Rolls Royce'un Hiç Bilmediğiniz Özellikleri | Wraith

Paylaş
Ekle

YORUMLAR • 3 525

  • Serdar Altun
    Serdar Altun Dakika önce

    Rolls Royce ve motor kaputu vakumsuz olmadı be ..☺

  • Murat Yarımoğlu
    Murat Yarımoğlu 13 dakika önce

    12 silindir motor.. 100 km ne yakar.. Bu parayı veren parayı sokakta bulmuş gibidir. Vergisi. Bakımı.. Ne bilim.. ŞİMDİ bende kahkağa atardım..

  • Pedalla Koçum
    Pedalla Koçum 18 dakika önce

    hey karı malmısın

  • Kenan Koc
    Kenan Koc 34 dakika önce

    Allahın selami adam akıllı verin adamın canini sıkmayın

  • Batuhan Sürmeli
    Batuhan Sürmeli 37 dakika önce

    i.hizliresim.com/v6bkOp.png BUSTED !

  • Batuhan Sürmeli
    Batuhan Sürmeli 38 dakika önce

    i.hizliresim.com/4jP76J.png İYİ GÜNLER BEYLER :)

  • Refik Mert
    Refik Mert Saatler önce +1

    68 Camaronun yerini tutamazlar

  • behemehal
    behemehal Saatler önce

    Kadında ego olması çok güzel kendiside güzel kadın zaten allah kaza bela göstermesin

  • BahaV Burgucugil
    BahaV Burgucugil Saatler önce

    Hilal abla bekarsa talibim ona iletirmisinz?

  • Takıntılı Genç
    Takıntılı Genç Saatler önce

    Abi ben almaya korkarım İSTANBULDA ARABAYI CIZERLER DİYE 😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Takıntılı Genç
    Takıntılı Genç Saatler önce

    Helal umit he namaz vakti var adam sa

  • yuksel
    yuksel Saatler önce +1

    lan 18 litre ney eniştemde otobüs var şehir içi 16 litre yakıyor vay amk

  • Amastris
    Amastris 2 saatler önce

    2:15 Kuş nereye tosladi

  • Ramazan GESER
    Ramazan GESER 2 saatler önce

    Videoyu 2 dk izledim sonra istemsizce parayı nasıl bulucam düşüncelerinde buldum kendimi amk

  • EmirGamerTv
    EmirGamerTv 2 saatler önce

    üMİT ABİ ÇARPILIRKEN BENDE TAM SU İÇİODUM BENDE ÇARPILDIM HER YERİMDEN SU ÇIKTI YENİ KLAVYE ALMAK ZORUNDAYIM

  • Balamir
    Balamir 3 saatler önce

    çok eğlenceli bir video olmuş 😂

  • oralyilanci
    oralyilanci 3 saatler önce

    o nasil bi vergi amk.

  • Ensar Kazanoglu
    Ensar Kazanoglu 4 saatler önce +2

    Umit abiden ezan vakti pro sesini duydum insallah 5 vakit namazida kiliyordur. Boyle kaliteli insanlarin islam dinine sımsıkı bağlanması beni çok mutlu ediyor

  • Abdulkadir Avşar
    Abdulkadir Avşar 4 saatler önce

    paran olacak aga buna bineceksin

  • Mavisakız Mavisakız
    Mavisakız Mavisakız 4 saatler önce

    Üfff be🤨🤩

  • Burak ŞENGÜL
    Burak ŞENGÜL 4 saatler önce

    Rolls Royce belki size kızmıştır bu videodan dolayı. Yapmanız gerektiği gibi yapsaydınız 700 küsür bin izlenmezdi herhalde. Fiyata gelince, Rolls Royce alanın fiyatla ne işi olur.

  • Aydın Can
    Aydın Can 4 saatler önce

    Amk ben uno bakıyorum bide şu arabalara bak

  • Yiğit Özanut
    Yiğit Özanut 4 saatler önce

    Hilal sen sürekli konuş hiç susma ne olursun ya Harika video ellerinize sağlık

  • MR. Shan
    MR. Shan 5 saatler önce

    Ümit erdem in namaz alarmı için +1

  • Taha Yasin GÜL
    Taha Yasin GÜL 5 saatler önce

    5vites

  • Ben Samsung
    Ben Samsung 5 saatler önce

    Merak ettiğim şey bu kadın 3.5 milyonluk arabayı nasıl alıyor ?

  • sananeoç
    sananeoç 5 saatler önce

    Çok güzel video olmuş çok eğlendim teşekkürler

  • Murat Demirci
    Murat Demirci 5 saatler önce

    bu kadınla evlen bro

  • cemile karabıyık
    cemile karabıyık 5 saatler önce

    Ahhahaha loading işareti efsanesi ahahahah

  • Eren Kurtuluş
    Eren Kurtuluş 5 saatler önce

    arabanın fiyatı yanlış anlamadıysam 6M ediyor 6M ye neler yapılır türkiyede

  • Cezmi İnaloglu - DZC81
    Cezmi İnaloglu - DZC81 5 saatler önce

    Doğan abi seni seviyorum ama Ümit abinin yeri bir başkaydı ve ne kadar daha sevdiğimi anladım çalan alarm namaz vakit alarmı sen ne kral bir adamsın
    seviliyosunuz

  • Abdurrahman Arslan
    Abdurrahman Arslan 5 saatler önce

    Doğan abicim for bu güne kadarki en hızlı en güçlü mustang shelby sini bıraktı piyasaya video isteriz

  • Ali Mert Yılmaz
    Ali Mert Yılmaz 5 saatler önce

    MÜBAREK ARABA, ARABA DEĞİL UZAY MEKİĞİ :):):)

  • Eren Kurtuluş
    Eren Kurtuluş 5 saatler önce

    00:20 dronu gördünüzmü :D

  • Tümosan Traktör
    Tümosan Traktör 5 saatler önce

    Türkiye neden araba üretemiyor diyorum adamlar haklı abi bir civata sıkmadan 300000 binlik aracı 3 misline satıyor üretse bu kadar kazanmaz

  • abdullah alvan
    abdullah alvan 6 saatler önce

    Hilal ablamızın favorisi Wraith,benim favorim 2011 Duster falan

  • Emre Kaya
    Emre Kaya 6 saatler önce

    arabanin ici bu paraya yarrak gibi ingiliz egoist cileribi konusturmus benleyley bu fiyat bandinda dah guzel sanki kadran anasinifi elisi gibi bu fiat bandinda continentalct daha favori gibi

  • bayram mahmut özkan
    bayram mahmut özkan 6 saatler önce +1

    bu vergilerle de gelişmiş devletler kategorisinden çok uzak bir ülke olduğumuzu kanıtlamış oldunuz arkadaşlar,yani bunu kullanmaya layık değiliz deniyor kısaca .......neyin kafasını yaşıyorsunuz ya siz ,bu millete 1999'a kadar tofaş ve renault'u dayamadılar mı yıllarca.....hayde zıııııııııtttt

  • İLKER AKMAZ
    İLKER AKMAZ 6 saatler önce +1

    roys roys param olsa bile almam sebebi o paraya değmez o fiyata gidir lamborghini veya ferrari alırım

  • EMRE CİNGÖZ
    EMRE CİNGÖZ 7 saatler önce +2

    Devletede 2 tane alıyoz ya hayal bile kuramıyoruz ya başlarım böyle sisteme

  • mehmet aktaş
    mehmet aktaş 7 saatler önce +1

    yuruyen servet

  • Mertcan Guclu
    Mertcan Guclu 7 saatler önce

    Cok pahali be onun yerine bmv 760 li m alirim daha iyi

  • Eren Ates
    Eren Ates 8 saatler önce

    abi dizelmi be

  • Gökhan Kulaksiz
    Gökhan Kulaksiz 8 saatler önce

    Abi benim arabada da kaputun önüne öyle bir heykelcik yapıştırsam işe yararmı şerit takipte

  • Mustafa Tufan Armador
    Mustafa Tufan Armador 8 saatler önce

    @doğan kabak

  • Mustafa Tufan Armador
    Mustafa Tufan Armador 8 saatler önce

    #doğan kabak bentley mulsan veya flyingspur videosu cekebilirmisin

  • mert demir
    mert demir 10 saatler önce

    seneye kismetse alacagim

  • Enes Gürbüz
    Enes Gürbüz 14 saatler önce

    8:52 Ümit kütüphane gibi amınakoğyyim dicekti doğan anladı şş şş yapıyo smsmsmmsmdmdkdjdj

  • şuayb osman düzce
    şuayb osman düzce 17 saatler önce

    Ümit hep olsun ya 😂😂

  • Mehmet Durdu
    Mehmet Durdu 17 saatler önce

    Karısının göz renginde araba gayet mantıklı ve komik ama karı çok bilmişlik yapıyor .

  • tolgatt
    tolgatt 21 saatler önce

    O kadar ulaşılmaz ki ülkede, ancak böyle dalga geçilerek anlatılırdı.

  • mert çapşek
    mert çapşek 22 saatler önce

    Abi paul walkerin kaza yaptığı arabayı tanıt beğen

  • Gatsby
    Gatsby 22 saatler önce

    yag degistirmek icin bizim servise gel diyince adam yutkundu resmen :))))

  • TURKISH WOLF
    TURKISH WOLF 23 saatler önce

    ABİ YETER EGLEN ŞUNLA YA

  • Mehmet İlkman
    Mehmet İlkman Gün önce

    Ya şu girişteki müziği biri bana söyleyebilir mi? Çok hoş.

  • aydın önder
    aydın önder Gün önce

    son zamanlardaki en keyifli inceleme. süpersiniz.

  • John Blacksmithson
    John Blacksmithson Gün önce

    Efsaneeee video 🤣🤣🤣

  • Selahaddin Erdoğan
    Selahaddin Erdoğan Gün önce

    Adamlar dürüst insanlar çakallık fesatlık yok biz neden üretemiyoruz bizde şöyle bir kafa var araç alır 10 bine satar 20 bine sonrada ticaret der haram zade pezevenk araba fiyatlarına bakıyorum ikinci elde çok saçma fiyatlar var siz böyle çakal olursanız allah sizlere hiç bir şey vermez.

  • napalmstrike66
    napalmstrike66 Gün önce +2

    Ümit abi renk katmış videoya :d

  • Erhan Özdal
    Erhan Özdal Gün önce

    Arabaya bak beaa.. Binebilecek miyiz acaba buna bir gün 😎

  • Till
    Till Gün önce

    Diss to Wtcn

  • Nurayt Ha
    Nurayt Ha Gün önce

    Biz daha bu arabanın adını söyleyemiyoruz nasıl alıp binicez :)))

  • Akıncı 1071
    Akıncı 1071 Gün önce

    Abla fenaaa 😂😂🔥🔥

  • Mr Young
    Mr Young Gün önce

    Porsche 918 spyder - The Makina , Ünal Turan , Gmg Garaj ile video çeksene Doğan abi ❤️

  • Semih Arık
    Semih Arık Gün önce

    İzlediğim en keyifli video diyebilirim Doğan abi. Her saniye tebessüm ettik kaslar yıprandı :))

  • Sefa mehmet
    Sefa mehmet Gün önce

    Kadının aksana bak kesin yurtdışında büyüdü falan zaten rr getirip satabiliyorsalar ülkenin önde gelen zenginlerindendirler.

  • Tolgahan Çınar
    Tolgahan Çınar Gün önce

    Rolls royce'lerle video çekip eve doğanla dön hayatınız fotoşop 😂

  • Emre Can ÖZKÖK
    Emre Can ÖZKÖK Gün önce

    çift renk çizgileri koruyormus, boyasız yan sanayi değişen varmış gibi duruyor
    :D

  • Emirhan Çalışkan
    Emirhan Çalışkan Gün önce

    Geçen gün wraith aldım ama kurcalama fırsatı bulamamıştım :) Bu video iyi oldu

  • gencebay2010
    gencebay2010 Gün önce

    Bu arabanın içinde olduğu bir dünyada biz neredeyiz? adrhlşdşfkpofjilkdmglk

  • Emre Ermin
    Emre Ermin Gün önce

    jantları göstercektiniz...) tüh ya

  • Emre Ermin
    Emre Ermin 2 gün önce

    15:20 ... 0 - %100 o ne abi ekrana gelen??

  • Emre Ermin
    Emre Ermin 2 gün önce

    14:18 Ahah ahha kaç abi kollarr

  • BARIS BARIS
    BARIS BARIS 2 gün önce

    Yokuş yukarı 0 100 denemek ?

  • Emre Ermin
    Emre Ermin 2 gün önce

    0:13 olm o NE laa. Jaguar yürüyor dışarıda!!!

  • MUTFAKÇI & ANKASTRECİ

    Bir sanat eseri araba nasıl rüsva edilir öğrendik keşke rolls royce u sizinle aynı karede görmeseydik

  • Maffiosso MTA/SAMP
    Maffiosso MTA/SAMP 2 gün önce

    Royce'i bir bulalımda ardından hiç bilmediğiniz özelliklerine kaygılanalım

  • Mustafa Kocak
    Mustafa Kocak 2 gün önce

    Arabayı alacaktım ammavelakinus biz beş kişiyiz arkada ortada oturacak yer yok malesef..

  • Furkan ASLAN
    Furkan ASLAN 2 gün önce

    İçinden geçerim

  • *REV *
    *REV * 2 gün önce +1

    vergiye bi bak valla vergi olmasa demekki nelere bincez nelere şimdi millet ........ biniyo haberi yok

  • Reşit KAYA
    Reşit KAYA 2 gün önce

    Vallahi gülmekten gözümden yaş geldi.

  • Tuğrul Tuzlalı
    Tuğrul Tuzlalı 2 gün önce +1

    Araba güzel de özellikle Ümit Erdim'in sürekli espri yapma çabası biraz işin tadını kaçırmış. Yerinde espri okey ama her lafa da espri olmaz ki güzel kardeşim. Espri çabaları sırasında Hilal hanımı da dinlemiyorsunuz , kadın konuşuyor siz makara kukara derdinde .Dalga geçmekten de arabayı pek anlatmamışsınız.

  • Sedat  Yilmaz
    Sedat Yilmaz 2 gün önce +1

    vergiler sayesinde 1 araba parasına 2 tane de devlete alıyorsun :D

  • Kralovic 10
    Kralovic 10 2 gün önce

    Abi mükemmel video olmuş o arabanın güzel özelliklerini esprili şekilde aktarmişsiniz tam içimizden birisi gibi

  • Bora Falay
    Bora Falay 2 gün önce

    Karinin gulusune hasta kalan bi ben miyim la

  • Ertekin  Kılıç
    Ertekin Kılıç 2 gün önce

    Kadın aşırı itici. Yüzündeki boyayı silse adile naşit. ümitte çok yapmacık. yav komple iticisiniz. dislike

  • Ömer Akın Güney
    Ömer Akın Güney 2 gün önce +1

    Biz Türkler esnaf kafasıyla düşündüğümüz için bu arabaya bu paraları paramız olsa dahi vermeyiz. Bilin istedim. Dip Not: Şahsen vermem gider Audi rs6 alırım yoluma bakarım

  • AngryMoss
    AngryMoss 2 gün önce

    Abi bidahaki videoda sorarmısın eve köpek falan lazım mı?

  • Okan UTLU
    Okan UTLU 2 gün önce

    Abi Bir Cullinan kaldı çekmediğin, pusuda bekliyorum (:

  • SİVASLI58
    SİVASLI58 2 gün önce

    Hilal hanım Rolls Royce marka direktörüymüş, kimin kızı acaba

  • Mehmet Şen
    Mehmet Şen 2 gün önce

    fiyat kısmı müthişti :)

  • Emirkan Yalçın
    Emirkan Yalçın 2 gün önce

    Abi ı arabaya 0w30 koyuluyo

  • Cemil Cihan
    Cemil Cihan 3 gün önce

    Ozellıklerımden baska hersey konusılmus

  • Endoplazmik Retikulum
    Endoplazmik Retikulum 3 gün önce

    Uçak motorları üreten bir markanın otomobili zaten böyle olurdu www.rolls-royce.com/products-and-services/civil-aerospace.aspx

  • Taha Başsan
    Taha Başsan 3 gün önce

    Mal Ceviz

  • Mustafa Topuz
    Mustafa Topuz 3 gün önce

    bu gün 3. defa izledim bi kaç defa hdaha izlerim.

  • Yunus Bıçkı
    Yunus Bıçkı 3 gün önce

    çift renk paralı mı dedi ya haykırdım amk

  • btryons
    btryons 3 gün önce

    Rolls Royce'benim favorim

  • Eren Yalik
    Eren Yalik 3 gün önce

    kadının gözünü göndermek ???
    adsdsfrgrdgdg

  • Onur Samet
    Onur Samet 3 gün önce

    Ümit ABİ & Ezan Vakti Pro :D