Şampiyonun Yıldızı: Henry Onyekuru

Paylaş
Ekle
  • katma 21 May 2019
  • beIN SPORTS'un en güncel programlarını, spor dolu içeriklerini takip etmek için kanala abone olmayı unutmayın: dgtrk.lu/1ebhi
    Golleriyle takımını sırtlayan Onyekuru, şampiyonluk yolunda Galatasaray'ın yıldızı oldu!
  • SporSpor

YORUMLAR • 257

  • ibrahim Alkan
    ibrahim Alkan Gün önce

    1'er hafta arayla Fener - Beşiktaş - Başakşehire gol attı. Çoğu forvetten daha klas ve bitirici.

  • HAKAN YEL
    HAKAN YEL 2 gün önce

    *İnişli çıkışlı performans sergilesede, dünyanın sayılı büyük kulüpleri arasındadır Galatarasaray*

  • Martin Eden
    Martin Eden 13 gün önce

    Ligin diyemiyor hala şampiyonun yıldızı diyor. Biz ilk 11 e seçmedik de kendi içlerinde yıldızları da bu işte. Şampiyon falan oldular fena oyuncu değil. Hee hee .

  • KAHRAMAN TÜRKLER
    KAHRAMAN TÜRKLER 13 gün önce +1

    Onyekuru gitme olummm

  • Dilara Baş
    Dilara Baş 16 gün önce

    Sezon boyu GALATASARAY düşmanlığı yaptınız şimdi yalakalık yapmayın

  • Tolga Yolcu
    Tolga Yolcu 17 gün önce

    00:37 "Formasında ıslak tek yer kalmayan" değil, "Formasında tek damla kuru yer kalmayan" olacaktı beinsports Türkiye.
    Beğenin görsünler

  • RA İS
    RA İS 17 gün önce

    Formasında tek bir ıslak yer kalmayana dek değil. Kuru olamayacak mıydı o

  • Samet Erel
    Samet Erel 18 gün önce

    Yatın aşşa babanız GALATASARAY ❤️💛
    🏆🏆🏆

  • Okan Delen
    Okan Delen 19 gün önce

    Noldu lan neden yalamaya başladınız Galatasarayımızı😄 gücünüze gitti değil mi şampiyonluk kutlamalarını veremeyen yayıncı kuruluş olmak😂😂

  • Muhammet Yıldız
    Muhammet Yıldız 19 gün önce

    Telif Atsana. Telif Atsana!!!!! Be(y) in yok

  • Zamanda Yolculuk
    Zamanda Yolculuk 22 gün önce

    Yalnız taraftar formada ıslak yerin kalmamasını değil kuru yerin kalmamasını ister ! (0.38)

  • uggisstimme
    uggisstimme 22 gün önce

    VISCA NERDESIN

  • Ishak Daşdemir
    Ishak Daşdemir 23 gün önce

    Hepinizi üst üste koyarak şampiyon olduk! 😉💋😜

  • ANGRY TURKİSH STREAMER
    ANGRY TURKİSH STREAMER 23 gün önce

    Orosbu bein spor sizene gsden

  • Ertuey Aslan
    Ertuey Aslan 24 gün önce

    Beın spor bir galatasaraylı olarak diyorumki siz yalak eyyamcı kişiliksiz karaktersiz onursuz gurursuz şeref yoksunu bir topluluksunuz bende galatasaray üzerinden haber yapmayın renginiz ve niyetiniz belli azcık şahsiyet sahibi olun

  • vedat durmuş
    vedat durmuş 25 gün önce

    Onyekuruyu yılın onbırıne almadınz yazıklar olsun sizi kınıyorum ve yayıncı kurulusa güvenmıyorum

  • Serkan Bahçeci
    Serkan Bahçeci 25 gün önce

    Ezili rakibimiz fb bjk ye gol ilk sezonda gol atmak buyuk basari bence bonservisi alinmasi gereken bi oyuncu sonucta yasi itibariyle 30 milyon euro satisi yapilir.

  • sukruoosten
    sukruoosten 25 gün önce

    yazik buyuk ihtimal bayern gidiyor ppffffff cok uzlicegiz bu aslani !!!!!!!!

  • İbrahim Onuk
    İbrahim Onuk 25 gün önce

    yalakalık yapma beIN SPORTS

  • Utku Dinçoğlu
    Utku Dinçoğlu 26 gün önce

    O zaman lider başakşehir diye odülleri başakşehire verdiniz gs'ye ödül vermediniz.Şimdi kim şampiyon başakşehir mi galatasaray mı?

  • Tesla Tesla
    Tesla Tesla 26 gün önce

    Formasında tekbir kuru yer kalmadan

  • Mevlut Dabak
    Mevlut Dabak 26 gün önce

    Formasında ıslak yer kalmadan mi ?

  • Emre Sen
    Emre Sen 26 gün önce

    yavaş dön mevlam dönüşüne yetişemiyor

  • Dogan Ayarci
    Dogan Ayarci 26 gün önce

    YAVŞAKLIK YAPMAYIN İLK 11 DE Bİ TANE ADAM YOKTU GALATASARAYDAN. İKİ YÜZLÜLÜK YAPMAYINDA DURUŞUNUZU BOZMAYIN TARAFTARA YALAKALIK ETMEYİN

  • adventure finn
    adventure finn 26 gün önce +1

    ulan feghoulinin videosunu CTRL+C, CTRL+V yapmışlar

  • kerem özcan
    kerem özcan 26 gün önce

    EN BÜYÜK GALATASARAY ŞAMPİYON CİMBOM BRAVO ONYEKURU

  • kemalist Shelby
    kemalist Shelby 26 gün önce

    Diagne kaç gol atarsa atsın gözümde bi sikim değil amk adam forvet falan değil karşı karşıya gol atamıyorsan daha doğrusu şut girişimde bile bulunmayıp kendini yere atıyorsan kusura bakmada bi bok değilsin evet kritik yerlerde gol attılar ama acilen bu takımdan Diagne, mitroglu, Sinan gümüş gönderilmeli 3 ünü toplasan bi gomisin hırsı isteği etmez

  • iErtacFreak
    iErtacFreak 26 gün önce

    kuru yer*

  • Ege Mert  Erdoğru
    Ege Mert Erdoğru 26 gün önce

    Hakemlerin katkısı daha büyük

  • Berkcan
    Berkcan 27 gün önce

    Bir Fanatik Beşiktaşlı olarak öncelikle tebrikler galatasaray fakat şampiyon olmak için aile olmak gerekir diyor ama aile göremedim ben hiçbir şekilde takım içinde uyuşmazlık anlaşmazlık var bunları duran toplarda diagneye fazla top gelmemesinden anlayabilirsiniz terim faktörü şampiyon yapmıştır her ne kadar hakemler mhk federasyon deselerde diğer takımlarda yapsaydı tutanmı vardı bizim başkan iki kelime etmiyor adamlar her şekilde hakkını savunuyor yönetimden teknik heyetine muhabirinden yorumcusuna kadar bizimkilerde laylaylom ozaman yenilmeye mahkum kalırsınız tebrikler galatasaray

  • DAĞAŞAN DAĞAŞAN
    DAĞAŞAN DAĞAŞAN 27 gün önce

    Onyekurunun boşluğu yalnızca bruma ile dolar geri getirin şu adamı

  • Yasin Esen
    Yasin Esen 27 gün önce +2

    Galatasarayın size ihtiyacı yok beinsport biz bize yeteriz
    ŞAMPİYON GALATASARAY

  • Ömer Kılınç
    Ömer Kılınç 27 gün önce

    Pilav üstü kuru nasıl koydu ONYEKURU 😂😂😂

  • Ercan Dönder
    Ercan Dönder 27 gün önce

    Adam neymar gibi neredeyse

  • bana bak
    bana bak 27 gün önce

    En iyileriniz vs gs maçı ayarlayın da bakalım o kadar iyiler mi ?!

  • Burak T
    Burak T 27 gün önce

    Şampiyonun Yıldızı, yılın 11’inde yok 😂😂
    UTAN BEİN

  • Çağan H
    Çağan H 27 gün önce +1

    Herşeyin yıldızı Visca hatta Galatasaray'ın yıldızı bile Visca aw

  • Erman Oyunda
    Erman Oyunda 27 gün önce

    Onyekuru bonservisini alınması lazım

  • Aysel Tunç
    Aysel Tunç 27 gün önce +1

    Bu onyekuru büyüyünce güçlü yetenek olur ha demedi demeyin

  • Tuğhan Yenice
    Tuğhan Yenice 27 gün önce

    gerçek kahraman BARTALLİ 'ye de bir klip yapın.

  • Palaska rav
    Palaska rav 27 gün önce +1

    Pilav üstü kuru, nasıl koydu Unyekuru

  • Ertuğrul Çabuk
    Ertuğrul Çabuk 27 gün önce

    Şampiyonun usta aktörü

  • Galatasaray Update
    Galatasaray Update 27 gün önce

    Rodrigues den kat kat iyi brumanin da bi tık üstü...

  • oyun adası
    oyun adası 28 gün önce

    Onyekuru çok iyi

  • Mamoste
    Mamoste 28 gün önce

    Madem ki yıldız de. Neden ödül vermediniz..

  • Zeynep Darıca
    Zeynep Darıca 28 gün önce +1

    Şampiyonlukları , küme düşmeyi ,fikstürü ,maç saatlerini , form durumuna göre ayarlamayı , cezaları kime kaç maç vericeklerini , bidaki haftadaki maçın büyüklügüne göre ceza sınırındaki oyunculara kart gösterip ceza almasını , hakemlerin hangi maça verilmesini ve bi cok şeyi ayarlayan tek kişi bein sportsdur yani katarlılardır çünkü reyting düzeyine göre izlenmeye ve gelire göre ayarlarlar herşeyi Mhk falan hikaye özetle tff mhk falan hepsi bein sportsa bakıyor derin futbolda budur.Bidaki sene kim şampiyon olcak seneryolar yazılı oynaması kaldı bu hakem hataları falan hikaye onlarda mecbur talimat alıyor göz göre göre vara bakıp yanlış karar veriyorsa yinede o hakemin düdüğünü asmazlar cünkü zaten cezayı veren kişiler hakemin bu maçı o takıma vermesini istiyor o yüzden dedikleri oldugu için ceza kalmıyor bu işler türkiyede böyle seneye kim şampiyon belli milleti uyutun ben iptal ettim inşAllah millet akıllanır.

  • Yusuf Tekin
    Yusuf Tekin 28 gün önce

    Bu adam tam bir MAKİNEEEEE

  • shutup
    shutup 28 gün önce

    Madem öyle neden en iyi 11 de yoktu? seçmediniz. neden hiç birine ödül verilmedi? Şimdi yalakalık zamanı değil mi.

  • Adman Sayar
    Adman Sayar 28 gün önce

    yavşak BEİN ödülleri lig bitmeden verdiklerinize gidin

  • Yasin Ugurlu
    Yasin Ugurlu 28 gün önce

    Şimdi mi akliniz başına geldi

  • ugur in! Celebi
    ugur in! Celebi 28 gün önce +1

    Kalsin diyenler?

  • Memollii Alkannn
    Memollii Alkannn 28 gün önce

    Şampiyonun yıldızı MHK yı unutmayın

    • Punisher03
      Punisher03 28 gün önce

      Şompoyonun yoldozo mohokoyo onotmoyon.

  • Juve Fc
    Juve Fc 28 gün önce

    Onyekuru keşke Galatasarayda kalsa süper olurdu

  • Thor Odinson
    Thor Odinson 28 gün önce

    Galatasaray adına sezonun en iyilerini yapıyorsunuz madem , Bülent Yıldırım , Serkan Çınar , Suat Arslanboğa nerede

  • Cihat Bozkurt
    Cihat Bozkurt 28 gün önce

    Satin Alin Lan su adami

  • Mustafa Aydinli
    Mustafa Aydinli 28 gün önce +1

    Adamım benim onyekuru

  • Mustafa Ç
    Mustafa Ç 28 gün önce

    Bir kanat oyuncusundan ziyade sahte forvet gibi oynuyor

  • Ibrahim Ay
    Ibrahim Ay 28 gün önce +3

    hepinize koyduk soktuk :) ağlayın bu ligin kralı GALATASARAY bunu aklınıza yazacaksınız

  • Deli fişşeq
    Deli fişşeq 28 gün önce

    yazın maaşımı alayım senin formanı alacam onyekuru

  • Recep Berat Kılıç
    Recep Berat Kılıç 28 gün önce +1

    Siz siktirin gidin o sözde en iyi 11 inizi getirin birde onları yenelim

  • selim ergin
    selim ergin 28 gün önce

    Adam gelişi guzel topa vurmuyor nereye vurcagini iyi biliyor...

  • Bahaa Janabi
    Bahaa Janabi 28 gün önce +1

    HAYIR MUSLERA ŞAMPİYON

  • Anan JK
    Anan JK 28 gün önce +1

    Bein sports olmasın gs nin en iyisi #BEİNsizligVAR

  • The Commentator
    The Commentator 28 gün önce

    Bülent Yıldırım olacaktı ama yanlışlık oldu sanırım.

  • Javier Hernandez
    Javier Hernandez 28 gün önce

    Golü koklayan kanat oyuncusu daha doğrusu o bir gizli forvet

  • Umut Targaryen
    Umut Targaryen 28 gün önce +1

    Ulan şu takımda diagne gibi mal var ona yanıyorum forvetin kötü olmasından ne onyekurudan ne belhandadan faydalanıyor bu takım eğer forvette diagne gibi mal olmasa belhanda asist kralı olur aq belhandanın üstüne çok gidiyorlar ama diagneye nokta pası atıyor adam diagne boş kaleye bile atamıyor diagne atılan paslara koşmuyor bile toptan kaçıyor adamda pas atacak birini bulamıyor mecbur fegholi ile paslaşıyor takım seneye
    (hızlı forvet)
    onyekuru belhanda feghouli

    şeklinde olsa ligde durdurabilecek takım yok
    ayrıca onyekuru ligin ilk yarısında çok iyi değildi sadece kolay maçlarda gol atıyordu ama 2. yarıdan sonra fatih terim adam etmiş tartışmasız devam ederse ligin en iyi sol kanadı olur çünkü sadece ligde değil avrupada da en hızlı oyuncular arasında 2. yarıda feghouliden sonra en çok 3 puanı onyekuru getirdi bize
    diagne olmasa da olur

  • SELAMI USTUN
    SELAMI USTUN 28 gün önce

    Yalakalarrr

  • GMO
    GMO 28 gün önce

    Bülent yıldırım içinde şöyle bi video yapmak lazım ödfmdkfkfhfkkdmf

  • Halil Şirin
    Halil Şirin 28 gün önce

    Fegouli dir şampiyonluğun yıldızı onyekuru değil

  • Musa ALPTEKİN
    Musa ALPTEKİN 28 gün önce

    0:40 Formasında tek ıslak bir yer kalmadan değil kuru bir yer kalmadan olmalıydı.

  • Yusuf 7
    Yusuf 7 28 gün önce +1

    Galatasarayin 2.Golü 21 Numara
    Henryyyyyyyy

  • selman çivi
    selman çivi 28 gün önce

    BU KADAR BAŞARILI BİR FUTBOLCU SIRF GALATASARAY'DA OYNUYOR DİYE YILIN 11'İNE ALINMIYOR 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

  • EMİRHAN YAVUZ
    EMİRHAN YAVUZ 28 gün önce

    Fenere başak şehire beşiktaşa gol atan yürekli futbolcu

  • Aziz Sönmez
    Aziz Sönmez 28 gün önce

    Belhandaya ayıp ediyorsunuz

  • Mert Ünsal HD
    Mert Ünsal HD 28 gün önce +1

    ONYE - SOSO - MUSLERA
    THE BEST 2018/19

  • Fikri Yıldırım
    Fikri Yıldırım 28 gün önce

    Simdiye kadar nerdeydiniz pezevengler

  • Jean C Louivil
    Jean C Louivil 28 gün önce

    ❤️

  • Mr Miracle
    Mr Miracle 28 gün önce +1

    Yönetici bok herifin teki o takımı o kadroyla şampiyon yapan adam Terim

  • skyking7
    skyking7 28 gün önce

    Türkiye liginde is yapar ama büyük avrupa takimlarinda tutunamaz...fizigini daha cok guclendirmesi lazim...

  • Uğur Öztürk
    Uğur Öztürk 28 gün önce

    Övün bakalım övün 2 kupa almış belki birtane daha alıcak takımın ilk 11 inden oyuncu koymadınız teknik adamını sezonun teknik direktörüne seçmediniz

  • Gündüz Abdullayev
    Gündüz Abdullayev 29 gün önce

    Formasinda tek bir islak yer kalmayan mi ? 🤦 Aksine olmasin admin?

  • Mavi BULUT
    Mavi BULUT 29 gün önce

    Bein sports sen galatasaray ile ilgili herhangi bir paylaşım yapmaya layık değilsin hakkın yok neler yapıldığının farkımdayız eminediktigumun eraplari

  • Anıl Kaplan
    Anıl Kaplan 29 gün önce

    SIMDI MI GELDI AKLINIZA AQ COCUKLARI

  • Reich
    Reich 29 gün önce +1

    Arkadaşlar sakat misiniz 11 i bein secmiyor süper lig takımı kaptanları seçiyor problemli misiniz

  • road to rayman
    road to rayman 29 gün önce

    Feghouli bi cakar yarra yersiniz ak yalakalik yapmain

  • Bekir Kekeç
    Bekir Kekeç 29 gün önce

    Amın oğulları diğer video dA Başakşehir maçı yok burda da onyekuru nun attığı gol yok nasıl bi orospu çocuğusunuz?

  • Muhammed Yasin Kadıoğlu

    Galatasarayliyim tamam anladim bize vermediniz ya trabzonun gencleri

  • esad ulusal
    esad ulusal 29 gün önce

    Belki sezonun 11ine de girmiştir haberimiz yoktur 🤣🤣

  • Mehmet Can Yıldırım
    Mehmet Can Yıldırım 29 gün önce +1

    Pilav üstü kuru onyekuru

  • Tek Futbol Sarı Kırmızı 2

    Gitmesin be şimşek hız küçü kinsan ;)

  • Josemre 1905
    Josemre 1905 29 gün önce

    Adam 16 gol atmış bide kiralik bide genç

    Valla twitterda tanıdığım ne kadar galatasaray hesabı varsa hepsi eleştriyo gitsin fln diye şaka gibi bence..

  • Mega Hıyar
    Mega Hıyar 29 gün önce +1

    Şampiyonun yıldızı muslera gelsin

  • Gizli Adam
    Gizli Adam 29 gün önce

    Gs liler ne kadar dönek adama etmediğiniz küfür kalmadı şimdi de adam gibi adam yazanlar var...

  • Özal GÜLALMAZ
    Özal GÜLALMAZ 29 gün önce

    Amk ben sizin siz gidin o amk kimyası bozuk olana,amk hasan aliye bilmem kime verin ödülleri

  • Joel Damogbe
    Joel Damogbe 29 gün önce

    🇳🇬 🔥

  • gatinc
    gatinc 29 gün önce +1

    Formasında ıslak ter bir yer kalmayan ne demek arkadaş, hiç mi okumadınız yazdığınız metni? Feghouli videosunda da aynı metni kullandınız, bari arada editleyin, ayıp valla..

  • Shinigâmi Kirâ
    Shinigâmi Kirâ 29 gün önce

    İroni olsun diye söylemiyorum onyekuru top onda değilken çok üst düzey bir oyuncu

  • Der Pate Corleone
    Der Pate Corleone 29 gün önce +1

    Bence FEGHOULİ Şampiyonun yıldızı

  • ozan kal
    ozan kal 29 gün önce +3

    Yılın süperlerine 1 tane bile oyuncu yazma, taraflı, holigan bi kaç tane ipneye 8taştan, akbilden adam yazdırt. Sonra gel burda Galatasaraya yağcılık yap. Biz bunu yermiyiz? Yemeyiz. Sen git şimdi o çaktığımız akbilin, 8taşın götünü yala hadiiiii yol al.

  • Barış Kaya
    Barış Kaya 29 gün önce

    Onyekuru 🔥🔥