Ferhat'ın "selfie" isyanı! - Siyah Beyaz Aşk 17. Bölüm

Paylaş
Ekle
  • katma 13 Şub 2018
  • Siyah Beyaz Aşk 17. Bölümde Aslı ile Ferhat, taş evde baş başa kalıyorlar; merak edilenleri konuşuyorlar.
    Aslı ile Ferhat, yarım kalan aşklarını tamamlamak için taş eve gelirler. Birlikte sessizliğin sesi olurlar ve kalplerini açarlar. Aslı, Ferhat hakkında merak ettiklerini dile getiriyor. Ferhat'ın, silahsızken kendisini güvende hissedip hissetmediğini sorar. Aslı, Ferhat'ın kendisini sevmediğini düşünür. Onu tedavi ettiğinin farkındadır. Ferhat'ın gelişimi karşısında büyük bir mutluluk duyan Aslı, her şeyin daha iyiye gideceğini düşünür.
    Siyah Beyaz Aşk 17. Bölüm Özeti
    Aslı, Ferhat’ı terk etmeye karar verir ancak Ferhat’ın Aslı’yı bırakmaya niyeti yoktur. Ferhat, Aslı’yı durdurmaya çalışırken kaza geçirirler. Ölümden dönen çiftin hayata tutunmak için, birbirlerinden başka bir şeyleri yoktur.
    İdil, Yeter’in onu merdivenlerden ittiğini söyleyince ortalık karışır. Namık bebeğinin ölümünden Yeter’i sorumlu tutar ve onu Bolu’ya göndermeye karar verir. Ancak kapı önüne konan Yeter’in elinden tutmak için uzun zamandır bekleyen bir başkası vardır.
    Aslı ve Ferhat herkesten ve her şeyden uzak romantik bir gece geçirirken, yanı başlarında Cüneyt’in onlar için hazırladığı kötü sürprizden haberleri yoktur.
    Güzel ve Çirkin’in birbirine kavuştuğu bu gece hangi sürprizlere gebe?
    Siyah Beyaz Aşk, heyecan dolu yeni bölümüyle Pazartesi akşamı saat 20.00'de Kanal D'de!
    KÜNYE
    Yapım : D Yapım
    Yapımcı : Lale Eren, Ayşe E. Durmaz
    Drama Koordinatörü : Emel Sakarya Aksoy
    Yönetmen : Altan Dönmez
    Uygulayıcı Yapımcı : Ebru Sakal
    Senaryo : Erkan Birgören
    Genel Hikaye : Eylem Canpolat, Sema Ergenekon
    Müzik : Yıldıray Gürgen
    Görüntü Yönetmeni : Serdar Ünlütürk
    Sanat Yönetmeni : Murat Güney
    Oyuncular : İbrahim Çelikkol (Ferhat), Birce Akalay(Aslı), Muhammet Uzuner (Namık), Arzu Gamze Kılınç (Yeter), Ece Dizdar (İdil), Deniz Celiloğlu (Yiğit), Cahit Gök (Cüneyt), Uğur Aslan(Cem), Sinem Ünsal(Gülsüm), Kadriye Kenter (Handan), Macit Koper
  • EğlenceEğlence

YORUMLAR • 271

  • Ecrin Aslan
    Ecrin Aslan 6 gün önce

    Bölüm boyu kaç defa heyecandan gözlerimi kapatıp "Yerim!" demiştim hatırlamıyorum
    Bebek suratlılarım 😻

  • Aysun Senan
    Aysun Senan 12 gün önce +2

    Artık selfie cekmicem

  • m u
    m u 19 gün önce

    31.08.18 ❤

  • Maliya Hussain Meera
    Maliya Hussain Meera Aylar önce

    He forgot how to express his feelings until he met her💕💞💝

  • Samsung Galaxy A3
    Samsung Galaxy A3 Aylar önce +1

    Bayildim bu oğlana

  • Ahmet Cbn
    Ahmet Cbn Aylar önce +3

    SIZ NE KADAR DA GUZELDINIZ
    AMA EL BIRLIGIYLE KIYDILAR CANIM DIZIMIZE
    HER DEM #ASFER
    SADECE #SIYAHBEYAZASK

  • AsFer SiyahBeyaz
    AsFer SiyahBeyaz 2 aylar önce +2

    En çok yakışan çift

  • Dona Ziu
    Dona Ziu 2 aylar önce

    mmv

  • Gulsen Qedirova
    Gulsen Qedirova 2 aylar önce +2

    AsFer siz çok ama çok özlüyorum.

  • Лейла Сафарова

    Бу филме 4 кере бахмышам 🌹💖

  • Лейла Сафарова

    💖

  • Humera Batool
    Humera Batool 2 aylar önce

    Please full episodes

  • Yağmur Cümşüdlü
    Yağmur Cümşüdlü 2 aylar önce +1

    Arkadaşlar bu bölümlere bakdıkca AsFer üçün çok ama çok özlüyorum AsFer ri

  • Melike Karakaya
    Melike Karakaya 3 aylar önce +1

    Budiziyi bitirene allah sorâr

  • ASFERCİYİM asferciyim
    ASFERCİYİM asferciyim 3 aylar önce

    Ferhat selfiden nefret ediyor haaa haa haa😀😁😀😁😀😀

  • Nejla Erdil
    Nejla Erdil 3 aylar önce +1

    Ferhatın bu şaşkın halleri çok tatlımış

  • gülbin saygın
    gülbin saygın 3 aylar önce +1

    Ölümsüz #asferim benim

  • НиХаТ нИхАтОв

    Benim adamimsin arkadaw erkek adam deli kanli olur kururlu olur kiz kimi ezilib buzulmez fotograf cekdirmez erkek adam kendini beyenmez ailesini beyener ailesine bakar ve koruyar inanin ben yalniz Ferhat a gore bakiyorum bu dizye

  • Vatan için
    Vatan için 4 aylar önce

    Bende fotoraf çektirmeyi hiç sevmem. Bende mi kendimi sevmiyorum doktor???😔

  • rabia rakhtoune
    rabia rakhtoune 4 aylar önce +1

    seviyorum bu sahneyi

  • Cihan Amanyazova
    Cihan Amanyazova 4 aylar önce

    Ay.cok.utangacya.bizimki

  • Samsung Samsung
    Samsung Samsung 5 aylar önce

    Dizi hiç bitmesim

  • Zeyzey b
    Zeyzey b 5 aylar önce

    1:56 daki o bakış nedir öyle 😍😍

  • Narin Glmk
    Narin Glmk 5 aylar önce

    bu ferhat ne kadar tatlı yarabbiiii

  • zynb.m’li
    zynb.m’li 5 aylar önce

    -çok teşekkür ederim beni düşündüğün için
    +eyvAllah😂

  • sultan Demir
    sultan Demir 5 aylar önce

    Konuşması Kıvanç Tatlıtuğ kuzey guneydeki konuşması gibi

  • bi şey diyicem
    bi şey diyicem 5 aylar önce +2

    Yaa yerimmm aşklarımyaa çok tatlı oluyormuş ferhat böyle

  • Merve Gorucu
    Merve Gorucu 5 aylar önce +1

    😁

  • AsFer SiyahBeyaz
    AsFer SiyahBeyaz 5 aylar önce +1

    👍😍😍😍😍AsFer

  • Deha Hatun
    Deha Hatun 5 aylar önce +1

    eski bölümleri birinci bölümden itibaren tatilde versinler çok gezeldi onların severek tartışmalarına bayılıyorum çok güzel çift diziye kimse final demesin çok kızıyorum tekrarlarini bile kacirmam

  • Trish Sot
    Trish Sot 5 aylar önce

    Episode 17 is my happy place.. 6 episodes have passed since then with a lot of pain drama separation etc.. Since then im coming back here every time our asfer gets into my nerves.. Well.. They were plenty of those times! 😂

  • Muho Geñçel
    Muho Geñçel 5 aylar önce +1

    siyah beyaz ask dizisine bayılıyorum

  • L L
    L L 5 aylar önce +1

    çoook güzel bi film muhteşem💕💕💕

  • Darin hadi
    Darin hadi 6 aylar önce +1

    😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘

  • Ayşe Ören
    Ayşe Ören 6 aylar önce

    Gördüğümüz en güzel bölüm buydu herhalde

    • emel
      emel 5 aylar önce

      birbirinden ayıramıyorum bölümleri

    • emel
      emel 5 aylar önce

      bence hepsi güzel

  • namo kamo
    namo kamo 6 aylar önce

    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  • Türkan Özkan
    Türkan Özkan 6 aylar önce

    Siyah beyaz aşk 19

  • Zehra Cabarov
    Zehra Cabarov 6 aylar önce

    Neden tam bolumleri bulamiyorum ben youtube de? Biri cevab versin

    • Sebnem Hashimova
      Sebnem Hashimova 5 aylar önce

      Zehra Cabarov cunki kanal-d tam bölümü youtube yuklemir googleden yazıb ordan baxa bilersiz

  • Aslı Kumsal
    Aslı Kumsal 6 aylar önce +2

    A siklar onlar birbirlerine
    S eviyorlar delicesine
    F izigi guzel ferhatin
    E n guzel kadini asli buralarin
    R enklerimizde siyah beyaz gonlumuzde ask iste size siyah beyaz ask

    • emel
      emel 5 aylar önce

      aslı nerelerdesin seni arıyorum ben temel ablan

  • #AsFer efsanesi İBRAHİM ÇELİKKOL AşK.'tır

    Tehlike senin göbek adın kızım!!!

  • hayat kanat
    hayat kanat 6 aylar önce +4

    Asli ferhati degiatiricek

  • Ferhad Aslı Aslan
    Ferhad Aslı Aslan 6 aylar önce +2

    İy sende önüne bak gözüme bakma 🙈☺️dewik olyormuş böyle ☺️😘

  • Medine .oncll
    Medine .oncll 6 aylar önce +5

    Çok tatlılar ya 😍😍😂

  • Sibel Rodriguez
    Sibel Rodriguez 6 aylar önce

    Nasıl tedavi edilir Doctor hanımdan ve bizim kelepçe Ferhat nasıl tedaviye cevap verdi...

  • AHMEDI Nihad
    AHMEDI Nihad 6 aylar önce +8

    Çok değişik bir aşk hikayesi 😍 farklı ❤❤❤ cok seviyorum
    Kara sevdadan sonra ilk dizi bu

    • AHMEDI Nihad
      AHMEDI Nihad 5 aylar önce

      temel bence farklı sadece ama güzelmiş

    • emel
      emel 5 aylar önce +1

      bu daha güzel

  • Murat Cihangir
    Murat Cihangir 6 aylar önce

    😁😁😁😁😀😀😀😀

  • Bilinmeyen bey
    Bilinmeyen bey 6 aylar önce +2

    Sert cevaplar veren adam sevgiye maruz kalinda şapşik oldu yonunu kaybetmiş karinca gibi oldu hahahaaha 😂😂

  • emine Sarp
    emine Sarp 6 aylar önce

    Baksingozlerine aşk gor💓💓💓💓💓💓

  • ASLI METE
    ASLI METE 6 aylar önce +7

    Kaç kere izlediğimi htrlamiyorum bile🤗

    • Canan Sun
      Canan Sun 6 aylar önce +1

      ASLI METE Ayyyy aynı durumdayım...Bayılıyorum ben bunlara...

  • safiye göreçki
    safiye göreçki 7 aylar önce +1

    aslı küçük ağadada doktordu burdada doktor

  • can suyu
    can suyu 7 aylar önce +44

    Bu kadar mı yakışır aşk doktora

  • Emine F
    Emine F 7 aylar önce

    Bi şiy, bi şiy... Sinir oluyom böyle konuşmasına. 😬

  • Dilara Dondu
    Dilara Dondu 7 aylar önce +2

    Gözüm bakma
    Böylede iyiymiş ha
    DJJSJSJSJSJ ulan ferhat

  • Fatlume SBA AsFer
    Fatlume SBA AsFer 7 aylar önce +1

    Herkes.oy versiniekodulgecesi.com/2018Medyatikleri/En iyi kadin oyuncu, erkek oyuncu, en iyi dizi, en iyi dizi çifti, dizi muzik, yardimci oyuncu ..Butun bu oduler bizim olmaya gerekiyor .

  • Ne Mutlu TÜRKÜM Diyene
    Ne Mutlu TÜRKÜM Diyene 7 aylar önce

    Eyw 😂😂

  • Akyazı lı lee
    Akyazı lı lee 7 aylar önce +2

    Ay çok tatlılar ya

  • Ibrahimcan Ozturk
    Ibrahimcan Ozturk 7 aylar önce +1

    Mükemmel harika 🖒🖒🖒🖒🖒🖒🖒🖒🖒🖒🖒🖒🖒🖒🖒🖒🖒🖒🖒

  • ludmila oğuz
    ludmila oğuz 7 aylar önce +11

    kaza Ferhata iyi geldi ,kafasını direksiyona vurunca dili açıldı😅😅😅😅😅.

  • Elif Yavuz
    Elif Yavuz 7 aylar önce +3

    Ediz Çağıran'ın yan çarı

  • siyah beyaz ask
    siyah beyaz ask 7 aylar önce

    Ne kadar tatli gorunuyorlar bu dizi hic bitmesin bitmez insallah bazartesini sabirsizlikla bekliyorum cabuk gelsin

  • Berin Siren
    Berin Siren 7 aylar önce +1

    Superlerrrrrrŕrr

  • Ibrahim Hasanov
    Ibrahim Hasanov 7 aylar önce +8

    Bizi bozar kizim oyle weyler.sen onu bunu birak tedavi ne wimdi soyle

  • Rozan Mawasi
    Rozan Mawasi 7 aylar önce +8

    Siyah beyaz aşk resmi bir hesap var mı yani youtube'da?

  • Maryam Raf
    Maryam Raf 7 aylar önce +1

    So Cute💋💋💋💋#siyahbeyazAsk #Asfer

  • Daniela Mota
    Daniela Mota 7 aylar önce

    😍😍😍😍😍😍😍😍😍ele é lindo

  • 90's Music
    90's Music 7 aylar önce

    Kanalıma abone olur musunuz arkadaslarım 🙂

  • Canan Bakir
    Canan Bakir 7 aylar önce

    Hahah millettt bu bolumde ferhat çok kafa sallamiyor mu😂😂😂

  • Efe Mercan
    Efe Mercan 7 aylar önce +2

    bayılıyorum ben bunlara

  • emireymon
    emireymon 7 aylar önce

    trclips.com/video/M1CXYG9x53Y/video.html&lc= arkadaslar herkes resmi kanla lüğtfern girebilirmi ben rabia çelikten

  • emireymenn
    emireymenn 7 aylar önce

    trclips.com/video/M1CXYG9x53Y/video.html&lc= arkadaslar herkes resmi kanla lüğtfern girebilirmi ben rabia çelikten

  • Мир АА Мир АА
    Мир АА Мир АА 7 aylar önce

    Hadi arkadaslar dizimiza sahib cikalimda hec bitmasin

  • Мир АА Мир АА
    Мир АА Мир АА 7 aylar önce

    Muhtesam bir sahna sevgi butun dertlerin dermani ASFER sizi sevyoruz

  • Naz kaya
    Naz kaya 7 aylar önce

    Ya bunlar cok tatli ua

  • Çirkin Kral
    Çirkin Kral 7 aylar önce

    Acaba sema ergenekonla eylem canpolat gidince senaryodan dolayı mı ferhat karekteri de değişikliğe uğradı

  • Çirkin Kral
    Çirkin Kral 7 aylar önce

    İlk 5 bölümdeki ferhat aslan acayip süperdi ya şimdi hala seviyoruz ama o zman bi başkaydı yani

  • Gülden Tosun
    Gülden Tosun 7 aylar önce +1

    Cok guzel yaaa coookkk

  • İrem Kumru
    İrem Kumru 7 aylar önce +3

    Bizi bozar kızım böyle şeyler insan bu kadar tatlı olur

  • Princes GÇ
    Princes GÇ 7 aylar önce +24

    Çok tatli lar yaa!!😗💏❤💘

  • Cavid Orucov
    Cavid Orucov 7 aylar önce +5

    Bu bölüm ferhatın burnunu koluna silmesini gördük bol bol.

  • Dilek Yilmaz
    Dilek Yilmaz 7 aylar önce +27

    Şu hep kusur bulanlar bi sussun

  • VASILIKI RAFTOPOULOU
    VASILIKI RAFTOPOULOU 7 aylar önce +2

    best couple ever...

  • Evin Kaya
    Evin Kaya 7 aylar önce +9

    şu ferhatin karakterine bayılıyorum

  • yegane alieva
    yegane alieva 7 aylar önce +8

    Cook guzel bolum

  • ezgi688
    ezgi688 7 aylar önce

    Bu ferhatin her hareketini, konusma seklini, mimiklerini, kelimeleri agzinda yuvarlayis seklini vs kisaca bircok seyini kuzeye (kivanc tatlitug) benzeten bir tek ben olamam ya! Cok fazla kuzey izlemis ama olmamis kuzey bir baskaydi..

  • Seyide Öcal
    Seyide Öcal 7 aylar önce +4

    Yaa ben bu ferhati.yerim yaa nasıl bişey bu 🙈🙈

  • Esra Arslan
    Esra Arslan 7 aylar önce

    Bu bildiğin Kuzey Güney dizisinde ki kuzeyin 2. versiyonu. Konuşma tarzı, hal ve hareketleri felan aynı.

  • Sati Rencber
    Sati Rencber 7 aylar önce

    Aslının gülüşü olmamış çok yaşlı görünmüş ve geniş agizli

  • Haci Aslanov
    Haci Aslanov 7 aylar önce +1

    Guzel bır dızı bıtmesınnnn

  • sümeyye bks
    sümeyye bks 7 aylar önce

    Cook gzl sahne

  • dragomir nicoleta
    dragomir nicoleta 7 aylar önce +2

    Love #siyahbeyazask love #AsFer

  • vidoş vidoş
    vidoş vidoş 7 aylar önce +7

    Siz nə ürək açan cütlüksüz maşaAllah sizə.Allah hər kəsə belə sevgi qismət etsin.AMİN😊😍😘💗💓❤❤❤❤😉💋

  • Araz Eyvazoglu
    Araz Eyvazoglu 7 aylar önce +28

    İkisininde oyunculuğu süper helal olsun

  • Ysmn 5461
    Ysmn 5461 7 aylar önce +3

    Beyaz showa vatanim sensin de hilal leon geliyormus bi bizimkileri cagirmadi gitti gelseler ne guzel olurdu😊

  • Ayşe Srbg
    Ayşe Srbg 7 aylar önce +152

    Böyle tedavi mi olur kızım 😅😅😍

    • Nono Turkish
      Nono Turkish 5 aylar önce +1

      Ayşe Srbg Reytingler düzeltmemiz lazım arkadaşlar
      SiyahBeyazAşk dizi her Pazartesi saat 20:00 Kanal D de

    • Ayşe Srbg
      Ayşe Srbg 6 aylar önce +1

      Sevda Ömür ne demek istediğinizi anlamadım

    • Akyazı lı lee
      Akyazı lı lee 7 aylar önce +1

      Ayşe Srbg çok tatlı telaffuz ediyorsun değil mi

    • elcin wirinov
      elcin wirinov 7 aylar önce +1

      Ayşe Srbg vbjmmləöğ

  • Emma Rotondo
    Emma Rotondo 7 aylar önce

    Me encanta la pareja, al fin una serie con guión creíble, poético, inteligente, que nos tiene pendiente semana a semana con actuaciones espectaculares que nos hacen vibrar.

  • Xym Map Ataşovadı
    Xym Map Ataşovadı 7 aylar önce +1

  • Asayel Ahmad
    Asayel Ahmad 7 aylar önce

    Nicce❤️❤️❤️❤️💪🏻

  • Nur indir Uca
    Nur indir Uca 7 aylar önce +2

    💑💑💑💏

  • miss Turkish
    miss Turkish 7 aylar önce

    ferhat böyle konuşunca çok gıcık oluyor 😂

  • Hazal Trkbyler
    Hazal Trkbyler 7 aylar önce +7

    Ferhat’ın Utanmaları çok güzel ya 😂😂😂😂