LEARNING HOW TO ACT ft. Noah Schnapp

Paylaş
Ekle
  • katma 11 Haz 2019
  • In this episode of Out Of Our Comfort Zones we met up with Noah Schnapp, a professional actor who plays the part of WILL on the iconic show 'Stranger Things', to get some insights on what it's like to be an actor on the big screen and to learn out to become professional actors ourselves.
    SUBSCRIBE - trclips.com/user/TheDolan...
    Last Video From This Series:
    Ep. 1 - trclips.com/video/6jJE8XVkMh8/video.html
    Ep. 2 - trclips.com/video/dGNYDNPT84U/video.html
    Merch - dolantwins.com
    Subscribe to Noah's Channel! - trclips.com/channel/UCFYKs_0xpOB3YnpyfbwuSZQ
    Check out the video we did on Noah's Channel! - trclips.com/video/78zm4BoYQM0/video.html
    Ethan’s Stuff
    INSTAGRAM - instagram.com/ethandolan/
    TWITTER - twitter.com/EthanDolan
    SNAPCHAT - EthanDolan
    Grayson’s Things
    INSTAGRAM - instagram.com/graysondolan/
    TWITTER - twitter.com/GraysonDolan
    SNAPCHAT - GraysonDolan
  • KomediKomedi

YORUMLAR • 18 422

  • Alexandra Miller
    Alexandra Miller Saatler önce +1

    imagine just seeing noah and grayson bouncing around in public completely out of context

  • Alexandra Miller
    Alexandra Miller Saatler önce +1

    noone:
    literally noone:

    grayson ethan and noah: 1234123412341234123123123123121212121111111111

  • Alexis Gardner
    Alexis Gardner 2 saatler önce

    “i love crying” -noah i felt that.

  • Alexis Gardner
    Alexis Gardner 2 saatler önce

    am i the only one that laughed so hard at when grayson and noah started arguing over their lost son

  • Hailey Johnson
    Hailey Johnson 2 saatler önce

    Grayson is literally me, crying over foood!

  • TheMajesticNarwhale RelatableGurl

    Wow rip pickles

  • s u m m e r
    s u m m e r 3 saatler önce

    when Noah said "I love crying" i felt that

  • Jonah-Lee Beeler
    Jonah-Lee Beeler 4 saatler önce

    Omg I DIED when he said Esmeralda!! That was my Spanish name in Spanish class!!😂😂😭😭

  • tyler dun
    tyler dun 5 saatler önce

    no one:

    noah: i love crying

  • Emma and Emily
    Emma and Emily 5 saatler önce

    okay but let’s be honest, noah is the greatest child actor of this generation

  • Lillian Hile
    Lillian Hile 6 saatler önce +1

    MY 3 FAVORITE PEOPLE IN THE SAME VIDEO AHHHHH

  • Martin Podlipny
    Martin Podlipny 7 saatler önce

    no one:
    absolutely no one:
    not even the aliens in area 51:
    Noah: I love crying

  • Ella Rose
    Ella Rose 9 saatler önce

    No one:
    Absolutely no one:
    Noah: i love crying
    17:56

  • Miss Estee
    Miss Estee 9 saatler önce

    We do the shaking thing before a show in my musical theatre class, and it's like 80 of us and we get SO hyped but SO nervous

  • Briyana Smith
    Briyana Smith 10 saatler önce

    my favorite people in one video :')

  • Julianna Miller
    Julianna Miller 12 saatler önce

    😂😂😂

  • CrazyKid iLLuZioNz
    CrazyKid iLLuZioNz 12 saatler önce

    When Grayson wants food but Ethan doesn’t wanna compromising

  • minhyuk’s ass
    minhyuk’s ass 13 saatler önce

    isnt anybody gonna talk about noah's voice crack when he says he cant eat cucumbers its just so damn cute 17:32

  • Yours Truly Diana
    Yours Truly Diana 20 saatler önce

    Im super late but AHHHHHHH this video is cool :)

  • stinkybutt 420
    stinkybutt 420 20 saatler önce

    17:56

  • jelly kelli
    jelly kelli 22 saatler önce +1

    Is it bad that I laughed so hard during this(but fan girled at noah 🤣)

  • Lizette
    Lizette 22 saatler önce

    How do people even find auditions 😭like for Netflix 😖

  • subscribe to Pewdiepie
    subscribe to Pewdiepie 23 saatler önce

    Oh my god. Holy shit. I'm fucking obsessed with Noah.

  • emily m
    emily m 23 saatler önce

    noah: i love crying

    literally me and my depression lmaooo

  • Bianca Torres
    Bianca Torres 23 saatler önce

    Omg Noah is such a good actor omg when they were doing the crying thing it sounded so real

  • Bianca Torres
    Bianca Torres 23 saatler önce

    lmaoooo the party where they were pretending about losing their child

  • Erin I.
    Erin I. Gün önce +1

    no one:
    absolutely no one:
    Noah: Are you kIDDING ME? WHERE DID YOU LEAVE OUR SON?!

  • Manuela Parra
    Manuela Parra Gün önce

    tell me why the sad scenes made me cry

  • iCreativity_ Love
    iCreativity_ Love Gün önce +1

    13:00 noah channeling his InNeR joyce

  • Isabella McInnis
    Isabella McInnis Gün önce +2

    “I love crying” - Noah schnapp 2019
    Same

  • Isabella McInnis
    Isabella McInnis Gün önce

    Ethan is disregarding all the improv rules come on dude! Never question the other person, u wanna make them look good not bad, and you never say no I don’t want to unless you have another idea. I know no one asked and no one cares but

  • Lauriie Croteau
    Lauriie Croteau Gün önce

    Grayson and Pickles was so perfect !!! Made me cry 😢😢😢😂

  • AdRiAnNa Cox-bucci
    AdRiAnNa Cox-bucci Gün önce

    Triple hotness

  • Cameron Brown
    Cameron Brown Gün önce +2

    God damn Esmeralda

  • Paige Lynn
    Paige Lynn Gün önce

    Noah is such a good actor oml

  • BigPastaNoodles
    BigPastaNoodles Gün önce

    This is kind of like dance, because when you dance professionally like in a bigger performance you have to audition and it makes me TERRIFIED.. Most of the time if you’re younger you get smaller parts but you also have to act on stage because if you didn’t you would look super boring and just not happy. If you get a part that is more of an emotionless part then you don’t really have to but I like to use my body to kind of express like the character you are playing’s emotions. Sorry that was kind of out of the blue but, I just thought they kind of rolled together..😆👍🏻

  • Pepto Bismol
    Pepto Bismol Gün önce +1

    14:27 that voice crack tho

  • Barbara
    Barbara Gün önce

    I watched because of Noah and now I’m just remembering how much I hated „Freeze“ and generally improve games. We did that in my Musical Dance class. I just wanted to dance and sing. I suck at acting.

  • Gracexmfn Burete
    Gracexmfn Burete Gün önce

    Part 2 pls

  • Gracexmfn Burete
    Gracexmfn Burete Gün önce

    HOLY SHIT NOAAAAH

  • Connor Benson
    Connor Benson Gün önce

    I’m looking to sign with an acting agency so wish me luck everyone

  • Lily Love
    Lily Love Gün önce +2

    I love how Noah hesitated and giggled when telling them his age. And he's so freaking cute when he acts. I was fangirling so much throughout this whole vid and he's also my celebrity crush. He's just so talented and amazing at what he does. I love him!!

  • KimTeddy 7
    KimTeddy 7 Gün önce

    Noah is me at 17:56

  • Arianna Lindsey
    Arianna Lindsey Gün önce

    Haaaaaaaa. Im deadddd 💀💀💀💀 I DON'T EVEN KNOW WHY 😂

  • vpxlin on instagram
    vpxlin on instagram Gün önce +1

    WHERE'D YOU LEAVE OUR SON?!!!?!?!

  • ms. thotiana
    ms. thotiana Gün önce +1

    EsMeReLdA= eMmAaAaAaAaAa

  • ms. thotiana
    ms. thotiana Gün önce +1

    imagine i said something worth liking :)

  • ms. thotiana
    ms. thotiana Gün önce +1

    noah: AHHH ETHAN HELP IM FALLING
    me: bRo ThAtS mAd WeIrd 🥴🥴

  • ms. thotiana
    ms. thotiana Gün önce +7

    when he said “practicing with like your mom or something”

    *joyce gets her spidey senses* 😂😂😂

  • Julia Zazueta
    Julia Zazueta Gün önce

    Noahhhh🤩😻😻

  • Chelsie Dever
    Chelsie Dever Gün önce

    Noah: I love crying
    Me:💀💀

  • Anna Soliz
    Anna Soliz Gün önce

    Literally so funny

  • keleah isaac
    keleah isaac Gün önce

    "i love crying" ahaha me too noah

  • A and J
    A and J Gün önce

    Ok
    1. I can cry on demand it’s very weird
    2. Ummm I was laughing so hard when Noah said “you lost our son” and when Grayson went “I know babe I’m sorry”.
    3. LMFAO😂

  • Angélique Kennedy élève

    Not to be rude but Ethan is a better actor I think. It Grayson your really good too

  • Angélique Kennedy élève

    You guys have to do a part 2 and a lot more cause is soooo fun and you have to do more videos with Noah

  • kait1641 kait1641
    kait1641 kait1641 Gün önce

    When Noah said “I love crying “ I lost it .😂

  • Randommmc
    Randommmc 2 gün önce

    Noah you are such a great actor!!! I’m so sad that didn’t gave you the importance you deserved in season 3 :(

  • M Luca
    M Luca 2 gün önce

    I loSt mY sOn I LOST MY SON AT SHOPRITE

  • angelicaa sanchez ‘
    angelicaa sanchez ‘ 2 gün önce

    Oh my gosh Grayson’s pickles soon was sooooo funny

  • angelicaa sanchez ‘
    angelicaa sanchez ‘ 2 gün önce

    Noah’s soooo good

  • REEDA ROSE
    REEDA ROSE 2 gün önce

    Doesn't he kinda look like Tom holland

  • Vasco Pereira a.k.a Baljeet

    17:35 wait, so if Will loves crying, we missunderstood the whole stranger things, he was never sad, but actually he was loving all of it

  • Kiara Pinto
    Kiara Pinto 2 gün önce

    Method acting is honestly incredibly fun and awesome

  • Kia DYI'S
    Kia DYI'S 2 gün önce

    Omg I thought Noah was older than me

  • Fran Ya Gal
    Fran Ya Gal 2 gün önce

    It seems like Ethan's name is 'Yuqing' according to auto-generated captions, lmao

  • bryanna m
    bryanna m 2 gün önce

    “I love crying “ 😂😂😭bUt omg the pickle part has me dying

  • cmmnt2254
    cmmnt2254 2 gün önce

    Noah's really good

  • Glory Emenike
    Glory Emenike 2 gün önce

    I could NOT stop laughing 💀

  • Katie Fair
    Katie Fair 2 gün önce

    Grayson is GREAT. Ethan just seems to have a hard time coming up with new ideas or continuing the storyline. He tends to cut it off. Both of them could be good if they practiced more.
    Also, I knew Noah was an incredible actor but I really appreciate his work after seeing how he works in this video.