Köpek Her gün Hamile Kadının Karnını Yalıyordu, Kadın Gerçeği Öğrenince Şok Oldu !

Paylaş
Ekle
  • katma 9 Tem 2019
  • ► İzlediğiniz için teşekkürler , abone olmayı unutmayınız...
    ► İyi Fikir olarak size TRclips'da en bilgilendirici büyüleyici ve çekici videoları getirmeyi hedefliyoruz. Destekleriniz için teşekkürler :)
    Sponsorluk, reklam, teklif, şikayet, soru ve görüşleriniz için bir alttaki e-posta adresine mesaj yollayabilirsiniz.
    samettarz4@gmail.com
    Takip edin ;
    ► Facebook Sayfamız : facebook.com/HerseyDahilHD/
    ► TRclips : trclips.com/channel/UCU2G...
    ► Dailymotion : www.dailymotion.com/HrsyDhL
    ► Önerdiğim video : Kadınlar Hakkında 10 İlginç Tespit : www.youtube.com/watch?v=vjeus...
    ► Japonya Hakkında 20 İlginç Bilgi : www.youtube.com/watch?v=fRY3d...
    ► Agario Hakkında Bilmeniz Gereken 10 Bilgi : www.youtube.com/watch?v=TxGG6...
    Bilmediklerimiz ( TÜMÜ ) : www.youtube.com/watch?v=wzLuj...
    ► En Tehlikeliler ( TÜMÜ ) : www.youtube.com/watch?v=dmNIO...
    ► Genellikle kullandığım Kaynak siteler
    ↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
    ► www.herseydahilhd.com
    ► line.do
    ► wikipedia.org
    ► future.wikia.com
    ► faturetimeline.net
    ► humanknowledge.net
    ► preceden.com
    ► youtube.com
    ► onedio.com
    ► newsner.com
    ► Music : İncompetech.com
    ♦ Yasal Uyarı ♦
    Videoların başka sitelerde yüklenmesi ve ticari amaçla kullanılması kesinlikle yasaktır.
  • EğlenceEğlence

YORUMLAR • 972

  • Ahfj Ckfifod
    Ahfj Ckfifod Gün önce

    newbfnive

  • rabbani sorkar
    rabbani sorkar Gün önce

    1

  • Shila Akter
    Shila Akter 2 gün önce

    Goodscxvideo

  • Hoi Do
    Hoi Do 4 gün önce

    Oh, a lucky dog, he licks and sucks very delicious...

  • Egemberdi Nurmatov
    Egemberdi Nurmatov 5 gün önce

    Секскино кино2017йилфил лари

  • Laxman Mane
    Laxman Mane 6 gün önce

    ...

  • Babul Alam
    Babul Alam 6 gün önce

    I'm indian
    Babul alam
    Years 27
    63 52 98 62 04 whatsapp

  • ปิดdata and ทองสุข

    ၉၉စ
    လကါခၴဴသစ

  • Raimah Batupanjang
    Raimah Batupanjang 9 gün önce

    Judulnya tak sesuai dg yg tampil

  • Inare Suleymanova
    Inare Suleymanova 12 gün önce

    Yaa ben cook severim kopekleri❤

  • Vinid Jadhav
    Vinid Jadhav 20 gün önce

    n6

  • 왕왕숙현
    왕왕숙현 22 gün önce

    걸레녀아 널임신시킨남자 아깝다 가슴도없는게 죽고싶냐

  • Blc Barakan
    Blc Barakan 22 gün önce

    .

  • Antonio Morales
    Antonio Morales 27 gün önce

    DEVES DE BAJATE MAS EL PANTALON CUANDO LO TENGAS ACROSTADO ENTU BARRIGA OLA FARDA

  • Aziz Aliyev
    Aziz Aliyev 27 gün önce

    Авр

  • Srishti Sharma
    Srishti Sharma 27 gün önce

    🔥🔥🔥🔥🎈👍👍👍👍🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈👍👍🔥🔥🌺🌺🌺

  • Niaz gul Azizi
    Niaz gul Azizi Aylar önce

    Xçeu

  • KAMIL Agyev
    KAMIL Agyev Aylar önce

    Cannnnnn iteri sevirem

  • Detvandır
    Detvandır Aylar önce

    DİSLİKE ATANLAR sokak kedileri

  • Kaan Life
    Kaan Life Aylar önce

    Valla videoya ya meraklı giriom yine meraklı cikiom click bait yapio

  • Azerbaijan video's
    Azerbaijan video's Aylar önce +7

    Allah dersem kaç kişi beyenir+1

  • beyaz TV 6161
    beyaz TV 6161 Aylar önce +1

    Belki karıyı o sikmiştir

  • selami çetinkaya
    selami çetinkaya Aylar önce

    Videoya köpeğin doğumundan başlasaydınız neden erken davrandınız ki mk

  • Smiley Smiley
    Smiley Smiley Aylar önce

    Babası omuymuş yoksa

  • kullanıcı kullanıcı

    Boş konuşmaları azaltırsan daha iyi olucak

  • Yasemin Topcu
    Yasemin Topcu Aylar önce

    Yasemin neşat ertaş baba

  • Kaniel Outis
    Kaniel Outis Aylar önce

    Siktir aq

  • Paylaşım Taciri
    Paylaşım Taciri Aylar önce +1

    Ğöğüs ucu sananlar 👍

  • Mezra
    Mezra Aylar önce

    neo izlemedi ben izliyim dedim

  • gul seren
    gul seren Aylar önce +1

    Fotoyu görünce köpek kadınınin memesini yaliyor sandım🙈

  • Anil Semis
    Anil Semis Aylar önce

    Yav he heee

  • batuhan Mert
    batuhan Mert Aylar önce

    Baslık video nun ozeti zatenkesinlikle

  • EnesCesur X
    EnesCesur X Aylar önce

    Allahım böyle bir hayvanın neslini tüketme yarabbim .

  • Deli oyuncu
    Deli oyuncu Aylar önce

    Meme diye geldim

  • HD TV
    HD TV Aylar önce

    Bebek köpekten sandım ag

  • Hüdavendigâr
    Hüdavendigâr Aylar önce

    Namık Kemal 1840 yılında Tekirdağ’da doğdu. Annesi vefat edince vali yardımcısı dedesi Abdüllatif Paşa’yla Afyonkarahisar, İstanbul ve Bulgaristan’a gitti. İstanbul’a döndüğünde çeşitli devlet kademelerinde görev aldı. Encümen-i Şuara toplantılarına katıldı. Kısa sürede de şairliği sanat çevrelerinde duyulmaya başlandı.
    Namık Kemal, Şinasi’yle tanışarak sanata bakışı değişti ve yeni edebiyatın savunucularından oldu. Tasvir-i Efkâr gazetesinde yazan sanatçı, Şinasi yurt dışına gidince gazeteyi kendisi çıkarmaya başladı. Yeni Osmanlılar Cemiyetine girmesi sonucu Erzurum’a sürgüne gönderilmek istendi. Ama o, Ziya Paşa’yla Paris’e kaçtı. Oradan Londra’ya geçerek Hürriyet gazetesini çıkardılar. Şinasi konularda yazmaması şartıyla İstanbul’a geri döndü. İbret gazetesinde yazdıklarından dolayı Gelibolu, Magosa, Midilli, Rodos ve Sakız adalarına sürgüne gönderildi.
    Namık Kemal 1888 yılında Sakız Adası’nda hayata gözlerini kapadı.

  • encela hoşku
    encela hoşku Aylar önce

    Terbiyesizler koymayın öyle şeyler erkekler görüyor

  • AZE
    AZE Aylar önce

    Başta sapikmisin amk diyenler

  • Woke Me Up White Fox
    Woke Me Up White Fox Aylar önce

    Beş dakika olacak diye ne varsa koyuyorsun, kardeşim. Böyle olunca da sıkılıyoruz. Bence böyle ilginç fikirleri kısa ve öz bir şekilde tek videoda paylaş. Muhteşem olur. :)

  • RAMAZAN BOĞA
    RAMAZAN BOĞA Aylar önce

    Öyle bir video başlığı var ki köpek kadını sikmiş diye düşündürüyor aq

  • omercan yusufoglu
    omercan yusufoglu Aylar önce

    Amk her yerde karsima çıkıyor video zorla izletiyorlar aq

  • s e
    s e Aylar önce

    Yalancı iblisler. Sureti haktan görünüp insanları aldatıyorsunuz. Köpek olan eve melek girmez.hadisişeriftir

  • YİĞİTEMİR TAPAN
    YİĞİTEMİR TAPAN Aylar önce

    Köpek azmış xD

  • oyuncu gamer PUBG
    oyuncu gamer PUBG Aylar önce

    Köpekler hamile öncelimizimi bilio

  • arda xxcy0272
    arda xxcy0272 Aylar önce

    Yuuh bukadar da olmaz ama

  • O SES TÜRKİYE TÜRK
    O SES TÜRKİYE TÜRK Aylar önce

    trclips.com/channel/UCQndgHpVjmoqkdxsiMF7WrQ

  • beşiktaş Gurt
    beşiktaş Gurt Aylar önce

    Lan tam kurtadamlar doğacak diye seviniyorduk aq

  • Assadulox Xoliqov
    Assadulox Xoliqov Aylar önce

    ташшое

  • Muhammed Koç
    Muhammed Koç Aylar önce

    50 tane vefasız arkadaşın olacağına 1 tane köpeğin olsun yeter... Sakın vefalı mi acaba diye düşünme hata yaparsın...

  • Atakonti
    Atakonti Aylar önce

    Nasıl bir clickbate tir bu amk

  • sila snnm
    sila snnm Aylar önce

    Meme sandım amk

  • Canan Karatay
    Canan Karatay Aylar önce

    Köpekten çocuğu oldu sanmıştım şslspskxpwxö

  • Imaginative• **
    Imaginative• ** Aylar önce

    Dua et kopek başka yerleri yalamamış

  • UmutCan Kement
    UmutCan Kement Aylar önce

    bu video niye trendlerde amqu

  • Mert Kağan tektaş -mertosan24

    Porno başlığı gibi aq

  • Gamze Erdoğan
    Gamze Erdoğan Aylar önce

    Kadının kıçını yaladığına görenler bi benmiyim

  • Yüsra Bayazıt
    Yüsra Bayazıt Aylar önce

    1:56 gençler

  • Ahmet ÖLMEZ
    Ahmet ÖLMEZ Aylar önce

    Köpek alıyorum ✋

  • PowerOfThe Energy
    PowerOfThe Energy Aylar önce +3

    İnşallah düşündüğüm şey değildir , inşallah düşündüğüm şey değildir inşallah düşündüğüm şey değildir...

  • owosows ososososo
    owosows ososososo Aylar önce +2

    Abi mukemmel bir hayvan allah bizi siniyor olum diyo evde olmaz bakalim allahin dediginimi yapcaz yoksa kopek mi alcaz .

  • Ercan POLAT
    Ercan POLAT Aylar önce

    trclips.com/video/341ojfxLf8o/video.html

  • Nurettin Varol
    Nurettin Varol Aylar önce +1

    Köpek:MERHABALAR AQ

  • Serhat Ozbay
    Serhat Ozbay Aylar önce +1

    Köpek memesini yalıyor zannettim 😂😂

  • Muhammet Savaş
    Muhammet Savaş Aylar önce

    Kadın dua etsinki başaka yerini yalamamış 🤣🤣

  • LOLDUR LEGEND
    LOLDUR LEGEND Aylar önce +1

    Bian kopek kadinla yapti sandim aq

  • Mylifeis funny
    Mylifeis funny Aylar önce

    helal lan kuçu

  • Amatör Youtuberlar
    Amatör Youtuberlar Aylar önce +8

    Logoyu degistir amk akp videosu saniorum

  • Shadow TALON
    Shadow TALON Aylar önce

    Ben reynmen eladan buraya nasıl geldim aq

  • Samet Cengiz
    Samet Cengiz Aylar önce

    Köpek mi doğdu

  • Berkay Taşdelen
    Berkay Taşdelen Aylar önce

    Kopek sapik aq

  • آعہہشہہق آنہفہآإآسہكہہ

    مكيف بيها نيج ههه

  • Uğurcan Şintürk
    Uğurcan Şintürk Aylar önce

    o nası başlık öyle

  • B E R B E R Harun Küçük

    Abone Olana 15 Abone Hemen ☺️

  • Burak Uzan
    Burak Uzan Aylar önce

    İzlemeyin yorumu okuyun yeter. Boş boş konuşmuş dört buçuk dakika aq

  • İsmail Suna
    İsmail Suna Aylar önce

    köpek alacağımmmmm!!!! hamilelikle ilgisi yok arkadaşlar aman ha:)))