Rtük bey ile Kaz Dağları Tatili | Özcan Show

Paylaş
Ekle
  • katma 9 Ağu 2019
  • Rtük Özcan Show'a da el atar. Bayram tatili için Kaz Dağları yolculuğuna çıkan Radi ve Özcan yanlarına Netflix ve Blutv denetimine başlayan Rtük beyi de almak zorunda kalır. Kaz Dağları bölgesinde altın madeni kazan Kanadalı şirketi bulmak için Keşanlı Trump ile görüşür.
    Girişteki şarkı : Des - Yangın
    trclips.com/video/PzXJuyjBUx4/video.html
    --
    TRclips Türkiye'nin en eğlenceli ve komik animasyon çizgi film serisi Özcan Show kanalına abone ol: goo.gl/k2CkVo
    Facebook Sayfası ► facebook.com/ozcanshow
    Twitter ► twitter.com/ozcanshow
    Instagram ► instagram.com/ozcanshow
    İletişim ► showozcan@gmail.com
    --
    Bu videoda kullanılan müzik ve ses efektleri Creative Commons Attribution lisansı (creativecommons.org/licenses/by/4.0/) altında lisanslıdır. Videodaki çizim, grafik ve animasyonların tüm hakları Özcan Show kanalına aittir.
  • Film ve AnimasyonFilm ve Animasyon

YORUMLAR • 1 652

  • Özcan Show
    Özcan Show  9 gün önce +769

    Özcan Show'a destek olmak için kanala ABONE olup, videoya bir YORUM ve bir BEĞENİ bırakman yeterli! Haftaya görüşmek üzere! Sevgiler... ( haa biraz da takipçi kasalım : instagram.com/ozcanshow )

    • Oktay Kılıç
      Oktay Kılıç 2 gün önce

      Abi Fnaf hakkında video yapar mısınız

    • musa Ayvaz
      musa Ayvaz 5 gün önce

      Abi 2 side geldim abi lütfen abi

    • yusuf sen
      yusuf sen 5 gün önce

      Adamsınızzzzz

    • Ferhad Quluzade-Music
      Ferhad Quluzade-Music 8 gün önce +1

      trclips.com/channel/UC0HE8iSAaJMVsJrRCAWlLRw
      Kanalıma abone olurmusunuz?

  • samet hamza Cevik
    samet hamza Cevik Gün önce

    Eğer gerçek düşüncen buysa eyvallah ama başka düşünüp tribünlere oynamak için yaptıysan yakışmadı radi hoca..

  • Sami Ergüner
    Sami Ergüner Gün önce

    Sıçamıyoz mu artık 😂

  • Alperen Öcal
    Alperen Öcal Gün önce

    abi bizde kazdağlarına tatile gittik sizde o gün vidyo atmışınız

  • Eyyüp Adem Dogan
    Eyyüp Adem Dogan Gün önce

    But we cat ıki bin on bir

  • NİSAY ZUVAY
    NİSAY ZUVAY Gün önce

    Çatal sok çatal😁😁😁

  • NİSAY ZUVAY
    NİSAY ZUVAY Gün önce

    😁😁😁😁

  • Cezmi Afacan
    Cezmi Afacan 2 gün önce +1

    reis bu göndermelerin süper ya 1 leyla ile mecnun 2 sen :D

  • Exoria
    Exoria 2 gün önce

    rtük ne biçim bir isim

  • Inara Ahmadova
    Inara Ahmadova 2 gün önce

    Justin Trudeau'lu bölüm de gelsin. Güzel olur

  • ecrin bezgin
    ecrin bezgin 2 gün önce

    RTÜK eğer animelere dokunursan varya *************************** (rtük sansürledi) dkmdmfmgm
    Ama eğer animelere el atarsa otakular adamın götünden kan alırlar yaşanmaz ülkede valla

  • Doruk Ozden
    Doruk Ozden 2 gün önce

    Kamyon çarptiktan sonra başka dünyaya giden rtük şeytan krali bibliyor :D

  • Feriha Kurşun
    Feriha Kurşun 2 gün önce

    Abi ben Çanakkale liyim

  • AyemlazZ
    AyemlazZ 2 gün önce

    Şu trumpla putini daha çok kapıştırın la

  • Nilufer Naderi
    Nilufer Naderi 2 gün önce +1

    Niyazi dayı nın favori dazasa çok güzel miş ve gerçekten merik ettim 😂😂

  • Elif Aksel
    Elif Aksel 2 gün önce

    Vampirler ile ilgili komik animasyon yapin

  • Elif Aksel
    Elif Aksel 2 gün önce

    Terzi niyazi çok tatli

  • STEVE ADAM
    STEVE ADAM 2 gün önce

    4:20

  • İbrahim Koç
    İbrahim Koç 2 gün önce

    Abi seninde işlerin vardır ama bir video yapsan animasyon nasıl yapılır diye. Abi, o kadar çok animasyon yapmak istiyorum ki. Sadece videoda temelleri öğretmen yeterli olur diye düşünüyorum. Eğer, böyle bir video çekersen o kadar mutlu olmuş olurum ki, anlatamam.

  • M. yLdz
    M. yLdz 2 gün önce +7

    Yav herkese bu kanalın 650 bin abonesi var,diye tavsiyede bulunuyordum. 468 binmiş ya la :D

  • Talha Dökmez
    Talha Dökmez 2 gün önce +3

    Abi aslında izlediğim en iyi özcan showdu ve bence bazı noktalara iyi gönderme yapılmış özellikle şu kanadalı adamın aslında türk olması gibi

  • Burak Gümüş
    Burak Gümüş 2 gün önce

    Çatal Sok Çatal S.dA.AS.daD.

  • Umut UYGUN
    Umut UYGUN 2 gün önce +1

    Cizilmis gözün davası olmaz ne ya kendinden sansür koymuş Niyazi dayı

  • M Enes AKBAS
    M Enes AKBAS 3 gün önce +2

    Hocam şu deli mi ne olayını bi ele aş

  • acı gaming
    acı gaming 3 gün önce

    yeni vidyo kesin deli mi neyle ilgili

  • Demet Hasgül
    Demet Hasgül 3 gün önce +2

    Kontörü az kalınca ödemeli atanlar +1

  • Demet Hasgül
    Demet Hasgül 3 gün önce

    Abi efsanesinizz en sevdiğim kanalsın.adamın dibi

  • Yağız Altun
    Yağız Altun 3 gün önce

    ABİ ŞU RADİ DİREKSİYONA DOKUNMADAN ARABA SÜRÜYO VAY BİPP

  • Osman Canbay
    Osman Canbay 3 gün önce

    Selamunhi

  • ImNTY GT
    ImNTY GT 3 gün önce +6

    BIDAHAKI BÖLÜM DELI MI NE OLSUN

  • Cuma AKSOY
    Cuma AKSOY 3 gün önce +2

    RTÜK ⚔ -NETFLİX- -BLUTV-

  • Harun Pur
    Harun Pur 3 gün önce

    Best of niyazi dayıııı

  • Kırmızı Kırmızı
    Kırmızı Kırmızı 3 gün önce +2

    Kaz dağları yerine Samsun a gidin ruhunuz tatil görsün kazdaglarinda hic birşey yok her yer paralı olmuş bodrumla yarismaya çalışıyorlar fiyatlar bakiminda

  • AttAckA
    AttAckA 3 gün önce

    ve aleyküm hay

  • vlog man
    vlog man 3 gün önce

    RTÜK ANANİ...
    BİİİİİİİİİİİİİĞP

  • Ebru karadayı
    Ebru karadayı 3 gün önce +1

    Efsane

  • gacha_hira
    gacha_hira 3 gün önce

    00:01 özcan nerede?!

    • Yunus Emre Turğut
      Yunus Emre Turğut 3 gün önce

      Rtük'e gönderme olduğu için oraya o adamı koymuşlar

  • manyak HERIF
    manyak HERIF 3 gün önce +6

    RTÜK DAYI : artık küfür yok
    Özcan : Niye la
    sanane lan artık bib var
    Özcan : Hay senin ananı avradını bib bunelan
    RTÜK : saa söylemişdim

  • Ali Batu Delikanlı
    Ali Batu Delikanlı 3 gün önce

    Bütün videolarını izledim

  • Kayra Ustten
    Kayra Ustten 3 gün önce

    Göndermeler efsane olmuş

  • Asuman İyigun
    Asuman İyigun 4 gün önce +1

    rtük'de netflix'i kaldıracak ceasret yok üzülmeyin

  • CEREN LEKESİZ
    CEREN LEKESİZ 4 gün önce

    Delimine olayı size video cıktı

  • Rabiş Lalisa.
    Rabiş Lalisa. 4 gün önce +3

    Kesin ve net Türkiyenin en iyi ve en komik animasyon\çizgi filmi bayılıyorum ya sizeğğğğğ 😂😂

  • oyun kıralı
    oyun kıralı 4 gün önce +2

    netflix kolay ayarlana bilir vpn ile kendi başka ülkede gösteriyon

  • Yusuf Girgin
    Yusuf Girgin 4 gün önce +3

    Abi çanakkaleliyim çanakkalede oturuyor kaz dağları nı çok seviyorum. BOk ettiler

  • Kenan Daşkın
    Kenan Daşkın 4 gün önce

    Helal olsun size adamın dibi siniz😂😂😂

  • yargıç yiğit kanalı
    yargıç yiğit kanalı 4 gün önce +1

    Baştaki Müziğin adıne

  • abdulsamed çabuk
    abdulsamed çabuk 4 gün önce

    burdan rtük acan yönet çalısan herkesin 7 sülasini düz domaltıp capra sikem

  • Arda Özkaya
    Arda Özkaya 4 gün önce

    Abi yeni video çabuk gelsin 5. İzleyisim

  • WARFRAME ONLİNE YOU OFFLİNE

    0:02 lan iskelete noldu :D

  • Naber bro
    Naber bro 4 gün önce

    Orospu Kanadalı şirket

  • barış paşavul
    barış paşavul 4 gün önce +1

    Rtük mütük yok sikiş var sikiş

  • Çılgın Oyuncu
    Çılgın Oyuncu 4 gün önce

    Abi zula arkadaşız ben heılhitler ha burada Abi daha fazla video at haftada 2,3 tane at enes baturu bile geçersin sen sadece çalış

  • Emir Cetintas
    Emir Cetintas 4 gün önce

    Devamı gelsin bunun

  • n s
    n s 4 gün önce +1

    Hadi artık bir video daha yapın ya Çatladım videomuzu çok seviyorum Hemen yapın lütfen Yarım saatte yapsanız 1 saatte 10 saatte 20 saatte izlerim ben

  • sevinc karadeniz
    sevinc karadeniz 4 gün önce

    #DirenKazDağları

  • BeyAmca JKL
    BeyAmca JKL 4 gün önce

    Arkada çalan şarkının adı ne l*n

  • Kartal Karakilic
    Kartal Karakilic 5 gün önce

    Bu en iyi bölümdü bence bütün trajediyi anlatıyo

  • burhan özgüden
    burhan özgüden 5 gün önce +1

    Konu ile en güzel başşak geçmek bu olmuş emeğinize sağlık 😂😂😂👏👏👏

  • assasinaterator assasinaterator

    Neden video gelmiyor

  • PowerBird - Roblox
    PowerBird - Roblox 5 gün önce +2

    322 dislike Rtük Personeli :D

  • Osman Berk Akalın
    Osman Berk Akalın 5 gün önce

    Radi abi:Selamin hello Kanadali:aleykum hi

  • Pro Oyuncu
    Pro Oyuncu 5 gün önce

    Biraz daha laz putin videoları çek

  • Ömer Albayrak
    Ömer Albayrak 5 gün önce

    👌👌

  • arthur morgan
    arthur morgan 5 gün önce +2

    bence radi hızlı ve öfkeli hobbs ve shaw eleştirsin

  • Naile Uçarer
    Naile Uçarer 5 gün önce

    1.58 buraya hüzünlü müzik koyun

  • Oğulcan Eser
    Oğulcan Eser 5 gün önce

    Kanadalı şirketin başında aslında Türk olduğunu ve kendi kendimizi siktiğimizi çok ince bir ayarla anlatmışlar helal olsun

  • White Tiger
    White Tiger 5 gün önce

    Insallah twitche de gelir

  • Finans Cafe
    Finans Cafe 5 gün önce

    süper

  • Atalay Okan Karakuş
    Atalay Okan Karakuş 5 gün önce

    Şarkının adı ne

  • Ffrrd Chk
    Ffrrd Chk 5 gün önce

    0:05

  • Onur Cesur
    Onur Cesur 5 gün önce

    3:40 Cizilmis gozun davasi olmaz...
    3:49 Catal sok catal...
    5:08 Dogus saksiya sapladi..

  • n s
    n s 5 gün önce +1

    Birbirinize bırakmayı unutmayın

  • n s
    n s 5 gün önce +1

    Abone oldum Siz de olan