Oğuzhan Uğur En Çok Eleştirdiği Videoda: 8 Liralık Güllaç vs 26 Liralık Güllaç

Paylaş
Ekle

YORUMLAR • 2 515

  • Necla Yildirim
    Necla Yildirim 8 dakika önce

    oğuzhan abinin olduğu video izlenmez mi yaa onedio bende kalp isterimm 😄😄

  • Emine Olmez
    Emine Olmez 46 dakika önce

    Şu kaşığı dişlerinize vurmayın video izlenmiyor

  • eren yıldız
    eren yıldız 16 saatler önce

    içerik çalmayın aq

  • Muhammed Aba
    Muhammed Aba 16 saatler önce

    Herkse merhaba arkadaş lar yeni kanal açtım abone olursanız sevinirim teşekkürler

  • Ajan Profesyonel
    Ajan Profesyonel 17 saatler önce

    Cringedio

  • Samet Sarial
    Samet Sarial 19 saatler önce

    YOK YOK O SEKILDE KASIGI KOPARAMAZSSINIZ DISINIZLE OYMANIZ LAZIM

  • Ahmet Kılıç
    Ahmet Kılıç 21 saatler önce

    Yaklaşık 9 yıldır güllaç satıyorum hiç yemedim siz nasıl yiyorsunuz hayret ediyorum 😄

  • nrg nrg
    nrg nrg 22 saatler önce

    Bu görkem niye hep ucuzları beğeniyor aşalaşöalalalala

  • Ömer Bey
    Ömer Bey Gün önce

    Şu ayı herifin yemek yemesini görmek istemiyorum yahu. Yemiyor samuruyor. Ağzında birşey varken konuşuyor. Vıcık Vıcık herif.

  • İrem Gökçen
    İrem Gökçen Gün önce

    Kaşığı niye ısırıyon abi 😲

  • blackmessa
    blackmessa Gün önce

    Çekmeyin artık şunlardan onedio çok tırt

  • sen anlat Güney Kore

    Oğuzhan ağabey pinç ne zaman gelecek? Artık izlediğim bölümleri tekrar izliyorum.
    Babala .Mevzular,budabi,rönt,Pinç hepsi bitti.izledim. Rica etsem yeni bir Pinç bölümü çeker misiniz?

  • Mehmet Ali Özen
    Mehmet Ali Özen Gün önce

    E yani köşesiz bi adam oldun oğuzhan uğur normal bu videoya tonla parayla seni çıkarmaları para kazanacaksın anladım hayat bu idame ettirmek gerekiyor ama bunun fazlası olsun diye gözümüz kanıyo şu mevzular bile kirlendi son esö videosuyla ben o yüzden aboneliģimi bırakıyorum. Inşallah bu yolda ilerlemekte ısrar etmezsin. Çünkü şu an seni vururum şarkısını söyleyen seda sayan gibisin gözümde. Allah yolunu açık etsin...

  • TEKXASLI TEMİZLİKÇİ

    abone oğuzhan uğur dedi diye abone olan varmı

  • Elif Ece Özçelik
    Elif Ece Özçelik Gün önce

    Hayırdır pinç nerde

  • Hile günluğü
    Hile günluğü Gün önce

    Kalpppp

  • Mehri .mehri
    Mehri .mehri Gün önce

    Furkan abi iyisin hoşsun da biraz adabli mi yesen? 😒görmemiş gibi

  • Nisa Nur Delibaş
    Nisa Nur Delibaş Gün önce

    Biraz nimete saygılı mı konuşsanız (Oğuzhan abi) yanlış anlama ama nimete de öyle denmez bana gerçek fikrinmiş gibi geldi hadi olmasın şaka niyetine olsun sen hangi hakla nimete tabağa konulmayı hak etmiyor diyebiliyorsun özür dilerim orada çocuklar açlıktan inlerken senin yemeklere yaptığın şakaları hazmedemiyorum öyle iğreç bir şey yaptığın anlatabiliyor muyum abi seni severim burda yaptığın da büyük ihtimal şaka ama biraz daha dikkat et rica ediyorum . Bize birşey olmaz günahı sana senin için diyorum

  • Bilgehan UÇMAZ
    Bilgehan UÇMAZ Gün önce

    05:13 yiyen yiyer

  • Batuhan Kiriş
    Batuhan Kiriş Gün önce

    Yav Oğuzhan abi okuyorsan özür dilerim fakat diğer arkadaşların ve ortamın yapmacıklığına dayanamadım. Valla normalde dislike atan biri değilim de...

  • Emre KOÇ
    Emre KOÇ Gün önce

    Tabagin rengi farkli olsaydi krske

  • Işıl Uçak
    Işıl Uçak Gün önce +1

    Ben o pahalı olandan da ucuz olan dan da yedim ve hani şöyle söyliyeyim ben genelde pahalı çok sevmem ama ucuz olan bana hep çok kuru gelir. Pahalı olanı denemediyseniz bir kere deneyin. Gerçekten güzel.
    Ama bizim burada 26 değil ya. Daha ucuz. 20 -15 gibi birşey.
    Zaten 26 olsa ben de yemem.

  • Emir Keskin
    Emir Keskin 2 gün önce +1

    4 kişilik dayak vs 15 kişilik dayak videosu istiyoruz !

  • Büşra Uzuner
    Büşra Uzuner 2 gün önce

    sizi kısa bi zamandır takip ediyorum süper içerikler var
    şaka lan şak oruspu evlatları cringe levelimi %1000 yükseltiyonuz sikikler hepiniz oç sunuz
    (sadece o şişman arkadaş hariç kusura bakma ismini bilmiyorum)sikikler düzgün içerik çıkarın

  • Mert HD
    Mert HD 2 gün önce

    Furkan abi

  • Sevgi Sağlam
    Sevgi Sağlam 2 gün önce

    Ucuz vs pahalı bayram şekeri olabilir

  • Ege
    Ege 2 gün önce +1

    2:24 dişleri kırıldı bi bakın çocuğa

  • Utku Polat Alemdar
    Utku Polat Alemdar 2 gün önce +2

    Oğuzhan Uğur = TRclips camiasına gelmiş Devrim.

  • Ramazan Adıgüzel
    Ramazan Adıgüzel 2 gün önce

    O kaşığın dişe çarpma sesi nekadar kanser ediyor yeminle izlerken krize girdim

  • MrCarbonate
    MrCarbonate 2 gün önce

    2:24 adam aç yemeğe götürün

  • at collsu
    at collsu 2 gün önce

    keçiöğren+1 gelenler

  • Eren Çelik
    Eren Çelik 2 gün önce

    Oğuzhan reiste büyü var olum adam hangi videoya girse TREND TREND TREND

  • salih doğrusever
    salih doğrusever 2 gün önce

    Oğuzhan elden gidiyeahğ

  • Alper Karadağ
    Alper Karadağ 2 gün önce

    2:28 den sonra kapadım.

  • Aynen Öyle
    Aynen Öyle 2 gün önce

    Ulan Oğuzhan, gömüp gömüp durduğun formatta o en gıcık karıdan bile daha beter olmuşsun :). O şahıs yapsa bunu tabağa koyulmaya değmez diye, oç ne diyon lan onu bulamayan da var dersiniz. Oğuzhan söylediğinde ahshahfga api ne kadar komiksin eğvğeğğee acınası hareketler bunlar.

  • Ahmet Faruk
    Ahmet Faruk 2 gün önce

    Oğuzhan reis sende mi :(

  • Cemal Demiral
    Cemal Demiral 2 gün önce

    Nimet nimetdir neyine vs yapıyorsunuz gereksiz ve boktan trend video. Hadi şimdi küfür edin.

  • Ayhan Mese
    Ayhan Mese 2 gün önce

    oğuzhan başbakana niye oslo niye habur diyemedin dıbırın yemedimi yeğen.

  • Delfin Ateş
    Delfin Ateş 2 gün önce

    Adam güllaçın fiyatlarını anlatıyo ama o kadar güzel anlatıyor ki hani bi ara mevzular izliyorum sandım

  • Musa Karahan ÖZBEK
    Musa Karahan ÖZBEK 2 gün önce

    BANA DA KALPPP

  • Muhammed Mert Dursun
    Muhammed Mert Dursun 2 gün önce

    1:15 2:31 4:11 4:39 5:59 da çıkan eleman her abi diyişinde tilt oluyorum hatta konuşması bile tilt edici azıcık vizyonsuz gibi duruyor. ımm sanırım ben ona biraz ön yargılı davranmış olabilirim ama abi demesin be en azından

  • Nekotoriyum
    Nekotoriyum 2 gün önce

    CRINGEDIO

  • f*ckyourself
    f*ckyourself 2 gün önce

    Allah aşkına şu şişkoyu zayıflatın görüntü kirliliği

  • Kemal KORTAN
    Kemal KORTAN 2 gün önce

    Oğuzhan abiyi silah zoruyla getirmişler belli 😂

  • abdullah yapici
    abdullah yapici 2 gün önce

    Adam çok yönlü prototip gibi her konu da , ince noktadan girip sonuna cuk diye oturtan küfrü ve ortaya mükemmel komedyen 👍

  • rose gold
    rose gold 3 gün önce

    Oğuzhan Uğur eski şebermelerini izleyince utanıyo mu çok merak ediyorum 😁

  • Tuğçe Naz
    Tuğçe Naz 3 gün önce

    KANALIMA bakarmısınız LÜTFENNN!

  • cüneyt ışık
    cüneyt ışık 3 gün önce

    Böyle boş beleş videolar çekmek için o olmayan zekanızı çok zorluyor musunuz.???

  • Enis Kara
    Enis Kara 3 gün önce

    P!NÇ NERDE

  • Cihan Aydin
    Cihan Aydin 3 gün önce +1

    Sütlü A4 kağıtı

  • Doğu EŞREFOĞLU
    Doğu EŞREFOĞLU 3 gün önce

    keçiören asın bayrakları

  • VATAN SEVER
    VATAN SEVER 3 gün önce

    Oğuzhan uğuru hala seviyorsunuz lan
    Bakın 1:52 ye

  • Eda Gülsüm Şen
    Eda Gülsüm Şen 3 gün önce +1

    Alan alır, yiyen yiyer?

  • Salih Arpacı
    Salih Arpacı 3 gün önce

    Bir abimizi daha kaybettik 😭

  • Doğukan Yetişkin
    Doğukan Yetişkin 3 gün önce

    Furkan bey umarım o kaşığı yememişsinizdir bir de o beyazlı çocuğa söyleyin kaşığı ağzına vurmasın kriz geçirdim lan burda

  • Osman Türkhan
    Osman Türkhan 3 gün önce

    Sırf şu dombili için izliyorum bunu

  • rambozit33 raöbzi3
    rambozit33 raöbzi3 3 gün önce

    Selamın Aleykum Selcan Aydın'ın YİRMİ5 Romanı cok guzel hepınızın okumasını beklerim

  • Gizli Adam
    Gizli Adam 3 gün önce

    kaşığı dişinize vurarak yemeniz sinir bozucu

  • Nihat Göktepe
    Nihat Göktepe 3 gün önce

    ki ben çok severim seni bu arada :) yani son videona kadar

  • Nihat Göktepe
    Nihat Göktepe 3 gün önce

    Ne zaman sıçacaksın diye bekliyoruz abi diyorlardı ya buna gülmüştün de :) en son yorumunu kapattığın babala videosunda sıçtın

  • Poncigimsi Uzaylı
    Poncigimsi Uzaylı 3 gün önce

    Oğuzh- Tamam tıkladım fazlasına gerek yok

  • Gülnihal Taşkanat
    Gülnihal Taşkanat 3 gün önce

    Bir dahakine Asli yerine Oğuz abi çağırın(adam dürüst)

  • Melih Şentürk
    Melih Şentürk 3 gün önce

    Buna Peçete tatlısı diyen tek ben miyim :D

  • Onur Koturoğlu
    Onur Koturoğlu 3 gün önce

    Oğuzhan işin içine girince 1 mn izlenme

  • Talha Furkan
    Talha Furkan 3 gün önce +1

    Haha onedio ekibi güllaç ile birlikte kaşkıta yiyor ( mikrofona gelen o ses tak taaak tk kaşığın dişe vurma sesi )

  • Sami İlbegi
    Sami İlbegi 3 gün önce

    Nimete verdiği örneklere bak zaten videonun başlığı direk trendlerde youtube tr bitmiş gerçi youtube bitmiş

  • Gökhan Aksoy
    Gökhan Aksoy 3 gün önce

    G Ü L L AÇ L A N D I N I Z

  • Fersan Özdemir
    Fersan Özdemir 3 gün önce

    Oğuzhan neye laf attıysa hepsini yaptı adam inanılmaz

  • mutluluk huzur
    mutluluk huzur 3 gün önce

    Oğuzhan uğurun ben burda napıyorum acabaaaağ adlı bakışı 🤣🤣🤣

  • ramazanaydos
    ramazanaydos 3 gün önce

    Şöyle boş bir konseptte dahi mesajı verdi.

  • Mrs. Sisazs
    Mrs. Sisazs 3 gün önce +2

    2:47 allahtan güllacı sevmiyor


    Ekmekle sünnetledi şdlkdlslss

  • RUZON
    RUZON 3 gün önce

    Dogukan sizofren mi?

  • Ekin Ekşi
    Ekin Ekşi 3 gün önce

    Bu formata bile farklı bir bakış getiren oğuzhan uğur youtube türkiyeyi tek başına sırtlıyor

  • Elif Yıldırım
    Elif Yıldırım 3 gün önce

    Oğuzhan Uğur'la L!NÇ

  • Blue Kpops
    Blue Kpops 3 gün önce

    C R İ N G E

  • Gizem Nur Çetinkaya
    Gizem Nur Çetinkaya 4 gün önce

    abi neden tükürdüğünü yaladın ki

  • ERİK
    ERİK 4 gün önce

    Bu adamın kafası ayı yogi gibi .D

  • Lilium
    Lilium 4 gün önce

    Bu nasıl mic kardeşim

  • Metehan Korkmaz
    Metehan Korkmaz 4 gün önce

    Bu oğuzhan uğur böyle bi pinc işte

  • Onur Anonim
    Onur Anonim 4 gün önce

    Şu kaşıkla yerken çıt çıt diye ses çıkarıyonuzya kafanızı alıp yerden yere vurasım geliyor yapmayın şunu lan.Anam anam çıldıracam şimdi

  • Meneksche Atas
    Meneksche Atas 4 gün önce

    O arkadas,iki tabak güllaci nasil yede ya.Ben onu hayatda yemege davet etmem.Iflas ettirir bu arkadas misafirlige gittigi ev sahiplerini.Kadinlar neden yrtken kasiklarin sesi cikti agizlarina aldiklarindan,anlamadim.Fisne ne arkadas.Visnedir o meyvenin adi.

  • Nisanur Fidan
    Nisanur Fidan 4 gün önce

    Neden güllaca bu kadar anlam yüklediniz mföznxöznxözmxö

  • ftmgl dmngz
    ftmgl dmngz 4 gün önce +2

    Kalp ❤

  • Onur Kose
    Onur Kose 4 gün önce +1

    *Para elden gidiYEAH*

  • Profesör QI
    Profesör QI 4 gün önce

    Ben güldüm sibel dalga geçmiyorum güzeldi espiri bence.😅😅😅 ya bide kaç sefer dicem şu furkanın diyetini bozduruyorsunuz adam sizin yüzünüzden 2016 dan beri zayıflıyamadı.😂😂😂

  • demedov
    demedov 4 gün önce

    İffetini ne kadar korursan koru bir yerde .... valla çok iyi tespit. 26 tl ney lan..

  • Pelin Ercan
    Pelin Ercan 4 gün önce

    Ben de kalp alabilir miyim?

  • Anıl DURAN
    Anıl DURAN 4 gün önce

    Nimete neden oruspu çocuğu gibi davranıyorsun ?

    #OGİSENDEMİ

  • Fatma Zehra Pak
    Fatma Zehra Pak 4 gün önce

    Güllaç yaprağı 6 lira süt 4 lira az suslemek için fındık 4 lira desen bir tepsi güllaç 14 lira yapar ve 1 tepside en az 20 dilim demek :))

  • Abdulhalim Demir
    Abdulhalim Demir 4 gün önce +1

    1:05 o underrated olmasın? Yanlış kullandı kelimeyi Ayrıca türkçeye yeni kelime mi katıyosunuz? Türkçesini kullanmak yerine neden ingilizcesini kullanıyorsunuz

    • demedov
      demedov 4 gün önce

      Abdulhalim Demir sanırım doğru kullandı abartılmış bir ürün demek istedi ki katılıyorum..

  • Semih Cömert
    Semih Cömert 4 gün önce

    "Kazandibi, fırın sütlaç, krem karamel yerim. Bir de su içerim hepsi 8 liradır. Iıı 26, üstüne bir de ikramdan çay içerim."
    Adamsın Furkan :D

  • olcayto ilker kangal
    olcayto ilker kangal 4 gün önce

    Allahtan 10sn hızlı ileri gitme varda oğuzhan uğur dışındakileri hızlı geçiyoruz

  • ÖFKELİ GAMER
    ÖFKELİ GAMER 4 gün önce

    Bende kalp istiyorum

  • Nigar Nigar
    Nigar Nigar 4 gün önce

    Oguzhan harika bir beyin

  • sevimli ayıcık
    sevimli ayıcık 4 gün önce

    televizyonun anasını seda sayan sikti youtubeu oğuzhan .devam kardeşim az kaldı ha gayret

  • TÜRK As bayrakları as as

    Bana da ❤️❤️

  • Görkem Tekin
    Görkem Tekin 4 gün önce

    Oğuzhan abi

  • Mustafa Barut
    Mustafa Barut 4 gün önce

    Layn P!NÇ. O dediğin öyle olmuyor Oğuz esnaflık. Öyle yürümüyor be canım
    Nerden yedin ( güllacı ;) ) bilmem lakin her semtin her dükkanın bir etiketi var Beşiktaş'a 70 dersin aldırmaz da hadımköye 7 lira dokunur limit yeri farklı olur çöpe 3gün ardından. ( ama Galiba bütün bunları çöpe atmaya hazırım şarkısıyla 😉 ) atılır kolay gelsin

  • Ekrem
    Ekrem 4 gün önce

    8 TL'lik güllaça ucuz diyorlar. Biz pahalı olduğu için kafede çay içip kalkıyoz.

  • haydarcan polat
    haydarcan polat 4 gün önce

    oğuzhan abi baloncuk sesi yaptı :(