Yeni Gelinlerin Değişimine Gel ( yeni akımlar )

Paylaş
Ekle

YORUMLAR • 141

  • _Amira _a
    _Amira _a 11 gün önce

    0:45 saniyedeki sharkinin ismi ne?

  • Medine Afuz
    Medine Afuz 12 gün önce

    0.4 saniyedeki şarkinin ismini bilen varmi

  • uzay Çelik
    uzay Çelik 15 gün önce

    00.54 deki kiz kac yasinda delice ama 13 yasinda sandim

  • Duru Deniz
    Duru Deniz 18 gün önce

    0:36. Saniyendeki şarkının adı ne bilen varsa yazar mısınız

  • EĞLENCE BEŞLİ
    EĞLENCE BEŞLİ 22 gün önce +1

    Çok tatlılar

  • ekinsu erdogan
    ekinsu erdogan 26 gün önce +2

    Sıçma akımı çıkartcaklar yakında😂

  • Mehmet Kalayci
    Mehmet Kalayci 28 gün önce

    Gerdek sabahı kalp krizinden gıder damatlar🤣🤣🤣sahtelik içinize işlemiş sorsan hepsi doğalız der

  • Ceylan Durmaz
    Ceylan Durmaz 29 gün önce

    1. deki çok makyaj olmuş

  • IŞIL YILMAZ
    IŞIL YILMAZ 29 gün önce

    Herseye akim diyonuz

  • Afaq Useynova
    Afaq Useynova Aylar önce

    0:37 olan muziyin ismi ne?

  • Hane mariya Aşk
    Hane mariya Aşk Aylar önce

    0: 37 abla okadar yüzünü görmekten için kendini öldürdü 😂🤣💍

  • Cahit Ertem
    Cahit Ertem Aylar önce

    nur mal duğum nasıl yapilır

  • mervee ece
    mervee ece Aylar önce

    Bu ilk bastaki sarkinin ismi nedir

  • hatice kartal
    hatice kartal Aylar önce +1

    3 muhteşem ki çooooooooooookkkkkkkkk seviyorum😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😗😗😗😗😗😗😗😙😚

  • Şeyma Yılmaz
    Şeyma Yılmaz Aylar önce

    💕💕💕💕💕💕

  • Leyla Alpaydın
    Leyla Alpaydın Aylar önce +1

    Çok güzel

  • ayse Bulduk
    ayse Bulduk Aylar önce

    😘😘😘😙😙😙😙😙😙😙

  • Şeyma Inci
    Şeyma Inci Aylar önce

    Allah herkeze nasip etsin bende dahil😉

  • Şems Şems
    Şems Şems Aylar önce

    Çox gözel💖💕

  • kim oldu önemli değil
    kim oldu önemli değil Aylar önce +1

    Yakinda kiyamet koptun cehhenneme gidersek atese doğru atlamakta akim olur sıra sıra atlıcaz ya bu da mütüş akım olur

  • Yagmur Alay
    Yagmur Alay Aylar önce

    Mutluluklar dilerim😙😚❤💓❣💌💟💫👰🤵❤💙

  • Rümeysa Reyyan Çakar

    Arapça şarkının adı ne?

  • Ava Uzaylı
    Ava Uzaylı Aylar önce +1

    Amk herşwuede kotu yorum yapıyonuz yok hersey akım oluyor yok bilmemne

  • Beyza Beyza
    Beyza Beyza Aylar önce

    0.44 müzik ne ??

  • pembemsi dünya
    pembemsi dünya Aylar önce

    Merhaba

  • NERMIN SEYİDOVA
    NERMIN SEYİDOVA Aylar önce +1

    İlk kankaltda şarkıyı merak edenler için ismi mabrouk

  • Remziye Sönmez
    Remziye Sönmez Aylar önce +2

    kapalılar daha güzel

  • Kuzey DNCR
    Kuzey DNCR Aylar önce

    Arabia..

  • NERMIN SEYİDOVA
    NERMIN SEYİDOVA Aylar önce

    En güzeli ilk kankalar

  • NERMIN SEYİDOVA
    NERMIN SEYİDOVA Aylar önce

    0:02 musiğin ismini bilen?

  • mervee ece
    mervee ece Aylar önce

    1.şarkinin ismini bilen?

  • NERMIN SEYİDOVA
    NERMIN SEYİDOVA Aylar önce

    La en güeli ilki

  • Şahin
    Şahin Aylar önce

    Yarak süratlilar

  • Aga Agayev
    Aga Agayev Aylar önce

    0:40 mahnin adini bilen varmi?

  • dilek celik
    dilek celik Aylar önce

    O ilk cikan soldaki ne ya açık mi kapalı mi allah cezanisizi versin bu kadarda bok olmayalım ya

  • Zeynep Ö.
    Zeynep Ö. Aylar önce +1

    "akım derken bokum demek" deyimi hiç bu kadar anlamlı olmamıştı.

  • Su Karadağ
    Su Karadağ Aylar önce +4

    Makyajla bişeye benziyorlar onu da marifet gibi paylaşıyorlar=)

  • kawai Cutex3
    kawai Cutex3 Aylar önce

    ⊙ω⊙

  • Can Nur
    Can Nur 2 aylar önce +1

    1:01 koy cirkin kizlari

  • sude gücüyener
    sude gücüyener 2 aylar önce

    Massallah

  • Selvi Naz
    Selvi Naz 2 aylar önce +1

    Turbanli akimi desek:

  • başkan asfs
    başkan asfs 2 aylar önce +1

    Çin ayda tarım yapacak bizimkiler hala sacma sapan şeyler peşinde biraz gelişin artık ya

  • PC oyun kanali
    PC oyun kanali 2 aylar önce +3

    Babaannem de bir ton makyaj sürse O da güzel olur 😂😂

  • aysu qasimova
    aysu qasimova 2 aylar önce

    Başörtüyü çok seviyorum ya

  • Ozan Uzi
    Ozan Uzi 2 aylar önce

    Galıplaaa hooooojjjj gafalaaaa boooojjjj

  • Sadiye Ates
    Sadiye Ates 2 aylar önce

    Sitenin adı ne

  • Hande Kuş
    Hande Kuş 2 aylar önce

    Baştaki kız kapalıymis tesettürde son nokta yan dönünce anladım

  • SiVRi DiLi AtaTüRk'üN CoCuKLaRıYıZ

    BIR LAF VARDIR
    ( TESETTUR TARZ DEGIL FARZDIR ) DIYE !!! AMA Neredeeeee ?

  • Bay Efsane
    Bay Efsane 2 aylar önce

    Gerdek gecesi akımı nerde oda varmı AMK?

  • Ayten Bayrak
    Ayten Bayrak 2 aylar önce

    Makyaj güzelleri

  • Nida Hanifi Kökdemir
    Nida Hanifi Kökdemir 2 aylar önce

    Çok güzellll ❤❤❤

  • tuğçe buluy
    tuğçe buluy 2 aylar önce +1

    0.40 yuzuhunu gozumuze soksaydin GORGUSUZ

    • tuğçe buluy
      tuğçe buluy Aylar önce

      Fatmanur Ayman sendenmi terniye ofrenecem amk

    • Fatmanur Ayman
      Fatmanur Ayman Aylar önce

      Düzgün konuşulmasını istiyorsan sende düzgün konusucaksin canim 😚

    • tuğçe buluy
      tuğçe buluy Aylar önce

      Fatmanur Ayman duzgun konus benimle amk

    • Fatmanur Ayman
      Fatmanur Ayman Aylar önce

      tuğçe buluy sensin görgüsüz terbiyesiz

  • Yagmur Kocak
    Yagmur Kocak 2 aylar önce

    Bu ucuncu gelinin fon sarkisi bilen varsa yazsn lutfen

  • Turhan Karatas
    Turhan Karatas 2 aylar önce +6

    Mesele akım değil yigen mesele makyaj malzemelerinin insanları nasıl değiştirdiği 😎😎

  • Ali Yakışıklı
    Ali Yakışıklı 2 aylar önce +4

    Delinin biri kuyuya bi taş atiyo gerisi geliyo 😁...

  • Damla Alan
    Damla Alan 2 aylar önce

    Hepsi iğrenç sadece sonunki güzel

  • Sümeyye Ertok
    Sümeyye Ertok 2 aylar önce

    İlk çalan şarkıyı bilen var mı?

  • Fatma mosslavi
    Fatma mosslavi 2 aylar önce

    Çok güzeleeer . eee bu arapçı şarkılar😰ben süriyelim😉😊😉😊😉

  • Emine Toprak
    Emine Toprak 2 aylar önce +2

    Günümüz akım olmuş başka da bir şey yok

  • makbule inyayla
    makbule inyayla 2 aylar önce

    👍👍

  • Gamer Queen
    Gamer Queen 2 aylar önce +2

    bende o kadar makyaj yapsam bu kadar güzel olurdum

  • 2018 2019
    2018 2019 2 aylar önce +2

    Guzel olmus

  • zeyno zeyno
    zeyno zeyno 2 aylar önce +2

    Sacma sapan bir akim

  • Suden Arica
    Suden Arica 2 aylar önce

    En güzel bu

  • Cesur1
    Cesur1 2 aylar önce

    Kız hanginizde Para Var biz Erkekler Zengin Kadın Arıyoz

  • Rasime Erol
    Rasime Erol 2 aylar önce

    Maşallah bütün gelinler çok güzel

  • şizofren kız
    şizofren kız 2 aylar önce +1

    Yakında sikişme akımı çıkacak aq😂😂😂

  • Şehr-i Alem Eshişehirim
    Şehr-i Alem Eshişehirim 2 aylar önce +13

    Yarın hangi boku akım ilan ediyorsunuz

    • Remember
      Remember 2 aylar önce +1

      Şehr-i Alem Eshişehirim dogru soze ne denir

    • Merve Erçetin
      Merve Erçetin 2 aylar önce

      öldüm gülmekten

    • Şehr-i Alem Eshişehirim
      Şehr-i Alem Eshişehirim 2 aylar önce +1

      Remember haksiz miyim ama kardeşim ya

    • Remember
      Remember 2 aylar önce +2

      Şehr-i Alem Eshişehirim 😂😂😂😂sesli guldum

  • Köylü Güzeli
    Köylü Güzeli 2 aylar önce +1

    Bu nsl akim abartiniz artik tuvalete giderknde cekin buda akim deyin gerizekalilr her boku akim yapiyorsunuz

  • papatya kokulum.
    papatya kokulum. 2 aylar önce +1

    Bu güzel günü sergilemeye neden hacet duyuyosunuzki ?
    Bide Tesettürlu olan kardeşlerim bu hoş mu sizce

  • İlke Kumaş
    İlke Kumaş 2 aylar önce +5

    Niye çoğunlukla türbanlılar var?

    • Sudee QQ
      Sudee QQ Aylar önce

      +İlke Kumaş niye herşeyi açıklar mı yapmak zorunda

    • İlke Kumaş
      İlke Kumaş 2 aylar önce +1

      TNT-Tuğba haklısın.

    • TNT-Tuğba
      TNT-Tuğba 2 aylar önce +1

      Belkide çekmişlerdir ama arkadşımız onların çektiğini de eklememiş olabilir.

    • İlke Kumaş
      İlke Kumaş 2 aylar önce +2

      TNT-Tuğba insan ama açıklar niye çekmiyor?

    • TNT-Tuğba
      TNT-Tuğba 2 aylar önce +2

      Niye türbanlılar insan değilmi

  • Ayşe gül
    Ayşe gül 2 aylar önce

    Yalniz kızlar güzel 😁😁

  • ella kolcak
    ella kolcak 2 aylar önce +15

    Oo cene altinda o el neoluyo cokmu güzel olunuyo

    • Cansu Aklan
      Cansu Aklan Aylar önce +1

      Şehr-i Alem Eshişehirim sen açıksın galiba

    • Zeynep Ö.
      Zeynep Ö. Aylar önce +1

      Şehr-i Alem Eshişehirim kendimi anlatmıyorum genelleme yapma diyorum sadece. "Genelde türbanlılar yapıyor" diye bir şey yok.

    • Şehr-i Alem Eshişehirim
      Şehr-i Alem Eshişehirim Aylar önce

      Zeynep Ö. Hayır yani kendini bu kadar uzun cümlelerle neden anlatıyorsun ben böyle dedim diye böyle mi oluyorsun komik yani şimdi bb

    • Zeynep Ö.
      Zeynep Ö. Aylar önce

      Şehr-i Alem Eshişehirim üzerime alinmadim genelleme yapmana taktım zaten. Az önce başka bir videoda daha yorum yaptım bu Ruslar hep böyle diyen birine. Rus değilim üstüme alinmadim. Aradaki farkı gorebilirsen. Ayrıca türban ve ironi nedir bir araştır da öğren lütfen.

    • Şehr-i Alem Eshişehirim
      Şehr-i Alem Eshişehirim Aylar önce

      Zeynep Ö. Genelleme yapmıştım üzerine alınmadan ayrı bir ironi oldu asfghk

  • Rabia Cihat
    Rabia Cihat 2 aylar önce +5

    Saçlarının yarısı gözükecekse o kafandakini hiç takma kendini de rezil etme daha iyi ..

  • Hokus Pokus
    Hokus Pokus 2 aylar önce +12

    O kadar makyaji babaniza yapin o da boyle olur mk degisikleri

    • Ava Uzaylı
      Ava Uzaylı Aylar önce +1

      Hokus Pokus amk senin düğünün olsa parlatıcı sürüpmü gitcen

    • ümüd yeter
      ümüd yeter 2 aylar önce

      Hokus Pokus azina salik😂🤣ay koptum gulmekden

  • Ayse Melike Armut
    Ayse Melike Armut 2 aylar önce +1

    Ama güzel olmuş:)

  • Ayse Melike Armut
    Ayse Melike Armut 2 aylar önce +3

    Bu kadarına da pes yaaa

  • WhatsApp Statusları Official

    Aka aka gidyoruz ALLAH sonumuzu hayirli etsin.))

  • Feyza Kır
    Feyza Kır 2 aylar önce +2

    Herşeyede birşey buluyolar ya pes!!!

  • büşra Döndolaş
    büşra Döndolaş 2 aylar önce +1

    Sizce hangisi

  • Burak Sancar
    Burak Sancar 2 aylar önce +8

    Sicsam akım olacak

  • Fethiye Onel
    Fethiye Onel 2 aylar önce

    Muhteşem bir paylaşım olmuş kardeşim ellerine emeğine yüreğine sağlık kardeşim günaydın hayırlı sabahlar bereketli gün olsun inşallah kardeşim

  • Miray Mmva
    Miray Mmva 2 aylar önce +1

    Bari bun akim demeyin yaa. Ne akimiymiw abi. Heryerde akim akim.

  • isimsiz Kanal
    isimsiz Kanal 2 aylar önce +1

    Akım böyle bir şey değil ki akım kimsenin yapamadığı şeyler gibi bir şey

  • Kenan Ershadov
    Kenan Ershadov 2 aylar önce

    0:21 mahnin adı nedir

    • Miray Mmva
      Miray Mmva 2 aylar önce

      Kenan Ershadov akin seni cok seviyorum

  • Mutlu Deniz
    Mutlu Deniz 2 aylar önce +10

    Olan sicsalar bile yenı akim der herkes sicar ne hala gldik

  • nurhayat bayezit
    nurhayat bayezit 2 aylar önce +22

    Maşallah diyelim nazarlar deymesin ♥MÜTHİŞ OLMUŞ♥

  • avlu kac omur sigar
    avlu kac omur sigar 2 aylar önce +1

    Yani her seye akim derseniz dunyani sonunda akim basicak:))

  • Aysu Məmmədova
    Aysu Məmmədova 2 aylar önce +1

    ayy cok guzeler😁 de kiskanmadimda dil yani😛💜👌🎀

  • asya can
    asya can 2 aylar önce

    Çok güzel yaaaaa😍😍

  • AŞK' IN GÖZYAŞLARI
    AŞK' IN GÖZYAŞLARI 2 aylar önce +2

    Boooo herseyın akımı çıkıyor nolacak beyaaa halımız boooo....

  • müge ece su
    müge ece su 2 aylar önce +78

    Herşeyde akım oluyor ya

  • pon pon tv
    pon pon tv 2 aylar önce +1

    Akımın boku çıktı

  • Fatma NUR
    Fatma NUR 2 aylar önce +50

    Artık herşeyi akım yapıyolar sonumuz ne olacak bilmiyorum

    • Esra 04
      Esra 04 7 gün önce +1

      aynn

    • Buse İlhan
      Buse İlhan 2 aylar önce +1

      Fatma NUR ,kanalımda çok komik bi video var izle derim

  • SAVASCI TÜRKIYE
    SAVASCI TÜRKIYE 2 aylar önce

    Superler

  • Buse ARAS
    Buse ARAS 2 aylar önce

    çaklit gubiler😄