İŞTE ET BENLERİNİ PATIR PATIR DÖKEN TARİF !

Paylaş
Ekle

YORUMLAR • 474

  • ACAYİP BİLGİLER
    ACAYİP BİLGİLER  13 gün önce +15

    Arkadaşlar Teşekkürler videomuz trend videolar listesine girmiş durumda. Videoyu beğenen ve yorum yazan elleriniz dert görmesin desteğiniz için Teşekkürler :)

    • MTİV Eray Günay
      MTİV Eray Günay 10 gün önce +1

      ACAYİP BİLGİLER abi bazı et benlerinde kanser hucresi vardır ve et benlerini kopartir sak 1 veya 2 seneye kanser olmaya neden olur

    • duygu kobilay
      duygu kobilay 12 gün önce

      ACAYİP BİLGİLER pardon benim gozumun kenarında yag bezesi var bunun icin ne yapabilirim bir kur verir ya da bununla.ilgili video cekerseniz cok sevinirim 💖💖

    • Beşir Sönmez
      Beşir Sönmez 12 gün önce

      ACAYİP BİLGİLER VİDEO KÜÇÜK RESMİNİ LÜTFEB BÖYLE İĞRENÇ ŞEYLER YAPMAYIN LUTFEN ÇOK HASSAS BİR MİDEM VAR BENİM GİBİDE BIR SÜRÜ İNSAN VAR

    • Maide Canyakar
      Maide Canyakar 12 gün önce +1

      Limon ve sarımsak daha önce denedim olmadı. Aspirin, sirke ve ananas deneyeceğim hint yağı pek etkili değil diyorlar🤔

    • SEVILEN GUL
      SEVILEN GUL 13 gün önce +1

      ACAYİP BİLGİLER tebrikler, çok sevindim. İnşallah devamı gelir.

  • İdris Yılmaz
    İdris Yılmaz 7 saatler önce +1

    Video beğendim devamı gelsin

  • Ümit Kaymak
    Ümit Kaymak 8 saatler önce

    Inciri koparıp sütünü hergün sürün. Beş günde yokediyor

  • Ünzile Çelik
    Ünzile Çelik 14 saatler önce

    Hayır insanları salak yerine koymak ve saglıklarıyla oynamak iyi birşey degil birisi buna inansa yapsa geri dönüşü olmayan hastalıklara yol açsa çokmu iyi olcak tepkim bu yüzden

  • Cebrail D
    Cebrail D 14 saatler önce

    İyi günler benim kızımın ayaklarında et ben inne benzeyen çook et var onlarıda geçirilmiş şimdiden tesekkur

  • ı was here
    ı was here 17 saatler önce

    Çok teşekkür ederim paylaşım larindan dolayı

  • Kostarika Kokosnus
    Kostarika Kokosnus 23 saatler önce

    Hadi be bu yalan tabi ...

  • Tuna Albayrak
    Tuna Albayrak 3 gün önce

    Bende de vardı minik bir ben, ''saç telini kopar, bağla'' dediler. 1 tel saçımı aldım benin dibinden düğüm attım. Gün içerisinde kendiliğinden koptu, farkına bile varmadım. Hafif bir kızarıklık oldu o da diğer gün geçti.

  • Adem Dur
    Adem Dur 5 gün önce

    vücudunuzun direnci kötü ise ve kalitesiz çikolata yerseniz ve sabırsızsanız yok olan et benleri yeniden çıkar bu yüzden sağlığımıza dikkat etmeli ve vücuda zarar verici sabırı yok edici kötülükleri yapmamalı ve iyi insanlarla iletişim kurmalısınız birde hobi edininiz boş zamanlarınızda şeytani düşünce ve hareketlerden kaçınmalısınız

  • Öğreniyorum Tv
    Öğreniyorum Tv 5 gün önce

    Cilt doktoruna gidin tek seferde kesin çözüyor.. soğuk bir sprey ile yakıyor. 3 gün sonra yerinde iz dahi kalmıyor. Limon sirke yemeklerde güzel işe yarar

  • Selcuk Karasal
    Selcuk Karasal 6 gün önce

    Yalancıyı sikimmi lan?

  • mucize uğur böceği
    mucize uğur böceği 7 gün önce

    Ben dede bardi doktora gittik amilyat bile gerekmeden aldılar

  • Yorumcu Baba
    Yorumcu Baba 7 gün önce +1

    Bende yok ama izliyorum 😂

  • şampiyon özçam
    şampiyon özçam 8 gün önce

    Supersınızzzzz guzel vıdeo olmuş👌👌👌👌

  • C.orhan Kızılbuga
    C.orhan Kızılbuga 8 gün önce

    et benine tek yöntem saç tanesi dolayın ve düşene kadar devam edin

  • Ömer Kocakuşaklı
    Ömer Kocakuşaklı 8 gün önce +2

    YAV GIDIN HASTANEYE 2DAKKADA YAKTIRIN YA ACISI AZ UGRASMAYIN BUNLARLA BENIMDE BURNUMDA VARDI AMELIYAT 2DK ETTILER TM PURUZSUZ

  • Mustafa Şahan
    Mustafa Şahan 9 gün önce

    Boş şeylerle uğraşmayın şimdi beni dondurup 3 dakikada alıyorlar

  • JDM K.R.A.L
    JDM K.R.A.L 9 gün önce

    Havada bi kuş uçuyo ve kanadının altında bi yara var bu yaranın adı et beni'mi kanat beni'mi😉

  • Msp şizofren.
    Msp şizofren. 9 gün önce +1

    Ben bi kere onu koparmıştım xd gebericektim xd

  • gezegen66 Ascibasi
    gezegen66 Ascibasi 9 gün önce

    Akrabam doktora gitti et bendini aldırdı aldırış o aldırış oldu en son cenazesine gittim

  • Elik Tasilov
    Elik Tasilov 9 gün önce

    Benim penisde var et ben. Hangisini denesem dogru olur. 1 , 2 tane daha cikmaq istiyor onlara ne yapayim

  • Sibel Korkmaz
    Sibel Korkmaz 10 gün önce

    Iiiiigrenç, migdem kalktı

  • Pusuda Ki Kurt
    Pusuda Ki Kurt 10 gün önce

    Sağlık açısından zararı varmı tamam bu dediğiniz yapılır ama sonrası?

  • Umut Gokhan
    Umut Gokhan 10 gün önce

    Bu bilgileri insanlara sunarken hangi doktordan veya hangi kaynaktan yararlandınız ? Açıklar mısınız ?

  • Alper Ülkü
    Alper Ülkü 10 gün önce +3

    Güzel bilgiler teşekkürler

  • Dilbernet Demir
    Dilbernet Demir 10 gün önce +1

    Ne haber aşkım

  • Aynur
    Aynur 10 gün önce

    Daha çabuk gitmesini işitmiyorsanız et benini bir iplen sıkıca bağlayın büyüklüğüne göre üç dört .... günde düşünmektir . Ben yaptım et beninden eser kalmadı .

    • Aynur
      Aynur 10 gün önce

      Düşüçektir

  • Selim Topak
    Selim Topak 10 gün önce

    En kolay yöntem olgunlasmamis inciri çay kaşığin sapiyla sürün 3 günde kurtuluyorsunuz ama dikkat sadece et beninin köküne surun

  • ŞİİRHANE
    ŞİİRHANE 11 gün önce

    Şiirlerime bekliyorum arkadaşlar.
    Desteğinizi ihtiyacım var..

  • F S K
    F S K 11 gün önce

    Valla benim başımda çıkmıştı kopara kopara söktüm şimdi yok hiçte kanamadı sadece sulandı koparken o kadar

  • F S K
    F S K 11 gün önce +2

    Valla benim başımda çıkmıştı kopara kopara söktüm şimdi yok hiçte kanamadı sadece sulandı koparken o kadar

  • Enes Yakut
    Enes Yakut 11 gün önce

    Bende bayağı var ama biraz tembellik var en kısa zamanda hangisi iyi gelir.?????

  • Hນຮ ßo
    Hນຮ ßo 11 gün önce

    Et beni değilde normal ben nasıl gider

  • Texas'lı Carl
    Texas'lı Carl 11 gün önce

    Sinüzit gibi konuşuyorsun

  • Emine_ Nzl
    Emine_ Nzl 11 gün önce

    Bende yok

  • Serkanbah
    Serkanbah 12 gün önce

    sağlam bir sirke hepsini patır patır döküyor

  • Tunahan Balcı
    Tunahan Balcı 12 gün önce

    Eger yuzunuzde degilse ignenin ucunu kizdirip et beninin ince yerinden yani altindan baslayip etinizi yakarak kurtulabilirsiniz. Can yaksa da kanama derdi pek yok. Sahsen denedim igne yeterince sicaksa hemencecik oluyor

  • Ömer Kaplan
    Ömer Kaplan 12 gün önce

    Sırtımda iki tane var ilerde kendi kendine dökülüyor diye biliyorum yüzünde olanlar deneyebilir ama vücudun baska yerinde olanlar zamana bıraksın

  • Fearlost SZ
    Fearlost SZ 12 gün önce

    Hepsini karistirirsak ne olur acaba

  • bayram şentürk
    bayram şentürk 12 gün önce

    Bendeki ben benmidir ben değilmidir ben bilmiyorum

    • ACAYİP BİLGİLER
      ACAYİP BİLGİLER  12 gün önce +1

      Sendeki benlerin ben olup ben olmadığını ben bile çözemedim :)

  • canan karatay
    canan karatay 12 gün önce +14

    Bunlar hep ekmek yemekten oluyor

    • BURAK ÇAKIR
      BURAK ÇAKIR 6 gün önce

      Bırak bu yalanı ben günde 4 ekmek yiyorum beton gibiyim..ne alaka....

    • Selim Ata
      Selim Ata 9 gün önce +1

      Canan hoca hacklenmiş gibi.

    • ACAYİP BİLGİLER
      ACAYİP BİLGİLER  12 gün önce +2

      Kesinlikle hocam şeker en tatlı zehirdir :)

  • Rnhjv
    Rnhjv 12 gün önce

    Benim Popomda var😄

  • Emine Saraç
    Emine Saraç 12 gün önce

    Lomon tuzunu islatip surdugunde de 1 hafta icinde dusuyor hergun 1 dis limontuzu nu islatip etbeninin uzerine suruyorsun

    • ROMAN KILICI
      ROMAN KILICI 11 gün önce

      donunun içine fare koyarsan kökten çözüme ulaşırsın..

  • Panda TV-Bilgi Kanalı
    Panda TV-Bilgi Kanalı 12 gün önce +3

    tebrikler kardeşim...trend videolara sonunda çıkmışsın ..darısı benim kanalın başına işallah...

    • Esat Ozdemir
      Esat Ozdemir 8 gün önce

      Panda TV-Bilgi Kanalı h

    • ACAYİP BİLGİLER
      ACAYİP BİLGİLER  12 gün önce

      Teşekkürler hocam 2 gündür trendlerdeyiz İnşallah bundan sonrada devamı gelir sizde girersiniz inşallah

    • Sohret ODABAS
      Sohret ODABAS 12 gün önce +1

      Panda TV-Bilgi Kanalı okey

  • Evrensel Selçuk
    Evrensel Selçuk 12 gün önce

    Küçükken büyüteç kullanarak kolumdaki beni yakmıştım biraz canım acıdı ama 10 15 dakika Güneş ışınlarını benin üstünde tutarak benin dökülmesine neden oldu ilerde cilt kanseri olur muyum bilmiyorum

  • 3 BreMin S
    3 BreMin S 12 gün önce

    Arkadaslar cildiye hallediyor bunlar i.

  • xx sjsjsjs
    xx sjsjsjs 12 gün önce +1

    benim yok ama anemde yüzünd3 var

  • OSM Taktikleri
    OSM Taktikleri 12 gün önce

    Kanser olursunuz

  • Demet Çetkin
    Demet Çetkin 12 gün önce

    Biz elimizle kopardık

    • ROMAN KILICI
      ROMAN KILICI 11 gün önce

      çok tehlikeli iş yapmışsın..donunun içine fare koyarsan işe yarar..kökten çözüme ulaşırsın..

    • 甘い슈거 래빗
      甘い슈거 래빗 12 gün önce

      Demet Çetkin ciddi misin:O

  • Diego
    Diego 12 gün önce

    Bu işlemleri yapıp büyük riskler almak yerine, plastik cerrahi randevusu alıp 5 dakikalik basit bir işlemle benlerden kurtulabilirsiniz. Asit içerikli işlemler ayrı riskli, boşa risk almak yerine hastaneye gidin aldırın.

    • ACAYİP BİLGİLER
      ACAYİP BİLGİLER  12 gün önce

      tabiki biz videodada belirttik ilk olarak doktora gitmek en doğru olan

  • Umut Kazım Mersin
    Umut Kazım Mersin 12 gün önce +1

    Benim tam kafamda var amk ya kucukken dustum kafami yardim sonra o yara et beni oldu

  • Naciye Kocyigit
    Naciye Kocyigit 12 gün önce

    Çok tşk adetim inşallah ben de kurtulurum et et benlerimden

    • kış güneşi kış güneşi
      kış güneşi kış güneşi 11 gün önce

      Pompacı Hıdır herkese de ayni cevap. Çok akillisiniz buralarda harcanmayin !

    • ROMAN KILICI
      ROMAN KILICI 11 gün önce

      donunuzun içine fare koyarsanız kökten çözüme ulaşırsınız..

  • İbrahim K
    İbrahim K 12 gün önce

    Midem bulandı amk

  • Bekir Zülfü Çelik
    Bekir Zülfü Çelik 12 gün önce

    İyi de bunları be kadar kullanmak gerekiyor? Sadece şunları yapın kurtulun eksik anlatım

  • Hakkı GÜMÜŞ
    Hakkı GÜMÜŞ 12 gün önce

    İncir sütü de işe yarıyor. Bir yaprak yada dal kırıp çıkan sütü et benine sürün 3-4 kür yapmanız bile yeterli olabiliyor.

    • Cici Kuş
      Cici Kuş 12 gün önce

      Hakkı GÜMÜŞ Bu olmuyor. Benim et benim boncuklu tabanca mermisi kadardı bunu annem bana yaptı ve et benimin boyutu şuan misket kadar

  • Ali Çalışkan
    Ali Çalışkan 13 gün önce

    Bende akne beyaz nokta var!!!Lutfen bunun için bir video yapar mısınız??
    😷😷😷😷😷

  • Emre Dönmez
    Emre Dönmez 13 gün önce +3

    Ben bıçak ile kestim geçti şimdi yok

    • Emre Dönmez
      Emre Dönmez 12 gün önce +1

      benim deriye teması çoktu epeyce kanadı ama kanamasından çok ,çok acı çekmiştim Kimseye de söyleyememiştim yani anlayacağın biraz mallık etmişim kardeşim :d Doktor varken sen sakın yapma simdi benim sol kanatta da var Yakın zaman da doktora gideceğim

    • Yiğithan Deniz
      Yiğithan Deniz 12 gün önce

      Emre Dönmez kanadı mı kardeşim

    • Emre Dönmez
      Emre Dönmez 12 gün önce +1

      Dogukan Bahceci Senin gelmişini geçmişini sikerim Adam akıllı konus önce Yalan borcum mu var aq Koltuk altimin biraz alt kısmında vardı 2-3 yıl önce kesmistim

    • Dogukan Bahceci
      Dogukan Bahceci 12 gün önce

      Emre Dönmez he amın oğlu

    • lale gül
      lale gül 12 gün önce

      Emre Dönmez yapma tehlikeli Allah muhafaza gardasim

  • Adnan Demirci
    Adnan Demirci 13 gün önce

    Metodlarla faydasını görmüş kişilerden öncesi sonrası örnekler verseydiniz daha inandırıcı olurdu. Bitkisel ilaçlarla düşürülebiliyor. Bunun için www.LRuyelik.de girip iletişim bilginizi bırakmanız yeterli.

    • ACAYİP BİLGİLER
      ACAYİP BİLGİLER  12 gün önce

      Firmaların bizlere ulaşması ve reklam için iletişim adresimiz zaten mevcut

  • Esma Nur
    Esma Nur 13 gün önce

    Et benlerinin kurcalanmamasi lazım. Zararsız olan bir beni kurcalayarak kansere bile cevirebilirsiniz. Bu nedenle bir doktora başvurmadan bu tür yöntemleri uygulamayın.

    • ROMAN KILICI
      ROMAN KILICI 11 gün önce

      donunuzun içine fare koyarsanız kökten çözüme ulaşırsınız..

  • la casa de BERLİN
    la casa de BERLİN 13 gün önce

    Ne limonu ne ipi kardeşim benim vardı bir anda çektim kopardım hiç açılmadı bile kolay yöntem.

  • guzal shirinova
    guzal shirinova 13 gün önce

    qaç kunda yukalcak bunida yazsaniz

  • Ali Güler
    Ali Güler 13 gün önce +7

    En iyi yöntem ip bağlamak bilenler bilir

    • Nihat Tanriverdi
      Nihat Tanriverdi 10 gün önce

      Ali Güler Saç telini sıkıca bağlamak yeterli...kurur ve düşer....

    • Zeynep Tuğçe Coşkun
      Zeynep Tuğçe Coşkun 12 gün önce +2

      Ali Güler koparmak çok tehlikeli sonradan kansere çevirebiliyor

    • Aida Kurbanalieva
      Aida Kurbanalieva 12 gün önce +1

      Ali Güler ben saç teli bağlayıp düşürmüştüm çok kolay olmuştu

  • KALİTENİN KANALI
    KALİTENİN KANALI 13 gün önce

    SİRADA NE VAR TRENDLER 1 Mİ ? 😎

  • beykoz 1908
    beykoz 1908 13 gün önce

    Ben öyle şeylere takıntılıyım . zamanında ayağımda cıktı tırnak makasıyla kestim aldım baticon sürdüm sardım
    bi sıkıntıda olmadı

    • beykoz 1908
      beykoz 1908 13 gün önce

      Aynen . Emeğinize saygım sonsuz . Ben sadece takıntılı olduğumu söyledim . İyi günler kardeşim

    • ACAYİP BİLGİLER
      ACAYİP BİLGİLER  13 gün önce +1

      Tabi biz daha doğal yöntemlerden bahsettik

  • Emir Kırca
    Emir Kırca 13 gün önce +2

    Kucuk bi iple baglayn 2gunde kuruyarak dusecektie

    • Okan SAHİN
      Okan SAHİN 12 gün önce

      Emir kirca aynen reis .sen bu isi biliyorsun.ben kalin sac teliyle bağladım dustu

  • Tarık Emre
    Tarık Emre 13 gün önce +2

    Trendlerdesin h.o 😀😀

  • Fatih Sönmez Yorumları
    Fatih Sönmez Yorumları 13 gün önce +5

    Etin kilosu olmuş 50 lira satsak baya para haaa

  • Alihan Tepe
    Alihan Tepe 13 gün önce

    Arkadaşlar ben 6tane et beni aldırdım ameliyatla ve inanın çok kolay bu yöntemler ışe yaramaz cunku benin aynı ağaç gibi kökü var

  • Çeri çeri Leydi
    Çeri çeri Leydi 13 gün önce +2

    Biraz büyükse dibinden iple bağlayın ilk önce biraz acır ama iki güne kendiliğinden kopup düşer. Büyümüş bir et benine bu yöntemlerin işe yarayacağını sanmam.

    • Çeri çeri Leydi
      Çeri çeri Leydi 13 gün önce

      Furkan Yigit babamda ve eşimde bizzat yaptım. Dikiş ipliği ile dibinden sımsıkı bağladım.2-3 gün sonra kendisi düştü.

    • Furkan Yigit
      Furkan Yigit 13 gün önce

      Öyle hayatta işe yaramaz habeein olsun

  • Golden EYE
    Golden EYE 13 gün önce

    ananazin ezin mi

  • Golden EYE
    Golden EYE 13 gün önce

    deneyecegim

  • Hasan Kaçan
    Hasan Kaçan 13 gün önce

    Hic bisey yapmayın doktora gidin. 3 güne kopuyor

  • Asya
    Asya 13 gün önce +1

    Biri deseki bok sürün bi gunde geciyor onuda yapan cikar

  • Fırdevs Yumurtacı
    Fırdevs Yumurtacı 13 gün önce

    Sirke yöntemini hiç yapmayın ustu kapalı şekilde saatlerce kalırsa çok risklı bı tanıdığın yakınının yüzü yanmış benın etrafı

  • Sezgin Ayaz
    Sezgin Ayaz 13 gün önce

    Insallah yardimci olur bilgoniz teşekür ederim

  • KEST- Kerem Tube
    KEST- Kerem Tube 13 gün önce +6

    Trendler kısmından gelenler +1

  • Enis Gümüş
    Enis Gümüş 13 gün önce

    Sivilceye de yararı olur mu?

    • Atalay Sunar
      Atalay Sunar 13 gün önce

      Enis Gümüş buz u günde ara sıra koyarsan gün sonu baya küçülür arada limon da sürersen 1 günde tam geçmez ama baya kücülür yani 2 güne nerdeyse yok olur ben de böyledi ama insana göre değişebilirde

    • Enis Gümüş
      Enis Gümüş 13 gün önce

      Atalay Sunar tahmini ne kadar zamanda geçer bilir misin

    • Atalay Sunar
      Atalay Sunar 13 gün önce

      Enis Gümüş sivilceye limon veya diş macunu sür ya da buz koy üstüne hemen geçer

  • Ufuk İnan
    Ufuk İnan 13 gün önce +2

    Bunlara gerek yok.
    Et beninizin üzerine domates dilimi koyun. 24 saat bekletin ve çıkarın pürüzsüz bir şekilde 4 5 güne kaybolacaktır.bir kez yapmanız yeterli

    • Ufuk İnan
      Ufuk İnan 13 gün önce

      Karaca Qqqq kardeşim kendim denedim ve bu kadar basit.kaybedecek neyin varki😀

    • Karaca Qqqq
      Karaca Qqqq 13 gün önce

      Ufuk İnan kardesim Eminmisin Bu Kadar Basit Olsa Doktor Yoluyla Nie Ameliyat Yapilsin

  • Rza Rzayev
    Rza Rzayev 13 gün önce

    Xeyrin gormusuz ??

  • Fatma Albayrak
    Fatma Albayrak 13 gün önce

    Zeytin yagiyla karişimli udihindi yagi dogru deyilmi var bende dogal antibiyotik

    • ROMAN KILICI
      ROMAN KILICI 11 gün önce

      donunuzun içine fare koyarsanız kökten çözüme ulaşırsınız..

    • Fatma Albayrak
      Fatma Albayrak 13 gün önce

      ACAYİP BİLGİLER yanlıs ürünmü bendeki neyse ben limon deniyim

    • ACAYİP BİLGİLER
      ACAYİP BİLGİLER  13 gün önce

      hint yağı

  • Fatma Albayrak
    Fatma Albayrak 13 gün önce

    Udi hindi yagımı bu bide benim benim et beni deyil resimdegi bayanin dudagının üstündeki gibi onada ayni uygulamayımı yapicaz teşekkürler

  • nursen toptaş
    nursen toptaş 13 gün önce

    Trendlerdesiniz Acayip Adam🤗👏👏👏

  • Rasit Raskov
    Rasit Raskov 13 gün önce

    Uremizi ne kaldiresiniz ba yildirim datsin sizi baley

  • Elleddin Aliyev
    Elleddin Aliyev 13 gün önce +2

    Mende varardi limonla eliyerem cox sağol qesey vidyodu

  • SILA KUSU
    SILA KUSU 13 gün önce

    Yakmadan gecmez inanmayin limon cart curt bunlar hikaye ignegi isitip ustube basin uc gunde dokulur ben bir kuaforde yaptirdim inanmayin bu indanlara

  • MOON STAR TUBE
    MOON STAR TUBE 13 gün önce

    Çok güzel, bizim kanala da bekleriz.

  • Osmanovagulten Osmanovagulten

    Salam bes bu yontemler kahve rengi benler ucunde yararlidirmi lutfen cevablayin

    • ACAYİP BİLGİLER
      ACAYİP BİLGİLER  13 gün önce

      Şayet et beniyse geçerli çünkü çoğu et beni kahverengi renk olabiliyor

  • ahmet gökce
    ahmet gökce 13 gün önce

    et beninin dibinden ince bir ip ile biraz sıktırarak bağlarsanız 4-5 günde kuruyup dökülüyor

  • MEZARCILAR
    MEZARCILAR 14 gün önce

    O zaman hepsini karıştırın 1 günde kurusun ??

  • Polad Veliyev
    Polad Veliyev 14 gün önce

    Salam.Cox sagolun melumat ucun.Menimde var cox narahatam qurula bilsem

  • Nebu TÜRK
    Nebu TÜRK 14 gün önce +4

    *İşineYarayan Oldumu ???*

  • Toprak BAKIR
    Toprak BAKIR 14 gün önce

    Sök geç best taktik işe yarıyo

  • Olcy Olcy
    Olcy Olcy 14 gün önce +1

    CİLDİYE doktoruna gidin kesin çözüm bunlarla uğraşmayın 👍🏻kesinlikle öneriyorum✌🏻 bende yaptırdım çok memnun oldum. 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

    • Olcy Olcy
      Olcy Olcy 12 gün önce

      Ömer bey normal cildiyeye sıra alıyorsunuz muayene ücret kesiliyor ekstra bir ücret alınmıyor 15gün içinde düşmezse benler büyükse tekrar gidiyorsunuz ikinci defa yapılıyor düşüyor 👍🏻

    • ömer kutsal
      ömer kutsal 13 gün önce +1

      Ücretsiz mi acaba? Yanitlarsan sevinirim Olcy Olcy

    • Olcy Olcy
      Olcy Olcy 13 gün önce

      Ruhsuz karakter benim dediğim ameliyat değil ki 🤭 böyle parfüm gibi bişey sıkılıyor düşüyor benler🤷🏼‍♀️

    • Ruhsuz Karakter
      Ruhsuz Karakter 13 gün önce +2

      Ameliyat ile 6 ay izi kalıyor neden bu kadar basit ve etkili yöntemler varken bunu yapalım ?

    • Olcy Olcy
      Olcy Olcy 13 gün önce

      Gerek Yok yani o kadr seyler ile uğraşmaya 4dakikalık iş haftalarca uğraşmaya gerek Yok 🤭

  • Emine Akbas
    Emine Akbas 14 gün önce

    Bu bilgi için teşekkürler

  • Gökhan Yeşilöz
    Gökhan Yeşilöz 14 gün önce

    Bunlara gerek yok kesin çözüm et geninin etrafina saç başlayın kökünden döküyor işe yarar (ciddiyim)

    • Hayal Kız
      Hayal Kız 13 gün önce

      Gökhan Yeşilöz cok daha küçüklerine ne yapmalı?

  • Avlu Azra
    Avlu Azra 14 gün önce +2

    Bu benin etrafına bir tel saçınızı bağlayın kan gitmeyince ben koruyor ve kendiliğinden düşüyor

  • Fatma Eraytas
    Fatma Eraytas 14 gün önce +1

    bende oneride bulanayim kendi sacinizla o bolgedeki et benini bogun on gunde dusuyor ama ucuncu gunden sonra sizliyor biraz sabir ederseniz sonuc mukemmel oluyor yerinde izde kalmiyor

  • Mihriye Avci
    Mihriye Avci 14 gün önce +13

    En iyi yöntem aspirin daha önce ben uyguladım bir süre kullandıktan sonra kurutarak duşuruyor izi bile kalmiyor kullanmak istiyenlere tafsiye ederim

    • Ruya Taşdemir
      Ruya Taşdemir 6 gün önce

      Mihriye Avci cok cok tesekkur ediyorum

    • Mihriye Avci
      Mihriye Avci 12 gün önce

      İrem Yeliz hayir bebek aspirini olamz o özellik yanlızca aspirinde var

    • İrem Yeliz
      İrem Yeliz 13 gün önce

      Mihriye Avci bebek asprini olur mu

    • Mihriye Avci
      Mihriye Avci 13 gün önce

      Emin Onal herhangi ağri kesici olmaz yanlizca aspirin olması gerekiyor

    • Gülnaz Söylemez
      Gülnaz Söylemez 13 gün önce +1

      haklısın mihriye ablam😂

  • Ay yıldız Dunya
    Ay yıldız Dunya 14 gün önce

    Elma sirkesini denemiştim gerçekten de işe yarıyor göz kapagimda vardı küçüldü 🖒

    • Eşref Akdemir
      Eşref Akdemir 13 gün önce

      Ay yıldız Dunya ben elma.sirkesini denedim ama faya görmedim

    • Ay yıldız Dunya
      Ay yıldız Dunya 14 gün önce

      Figen Altın bisey degil 😊

    • Figen Altın
      Figen Altın 14 gün önce

      Ay yıldız Dunya tsk ederm 😊😊

    • Ay yıldız Dunya
      Ay yıldız Dunya 14 gün önce

      Figen Altın evet dene bir hafta günde 2 defa sür bir anda yok olmuyor lakin küçülüyor devamlı yaparsan kaybolur

    • Figen Altın
      Figen Altın 14 gün önce

      Ay yıldız Dunya gerçekten işe yarıyor mu

  • Yurdanur Döndügil
    Yurdanur Döndügil 14 gün önce +2

    Merhaba paşam hoşgeldinnnn çok güzel bir video olmuş yine çok teşekkür ediyorum Sağol kolay gelsin

    • ACAYİP BİLGİLER
      ACAYİP BİLGİLER  14 gün önce +1

      Teşekkür ederiz destek ve değerli yorumlarınız için sağolun :)