Eşim, yolda görse bile bana selam vermiyor

Paylaş
Ekle
  • katma 15 Haz 2018

YORUMLAR • 102

  • Hati Seas
    Hati Seas 22 gün önce

    Kardeşim sen 22 sene beklemişsin, bu adam değişmemiş. Bundan sonra da hiç değişmez...

  • Hati Seas
    Hati Seas 22 gün önce

    Bu adamda narsistlik kişilik bozukluğu var bence..

  • ismail kaya
    ismail kaya 27 gün önce

    geydir o

  • Melda Akgun
    Melda Akgun 5 aylar önce

    Aynı ben siktir et bu adamı

  • Yakup Sagiroglu
    Yakup Sagiroglu 5 aylar önce

    Ben sana selam veririm.ve böyle adamlari ya birakin yada Baska bir Adam bulun.

  • Zeynep tarhan
    Zeynep tarhan 6 aylar önce

    Benimki de yanimda yürürken yüzüme bakmıyor kızlar:(

  • uzaya git
    uzaya git 6 aylar önce

    abartmayın..bazen annemiz sarıldığında bile ya anne sarılma vs diyoruz.. annemizi sevmiyormuyuz? çok seviyoruz ama sarılmaktan sıkılan insanlar var yani..sevgiyi çok farklı yaşayan ve gösteren insanlar vardır.. bunları bilin sonra yorum yaparsınız..

  • Kamer ay
    Kamer ay 7 aylar önce

    Ne kadar dayandı n biraz daha sabret ölümlü dunya

  • Narin Uruc
    Narin Uruc 7 aylar önce

    Dünya deyilde insanlar deyişti

  • öznur
    öznur 8 aylar önce +1

    Gay

  • Kathleen Bégaud
    Kathleen Bégaud 9 aylar önce

    Selin karacehennem

  • melis Melda
    melis Melda 9 aylar önce

    Bence bu kadın yalan konuşuyo. Hiç inandırıcı değil. Ses tonuna baksanıza kendini ezdirecek bir tip mi sizce ? Belki de adam birşeyini gördü ve soğudu. Bence böyle. Kadın fena

  • SELVER Tozluyurt
    SELVER Tozluyurt 9 aylar önce +1

    Aynı Benım Hayatım.

  • TURKAN OMUR SEVGİ
    TURKAN OMUR SEVGİ 9 aylar önce

    Nur hanım lütfen izin verinde Selin hanım konuşsun daha çok... bilgilerine ihtiyaçımız var. O bir konuşuyor , siz on lütfen ama

  • Fatma Karmaz
    Fatma Karmaz 10 aylar önce

    Selin hanimin onune gecdi , kadina bi söz hakki vermeli

  • Fatma Karmaz
    Fatma Karmaz 10 aylar önce +1

    Nur hanim cok konusuyo neden

  • Erica Erica
    Erica Erica 10 aylar önce +1

    Hani telefondaki kadın yolda görse Slm vermiyor dedi ya bi de Ada'ma sorsanız kim bilir kadın için neler der... Kadın burda kendi açısından anlatıyor.. Belki de Ada'mın iflasını kesti 22 senedir Ada'm nefret etti olamaz mı... Tek taraflı dinlememek lazım işte...çünkü herkes kurban rolü yapıyor bu hayatta

    • Erva Deniz
      Erva Deniz 10 aylar önce

      Bilip bilmeden konuşma. Bazı insanlara bir şey yapmasan da seninle küs kalabiliyor.

  • Erica Erica
    Erica Erica 10 aylar önce +6

    Kadın kocam beni yolda görse selam vermiyor derdi ya aynı şey benim öz ablalarım için geçerli...Benim de 3 tane ablam var o kadar nefret ettirdiler ki kendilerinden yolda görsem selam vermiyorum.. O kadar kütü bi durum ki bu son 5 yılda bana yaptıklarını anlatsam kim dinlese bu tanımadıkları insanlardan nefret eder ahhh ahhh... Elim ekmek tutsun ayrı eve çıkacam... Kardeşmiş...Sıçarım böyle kardeşliğin içine.. Kardeş dediğin korur kollar kötülüğünü istemez arkadndan iş çevirmez dedikodunu yapmaz!!! Eğer bunları yapıyorsa o kardeşi siktir edin gitsin .. Aynı kadından doğdunuz diye 5 para etmez tiplere tahammül etmek zorunda değilsiniz..işte ben şu an kendimi olabildiğince soyutladım aramam sormam .. Hadi yine 2 tanesinin evi barkı ayrı ama Bi tanesiyleAynı evin içinde konuşmuyoruz senelerdir!!

    • bebek yüz
      bebek yüz 10 aylar önce

      @Erica Erica neden cevap vermiyrsun

    • bebek yüz
      bebek yüz 10 aylar önce

      @Erica Erica valla bende çok agresif ve sinirli bı ablayim.kardesime yapmadığım kalmadı.hala da düşkün değilim cokda sevmem kardeşimi.ama ne yaptıysam kardeşim beni bırakmadı.bizimde durumlar farklı.annem amcamla dost hayatı yaşadığı için kardeşim annemi haklı bulduğu gün kardeşimi sildim.20 yıldır da kardesimden nefret ediyorum.ama o beni çok sever

    • Erica Erica
      Erica Erica 10 aylar önce

      Kedi Can evli değilim 😂 ... Bizim maddi manevi başka problemlerimiz var .. Dediğim gibi yaptıklarını bi anlatsam nefret edersiniz.. Anne baba ayrı..Beraber yaşadığım boşanmış olan abla bozuntusu beni evden kovdu ..beş parasız aldım başımı gittim.. Bi arkadaşa sığındım...Diğer iki ablamdan bu süreçte asla maddi manevi destek görmedim.. Arayıp sormadılar bile.. Böyle aşağılık insanlar işte.. Sonra babam araya girdi eve dönmek zorunda kaldım.. Sırf üzülmesin diye...daha bir sürü şey... Bu arada ben evden kovulacak hiç bişey de yapmadım.. Kendisini kocası boşadı diye depresyona girdi her gün bize eziyet etti hala da ediyor!!!

    • bebek yüz
      bebek yüz 10 aylar önce

      Neden bu kadar nefret dolsun bacilarina ? Eşini elinden mı aldı?

  • Sevda Ünal
    Sevda Ünal 10 aylar önce +4

    nikahi basinca gtleri kalkio, kesede keklik görüp araniolar malesef...

  • женечка алибекова

    anne babasi olmadikdan sonra ne yapicakmiw acaba.

  • gülay62 gören
    gülay62 gören 11 aylar önce

    :((

  • Cihangir Cam
    Cihangir Cam 11 aylar önce +1

    Psikolojik sorunlari var bu adamin. Bu adam cocuklugunda ezilmis travma yasamis tedavi de gormemis. Ozguven sorunu var .Yolda esini gorup yuzune bakmamak ne demek? Nasil bir derin asagilik kompleksi icinde? Bu adamin annesi ya da babasi da problemli. Yazik .
    Boyle tip tanidiklariniz varsa kesinlikle psikiyatriste gonderin ,PSKIYATRISTE GIDIP TEDAVI ALMADAN EVLENMELERINE IZIN VERMEYIN

  • Serap Aguzum
    Serap Aguzum Yıl önce +9

    Boşa gitsin köpoglunu 😀😀

  • Ketum Adam
    Ketum Adam Yıl önce

    aynı benim hayatım

    • Ketum Adam
      Ketum Adam Yıl önce

      benim de 3 çocuğum var benide eşim aynı

  • Gül Cinar
    Gül Cinar Yıl önce +5

    Karisinin yanagin dan öpmeyen adam bunlarin nasil cocuklari olmus

    • bebek yüz
      bebek yüz 9 aylar önce

      @Gül Cinar her gün ayni kadını görmekten bunalan kanibozuk erkek coook

    • Ömer Altintas
      Ömer Altintas 9 aylar önce

      Yanağindan değil ama başka yerinden öpmüş :)

    • Gül Cinar
      Gül Cinar 10 aylar önce

      Kedi Can amma evde karisi var karisi olan adamin genel evinde ne isi var pis kadinlar da

    • bebek yüz
      bebek yüz 10 aylar önce

      @Gül Cinar aynen.adam sana doğru söylüyor.şoyle düşün, geneleve giden bı adam fahişeyi sevdiği için mi gider? Yoksa ihtiyaç ini gidermek için mi

    • Gül Cinar
      Gül Cinar 10 aylar önce

      Ruslan Koshayew hadi be

  • angel angel
    angel angel Yıl önce

    kever tanriover sanmıyorum başka biseyi var ama ne çözemedim

  • kever tanriover
    kever tanriover Yıl önce +4

    Eger evlendigin adamla mutlu olamazsan bu cocugada yansıyor maalesef,cocuğuda sevgisiz büyütüyorlar.Zaten sevgi olmayinca saygıda olmuyor yani hep evlilige cocugum icin devam ediyorum diye bahane edenler varya iki evin içinde birbirinden nefret eden sürekli kavga ve kotu söz soylenilen ortamda buyuse daha mi iyi olacak?Boşan babası arada bir görsün.Şimdi ki zamanda kimse kimsenin değerini(elindekinin değerini)anlamiyor herkesin gözü dışarda öyle sadık,iyi kalpli birini bulmakta cok zor artık yani hayat gittikçe zorlasiyor ve en kötü yanida şu;birlikte yaşamadan iyi biri mi kotu birisi mi anlayamiyorsun bazıları kendini basta daha nisanliyken gosteriyor ben buyum diyor ama bazilarida maske takiyorlar yüzlerine ve sen yillar sonra gercek yüzünü görüyorsun tabi o da maskesini çıkarırsa dahası dışarda ki insanlara iyi,kibar olup evde aslan kesilenler var ondanda başka eşiyle arasinda ki her seyi anasina yeristirende var insanlar cesit çeşit iste iyi secmek lazim.Insan evlenince ya hayati cok guzel oluyor ya da mahfoluyor bu da onlardan biri.

    • Serpil Yasar
      Serpil Yasar 2 aylar önce

      kever tanriover aynen katılıyorum yazdıklarınıza çürümüş etten yemek olmaz resmen zehir oluyor evlilikler katlayan gibi çocuklar kopuk anneye babaya saygı duymuyorlar

  • Zühra Mutlu
    Zühra Mutlu Yıl önce +10

    25 yıl oldu böyle sevgisiz ilgisiz sahip çıkmayan bi adamla ömrüm bitti 😔

    • Umran Turan
      Umran Turan Saatler önce

      kadınların çilesi insanın ömrü gidiyor yinede yaranamıyorsun.en iyisi yol vercen bir kere dünyaya geliyor insan.boyle adamlar için değmez. vallahi.anasina düşkün erkekler lütfen evlenmeyin kimsenin canını yakmayın lütfen.oturun ananızın evinde.

    • Нармина Таштанова
      Нармина Таштанова 5 aylar önce +1

      Allah sabr versin kardeş, bendede var öylesi😁

  • angel angel
    angel angel Yıl önce +2

    Bnde ikinci evliligimi yaptım.adam elimi tutmuyor iki yabancı gibi yürüyoruz yolda.hiç sarilmiyor.bn sarılıyorum bazen adam odun gibi.niye sarilmiyon dedigimde sarılınca nolacak diyor bana.evde iki yabancıyız. hiç cinsel ilişkimiz hiç yok nerdeyse.şaşırdım kaldım bilmiyorum napicam.bide yurt dışına geldim.anlam veremiyorum bu adam niye evlenmiş.hayatım mahvoldu bnm😢😢

    • bambi bambi
      bambi bambi 11 aylar önce

      Tuh ya üzüldüm cok

    • Liz Türk
      Liz Türk 11 aylar önce

      angel angel . Yaşadığın ülkenin türk konsolosluğundan yardım taleb et ... Senin durumunda olan Türkiye'den gelen bir bayana yardımcı olduklarına ben şahit oldum , memleketine dönmesine sağladılar ... Allah yardımcın olsun .

    • Huzur Gulus
      Huzur Gulus 11 aylar önce

      Allah yardimcin olsun Canim dua et elbette ki Allah bir yol gosterecrk bende ikinci evliliğimi yaptim yurt dişına geldim. Çok mutluyum pisman degilim ama s'en kaģıt Alana kadar sabret sakin üzülme bitanem. 😐

    • kever tanriover
      kever tanriover Yıl önce +2

      angel angel adam gay olabilir belkide erkeklerden hoslaniyordur.

  • menzil menzil
    menzil menzil Yıl önce +8

    😢😢zor hayat çok zor kolay değil.

  • Güzel Güzel
    Güzel Güzel Yıl önce +9

    Erkekler kadınların değerini bilmeli onlara nazik ilgili davranilmalidir unutulmamalıdır ki ben de bayan olarak söylüyorum kadına ilgi vermezsen kadın başka kollara uçar gider

  • Kim Kai
    Kim Kai Yıl önce

    çocuklarimada çok kùtù örnek oldu olan bana oluyo isyanimi Kim duyar

    • Esra sukulent kaktüs
      Esra sukulent kaktüs Yıl önce +1

      Kim Kai neden sığınma evlerine gitmiyorsun nasıl olsa bir hayat kurarsın her gün ölüp ölüp dirilmektense bir de böyle dene Allah yardımcın olsun

  • Kim Kai
    Kim Kai Yıl önce

    bende 28 yılık evliyim beni birakmiyo

  • Kim Kai
    Kim Kai Yıl önce

    kimseye derdimizi soyluyemiyoruz

  • Kim Kai
    Kim Kai Yıl önce

    paramiz olsaydi boşardik beni boşa dedim bana iftira ati beni 6 yerimde biçakladı ceza almadi

    • Stefano Sins
      Stefano Sins Yıl önce +3

      Kim Kai Allah cezasini versin o psikopatin

  • Kim Kai
    Kim Kai Yıl önce +1

    şimdide o elimi tutmak istiyor artik Ben onun elini tutmuyorum şimdide o kahr oluyor korkaktirler babalarinda korkuyorlar benimki övey annesinde bile korkuyordu

  • Kim Kai
    Kim Kai Yıl önce

    ben8mki sana aşiģim diyordu ve elimi hiç tutmadi

  • Kim Kai
    Kim Kai Yıl önce

    evet benim de aynen boyle oldu

  • nur mert
    nur mert Yıl önce +6

    eminim diyo zorla evlendirilmediğinden nerden eminsin???adamda psikolojik hastalık var hayata küsmüş zorla evlendirilmiş belli

  • nur mert
    nur mert Yıl önce

    bence sevmiyo adam

  • gül solgun
    gül solgun Yıl önce

    Kadın adamı calısan makıne olarak gormus.kendı ayakları uzerınde duramayan kadın.o yuzden ayrılmamıs bellı

  • Eyup Altun
    Eyup Altun Yıl önce +1

    ayne ne guzel suylemussin ceeek cek umur buyu cek

  • Nurhan Nurhan
    Nurhan Nurhan Yıl önce

    Depresyon da herhalde adam. Bunu sevmemeyle alakalı olduğunu düşünmüyorum.

  • Lavinya
    Lavinya Yıl önce +59

    Böyle bir p*ç 'ten benim evde de var.. Ne kadar kolay yazabiliyor aynı durumları yaşamayan.. Kendine değer vermiyordur diyor yorumda..E zaten vermiyosun, versen ne olur ..Kendimizden ibaret mi ki hayatımız?? Ayrılmak kolay sanki! Herkesin yaşayış ve yetişme şekli aynı değil..Sen üzülmüşsün hayatını boşa harcamışsın, bitirmişsin kendini kimin umrunda..!!!! Rezil olmadın ya elaleme, akrabaların anne babana laf söyleyemedi ya!!! Önemli olan bu!!!! Çünkü çocuğunu mutsuz rezil bir hayattan çekip çıkarmak çok ayıp!!!!Annen nasıl açıklar millete olanları,,,inanmazlar ki..inandıramaz annen..çünkü önemli olan elalem !!!! Sen kimsin? Niye varsın? Kimin umrundasın?İşte hayallerle umutlarla dolu ömrünü bir p*ç e feda ediyosun bile bile.. Çekip gidesin var o daha beter.. Çeek kızım çek.. Başka yolun yok... Kendinden başka herkesin herşeyiyle ilgilenen insanlar yüzünden, otur bir bahar bekle....!!!!!!! O da gelirse!!!!!

    • Abrek Hakan Bozkurt
      Abrek Hakan Bozkurt 19 gün önce

      Lavinya KADIN OROSPUYMUŞ ADAM NEYAPSIN YOSMA

    • Lavinya
      Lavinya 2 aylar önce +1

      @Ayse Sarli Çok önceden yapabilme şansınız olabilseydi keşke,bu kadar zamanı boşuna tüketmemiş olurdunuz . Allah yardımcınız olsun ,herşey gönlünüzce olur İnşaAllah .🙏🏻

    • Ayse Sarli
      Ayse Sarli 2 aylar önce

      Lavinya bn senin beş beterini yaşadım 28 yıl aynı evde iki ayrı dünyayı yaşadım 8 aydır ayrı eve çıktım dava acicam 😣

    • Rabbine KUL GÜLLL
      Rabbine KUL GÜLLL 9 aylar önce +3

      Cok dogru döylüyorsun ...24 yılım gitti artık saglıgımdan olmaya başladımki .cok şükür boşandım .şimdi ikinci evliligimi yaptım mutluyum anlayışlı bir eşim var elh sabrın sonu selamet. Ama oturup beklemek biryere kadar .KADER GAYRETE AŞIKTIR.sözünü unutma kardeşim

    • Zehra Asenaa
      Zehra Asenaa 10 aylar önce +1

      👍☹☹

  • AA O
    AA O Yıl önce +6

    Adam zorla evlenmiş işte.. Kadın istediği kadar başta zorla değildi desin..

  • Damocles
    Damocles Yıl önce +2

    Akraba evliliği...

  • Aysun Güney Adışen
    Aysun Güney Adışen Yıl önce +13

    Bende 25 sene duymadım selin abla yılar geçti ama biti ayrıldık çokta mutluyum babamın sevgisi annecim yetiyor bana 47 yaşındayım çocuklarımda yanımda bitireceksin uzatmiycan güzelim yıların boşa gidiyor güzel bayanlar bayramınız mübarek olsun canlar

    • gonul fedakar
      gonul fedakar Yıl önce +1

      Aysun Güney Adışen amin cnm benim arkam da ailem yok babam herkese beni kinar kotuler anemle babam ayri kimseden sefkat gormedim evliligim de esimi hic sevmiyorum nisanliyken cok dedim ama birakmadilar nisani atim oldum olasi disimi sikiyom Allah kerim

    • Aysun Güney Adışen
      Aysun Güney Adışen Yıl önce +1

      gonul fedakar canım Allahım yardımcınız olsun aile diyosun çok diyorsun boşanma olmadı 6 seneden beri ayriyim beni anca anladılar çünkü yaşlandılar onlara bakıyorum Allahım sana senin gibi olanlara bol afiyet versin yardım etsin çok doğru diyorsun aile çok önemli

    • gonul fedakar
      gonul fedakar Yıl önce +2

      Aysun Güney Adışen Sen sanslisin ailen arkan da olmuskj bosanmisin biz ya caniz ailem arkamda deyil

  • TÜNZALƏ QURBANLI
    TÜNZALƏ QURBANLI Yıl önce +1

    Mənim həyatımı danışır elə bil....

    • Taleh Abbasov
      Taleh Abbasov 7 aylar önce

      Yuzde elli ailelerin prablemidi buu..mende yawadim bilirem mumkunn deyill guler uz xow söz yoxdursa

    • Emin Amrahov
      Emin Amrahov 10 aylar önce

      @Ğiler Hesenova size nolub ki xanim?Nedir sizin probleminiz?

    • Ğiler Hesenova
      Ğiler Hesenova 10 aylar önce

      Men de o ğündeyem

    • Emin Amrahov
      Emin Amrahov 10 aylar önce

      Tunzale Qurbanli niue bosanmirsiz bes? Usaq var deyeceksiz.Amma sizin de heyatiniz gedir axi

    • Amin Jafarov
      Amin Jafarov Yıl önce

      Men oglumun adiyla yaziram

  • Derya N.
    Derya N. Yıl önce +13

    Madem öyle bu kadin 22sene nasil böyle insanla yasamis. Kendine deger vermiyor demektir .yoksa coktan ayrilirdi.
    Cocuk mocuk diyenler de bahane ediyorlar. Anne kötü hayatdaysa cocuklarda iyi olamazlar.
    Kadin yillarini bu Adam harcamis bosuna. ..yazik

  • Amin Jafarov
    Amin Jafarov Yıl önce +7

    Ayni benim hayatim benim ama ben 13 illik evliyim

  • nazli ece
    nazli ece Yıl önce +1

    😣

    • İbrahim Ceylan
      İbrahim Ceylan Yıl önce +1

      Nevroz Enç bunlardan sana ancak evlenmemeyi öğretir selin herkezi boşuyor

    • nazli ece
      nazli ece Yıl önce

      Ibrahim ceylan
      Hayır evli dglm bn izlyorum birşeyler öğrenmek için .

    • İbrahim Ceylan
      İbrahim Ceylan Yıl önce +1

      Nevroz Enç seninde başımdan geçiyor

    • nazli ece
      nazli ece Yıl önce

      E ne drkn ??

    • Beyza Aydal
      Beyza Aydal Yıl önce

      Nevroz E ne