Mahallemizin Çılgın Dedeleri 😂😂

Paylaş
Ekle
  • katma 14 May 2018
  • Sefa Kındır Yeni Vine ( Sıfır Bir Adana Çilginlari )
    Selamlar arkadaşlar.
    Sefa Kındır, Mami ve Emre Gül'ün komedi dünyasına HOŞGELDİNİZ!
    Bu yeni videomuzda yine yeni ve yeniden sizleri kahkahaya boğmak için çaba gösterdik. Zaman zaman paylaştığımız kamera arkası videolardan da bildiğiniz gibi zorlu bir çekim sürecimiz oluyor. Sizlerin beğenileri ve yorumları bizi motive eden en büyük unsur. Paylaşımlarımızın sizler tarafından beğenildiğini görmek yeni ve daha kaliteli videolar için bizi şevklendiriyor.
    HER CUMA YENİ VİDEO!
    Ayrıca ailemizin daha da büyümesi ve ►Yeni videoları kaçırmamak için 'ABONE OL' tuşuna basmayı ve ZİL'e tıklayarak bildirimleri açmayı unutmayın.
    SEVİLİYÜRSÜNÜZ😉
    Kanala Abone Olmak İçin Tıklayın - goo.gl/mjbyWd
    İş ortaklıklarınız için: sefamamiyt@gmail.com
    Bize Sosyal Medya Hesaplarımızdan da ulaşabilirsiniz;
    Facebook - goo.gl/FZwdIU
    Instagram - goo.gl/fxmjss
    Twitter - goo.gl/NruQsM
  • KomediKomedi

YORUMLAR • 727

  • Selvinaz Özyurt
    Selvinaz Özyurt 13 saatler önce

    Çok güzel video olmuş 😂😊

  • Mustafa Darılmaz
    Mustafa Darılmaz 23 saatler önce

    Dogan dogum

  • Ulker Akkurt
    Ulker Akkurt 2 gün önce

    Amcayi dusurcenizz lannn

  • İnci Siyah
    İnci Siyah 2 gün önce

    Kucuk boylu diger cuce varya siyah tenli biraz o hic olmuyo vine landan cikarin bence istiyonler +1 lesin

  • ILGINATESI WT
    ILGINATESI WT 2 gün önce

    Artık sinanla video gelsin neden videolara gelmiyor sinan?

  • enes cihan
    enes cihan 3 gün önce

    Pumpa 😂😂😂😂😂

  • enes cihan
    enes cihan 3 gün önce

    Artık yeni araba alın

  • BAYRAM- VASİ
    BAYRAM- VASİ 3 gün önce

    dede çok hızlı sürüyosun yavaşşşşşşş ;D sür biraz

  • cafer in kanalı 80
    cafer in kanalı 80 4 gün önce

    Benim adımda Cafer can

  • İsim Bulamadım
    İsim Bulamadım 4 gün önce

    Duvar yeşil uzaylı da boyadıklari yer dkdkjddvbz

  • Lebib cancan
    Lebib cancan 5 gün önce

    PUMBA
    ,

  • Hira Nur
    Hira Nur 5 gün önce

    Povırbaaa

  • mavi ay
    mavi ay 6 gün önce

    Ağzı üstü düşer😂😂

  • BURAK AKKAS
    BURAK AKKAS 6 gün önce

    Mami abi yi geçen yolda gördüm

  • İsmail Uzturk
    İsmail Uzturk 7 gün önce

    Karşılıklı abone olan

  • ateş topu konur
    ateş topu konur 7 gün önce

    Ölüm dede geberir☺

  • GAME TİME TR
    GAME TİME TR 7 gün önce +1

    Abi instagram melih178 ama sen çıkmıyorsun hatta seni takip ediyordum ama simdi yoksun beni engelledin mi

  • yusuf tekdal
    yusuf tekdal 7 gün önce

    Elinize sağlık gençler allah sizi her zaman guldursun

  • EgeBugra GT
    EgeBugra GT 7 gün önce

    PUMPAAAAAAA

  • Şenol Olur
    Şenol Olur 8 gün önce

    Abi ne alemsiniz ya

  • Ahsen Kardelen
    Ahsen Kardelen 8 gün önce

    Farkı bulan like
    😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😓😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
    BİRTANE BUNDAN VAR=😓

  • METEHAN ŞAHİN
    METEHAN ŞAHİN 8 gün önce

    -Adı ney
    -Pumpaa😂😂😂😂😂

  • Rukiye Özbek
    Rukiye Özbek 8 gün önce

    Mami çok sevimli vede şirin :))

  • kafa dar
    kafa dar 8 gün önce

    Kanalıma abone olana 10 hesaptan abone oluyorum

  • ESİLA ÜN
    ESİLA ÜN 8 gün önce +1

    Hawirboard bende de var
    SİZDEDE VARSA 1LEYIN GORSUN

  • Durkadin Aksoy
    Durkadin Aksoy 8 gün önce +1

    +Adı nee
    -Pummm baaaaaaaa
    🤣😄😂😁😁😅😅😅😢😹😹

  • Ahmet Mehmet
    Ahmet Mehmet 8 gün önce

    Allah iyiliginizi versin kardeşim. İnan ki çok guzel videolad yapiyorsunuz. Bizi gulduruyorsunuz Allah da sizi güldursun insallah. Çok mutlu oluyoruz😊😊😊

  • Miyaser Soğanlı
    Miyaser Soğanlı 8 gün önce

    Pummpaaa

  • Azra Çelikkan
    Azra Çelikkan 9 gün önce

    00:52 deki yeşil duvar .d

  • Twitch Komik Anlar
    Twitch Komik Anlar 9 gün önce

    1:22 °adı ne pompaaa

  • Necati Türk
    Necati Türk 9 gün önce

    Pumpaa ndbrbrbt

  • TAHA KILIÇ
    TAHA KILIÇ 9 gün önce

    Yaw niyee bukadar komiksiz

  • Ali Can Xvghj
    Ali Can Xvghj 9 gün önce

    İnstegramdan mesaj attım abi hic bakmiyosun lütfen bak

  • TheFastly
    TheFastly 9 gün önce

    Pumpaaa

  • Yeraltı Dünyası
    Yeraltı Dünyası 9 gün önce

    Abi Mücait'i tanıyonmu ben onun arkadasiyim

  • Galatik Pro01
    Galatik Pro01 9 gün önce

    adamsınız beeee

  • vatan sever
    vatan sever 9 gün önce

    😂😂 pumpaaa 😀😁😂

  • salaq adam12
    salaq adam12 9 gün önce

    abi warolun

  • teknoloji ve savunma
    teknoloji ve savunma 9 gün önce

    Sinan kesin bunu bir yerden gaftilemiştirr...

  • Yiğit Urhan
    Yiğit Urhan 9 gün önce

    Şarkının adı ne

  • Orhan Ardıç
    Orhan Ardıç 10 gün önce +1

    Abi ben türkoglunda oturuyom misafirimiz olarak gel beklerim cevaplarsan memun olurum

  • HACKER MAN
    HACKER MAN 10 gün önce

    Ilk like

  • Erkan Acar
    Erkan Acar 10 gün önce

    Sinan picine bak sigara iciyo 10 saniye parlementir kesin

  • Ömer Serbes
    Ömer Serbes 10 gün önce +1

    5L BİDONU 50 METREDEN AŞAĞI ATTIM!! (AĞIR ÇEKİM) İzlemek için kanalımı ziyaret edebilirsiniz. İyi seyirler.. (Buradan geldiğini söyleyene benden KALP 🖤)

  • gölge diyarı
    gölge diyarı 10 gün önce

    pumba :D dasdasdasdasd

  • AĞAOĞLU
    AĞAOĞLU 10 gün önce

    0:14 deki müzik ne bilen varsa yazsın ???

  • Ceyhun Game
    Ceyhun Game 10 gün önce

    Sn 10 sinanin elindekini goren

  • deli kiz
    deli kiz 10 gün önce

    😂😂😂😂

  • MERVE ALA
    MERVE ALA 10 gün önce

    😂

  • inci köse
    inci köse 10 gün önce +1

    Trendlerde 25inci sin

  • Kenan Sayıner
    Kenan Sayıner 10 gün önce

    karsilikli abone

  • oyun king tse
    oyun king tse 10 gün önce

    abi gülmekten altıma yaptım :)

  • Enes Postal
    Enes Postal 10 gün önce +1

    Dayıya dayadılar

  • WaveBoard Pocket Bike
    WaveBoard Pocket Bike 10 gün önce

    Pumba

  • Ayyıldız 42
    Ayyıldız 42 10 gün önce

    Çok samimiler ya 😂

  • green steps
    green steps 11 gün önce

    amk bunun neresi komik

  • obivideo
    obivideo 11 gün önce

    Arkadaşlar vakit geçirmek için video arıyorsanız kanalımı incelebilirsiniz.

  • Yaşanmiş videooo
    Yaşanmiş videooo 11 gün önce

    amk dayiya mi dayiyon lan assjsgcgg

  • Yunus Baha Öncül
    Yunus Baha Öncül 11 gün önce

    Humbaaa😆😆😆😆

  • Oyuncak Dünyası Eğitici Oyunlar

    Sinema demek bizim için budulduğumuz mahallede zengin olan bir aile siyah beyaz televizyonu demekti. Şimdi ise kafanı nere çevirsen full hd renkli ve birçok özellikli televizyonlar var. Hiç unutmam ayağımızda kara lastikler, elimizde salça ekmek misket oynadığımız günler canlandı gözümün önünde. Kaptırdığımız oyuna ara verip, o zengin ailenin minik penceresinden kafamızı uzatıp karşımızda mucize gibi duran o görüntüler güzel bir anı olarak kaldı. Kimi zamanda ailemizde birlikte toplanıp televizyonu olan komşularımıza misafirliğe giderdik. Büyükler divanda biz küçüklerde yerde önümüzde meyveler ve komşunun ikram ettiği minik kurabiyelerle nefes almadan heyecan ve ilgiyle televizyon keyfi yapardık. Odada kimseden çıt çıkmazdı. Daha sonra film izleme olayına rağbet arttıkça televizyonlar hepimizin evinde yer almaya başladı. Annemin en büyük tutkusu “Yalan Rüzgarı” ve “Dallas” iken, ben ve ablam “Kara Şimşek” izlerdik. Dedem ise akşam ajansları hiç aksatmazdı.
    Eskiden tek şansımız karşımıza çıkan filmleri izleyebilmekti ama gelişen çağ ile birlikte vizyon filmleride blu ray full hd film izle
    me kalitesine ulaşmış bulunmakta. Sinema sektörü o kadar ilerlediki ünlü yapımcılar adeta rekabet haline girdi. Buda bizlere özelliklede bu zamanki dönemde yaşayan bizler için büyük şans oldu. Evet eskiden hiç yoktu farklı anılar yaşadık ama nihayetinde teknolojiden yararlanmak hepimiz için daha faydalı oldu. Artık hd film izleme imkanlarımız çok fazla. Gerek sinema gerekse evimizde bulunan hd televizyon, bilgisayar, tablet ve hatta telefonlarda bile rahatlıkla ulaşabiliyoruz. Bununla sınırlımı tabiki hayır filmler için istediğimiz kategoriyide rahatlıklar seçebiliyor aynı zamanda 1080p film izleme kalitesinde vizyon sinema filmlerini seyredebiliyoruz.
    Gece yarısı maceramı arıyosun giriyosun hemen evrensel filmler
    sitesine bir tane korku filmi seçip mısırını patlatıp online film izlemenin keyfini çıkartıyosun. Geceden kalan yarım bir filmin mi kaldı, sabah işe giderken telefonundan mobil film izleme rahatlığında filme devam edebiliyorsunuz. Sen ev işi yaparken çocuğun yaramazlık mı yapıyıyor, yada arabada seyehat ederken çocucuğun canımı sıkılıyor işte teknoloji burada devreye giriyor. Hemen eline tabletten açtığınız animasyon filmini verip hd film izle
    me keyfini yaşatabilirsiniz.
    Hayat şu dönemlerde o kadar yoğunki insanlar o kadar koşuşturma yaşıyorki her şeyi takip edebilmek ne mümkün. Vizyon filmlerin bir çoğunu sinemada izleme keyfini defalarca kaçırabiliyoruz.
    Tamda böyle zamanlarda özellikle en son çıkan filmler
    i takip etmek adına evrenselfilm sitemize girip en yüksek kalitede izleme şansını yakalayabilirsiniz. Amacımız viziyonda çıkan en iyi filmlerin en kısa zamanda sizlere en iyi kalitede ulaşmasıdır.

  • yasin ozzy
    yasin ozzy 11 gün önce

    Laiklik Elden Gidiyeahhh

  • Funky Baba
    Funky Baba 11 gün önce

    kafalar çakması kanal.
    Adı "BAŞLAR" olsun 😂

  • Enes HD
    Enes HD 11 gün önce

    Müzik adı

  • Yıldırım Gibi
    Yıldırım Gibi 11 gün önce +1

    allahın davaroları

  • Nuri Güngör
    Nuri Güngör 11 gün önce

    BENİM DEDEM BU YAŞTA YÜRÜYEMİYORDU AMK ADALETİNİ ALKIŞLIYORUM DÜNYA 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

  • Only Hack
    Only Hack 11 gün önce

    Kel Ali 😂😂

  • Osman Balpınar
    Osman Balpınar 11 gün önce

    Allah Oruçlarımızı Kabul Etsin +1 💟💜💚
    📌 *Allahın İzniyle 12 Bin Abone Olcam Destek Çıkın Abone Olun Nolur* 💜👊👍®

  • karışık oyuncu
    karışık oyuncu 11 gün önce

    amk su sınanın tıpe bak

  • Süleyman Ceylan
    Süleyman Ceylan 11 gün önce

    oney lan 1:22

  • Çocuk Tv
    Çocuk Tv 11 gün önce

    Çok iyi

  • Arka Sokaklar
    Arka Sokaklar 11 gün önce

    Yani kısacası özürlüler Agsjsk

  • Ufuk Turk
    Ufuk Turk 11 gün önce

    Dayı yaslıyor normaldir düsmesi :)

  • saban Erdag
    saban Erdag 11 gün önce

    sisi cok seviyorum facia uçlu

  • İlkhan Ateş
    İlkhan Ateş 11 gün önce +1

    komikmi aq kimbilir arkanızda kim var

  • İbrahim Erdem
    İbrahim Erdem 11 gün önce

    Bu adamlar neden hep trendlere giriyorlarki bu videonun neresi trend

  • Gerekli Batur
    Gerekli Batur 11 gün önce

    haykırdım gülmekten qwewqe

  • RIDVAN AKDEMİR
    RIDVAN AKDEMİR 11 gün önce

    Pumpa ne ya 😄

  • Emrehan & Ahmet
    Emrehan & Ahmet 11 gün önce

    PumPaaaa

  • Jason Statham
    Jason Statham 11 gün önce

    facia üçlüymüş kafalar çakması amk

  • PRO TÜRK GAME
    PRO TÜRK GAME 11 gün önce

    Trend lerde 12

  • ozan kurtbay
    ozan kurtbay 11 gün önce

    Turkiyenin en iyi tarot egitim videoları trclips.com/video/y_vxAPktQfc/video.html

  • Mert Karaman
    Mert Karaman 11 gün önce

    LAĞ OLUM BİNMEİN LE ŞUĞLARA LAİKLİK ELDEN GİDİYEAH

  • Mustafa Okcu
    Mustafa Okcu 11 gün önce +1

    Pummpaaaa

  • Apsuenqo 1
    Apsuenqo 1 11 gün önce

    Hayırlı Ramazanlar :)

  • OTURAN BİLGİÇ
    OTURAN BİLGİÇ 11 gün önce

    Arkadaşlar merhaba sizden bir ricam olacak TRclips in 1000 abone şartını aşmak için Kanalıma abone olurmusunuz.

  • KIRMIZI NOKTA
    KIRMIZI NOKTA 11 gün önce

    Abone ol en özel videolar sana gelsin 😘😘👄👄

  • Kenan Irmak
    Kenan Irmak 11 gün önce +1

    essek kadar adamlar baska isiniz yok mu sizin

  • Şen er
    Şen er 11 gün önce +1

    Ne güzel bir mahalle yahu tambir aile gibi

  • Velican Yildirak
    Velican Yildirak 11 gün önce

    Trendlendiniz

  • ÇAĞRI SARIASLAN
    ÇAĞRI SARIASLAN 11 gün önce

    Ne yaptınız lan

  • Gökhan Inanç
    Gökhan Inanç 11 gün önce

    Pun paaa 😂😂

  • Ahmet Reyis
    Ahmet Reyis 11 gün önce

    Hay cicekler acarmi kalbininde seninde!!!!

  • Eren Avci
    Eren Avci 11 gün önce

    Oruclular

  • Ali oyunda
    Ali oyunda 11 gün önce

    Lan bune

  • Çılgın Çocuk
    Çılgın Çocuk 11 gün önce

    abi yeni ramazan videosu çeksene

  • HüSeYiN GeZiCi
    HüSeYiN GeZiCi 11 gün önce

    *T R E N D L E N D İ N*

  • Samet Bey☢
    Samet Bey☢ 11 gün önce

    Videoda hiç çocuk yoktu şimdi dolmuş çocuklar

  • Derya Karademir
    Derya Karademir 11 gün önce

    0:26 amca elden gidiyeah

  • Kendi Kendine
    Kendi Kendine 11 gün önce

    Yine trendlerdesiniz ❤️