Kpop vines to help you say goodbye to summer break

Paylaş
Ekle
  • katma 18 Ağu 2018
  • Hi guys! Here’s a new video, if you liked it and want to see more please like, and subscribe. Also leave a comment down below on what you’d like to see next!
    --------------------
    Disclaimer: all content belongs to the rightful owners
  • EğlenceEğlence

YORUMLAR • 216

  • One wild Tae Tae
    One wild Tae Tae 2 gün önce

    8:32 wtf was that, Mark? 😂😂

  • Min liya
    Min liya 27 gün önce

    At 9:06 who is he can someone tell me

  • mylove bts
    mylove bts Aylar önce +1

    jonghyun will always remain in our memories

  • Alanna Cole
    Alanna Cole Aylar önce

    We will miss you jonghyun😭💜

  • 강다윤쓰
    강다윤쓰 Aylar önce

    STOP SAYING I MISS JONGHYUN BITCHES YOU CAN FUCKING WATCH HIS VIDEOS ITS NOT LIKE YOU KNEW HIM IN PERSON AND MET HIM IN PERSON LIKE FRIENDS. SO JUST WATCH HIS VIDEOS YOU ASSHOLES

  • Leah Bentan
    Leah Bentan Aylar önce +1

    The best part of the video was when I saw Jonghyun's smile

  • Mithila Kadam
    Mithila Kadam 2 aylar önce

    4:17 miss u angel😇😢

  • min suga
    min suga 2 aylar önce

    4:15 *i literally choked up* #jonghyun 😭🖤

  • pewchuᅳ
    pewchuᅳ 2 aylar önce

    JONGHYUN

  • Cheyenne Avery
    Cheyenne Avery 2 aylar önce

    That one moment where I cry in front of the whole class thinking about my hero who saved me.

  • Luiz DeQuak
    Luiz DeQuak 2 aylar önce

    who was the first group?? the one who tripped the mic twice

  • ksj hyung
    ksj hyung 2 aylar önce

    look at how genuinely happy jonghyun looked no im not crying you are

  • xxCeCexx
    xxCeCexx 2 aylar önce

    0:38 hoon being hoon LMAO

  • Moke Kira
    Moke Kira 2 aylar önce

    im not okay😭😭😭😭😭😭

  • Why god?? WHY???
    Why god?? WHY??? 2 aylar önce

    At 4:14 I started crying and my mom was concerned

  • Thuledu Mthethwa
    Thuledu Mthethwa 2 aylar önce

    04:23
    Im crying 😭😭

  • Foxina Cheeseburger
    Foxina Cheeseburger 2 aylar önce

    The part with Jonghyun got me sad T^T
    May he rest T^T

  • Aida Jihadi
    Aida Jihadi 2 aylar önce +1

    omg junghyun i miss you

  • Siham
    Siham 2 aylar önce +1

    4:20 🕇♥

  • iiNanaii
    iiNanaii 2 aylar önce +3

    4:10 I almost cried when I saw the thumbnail 😢😟 His smile is so cute! 😢

  • vaishnavi sharma
    vaishnavi sharma 2 aylar önce

    Song @9:05

  • anna kai
    anna kai 2 aylar önce

    What song 3:12?

  • Lila Daw
    Lila Daw 2 aylar önce +1

    8:59
    Why y'all gotta do my boy kyungsoo like that💀💀

  • Kaceybts_top _
    Kaceybts_top _ 2 aylar önce

    LMAO JISUNG'S REACTION TO JOY

  • Min Kitty
    Min Kitty 2 aylar önce

    8:51 thAtS mE bUt WiTh my fUCkinG gRAdeS. iM qUakIng.

  • Alys Fournel
    Alys Fournel 2 aylar önce +1

    Whats the song of 3:11 ???

    • Alys Fournel
      Alys Fournel 2 aylar önce

      +b l thanks😊

    • b l
      b l 2 aylar önce

      Alys Fournel bts- ddaeng

  • LIKE :D
    LIKE :D 2 aylar önce

    Does someone tell me what the first band is called?

  • vantae.嬛
    vantae.嬛 2 aylar önce

    Damn jimin so slick tho

  • Steamed_Jams
    Steamed_Jams 2 aylar önce

    Can someone tell me who all the groups are? I'm newer to boy groups

  • _Official_Cinna _
    _Official_Cinna _ 2 aylar önce +1

    I wish I couldve been there to protect his smile

  • Kamal Dolai
    Kamal Dolai 2 aylar önce +2

    I came here for our precious angel Jjong ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

  • tila vega
    tila vega 2 aylar önce

    Jonghyun 😭😭

  • Sister Emma
    Sister Emma 2 aylar önce

    4:27 🤙🏻💙😭😢

  • ydobon
    ydobon 2 aylar önce

    UWU or however you use that shit

  • Sophie Cinnamon
    Sophie Cinnamon 2 aylar önce

    4:15
    anyone sobbing?

  • Erika CHOCO ARMY
    Erika CHOCO ARMY 3 aylar önce +1

    I cried when jonghyun's birthday comed...still in our hearts babyboy :( :3

  • HI SISTERS
    HI SISTERS 3 aylar önce +1

    Nooooooo 4:33😭😭😭😭😭😭😭😭

  • Angela De Andrade
    Angela De Andrade 3 aylar önce

    8:35 - Me when I try to flirt 🤣😭🙈

  • nojams
    nojams 3 aylar önce

    THE LAST ONE IM SCReAMing

  • just me
    just me 3 aylar önce +1

    4:33 iM CRYING, GOD

  • Masło kurwa
    Masło kurwa 3 aylar önce

    JONGHYUN!!!!!!!!!!!! Nuuuuuuuuuu

  • Burnt Shrimp
    Burnt Shrimp 3 aylar önce

    *lmao Kevin from the boyz I stan*

  • Alexa L
    Alexa L 3 aylar önce +1

    as soon as I saw Jonghyun, I started crying automatically. I miss him so much.

  • Sanaʕ•ᴥ•ʔ
    Sanaʕ•ᴥ•ʔ 3 aylar önce

    THE LAST ONE DHKSHJSJSJS

  • God is a woman and it’s Yeriana Grande

    The thumbnail made me cry 😭

  • SomeRandomGirl.
    SomeRandomGirl. 3 aylar önce

    Jonghyun... *sob*

  • Namjoon deserves more love buy Mono on iTunes

    I became a sobbing mess when the jonghyun happened

  • TrixAreForKidz
    TrixAreForKidz 3 aylar önce +1

    What's the song at 3:06?

    • b l
      b l 2 aylar önce

      TrixAreForKidz bts- ddaeng

  • skinnylandia
    skinnylandia 3 aylar önce

    jonghyuns smile 😭😭

  • lee bangchan
    lee bangchan 3 aylar önce

    i see jonghyun i click

  • simran Lovescats
    simran Lovescats 3 aylar önce

    I dont know who jonghyun is I just learned he died. Why. I love him. hes bootiful

  • Athena Prom
    Athena Prom 3 aylar önce

    8:49 do their shoulders hurt the day after they do that 🤨?

  • Athena Prom
    Athena Prom 3 aylar önce

    5:09 hoeseok is like the mad Asian grandma who is always pulling you by the ear when you do something wrong and there is me taekook the one getting dragged 😂

  • softx changel
    softx changel 3 aylar önce

    hHHHH THE TWEET IS ABT JONGHYUN'S BDAY BUT WHY AM I CRYING

  • lxnley whxle
    lxnley whxle 3 aylar önce

    I started to cry when I see Jonghyun

  • Pink Princess7u7
    Pink Princess7u7 3 aylar önce +1

    Omg it's going to be a year and i'm still crying bc i miss jonghyun

  • smol head jinyoung
    smol head jinyoung 3 aylar önce +2

    0:30
    i instantly thought of "two teen"

  • Multi. Fandom
    Multi. Fandom 3 aylar önce

    three teen haha good job😂

  • jongyunxshinee
    jongyunxshinee 3 aylar önce

    4:10 broke my heart T.T I miss him 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • chαí- kσσk
    chαí- kσσk 3 aylar önce

    8:50 to 8:59 killed me😂

  • Once you jim_in You can’t jim_out

    Rip jonghyun we all miss you

  • A Flores
    A Flores 3 aylar önce

    0:28 DK COMES TO MIND: "TWO TEEN"

  • Kella Bella
    Kella Bella 3 aylar önce +1

    6:08 who is that group?

  • Kella Bella
    Kella Bella 3 aylar önce +1

    Where can I find the video @ 0:00 till 0:24

  • Andrea Molina
    Andrea Molina 3 aylar önce +1

    where’s the clio of taehyung and jk playing from?

  • l i l y c o r n
    l i l y c o r n 3 aylar önce

    4:20 U WILL BE MISSED JONGHYUN WAAAAAA I MISS YOU IMMA CRY XC

  • leslie william
    leslie william 3 aylar önce

    3:48 LMAO JISUNG

  • Alice Seventeen
    Alice Seventeen 3 aylar önce

    MY precious boy😭😭😭

  • XXXWOLF ICE PRINCESS
    XXXWOLF ICE PRINCESS 3 aylar önce +1

    Why jonghyun,we will all miss him he is in our dearest hearts today please god make sure he lives a nice life with you

  • Natayvia Ross
    Natayvia Ross 3 aylar önce

    The one with Jonghyun hurts a lot 😢😢

  • chadandjakem8
    chadandjakem8 3 aylar önce

    im crying at that one,, you know the one. You did well.

  • I M
    I M 3 aylar önce +1

    ジョンヒョン、、、

  • Harvey Biggs
    Harvey Biggs 3 aylar önce +1

    Our precious angel Jonghyun was like this is my moment my time to turn old move out the way

  • Yoonkook Wdl
    Yoonkook Wdl 3 aylar önce

    Jonghyun aaaah
    We miss you😭❤️

  • skyeanais ayris
    skyeanais ayris 3 aylar önce +1

    when jonghyun came on i started to ball my eyes out he looked so happy rip angel your energy and what an amazing person you was live on and shine, as Shinee is 5 and nothing less.

  • Abigail Yepa
    Abigail Yepa 3 aylar önce +2

    8:00 WHERE CAN I FIND THE FULL VERSION OF THIS VID

  • Monbebedelight
    Monbebedelight 3 aylar önce

    When JongHyun came on I cried ;_;

  • AngelThe8
    AngelThe8 3 aylar önce

    Tbh I came here for my Prince Jonghyun

  • Mimin Park
    Mimin Park 3 aylar önce

    Last one is my fav.

  • sugacube yt
    sugacube yt 3 aylar önce +2

    that birthday surprise for jonghyun made me soft AHHHHH

  • nservida18
    nservida18 3 aylar önce

    These aren’t vines tho

    • nservida18
      nservida18 3 aylar önce

      Chicken is not Kris Wu's style how? These are like new videos that aren’t from vine?

    • kimbapkidding_
      kimbapkidding_ 3 aylar önce +1

      Well they basically are

    • nservida18
      nservida18 3 aylar önce

      Becca's Kpop World hmm how bout Kpop meme?

    • Becca's Kpop World
      Becca's Kpop World  3 aylar önce +1

      nservida18 that’s because vine is no longer a thing, everyone kpop vine video is like this sooo 🤔

  • Farah Liyana
    Farah Liyana 3 aylar önce

    There was a clip of jonghyun.. god i miss him😌💜

  • KIM Jeon
    KIM Jeon 3 aylar önce

    damn im going to find that show of Jun with Haohao 😍😍

  • Jeanne d'Arc
    Jeanne d'Arc 3 aylar önce

    the jonghyun one almost had me in tears

  • Im ChoGiwAChinG FaKeU LuB AnD SteAL ArmY JaMS

    I'm gonna crying to. But our Jonghyun want us to be happy,i-

  • I wanna Die
    I wanna Die 3 aylar önce +1

    0:31 THE ICONIC TWOTEEN IS BACK WITH THREETEEN!

  • jooehyuk
    jooehyuk 3 aylar önce +1

    2:23 monsta x's editors are on crack 24/7

  • Angel Guevarra
    Angel Guevarra 3 aylar önce +1

    Huhuhu i miss jonghyun. I miss his smile, laugh, being angry to the members, etc. I'm crying.

  • Flap Floop Doop
    Flap Floop Doop 3 aylar önce +4

    9:03 *I can't believe you've done this.*

  • Chimmy's Wife
    Chimmy's Wife 3 aylar önce +2

    *sits on bed watching this* ~jonghyun singing happy birthday~ me crying so hard that I didn't notice I made a pool of tears☹😢😭

  • Chonglu
    Chonglu 3 aylar önce

    3:17 Omg why did my heart skip a beat?? He is too cute!!

  • K-Popper
    K-Popper 3 aylar önce +2

    They missed an opportunity to call ChanChen Chenyeol instead 😩

  • Mina Blue
    Mina Blue 3 aylar önce

    what is rm singing

  • Forever five
    Forever five 3 aylar önce

    Jonghyunnie is such a precious baby I’m crying😭

  • MK 1013
    MK 1013 3 aylar önce +9

    I miss you jonghyun 😭😭😭

  • Ava Lily Bell
    Ava Lily Bell 3 aylar önce +3

    4:57 THIS IS SO CUTE I CANT
    UWU
    TAEKOOOOOOOK

    • Theavy Barmes
      Theavy Barmes 3 aylar önce

      Ava Lily Bell taekook arent dating though

  • Miss Vampir
    Miss Vampir 3 aylar önce

    *still waiting till nu'est makes a appearance on a vine compilation* will se day eva commeee? Can someone do like a way to underrated kpop groups vine compilation? ㅇიㅇ ok i will go now..byeee xD
    (Probably gonna get so much hate out of no where, but fuck itxd)

    • Miss Vampir
      Miss Vampir 3 aylar önce

      +Becca's Kpop World omg really😍 thank you so much, i might cry i've waited so long and sipped on my tea a million times and you just safed my day thank you kind sir, mam, cat idk ❤😍

    • Becca's Kpop World
      Becca's Kpop World  3 aylar önce +1

      Miss Vampir I’ll make it today! ❤️

  • KpopTrash Oops
    KpopTrash Oops 3 aylar önce +1

    I should not be crying the minute jjong came on screen. I miss him so much

  • #SwegChicken Day6
    #SwegChicken Day6 3 aylar önce +1

    Poor Changbin😂

  • Crack House
    Crack House 3 aylar önce

    I almost cried...