Eğer Evinizde Bir Kırkayak Bulursanız Ona Asla Öldürmeyin, NEDEN Mİ?

Paylaş
Ekle

YORUMLAR • 2 862

  • Erdinç KARADAŞ
    Erdinç KARADAŞ Gün önce

    Aklıma insan kırkayak filmi geliyor amk.

  • Onur O
    Onur O 3 gün önce

    Kim ne amaçla yaratmış bunu bundan korkmayanda bir tuhaflık vardır

  • tolga yıldırım
    tolga yıldırım 4 gün önce

    SALAK MISIN NİYE KIR KAYAK GÖS TERDİN MİDEM KALK TI MAL DUYMADIM DEME MAL

  • Akif Çelik
    Akif Çelik 6 gün önce

    Kırkayaklar zararsızdır ama videoda gösterilen böcek çiyan
    Çiyanlarda kırkayaklarla aynı aileye mensuptur ama çiyan zehri akrepten farksızdır en az o kadar tehlikelidir.

  • PİYANİST MELİH
    PİYANİST MELİH 7 gün önce

    Benden uzak dursunlar...korkumu yenmek için izliyeyim dedim ama olmuyor ... Bu adamın anlattıgının hepsi yalan.. Bir kırkayak halk arasında çiyan..sokarsa bir insanı öldürebilir.. Eskiler bunun için zarar veren insanlara çiyan deyimini kullanır...

  • Esmanur Görgülü
    Esmanur Görgülü 8 gün önce

    Kaşıntı tuttu

  • Rumeysa EREN
    Rumeysa EREN 8 gün önce

    Tabiki de zehirli bir hayvan. Beni daha önce evimde bacağimdan kirkayak soktu,resmen kancasini geçirmişti ve saatlerce cayır cayir yandi,çok kötü bir tecrübeydi.. 😣😣

  • Ahmet Kaya
    Ahmet Kaya 9 gün önce +1

    Beni soktu arıyla hiç alakası yok acısının.şırınga yemiş gibi oldum.istiyorsan dene bak bakalım arıyla aynı mı :D

  • gökhan murat çetin
    gökhan murat çetin 10 gün önce +1

    Bunun 40 tane ayağı varmış hastane masraflarıda çok çıkar hepsi birden kırılsa 😀

  • Sinan Pamukçu
    Sinan Pamukçu 18 gün önce

    Öldürmeyin miş.Elbise dolu valizimin içine girdi çıkarana kadar akla karayı seçtim.

  • Yusuf Gül
    Yusuf Gül 18 gün önce

    Amk varya direk terlikle şamarlarım

  • Alev Akkan
    Alev Akkan 21 gün önce

    Iii senin olsun yeni Ev hayvanin hayirli ugurlu olsun

  • Coskun Karaboga
    Coskun Karaboga 22 gün önce

    Tahtakurusuyla ilgili ne yapacaz

  • Coskun Karaboga
    Coskun Karaboga 22 gün önce

    Bı görürsem domaltirim

  • Hasan Zan
    Hasan Zan 22 gün önce

    Sen ne diyon beya bulundu vurun öldürün la gece ağzınıza faln girer bak

  • MSP KEZBANLARI
    MSP KEZBANLARI 22 gün önce

    Öldürmem balkondan dışarı atarım o zaman amk

  • Ali Secer
    Ali Secer 22 gün önce

    Yalancı o bir çıyan

  • Sinan Hanik
    Sinan Hanik 22 gün önce +1

    Ben karıncadan korkuyorum nediyosun sen ben kırkayak görsem altıma yaparım

  • ilker Işık
    ilker Işık 24 gün önce

    ona ne aq
    onu

  • Ben denis
    Ben denis 24 gün önce +1

    Çok yanliş pozisyon aq😂😂😂

  • Ben denis
    Ben denis 24 gün önce +2

    0:25 oha aq o fotografi nerden buldunuz 🤣😂🤣🤣

  • yu suf
    yu suf 25 gün önce

    Oturmuş ne dinliyorum ya hu bu malı birşey de anlattığı yok boş boş konuşuyor

  • Sel Meei
    Sel Meei 26 gün önce

    Bizim evde var ama bən olsaydım öldür ürdüm

  • ASABİ KIZ
    ASABİ KIZ 27 gün önce

    Simdi sen böyle anlatiyon da kendi evinde yada odanda görsen ne yapcan öldürmüycen mi. Sacmal ya sense aynısını yaparsin öldürüp atarsin burda bari bos cene yapma yapacaksan adam gibi nisey yap😠

  • mavi dunyam
    mavi dunyam 27 gün önce

    Ayyyy ne salak biri yaa yedi hayvanı nasıl miden bulamıyo aq

  • Hüsamettin Tekkurşun
    Hüsamettin Tekkurşun 27 gün önce

    ona asla öldürmeyin

  • yusuf reaper009 eren
    yusuf reaper009 eren 28 gün önce

    Abi o videoda gösterdiğin kırkayak değil çiyan

  • Hasan Eray ÖNELÇİN
    Hasan Eray ÖNELÇİN 28 gün önce +1

    La, dayı şişe geçirip yedi ya!

  • Nazik Violetova
    Nazik Violetova 29 gün önce +1

    Neden ben bu video actiiiiiiiiiiiiiim

  • ada ezgi yılmaz
    ada ezgi yılmaz 29 gün önce +1

    şu anda tam masamın yanında duvarda var ve aklıma hmn bu video geldi sebebini unuttum ve kaşınıyom aq

    • mucizevi seri
      mucizevi seri 23 gün önce

      ada ezgi yılmaz benimde şuan aq çıldırıyorum parfümümün üstünde şuan sarı sarı yaaa!!

  • Gülay Azeri
    Gülay Azeri Aylar önce +1

    Üzerinde gezdiğini sananlar😣😣😣

  • GD- Ertan
    GD- Ertan Aylar önce

    onlar kırkayak değil çıyan amk araştır şunu kırkayaklarla çıyanlar çok farklı

  • sonictank
    sonictank Aylar önce

    2 ciddi yanlış var bu videoda:
    Bu videonun başlarında verilen canlı kırkayak değil çıyandır.
    Kırkayak ve çiyanlar böcek değildir.

  • fggfdf Gggu FAN
    fggfdf Gggu FAN Aylar önce +2

    Off kasiniyom yaaa

  • OSOS Efsanesi
    OSOS Efsanesi Aylar önce +2

    Kırkayak öldürmeyin çünki diğer böcekleri yiyormuş ulan yarağım o nasıl ev o kadar böcek olan evmi olur jurassic park gibi aq

  • Usta Bebek
    Usta Bebek Aylar önce

    Yuuuuuuuuuuuuuuuuuu7uuuuu

  • Hamit Ayaz
    Hamit Ayaz Aylar önce +1

    Kaşınan

  • Slime Ponicorn
    Slime Ponicorn Aylar önce

    Videoyu izlerken duvarlara bakan var mı? 😂😂😂+1leyin

  • Slime Ponicorn
    Slime Ponicorn Aylar önce

    Videoyu izlerken duvarlara bakan var mı? 😂😂😂+1leyin

  • ozgur atlas
    ozgur atlas Aylar önce

    Uyurken gelip ignesini batiriyordu,sivrisinek kasintisi gibi filan zararli degil size gore .kac kere uykudan uyandirdi beni..Cok hizli bir yere giriyordu hemen.

  • Figen Αlim
    Figen Αlim Aylar önce +1

    alah korusun bunlar ne boyle iyyy korkynccc

  • Figen Αlim
    Figen Αlim Aylar önce

    alah korusun bunlar boyle korkyncccc😯

  • Umit Karaca
    Umit Karaca Aylar önce

    Kırk ayağını da koparırım

  • Mehmet Salih Kilic
    Mehmet Salih Kilic Aylar önce +1

    Çinliler yiyor amk

    • Onur O
      Onur O 3 gün önce

      Onlar insan da yiyor cenin

  • Emre Çalışkan
    Emre Çalışkan Aylar önce

    Evde Kırkayak gördüm korkum geçsin diye açtım şimdi odada duramıyorum amk 😠😠

  • Akaüüdk Aüütüüt
    Akaüüdk Aüütüüt Aylar önce

    4:15 Iğrenççç sokması çok kötü bizim bahçedede vardı sarıydı ve devasaydıı

  • Akaüüdk Aüütüüt
    Akaüüdk Aüütüüt Aylar önce

    1:00 Aaaktüoooüaaaaaaaaaaaaaarddüvvtdddddddddk çok tiksindim o an ben elimdeki kırkkayağı fırlatırım

  • dünya çiçekleri
    dünya çiçekleri Aylar önce

    kırk ayağı gördüm huylandım

  • Işığın Bekçisi
    Işığın Bekçisi Aylar önce

    Berbat

  • Işığın Bekçisi
    Işığın Bekçisi Aylar önce

    Isssssssssş

  • B. Ateş
    B. Ateş Aylar önce

    Bizim evde odamda olu buldum ondan sonra arastirdim adi çiyan bocwgi sonra bunu buldum valla asiri korktum ya

  • Thrust2 Bloodhoundssc
    Thrust2 Bloodhoundssc Aylar önce +1

    Saydın mi? 40 ayak diyorsun. ....yani tum böcekleri tutup ayaklarını mı sayacağız? Birde şu var. ..ya bir tane 40 ayak, hamamböceği kılığında girerse eve ne yapacağız. ..haşere xray cihazımı kuracağız eve.....

  • Fatih Tutar
    Fatih Tutar Aylar önce +1

    sana nasıl güvenebilirim

  • Dr.Jonathan Nowzaradan

    Bu videoyu neden yaptınız ki ne gereği var?

  • Mapper Adam
    Mapper Adam Aylar önce

    lan başlarım zehirine falanına iğrenç yaratıklar böcek öldürsün diye alcağıma evi ilaçlatırım daha iyi

  • Futbol VİA
    Futbol VİA Aylar önce +2

    Evde görsem terlikle bir vururum kafasına,patlar.

  • ali çelik
    ali çelik Aylar önce +1

    Bi çok kez "ananı avradını" diyerek gözlerimi kapattım. Ben tesadüfende olsa kırkayak görünce zıplayarak kaçıyorum. Bazen bağıra bağıra kaçıyorum. Nesli tükensin bu şerefsizlerin

  • Rabia Su 'nun Eğlenceli Dünyası

    insan biraz daha mide bulandirmayacak video ceke

  • mustafa yatır
    mustafa yatır Aylar önce

    YOU DIED

  • AYU CUK
    AYU CUK Aylar önce +1

    Peki otuzdokuzayak bulursak??????

  • AYU CUK
    AYU CUK Aylar önce

    Videoyu izledikten sonra bi daha hiç ağzımı açmıcam

  • AYU CUK
    AYU CUK Aylar önce +1

    Videoyu izlerken kusasım geldi anasını...😨😨😨😨😨

  • Özge Afsar
    Özge Afsar Aylar önce

    Çok tirstim

  • prenses ilayda
    prenses ilayda Aylar önce +1

    İzlerken huylandim ya nasi rlinize aliyonuz ya midem bulandi😫😫😫😫😫👏👏👏👏

  • Azramert Zafer
    Azramert Zafer Aylar önce

    Ak oyle isin bn ezerim tiksinirim ne migdesiz insanlar var evinde besleyen bn sevmm oldurrum

  • Nisa Nur Yoruden
    Nisa Nur Yoruden Aylar önce

    Ayy koluna almış ben öldürmem direk kaçarım

  • AYGÜN ehmedova
    AYGÜN ehmedova Aylar önce +2

    Aaa çok güzel hayvanmis hemen gidib 10-15 tane eve getirmeliyim

  • mrtcn
    mrtcn Aylar önce +1

    Bu hayvanın tam adı "ev çiyanı". Bununla ilk defa Almanya'da evde karşılaştım. Sabah uyandığımda tavanda bir karartı gördüm. Gözlüğümü takıp baktığımda ev çiyanı Almancası Spinnenläufer olduğunu fark ettim. Ben harekete geçinceye kadar hızlıca aşağı inip odadan çıkıp gitti. Öyle tiksindim ki yaklaşık bir hafta evde yemek yiyemedim. Hatta birkaç kilo bile verdim sayesinde.
    Raid'in 4 hafta etkili böcek ilacı var, onu alıp evin giriş yerlerine, kapı ve pencere kenarlarına, geçiş yollarına sıktım. Sonraki bir kaç gece ilaca dokunup kıvranarak ölen ev çiyanları gördüm. Ondan sonra bir daha görünmediler. Ben bu şekilde kurtuldum.
    Şahsen ben bu ev çiyanları yüzünden evimden bile soğumuştum. Eve her girip çıkarken tedirgin oluyordum. Bilhassa gece ortaya çıkıyorlar. Birkaç gece ışığı açık bırakıp yattım. Belki ışık olduğu için gelmez diye.

  • İzleyici
    İzleyici Aylar önce

    Lan nefret ediyodum bu videodan sonra bi sevmeye başladım noolıyor lan

  • mustafa yatır
    mustafa yatır Aylar önce

    😭😭😭😭😭😭😭😭😓😈😈😠😠😠😡😱😨☠☠😺🙀💎🐺🐺🐕🐶🐴🦇🕷🕷🕷🐜🐞🐝🐌🦀🐛

    • mustafa yatır
      mustafa yatır Aylar önce

      Ben evime 1 tane alırım yılan da bakarım😈😈😈😱😱😱😱😱😨😨

    • mustafa yatır
      mustafa yatır Aylar önce

      O kırkayak değil çiyan

  • mustafa yatır
    mustafa yatır Aylar önce

    Kırkayak başka

  • mustafa yatır
    mustafa yatır Aylar önce

    O kırkayak değil çiyan

  • yunus emre can
    yunus emre can Aylar önce

    Kaşına Kaşına etrafa bakıyom kırk ayak varmı diye

  • Oguzkaan Taşcı
    Oguzkaan Taşcı Aylar önce

    Olum evde kırk ayak var öldürmüyimmi

  • Minik Oyuncular
    Minik Oyuncular Aylar önce

    Çiyan onlar

  • Ramazan Cetin
    Ramazan Cetin Aylar önce

    Malesef benim ev binde var durumum dan dolayı da çıkamıyorum burdan 😰😰

  • Cemre Barut
    Cemre Barut Aylar önce

    Istersem sınavdan 100 aldirsin dünya barışı kursun şifalı yapsın EVDE GÖRSEM EBESINI DOMALTIP SIKERIM

  • Gölgelerin Efendisi
    Gölgelerin Efendisi Aylar önce +2

    örümcek ve bunun amk

  • Nazlı Nazlı
    Nazlı Nazlı Aylar önce

    Ya ben bunları zaten seviyordum şimdi daha çok seviyorum

  • Oğuz Oyunda
    Oğuz Oyunda Aylar önce

    Ben şahsen böcekleri seven bir insanım zaten öldürmem böcekleri hem seviyorum hem korkuyorum oyüzden cımbızla alıp camdan aşağaya atarım

  • Yusif Bayramlı
    Yusif Bayramlı Aylar önce

    qorxdum

  • Msp Belçika.X
    Msp Belçika.X Aylar önce

    Ben taavnda gorsem götumde 40 tane ayak cikamr mk

  • angel star
    angel star Aylar önce +1

    3:09 ve 4:33

  • angel star
    angel star Aylar önce +1

    1:04 ve ıy

  • angel star
    angel star Aylar önce +1

    0:56 😱😖

  • Vuqar Haciyev
    Vuqar Haciyev Aylar önce

    Kulak perdesini de delip gidiyo

  • Game Dünyası
    Game Dünyası Aylar önce

    yulerim diken diken oldu lan

  • Mert Cengiz
    Mert Cengiz Aylar önce

    Tūkiyede varmı

  • Yeşim Çevik
    Yeşim Çevik Aylar önce

    Vay arkadaş izledikce kasıntı tuttu ya

  • Naruto Uzumaki
    Naruto Uzumaki Aylar önce

    Ulan belimden huylanıp durdum.Sanki belimden giriyor gibi.:D (evde görürsem ulti atarım, ne yapıcam tavla mı oynayacam)

  • nilgůn Canyolu
    nilgůn Canyolu Aylar önce

    Hepsi yalan beni bir ısırdı uyurken 1 hafta çektimmmm

  • Şinasi Fidancan
    Şinasi Fidancan Aylar önce

    Meraba arkadaşlar.
    Ben bunu sadece İstanbuldaki evlerde gördüm
    Evinde bu canlıyı görenler nerde yaşadıklarını yazabilirler mi

  • Ada su
    Ada su Aylar önce

    0:55 ayyy😱😱😱🤢🤢

  • Hasan Tütgün
    Hasan Tütgün Aylar önce

    Bizim Eve Gelsin Hadi Yaşasın amk

  • atakan gültekin
    atakan gültekin Aylar önce +1

    allahın işine bak ama ben evde görürsem 7 ceddine sokar anasın amından dürüm çıkarıp götüne sokup bacısını sikerim

  • mutlu adam
    mutlu adam Aylar önce

    Ben olsam pıçaklarım

  • Dj Naci Bass Boosted ft.
    Dj Naci Bass Boosted ft. Aylar önce +1

    Yere Bakma Videoyu İzle Aq

  • color fantastik
    color fantastik Aylar önce +1

    Yaaaaaaa iğrenççççç

  • Ali Bey
    Ali Bey Aylar önce

    Tamam Ona Öldürmeyiz😂😂😂

  • Esra Gül
    Esra Gül Aylar önce

    Arkadaslar hersey dogal güzeldir. Benim evimde kışın el buyuklugunde orumcekler olur. Kirk ayak olur. Kucuk orumcekleri sormayin hic. 3. Kattayim bahce ici olunca hic misafirsiz kalmiyorum. 2 tane de cocugum var. Tavsiyem korkmayin evlatlarinizi da korkutmayin. Sonucta onlar çok küçük ve kimseye durduk yere zarar vermezler. Bunca senedir evimde varlar cok şükür. Evinize yaptırdığınız ilaclar cok cok coook fazla zararlı. En guzeli dogal olanı