İNSANLARIN KIYAFETLERİNİ SATIN ALMAK #1

Paylaş
Ekle
  • katma 6 Eki 2019
  • Bugün sokakta insanların kıyafetletini satın almaya çalıştık.Çok eğlenceli bir video oldu.
    Bu serinin devamının gelmesini istiyorsanız beğenmeyi unutmayın.
    Veee çok güzel bir video oldu..
    Umarım videoyu izleyip beğenmişsinizdir.
    1 Milyonluk güzel bir aileyiz inşallah ailemiz daha da büyüyecek..
    Videoyu beğendiyseniz 'BEĞEN' tuşuna basmayı unutmayın..
    Kanala ABONE değilseniz ABONE OLMAYI unutmayın..
    KANALA ABONE OLMAK İÇİN : goo.gl/VbBAa8
    Twitter : goo.gl/cN7rrm
    Facebook : goo.gl/ZrcjCb
    İnstagram : goo.gl/gXmBUc
    Snapchat : semihuyulgan
    Merhaba Ben Semih Uyulgan.. Bundan sonra TRclips kanalımda beraber olacağız.. Ürettiğim birbirinden eğlenceli şaka, sosyal deney ve daha farklı içeriklerle sizinle birlikte olacağım..
    Videomu beğendiyseniz lütfen kanalıma ABONE OLMAYI unutmayın!!
    Daha farklı videolar çekmemi istiyorsanız yorum olarak yazabilirsiniz..
  • EğlenceEğlence

YORUMLAR • 991

  • MELEK Tunç
    MELEK Tunç 14 saatler önce +1

    2 tane Şarkı soylesinler

  • xiamyusuf f
    xiamyusuf f 23 saatler önce

    Kapak la ne alaka o kız yok bile videoda

  • xiamyusuf f
    xiamyusuf f 23 saatler önce

    Kapak la ne alaka o kız yok bile videoda

  • muhammed/ can
    muhammed/ can Gün önce

    semih abi adanaya gel canbel mahlesine gel

  • alis seçme
    alis seçme Gün önce

    Enes batur gibi konuşuyor
    Bu youtube 4 yıl önce ücretli abone olucaktı sırf abone kassınlar diye palavra yapıyorsunuz işiniz gücünüz dümen ve çok takipçi kastılar TRclipsrler

  • Mehmet ceran
    Mehmet ceran Gün önce

    Ya valla Semih abi sanki bi tek sen iyi marka giyiniyon millet bu orjinal diyo pahalı diyo sen ya bırak ya diyon valla ayıp küçümseme halkı

  • La bize heryer angara
    La bize heryer angara 2 gün önce

    5:36 SAATİ SATIN ALDIM DİYON ARKADAN GELİYOR ADAM HALAN KOLUNDA TAKILI SAAT DÜMENCİİ

  • Fatya. x
    Fatya. x 2 gün önce +1

    Olum bn o kadar insanin içinde kısık sesle bile video çekmeye utanirim sen oyle bağirdin ki bn utandim

  • MaSaL OLURUM
    MaSaL OLURUM 3 gün önce +1

    YOTUBE hic bir zaman ucretli obonelik olmiycak

  • ÇukulATA
    ÇukulATA 3 gün önce

    Sweatini alanlarında altında hep tişört var tesadüfe bak hfmdbf

  • V M O
    V M O 3 gün önce

    Güzel konseptlerin var kardesim fakat video kapak resimlerini artik degismelisin diye dusunuyorum

  • Ruhumun sesi
    Ruhumun sesi 4 gün önce +1

    0:29 nereye bakıyosun aga hahahah😂😂

  • Aslı Nur Kuşkaya
    Aslı Nur Kuşkaya 4 gün önce +2

    Ya bikere bu konsepti cihan kosif yaptı ne kadar yalancısınız yeni içerik yeni seri diye bari bu konsept bir başka youtuberden aldım diyebilirsiniz dürüstçe

  • Efe Arıkan
    Efe Arıkan 4 gün önce

    3:28 Allah seni korusun disslikw atan o ellerin hiç zarar görmesin

  • JustWatch _
    JustWatch _ 4 gün önce

    6:40 çoçuğu bulurmusunuz krem ceketli didiğfşfğdd

  • Abdullah Kaplan
    Abdullah Kaplan 4 gün önce

    Abi bana göre en iyisi sensin

  • Normlife Bebeğim
    Normlife Bebeğim 5 gün önce +2

    Sweatshirt'in içine neden tişört giyiyorlar ?

  • Royal seferov
    Royal seferov 5 gün önce +2

    4:00 azeri mi ?

  • EKMEK PEŞİNDE KOŞAN HERKESİ SATAN ANGUT REMZİ

    Abi şu fotoları koyma ya azdırma insanları

  • Eren Tümkaya
    Eren Tümkaya 6 gün önce +5

    Cihan kosif ten çalıntı lan ayıp ayıp

  • Ahmetcan Demir
    Ahmetcan Demir 7 gün önce

    İzlemek için ama güzel

  • gogle gogle
    gogle gogle 7 gün önce

    Cihan kosif 😂🤣😂🤣🤣 kaldır istiyosan bu videoyu semih uyulgan

  • Gunel Mikayilova
    Gunel Mikayilova 7 gün önce

    Sen serefsizsin o kadar

  • yedek yedek
    yedek yedek 7 gün önce

    Abi tanga satın alsaydın

  • ilker can
    ilker can 8 gün önce +1

    Swit lerin altına ne hikmetse herkez tişört giymiş

  • Abdurrahman İMA
    Abdurrahman İMA 8 gün önce

    Kıyafet Diyosun İncik Boncuk Alıyosun Semih Geliştir Az Kendini

  • MRaşit Deniz
    MRaşit Deniz 8 gün önce

    Videonun sonundaki Azerbaycanlı siyah giyinen kadın, buradaysan bir dönüş yap. Kalbimi vurdun kalbimi !

  • SPORUN ADRESİ
    SPORUN ADRESİ 8 gün önce +2

    Kadınların külotlucorabını al hadi yap hadii

  • Yigit Varan
    Yigit Varan 9 gün önce

    kosif cihanin videosunu calmis

  • narcos el
    narcos el 9 gün önce

    Bizim. Burda amk cakmask bile 1000eurodan baslio

  • narcos el
    narcos el 9 gün önce

    Kral rolex I Bana yollasana

  • arif ile futbol
    arif ile futbol 9 gün önce +1

    Beğenen inşallah çok yaşar

  • Neval Baran
    Neval Baran 9 gün önce

    Cantai saymdin

  • FATİH AYDIN
    FATİH AYDIN 9 gün önce

    İnsanlarla hiç umursamadan konuşuyorsun yanlış bir şey bence

  • NGRC -COŞAR
    NGRC -COŞAR 9 gün önce +1

    Icerik calma o. C cihan kosifin icerihi o

  • İKİ Gənc YT
    İKİ Gənc YT 10 gün önce

    Azərilər 1 like

  • oğuz han gezgin
    oğuz han gezgin 10 gün önce

    clickbatenin ebesine geçmişsin amq

  • Burak Yılmaz
    Burak Yılmaz 10 gün önce

    Semih abi oncelikle merhaba videodaki emeklerin için teşekküler fakat bu konsept Cihan Kosif adlı bir abimizin kanalına ait olan bir konsept bilgin olsun.

  • Hüseyin Yalcinkaya
    Hüseyin Yalcinkaya 10 gün önce

    Cihan kosif tazminat davasının açıyor , özenti olma Semih

  • Behçet Gözütok
    Behçet Gözütok 10 gün önce

    Clikbaitci pic kandirdin hani kadin t shirtu cikartiyordu

  • Bekir hilmicem Keles
    Bekir hilmicem Keles 10 gün önce +1

    10:02 dk da beninde var ama 1000tane var

  • Keyan Keyan
    Keyan Keyan 10 gün önce

    Halen anlamakta zorluk cekiyorm birisi bana anlatsin . Insan sevmedigi nefret kustugu sürekli hakaret küfür ettigi birisinin videolarini neden izler arkadas ? Adamin cektigi icerikler böyle isine gelen izler gelmeyen izlemez . Ne gerek var küfür edip klavyeden delikanlilik yapmaya . Izmir alsancakta sürekli adam gezip tozuyor . Derdi olan gitsin yüzüne konussun . Burda Polat Alemdarcilik oynamayin .

  • Hakkı Yıldırım
    Hakkı Yıldırım 10 gün önce

    Neden giriştekiler yok

  • black_.blinks._pink
    black_.blinks._pink 10 gün önce

    Bugün sokakta Semih uyulganı gördüm banyoda yaptığın üç şey diye sorduğunu duydum annem vardı yanımda izleyemedim

  • Kerem Pancar
    Kerem Pancar 10 gün önce

    Cihan kosif in konseptini çalmışsın mq

  • Umut Can
    Umut Can 10 gün önce

    Video çektiğin yer neresi? ben senin yurt dışından yabancı takipçinim bir ay sonra Türkiye Bodrum'a geleceğim senin videoda çekilmek istiyorum bana mesaj ata bilirmisiniz

  • Sina Musfiq
    Sina Musfiq 10 gün önce

    Cihan kosif den mi çaldın

  • online gamer
    online gamer 10 gün önce +1

    Yayınlıyorum bunu yine ayni seyi dediya

  • Buket Balcı
    Buket Balcı 11 gün önce

    En sonda azerbaycanlı kizdan aldigin kolye yedi buçuk lira ama gene sen bilirsin😂😂😂😂

  • RG GENÇLER
    RG GENÇLER 11 gün önce

    Kurgu olduğu belli kapşonlu kazaklarını aldığı kişilerin hepsinin altından tişört çıkıyo

  • Emircan Özgen
    Emircan Özgen 11 gün önce

    Cihan kosifden çalınmış vıdeo

  • ADEM SÖYLEMEZ
    ADEM SÖYLEMEZ 11 gün önce

    Abi hemen bu seri nin 2. Çek

  • Fako beri bak beri beri
    Fako beri bak beri beri 11 gün önce +1

    Özenti cihan kosif

  • onur kara
    onur kara 11 gün önce

    İçerik çalıyorsun tamam çalıyorsun hiç değilse o adamın para verdiği kadar para ver 👎🏻

  • can
    can 11 gün önce

    abone kaybettin

  • mustafa vlogs
    mustafa vlogs 11 gün önce

    Abi saat kıyafet değil ki bunu saymıyorum deyenler +1

  • Batuhan Uçar
    Batuhan Uçar 11 gün önce

    adammnnnn

  • CG-Durmuş Efe
    CG-Durmuş Efe 11 gün önce +1

    Sen 9 aylık you fu***

  • EMRE metin
    EMRE metin 11 gün önce

    amk o kadar çok saat aldın ki tezgah kur zenciler gibi sat çekilişi boşver :d

  • Khadija Jafar
    Khadija Jafar 11 gün önce

    Devamı gelsin lan