Gökdelen camlarını neden hala insanlar temizliyor?

Paylaş
Ekle

YORUMLAR • 3 661

  • Arzu Sukur
    Arzu Sukur Gün önce

    Abi filmden fraqmanlar vermissin hangi film o? Cok merak etdim ya 😄😄😄😄 lütfən bilən varsa söyləsin 🙏🙏🙏🙏

  • alper öztamur
    alper öztamur 2 gün önce

    Bizim yüzümüzden işten çıkan elemanlar ne olacak

  • Mehmet Tunç
    Mehmet Tunç 2 gün önce

    olablirmi sizce.

  • Mehmet Tunç
    Mehmet Tunç 2 gün önce

    benim fikrimse farklı bölgelerden daha derine inip farklı pertrol rezervi aramak yada derinlerde farklı şeyler bulmak.

  • Mehmet Kayar
    Mehmet Kayar 3 gün önce

    Terzi kendi yırtığını dikemiyor yani.

  • Yuşa Sert
    Yuşa Sert 3 gün önce

    Kaskı neden takıyorlar? Düştükleri zaman sanki kasktan eser kalacak da :D

  • ridvan s
    ridvan s 3 gün önce

    Her cama birtane akıllı temizleyici robot dünyanın parasını veriyorlar yapsınlar 10 dk video çekmene gerek yoktu 😎

  • FURKAN BAYKAN
    FURKAN BAYKAN 3 gün önce

    Arabalardaki gibi silecek sistemi koyucakları bi yandan su fışkırtıcak cam boyunda aşağı yukarı temizlicek

  • Ertuğrul Demirdaş
    Ertuğrul Demirdaş 4 gün önce

    yow senana !

  • Fatma Nur Koç
    Fatma Nur Koç 4 gün önce

    abicim o zaman dışına cam yapmayıversinler ne

  • MASTER GAMER
    MASTER GAMER 4 gün önce

    Ben olsam su ve silicekli makine yaprdjm

  • Puf
    Puf 4 gün önce

    Mikrofonunuzu süper abi kalp atışını duydum

  • Satranç Tahtası
    Satranç Tahtası 4 gün önce +2

    çözüm kolay: gökdelen dikmeyi kesin sanki çok önemli birşey olmazsa olmaz gibi habire gökdelen dikmeyin

    • VAY ARKADAŞ
      VAY ARKADAŞ 21 saatler önce

      Dikine sanki bir şey var gibi.. yatay hayattır. candır,cana verilen değerdir. Kolayın kolayı ndada hayat var. O paralara dünya 2 kere barışır , aç ölmez insanlar felan örnek çok,, malesef.

  • Hüseyin Ertuğay
    Hüseyin Ertuğay 4 gün önce

    milyonlarca insanın ekmeğiyle oynamayak abi millet daşmı yesin :)

  • fatih bult
    fatih bult 4 gün önce

    Her cam önüne 50 60 cm lik çıkıntılar yapsınlar en azından ölme riski azcıkta olsa düşer

  • Nevzat Çınar
    Nevzat Çınar 4 gün önce

    Bu işi yapıyor olsam paraşüt takarım valla.

  • ne ararsan burda !!!
    ne ararsan burda !!! 5 gün önce

    Milyonlarca saatlik çalışma nasıl oluyor.(24*365*100=876.000 saat ediyor)=100 senede mi yapıldı bu kule

  • Musa Kara
    Musa Kara 5 gün önce

    araba sileceği ile daha kolay olur ve çinin işini de kolaylaştırır

  • Ömür Kaya
    Ömür Kaya 5 gün önce

    Her cama araba sileceği tarzında dışardan bakılınca belli olmayan ve istenilen anda su ve sabun fışkırtabilen bir mekanizma monte edilse. Daha sonra misal 100 katsa 10'ar 10'ar düğme yapılsa günde birine basılsa 10 günde bitirilir. En azından temizlikçilerin üstten silmeye başladıktan 3 ay sonra aşağıya geldiklerinde üst camlar pislenmemiş olur.

  • dergame neon47
    dergame neon47 5 gün önce +1

    8:13 ve o kadar kisiyi issiz birakmis olacagiz

  • Güngör Kumaşoğlu
    Güngör Kumaşoğlu 7 gün önce

    Her zaman asıl olan insandır demiş atalarımız

  • Æřđą Məřīč
    Æřđą Məřīč 8 gün önce

    Çünki zenginler istiyor yapılıyor ama cam temizlemek zenginleri ilgilendirilmiyot

  • atakan duman
    atakan duman 8 gün önce

    Koyucaksın silecegi miss

  • BİRDE BİZ OYNAYALIM
    BİRDE BİZ OYNAYALIM 8 gün önce

    Aga dök en tepeden suyu aksın temizlesin 😀

  • Jaser
    Jaser 9 gün önce

    Aşşağı tükürse kşk

  • Merve Macar
    Merve Macar 10 gün önce

    Açıkçası ben filmi de çok merak ettim 🤗emeginiz için teşekkürler 🤗

  • Śplehs
    Śplehs 11 gün önce

    2m olsak artık diyorum

  • Feynmen
    Feynmen 11 gün önce

    1 bin dislike temizlikçiler

  • Arda Gundogan
    Arda Gundogan 11 gün önce

    İşsizlik olmuyo işte kötü mü bu

  • Berk Tanrıverdi
    Berk Tanrıverdi 11 gün önce

    abi şimdi bu proje yapılınca insanların elinde iş kalmıcak

  • Ceyran Rzabeyli
    Ceyran Rzabeyli 12 gün önce

    Kirletmemeye çalışsalar ya. Yüksek hidrofobik camlar mesela.

  • Suleyman Eryılmaz
    Suleyman Eryılmaz 13 gün önce

    Br Türk firması özellikle gökdelen camlarının temizlenmesi için yapay zekalı robot geliştirdi ve özellikle Dubai başta olmak üzere bir çok ülkede ciddi rağbet görmekte. TürkPatent'te patent dosyasını inceleyebilirsiniz.

  • Seda Metin
    Seda Metin 13 gün önce

    Allah yapana yardım etsin önüme on valiz dolusu para koysanız yine de silemem

  • Oğuz Yalçın
    Oğuz Yalçın 14 gün önce

    Bin dislike emeksiz, toplama video yapan yotuberlar,çatlayın

  • Pyrorager game
    Pyrorager game 14 gün önce

    Tek çözüm cam olmayacak kardeşim

  • Asiye Aslı ASLANER
    Asiye Aslı ASLANER 14 gün önce

    Temizlenmesin

  • Ekmek Arası Bannerlord
    Ekmek Arası Bannerlord 14 gün önce

    Dünya'yı yok edecek teknoloji var ama Dünya'yı geri getirecek teknoloji yok.

  • Lend Op
    Lend Op 15 gün önce

    Kirli kalmak güzeldir.

  • Meri PELTEK
    Meri PELTEK 15 gün önce

    Tower Craft adınında ki bir Türk firması bu konu üzerinde durarak bir robot geliştirdi. Ayrıca bu video yayınlanmadan önce İstanbul'da bir gökdeleni temizledi.

  • XXX edit
    XXX edit 15 gün önce

    akıl var mantık var camları 360 derece dönebilir yapsınlar dışardaki kirli yeri içe çevirip temizlesinler

  • HSN JR10
    HSN JR10 16 gün önce

    Ya abi arabalarda ki cam silme mekanizmasını yapabilirler güneş panelli camlar da yapsalar olabilir bence

  • bekir uygun
    bekir uygun 16 gün önce

    hayatlarını kolaylaştırmayacaksın işlerinden kovduracaksın aq

  • Kerem Aztekin
    Kerem Aztekin 17 gün önce

    Düşünüyorum...

  • Hossein Shirgir
    Hossein Shirgir 17 gün önce

    Reyis şu saçma sapan filmleri video arasına koyma . Kafa si.....or

  • muhacir
    muhacir 17 gün önce

    Robotlar yapar ama robotlari hanimlar dizayn etmesi lazim. Yoksa tekrar tekrar dip kose temizligi gerekecek. Hatta benim teklifim Turk Hanimlarina dizayn ettirsinler. Deal done.

  • İsimsiz MTB
    İsimsiz MTB 18 gün önce

    *ABİ ARABA SİLECEĞİNİN DAHA BÜYÜKLERİ VE SU SIKANLARINDAN OLSA BİDE KURUTMAK İÇİN HAVA OLSA BUNLARIDA YÖNLENDİRMKE İÇİN Bİ ODA OLSA ÇOK GÜZEL OLURDU*

  • Emir ŞAHİN
    Emir ŞAHİN 18 gün önce

    Drone' a kablo bağla şarz sorununu ortadan kaldır. Elektrik kesilene kadar uçsun :) 500 metre kabloya bakar.

  • Emre Konyalıoğlu
    Emre Konyalıoğlu 18 gün önce

    Abi hani dönen camlar var ya dönen camları çevirip temizleseler icden kendi düşüncem

  • Burak Guner
    Burak Guner 19 gün önce

    Yarim milyon insanin ekmegi ile oynamayin. O insanlar cam silerek hayatlarini kazaniyor ...

  • Doruk Pzr
    Doruk Pzr 19 gün önce

    Abi bizim evin ordada göktelen yapıldı cam temizlenmiyor

  • İbrahim Ay
    İbrahim Ay 19 gün önce

    arada gösterilen filmin adını bilen var mı?

  • Mustafa Tokat
    Mustafa Tokat 19 gün önce

    Ülkemizde gökdelen camlarını temizlemek için makine üreten firma var.

  • Desta Rhymess
    Desta Rhymess 20 gün önce

    Abi yükseklik korkum var izleyemedim kusura bakma😀

  • Ahmet Ramiz
    Ahmet Ramiz 20 gün önce

    tebrik ederim güzel bir yayın paylaşmışsınız. teşekkür

  • Halil Alagöz
    Halil Alagöz 21 gün önce

    PEKI YA TEKNOLOJI TASARIM DERSINDE HOCANIN BIZE BU VIDOEYU IZLETMESI YA DA OKULDA BILE IZLETILEN BIR ADAMA HALA BOS BIR KANAL DİYENLER OLMASI?

  • Sedat Kotan
    Sedat Kotan 21 gün önce

    Yani endüstriyel dağcılar. Benim mesleğim ve severek yaptığım işim.

  • Engin Caglar
    Engin Caglar 21 gün önce

    adam camdaki kirleri moleküllerine ayırabiliyor ama camı temizleyemiyor öylemi? :D güler geçerim

  • Önder Malat
    Önder Malat 22 gün önce

    en yukardan su dök ugraşma

  • Süleyman Naim BARIŞ
    Süleyman Naim BARIŞ 22 gün önce

    Aynı zamanda 400 bin kişiyide işsiz yapacak

  • Necip Can Özdemir
    Necip Can Özdemir 22 gün önce

    O kadar para verirlerse üstüne uçakla su doksunler

  • Kayra Ege Altin
    Kayra Ege Altin 22 gün önce

    abi ozaman elektrikli cam sileceği yapsınlar

  • Istıran Gamer
    Istıran Gamer 22 gün önce

    Her cama bir silecek arabadaki gibi hem su verecek hem temizleyecek

  • Enes Şevik
    Enes Şevik 22 gün önce

    robotlar olunca sadece çin de 400000 kişi işsiz kalacak bunuda düşünelim

  • Red Lucario
    Red Lucario 22 gün önce +1

    Dayı Camların Dış kısmı temizlenmesi lazımya eee şey yapsınlar mandal tarzı bir kilit koyacaklar cam içeri doğru açılabilecek böylece içerden temizlenebilecek güvenli bir şekilde

  • Fortnite Turkiye DK
    Fortnite Turkiye DK 22 gün önce

    en yuksekten su dokersin ve asansor gibi bsy koycaksin disariya camlar arasindaki boslukta cami temizlemek icin bir bez gibi bsy olcak iste bit fikir ama bez islanacacak onlari degistiren biri lazim olacak

  • Cuneyt Yanboludan
    Cuneyt Yanboludan 22 gün önce

    Venturi etkisinden elektrik üretilebirmi?

  • suskun king
    suskun king 22 gün önce

    Bilerek yapmıyorlar aynı şey cam bardaklarde da geçerli kırılmayan cam çoktan bulunmuştu yoksa ama ticari bir değeri var böyle bi şey bulduk diyelim çinde iç savaş çıkar. Düşünün bi anda 400.000 kişi işsiz kalıyor

  • Uygar GENÇ
    Uygar GENÇ 22 gün önce +4

    Neden o kadar uzun gökdelenler diktiğini aslında sen de gayet iyi biliyorsun. Hatta kendi videolarından birisinde bahsettin bundan. :) "4,5 km uzunluğundaki bina" adlı video. Kısa cevabı vermek gerekirse, insanların sahip oldukları devasa egolarının dışa vurumu.

  • Aslı Altun
    Aslı Altun 22 gün önce

    Gökdelenlere cam koymasınlar o zaman :/

  • DMP
    DMP 23 gün önce +5

    Basit bir örnek ( grabcad.com/library/cam-silme-mekanizmasi-1 )
    Dünya üzerinde milyonlarca tasarımcının değeri bilmiyor çözüm çok basit ve bir tasarımcının kolayca milyonlarca çözüm yaratıp ama kimsenin ilgisini çekemediini biliyorum sizlerin dedigi gibi cam donebilir fakat o camların ofis ortamında hava su ve gürültü geçirmemesi lazım ve o insanların görünüş için tehlikeye atmamak lazım çözüm çok basit araba sileceklerini düşünelim bir şeye dokunuyoruz silecek çaşışıyor bir yere dokunuyoruz su fışkırıyor ve camı insan yardımı olmadan silebiliyor buna benzer bir tasarım yapılırsa hem o odada çalışan insanın sorumlulugu olur hem istedigi gibi temizlemis olur

    • Flippy
      Flippy 10 gün önce

      +DMP Dostum bakım yapılırken tehlike olmadan yapılabilir diyorsunda bakımı yapmak için de dışarıdan cam sildikleri taraftan yapacaklar, sonuç olarak riskler aynı.

    • DMP
      DMP 10 gün önce

      +Flippy hayir koca bir sirketin cam temizleme masrafinin baya altinda ayrica bakim olurken hicbir tehlike yasanmadan bakimı yapilabilir

    • Flippy
      Flippy 11 gün önce +1

      Cam silecekleri dışarıda oluşacak etkenlerden veya başka bir nedenden dolayı bozulursa düzeltilmesi gerekcektir ve bu da cam temizlemekten daha maliyetli ve tehlikeli olmalı.

  • Clash Of Clans
    Clash Of Clans 23 gün önce

    arabadaki silecek gibi her pencereye taksınlar camın kenarlarınada su fışkırtan sey koysunla

  • Orhan Emre
    Orhan Emre 23 gün önce

    cam dönsün temizlensin gene dönsün

  • Aytuğ Zeynep Şentürk
    Aytuğ Zeynep Şentürk 23 gün önce

    aralarda kadınların girdiği filmin adını bilen var mı?

  • IWTB Growtopia
    IWTB Growtopia 24 gün önce

    abi git temizleyenlere sor :D

  • Sefa Oktay
    Sefa Oktay 24 gün önce +1

    Araba cam sileceği gibi cam silecegi yapsinlarve düğmeye bastiklarinda temizlensin

  • Efe Dolma
    Efe Dolma 24 gün önce

    gogdelenleri doenen cam yapsılar mk

  • Efe Salman
    Efe Salman 25 gün önce

    Marsta koloni kurmak için bir eksik var mı?

  • ismail göz
    ismail göz 25 gün önce

    E abi o zaman gökdelen yapmasınlar

  • Yiğit Gemici
    Yiğit Gemici 26 gün önce

    Abijim Uzaya Çıkacağuz gökdelenle valla Allah Sonumuzu hayır etsin

  • Kasım Tursun
    Kasım Tursun 26 gün önce

    Ben olsam araba silgisi gibi silgi yaparım her cama hiç ihtiyaç duymam yağmur yağsa bile camdaki suyu siler

  • tyf70
    tyf70 27 gün önce

    ya dönen cam yapın bari de içerden temizliyek

  • Murat Köstekçi
    Murat Köstekçi 27 gün önce

    Ekmek aslanın ağzında.

  • Ayhan Oba
    Ayhan Oba 27 gün önce

    Araçlardaki silecek sistemi yapılabilir aslında her cam için ayrı şekilde

  • Kerim Mert
    Kerim Mert 27 gün önce

    abı olay şu raylı mekanızmaya oturtucaklar ya camların kenarlarına yada içerden yapının şekline göre sonra gerisi geliyor lunnaparktakı trenlerın mantıgıyla hareket eden platform yada robot bence bu ben kafayı ruzgarda kopmasına fln yordum saygılar

  • Kerim Mert
    Kerim Mert 27 gün önce

    abi başaramamışlar kı zaten daha insanların hayatını guvenceye alamamışlar kı ben bu işi çözerim

  • La Casa De Papel TÜRKİYE

    Araba sileceği koy ne olucak :)

  • Büşra Doğan
    Büşra Doğan 29 gün önce

    Barış abinin ilk izlediğim videosu bu idi şimdi 2.yi dönüyorum 🤭🤭

  • hakan kaya
    hakan kaya 29 gün önce

    Videoyu izlerken ben korktum. Adamlar gökdelenlere çıkıyorlar. 😱

  • J U S T Y U R İ
    J U S T Y U R İ 29 gün önce

    Direk camın üst tarafına temizleyen bir silecek ama ilk önce oraya su püskürtüp sonra silecek silcek

  • Anar Esgerov
    Anar Esgerov Aylar önce

    bu kalitede video youtube için çok fazla bence helal olsun Barish Abi Azerbaycandan sevgiler saygilar✋🏻

  • Ledaelara Bunu
    Ledaelara Bunu Aylar önce

    Makine yapılmadı yani en üst e makineyi koycan boy u unuzun bisekilde ayarla oldu

    • Ledaelara Bunu
      Ledaelara Bunu Aylar önce

      Klavye kafayı yedi unuzun yaz di en uzun olcakdi :-D

  • M.A.Z.I 1.3.8.
    M.A.Z.I 1.3.8. Aylar önce +2

    ...BU İYTİYACI GİDERELİMDE İŞSİZMİ KALALIM...😬😡😡😠

  • Şükrü Yılmaz
    Şükrü Yılmaz Aylar önce

    Yaw videoda ara ara gösterilen filmin adı ne???

  • Loch Rap
    Loch Rap Aylar önce

    İnsanlar bu riskleri alabilme yeteneğine sahip ben yerden 10 kat yükseldiğimde bacaklarım tir tir titriyor

  • Zegona 1
    Zegona 1 Aylar önce

    Evleri camsız yapmak?

  • Muhammed Ali YÜCE
    Muhammed Ali YÜCE Aylar önce

    Ne yani abi çocuklarımızı bu mesleğe yönlendirelim, bitmeyecek sektör mü demek istiyorsunuz :)

  • BİM A.Ş.
    BİM A.Ş. Aylar önce

    3 kadının olduğu filmi bilen var mı

  • baha av
    baha av Aylar önce

    Yarım milion kişinin işini elinden almayayım diye robot tasarlamıyorum 🙃🙃🙃😆

  • mimi titi
    mimi titi Aylar önce

    Ben yapardim ama çalışanlar işsiz kalır diye yapmıyorum 😂😂