Sinan Gümüş Muhteşem Vole Golü Tribün Çekim + Yok Böyle Gol Sevinci

YORUMLAR • 399

  • Anılcan Erkoç
    Anılcan Erkoç 9 aylar önce +117

    Sinan videoyu instagram hikayesinde paylaştı :)

  • Ultra puissance
    Ultra puissance Aylar önce +1

    Super goll

  • nightfall1st
    nightfall1st 2 aylar önce

    rodriguez e salak diyen adam eminim şuan çok pişmandır :)

  • Çağrı Yüksel
    Çağrı Yüksel 2 aylar önce +1

    Bu maç ayrı güzeldi abi , tek başıma gider bağırır çağırır dönerdim. Fakat bu maçta sarılmadığım insan kalmamıştı.

  • Rap Seven BABAYANKEE
    Rap Seven BABAYANKEE 2 aylar önce

    0:06 abi cok iyi salladi dddd

  • Denizcem Güneş
    Denizcem Güneş 2 aylar önce

    galatasarayı si.....

  • Hasan Perçin
    Hasan Perçin 3 aylar önce +1

    Işte büyük camia

  • PUGB MOBILE HD
    PUGB MOBILE HD 3 aylar önce

    Bir fenerbahçeli olarak çok güzel bir gol

  • konfucyus g.
    konfucyus g. 4 aylar önce

    yedek kulübesinde taffarel var mı ? göremiyorum

  • Oyuncunun Oyunu
    Oyuncunun Oyunu 4 aylar önce

    Konya defans defans nereye kadar koyacak sana galatasaray

  • Sakaryalı Tatanga
    Sakaryalı Tatanga 4 aylar önce

    25 yasinda gitmek nasip oldu konya macina gittik 5 kisi . 5-0 yenseydik bu kdr zevk almazdim harikaydi herkes deli gibi bagiriyordu yine gidecem.

  • GALATASARAY TAYFASI
    GALATASARAY TAYFASI 5 aylar önce

    Kanalıma Abone Olandan Allah Razı Olsun 😕😕 Olmayanın Canı Sağ Olsun❤

  • mettugran
    mettugran 5 aylar önce +2

    Sen sariyla kirmizi, en cok senin icin sevindim biliyomusun bu seneki sampiyonluga. Her videonu seyrettim bu sezon, emegin icin tesekkurler renkdas.

  • ozgur
    ozgur 6 aylar önce

    0:38 fatih terim halay çekiyor :)

  • sevket keskin
    sevket keskin 7 aylar önce

    eski yildiz

  • Batu Köse
    Batu Köse 7 aylar önce

    Cimbom

  • Batu Köse
    Batu Köse 7 aylar önce

    Şampiyonluk

  • MEXICALI MEXICO
    MEXICALI MEXICO 7 aylar önce

    FAN GALATASARAY ... BEAUTIFUL TURKISH CRAZY PEOPLE.... CULTURE, TRADITION ...FROM MEXICO

  • Xhoan
    Xhoan 7 aylar önce

    Telefonu kapat maça odaklan

  • Resul Aksu
    Resul Aksu 7 aylar önce +1

    Sampiyon CİMBOMBOM ❤❤

  • Zehra Işıklı
    Zehra Işıklı 7 aylar önce +1

    Kıskananlar çatlasın...❤💛 SİNAN GÜMÜŞ...

  • Pro Genç
    Pro Genç 7 aylar önce

    O voleninin aynısını ben okulda çekmiştim

  • Sakaryalı Tatanga
    Sakaryalı Tatanga 7 aylar önce

    ilk defa maca gittim oda bu macti oluyoduk aw😄

  • Musa Yılmaz
    Musa Yılmaz 8 aylar önce

    Fatih terim Galatasaraya Allah'ın bir lütfüŞu gol sevincini bi bak koca ımparator nasıl seviniyor ego yok kıbir yok varolan tek sey GALASATASAY SEVGISI.

  • Kuşların Kocası
    Kuşların Kocası 8 aylar önce

    kale arkasında can veriyoduk aq

  • Şahruz Babirli
    Şahruz Babirli 8 aylar önce

    Adam fortnite yapmış

  • Jon Snow
    Jon Snow 8 aylar önce

    Şu maça gittiğim için o kadar mutluyum ki... Tam aşşağıda izliyordum maçı, Sinanın kollarını açarak üstümüze doğru koşuşunu unutamayacağım :’)

  • Aslan Özçakmak
    Aslan Özçakmak 8 aylar önce

    Nagatomo dan güzel bir orta😀

  • Fatih Oktem
    Fatih Oktem 8 aylar önce

    Sevinç fazla değil mi ? Sanki şampiyon olduk :D

  • BOZZ KING
    BOZZ KING 8 aylar önce +1

    Sampiyonluk golü

  • burak tuncer
    burak tuncer 8 aylar önce +4

    cibom cimbom adamdır gerisi yalandır

  • ozan esen
    ozan esen 8 aylar önce +3

    bu sinan varya bu sinan tolgadan iyi oynuyo be helal sana be sinan

  • İnşaat Mühendisi
    İnşaat Mühendisi 8 aylar önce +1

    ❤️💞

  • ezo yldz
    ezo yldz 9 aylar önce +1

    ulan japon az degilsin vla

  • SELÇUK TULUM 05-55
    SELÇUK TULUM 05-55 9 aylar önce +1

    ADAM ÇOK İYİ ATMIŞ ON NUMARA GOL SAMSUNSPORLU OLARAK TEBRİK EDİYORUM 👍

  • selcuk Akcay
    selcuk Akcay 9 aylar önce

    hasan şaş neden yoktu kulubede acaba

  • Mert Emre Karadayı
    Mert Emre Karadayı 9 aylar önce

    Videonun basinda rodriguese laf eden kufur eden adam gibileri bitecek mi acaba artik

  • Ayla Güneş
    Ayla Güneş 9 aylar önce

    Vaauuu Mühteşemm😮👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

  • Anıl
    Anıl 9 aylar önce +6

    İnsanin tuyleri diken diken oluyo ya

  • Ku7ey
    Ku7ey 9 aylar önce

    gol öncesi bu ne sessizlik?

  • OxyGeN
    OxyGeN 9 aylar önce +1

    Ulan Nagatomo #CometoBeşiktaş

  • Furkan Erboz
    Furkan Erboz 9 aylar önce +9

    herkes sinan gümüş diyor ama nagatomonın ortasıda süper.

  • Yıldızay Müzik
    Yıldızay Müzik 9 aylar önce

    Bu kadıköyde yen artık bu papaz büğüsünü bozun artık Nihat doğan demeli ensonda ben gidip oynuycam😂❤️💛❤️💛

  • Mertcan Acar
    Mertcan Acar 9 aylar önce

    Golden sonra yere atlayan konyali nabiyo amk

  • cimbom taçsız krall
    cimbom taçsız krall 9 aylar önce +7

    Efsanevi bir gol büyüsün Sinan Gümüş

  • Abdulkerim Oruç
    Abdulkerim Oruç 9 aylar önce +3

    EFSANE

  • Alper Öztürk
    Alper Öztürk 9 aylar önce

    Golden sonra fatih ve ümit hoca maicona yavaş mı diyo zaman mı geçir diyo anlayamadım 😂

  • Yusuf Mutlu
    Yusuf Mutlu 9 aylar önce

    Muhteşem

  • Kadir Railya
    Kadir Railya 9 aylar önce

    boşuna sevinmeyin

  • xLeanex HD
    xLeanex HD 9 aylar önce +2

    beyler bende maçtaydım sesim kısıldı bir gomis attı bide sinan gümüş

  • Sezgin Yüksel
    Sezgin Yüksel 9 aylar önce +4

    o nasıl voleydi be sinan gümüş ne gümüşü resmen altın altın

  • said yilmaz
    said yilmaz 9 aylar önce

    Aq normal gol sevinci işte..konyayı evinizde zar zor yendiniz amk...zaten golda şikeydi

  • Venice Channel
    Venice Channel 9 aylar önce

    Şampiyonluk golü olabilir.Taraftar, futbolcular, teknik ekip ve geriye kalan herkes şampiyonluğa kilitlenmiş.

  • vfive
    vfive 9 aylar önce

    Müthiş :)))

  • Haçli orospusu Alufte fetoş

    Yazin bunu kenara. Bu gol şampiyonluk golü. Demedi demeyin.

  • Muhsin özsarı
    Muhsin özsarı 9 aylar önce

    bildiğimiz roveşata

  • Seyfi Vuela
    Seyfi Vuela 9 aylar önce

    Şimdiden yazıyorum feneri 2-1 yenicez Kadıköy'de sonra gelir Bunun ekran çıktısını alırsınız

  • m. k
    m. k 9 aylar önce

    Sinan muthis vurdun helal sana

  • Alp Arslan
    Alp Arslan 9 aylar önce +2

    Bu gol sevincini kuşlar iyi tanir. Galatasaray bu gol sevinciyle şampiyonluğunu ilan etti . aslolan inanmak .. Şampiyon Galatasaray ..

  • ado deniz
    ado deniz 9 aylar önce +15

    Bu pozisyonda kamerayi nasıl düzgün tuttun be kardesm ben sevnçten elimden fırlatırdım gsgagahsg cok iyi kalite helal olsun 😀

  • Alper Başol
    Alper Başol 9 aylar önce

    Ulan maci izledim golun voleyle atildigini yeni fark ediorum nasil kitlenmissem hakeme mk cocugu rakipten iyi kademeye giriyo pas yollarini kapatip birde top caldi

  • Musa Gültekin
    Musa Gültekin 9 aylar önce

    Sebepsiz ağır çekim de golün tekrarını bekledim :D

  • KARGA BESLEMEK BİZİM İŞİMİZ

    Kardeş bunları sen mi çekiyorsun

  • Mr Korkmaz
    Mr Korkmaz 9 aylar önce

    Golün tekrarını izleticekler diye bekledim

  • Yvzcn Club
    Yvzcn Club 9 aylar önce +1

    sona eklenen sarı kırmızı en büyük cimbom anaonsu güzel olmuş

  • Halil Baran
    Halil Baran 9 aylar önce

    Bu bizim Sinani az daha Tudor beyimiz sattiriyordu 1 bucuk 2 milyon euroya..

  • şükrü kuru
    şükrü kuru 9 aylar önce +2

    işte istenilen galatasaray ruhu

  • Dr Tobias
    Dr Tobias 9 aylar önce +14

    Abi tüyler diken diken yaa.

  • Muharrem Polat
    Muharrem Polat 9 aylar önce +31

    imparator ve ekibi sözün bittiyi yer...

  • M.r X
    M.r X 9 aylar önce +4

    Aslansın sinan 😘😘😘

  • Samed S.
    Samed S. 9 aylar önce

    Video cekene kadar bagirsaniz keske, sanki 50bin degil 10bin kisi izliyor maclari. Yazik.

  • محمد عمرو
    محمد عمرو 9 aylar önce

    Rasgele amk

  • ne mutlu turkum diyene
    ne mutlu turkum diyene 9 aylar önce +3

    bravo sana sinan

  • Ersin Bulut
    Ersin Bulut 9 aylar önce

    iyi gün taraftarı çoğu sinan gümüşü ilk kayseri maçında yerden yere vuranlar şimdi aslanım kaplanım demeye başlamış

  • İbrahim Dagtekin
    İbrahim Dagtekin 9 aylar önce

    abi benim formam nerede:D

  • Elekson Jesus
    Elekson Jesus 9 aylar önce

    Telefonun marka ve modeli ne acaba

  • Muzaffer Çakırgöz
    Muzaffer Çakırgöz 9 aylar önce +2

    aga sinan kesin ilk 11 oynamalı

  • ibrahim trabzon
    ibrahim trabzon 9 aylar önce

    Yav bırakın şu telefonları da maça odaklanin ya

  • Futbol Hayatı
    Futbol Hayatı 9 aylar önce

    kirpi gibi oldum lan asdfg :D

  • Kara Şövalye
    Kara Şövalye 9 aylar önce +24

    Bu gs tat veriyor ya

    • Hil-Mur Fanclub
      Hil-Mur Fanclub 3 aylar önce

      +Hayırdır Oğlim Kime Şekil Yapiysen Adrese teslim gelmiş cykaciğim bi sustun kaldın gözükmüyon ortalarda SJFJSJDJDSJJDJFJSLKRKE

    • Hayırdır Oğlim Kime Şekil Yapiysen
      Hayırdır Oğlim Kime Şekil Yapiysen 8 aylar önce

      cyka nuggets 6 0 1997

    • Yusuf Yücel
      Yusuf Yücel 8 aylar önce +1

      cyka nuggets komiksin kardeş başka bir şey demiyorum. Zaten desem de anlamazsın

    • cyka nuggets
      cyka nuggets 8 aylar önce

      Yusuf Yücel bu arada 3 0

    • cyka nuggets
      cyka nuggets 8 aylar önce

      Yusuf Yücel ben en buyuk takımız felan demedim aq eroincisi

  • İrc.TRCanli Net
    İrc.TRCanli Net 9 aylar önce +27

    O nasıl bir kameradir be kardeşim karşı tribündeki taraftarın ağzındaki dişleri saydım AMK

  • Aşkımız Sarı Kırmızı
    Aşkımız Sarı Kırmızı 9 aylar önce +3

    kardeşim sarıyla kırmızı sen maçlara mı gidion kardeşim glatasarayın istanbulda mı oturuyon
    harika videolar atıonda ben de maç özetleri atıyorum bu arada bakarsan sevinirim adamsın ya

    • Aşkımız Sarı Kırmızı
      Aşkımız Sarı Kırmızı 9 aylar önce

      kardeşim keşke bende orda yaşasam ya hll olsun ama sana süper videolar ayıyon hep merak ettiklerimi bende kendi kanalımda maç özeti atıyom eger bügürse kanal maçlara gidecem admsın haftaya fenere koyar geliriz o maça gidebilirmisin

    • Sen Sarıyla Kırmızı
      Sen Sarıyla Kırmızı  9 aylar önce

      evet kardeşim. bütün maçlara gidiyorum. istanbulda yaşıyorum

  • Sword0fKaldra
    Sword0fKaldra 9 aylar önce +9

    01:00 dakkada terim maicon a diyorki orda kal, geriye gitme. Sende zaman cal, onlar gibi diye :)

    • Kara Kedi
      Kara Kedi 9 aylar önce

      Sword0fKaldra

    • Kara Kedi
      Kara Kedi 9 aylar önce

      Sword0fKaldra

    • Kara Kedi
      Kara Kedi 9 aylar önce

      Sword0fKaldra

    • Mertcan Polat
      Mertcan Polat 9 aylar önce

      Sword0fKaldra dicek tabi yavsak volkan sen sahaya yatmaya gelmiş

  • Osman Avcı
    Osman Avcı 9 aylar önce

    FB-gs 0 puan
    Gs-bjk 1 puan
    Gs-Başakşehir 1puan
    Akhisar-gs 1 puan (3 puan olabilir)
    Göztepe -gs 1 puan (TOPLAM 69 puan 71olabilir)
    ---------
    Kayseri-fb 1 puan
    ( TOPLAM 72 puan )
    ----------
    Gs-bjk 1 puan
    Başakşehir-BJK 0 puan
    Akhisar-BJK 1 puan
    (TOPLAM 70 puan )
    Öngörün böyle... bjk en avantajlı takım. Başakşehiri yenerse bence şampiyon çünkü 73 puan yapar. FB için iyimser davrandım Sivas,Osmanlı ve Kasımpaşa muhtemel puan kaybedebileceği maçlar ama Sivas ve Kasımpaşa fb yakın camia olduğu için kaybetmez dedim. FB sadece Kayseri’ye puan kaybeder bu bence kesin ama gs ve Kayseri’yi üst üste yenerse fb şampiyon olabilir. Olur demiyorum çünkü fb her an puan verecek bir takım.
    Şöyle tamamlayayım. Gs-bjk maçına kadar kim lider girerse o şampiyon olur.

  • Mustafa Unal
    Mustafa Unal 9 aylar önce +4

    Galatasray AŞ.K

  • Hamza Sahin
    Hamza Sahin 9 aylar önce

    Rovesata

  • Melih ERT
    Melih ERT 9 aylar önce

    0.36 maicona dikkat!!! Kale içinde 😂😂

  • Emre Uven
    Emre Uven 9 aylar önce +10

    Sinan bey diyeceksiniz

  • Ömer
    Ömer 9 aylar önce

    adamlar rodrigues'e sövüyolar aq o zaman bizde ki dirarın anasını sikmek lazım

  • SquAlt Darkgamerut
    SquAlt Darkgamerut 9 aylar önce +6

    Guzel gol🖒🖒 (Besiktasliyim)

  • Görkem Karagöl
    Görkem Karagöl 9 aylar önce

    Kanala attım bakabilirsin

  • Görkem Karagöl
    Görkem Karagöl 9 aylar önce +1

    Bende gittim kale arkasında idik

  • Aziz Gul
    Aziz Gul 9 aylar önce

    Begenmeyenler hep fenevbahcelidir😄😄😄

  • sabri oguz
    sabri oguz 9 aylar önce

    bu cinconlarda hala şampiyon olacaklarını sanıyor...:)))

  • Tolga Çakır Official
    Tolga Çakır Official 9 aylar önce +7

    sinan gol atınca sevinçten koltuktan düştüm

  • ENES KÖSE
    ENES KÖSE 9 aylar önce

    adamlar korkudan sevinemiyo bile aq fb yenılcegını bılıyorlar :d

  • Muhammed Ulvi Ozkaya
    Muhammed Ulvi Ozkaya 9 aylar önce +5

    Çok iyi video 👍🏻👏🏻

  • Yasemin Koç
    Yasemin Koç 9 aylar önce +4

    👏👏👏❤💛

  • Muratti 85
    Muratti 85 9 aylar önce +13

    O golü orda yaşamak başka olurdu çok iyi çekim teşekkürler

  • CİMBOMBOM 1905
    CİMBOMBOM 1905 9 aylar önce +11

    BİZ BİTTİ DEMEDEN BİTMEZ 1905AŞK