33
    ACERO 33 Aylar önce

    Amk akil verme ronalduyu anlat yarram

  • Sam Sam
    Sam Sam Aylar önce

    Ben kadın olama baxmayaraq futbol benim olmazsa olmazım ve Ben futbolu Ronaldoya göre seviyorum Ronaldo dunyanın ennnnnn iyisiiiiiii

  • özgür batun uslu
    özgür batun uslu Aylar önce

    Abi çok güzel anlattın ya 😭😭😭😢😢

  • Faith Connors
    Faith Connors Aylar önce

    Videonun Sonundaki Cümle ve Arkada Çalan Müziğin Ses Orgazmı Yaratarak Birleşmesi..
    ELLERİNİZE SAĞLIK HASTALIK BU FUTBOL EKİBİ..

  • ki
    ki Aylar önce

    Bir real madrid fani olarak bence ronaldo çok boş bir futbolcu.Hep atakları yavaşlatan gram calim yetenegi olmayan, hızı olmasına ragmen bu iyi degerlendirmeyen, oyun zekası aşırı düşük bir oyuncu.buna ragmen her zaman basarili olmasinin sebebinide yine kendisinde goruyorum. ÇÜNKÜ kendisi sahip oldugu yetenekleri iyi kulanan biri. Cik iyi gol sezisine sahip her oki bacagiyla vura biliyor en iyi kafa golcusu ve cok hirsli biri ve bunun sayesinde takimina baya katkı sağlıyor

    • ki
      ki Aylar önce

      Cidden bazen garip yorumlar atıyorum

    • Hastalık Bu Futbol
      Hastalık Bu Futbol  Aylar önce

      Hocam övdün mü yerdin mi anlamadım

  • Murat Kırbıyık
    Murat Kırbıyık Aylar önce

    Duygulandım

  • eymen demir
    eymen demir Aylar önce

    Naftey

  • Bir Bilgim Var
    Bir Bilgim Var Aylar önce

    0:45 hiçbirşey imkansız degilmiş he aynen git ejderha sik hadi

  • F.H.G.M Metehan reyiz
    F.H.G.M Metehan reyiz Aylar önce

    vaaay be

  • Miremin Əzizov
    Miremin Əzizov Aylar önce +1

    Bu adam çok iyi ama. Bir tek şanssızlığı var oda MESSİ nin zamanına denk gelmesi(ÇÜNKİ MESSİ GELMİŞ GEÇMİŞ EN İYİ FUTBOLCU) . Ama yinede iyi futbolcu izlemek zevkli

  • GameKinq
    GameKinq Aylar önce +1

    ronaldo dünyanın gelmiş geçmiş en iyi oyuncusu vede hep öyle kalacak unutlmayacaksın #CR7

  • Yusuf Emre
    Yusuf Emre Aylar önce

    Gerçekten süperötesi bir motivasyon videosu tebrikler !

  • İsa Güney Tunga
    İsa Güney Tunga Aylar önce

    abi 12:13 de başlayan şarkının adını söyler misin gerçekten çok önemli benim için lütfen adını söyle.

  • Ege Düzgünoğlu
    Ege Düzgünoğlu Aylar önce +1

    34 YAŞINDA DEĞİL 33 YAŞINDA DOĞRU BİLGİ VER YAŞLANMASINI İSTEMİYORUM :(

  • Sevgi Aslan
    Sevgi Aslan Aylar önce

    ALLAH Seni müslümanlıkla şereflendirsin inşallah Güzel yürekli insan iyiki Varsın 🌸#Ronaldo🌸
    🌸#Muhammedali🌸

  • Yalın Duman
    Yalın Duman Aylar önce

    ABİ BEN BU VİDEOYU KANALIMDA YAYINLAYCAĞIM ÇOK ETKİLENDİM AMA SENDEN ALDIĞIMI YAZACAĞIM

  • Mirza Karan
    Mirza Karan Aylar önce

    En iyisi kral olan LEBRON tamam mı

  • Rustemli Umid
    Rustemli Umid Aylar önce

    Ama bunu anlamak gerekirki ronaldo ne yaparsa yapsın hep messiden 1 adım geride olacak

  • sudenaz ilhan
    sudenaz ilhan Aylar önce

    abi yiyosa bana atsın

  • KASTAMONLU BIR BELA
    KASTAMONLU BIR BELA Aylar önce

    ağlattı.

  • Hüseyin Said
    Hüseyin Said Aylar önce

    Sus lan hićbirşey bilmiyor bok gibi konuşuyon

  • Furkan Palabıyık
    Furkan Palabıyık Aylar önce

    Acıklı hikaye başlangıcı: 6:47

  • Omer Bolat
    Omer Bolat Aylar önce

    Ronaldo ile ilgili izlediğim en iyi video.Bunun hatrına bütün izlediğim videolarınıza beğeni yapicam:)

  • Süleyman Berber
    Süleyman Berber Aylar önce

    Tartışmasız dünyanın gelmiş geçmiş en iyi futbolcusu

  • MY yılmaz
    MY yılmaz Aylar önce

    harika video

  • Yaşar Atansay
    Yaşar Atansay Aylar önce

    Harika inanılmaz anlatım güzel bir video

  • Yuksel Zamanli
    Yuksel Zamanli Aylar önce

    CR7👑

  • Cukur Evimiz Idriz Babamiz

    Ronaldoda biliyor en iyisini olmadigini o yuzden calisiyor 😂

  • İbrahim Ecer
    İbrahim Ecer Aylar önce

    duygulandım amk.Tam bir idol bu adam.İnsana hırsı aşılıyor.

  • UMUT EFE BIYIKLI
    UMUT EFE BIYIKLI Aylar önce

    İdmanda acı çeken sporcu sporu bıraksın

  • Flood Lve
    Flood Lve Aylar önce

    Kazanmak her şey demek değildir lafını öğreten adamdır LeBron James. Kinq LeBron

  • Yunus Emre Akman
    Yunus Emre Akman 2 aylar önce

    olum belgesel gibi bu ne tv ye koysan tv kaldırmaz bu kaliteyi vallahi.helal olsun

  • Yunus Emre Akman
    Yunus Emre Akman 2 aylar önce

    sonu çook güzel.yani juventus 5 kez üst üste finali mi kaybetti gerçektenmi? bakalım ronaldo gelince neler olacak sabırsızlıkla bekliyom :)

    • Hastalık Bu Futbol
      Hastalık Bu Futbol  2 aylar önce

      Teşekkürler, Juventus ile ilgili videomuzu izlemeyi unutmayın

  • Burak 07
    Burak 07 2 aylar önce +1

    Bundan daha güzel anlatan olamaz herhalde izledigim en iyi videolardan biri benim için

  • Ege Moralı
    Ege Moralı 2 aylar önce

    Eline sağlık abi video çok güzel olmuş

  • Bürhan Camallı
    Bürhan Camallı 2 aylar önce

    Bem bu kanalı neden bu kadar geç keşf ettim🇦🇿🇹🇷

  • Atlı Tatar  Süvarisi
    Atlı Tatar Süvarisi 2 aylar önce

    MESSİCİLER BURDAMI ASDASDASFASFASDA

  • ALİ Gögebakan
    ALİ Gögebakan 2 aylar önce +1

    kardeşim saatlerce izlemek istedim ellerine sağlık

  • Ömer Faruk AKMAN
    Ömer Faruk AKMAN 2 aylar önce

    Çok harika 😊

  • Kutluhan  Meydanli
    Kutluhan Meydanli 2 aylar önce

    Videolarınızı izliyorum, harika videolarınıza bir yenisini eklemişsiniz, emeğinize sağlık. Eden Hazard'ın hikayesini de anlatırsanız sevinirim. Ayrıca sondaki fon harika, adını bilen var mı?

  • DOĞAN SUNMEZ
    DOĞAN SUNMEZ 2 aylar önce

    ❤❤❤❤❤

  • Mushy Artuk
    Mushy Artuk 2 aylar önce

    Sırf bu video için abone oldum. Mükkemmel!

  • Vusal Ceferov
    Vusal Ceferov 2 aylar önce

    o kadar kovreldimki icimdekileri yaza bilmedim

  • FUTBOL HERŞEYİM
    FUTBOL HERŞEYİM 2 aylar önce

    Abi futbolcu olmak için okumak mı gerekiyo benim hayalim futbolcu olmak hergün dediğin. Gibi akşamki idmanda çekeceğim acı için mutlu olamıyorum abi futbolcu olmak için bana öneri ver ne olur abi bana kullanıdığın idmanı öner bana bileğimi açıp yapamadığım haraketleri nasıl yaparım bana öneri ver baldır kası nasıl yaparım abi nolur bana öneri ver abi ben futbolcu olmak istiyorum futbolcu olmak benim en büyük hayalim abi nolur bana öneri ver abi nolur bileğimi açıp yapamadığım haraketler için bana öneri ver nolur abi sorularımı cevap la en önemli 3 sorumsa futbolcu nasıl olurum ve bileğimi açıp yapamadığım haraketleri nasıl yaparım ve baldır kası nasıl yaparım nolur cevapla abi nolur seviliyorsun kendine iyi bak abi seviliyorsun ve bu arada na fing yani hiç birşey imkansız değildir bb abi kendine iyi bak

    • FUTBOL HERŞEYİM
      FUTBOL HERŞEYİM Aylar önce

      Fenasi Kerim bide abi tm okulumu bırakmicam da merak ettim futbolcu olmak için okulu bırakmakmı gerekiyo

    • FUTBOL HERŞEYİM
      FUTBOL HERŞEYİM Aylar önce

      Fenasi Kerim tm abi çok sağol

    • Fenasi Kerim
      Fenasi Kerim Aylar önce

      FUTBOL HERŞEYİM kardeşim okulunu sakın bırakma futbolcu olucağın ne malum en azından derslerini sıkı tut gelecekte mesleğini alırsın yani sana inekle demiyorum dersleri dinle yeter serserilik yapma sakın. Herhangi bir altyapıya gir işte fark etmez sadece senin çalışman önemli istanbul spor iyi dersen orayı dene olmazsa başkasını dene. Beslenme konusunda ise abur cuburdan uzak dur yumurta tavuk ye makarna pilav sebze türü günde en az 3 ana öğün ye 2 tane de ara öğün yap ara öğünlerinde muz kuruyemiş falan tüket.

    • FUTBOL HERŞEYİM
      FUTBOL HERŞEYİM 2 aylar önce

      Fenasi Kerim abii yanıtı oku

    • FUTBOL HERŞEYİM
      FUTBOL HERŞEYİM 2 aylar önce

      Fenasi Kerim abi kusura bakma çok soru sordum abi var ama fener bahçe var ama beşiktaş var benim arkadaşlarım onlar futbolcu yapmıyor istanbul spor a gir diyor bide abi nasıl beslenmeliyim bide abi futbolcu olmak için okumakmı gerekiyo ve futbola devam etmek için okulu bırakmakmı gerekiyo

  • gunter biceps
    gunter biceps 2 aylar önce

    Hocam şu baştaki video yu nerden bulabilirim

    • Fenasi Kerim
      Fenasi Kerim 2 aylar önce

      gunter biceps jorge mendes adamın ismi cr7 nin menajeri araştırırsan bulursun

  • ÖS7 Productions
    ÖS7 Productions 2 aylar önce

    çevap verde

  • NumaN AydıN
    NumaN AydıN 2 aylar önce +1

    ancak bu kadar güzel anlatılabilir

  • Yunus Kolayyılmaz
    Yunus Kolayyılmaz 2 aylar önce +2

    Hayatımda izlediğim en iyi video....

  • Hasan Efe Demir Hakkında

    Başarılı bir video olmuş, tebrikler.

  • berhan gül
    berhan gül 2 aylar önce +1

    güzel anlatım. tüyler diken diken oldu

  • Burak yıldız
    Burak yıldız 2 aylar önce

    gokhan saki

  • Fatih
    Fatih 2 aylar önce

    Harika bir çalışma,görseller muhazzam.

  • BurakYörük Sarıkuşum
    BurakYörük Sarıkuşum 2 aylar önce

    muhteşemm çok qüzəl anlatmışsın

  • Ahmet Kızgın
    Ahmet Kızgın 2 aylar önce +1

    Ronaldo hakkında gördüğüm en iyi video resmen kalitekokuyo ağlattın reis 😢