YOUTUBE MASASI #7 | EFSANE BÖLÜM! | BAŞAK ENES'İ STOLKLUYOR | GÜNEŞ YALNIZ DEĞİLDİR | JÖHREYN | BOKS

Paylaş
Ekle
  • katma 12 Eyl 2018
  • Merhaba, bugün belki de bir veda. Çünkü dilimizin ayarını kaçırdık. Geri dönüş yapmamakta ise kararlılık gösterdik. Balığımızın adını Jöhreyn koyduk, Oxi , Güneş Gamex olaylarını konuştuk. Enes Batur ve Mustafa Ak'ın Arabesk klibini konuşurken içinden çıkmayan kalmadı. Necati ile Hazreti Yasuo'nun araba yarışı olayını ve daha bir çok şey konuştuk. Sizin için keyifli, bizim için yürek isteyen bir bölüm oldu. İyi seyirler :)
    Şu 3 dakkalık şeye de bi basın :
    trclips.com/video/wKi_pWqFLOA/video.html
    En az izlenen bölümü canlandırsanız çok şekil olur ha :)
    (İzlemediysen izle en komik bölümdü bence neden tutmadı bilmiyorum)
    Annem ve Mertcan Bahar ile TRclips’da Para Var Show #7
    trclips.com/video/L4IIl3VQvs0/video.html
    Kanala abone olmayı unutmayın; goo.gl/9Z0N4M
    Hazreti Yasuo
    trclips.com/channel/UCLsvFpHCv0LAJLJiMKyrKBw
    Mertcan Bahar
    trclips.com/user/MertCanBahar
    Turtle Familia (Mert)
    trclips.com/channel/UCLD_anMPwwwDHRgs49h6gQQ

    Lisanslı Baho kupaları: bit.ly/2u5w23l
    ve dahası için: www.bahodan.com

    Yönetmen:
    Atakan Tarımcı
    Oğuzhan Keser
    Yardımcı Yönetmen:
    Özgür Körg
    Ses:
    Furkan Ayhan
    Uygulayıcı Yapımcı:
    Ozan Kaygusuz
    Yapım Destek:
    Ronay Sam
    Işık Şefi:
    Ferhat Ezgin
    Kamera:
    Hüsnü Kurşun
    Asistan:
    Merve Bozkala

    Sponsorlar:
    Wonders Lounge
    Filmisarcan
    Can Sarcan
    Bahodan.com

    Teşekkürler:
    Öztürk Ömeroğlu
    Emre Ay
    Verba Medya
    Anar Türkdönmez
    Sosyal Medya Hesapları:
    facebook.com/baho
    twitter.com/picadambaattin
    instagram.com/bahoofficial/

    Buraya kadar okuduysan helal olsun kardeşim, koca bir aferini hakettin.
    REYNMEN vs KSI / PİSKOLOJİK KIŞKIRTMA /ONEDİYO / PREMSESLER:
    trclips.com/video/VdURUqUFUO0/video.html
    ÖZLEDİNİZ BİLİYORUZ / ENESİN TAKİPÇİLERİ GERÇEK DEĞİL / DİSS'i BENDEN ÇALDI / BURAK OYUNDA /#YPS14
    trclips.com/video/gbKCqWuS6wA/video.html
    Şimdi birde diğer bölümlere göz at derim :))
    EFSANE KALDIĞI YERDEN / BOKS MAÇI / REYNMEN CEM YILMAZ / PANTENE ALTIN KELEBEK/JAHREİN
    trclips.com/video/4Su13SibOwU/video.html
    En Ciddi Bölüm/Oxi İfşa/Adnan Oktar/Oğuzhan Uğur Kanal D/Ruhi Çenet İsyan/Porçay/ TRclips Masası3
    trclips.com/video/UGhuF2bxnQA/video.html
    TRclips Masası #2 / BTS / Gündemdeki Tartışmalar ve Geçirmeler :
    trclips.com/video/DV6M-xWmH6k/video.html
    Gaga Bulut'la Yüzleşme/ Jahrein'e özür/ Nüktedanlar/ Boks Maçı :
    trclips.com/video/miZ-MtLXsQg/video.html
    Bahar Candan & Nihal Candan ile TRclips’da Para Var Show #5 :
    trclips.com/video/Vc7etBPnuuo/video.html
  • EğlenceEğlence

YORUMLAR • 5 081

  • M. K. Kaplan
    M. K. Kaplan Gün önce

    Mk yaptınız gıybet lan

  • Ege Temeltaş
    Ege Temeltaş 6 gün önce

    Hz.yasuo bile boş çıktı mk

  • Berkay Kılıç
    Berkay Kılıç 8 gün önce +1

    Çok haklısınız basarilarinizin devamını sikeyim

  • AW Mars
    AW Mars 13 gün önce

    TRclipsde sadece masadan laf sokan kanal sayısı arttıkça cahillikde artıyor buda en güzel kanıtlarından biri, cahilliğinizden, o kırmızılının gaza gelip laf sokmalarından jöhreyn deyişiniz sürekli bağıran kekolar, vs,
    Gelseniz klavye delikanlılığı yapan tayfa saklanmaya yer arıyacak kadar düşük, seviyenize inmediğine şükredin jahreinin.
    Jahrein kadar olamadınız, boktan gıybet kaynatmalara devam, bide o kekolardan biri dünyayı kurtarmış gibi davranıyor ya 😂 yazık ya

  • kş kş
    kş kş 26 gün önce

    Video - 1iq

  • Fight4 Freedom
    Fight4 Freedom 28 gün önce

    Porno izliyorum ordaki kız bile bunlardan daha delikanlı amk

  • bayramarda yuksel
    bayramarda yuksel 29 gün önce

    dunyadakı en bos kısıler toplanmıs

  • İron Man
    İron Man Aylar önce

    Ustacım neden daha fazla video atın.

  • NıghtMare WOLF
    NıghtMare WOLF 2 aylar önce

    AQ BEYİNSİZLERİ JAHA LAF ATİYOLAR BİDE OLM SİİZJN AYNİ MASAYA TOPLASAK BOLE OLURMUS DEMEK

  • Okan Mete Çoluk
    Okan Mete Çoluk 2 aylar önce

    La pezevenkler, kim konuk gelse ondan yana oluyorsunuz, dalağınızı çırpalayım 😄

  • Anonymous Üyesi
    Anonymous Üyesi 2 aylar önce

    altyazı ekleyin amkoyum bişey anlamadım

  • ozan türkoğlu
    ozan türkoğlu 3 aylar önce

    GAGA BULUTUN YOKLUĞUNU ARATMIYORSUNUZ

  • Mete Yılmaz
    Mete Yılmaz 4 aylar önce

    ya amk bahosu şu videoyu kaldırın reklamları rahat rahat izleyelim

  • Berk Beyaz
    Berk Beyaz 4 aylar önce +1

    İnsanların dış görünüşüyle dalga geçilmez komik deilsiniz...

  • oyun Dm
    oyun Dm 4 aylar önce

    lan bu kanal nie büyümüyoo

  • Georhe Hall
    Georhe Hall 4 aylar önce

    Tesadüfen ilk kez Jahrein videolarında denk geldim izledim ve hiç üşenmeden gelip buraya bu yorumu yazma gereği duydum. Ne kadar boş adamlarsınız. Bu kadar boş sokak ağızı muhabbete 600k izlenme taktir edilesi.

  • Terreas123
    Terreas123 4 aylar önce

    Jaho ananıznı sikti

  • Mert Körcan
    Mert Körcan 5 aylar önce

    Şu türkiyedeki ilk troldür mustafa ak reis adamsın senden başka biri gelmeyecek 🤣

  • Beste İnce
    Beste İnce 5 aylar önce +1

    Dislike atmaya geldim

  • BİTİRİM İKİLİ
    BİTİRİM İKİLİ 5 aylar önce

    Mertcan'ın tepkileri sjsjd

  • Oğuzhan Belen
    Oğuzhan Belen 5 aylar önce

    hepsi yavaş yavaş kayboluyo piyasadan, bunun önüne geçmek için Jahrein'e ve kitlesine sallıyorlar. primci dedikleri adam üzerinden prim yapıyorlar jahrein bunlara kanıtlarla cavabını vermiş zaten.

  • MCA MCA
    MCA MCA 5 aylar önce

    Boşluksunuz.

  • dilek yıldırım
    dilek yıldırım 5 aylar önce

    Bu kadar bilgisizin bir araya gelip bir masa çevresinde bu kadar bilgisiz muhabbetler çevirmesi ve bunun binlerce begenisi olması, Türkiye'deki insanların da bu kadar boş ve bilgisiz muhabbet sevmesinden kaynaklanıyor galiba bir daha geri dönmemek üzere gidin lütfen. Bu arada başka platformdan izleyerek geldim size asla izlenme verilmemesi gerekiyor çünkü.

  • Ertan Toker
    Ertan Toker 5 aylar önce

    Anlaşılan jaho sağlam sikmiş iyi acıtmış. :) :)

  • Ertan Toker
    Ertan Toker 5 aylar önce

    konu bulamadılar kendileri bittiler farkında değiller... :)

  • Emin Kahraman
    Emin Kahraman 5 aylar önce

    Jahreinin gözlüğünün kutusu olamazsınız aq

  • Furkan KILIÇ
    Furkan KILIÇ 5 aylar önce

    hazreti yasuo embesili sen kimsin ki bizi tehdit ediyorsun

  • Samet Eroğlu
    Samet Eroğlu 6 aylar önce

    Ve beyin hızlıca başı terk ederr...mk cahilleri

  • Bülent Turhan
    Bülent Turhan 6 aylar önce

    Yanlış yapmışınız hocular. Yaptığınız yanlış bence...

  • Ramazan Köksal
    Ramazan Köksal 6 aylar önce

    Boş adam ordusu :)

  • Taha Keskin
    Taha Keskin 6 aylar önce

    TRclips MASASI PARODİ trclips.com/video/u-rgITudteA/video.html

  • Mor Minder
    Mor Minder 6 aylar önce

    17:31 arkadaki eleman Burak oyunda değil mi amk

  • Kayıtdışı_Tarih
    Kayıtdışı_Tarih 6 aylar önce +1

    31 like ı bozmamak için beğenmedim

  • Ahmet Akcan
    Ahmet Akcan 6 aylar önce

    Keşke güneş jahoya sallarken bişey deseydin bir kelime. Aklına geleni araştırmadan söyleyip prim yapıp fakir ayağına yatmayın bence. Para olmasa o yaştaki adamlar o masada oturup video çekmez. Insallah da allah kalbinize göre verir ama buyuyeceginize gram inancım yok

  • Şahap Bayav
    Şahap Bayav 6 aylar önce

    200.izleyişim

  • sapmaz2 online
    sapmaz2 online 6 aylar önce

    HEPİNİZ TOPLANSANIZ BİR JAHREİN ETMEZSİNİZ BOŞ ŞİŞELER SİZİ

  • sapmaz2 online
    sapmaz2 online 6 aylar önce

    jaho ananızı sikti beyler dağılın

  • osman ceylan
    osman ceylan 6 aylar önce

    Ya bu AMK videosunu neden keserek atıyorsunuz ?

  • Seher Sir
    Seher Sir 6 aylar önce

    Aykut halil gelsin

  • Ceren Malik
    Ceren Malik 6 aylar önce

    YA MERT ABİ ÇOK SAMİMİ AQ

  • Meriç Ceylan
    Meriç Ceylan 6 aylar önce

    3:16

  • Selim Mert Osman
    Selim Mert Osman 6 aylar önce

    Aq kimden prim kasıcaklarını şaşırdı ibneler

  • NOSCOPE
    NOSCOPE 6 aylar önce +1

    10 bin dis jaho

  • Ahmet Arslan
    Ahmet Arslan 6 aylar önce

    Amk boş insanları kimin ne yarrak yediğini bırakında ülkeye yararlı bişeyler yapın şu sikikleri izleyip abone olanında götünü ayriyetten sikeyim

  • Mert Yağmur Official
    Mert Yağmur Official 7 aylar önce +1

    O Kadar Boş Yapmışsınız'ki Videoyu Tamamen İzlemeye Utandım Fakat İnsanlara Örnek Olmak Yerine Bence Boş Eleştiri Yapmasaydınız,Herkesin Yaptığı İş Eleştiriye Açıktır Kabulüm Ama İşini Hakkıyla Yapan İnsanları Düzgünce Eleştirenler Varken Sizin Böyle Eleştirmeniz Kendinizi Kanıtlamanıza Yardımcı Olmuş...

  • Alperen Cqliskan
    Alperen Cqliskan 7 aylar önce

    Fakır edebıyatı yapıyorlar madem o kadar delıkanlısınız jaho gıbı mustafada cıksın lan twıtchden ne kadar kazanıyor o kadar erkekse aynı sekılde dıgerlerıde gostersın ulan madem para kazanmıyorsunuz sıktırın gıdın calısın mk bu ulkede o kadar zor sartlarda uc kurus para kazanıp evıne ekmek goturme derdınde olan aıle gecındırmeye calısan nıce ınsan var oturdugunuz yerden ona buna sallayarak sıkım sonık programınızda para kazanıyorsunuz sonra jaho ne kadar kazanıyor dıye yorum yapıyorsunuz prım kasmaya calısacagınıza sızde calısın sızınde ızleyıcı kıtlenız olsun oyle fakır edebıyatı yaparak ılkokul sevıyesındekı boktan espırıler yaparak hıc bı sıkımı beceremezsınız

  • Ugur Guzeller
    Ugur Guzeller 7 aylar önce

    Bir bayan hakkinda ifsalari hakkinda konusmak yanlis goster izliyim gibisinden ki konular gerek yok

  • Umut Z
    Umut Z 7 aylar önce

    Bu kanalı severdim hatta arkadaşlarada tavsiye etmiştim taa ki kendinizi bir bok sanıp emekleriyle Bir yerlere gelen insanları eleştiri adı altında kıskanarak yaptığınız boş boş konuşmalarınızı duyup, görüp, izleyip sizin gerçektende bu hayatta para için herşeyi yapan şeref mağduru insan topluluğu olduğunuzu farkedene kadar. Kimsenin fanı vesaire değilim ama emek verilen kaba bok koyanın götünde kanser çıkar.

  • Furkan Senipek
    Furkan Senipek 7 aylar önce

    olm sizin kadar mal adam görmedim ulan jahrein sizi tek başına teker teker sikiyo mallar orospular siz konuşmayı öğrenene kadar jahrein sizi neyse tamam bu arada hz yasuoyu severim o hariç 😁

  • Yunus Çiftçi
    Yunus Çiftçi 7 aylar önce

    Alayı salak aq

  • Yunus Çiftçi
    Yunus Çiftçi 7 aylar önce

    Olum adamlar prim yaptığını kabul ederek prim yapıyorlar amk

  • dogu yalcın
    dogu yalcın 7 aylar önce

    olm öncelikle şu mustafaya bi ağızılık falan takın tükürükleri yüzüme geldi soytarı lama ya. valla mustafa gibi insanları görünce diyorum ki allahım beni iyi ki böyle yaratmadın ya sanki mustafa ben allaha şükredeyim diye yaratılmış. İçeriğe bakınca diyeceğim bakamıyorum çünkü yok. Demişler işte yok twitch yayıncıları yayınlarında başkalarından söz edince daha fazla izleniyor cart curt. Sizden tek bir şey isteyeceğim şu video başlıklarınıza jahrein, oxi, wtcn, enes batur yazmayın bakalım ne kadar izleneceksiniz?

  • huseyn agayev
    huseyn agayev 7 aylar önce

    Ona buna laf atayim prim kasiyim kendimizi fakir gosterelim yayincilar fazla kazaniyor falan filan siz irospu cocugusunuz serefsizler yalan dogru ne geldi konusu insanlari rezil etmekle ne kazaniyorsunu anasini siktikler masadai balik bile sizden sereflidir siciyim sizin masanizada ananizin agzinada serefsiz orospularin cocukalri

  • NEW 0NLİNE
    NEW 0NLİNE 7 aylar önce

    bokta alkollü aq

  • Contrain
    Contrain 7 aylar önce +4

    BU KADAR OROSPU ÇOCUĞUNU BAŞKA HİÇBİR YERDE GÖRMEDİM. JÖHREYN DEDİĞİNİZ ADAMIN BU İŞTEKİ EMEĞİ, VE BAŞARISINI SİZİN GİBİ İBNELER BİTİREMEZ. AHMET SONUÇ YILLARDIR İŞİNİ DÜZGÜN BİR ŞEKİLDE YAPARAK KİTLESİNİN SEVGİSİNİ KAZANMIŞTIR. ALDIĞI PARALAR, İZLENDİĞİ O RAKAMLAR NASIL BATTIYSA ARTIK KUDURMAKTAN BİR ARAYA GELİP BUNU TARTIŞMIŞSINIZ. SİZİ İZLEYEN KİTLENİN AMINA KOYAYIM BEN. HA BU ARADA MUSTAFA AK, SENİN TÜKÜRÜKLÜ TÜKÜRÜKLÜ ŞİŞKO DİYE BAĞIRAN O AĞZINI SİKEYİM. BENDE BÖYLE BİR JAHREİN İZLEYİCİSİYİM İŞTE. O ADAMIN SİKİNİN KILI SİZDEN DAHA ZEKİ. PRİMCİ OROSPU ÇOCUKLARI! ''MUSTAFA AK SANA İTHAFEN'' AAAAA OROSPU ÇOCUĞUUU AAA OROSPU ÇOCUĞUU!

    • Selim Yıldızlı
      Selim Yıldızlı 2 aylar önce

      Musti reise küfür etme feriştahını sikerim senin

    • Kurulum exe
      Kurulum exe 3 aylar önce +1

      amınakodumun salağı adama kul köle oluyorsunuz malmısınız olm siz

  • Artony Nero
    Artony Nero 7 aylar önce

    YIKIK ORDUSU amk

  • Ali Reyiz
    Ali Reyiz 7 aylar önce +1

    Mustafa Ak: Troll bir insandır ama bazı kişiler Mustafayı kendini eleştirmen sanıyor diyenler var.

    Mustafa Yavuz: Kendisi yayıncıdır ama bazı kişiler derki kameranın önüne geçiyor ana bacı giriyor bunu aileler engelleyebilir ama ailelerin dedikleri al pc yi ne bok yersen ye.
    Mertcan Bahar: Eskiden beri TRclipsrdır çok eskiden troll videolar çeker hala öyle sanırım takip etmiyorum çok ama insanlar derki kısaca "HAYATSIZ PİÇ"derler ama adamın hayatından sizene akü

  • Bir Adam
    Bir Adam 7 aylar önce

    Jahrein ne derse doğrudur yaa moruqq diye ortada gezen ve Jahrein izlediği için kendini havalı sanan yıkık ergenler yoruma boşalmış. Siz gidin pipinizle oynayın yıkıklar

  • batın meyn
    batın meyn 7 aylar önce

    1080p izleyin dolabın üstündeki lekeler belli oluyo amk

  • Osman Yanmaz
    Osman Yanmaz 7 aylar önce

    Jahreine laf edersiniz bi şey demem ama onun fiziksel özelliklerine veya takipçi kitlesine laf ettiniz

  • Serhat Ortaç
    Serhat Ortaç 7 aylar önce

    orul orul orospu çocuğu kokuyorsunuz. jahonun bokundaki bakteri olamazsınız aq evlatları

  • Halil Ergül
    Halil Ergül 7 aylar önce

    İlk defa bu kadar oç bir arada görüyorum

  • TheBass Monster
    TheBass Monster 7 aylar önce

    Yıkıklar toplantısı

  • Mohammad Ezzati
    Mohammad Ezzati 7 aylar önce

    IQ 0 da

  • Mohammad Ezzati
    Mohammad Ezzati 7 aylar önce

    Prim

  • Sahte Adam
    Sahte Adam 7 aylar önce

    Masada toplandık neden jahreinin arkasından sallıcaz adam size naptıda aq

  • Sevimli Patiler
    Sevimli Patiler 7 aylar önce

    Güneş senden nefret ediyorum

  • Selam Olsun
    Selam Olsun 7 aylar önce

    herkes boş bir jahrein dolu amını siktimin dünyasında bu adam neymiş ya süperman jahrein spider man jahrein logan jahrein einstein jahrein halife jahrein imparator jahrein jahreinizide bahonuzu da sikeyim

  • Murat Kısak
    Murat Kısak 7 aylar önce

    Hani bi laf vardıya 100 tane orospu gelse sizin gibi orospu çocuğu doğuramaz harbiden tam size uymuş götlerine koyduklarım adam gibi işinizi yapsanıza lan aç piranalar gibi saldıryonuz millete mq gevşekleri sizi

  • Batuhan Ak
    Batuhan Ak 7 aylar önce

    Presented to you by Y.I.K.I.K.'s (Yaşam israfı kart işsiz kafile)

  • Gafri Yıldırım
    Gafri Yıldırım 7 aylar önce

    trclips.com/video/EbeMaCIYF6s/video.html

  • Özer Yıldız Edebiyatçı

    Ben yorum atarım kimse beğenmez başkası aynı yorumu atqr tutar sikerim böyle TRclips u

  • Mustafa Kurt
    Mustafa Kurt 7 aylar önce +1

    Yeni bölüm nerede

  • Rüzgar Albayrak
    Rüzgar Albayrak 7 aylar önce

    Ülkedeki tüm çöpleri bi masaya toplamışlar tipini.. neyse 😂

  • Rauf güngör
    Rauf güngör 7 aylar önce

    sizin yaptığınız işe sokayım... Siz hak ettiğiniz parayı milletin hak ettiği parayı sorgulayarak kazanmaya çalışan bir avuç mahlukatlarsınız sadece.

  • Archmeht
    Archmeht 7 aylar önce

    Bunlar adap ögreticek abilerlede tanismamislar ortada duzenlenen bir etkinlik var ama sizin mevzunuz daha cok konusulur oldu organizasyona yaptigi terbiyesizlikten dolayi ozur diliyeceklerine yok oraya gel gittim yok buraya gel gittim iyi bok yedin gunes efendi

  • murat kirmit
    murat kirmit 7 aylar önce

    Birisi primci birisi abisinin değerini bilmeyen şerefsiz birisi orospuçocuğu birisi abaza şerefsizler topluluğu

  • CELAL EFE
    CELAL EFE 7 aylar önce

    Bu aptal duyarcıların arasina güneş ve mustafa yakışmıyorsun kardeşim

  • Ömer ŞAH
    Ömer ŞAH 7 aylar önce

    Lann siz bole prim yapamazsanız mal oğlu mallar

  • Umut Ali Alaraş
    Umut Ali Alaraş 7 aylar önce

    Jahoya primci diyorlarken kendileri jaho sayesinde prim yapıyorlar, bu arada oradaki balık ıq seviyesini arttırıyor 😊

  • Seref Karaca
    Seref Karaca 7 aylar önce

    Karşıdan geliyor Wolverine, şu gavatlara yol verin. Bu ne A.q. Mahallenin bütün gavatları toplansa böyle boş beleş muhabbet yapmaz. Bir de ona salla buna salla, sonra ben öyle demek istemedim .Hassikomeee!! Sizi izleyenin de ......................

  • qua
    qua 7 aylar önce

    Ek olarak da Mustafa'nın (Hz yasuo) ne kadar primci bir insan olduğunu herkes biliyor diye düşünüyorum timsah gözyaşlarından bahsetmiyorum bile neyse güneşten beklemezdim o da şerefsizmiş kendi karakterini göstermiş oldu en azından.

  • qua
    qua 7 aylar önce

    Twitch ve Jahrein üzerinden götten sallamalarla prim kasan aptal sürüsü izledim bu videoda sadece.

  • TKSamet
    TKSamet 7 aylar önce

    hadi artık siktirin aq

  • Onur Balta
    Onur Balta 7 aylar önce

    Boş insanlar mutfağı anlıyorum Jahrein üzerinden pirim yapmak sizin gibi alçak ve şerefsiz insanlar için oldukça normal belli bir seviyeye gelmiş kitlesi belli kalitesi oldukça yüksek olan birisine özelliklede cevap vereceğini bildiğiniz için Jahreine saldırmak iyi pirim getirir izleyici çeker vs. Ancak insanlar da aptal değil sizin gibi aşağılık insanların amaçlarını saptayacak kadar bilinçliyiz. Mutfağınızın çöplükten tek farkı yok

  • Cygre Yılmaz
    Cygre Yılmaz 7 aylar önce

    MUSTAFA AK KRALDIR BEN ÇOCUKKEN İZLERDİM 23 YAŞINDAYIM HALA İZLİYORUM.

  • Samet USLU
    Samet USLU 7 aylar önce

    16:40'da hazreti yasuonın kaş hareketlerine dikkat...
    Oxi haklıymış.

  • Pandax Bambu
    Pandax Bambu 7 aylar önce

    Neden o masada sadeçe balık insanmışts digerleri boş beyinili Hayvanlar

  • Özgür Gözen
    Özgür Gözen 7 aylar önce

    5 orospu cocugu bir araya gelmiş bu mustafa AmcıK kendini komik zannediyor en çok ta ona üzülüyorum

  • Yiğit Kılıç
    Yiğit Kılıç 7 aylar önce

    5 tane yıkık

  • Yusuf Sarsıcı
    Yusuf Sarsıcı 7 aylar önce

    DAHA UZUN OLSUN

  • Yusuf Sarsıcı
    Yusuf Sarsıcı 7 aylar önce

    31 B :D

  • FATİH İRENCİ
    FATİH İRENCİ 7 aylar önce

    saksafoncular

  • Taylan Koç
    Taylan Koç 7 aylar önce

    Jöhryn ananızı siksin tamammı

  • Laxus Dreyar
    Laxus Dreyar 7 aylar önce

    Sizi tebrik etmek lazım bu kadar özürlü toplanıp kendi çapınızda bişeyler yapmaya çalışmışsınız

  • Sekai
    Sekai 7 aylar önce

    Mustafa Ak kadar antipatik bir insanı ömrü hayatımda görmedim. Nasıl başarıyorsun arkadaş bu kadar antipatik olmayı? Az izleyeyim dedim, ömrümden 2 yıl çaldı o antipatik halleri. Siz eleştiri yapmayın gerçekten yapmayın. Tam bir rezalet video olmuş.

  • Gökhan Dağlı
    Gökhan Dağlı 7 aylar önce

    29:18 sen dedinya inandık orospu evladı

  • Hayri Baba
    Hayri Baba 7 aylar önce

    Hz yasuo sacinin sekline bak sifatini sikim

  • Vahitcan Demir
    Vahitcan Demir 7 aylar önce

    5 tane godos bir arada :)

  • ömer yetik
    ömer yetik 7 aylar önce +1

    15.23 te gelenlerin en soldakinin kazağı nerden bilen var mı