Şu An Youtube’da Geçirebileceğiniz En İyi 10 Dakika (YAŞAM HAVUZU)

Paylaş
Ekle
  • katma 15 May 2019
  • İşte 8 yaşında bir çocukken hayatımı değiştiren o 10 dakika.
    KANALIMA ÜCRETSİZ ABONE OLUN ► goo.gl/MKi8tn
    BENİ INSTAGRAM'DAN TAKİP EDİN ► goo.gl/tZtx1w
    Montaj: Sinan Ergin trclips.com/user/sevideo82
    Editoryel çalışmaları için Deniz Baran Yıldırım'a teşekkür ederim
    Önerdiğim Videolarım:
    TRclips EĞİTİMİM HAKKINDA BİLGİ VERDİĞİM VİDEO ► trclips.com/video/LQzBSzby2Po/video.html
    TRclips EĞİTİMİMİ SATIN ALMAK İÇİN TIKLAYIN ► goo.gl/bxvtF5
    GÜNEŞ 24 SAAT İçin YOK OLSAYDI? (Bilim-Kurgu Filmim) ► trclips.com/video/7DUhXD_UVHE/video.html
    4. BOYUTA BAKIŞ ► trclips.com/video/ojRo1ZEWPoY/video.html
    Merhaba, ben Ruhi Çenet.
    Araştır, anla, yaşa ve paylaş felsefemle insanlara bilimi sevdiren ve onları düşündüren bilgi videoları üretiyorum. Genellikle haftada 1 video yüklediğim merak ve gizem dolu kanalımdaki videolarımı kaçırmamak için abone olmayı unutmayın!
    İzlediğiniz için teşekkürler!

YORUMLAR • 4 214

  • Ömer Faruk Gülmüş
    Ömer Faruk Gülmüş 2 gün önce

    Efsane olmuş abi

  • SELCUK ALKAN
    SELCUK ALKAN 5 gün önce

    Bu tarz belgeselleri nasıl bulabilirim?

  • Ziya Paşa
    Ziya Paşa 7 gün önce

    soluksuz izledim

  • Yanliz GT
    Yanliz GT 8 gün önce

    Çok güzeldi

  • Sir OZY
    Sir OZY 11 gün önce

    o neydi be

  • Sinan Korkmaz
    Sinan Korkmaz 17 gün önce

    Bu belgeselin tamamının linkini birisi atarsa çok mutlu olurum

  • İz Bırakan Satırlar
    İz Bırakan Satırlar 19 gün önce

    "Doğadaki muhteşem ahenk" diye zirvalayanlara, on dakikalık, tokat gibi bir cevap.

    • İz Bırakan Satırlar
      İz Bırakan Satırlar 16 gün önce

      He.

    • Ömer Osmanoğlu
      Ömer Osmanoğlu 16 gün önce

      Ne alakası var bu bir zincir her şeyi buna bağlamayın bak eski hayvanlar gitti yenileri geldi dünya böyle bir yer eskisi gider ama yeniside gelir işin ahengi burda

  • Serfbdar Serfbdar
    Serfbdar Serfbdar 20 gün önce

    Nedense videoyu kapatamiyorum ya

  • Yaşar Atansay
    Yaşar Atansay 20 gün önce

    Bende bu videoyu 6 yaşlarında iken izlemiştim,tekrar izlerken ilk günkü heyacan ve merakla izledim.Montaj ve seslendirme çok güzel olmuş.Fikir güzel,videonun verdiği mesaj güzel,tebrikler...

  • Əli Quliyev
    Əli Quliyev 21 gün önce

    çok güzel ve öğretici bir videoydu emeğine sağlık

  • Abdurrahim
    Abdurrahim 24 gün önce +1

    Ben ne izledim AQ

  • düğün dernek!!
    düğün dernek!! 27 gün önce

    Güzel su hayattır. Birde gün geçtikçe su ya zam gelir bence dengeli kullanalım diye. Küresel ısınma olmasın diye

  • Gacha Brinna TR
    Gacha Brinna TR 29 gün önce

    Senin videolarını izlerken korkmamak elimde değil :(

  • gece kedisi
    gece kedisi Aylar önce

    Lan bu 10 dk değil 10 dk 9 saniye 😂😂

  • YUSUF Nehir
    YUSUF Nehir Aylar önce +2

    Cidden diyorum beni çok etkiledi

  • Salih Rıza
    Salih Rıza Aylar önce

    Çok güzel

  • Gerilim tv
    Gerilim tv Aylar önce

    Bunu söylemek istemezdim ruhicim ama bugüne kadar yaptığın en anlamsız vide olmuş senibtebrik ederim

  • Aslı bülbül
    Aslı bülbül Aylar önce

    Hayatım

  • koala kafa
    koala kafa Aylar önce

    Acaba neden 10 dk (para verign ruhi apigmize) -EVI CINLER BASAR-

  • Ramazan Özdemir
    Ramazan Özdemir Aylar önce +1

    En sevdiğim hayvan timsah

  • En Iyi 10
    En Iyi 10 Aylar önce +1

    bu videoyu ceken insanlar onlara helikopterle su verebilirdiler ama vermemisler

  • TARİH SAHNESİ
    TARİH SAHNESİ Aylar önce

    fazla iyi

  • Ceylin ile Rabianın Macereları

    Ya ruhi korku filimi çekmişsin sanki biraz düzgün konuş

  • EvdeBakla YiyenKek
    EvdeBakla YiyenKek Aylar önce

    Lan muhteşem bir şey izledim

  • sümeyye Parlak
    sümeyye Parlak Aylar önce

    Hh

  • Burak Gökdoğan
    Burak Gökdoğan Aylar önce

    İşte bu yüzden Ruhi Çenet

  • Abdullah
    Abdullah Aylar önce +1

    Felsefe gözlüğünü çıkarıp hadiselere iman gözlüğüyle bakın. Hiçbir hadise abes değil. Her hadisenin belli hikmetleri var.
    Duruma çok seküler, natürel, materyalist yaklaşmış Ruhi. Nati.. Geo... işte, ne beklersin!

  • Hd Ahmet GT
    Hd Ahmet GT Aylar önce

    Efsane videodu yaa

  • 31 tane Osbir
    31 tane Osbir Aylar önce

    Ilk defa bu kadar uzun videoyu atlamadan izledim çok akıcı ve güzel konuşuyosun teşekkürler ruhi seviliyosun ❤️

  • Elnur Quliyev
    Elnur Quliyev Aylar önce

    👍👍👍👍👍

  • Mert Bilgen
    Mert Bilgen 2 aylar önce

    Bu tür videolar gelsin lütfen

  • Mrsmorganstark
    Mrsmorganstark 2 aylar önce +1

    Çok güzeel

  • Karanlık SAYFA
    Karanlık SAYFA 2 aylar önce

    Iğrenç video la cekiyosun

  • Hatice Karadeniz
    Hatice Karadeniz 2 aylar önce

    Ya ben o ölen tüm hayvanlara kiyamam

  • Serhan Ocak
    Serhan Ocak 2 aylar önce

    Daha acımasızı ve daha akıllısıyız

  • Özer Ali Yoz
    Özer Ali Yoz 2 aylar önce

    SU suz bir hayat düşünülemez butun hayatlar onun çevresinde dönüyor. 👏🏼👏🏼👍

  • 《》Yakup25シ
    《》Yakup25シ 2 aylar önce

    Ya abi bu video bana bagimlilik yapti aq sıkılıyorum bu videoyu aciyom izliyorum 😂

  • Halit Avci
    Halit Avci 2 aylar önce +1

    Abi trt belgeseldeki belgeselleri sen seslendir çok iyi olur

  • Elvir Rehimbeyli
    Elvir Rehimbeyli 2 aylar önce

    Bu belgeselin ismi ne acaba??

  • McCaps
    McCaps 2 aylar önce

    80 kişi izlerse 1milyon olucak

  • Wemistan Aliyev
    Wemistan Aliyev 2 aylar önce

    Abi bu vidyonda bile sesinden korkuyorum

  • Batuhan Cebeci
    Batuhan Cebeci 2 aylar önce

    bence en iyi 10 dk değil çünkü kalite çok kötü :( (bende kalitesi kötü)

  • Fatma Yılmaz
    Fatma Yılmaz 2 aylar önce

    Ya kıyamam

  • Muhammed Kocabay
    Muhammed Kocabay 2 aylar önce

    Sen 28 yaşında değilsin.

  • Esilla Gümüş
    Esilla Gümüş 2 aylar önce +1

    Elimde olsa bütün timsahları öldürürdüm hiç bir işe yaramıyor yaa herkesin cocugunu annesini yiyor ayyy timsaha gıcık oldum😂

  • Mirza Keles
    Mirza Keles 2 aylar önce

    devamı gelsin cidden çok hoşuma gitti

  • Rukiye Koc
    Rukiye Koc 2 aylar önce

    Kalkın bir su icin

  • BOM BAC
    BOM BAC 2 aylar önce

    Nice clickbait moruq

  • Aleyna Palas
    Aleyna Palas 2 aylar önce

    en sevdiğim kanallar:
    1- Ruhi Çenet Videoları
    2- Barış Özcan
    3- Meryem Can

  • Mahir Caliser
    Mahir Caliser 2 aylar önce

    Fakirligin getirdigi komsusal ve irksal kavgalar

  • Mr. Tuğra
    Mr. Tuğra 2 aylar önce +5

    ruhiçenet ruh-içen-et
    Bu NE DEMEK ?
    TUĞRA ADLI Bİ ÇOCUK ÖLÜRSE BUNU YAZMAYIN
    RUH-İÇEN-ET

  • La Llorona
    La Llorona 3 aylar önce

    Neresi iyi la bunun yapicagin videoya

  • Cüneyt Dağlı
    Cüneyt Dağlı 3 aylar önce

    Dünya da su kalmayınca insanlar vahsilikte hayvanları da geçer

  • Ahmt YLDRM
    Ahmt YLDRM 3 aylar önce

    bu videodan timsahlari alalim herkes mutlu olacak aq

    • Mustafa Sefil
      Mustafa Sefil 3 aylar önce

      Yarim akıllısın yemin ederim çok boş konuştun

  • Mertcan Özgan
    Mertcan Özgan 3 aylar önce

    Seni cok seviyorum ruhi cenet 😘

  • LilithİsOne
    LilithİsOne 3 aylar önce

    başarılı

  • mükremin sarıbaş
    mükremin sarıbaş 3 aylar önce

    SÜMERA ÇENET KARINMI ABLANMI?

  • Recep Karakoyun
    Recep Karakoyun 3 aylar önce

    Abi bu videolara devam et

  • Mehmet Özkan
    Mehmet Özkan 3 aylar önce

    u

  • Mehmet Özkan
    Mehmet Özkan 3 aylar önce

    e