DOMUZ SALAMI YEDİRİP TROLLEDİM ! (%100 PAHALI YEMEK)

Paylaş
Ekle
  • katma 14 Haz 2019
  • Merhaba Arkadaşlar! İnsanların yanına gidiyorum ve onlara salam fabrikasından geldiğimi söyleyip salamları tatmalarını istiyorum, onlar da tattıklarında bunun domuz salamı olduğunu söylüyorum ve ne yapacaklarını şaşırıyorlar! Aslında yedikleri %100 dana salamı ama bunu onlar bilmiyorlar! Efsane bir troll oldu arkadaşlar! :D Videoyu beğenmeyi unutmayın ve sizce başka nasıl troller yapayım videonun altına yorum olarak yazabilirsiniz! HALA DA KANALA ABONE DEĞİLSENİZ ABONE OLUN! SİZİ ÇOK SEVİYORUM TROLL AİLEM! YEEĞĞĞSSS! :)
    Beni İnstagram'dan da takip edin! :) araskarafil
    Birbirinden eğlenceli trollerim için aşağıdaki linke tıklayın:
    trclips.com/video/UllT2-683ZM/video.html
  • EğlenceEğlence

YORUMLAR • 2 165

  • Aras Karafil
    Aras Karafil  4 aylar önce +572

    D O M U Z L A N D I N ! AHAHAH :D Videoyu beğenmeyi unutmayın ve sizce başka nasıl troller yapayım videonun altına yorum olarak yazabilirsiniz! HALA DA KANALA ABONE DEĞİLSENİZ ABONE OLUN! SİZİ ÇOK SEVİYORUM TROLL AİLEM! YEEĞĞĞSSS! :)

    Beni İnstagram'dan da takip edin! :)
    instagram.com/araskarafil/

    Birbirinden eğlenceli trollerim için aşağıdaki linke tıklayın: trclips.com/video/UllT2-683ZM/video.html

    • Naz Çelik
      Naz Çelik 23 gün önce

      Abi senden korkulur

    • deli marshmallow
      deli marshmallow Aylar önce

      Aras marsin ya bir gün biri seni silecek göreceksin

    • Im a kings kayra
      Im a kings kayra 2 aylar önce

      Niye hiçkimse ne eti demiyor

    • ghost 36
      ghost 36 2 aylar önce

      Aras çok cahilsin domuz yedi diye dinden cikmaz çok tehlikeli konusuyorsun ahmak kendine gel insan domuz yedi diye dinden cikmas ahmak herif cahil

    • Enes Vatankoruyan
      Enes Vatankoruyan 3 aylar önce

      Bağcılarda yap onu yiyorsa

  • Batıkan Demirbaş
    Batıkan Demirbaş 2 gün önce

    Bana denk gelmedi ki ibne kılıklı

  • Batıkan Demirbaş
    Batıkan Demirbaş 2 gün önce

    Bugüne kadar hiç kimseye küfür etmedim ama sen tam bir GÖTVERENSİN sin o kızın NE kadar kötü olduğunu gördüm bunuda söyliycem orospu çocuğusun sen facebook um batikan demirbaş bisey diyosan gel

  • Bünyamin İbn-i Horasani

    Videodakilerin dinden hiç anlamadığı belli eğer böyle bir durumla karşılaşırsanız size yedirene yazılır günah. Çünkü bilmeden işlenen günahlardan Allah insanları sorumlu tutmamıştır.

  • İnanç Kapusuz
    İnanç Kapusuz 10 gün önce

    Ama senden olur helal 🐷

  • Done Ozkoyuncu
    Done Ozkoyuncu 17 gün önce +1

    Abi gerçeğinide yap şakasını yapma gerçeğini yapp :)

  • Can Kiyak
    Can Kiyak 17 gün önce

    Kizlara yedir salami Komik oluyo

  • ADRE NALİN
    ADRE NALİN 20 gün önce

    Domuz salaminda ne varki bende arada yiyorum

  • Eyup Ersoy
    Eyup Ersoy 21 gün önce

    Salam yada sosis sana baglı bir tanesini yedir %100 kedi edti de

  • esenyurt kabusu
    esenyurt kabusu 22 gün önce +1

    abi markete git or da salam al orda ben bilim adamıyım ben de bu domuz salamı de herkezin içinde

  • Mustafa Civelek
    Mustafa Civelek Aylar önce

    Abi sen taninmis kisisin seni nasil tanimiyor insanlar yaa

  • Hasan Aytürk
    Hasan Aytürk Aylar önce +1

    17K like 👍

  • Hilal A
    Hilal A Aylar önce

    müslümaniz diyorsunuz amq her terbiyesizli yapiyorsunuz

  • Tulay Gulten
    Tulay Gulten Aylar önce

    Dodo domuz değilki , dinazorlar devrinde yaşamış bir tavuk gilerinden yani domuz değil .Tavuğa benziyor.

  • Rumeysa Çakmak
    Rumeysa Çakmak Aylar önce

    Burası Türkiye amariha mı burası 😂şaka bi yana da hatırlatıyım içkide harammmmmm.

  • Emre
    Emre Aylar önce

    çok iyi

  • Berkay Joy
    Berkay Joy Aylar önce

    5:42 de bana öyle ılsjakjsjkskalkshsb şey yapma ha 😂😂😂

  • King Aleppo
    King Aleppo Aylar önce

    Sen Domuz gibi 😂

  • Zekeriya
    Zekeriya Aylar önce

    Lan siz alkol için dövme yapın tesettür takma ...herboku yap sonra domuz etini tükür :) yaaa hadi yahu gidin ...yok domiz bokunu yer derler...tavukta kendi bokunu yer en tehlikeli et tavuk eti diğerlerine nazaran ...ama domuz pis haram bilmem ne

  • Mazlum Çelik
    Mazlum Çelik Aylar önce

    Lan 3. Kiz çook tatlı amk yaa

  • Yusuf Gözcü
    Yusuf Gözcü Aylar önce

    Amk ya zina yaparlar alkol icerler ayrimcilik yaparlar sonra domuz yemem la jeske diyerlerini yapmayipta domuz yesen

  • kkubra a
    kkubra a Aylar önce

    Gulsekmi aglasakmi bilemedim yani bi cok ayni yada yuksek harama dikkat etmeyip buna böyle ozen göstermek taamamen dinle değil kültür ile alakalı oldugumuzun kaniti.

  • Bir Ada
    Bir Ada Aylar önce +1

    Aras karafilin bana öyle şey yapma ha demesine hastayım😂

  • Samet Ince
    Samet Ince Aylar önce

    Bitun gunah senin

  • xdBora
    xdBora Aylar önce +1

    Zaten bütün müslümanlar domuz yemez çünku domuzlar kendi boklarrını yiyolar ve dahası var.

    • Zekeriya
      Zekeriya Aylar önce

      Tavuklarda kendi bokunu yer kardeşim ..ve en tehlikeli et sektöründe tavuktur hadi bol şans araştırabilirsin

  • Emir Çamkerten
    Emir Çamkerten Aylar önce +1

    Domuzu yiyince dhebwkwdbdiebgdrj oldu 😂😋😂😋

  • Seyma Krtl
    Seyma Krtl Aylar önce

    Zaten İspanya’dan geldiğini söylediğinde millet helal kesim değildir diyip yememeli..

  • FerhatCan Akyüz
    FerhatCan Akyüz Aylar önce

    Sondaki kız çok havalı

  • Rovshen Ehmedov
    Rovshen Ehmedov Aylar önce

    Salam Azerbaycanca Selam demek :)

  • MIX TAYFA
    MIX TAYFA Aylar önce

    Çok komik yaaa nasil

  • MIX TAYFA
    MIX TAYFA Aylar önce

    Ben sana rakamından anlarım xhcjjcc

  • Uğur Minaj
    Uğur Minaj Aylar önce

    1:52 dakikada ki çocukta dövme var. Yok kardeşim dövme helal sfşag0wmyşwtç

  • PİNK BLACK
    PİNK BLACK Aylar önce

    Sonunda bir şakada kızları da gördük

  • Avalonnn Pozitron
    Avalonnn Pozitron Aylar önce

    Kurgularınızı beğeniyorum Aras gardaş

  • MRB1L4L
    MRB1L4L Aylar önce +1

    oha lan videonun başında ilk kandırdıpın adam bizim karşımızdaki dürümcüde çalışıyor :QW:eQW:e

  • U.F.O 361
    U.F.O 361 Aylar önce

    Çok iticisin

  • Yalnız Hıyar
    Yalnız Hıyar Aylar önce

    Abi cok komiksin

  • Bekle beni YKS
    Bekle beni YKS Aylar önce

    Domuz eti yenildiğinde dinden çıkılmıyor.Yediginizde büyük gunaha giriyorsunuz.Eger haram oldugunu inkar ederseniz dinden cikarsiniz.

  • Seyithan OĞLAKÇI
    Seyithan OĞLAKÇI Aylar önce

    2. Dk deki adam la ilahe illah diyo ve kelimeyi sehadet getirdim diyor 😂😂super yaa

  • Evil Morty
    Evil Morty Aylar önce +2

    O kadar küfür ediyo bide müslümanım diyo bunu derken bile küfür ediyo xd

  • HACKER OYUNCU
    HACKER OYUNCU Aylar önce +1

    "Bana sjsjdjisjs jejskwjsnsi yapma ha " diyisi 😂😂

  • ahmet yılmaz
    ahmet yılmaz Aylar önce

    Bi de bizi trolüyormuş harbiden domuz salamı çıkıyormuş 😂😂😂 yapar aras abi

  • Berat Toparlak
    Berat Toparlak Aylar önce +1

    Gerçekten domuz etimi yedirdin

  • Burhan Sports
    Burhan Sports Aylar önce

    Hayret ilk kez 2 kez kız var

  • Ermal Raba
    Ermal Raba Aylar önce +1

    Domuz yiyen dinden mi cikiyo lan

  • Ebubekir Güngör
    Ebubekir Güngör Aylar önce

    psikolojik olarak midesi bulandı

  • AsabiSinoplu
    AsabiSinoplu Aylar önce

    3:57 deki kız ben müslümanın diyor

  • vedat Köse
    vedat Köse Aylar önce

    5:24 kekoların bayan hali. "O elini indir lan" falan.🤣🤣🤣😂

  • Hasan Salman
    Hasan Salman Aylar önce

    Sus lan yarrağım 😂😂😂😂😂

  • kemal utkun
    kemal utkun Aylar önce

    Recep ivediğe özenmissin

  • kemal utkun
    kemal utkun Aylar önce

    Yolda yürürken bilerek para düşür ve sonra alcaklarmı bakalım 😉😉😅

  • [FS]Un`Walk TM
    [FS]Un`Walk TM 2 aylar önce +1

    3:55 teki kız var ya çok masum duruyo bee😅

  • Ali Bektaş
    Ali Bektaş 2 aylar önce +6

    LAFA GELİNCE MÜSLÜMANLAR DOMUZ ETİ YEMİYORLAR AMA ÇATIR ÇUTUR KÜFÜR EDİYORLAR NE DİYİM SİZE!

    • KBL Gözlük
      KBL Gözlük 27 gün önce

      Sana domuz eti yedirilince sende küfür edersin

  • Im a kings kayra
    Im a kings kayra 2 aylar önce +1

    Niye hiçkimse ne eti demiyo

  • Er Beo
    Er Beo 2 aylar önce

    Hahahaahahahahah domuzu yiyince kuvvet geldi dedi yaaa 🤣🤣🤣🤣

  • Melike Avcı
    Melike Avcı 2 aylar önce

    Zaten islam dininde de sadece domuz haramdı ya

  • N.B Abdullayeva
    N.B Abdullayeva 2 aylar önce

    Metroya bin ve hayvan gibi kavun ye kecen videodaki gibi😂😂

  • Serhat Kosak
    Serhat Kosak 2 aylar önce +2

    Hristiyanların yaptığı herseyi yapip domuz eti yenmemesi ayri bir ironi

  • Ölümsüz Birlik yeni 3
    Ölümsüz Birlik yeni 3 2 aylar önce

    Amk oo kizin hayla agzin da salam var fark eden

  • Mer Sin
    Mer Sin 2 aylar önce

    Ne Tür bir Kanıbozuksun lan sen. İnsanları trollemek değil bu. Bildiğin şerefsizliğin daniskası