GÜLERSEN, KAYBEDERSİN! | Soğuk Savaş 19 w/ Son Feci Bisiklet, Yüzyüzeyken Konuşuruz, YÖKŞ

Paylaş
Ekle

YORUMLAR • 2 836

  • Schutzstaffel Kadett
    Schutzstaffel Kadett 2 gün önce

    Hi-hat ler abi o

  • Erol Çimen
    Erol Çimen 2 gün önce

    Aykut elması alın

  • Elif *
    Elif * 3 gün önce

    ya siz ne güzel gruplar ne güzel solistlersiniz ❤️

  • Qapross Pross
    Qapross Pross 7 gün önce

    Yerde yüz lira bulup sadece öpüp başına koymadığı kalan grup kimdir?
    Yüz yüz eyken konuşuruz

  • Muhtar Baskan
    Muhtar Baskan 8 gün önce

    Aga ilk önce cool bir cocukk ataköy tipli galleria müdavimi bakirköy cocugu
    Ikinci gömlekli yakisikli ince narin böyle bebek ortaköy bebesi
    Ücüncü ne öyle amk tecavüzcü tipli yesilcam da ocak söndüren adam tipi var herifte

  • Circassian IV
    Circassian IV 9 gün önce

    olm kaan boşnak'ı sadece youtube'da ki fotoğraflardan görmüştüm burda görünce korktum

  • Alparslan Yıldırım
    Alparslan Yıldırım 10 gün önce

    Efes reklami yapıp videoda icmek

  • Ahmet Hakan Yildiz
    Ahmet Hakan Yildiz 11 gün önce

    her şey ayrı yazılır (Müslüm Gürses araba sorusu)

  • Alex Rogers
    Alex Rogers 12 gün önce

    video atın artık amk

  • Kübra Toprak
    Kübra Toprak 14 gün önce

    ah Kaan'cımm 🧡

  • Bugra Ilbars
    Bugra Ilbars 14 gün önce

    Bir karadenizli karadenize nasıl hitap eder
    Ey gidu karadenuz

  • Seçkin Karaarslan
    Seçkin Karaarslan 15 gün önce

    bira içiyo

  • FUTBOLİKLER BEK
    FUTBOLİKLER BEK 16 gün önce

    Gulmeyen adam gelsinnn

  • ruh hastası
    ruh hastası 18 gün önce

    Acun'un ilacı dlsşeprpfpsld

  • Ucan Tavuk
    Ucan Tavuk 18 gün önce

    10:07 Leyla ile Mecnun 0-0

  • Büke Özgür
    Büke Özgür 19 gün önce

    En fazla "Son feci biciklet"te güldüm sanırım 😂😂

  • Büke Özgür
    Büke Özgür 19 gün önce

    Kaan Arda ve Erdem abiyi dinledikçe dinleyesin geliyor. Ne güzel tınılardır öyle 💘

  • Cesur Oyun
    Cesur Oyun 19 gün önce

    Ömer Hayyam ı unutamıcam

  • •Fre yD•
    •Fre yD• 20 gün önce

    Türkiye çoğrafyasında raslanan zehirli örümcek türü hangisidir ?

    -Turantula

  • NyteBladeTR
    NyteBladeTR 21 gün önce

    +Bugün erken yatacağım!!
    Ben: "03:59"

  • Cem Gökdeniz Arslan
    Cem Gökdeniz Arslan 21 gün önce

    Boğaç'ın işleri yokuşa süren grup arkadaşlarına dayanamayıp kızarak söylediği sonradan bunun için onlara teşekkür etmesiyle grubun ismi yaptıkları şey nedir?
    YÖÖÖKŞ

  • Musa Tutulmaz
    Musa Tutulmaz 24 gün önce +1

    20 NERDE AQ

  • xMx
    xMx 25 gün önce

    eleman niye "rep" yerin " vıığrap" diyor

  • Imge Tiryaki
    Imge Tiryaki 28 gün önce +1

    tenör değil tenor

  • gözcü kulesi
    gözcü kulesi Aylar önce

    kendi evimde deplasmandayım dinledim sonra bikinisinde astronomi dinledim ve bu çıktı YÖKŞ ü bilmiyorum ama dinlicem :D

  • Daniel Alfred
    Daniel Alfred Aylar önce

    YA ARKA PLANDAKI KOMIK RESIMLI ADAM KIM? ELINDE BARDAK OLAN, HER YERDE ARIYORUM.

  • Tarık AVCI
    Tarık AVCI Aylar önce

    Baba normal activity: skor 3-1

  • Erkan Koc
    Erkan Koc Aylar önce

    Ulan kagan sjsjjsjs

  • LAMA LAMA
    LAMA LAMA Aylar önce

    Videoda viral var ama ne anlayamadım

  • İdil Öztürk
    İdil Öztürk Aylar önce

    Yaa Arda'yı yicem

  • Sadettin Erten
    Sadettin Erten Aylar önce

    HAZRETİ YASUO'YUDA ÇAĞIRSANIZA BUNA İNANIN DAHA KOMİK OLUR

  • İsmail Yakışıklı
    İsmail Yakışıklı Aylar önce

    halide edip edveyr yerine halide edip advare deseydin keşke

  • mustafa evren
    mustafa evren Aylar önce

    BEN ÜŞÜDÜM BURDA

  • Toprak Koç
    Toprak Koç Aylar önce

    5:35 High hatler olacak

  • アroton
    アroton Aylar önce

    Yarisini anlamadim...

  • Name Username
    Name Username Aylar önce

    Ahmet Kural ile Murat Cemcir i alin

  • NG - Hoparlor
    NG - Hoparlor Aylar önce

    olm sanki bunu izledim la

  • yağmur cengiz
    yağmur cengiz Aylar önce

    videoya gir > kaan boşnak bölümünü bul > izle > like at > çık

  • Maide Canyakar
    Maide Canyakar Aylar önce +40

    Kaan'ın sesi konuşurken bile güzel geliyor

  • ipekdgn00
    ipekdgn00 Aylar önce

    Bu bölüm daha uzun olmalıydı!!!! :(

  • Erhancan Kaplan
    Erhancan Kaplan Aylar önce

    şu kamilleri çıkartmayın ya

  • Sezer Ercan
    Sezer Ercan Aylar önce

    Açık ara en kötü bölüm. ilk defa gülmedim. Böyle saçma sapan adamları getirmeyin. Şarkıcıymış bunlar sözde.

  • Cem Oğan
    Cem Oğan Aylar önce

    En iyi davul çalan cin hangisidir?

    Mike Mangini

  • betel geuse
    betel geuse Aylar önce

    42 ayak numaranız

  • FURKİ CANBEK
    FURKİ CANBEK Aylar önce

    Soğuk saaşa girince zaten serinleyecekler :D

  • Ertuğrul Quaresma
    Ertuğrul Quaresma Aylar önce

    yarı kel kıvırcık gereksiz insanın espriyi çalmış olduğunu anladığımda kapattım ve dislike attım.

  • mazlum Levent
    mazlum Levent Aylar önce

    Lan buraya tkt gelse unlost la ekibi ne yakışır ama 😂

  • Yaren Dila İniesta
    Yaren Dila İniesta Aylar önce

    "Baba normal activity" yakında sinemalarda. ..

  • M E L İ H C Å N
    M E L İ H C Å N Aylar önce

    Acunun ilacı çok iyidi hdhdhdhshhs

  • Samet Kılıçaslan 3
    Samet Kılıçaslan 3 Aylar önce

    Bu ne biçim bölüm aq boğaç sıçmaya gidiyo berk birasını yudumluyo

  • Yiğit ÖZSOY
    Yiğit ÖZSOY Aylar önce

    her şey ayrı yazılır amınakoyduğumun aptalları kaç videodur yazıyorum

  • kedi takan kurdele
    kedi takan kurdele Aylar önce +1

    piskolojime bişeyler oluyo

  • Muhammed Erva Kurtay
    Muhammed Erva Kurtay Aylar önce

    aleykum selam

  • AHMET ONUR DEĞİRMENCİ
    AHMET ONUR DEĞİRMENCİ Aylar önce +1

    ishal olan karataya ne denir?:şimdi sıçtın karatay.

  • xxx TENDÜRYİYOD
    xxx TENDÜRYİYOD 2 aylar önce

    O efes dolabı değilmi aq

  • Canse özkan
    Canse özkan 2 aylar önce

    Ulan bunu da bitirdiniz, bari Opsfor'un kanalına dönün.

  • Abdulkadir Enes Kıral
    Abdulkadir Enes Kıral 2 aylar önce

    o değilde. bira reklamı çok güzel bir örneklik olmuş. hayırlı beyinler.

  • John Kircioglu
    John Kircioglu 2 aylar önce

    Kim bu yavsaklar lan?

  • mirza umut
    mirza umut 2 aylar önce

    hi hat olmasın o :D

  • Okan.Özgün
    Okan.Özgün 2 aylar önce

    senin er nerde biliyorum
    nerde
    er-işte

  • emre başpınar
    emre başpınar 2 aylar önce

    önceden ayarlanmış bildiğin

  • allaamyareppim
    allaamyareppim 2 aylar önce

    Yüzyüzeyken Feci Şeyler

  • hakan türker
    hakan türker 2 aylar önce

    +kızlar nasıl hapşırır.
    _PUB G

  • Amaçsız Videolar Merkezi

    Hahha ilk kez yorumu sabitlememişler

  • JJR
    JJR 2 aylar önce

    Sakız yemeyi yeni bırakan kişi ne der ?
    - artık ölsemde gum yemem

  • Arman Akkurt
    Arman Akkurt 2 aylar önce

    Kakam geldi amk

  • FALCON
    FALCON 2 aylar önce

    ABAZA DEĞİLİM AMA NEDEN KONUK OLARAK KIZ GELMİYO :WHATSAPP'DAKİ DÜŞÜNME EMOJİSİ VAR SAY PİÇ:

    • FALCON
      FALCON 2 aylar önce

      ASLINDA ABAZAYIM

  • kerem avnak
    kerem avnak 2 aylar önce

    Buraya katılsam birine gülmem çünkü hiç birini anlamıyorum :(

  • Ferhat Bağ
    Ferhat Bağ 2 aylar önce

    YOLCULUK BOYUNCA BURNUNU ÇEKİP DURAN TAKSİCİYE İNECEĞİ YERE GELEN YOLCU NE DER ??
    +Kaptan beni bi sümkür Allah aşkına

    • Ferhat Bağ
      Ferhat Bağ 2 aylar önce

      Bu espiriyi kullanın ve ricam beni bi şekilde ayıktırın o videoyu izlemek istiyorum :D:D

  • zubzango
    zubzango 2 aylar önce

    king gts

  • rache
    rache 2 aylar önce

    Eskiden ne güzel gulmemeye çalışıyorlardı şimdi her espriye zorla gülmeye çalışıyolar olmuyo artık umarım yakın zamanda final olur

  • Furkan Bideci
    Furkan Bideci 2 aylar önce

    ABBE CEM ADRİAN I GETİRİN PİLİSSSSS

  • Yusuf Koç
    Yusuf Koç 2 aylar önce

    İçki içio piç

  • Scarlet Witch
    Scarlet Witch 2 aylar önce

    Ya Kaan ve Ardayı ısırcam.

  • tırt life
    tırt life 2 aylar önce

    Sonat abi 1 espiri söyledi bu ne lan adam dışlandı xd

  • Global Video
    Global Video 2 aylar önce +1

    Efes Pilsen Reklamı :D Çok Hoştur

  • Emre Dağıdır
    Emre Dağıdır 2 aylar önce

    Marul 5 sadasd

  • UMUT YILDIZ
    UMUT YILDIZ 2 aylar önce

    Size KAFALAR base

  • Furkan Alkan
    Furkan Alkan 2 aylar önce

    konuk takım:(nefes alır)
    base42 ekibi: yerıowroptheqıorthweıothwethıowejwetoprtopewthwepthwe

  • Kaan Taşdelen
    Kaan Taşdelen 2 aylar önce

    En güçlü yazarımız kimdir ?
    Halide Edip Kasıvar.
    En güçlü türk oyuncu kimdir?
    Adele Naşit
    Fikirler,fikirler...

  • Yasemin Araz
    Yasemin Araz 2 aylar önce

    tövbe Estağfurullah bu kadar tipsiz adam nasıl bir araya gelmiş neyse onlarında yaşamaya hakkı varr..😒

  • Mustafa İleri
    Mustafa İleri 2 aylar önce

    ıyy alternatif

  • Pembe Sucuk
    Pembe Sucuk 2 aylar önce

    ULAN ŞU BİRA REKLAMLARINI YASAKLAMAYIN LUSTRAL ALIP 31 ÇEKİP ÇEKİP BOŞALAMAYAN ADAM GİBİ BİRANIN REKLAMINI BEKLİYORUM OROSPU EVLATLARI

  • Süleyman Parlan
    Süleyman Parlan 2 aylar önce

    Cahil bir horoz,kedi ve köpekten oluşan gruba ne ad verilir?
    -Ak Parti

  • Ezgi Aydin
    Ezgi Aydin 2 aylar önce

    John Wayne nin ebesinin adı nedir?
    Ebeveyn

  • TheReaper YouTube
    TheReaper YouTube 2 aylar önce

    Son

  • Berk Çaylak
    Berk Çaylak 2 aylar önce

    Adamlar gelsin

  • Enes Eren Doğru
    Enes Eren Doğru 2 aylar önce

    Arabada cinsel ilişkiye giren bi neden kaza yapmıştır?
    -ereksiyon hakimiyetini kaybettiği için

  • Yusuf Can Çekiç
    Yusuf Can Çekiç 2 aylar önce

    3 metre 14 santim uzunluğundaki yılana ne denir?
    Piton.

  • TheMobile Gamer
    TheMobile Gamer 2 aylar önce

    Abi Dost Kayaoğlu gelsin pls

  • olgar d
    olgar d 2 aylar önce

    efes sponsoru

  • Çağan Demirezen
    Çağan Demirezen 2 aylar önce

    Efes mi sponsor oldu size mk

  • S2K Edits
    S2K Edits 2 aylar önce

    En sağdaki abinin izmirde kafesi varmı ? Gömlekli olan

  • MBM Gamer
    MBM Gamer 2 aylar önce

    PUBG oynayan çöpçüye ne denir
    çöpG

  • Artan player
    Artan player 2 aylar önce +1

    Dünyanın en iyi refleks ine sahip olan kaplana ne deriz



    Tiger tooth

  • Aho Beyo
    Aho Beyo 2 aylar önce

    otobüsden atladığımız ve gün boyunca hayata kalma çalıştığımız oyun nedir?
    _player run know's istanbul grounds

  • Efe Karagoz
    Efe Karagoz 2 aylar önce

    Pasaklı rapçiye ne denir?
    Pis khalifa

  • Ömer Mirza Süzer
    Ömer Mirza Süzer 2 aylar önce

    La siz salak mısınız rock grubuyla mı yapılır video sokaktan adam çevirip gelmeyin
    Edit:yenilmeyin artık

  • Vildan
    Vildan 2 aylar önce

    bu nası bi man cave ya bi tane kadın konuğunuz yok

  • Öm er
    Öm er 2 aylar önce

    yökş ü kanalınıza bi daha alırsanız camdan atlarım