DOMUZ SALAMI YEDİRİP TROLLEDİM ! (%100 PAHALI YEMEK)

Paylaş
Ekle
  • katma 14 Haz 2019
  • Merhaba Arkadaşlar! İnsanların yanına gidiyorum ve onlara salam fabrikasından geldiğimi söyleyip salamları tatmalarını istiyorum, onlar da tattıklarında bunun domuz salamı olduğunu söylüyorum ve ne yapacaklarını şaşırıyorlar! Aslında yedikleri %100 dana salamı ama bunu onlar bilmiyorlar! Efsane bir troll oldu arkadaşlar! :D Videoyu beğenmeyi unutmayın ve sizce başka nasıl troller yapayım videonun altına yorum olarak yazabilirsiniz! HALA DA KANALA ABONE DEĞİLSENİZ ABONE OLUN! SİZİ ÇOK SEVİYORUM TROLL AİLEM! YEEĞĞĞSSS! :)
    Beni İnstagram'dan da takip edin! :) instagram.com/araskarafil/
    Birbirinden eğlenceli trollerim için aşağıdaki linke tıklayın:
    trclips.com/video/UllT2-683ZM/video.html
  • EğlenceEğlence

YORUMLAR • 2 038

  • Aras Karafil
    Aras Karafil  Aylar önce +498

    D O M U Z L A N D I N ! AHAHAH :D Videoyu beğenmeyi unutmayın ve sizce başka nasıl troller yapayım videonun altına yorum olarak yazabilirsiniz! HALA DA KANALA ABONE DEĞİLSENİZ ABONE OLUN! SİZİ ÇOK SEVİYORUM TROLL AİLEM! YEEĞĞĞSSS! :)

    Beni İnstagram'dan da takip edin! :)
    instagram.com/araskarafil/

    Birbirinden eğlenceli trollerim için aşağıdaki linke tıklayın: trclips.com/video/UllT2-683ZM/video.html

    • Enes Vatankoruyan
      Enes Vatankoruyan 14 gün önce

      Bağcılarda yap onu yiyorsa

    • Hasibe Geyik
      Hasibe Geyik 24 gün önce

      Çok saçma onlar hiç domuz eti yemiyorlar ki kokusundan anlasınlar

    • Swe TV
      Swe TV 25 gün önce

      Aras abi nolur bana onun domuz etinden yapılmadığını söyle, yazdım tamda sen ilk kiside dana eti dedin . :) aras abi like at :)

    • Erhan Xjxjjxdjdk
      Erhan Xjxjjxdjdk 27 gün önce

      Birde şapırdatarak pizza ye iyi olur ya da istiyorsan hamburgerlede trolle daha iyi olur

  • exCaine - Mert
    exCaine - Mert 13 saatler önce

    kız ıslık çalıyo sonra diyo orda kimse yokmu yaa qyvueıgkwqgqebqw9euhwqvqgyueıq

  • sivasliyiz dedik ya gardas
    sivasliyiz dedik ya gardas 14 saatler önce

    Bence bayanlara yap onların tepkisi efsane oluyo skkssjj

  • Nehir Uzun
    Nehir Uzun 2 gün önce

    Abi kadınlarada şaka yapmaya devam et lütfen

  • Toxic Xeon
    Toxic Xeon 3 gün önce +2

    Şu Türk halkını anlayamıyorum domuz et i diyince BAŞI AÇIK kızlar müslümanım diyorlar 😂 ilk başta ki DÖVME li adam da da dahil 😂

  • Huseyin Sari
    Huseyin Sari 3 gün önce

    5:03 :D

  • Mehmet The future flash

    Abi keşke 1 2 saniye sonra domuz deseydin yutsalardı daha çok korkarlardı

  • Kaan Önal
    Kaan Önal 3 gün önce +3

    Hala bıçaklanacağı günü bekliyorum...

  • REAL İNEGÖLLÜ
    REAL İNEGÖLLÜ 3 gün önce

    Bu güzeldi, 😂😂 çok izledim bu videolardan ama en güzeli bu olmuş 😁

  • Alpay Toplu
    Alpay Toplu 3 gün önce +1

    :D

  • Ostkrov
    Ostkrov 4 gün önce

    Kız tükürmüyor mk ylanınızı sikm

  • Yilmaz Kamil
    Yilmaz Kamil 4 gün önce

    9:28 ne g*t korkusu canım abartma alakası yok

  • Mustafa Kahraman
    Mustafa Kahraman 4 gün önce +1

    Şu ilk ablaya gülmekten öldüm lan sıskmabsjsoalaöanba

  • HAKAN ABAKAY
    HAKAN ABAKAY 5 gün önce +1

    Arkadaşlar burası özgür ülke
    Her milletten vatandaş var
    O haram bu haram demeyelim
    Herkes allaha emanet 😅

  • 《YA》 YusufArda
    《YA》 YusufArda 5 gün önce

    En başta müslümansın niye dövmen var

  • narkoman
    narkoman 5 gün önce

    orospu cocuna bak turkiyeyi musluamnlar ulkesi ilan ediyor

  • arslan saçmaözü
    arslan saçmaözü 5 gün önce

    lan gerizekalı günah günah

  • Tm Tm
    Tm Tm 5 gün önce

    yerken degil 3 tane yedikten sonra de

  • SessizAdam m
    SessizAdam m 5 gün önce

    4.30 daki kiza asik oldum jdnnddjdjdjdjkdd

  • Tatlı Melodiler
    Tatlı Melodiler 5 gün önce

    Bu tür videolar daha çok gelsiiiinn!

  • u
    u 6 gün önce

    *Taksicilik Yap Arabaya bindiklerinde istedigi yere götürüp borcunu( borcunu bilmiyorum pahali yazinca yorumdakiler kufur ediyo istegini yap borcunu)*

  • Eur Agmi
    Eur Agmi 6 gün önce +1

    Supeerrrrrrrrrrrrrrr

  • Rza Mustafayev
    Rza Mustafayev 7 gün önce

    Abi super

  • Yunus Keskin
    Yunus Keskin 8 gün önce

    #0:01 şaka yapiyosun

  • Rıza Efe Örnek
    Rıza Efe Örnek 8 gün önce

    abi pismaniye ye %82 si kedi tuyunden de

  • Hafız Barış
    Hafız Barış 9 gün önce

    MÜSLÜMANLARLA DALGA GEÇMEYİN ŞEREFSİZLER

  • Rumyana Aleksandrova
    Rumyana Aleksandrova 9 gün önce

    Dadınca cok güzel domus oldunda tükürüyorlar

  • Tuğba Akman
    Tuğba Akman 9 gün önce +1

    Domuzu nasıl yedirdim ama 😂

  • Tuğba Akman
    Tuğba Akman 9 gün önce +1

    Domuzu nasıl yedirdim ama 😂

  • Ahmet Taş
    Ahmet Taş 9 gün önce

    Abicim domuz eti yiyince dinden çıkmıyor her ne kadar şaka da olsa yanlış öğrenmesinler insanlar

  • Ali Kemal ÇIRAGILOĞLU
    Ali Kemal ÇIRAGILOĞLU 9 gün önce +5

    Hepsi Müslümanız diyor sonrada Namaz kılma yok oruç tutma yok Kuran okuma yok kul hakkı yeme var ama domuz etini yyiyince müslümanın işine gelince müslümanlara fazlada ön yargılı davranmmalıyım ama öyle

  • HER TELDEN EBRULİ
    HER TELDEN EBRULİ 9 gün önce +3

    MÜSLÜMANIM diyen kızlara bak :):)

  • Ali Yildiz
    Ali Yildiz 10 gün önce

    Domuz yemek gunahtir haramdir anliyorum ama alkolda haram kizlara bak ole giyinmekte haram ama iste

  • Ali gulgec
    Ali gulgec 10 gün önce

    Dilenci halinde dilen sonra para göster

  • MüAsiR GəNc
    MüAsiR GəNc 10 gün önce +6

    9:14
    -Git geldiğin yere
    -Geldiğim yer burası 🤣🤣🤣

  • Furkan Demirkıran
    Furkan Demirkıran 10 gün önce

    Abi @Aras Karanfil herkeste abi napıyorsun ya diyor bi çözemedim :D

  • rimeneteru
    rimeneteru 10 gün önce

    Sonuçta müslümanlar küfür ediyolar sözde müslümanlar

  • Nehir Akkoc
    Nehir Akkoc 10 gün önce

    hah abi ben müslümanım o nasıl bi soyleyisti 3:58

  • Arda Ergün
    Arda Ergün 10 gün önce +2

    Abi yanlız domuz eti yemek dinden çıkarmaz günah işletir.

  • Nixmo
    Nixmo 11 gün önce

    Adam kovalayınca dur dur kamera şakasıydı diyo korkudan xnnsnsn

  • Yunus Türkhan
    Yunus Türkhan 11 gün önce

    Allahın kanunlarından sadece kendi işine geleni uygulayan bir toplum olmak ne kadar acı.

  • Ramazan Sak
    Ramazan Sak 11 gün önce

    şu an döndüm mü? döndün :DDDDDDDDDDDDDdddd

  • primer meristem
    primer meristem 12 gün önce

    Ülkenin dini yoktur.

  • Felsefik Yorumcu
    Felsefik Yorumcu 12 gün önce

    1:54 hee her gün domuj yemiyo ben KCKVÖLV

    • Felsefik Yorumcu
      Felsefik Yorumcu 10 gün önce

      Ihtisar Meskenet ayn kardeşim katılıyorum bende bayaa düşünerek seçmiştim ya adımı zaten

    • Ihtisar Meskenet
      Ihtisar Meskenet 11 gün önce

      Felsefik Yorumcu çok felsefik yorum cidden

  • Kerim Bıyıkoğlu
    Kerim Bıyıkoğlu 12 gün önce +1

    Kızın amel defteri kapandı

  • Eray Y.
    Eray Y. 13 gün önce

    Domuz haram diye yemiyor boynundaki dövme de haram ama her yerinde vardır

  • Hayal Bozkurt
    Hayal Bozkurt 13 gün önce +1

    Kanal 7 oyunculuģ

  • Elif Ertunç
    Elif Ertunç 13 gün önce

    İnsanlara İngilizce a 101 nerde diye sor . En sonunda da Türkçe konuş

  • miyav cat
    miyav cat 13 gün önce

    En sinir olduğum.sey müslümanım müslümanım deyip giydikleri söyledikleri şeye bak

  • Elif Ertunç
    Elif Ertunç 13 gün önce +1

    Yolda yaşlı amca kılığında gez ve gezerken enerjik hareketler yap ve geri yaşlı amcaya dön +1

  • miyav cat
    miyav cat 13 gün önce

    Baştaki adam domuz eti yedi diye demediğini bırakmadı 10000 kere küfür etti bu ne ya küfür etmekte haram

  • miyav cat
    miyav cat 13 gün önce +1

    1:52 haa ben her gün domuz yiyom ya 😂😂

  • TheGudi2000
    TheGudi2000 13 gün önce

    Sondaki kiz cok tatli 😂😂

  • ipek olgun
    ipek olgun 14 gün önce

    Danadan değil pilicten

  • UlubatliGT
    UlubatliGT 14 gün önce +1

    Allah domuzu haram kilmis yiyince tukuruyonuz alkolude haram kilmis kana kana iciyonuz aq

  • tuvşu u
    tuvşu u 14 gün önce

    Az daha gec soyle

  • bir kadın
    bir kadın 14 gün önce

    😆🤣🤣🤣 kıza bak ya 😂😂😅😅😅

  • Talha AKGÜN
    Talha AKGÜN 14 gün önce

    Dinden çıktın geri gir..
    Bir kelime ve cümle ile mi da bu !?
    Hayata yansımaları olmayan islam iddiadan ibarettir

  • SoziaaDepp
    SoziaaDepp 14 gün önce +1

    Kadınlarla yap

  • Ali Haliko
    Ali Haliko 15 gün önce +2

    Müslümanım diyor amk 3:55 😂 bile müsülman hessediyor kendini! Ah paygenberimiz nerde kaldın bırakıp gittin ummetin halına bak şimdi 🤦‍♂️

  • Halit Xd
    Halit Xd 15 gün önce

    Bana öyle yükselme haa. :D

  • Regular Show
    Regular Show 15 gün önce

    Şu Error Ekranını Lütfen Bidaha Göstermeyin Yaa Bilgisayarım Aklıma Geliyor 😭😭😭Ama Yaptırdım wqeqwqeqw

  • Sahin Demirel
    Sahin Demirel 15 gün önce

    Hep kizlara yap super

  • Mustafa Melemev
    Mustafa Melemev 15 gün önce

    D O M U Z L A N D I N

    AHAHAHAH

  • Damla Nur
    Damla Nur 16 gün önce +4

    yaw abi hem muslamınız diyo hemde dövmesi var
    kızda muslumanız diyo açık saçık giyiniyo
    sözde müslümanız

  • Aslı Ozalpoglu
    Aslı Ozalpoglu 16 gün önce +1

    2.Kiza oldum yaa kelmei şahadet getirince ilk sesli sonra sesiz olunca koptumm🤣😂😅

  • ياسين الشيخ
    ياسين الشيخ 16 gün önce

    تركي

  • gacha ?black
    gacha ?black 16 gün önce

    Rwqeqewqwq dodo salamı ne lan rweqqeeqw ölüyom

  • arda uzer
    arda uzer 16 gün önce

    Abi yasli kiligina gir carsinin icinde elinde bastonla yeredusmus gibi yap sonra hemen ayağa kal dans yap insanlari şasirt

  • Necati Doğan
    Necati Doğan 16 gün önce

    ikisini çek süper vidyo