Dünyanın Soğuk Cenneti - NORVEÇ

Paylaş
Ekle

YORUMLAR • 3 232

  • Engin Deniz Videoları
    Engin Deniz Videoları  12 gün önce +1157

    kıskandım.

    • Kazuto Kirigaya
      Kazuto Kirigaya 2 gün önce

      +Blog Life haklisin

    • Blog Life
      Blog Life 2 gün önce +1

      amına koyiyim 6 milyon nufusu var türkiyede 81 milyon atı suriyeliler artı diğer ülkelerin müslüman düşmanlığı içimizdeki hayinler var recep tayip 16 yılda bu derecede geliştirdiyse öpün başınıza koyun sonra kendi vaatandaşı için çalışacak recep baba

    • Kazuto Kirigaya
      Kazuto Kirigaya 2 gün önce

      İsveçte doma bumeyim ve boktan ulkeden biktim. umarim turkeye tasinirim.

    • ahmet burak yılmaz
      ahmet burak yılmaz 2 gün önce

      reis kanalın için sana telifsiz müzik yapabilirim. abrkylmzz@hotmail.com iletişime geçebilirsin.

  • Atalay Aygün
    Atalay Aygün 11 saatler önce

    Evet birde türkiye hakkında objektif bir video çekte
    Yobaz köpekler nasıl bir ülkede yaşadığımızı görsün
    Bu yazıyı yazarken 2 hırsızlık 1 taciz 4 tanede çocuklara şiddet olayı gerçekleşti

  • bugio bugioo
    bugio bugioo 11 saatler önce

    Norveç te yaşayan biri olarak söyleyebilirim ki öyle anlatıldığı gibi cennet gibi bir yer değil. Sadece turist olarak gezmek açısından çok güzel bir yer ancak velhasıl yaşamaya geldiğiniz zaman iş değişiyor. Ülkemizdeki Norveç imajı ile gerçek Norveç imajı çok farklı. Söyle ki. Saçma sapan pahalı, soğuk, karanlık, insanlar yüzeysel ilişkilerde sıcakkanlı ama arkadaş olmaya geldiğinde İskandinav duvarı ile karşılaşırsınız. Bireyselci hayat tarzı var. Sağlık sistemi ülkemizden 50 yıl geride. Acil servise gidersiniz sekiz saat doktor beklersiniz. Doktorların tecrübesi ve işçiliği sıfır. Ciddi bir hastalığınız varsa teşhis koyma konusunda çok sıkıntılar ve burada yaşayan herkes böyle durumlarda atlar turkiyeye gider. Bankacılık sistemi deseniz illallah getirir. Herkes az çalışmaya odaklı. İsim bitsin de dağa gideyim kayak yapayım deler. Karmaşık Bi durumla karşılaştıklarında pert olurlar işin içinden çıkamazlar. Kısaca kuzey Avrpanin Araplaridir. Çocuk haklarında ise Barnevern denilen kurum var. Çocuğunuza bisey yaptığınız zaman bu kurum elinizden alır hayatta göremezsiniz çocuğunuzu. Norveç in uluslararası alanda en eleştirildi kurumdur. Ülkemiz cennet gibidir, ama insanımız kıymetini bilmez. Norvecliler bize kurban olsunlar. Hizmet sektörü çok başarısızdir. Ülkemize sahip çıkmamız lazım. Şuan Norveç pasaportu verseler alın başınıza çalın ben Türk olmakla memnunum derim. Biliyorum bazıları eleştirel yaklaşacak ama gerçek Turkiyede görülen Norveç gibi değil. Doğası, cinsel eşitlik ve insan haklarına laf yok. Tek özendiğim ve ülkemizde olsun dediğim şey insanların birbirlerine karşı çok saygılı ve guleryuzlu olması ve de doğasına küçük yaştan itibaren sahip çıkmasıdır. Onun haricinde bir tarafi yok. Cennet ülkemi hiç birsey degismem

  • Aydin Arslan
    Aydin Arslan 11 saatler önce

    Yemin ediyorum Norveçte yaşamak istiyorum 😊

  • speedy gonzales
    speedy gonzales 18 saatler önce

    Amk araplarını güzelim ülkenize sokmasaydınız keşke.Gittiği her yeri sikip atıyolar

  • UMT CLK
    UMT CLK 19 saatler önce

    Muhteşem Bir yer yaşanıcak Ülke.. 👍👍

  • Free Style
    Free Style 20 saatler önce

    Noorveç amcığı sikmek isterdim

  • Murat ATICI
    Murat ATICI 20 saatler önce

    Keyifle izledim çok başarılı video ve anlatım olmuş teşekkürler.

  • Bilal İnci
    Bilal İnci 20 saatler önce

    Herşeyden önce insan olabilen İskandinav ülkelerinden biridir darısı bize:-(

  • Selo del piero
    Selo del piero 21 saatler önce

    Ah ah o güzelim göllerin etrafina TOKI ne giderdi bea

  • Senol Øzturk
    Senol Øzturk 21 saatler önce

    Anlatilanlarin hepsi dogru.

  • Sekkushun Oyunlari
    Sekkushun Oyunlari 23 saatler önce

    Sesden korkdum sanki korku bir sey anlatiyor😂

  • kazım özbilgin
    kazım özbilgin 23 saatler önce

    doğuştan şanslı adamlar.

  • zebil animation
    zebil animation Gün önce

    ülkelerin fiziki yapısını içinde yaşayan insanlar belirler

  • zebil animation
    zebil animation Gün önce

    ulan ne güzel ülkeymiş

  • Veli Durak
    Veli Durak Gün önce

    Zamanda yolculuk buradan uçağa atlıyorsun Norveç'e gidiyorsun 150 yıl sonraya :))

  • Ali Berk
    Ali Berk Gün önce

    EY GENÇLER.SİZE SESLENİYORUM.60 YAŞINDAYIM HALA ÜLKEM İÇİN NE YAPABİLİRİM DİYE UĞRAŞIYORUM.SINAVSIZ İKİNCİ ÜNİVERSİTEYİ OKUMAYI DÜŞÜNÜYORUM.LÜTFEN KANI BOZUKLARA ÜLKEMİZİ KÖTÜLEMESİNE İZİN VERMEYİN.SİZLER ÇALIŞIP İTÜ ODTÜ BOĞAZİÇİ YILDIZ TEKNİK HACETTEPEYİ KAZANDINIZDA OKUYUP ASELSANDA TÜBİTAKTA ÇALIŞMANIZA ŞİMDİKİ HÜKÜMET Mİ İZİN VERMEDİ.ŞİMDİ ÇALIŞANIN ÖNÜ AÇIK.AMA NOLMAL DEĞİL ÇOK ÇOK ÇALIŞMAK GEREKİR.

  • ersin sarı
    ersin sarı Gün önce

    Refah düzeyi en yüksek ülke. Savaş yok terör yok kriz yok... ekonomi çok üst düzeyde, tüm ilaçlar buradan tüm kaliteli ürünler buradan... peki sebebi ne ? Dünyayı yönetmeye çalışan üst düzey yahudi hristiyan aileler burada bulunuyor. Hatta dünya zenginleri için büyük bir afet veya kıyamet için kendilerini muhafaza edecekleri son teknoloji sığınakları da burada.(Tabi kurtulacaklarını sanıyorlar 😁)

  • Basri Aslan
    Basri Aslan Gün önce

    Denize bir kova nefti boca etsen bir sıkıntı olmaz amma bir tanker dolusu petrolü denize boşaltırsan o yerin ekosistemi zarar görür. Dünyamızın yaşanabilir bir yer olması özgürlüğün sağlanması ile mümkün. Tabiki özgür bir insan olmanın yolu iyi bir eğitimden geçiyor. Norveç iyi niyetli; biatçı bir anlayıştan gelen bu insanları kabul edip onları eğitmeye çalışması olduķça insani. Ancak dogmatik kafadaki insanların belirli bir limitin üzerinde ülkelerine göç etmelerine tolerans tanımamalı. Yoksa kendi özgürlükleri dolayısıyla da dünya tehlikeye girer. Başka bir Norveç yok.

  • okacinilmaz
    okacinilmaz Gün önce

    Olsun bizdede rte var bir dunyaya bedel :p

  • Melike Ozan
    Melike Ozan Gün önce

    Çok abartıyorsun birazda sallamışsın

  • Orhan Korkmaz
    Orhan Korkmaz Gün önce

    Hersey çok güzel de müslümanın gidip te yok ben çocuklarımı hıristayanlarla aynı okul da okumasını istemiyorum demeleri o insanlara yapılan en büyük hakarettir. Ve iki yüzlüler o zaman gidit bir müslüman ülkesine veya gitmeyeyiydin.Adamlar sana yalvarmadı.

  • cihan dibinekökler
    cihan dibinekökler Gün önce +1

    Bir videoda birinin söylediği bir iddayı araştırmadan etmeden inanıp bide kendine müslümanları hedef alan cahil bi piçler. Ben norveçte 5 sene çalıştım. Bir çok okul var. Engin götünden sallamış. Müslüman okulu dediği okulu müslümanların derneği kendi cebinden yaptırarak açtı. Norveç hükümetide izin verdi.
    Bunuda hristiyanlarla ayni ortamda okumamak icin değil norveçe bi katkıda bulunmak icin yaptı. Müslüman okulu dediği okulun yarısından çoğuda norveçlidir. Olayın dinle bi alakası yok yani. Altindan kalkamayacaginiz veballere giriyosunuz. Cehaletinize acıyorum. Bi bok bildiginiz yok tek bildiğiniz birini yaftalamak karalamak. Iyiki sizin gibi cahillerle beraber yaşamıyorum

  • Don Pedro
    Don Pedro Gün önce

    4:48 Göçmen ailelerin bazıları çocuklarını hıristiyan okullarda okutmuyorlarmış! Amk ama o hıristiyan ülkenin parasını yemesini biliyorsunuz! Siktirin gidin arabistanınıza!

  • Onur Tekin
    Onur Tekin Gün önce

    Bi norveçli garı bulsam da evlensem

  • Ayça
    Ayça Gün önce

    Kuzey ışıklarını seyretmek, doğal güzelliklerini görmek için gitmeyi çok istiemişimdir hep, bu videoyu izlerken Norveç'e gelin mi gitsem acaba diye düşünmeye başladım

  • Batuhan Yavuz
    Batuhan Yavuz Gün önce

    Norveç'te yaşayan Türk varsa beni evlatlık edinsin.

  • Atakan Cankurt
    Atakan Cankurt Gün önce

    Norveç'e mi güzel diyeyim anlatım şeklinemi muhteşem diyeyim, tebrikler 👍

  • emrah uckuyulu
    emrah uckuyulu Gün önce

    bir sonraki duragim norvec tir

  • burak yasa
    burak yasa Gün önce

    Onların da kendilerine göre sıkıntıları vardır mutlaka ama böyle anlatınca insanın ölesi geliyor valla.

  • Tunahan Gökçay
    Tunahan Gökçay Gün önce

    BİZİM KATEGAT I GÖSTERDİ LA :D

  • Jack Heller
    Jack Heller 2 gün önce

    Pvp server gibi aq

  • Eren Ekmekci
    Eren Ekmekci 2 gün önce

    Finlandiya ve Kanada da isterim

  • Telman Eyyubov
    Telman Eyyubov 2 gün önce

    Rəsmən hayran kaldım Vallahi

  • Özgür Yar
    Özgür Yar 2 gün önce

    Ben de şuna hayret ediyorum, acaba bunları rahat bırakan küresel güçler neden rahat bırakıyor da bizi bi türlü kendi halimize bırakmıyorlar. Kraliyet sadece sembolikmiş biz de inanalım.... O ülkede 1 sene yaşamadan inanmam.

  • Nigar Seyidli
    Nigar Seyidli 2 gün önce

    Oil kisuper

  • Cafer Demir
    Cafer Demir 2 gün önce

    Dinledikce sasiriyorum... Okuyup duzenlemissin bu videoyu. Fakat dogru olmayan yanlis bilgiler iceriyor bu video. 26yillik Norvecdeki yasamimdan cikarakdan bunu yazabiliyorum sana. Emegine lafin yok.

  • Ненси А
    Ненси А 2 gün önce

    Cennet !!!

  • Mehmet Berk
    Mehmet Berk 2 gün önce

    Ozoda axatova

  • OYA TV
    OYA TV 2 gün önce

    Biz de yawadigimizi zenn edirik.Esl yawam budur

  • Güzel Ak
    Güzel Ak 2 gün önce

    Abanttan geçerken görmüştüm Masal evleRi bir ÜLKE şahane NORVEÇ DEVLET Tebrikler..

  • Noora Norge
    Noora Norge 2 gün önce

    Bir daha asik oldum sana Norvec 😭😭😭💜💜💜💜💜

  • muharrem öztürk
    muharrem öztürk 2 gün önce

    şimdi bunlar bizi kıskanıyordur vay be

  • ozge Ozguven
    ozge Ozguven 2 gün önce

    Tiplere bak ya gittikleri her yeri bok ediyorlar

  • omer ates
    omer ates 2 gün önce

    yine müslüman terbiyesizliğini görmüş olduk adamdaki terbiyesizliğe bak hristiyanlarla aynı okula göndermezmiş siktir git o zaman mk cahilleri

  • metin bayrak
    metin bayrak 2 gün önce

    norveçin tek kötü yanı ülkede mantar gibi üreyen ve yıllar sonra önemli bir nüfusa ulaşacak olan arap-müslümanlardır.

  • Kurt Kurt
    Kurt Kurt 2 gün önce

    Göçmen aileler çocuklarının hristiyanlarla okula gitmeleri istemedikleri için... ağzı dolu dolu küfür ettirirler insana ... la ne işiniz var o zaman oralarda .

  • Ethem Yıldırım
    Ethem Yıldırım 2 gün önce

    1000 sene önce de gezegenin en vahşi insanlarıydılar.

  • Kaoss
    Kaoss 2 gün önce +1

    Sokmayın ülkeye bunları. Orayı da bok edecekler. Hem adamların ülkesine göç etmişler, hem de onların çocukları ile okutmayacaklarmış. Her yere virüs gibi sızıyor ibneler.

  • CEM INFINITY
    CEM INFINITY 2 gün önce

    Gerçekten güzel Bir ülke. Gitmek görmek yaşamak isterim 😊😊

  • Gunel Abdullayeva
    Gunel Abdullayeva 2 gün önce

    Nə xoşbəxtdir Norveçdə yaşayanlar. Yeni belə hər tərəfli ideal olan ölkə varmı?

  • HasretBitsinMelegim
    HasretBitsinMelegim 2 gün önce +1

    Sikerim Norveci tek cennet vatan var oda Turkiye.

  • HasretBitsinMelegim
    HasretBitsinMelegim 2 gün önce +1

    Sikerim Norveci tek cennet vatan var oda Turkiye.

  • HasretBitsinMelegim
    HasretBitsinMelegim 2 gün önce +1

    Sikerim Norveci tek cennet vatan var oda Turkiye.

  • HasretBitsinMelegim
    HasretBitsinMelegim 2 gün önce +1

    Sikerim Norveci tek cennet vatan var oda Turkiye.

  • Welcome to real life
    Welcome to real life 2 gün önce

    60 Dakikalik google aramasi ile elde edilebilen bir video.. hemde hata dolu. Yazik!!

  • Welcome to real life
    Welcome to real life 2 gün önce

    02:12 Süper GEYIK... Geyik ne bilmedigin acik ortada...

  • Muhammet Ekelik
    Muhammet Ekelik 2 gün önce

    Agladım :/

  • Arthur Morgan
    Arthur Morgan 2 gün önce

    Bizde 10 saat 12 saat mesai yapariz anca

  • Taylan Yilmaz
    Taylan Yilmaz 2 gün önce +1

    Başından sonuna kadar herşey doğru,yıllardır burda yaşıyorum yalnız bir konu var 6 saat çalışma Norveçli ler için şayet yabancı ve dil bilmiyorsan muhtemelen kendin gibi bir Türk vatandaşı nın Restaurant da çalışırsın ve bu 10 saati bulur ama emin olun ben Türkiye'de yıllarca günde 12 saat çalıştım ve hiç birşeye sahip olamadım ama 5 senede Norveç te istediğim ne varsa çok şükür aldım bir ayrı konu size Norveç pahalı diyen salaklara aldırmayın :)) çünkü burda muazzam bir gelir sahibi olursunuz,Türk kafası ile kıyaslama yapmayın burda maaşınızın haricinde birçok geliriniz var,hersene tatil parası alırsınız bu ortalama yıllık 30-50 bin kron arası yani 20-25 bin tl üstelik burda ilk çocuğa devlet 70 bin kron yaklaşık 50 bin tl ikramiye ve her ay çocuk parasıda alırsınız,şayet Norveç te yaşayan bir akrabanız var ise ve size "buralara gelme Norveç bitmiş,Türkiye daha iyi "diyorsa siz siz olun silin attın o akrabayı çok ciddiyim,çünkü benim akrabalarım benim gelmemi istemediler ama ben geldim bir Norveç li ile evlenerek,elin kızı hayatımı kurtardı arkarabaların ak babalardan farkı yok :))"jeg elsker so mye dette lande,min kjære Norge :)

  • Olcay Pekyılmaz
    Olcay Pekyılmaz 2 gün önce

    Oraya taşınıcam soyum orda daha güvenli bir hayat yaşar türkiye de kalip ailemi riske atamam

  • ozanocal45
    ozanocal45 2 gün önce

    norveç te bizi kısnacahhmııı?

  • niyazi AKGÜN
    niyazi AKGÜN 2 gün önce

    Adamların nüfusu kadar bizde suriyeli var.

  • Levent A
    Levent A 2 gün önce

    Terrorist müslümanları kovun pislikleri.

  • GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

    biz çekyatta fotosentez yapıyoruz.

  • Devrim Ercan
    Devrim Ercan 2 gün önce

    Biz burda niye yaşıyoruz :)

  • Elmir Mamedov
    Elmir Mamedov 2 gün önce

    Yashamaq isteyerdim

  • Tryhard Skateboarding
    Tryhard Skateboarding 2 gün önce

    ne güzel izliyordum şu müslüm tayfası çıkınca içim karardı yemin ediyorum. aqdum pislikleri hamamböceği gibi. bu arada fetö piçlerinin de çoğu isveç te yaşıyor.

  • Onur Ayber
    Onur Ayber 3 gün önce

    Norvecte yasiyorum 90.saniyede biraktim izlemeyi ,buraya kadar 4 yanlis sey duydum

  • mert çipiloğlu
    mert çipiloğlu 3 gün önce

    Penguenin yaşadığı hayatın onda birini yaşamadım. Şanş işte :D

  • Turk Turkic
    Turk Turkic 3 gün önce

    Bunu Türkiye de yapar... biraz zaman gerekir ama mümkün.

  • memoly can
    memoly can 3 gün önce

    Valla müslümanlar o ülkenin batmasına neden olcaktir.

  • serkan dur
    serkan dur 3 gün önce

    şimdi bunlar cehenneme biz cennete mi gideceğiz..:)

  • Muhammet Şen
    Muhammet Şen 3 gün önce

    Bütün mesele nufus kardeşim 6 milyon nufusu olan bir ülkenin ne derdi olabilir ki ? nerede çokluk orada bokluk..

  • serkan dur
    serkan dur 3 gün önce

    norveç dünyadaki intihar oranlarının en yüksek olduğu yerlerden biri...i

  • serkan dur
    serkan dur 3 gün önce

    birde hepsine birer karı veriyorlar de tam olsun

  • Ali orhan
    Ali orhan 3 gün önce

    Ya bi siktir gidin mk Norvec balik pisligi ve kokusunda gecilmiyor sahileri Balik temizlemek icin kullaniloyor Video kareleri ozel cikilmis Tipki kuzey kore nin Tanitim videosunda oldugu gibi malarda inaniyor :)

  • Cengiz Kazancı
    Cengiz Kazancı 3 gün önce

    dönüp dolaşıp bu videoya geliyorum :D

  • Canan Sahin Kandemir
    Canan Sahin Kandemir 3 gün önce

    Kendisi gibi insanları da soğuktur
    Maddiyat olabilir ama maneviyat yok
    Maddi bedeni doyurmak yetmiyor
    Ruhun gıdası da maneviyat

  • Eshan Tatar
    Eshan Tatar 3 gün önce

    Araplar orayı da basmış yakında şeriat diye hönkürürler

  • Aaron David
    Aaron David 3 gün önce

    Ben bir çok müslümanları anlamıyorum. Kendileri hem şeriat, hem de adalet isterler. Sonra kendi memleketlerinde adalet yok diye Avrupaya giderler. Oraya getdikden sonra da kendileri için ayrı okul ve ya başka bir şey isterler. Avrupanın yerli ahalisine gavur gibi bakarlar, onları deyişmek isterler. Anlamıyorum, şeriat isterseniz buyurun Arabistan ve ya İran. Cumhuriyet isterseniz Türkiye. Nasıl oluyorda şeriat ülkesi olan Arabistan ve İrandan da, Cumhuriyet olan Türkiyeden de şikayet edenler var. Demek ki mesele tek şeriat ve ya şeriatsizlik değildir. Mesele adalet meselesi. Esas adaletdir.
    Adalet mülkün temelidir. Adalet olmazsa ne şeriat fayda eder, ne de şeriatsizlik. Bunlar Avrupaya gelerek başkasının adaleti üzerine kendi şeriatlerini yapmak istiyorlar. Çünki, biliyorlar adaletsiz şeriat hiç bir şeydir. Ama, anlamıyorlar ki, başkasının adaleti üzerine şeriat yapmak olmaz. Adalet her insanın içinde olmalıdır. Kendi içinde olmayan adletin üzerine şeriat yapamazsın. Avrupaya gelen müslümanlar şeriat ister dururlar, ama kendileri işlemek istemeyen, başkasına gavur gibi bakan, elinde güc olursa başkasının hakkını elinden alan, kalblerinde adalet olmayan birileridir. Kalbinde adalet olmayanlar ise isteseler de şeriat yapamazlar. Çünki, şeriatın esas kuralı adaletli olmakdır. Kendi memleketinde adalet bulamayanlar, başka memleketin adaleti üzerine şeriat kurmak isterler, anlamazlar ki, kendileri ile birlikde adaletsizlik virüsü getirmişler, aslında kendi memleketlerinde olan adaletsiz hakimlerden hiç farkları yokdur.

  • turbo st
    turbo st 3 gün önce

    bizdede papağan girtlaklayan mi ararsın gaspcimk ararsın kaldırımda uyuyan .uyuyola köpek uykuda aq uyurken tekme atan adi kanını siktimin mi ararsın aq

  • turbo st
    turbo st 3 gün önce

    YÜRÜYÜN

  • uFuK aTeŞ
    uFuK aTeŞ 3 gün önce +1

    hocamm ! yüksek müsadenizle ben gidiyom : yaa nereye ? norveçe :D

  • BlacK DreamS
    BlacK DreamS 3 gün önce

    Öyle bir anlattın ki orada yaşamak istedim. Dünyadaki cennet desek yeridir

  • Patrick Callaghan
    Patrick Callaghan 3 gün önce

    İnsanoğlu isterse her şey yapar, ama biz...

  • Figy Museum
    Figy Museum 3 gün önce

    Merhaba! Dou you want subcribe my channel Figy Museum? (Abone ister misiniz.)
    trclips.com/video/QvUcOw7Q3SA/video.html Pamukkale

  • ENES-GÜMÜŞ
    ENES-GÜMÜŞ 3 gün önce

    penguene bak be

  • Aydan Şener
    Aydan Şener 3 gün önce

    2023'de biz bunlardan daha üstün olacağız. Bunların arkasında kimler var onu da çok iyi biliyoruz :-))))

  • botan ekinci
    botan ekinci 3 gün önce

    Aynı bizim türkiye ne kadar da birbirine benziyor

  • samet yatkın
    samet yatkın 3 gün önce

    saygılı insanlar çevreye,insanlara,hayvanlara,sanata ve sanatçıya bu kavram din veye toplum baskısıyla öğrenilecek bir şey değil

  • Gunay isayeva
    Gunay isayeva 3 gün önce

    vallahi kiskandim bu ne guzel ulke be bunlara bakdimda yasadiklari hayatla kendi ulkemin hayatini yan yana koydugumda bizz yasamiyormuwuz

  • Re nac
    Re nac 3 gün önce

    çok güzel 😍İnsanlık çok ihtiyacimiz var insanlığa iyiliye

  • ismail Pro gamer nooblara yer yok

    Norveçte yaşamak isteyen +1 like

  • maviortanca 7
    maviortanca 7 3 gün önce

    Fok baliklarini kurkleri icin vura vura oldurenler kimlerdi acaba, noevecliler degil mi

  • Kemal T
    Kemal T 3 gün önce

    türkiye cennet ... suriyeliler de geliyorlar ...

  • manisa tarzanı
    manisa tarzanı 3 gün önce

    Nerde müslüman düşmanı piç varsa doluşmuş yorumlara ac kurt gibi sanki bu ani bekliyorlar. Bir bahane bulsam da islama leke degdirsem

  • tahsin bektaş
    tahsin bektaş 3 gün önce

    demekki neymis millet bahcesi yaparak ulke gelismiyormus...
    6 saat mesai yap en ferah ulke ol bide bizim ulkeye bak 2000 lira alacam diye götün ciksin ve mutsuzluktan geber aldigin para borclara yetmesin bile buna ragmen hemen hergun her seye zam gelmeye devam etsin canim sıkıldı mk...

  • Şəhid Baş Leytenant Pilot ƏbuBəkr ismayilov

    Xəyallarımın ölkəsi-Norveç

  • Света Ш
    Света Ш 3 gün önce

    bir musluman ulkelerine baktim birde ataist norvece acaba hangimiz musluman🤔🤔🤔🤔🤔