Sabah Rutinim | 2018

Paylaş
Ekle

YORUMLAR • 2 121

  • Duygu Özaslan
    Duygu Özaslan  9 aylar önce +721

    Sirius ve meditasyonla beraber artık güne daha zinde başlıyorum. Sizin güne daha enerjik, daha planlı ya da daha mutlu başlamanızı sağlayan özel şeyler var mı? Alarmı ertelemek demeyin lütfen 😂

    • Eylül Deniz KILIÇ
      Eylül Deniz KILIÇ Aylar önce

      Kedim badem 💓😅 her sabah yalayarak uyandırır o sabahların mutluluğunu ve pamuk kokusunu hiçbir şeye değişmem hayvan sevgisi bambaşka bişey💞💞

    • Senem Lavanta
      Senem Lavanta 2 aylar önce

      Alarm kurmamak

    • Saban Erel
      Saban Erel 2 aylar önce

      Ben genellikle telefonuma bakıyorum ve kendimi iyi hissetmek için kafa kol egzersizi yapıyorum

    • Lara Kerim
      Lara Kerim 3 aylar önce

      Uyandıktan sonra biraz taze meyve suyu içip spor yapmak hemen sonrasındada kahvaltı

  • Aysu Huseynzade
    Aysu Huseynzade 2 gün önce

    Diğer videolarınızda da görüyorum Siriusa hep kuru mama vermeniz doğrumu sizce?Arada yaş mama da vermelisiniz bence.

  • Exo-L bir Blink
    Exo-L bir Blink 3 gün önce

    Çok DUYGUsal bir sabah rutini

  • Bahar Akalın
    Bahar Akalın 6 gün önce

    Taylanla ayni evde mi kliyo

  • Fatima Mehdizade
    Fatima Mehdizade 8 gün önce

    Sponsorlu bi videomu?

  • Msp Minaren
    Msp Minaren 8 gün önce

    Abone ve görüntülenmenin aynı olduğu video

  • Bts Jungkook
    Bts Jungkook 10 gün önce +1

    Duygu ablanin telefonunda da pinterst var

  • Fikret Yilmaz
    Fikret Yilmaz 15 gün önce

    San ki bana iyi gelmiyo GERİZEKALI

  • smart girl
    smart girl 15 gün önce

    7ve 7 42 de duygunun montunun sisman montu ile sonraki 7 42 de kotu olması

  • öznur&eymen&furkan Gökçeoğlu

    Valla herkesin rutini ayni sabah kalk elini yüzünü kremsiz normal suyla yıka kahvaltı yap cacık yumurta peynir zeytin cay daha ne yok avokada hiçbirini yapmadigin çok belli kamerayı sen açtım daha fazla sacmalama

  • melonazer
    melonazer 17 gün önce

    yabancilara özenilmis rutin bence apa yine de iyi tam komple

  • ELANUR Cetinkaya
    ELANUR Cetinkaya 17 gün önce

    Uykum geldi

  • Funda Şan
    Funda Şan 20 gün önce

    7:01 o gülüş ne güzel ya maşallah😍 çok tatlısın duygu abla

  • z. potter
    z. potter 20 gün önce

    Köpeğin adının Sirius olmasi 😍😍😍😍

  • Zade Kursun
    Zade Kursun 22 gün önce

    Ben batıda yaşıyorum böyle zengin güne başlayanlar sadece holding sahipleri.... bence hergü böyle değil inanmiyorum

  • Damla Damla
    Damla Damla 22 gün önce

    Muzıkten dolayı duygusallık

  • Ceren Nisa KABADAYI
    Ceren Nisa KABADAYI 23 gün önce

    Annen sana küçükken hep AVAKADO'mu yedirirdi

  • gumball darwin
    gumball darwin 29 gün önce

    Oha ne kadar erken kalkıyorsun ben 12 de ama olabilir

  • middle shell
    middle shell Aylar önce

    Duygu seni seviyorum ama yanlış anlama çogu video gibi buda çok boş olmuş hee her sabah avakado

  • youtube eleştirmeni
    youtube eleştirmeni Aylar önce

    Ya bu kız sabah saat kaçta kalkıyor da tüm bunların hepsine zaman ayırabiliyor cidden merak ettim

  • Patates.
    Patates. Aylar önce

    AVOKADO YEMEK GUNAHMI? NE ABARTMISSINIZ

  • DERYA OZTURK
    DERYA OZTURK Aylar önce

    Herseyi cok begendim ama pijamalarla disari cikman tuhafima gitti 😂❤

  • hareketli Legends
    hareketli Legends Aylar önce

    Eski gorgusuzlugunu atmışsın uzerinden. İlk sabah rutininde neredeyse ay çiçek yağını bile surecektin

  • Fatima Al_saadi
    Fatima Al_saadi Aylar önce

    مرحبا

  • Seda Reis
    Seda Reis Aylar önce

    video rutin felan değil baştan aşağı mac reklamı

  • Seda Reis
    Seda Reis Aylar önce

    bence akşama kadar 6.15 deki gibi sin

  • Behiye Dedeoğlu
    Behiye Dedeoğlu Aylar önce +1

    Arçelik reklamı gibi olmuş bu video . Uykusu gelmeyenler izlesin mutlaka

  • Havin Oğur
    Havin Oğur Aylar önce

    AŞAĞI KADAR BÜTÜN YORUMLARA BAKTIM AMA BIR TANE IYI YORUM GOREMEDIM ARKAŞLAR KENDINIZE GELİN YA. NE INSANLARI KÖTÜLEME MERAKI VAR SIZDE. KOLTUĞUN BASINDA OTURUP HAYATINI KISKANDIĞINIZ INSANLARA KÖTÜ ŞEYLER SOYLEYINCE AYNI IMAKNLAR SIZE GELMIYOR KENDINIZE GELİN LÜTFEN. KIM NE YEMEK ISTERSE ONU YER NE GIYMEK ISTERSE ONU GIYER NASIL DAVRANMAK ISTERSE ÖYLE DAVARANIR VE BU KIMSEYI ILGILENDIRMEZ EĞER BEGENMIYORSANIZ IZLEMEYIN BURADA CANINIZ SIKILIYOR DIYE MAL MAL YORUMLAR YAZMAYIN.

  • Saniye Sarıgöz
    Saniye Sarıgöz 2 aylar önce

    BOŞ İNSAN

  • Damla Yılmaz
    Damla Yılmaz 2 aylar önce

    uyandıktan sonra meditasyon için gözümü kapatırsam ben tekrar uyurum :)

  • Merve Özdemir
    Merve Özdemir 2 aylar önce

    Canım benim yemek öyle ayakta yenmez günah bari nimete acı çektirmeyin onu usulüne göre yapın en azından...

  • Uğur Yavuz
    Uğur Yavuz 2 aylar önce

    Lan cildiriyosunuz kiskanmaktan. Evini hayatini yasam tarzini ve bunlar size cok uzak geldigi icin avokadoya bile laf atiyorsunuz, boyle kem gozlu olacaginiza calisin cabalayin daha kaliteli bir hayat yasayin

  • Gizem
    Gizem 2 aylar önce

    Avakado meyve değil mi belki seviyordur olamaz mı niye bu kadar abartıyorsunuz anlamıyorum

  • Sema Nur
    Sema Nur 2 aylar önce

    Köpek beslemen çok güzel

  • Selma Akkaya
    Selma Akkaya 2 aylar önce +1

    Arkadaslar avakado dedigimiz meyve faydasi saymakla bitmeyen bi meyve bunu bati ozentisi olup olmamasiyla bi alakasi yok ogle dusunuyosunuz batida kullanilan hic bir halti kullanmicaksiniz artik su yobaz ve cahil dar kafali ve at gozluklu sacma sapan dusuncelerinizden kurtulun hosunuza gitmiyosa izlemeyin baskasini elestireceginize kendinizi gelistirin lutfen rica ediyorum bunlar benim icin de gecerli tesekkur ederim

  • Derin Deniz
    Derin Deniz 2 aylar önce

    Ölü gibisin video da bu ne

  • Bircan Karaca
    Bircan Karaca 2 aylar önce

    Sabah belgeseli sandım aq😂😂😂😂

  • Merve KÜÇÜK
    Merve KÜÇÜK 2 aylar önce

    Namaz kılmakta huzur veriyor deneyebilirsiniz😊

  • Elif Hastaoğlu
    Elif Hastaoğlu 2 aylar önce

    Sabah rutinim yok benim Öğlen de uyaniyom

  • rain
    rain 2 aylar önce

    Uyaninca once eller yikanmali. Pijamalarla sokaga cikilmamali. Ve vitaminler takviyeler ac karnina icilmemeli. Nacizane tavsiyem.

  • Zeynep Aslanbay
    Zeynep Aslanbay 2 aylar önce

    Sirius u çok seviyorum ikisinide ⚡️⚡️⚡️⚡️

  • Hanife Kalem
    Hanife Kalem 2 aylar önce

    Evlimisin

  • Kübra yiğit
    Kübra yiğit 2 aylar önce

    Bide videoyu çok güzelmiş gibi ağır çekime almış beyin yoksunu

  • Melike Dağ
    Melike Dağ 2 aylar önce

    O arkada ki müzik ner ?

  • Melike Dağ
    Melike Dağ 2 aylar önce

    Her ne kadar " sabah rutinim " videolarina inanmasamda kendimi alamiyorum

  • osman can
    osman can 3 aylar önce

    Sabah meditasyon yapcagina bence sabah namazını kıl daha sevapli yanlış anlama bu arada katılanlar +1

  • Esma Söğüt
    Esma Söğüt 3 aylar önce

    Abla ayıcıklı sabahlığın çok tatlı ya bayıldım. Nereden aldın? 😍😍💛

  • Negah Darmangar
    Negah Darmangar 3 aylar önce +1

    Çok güzel 😊

  • Marin Kayner
    Marin Kayner 3 aylar önce

    Yok mu kahvaltida sucuklu yumurta yiyen bir babayiğit youtuber

  • POPİ KIZ
    POPİ KIZ 3 aylar önce +1

    Mac reklamından bile bu kadar etkilenmemiştim

  • Sude Naz Çınar
    Sude Naz Çınar 3 aylar önce

    Parfüm de mac sandım

  • esma acvvı
    esma acvvı 3 aylar önce

    zenginler uber kullanır biz insanlar scotty kullanıyoruz artık seni bilemem duygu

  • Ad Soyad
    Ad Soyad 3 aylar önce

    Yıllar önceki sabah rutini ile arasında dağlar kadar fark var 😅 izleyin derim 161637484903 tane malzeme sürerdin😅😅

  • Gumball》
    Gumball》 3 aylar önce

    Sabahlık dediğin bornoz biliyon demi

  • Ezgi Karabulut
    Ezgi Karabulut 3 aylar önce

    Cidden böyle bir rütine sahip olamdigini bizde biliyoruz

  • Yagmur 21
    Yagmur 21 3 aylar önce

    Keşke benim yüzümde bu kadar pürüzsüz olsa😑 yüzün cok guzel masallah

  • Fatma Duvaryapar
    Fatma Duvaryapar 3 aylar önce

    Temizleme cihazını nerden aldın söylermisin :)))

  • Eylül Yurdakul
    Eylül Yurdakul 3 aylar önce

    o sirius ismini duyunca aklı harry gidipte ateş kadehi bölümünde siriusun köpek haliyle dolaştığını hatırlayan var mı.Yoksa bitek ben mi hatırladım

  • Elif Kokcek
    Elif Kokcek 3 aylar önce

    Uykum geldi

  • Elif Özdemir
    Elif Özdemir 3 aylar önce

    Bizene senin günlük rutininden

  • By MStareedla
    By MStareedla 3 aylar önce

    😐😒

  • decayed cake
    decayed cake 3 aylar önce

    kahvaltıdan önce dudak nemlendirmek ne yaa, dudaklarına değdirmeden yemek yiyen insan mı var

  • Sevgi Duran
    Sevgi Duran 3 aylar önce +1

    Gözlüklüler için makyah videosu çekermisin

  • JUST2 GIRL
    JUST2 GIRL 3 aylar önce

    Peki sutyenin gözükmesi hdnnd

  • MABEL PINES
    MABEL PINES 3 aylar önce +11

    zaten bizim gibi peynir,çay,zeytin yerseniz *ölürsünüz*

  • melisa ertuğrul
    melisa ertuğrul 3 aylar önce

    abi pazarda 4 tanesi 10 tl aq avakadonun nesini abartıyosunuz bu kadar ben bile her gün yiyorum ayrıca alın bir tane avakado çekirdeğini atın toprağa o bile filizlenir kjakdsfjsdk sanırsın altın

  • Elif Nazlan Biçer
    Elif Nazlan Biçer 3 aylar önce

    Neden herkes böyle gerçekten Duygu Abla çalışmış ve belirli bir yere gelmiş. Kurulu bi düzeni var, kahvaltı isterse yapmaz isterse peynir zeytin yer isterse avakadolu omlet karışmayın. Sabah uyanınca ya telefonla oynar ya da meditasyon yapar. Lütfen karışmayın veya eleştirinizi düzgün yapın.(ayrıca kız sağlıklı besleniyor şov falan değil avakado dünyanın en sağlıklı yiyecekleri arasında)

  • eslem zengin
    eslem zengin 3 aylar önce

    fazla sosyetik

  • Emine aysu Demir
    Emine aysu Demir 3 aylar önce

    Evlimisiniz ?

  • Aysen Chobanova
    Aysen Chobanova 3 aylar önce

    Duygu senin sabah rutunin yapmacık deyil çok sevdim

  • Gül Cosan
    Gül Cosan 3 aylar önce

    Hiç samimi değilsin bence

  • Piyano Dünyası
    Piyano Dünyası 3 aylar önce

    Mesleğin ne

  • BİLGESU GÜLEÇ
    BİLGESU GÜLEÇ 3 aylar önce

    Enes baturla aynı binada mı oturuyosun?

  • Talha Ayer
    Talha Ayer 3 aylar önce +1

    Duygu sen taylanla evli misiniz?

  • Esma Özlen
    Esma Özlen 3 aylar önce

    Bence çoğu kişi abartıyor. Bunu tek yapan duygu değil ama benim anlamadığım duyguya karşı herkes bir kinli. Bunu başka youtuberlar yapsa gayet normal geliyor. Sevmiyor olabilirsiniz ama sevmiyorsunuz diye de onu kıracak sözler söylemeye hakkınız olmadığını düşünüyorum. Sevmiyorsanız da size bir akıl vereyim : " İZLEMEYİN" bu kadar.

  • Zekiye Tatar
    Zekiye Tatar 3 aylar önce

    Götü bokluya bak sen avokadolu tost yiyyomuş bide kraliyet ailesindeymiş gibi davranma küçükken annenin seni oklavayla dövdüğünü sanırım kimse bilmiyo yüzüne 10 kilo makyaj yapıyo egoist 1mn oldun diye şımarma avel

  • Yagmur Ozkurt
    Yagmur Ozkurt 3 aylar önce +4

    6:54 kuzuyu giyseysin direk

  • Yagmur Ozkurt
    Yagmur Ozkurt 3 aylar önce

    Hani evde ayakabı giyiyosun bizde evde giyiyorum ama kalkarkalkmaz topuklu neden yani

  • Elif Simge
    Elif Simge 3 aylar önce

    Ne çekimi?

  • Eylül Özdemir
    Eylül Özdemir 3 aylar önce

    Çay iç çay

  • Çise Akdoğan
    Çise Akdoğan 3 aylar önce

    Mac parfümünü unutmuşsun🙃

  • Bad Girl
    Bad Girl 3 aylar önce

    bir duygu ozaslan ve youtuber klasiği avakado

  • Kfkf Rjfj
    Kfkf Rjfj 3 aylar önce

    ACAYİP LA CASA DAKİ TOKYO YA BENZİYOSUN

  • Lara Kerim
    Lara Kerim 3 aylar önce +1

    Arkadaşlar 2 dakikadır yorumları okuyorum.Çoğu kişiler inanmıyorum,meditasyon yapıyoşum,reçel yerine neden avakodo yemiyosun?Evde hiç bardaş kurmuyor şımarık zengin gibi saçma salak şeyler yazmış.Lütfen buraya gelip Hayal ettiğiniz hayatı yaşayan insanlara çamur atmayın çünki sizin hayal ettiğiniz hayatı yaşayamamanızın nedeni Duygu değil!

    • hatice sude yıldırım
      hatice sude yıldırım 3 aylar önce

      Iyyy hayatımızın böyle olmasını asla istemeyiz evde topukluyla dolaşmak istemeyiz hergün avokado yemeyi sevmeyiz biz menemen yeriz VS. Evde pijamalı olmak varken niye pantolon giyelim kendi evinde rahat değil kız. Bence sen olayı çok yanlış anlamışsın.

  • İLAYDA TURAN
    İLAYDA TURAN 3 aylar önce

    Kusura bakma ama 6:40 da için görünüyor

  • marketing phd
    marketing phd 3 aylar önce

    Ajandaya ne yazdığını gördünüz mü? Edit. İşleri planlamak gerçekten iyi olmuş, her iş kadını yapmalı bunu. 😂

  • Nazife Dulkadiroğlu
    Nazife Dulkadiroğlu 3 aylar önce

    Yeni evinde sabah rutinim çeker misin

  • Rok Turkoglu
    Rok Turkoglu 3 aylar önce

    3:30 o müzik?

  • Nas Yalçın
    Nas Yalçın 3 aylar önce

    Neden tün you tüberküloz avakado olmadan yapamıyor

  • Thedeadhopess 000123
    Thedeadhopess 000123 3 aylar önce +1

    İşi ne bilen varmı

  • betül yörük
    betül yörük 3 aylar önce

    Kürk için galiba 18716252738276262 tane koyun kesilmiş jsjehegehdiwhgwje

  • betül yörük
    betül yörük 3 aylar önce

    Bu video mac ile sponsorlu galibaaaaa

  • safiye Falan
    safiye Falan 3 aylar önce

    Ben sabahları deli sikmis gibi uyaniyorum

  • Msp Teyze
    Msp Teyze 3 aylar önce

    Türk olduğuna emin misin

  • ZEHRA ŞİMŞEK
    ZEHRA ŞİMŞEK 3 aylar önce

    Çünkü sürekli dolabımda avakado bulundururum mfşcösşcmdl :P

  • Zeynep Sena Sayın
    Zeynep Sena Sayın 3 aylar önce

    💜💛❤

  • Aleyna Yukel
    Aleyna Yukel 3 aylar önce

    Iskender yemedınmı hıc ?? Ben ıskender yemeden duramamm

  • bilgesunun ponçiğiii
    bilgesunun ponçiğiii 3 aylar önce

    Pijama bile bir insanın üstünde şık durabilir mi yaa

  • army in your area
    army in your area 3 aylar önce

    5:37 deki ruj ne acaba?💟

  • Yağmur Tosun
    Yağmur Tosun 3 aylar önce

    Sen sevgilinle aynı evde mi yaşıyorsun. Meditasyon dan sonra dedin ki yatağı(mızı) dedin (şoookk şoookk şoookk) 💀☠️👻. Cevap verirsen de sevinirim